Z czasem mogą padać pozostałe cewki, ale to nie problem. Gorzej z tym ciśnieniem. Być może wymiana pierścieni jest trochę na wyrost, ale bez remontu/wymiany głowicy raczej się nie obejdzie.
Na wewnętrznej stronie klapki wlewu paliwa masz nalepkę ciśnieniem powietrza w ogumieniu. Ale 4 bary to zdecydowanie za dużo, ciśnienie nie powinno być wyższe niż 2,5 bara. Wygląda na to że w serwisie przy przeglądzie przed zakupowym nikt nie pokwapił się o spuszczenie ciśnienia które zazwyczaj jest pompowane w okolicę 4 bar już w fabryce, po to żeby...
Olej czysty czy z szarym odcieniem? Ciśnienie powinno iść szybko. Daj jej pochodzić może używana długo leżała i musi się rozchodzić.
Do sprawdzenia panewki główne oraz korbowodowe. Należy również sprawdzić wałki rozrządu.
Strasznie cienkie ciśnienie
Witaj wlej 10W/40 półsyntetyczny i sprawdź ciśnienie oleju.
Słabe ciśnienie oleju
Może załóż cęgi na wtyczkę przy głowicy albo szpilkę by wiedzieć co sie sie dzieje na PD? Brakuje tutaj jeszcze info czy pali na plaka i jakie ciśnienie na tandem.
Nie na wtryskiwaczach tylko jakie idzie ciśnienie na wtryskiwacze. Czyta to czujnik (mapsensor), który powinien być za FFL. Dodano po 27 Nie ma reakcji gdy kręcisz imbusem przy reduktorze? Nie zmienia się wartość w programie diagnostycznym? Jakie masz w ogóle ciśnienie?
Co może generować ciśnienie w układzie? Nic nie generuje ciśnienia w układzie, tylko spada podciśnienie w serwie
Skoro na benzynie tylko nie ma mocy to nie problem z kompresją , choć pewnie nie chodzi zbyt równo wolnych. Pierwsze do sprawdzenie ciśnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie pracy na benzynie (4 bary). Dwa korekty lambda krótka i długa. Benzyna vs LPG. Moje podejrzenia to rozregulowane LPG (krzywi mapę benzyny) lub ciśnienia paliwa za niskie czy...
Hej kolego i co miało winę?
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
W silniku sa dwa czujniki ciśnienia oleju. Poszukaj tego drugiego
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Podmień N75, ECU zgłasza za niskie ciśnienie doładowania.
Przepływomierz MAF actual i specified oraz ciśnienie paliwa, wartości powinny być zbieżne
Pompa paliwa lub ciśnienie paliwa. Odczytywałeś błędy VAGiem?
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
A teraz inna sprawa. Skoro ten mazut dostaje się już do wtryskiwacza - jak wygląda sam parownik? W starych generacjach była śruba do spustu tego. W nowych jeszcze nie widziałem - może nie te widziałem co trzeba? Mogę się wypowiedzieć tylko o tych reduktorach z którymi miałem do czynienia. Faktycznie w reduktorach w instalacjach I, II, a może i III...
Kontrolka braku ciśnienia oleju nie jest defacto miernikiem a jedynie pełni funkcję alarmową sygnalizując zbyt niskie ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka. Z najważniejszych to uszkodzenie czujnika ciśnienia albo brak ciśnienia. To drugie bardziej nieprzyjemne. Radziłbym odwiedzić mechanika, który zmierzy ciśnienie oleju i zawęzi obszar poszukiwań.
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
Dokładnie tak. Odepnij też kostkę z kilkunastoma przewodami. Skrzynka nie jest opisana, będzie gdzieś schowana, musisz jej poszukać. Osobiście jednak nie sądzę, żeby to alarm był winny. Ciśnienie paliwa zdałoby się zmierzyć.
Jak tego jeszcze nie robiłeś, to przy rozbieraniu zwróć uwagę na to, jak to jest poskładane, aby to tak samo złożyć. Nie znam tego reduktora, więc napiszę ogólnie - wyczyść dokładnie elementy, które ze sobą współpracują, aby nie było jakichkolwiek zacięć. I druga ważna sprawa ciśnienie pracy reduktora. Jak nie masz programu diagnostycznego, w którym...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
Masz wypadanie zapłonów bo jest zbyt uboga mieszanka. Przydało by się sprawdzić jakie jest ciśnienie gazu i czy czasem zbytnio nie spada przy butowaniu. Warto sprawdzić filtr fazy ciekłej.
Pierwsze reguluje sie tak by n75 byl wysterowany w granicach 50-65 % przy zakładanym doładowaniu na pelnym gazie ( jak podczas loga ) od 2000 rpm do 4000rpm. Ja mam vcds wersja 10 i tam jest opcja z przełączyć się z bloku pomiarowego na wykres wtedy jak sie go dostosuje ( wartosci min i max oraz stała czasowa ) ładnie widać czego oczekuje ecu i co dostaje....
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
to tak jak by myślał że niema gazu, zobacz czy konektorki na elektrozaworze gazu przy parowniku oraz przy butli mocno trzymają, warto przeczyścić styki tych elektrozaworków (choćby poskrobać nożem) to często śniedzieje a gazownicy zwykle używają tandetnych konektorków które ledwo trzymają (jak ledwo trzyma to możesz ścisnąć kombinerkami, choć najlepiej...
sprawa rozwiązana dziękuję wszystkim za pomoc.
Ja bym sprawdził miernikiem ciśnienia jakie jest realne ciśnienie
Witajcie, Dziś wsiadając do auta naszła mnie myśl aby sprawdzić czy wszystko pod maską jest na swoim miejscu, jak też się okazało zauważyłem że coś jest nie tak, zmęczenie materiału sprawiło iż wyjście(podciśnienie) zaworu odrywając się zostało w wężyku, Z pomocą internetu wygrzebałem iż element ze zdjęcia to prawdopodobnie zawór sterowania turbiną....
Robku, brak mocy może być skutkiem wielu zjawisk, nawet podwinął mu się dywanik pod pedał gazu i nie może go wdusić do końca. Na dzień dobry sprawdził bym czy przepustnica otwiera się w pełnym zakresie (uprzedzając pytania- nie ma tam linki, przepustnica zmotoryzowana) , jakie jest ciśnienie paliwa i czy wydech jest drożny. Tu gość wali o rozrządzie,...
To że turbina daje dobre ciśnienie to nie znaczy że jest szczelna, może ona puszcza olej?
Sprawdzić poziom oleju, najlepiej zrobić diagnozę manometrem który pokaże czy czujnik oleju jest ok i czy silnik ma odpowiednie ciśnienie oleju... Odma powinna być szczelna bo może olej wydmuchać jak silnik pracuje, nie wolno- jakby się okazało ze silnik nie ma smarowania to szybko się silnik zatrze.
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
Faktycznie jest tam termostat sterowany przez ECU. W grupie VAG te równe 90 na zegarze to ściema dla lepszego samopoczucia kierowcy - nawet przy spotych odchyłkach stoi równo na środku. Podejrzyj temperaturę z poziomu komputera. Te wynalazki z tymi termostatami potrafią pracować nawet na temperaturze bliskiej 110 st C. Dopiero jak zaczniesz dawać ostro...
Czy teraz odpala z plaka? Czy w czasie rozruchu widać obroty silnika na VAGu? To że z przewodów przy wtryskiwaczach leci paliwo nie oznacza że jest odpowiednie ciśnienie by je otworzyć. Raczej to nie wina przekaźnika bo wtedy brak by bylo kontrolki na liczniku i było by widać to na VAGu.
Falowanie było spowodowane złym ustawieniem LPG. Listwa wtryskowa nie była w stanie wykonać czasu wtrysku poniżej 3ms i ECU ratowało się przed zgaśnięciem podbiciem obrotów ,listwa zaczynała znów pracować ,Ecu zmniejszało obroty do żądanych 640 RPM czas wtrysku spadał poniżej 3 ms i tak w kółko. Czas wtrysku gazu podniosłem zmniejszając ciśnienie gazu...
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Bank 1, nie oznacza pierwszego cylindra, tylko pierwszą sondę lambda
mozesz jasniej
Sprawdzałeś filtr , ciśnienie paliwa ?
Zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach, po wykręceniu świecy. Zrobią to w każdym serwisie za przysłowiową "flachę". Będziesz wiedział na czym stoisz. Jeżeli masz kamerkę inspekcyjną możesz sprawdzić gładzie cylindrów bez rozbierania silnika. Może być tak, że wymienisz pierścienie i będzie ok. Tak miałem z octavią ale na gazie.
Ciśnienie sprawdzone - ok
Dziękuję za odzew :) A możesz mi wytłumaczyć co jest nie tak w podłączeniu tego zaworka? Notlauf nie występuje. Występował na poprzednim silniku ale to przez to, że kierownice turbosprężarki się zacinały. Jak sie tak teraz przyglądam temu zdjeciu to chyba ten wezyk n75 jest czyms zaslepiony,a wiec jak nie ma notlaufu to znaczy ze siłownik chyba jest...
Dziękuję. Rano włączyłem zapłon i się naprawiło dopuki nie zapaliłem samochodu 😊 Dodano po 1 Dziękuję za pomoc. Niedzielna wizyta u mechanika😋
No to już wiesz czemu nie ma ciśnienia oleju... Trzeba sprawdzić gaźnik ogólnie to nazywając układ paliwowy.
sprawdz czy któryś z przewodów wodnych za silnikiem co idą nie jest uszkodzony, gdy pojawia się wysoka temperatura i ciśnienie może ciec w trakcie jazdy a tego nie zauważasz. Mi przewód przetarł się o wydech z silnika bo gazownicy go źle przymocowali. Ile masz przejechane? może to być i uszczelka pod głowicą. Ale może to też być uszczelka w termostacie,...
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Jaki roczkik tej Oktavi, to jest juz Euro 4 z dwoma sondami lambda, czy Euro 3? Falowanie, zamulanie jest wynikiem zbyt bogatej mieszanki, za duży mnoznik dla obrotów 2000. Powoduje to, że sterownik silnika skaca czas wtrysku, a póxniej go wydłuża i tak naprzemiennie - stąd szarpanie. Jak ustawisz dobrze pod 2000 obrotów to dla wyższych mnoznik jest...
Możesz, ale ja bym zaczął od kontroli strony mechanicznej silnika, ciśnienie sprężania, stan rozrządu i stan wałka. Podciśnienie ssania i punkt zapłonu.
wtryski do sprawdzenia
Dokładnie tak jak napisałem. Aby wymienić uszczelkę pompy, a raczej pokrywy tej aluminiowej pod kołem pasowym wału korbowego, musisz odkręcić miskę oleju aby odkręcić smok. Dalej to wiadomo; pasek, koło pasowe i pokrywa. Nową uszczelkę zwilż lekko olejem, bez żadnych silikonów i innych pierdoł. Powodzenia. Ps. uszczelka pokrywy łańcucha rozrządu, tak...
Cisnienie z przodu w takim autku powinno mieć około 2.2 bar. Sprawdź na innym manometrze i porównaj wyniki. Tanie manometry często oszukują i to sporo.
Sprawdź ciśnienie paliwa. I jakie masz korekty.
Pedal gazu jest sprawny,przynajmniej na vag-com tak pokazuje.A teraz zadam dla nie ktorych smieszne pytanie -jak zrobic te logi.Moze mi to ktos jakos wytlumaczyc?
Zadane ciśnienie 0bar ,wysterowanie PCV 0% a dalej jest wg czujnika 975 bar. I tu ma problem ECU.
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
Czy ktoś może pomóc? Jedynie kontrolnie pomierzyć manometrem ciśnienie w arterii olejowej. Objaw klasyczny dla dużego zużycia panewek wału korbowego.
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia. Ok, sprawdzę tą wiązkę, ona idzie do licznika? Mierzone w ogóle ciśnienie? Wartość to standardowo minimum 2 bary przy 2k obrotów i gorącym silniku. Sprawdzałem, wartości masz w moim poście wyżej.
Oznaczenie silnika BXW . Odnośnie ciśnienia czy jest możliwe ,że auto później pali jeździ normalnie? Powinny być jakieś objawy słabego ciśnienie podczas jazdy.
Kolego sprawdź ciśnienie na zimnym i na gorącym silniku czujnikiem ze wskazówka (manometrem) i wtedy bedziesz miał dokładny pomiar czy to wina czujnika czy czegoś innego np.pompy olejowej.
Jeśli tak dobrze wiesz to czemu nie naprawisz tylko pytasz tu? Tam nie ma żadnych więcej elementów poza wymienionymi w temacie. Reszty się domyśl. Polecam zapisać się do systemu Erwin grupy vag wyszukać serwisowke dla audi i porównać z dowolnym VW skoda czy Seatem. Nie ma żadnych dodatkowych elementów. Zresztą prościej można to sprawdzić w każdej ogólnodostępnej...
A czy jak mam mały przeciek Chłodnicy może to mieć coś z tym wspólnego tzn jest plama pod samochodem od płynu chłodniczego i prawdopodobnie od chłodnicy Może to świadczyć o tym że wzrosło ciśnienie czynnika chłodzącego w układzie chłodzenia silnika, co w następstwie może spowodować trwałe rozszczelnienie/pęknięcie jednego z elementów układu chłodzenia.
Korek ma utrzymywać ciśnienie żeby woda się nie gotowała.Nie patrz na to ze na wskaźniku nie ma sto stopni,bo to wielki błąd.Stań kiedyś nad garnkiem z wodą jak ma zacząć się gotować,to zobaczysz że bąble lecą od dna ,a woda całą objetością nie wrze. Moąesz mioeć na wskaźniku 80st, a przy tulei albo w kanałach głowicy nawet 120. To już są odpowiednie...
(at)partyzancik skoda rto UP Sprezarka kupiona na części dziala. Dostała nowe filtry, olej i pasek A na presostat pomógł wd widocznie jakiś syf był i nie domykalo odprężenie. Dmucha 140 litrów Ale trzyma ciśnienie wiec do okazyjnego przedmuchania się nadaje
Do sprawdzenia ciśnienie oleju na zagrzanym silniku.
Ten błąd może pojawić się wtedy gdy ciśnienie w kolektorze czy też przepływ powietrza jest inny niż wynikało by to np. z uchylenia przepustnicy. Tak, patent z Plakiem działa. Pryskasz na wolnych obrotach w podejrzane miejsca i jeżeli dostanie się on do kolektora ssacego to silnik zwiększy obroty.
Masz ciśnienie czynnika w klimatyzacji 3,8bar, a zatem przy obecnie panującej temperaturze ok 24°C nie masz go praktycznie w układzie (powinno być ok 5,5bar) Wentylator skraplacza włączy się gdy HP osiągnie 10bar
Jaki silnik , jakie ciśnienie ?
Przewód który jest przykręcony do pompy.Na wyjściu zmierzyć ciśnienie przy skręconych kołach (4000 obr) i zadławionym wyjściu.
Pytałem bo diagnostyka to nie tylko odczytanie błędów i tyle. Jest coś takiego jak parametry rzeczywiste które pokazują np. ciśnienie doładowania, przepływ powietrza i jeszcze kilka co ma wpływ na doładowanie. Wymiana elementów w ciemno to głupota.
Czas do przyjęcia, ja bym się skłonił ku cewce zapłonowej, ewentualnie można by kontrolnie zmierzyć ciśnienie sprężania.
Zbyt bogata mieszanka. Jakie pokazuje czasy wtrysków gdy pojawia się problem? Jakie jest ciśnienie paliwa?
Co do CNG Skoda Octavia 1.4 G-TEC zużywa na dystansie 100 km w cyklu mieszanym 5,7 l benzyny lub 5,7 m³ metanu. Odpowiada to emisji odpowiednio 131 i 101 g CO2/km. CNG jest tańsze od benzyny ale ma wyższe ciśnienie a wiec grubsze butle co podnosi ciężar. Zobacz jak wygląda garbaty autobus na CNG https://obrazki.elektroda.pl/2821415100_...
Cześć wszystkim, Mam problem ze swoim samochodem. Co prawda nie jest to Octavia, a Scala, rok 2020, ale silnik występuje tu i tu, więc pozwoliłem sobie napisać o tym w dziale Octavii. Generalnie, na zimnym silniku jest OK. Jak się rozgrzeje, to stopniowo zaczyna brakować mocy — czuję, że turbina zaczyna się odzywać przy coraz wyższych obrotach, aż wpada...
Witajcie, po tygodniu szukania przyczyny usterki postanowiłem napisać... Krótkie info: - Pacjent(ka) - Skoda Octavia 1, 1.9 TDI (90km AGR), klimatyzacja manualna - niedziałające wentylatory (i/lub) sprężarka klimatyzacji. Jakiś czas temu zacząłem zastanawiać się dlaczego w bardzo upalne dni klimatyzacja w mojej Skodzie działa bardzo kiepsko (klimatyzacja...
Gdzieś ciśnienie ucieka. Do sprawdzenia panewki , głowica. Nie jeździć nim bo może się uda jeszcze silnik uratować
Dobra, zadzwoniłem i kolega powiedział, że podmieniał korek (na konic zostawił ori), luzował ciśnienie na postoju a mimo to płyn kapał (u mnie w garażu też, do kanału nie wchodziłem). Może jakiś krócieć ale ten przy głowicy też sprawdzał.
Wcześniej, przed wymianą pompy, było ciśnienie na wolnych obrotach 3.9, a podczas jazdy spadało gwałtownie na 3.7, gdzie znalazłem, że powinno być 4.2 na wolnych obrotach minimalne, a zakres, który podali mi w Skodzie, to 4.2-3.9 minimum. U mnie teraz jest na wolnych obrotach 4.2, a podczas jazdy 4.1 prawie.
Pierwsze zmierzyć fizycznie ciśnienie na rozgrzanym oleju. Następnie naprawić lub wymienić silnik. Pewnie obróciło panewki.
Zawór evpa działa prawidłowo i podczas pracy silnika i podczas wysterowania testerem, Jakby działał prawidłowo to w zbiorniku nie będzie ciśnienia lecz podciśnienie nie ma innej opcji by zrobiło się ciśnienie przy działającym sprawnym evpa.
W jaki sposób sprawdzasz ciśnienie rozruchowe?
Check zapalił się w momencie awarii, po skasowaniu nie wrócił. No widzisz gdybyś chociaż te błędy podał to by była jakas wskazówka a tak to tylko wróżbita maciej. Pompki że niby sprawdzone to tez słyszałem milion razy. A gdzie zużyte gniazda ,gdzie sama regulacja gdzie dane z testera ciśnienie paliwa. Same wróżby. A wypalony zawór to by chodził na...
Może na benzynie chodzą też wtryski gazu. Zakręcałeś gaz? Robiłeś reset ecu bo może mapę rozjechało Ciśnienie paliwa mierzyłeś?
Serwo dwu membranowe zwiększyłoby ciśnienie w układzie co automatycznie dałoby większą siłę hamowania. Zwiększą się obciążenia i temperatura. Czy to wpłynie na złą pracę układu ABS ??
ok zrobię tak jak pisałeś . :) Dodano po 4 Podmienilem map sensor nagrałem silnik i podczas kalibracji uciekło ciśnienie Reduktor Parownika . Chyba Parownik jest zmęczony . Po kilku minutach wróciło ciśnienie .
Witam, tak jak w temacie potrzebuje pomocy ponieważ pompa wtryskowa w skodzie daję ciśnienie na drugi cylinder a pozostałe trzy nie podaje w ogóle. Co to może być?? Dodam że samochód był sprawny tylko po zatankowaniu paliwa z jakimś "syfem" przestał chodzić. Zbiornik przeczyściłem dałem nowy filtr i przepompowałem pompę ale tylko jedno odejście daję...
Ja bym zobaczył czy przy przyśpieszaniu (na drodze) nie spada ciśnienie gazu no i standardowo pooglądać czasy wtrysku na benzynie i gazie w takich warunkach, podobnie jak pracę sondy. A próbowałeś odwiedzić inny warsztat? Niestety po dwukrotnej wizycie i regulacji u Gazownika problem nie mija I co on mówi na twoją reklamację?
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? Generalnie tak. Ale po uruchomieniu auta powinna cały czas tworzyć ciśnienie. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej? Tak na szybko zapoznałem się z budową tego układu to do sprawdzenia masz: -Pompę paliwa -przekaźnik (R17) od niej i wiązkę -...
I nie wiadomo jakie jest ciśnienie oleju - czy jest zbyt duże i wypycha olej czy faktycznie to turbo jest źle zrobione. Osobiście gdy muszę wymienić turbo kupuje używane.
Witam. Od pewnego czasu pojawia mi się problem z Fabią 1 1.2 12V (AZQ albo BME). Wygląda to tak, że czasami przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi sobie "czknąć". Do wczoraj w ciągu roku zdarzyło się to może ze 30 razy, ale już wczoraj pojawił się przy tym błąd P0171 i zapalił się check engine co się wcześniej nie zdarzało (błąd usunąłem na parkingu...
To jak tak wszystko jest dobrze to co jest? Może coś poszło nie tak z tą regeneracją? Bo napisałeś że to od czasu regeneracji.Brakuje tutaj jednej z podstawowych informacji. Jakie jest ciśnienie na cylindrach,dalej ,ciśnienie na tandem itd.
Zawór zwrotny się "skleja". Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie Objawem nieszczelności są podniesione wolne obroty,jak ich nie ma to nieszczelności też nie ma. Jeśli wolne obroty są w normie to pomiary ciśnienia w kolektorze ssącym niczego nie dadzą,bo to oznacza że ciśnienie jest w normie. Drbne nieszczelności nie wpływają na...
Pęknięta tuleja? Tez bym to podejrzewał. Aby się przekonać to niestety silnik trza rozebrać . Można też olać problem , skoro sprężanie i moc jest, a płynu chłodniczego nie wyrzuca pod ciśnieniem.
Dzisiaj sprawdzone ciśnienie na wtryskach i wszystko ok, w poniedziałek jestem umówiony na diagnostykę, dam znać.
przy dokręceniu widziałem że ciśnienie rośnie. no chyba, że w złym miejscu patrzyłem ale to było to miejsce, które zaznaczyłem na zdjęciu. To tam jest pomiar ciśnienia ?
Witam. Mam problem z klimatyzacją. Chodzi o to, że nie włącza się wcale. Dodam, że brak błędów na komputerze. Jest dopiero nabita ilość i ciśnienie gazu ok. Niby wszystko sprawne ale nie działa. (Dodatkowa informacja, po podaniu 12V na przewód czarno zielony, w panelu sterowania klimatyzacją (nawiewem i wentylatorem ) załącza się i chłodzi. Przewód...
W podszybiu to nie czujnik tylko włącznik cieplny, jak na zewnątrz plus to zwarty. Na wyjściu z presostatu napięcie ok 10V to stan, że jest ciśnienie.
Tak. Zbieżność to już chyba z cztery razy robiona była. Ciśnienie ok.
skoda ciśnienie doładować ciśnienie oponach skoda ciśnienie paliwo skoda
ekspres bosch wyczyść zaparzacz zamykanie skrzyde bramy gorący elektrozawór
Turbina w piecyku gazowym ARISTON - jak działa? Tesla LQ410 - miernik, wyświetlacz LED czy telewizor?