Strasznie cienkie ciśnienie
W podszybiu to nie czujnik tylko włącznik cieplny, jak na zewnątrz plus to zwarty. Na wyjściu z presostatu napięcie ok 10V to stan, że jest ciśnienie.
Słabe ciśnienie oleju
Witaj wlej 10W/40 półsyntetyczny i sprawdź ciśnienie oleju.
Nie na wtryskiwaczach tylko jakie idzie ciśnienie na wtryskiwacze. Czyta to czujnik (mapsensor), który powinien być za FFL. Dodano po 27 Nie ma reakcji gdy kręcisz imbusem przy reduktorze? Nie zmienia się wartość w programie diagnostycznym? Jakie masz w ogóle ciśnienie?
Ja bym sprawdził miernikiem ciśnienia jakie jest realne ciśnienie
Może załóż cęgi na wtyczkę przy głowicy albo szpilkę by wiedzieć co sie sie dzieje na PD? Brakuje tutaj jeszcze info czy pali na plaka i jakie ciśnienie na tandem.
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Podmień N75, ECU zgłasza za niskie ciśnienie doładowania.
Olej czysty czy z szarym odcieniem? Ciśnienie powinno iść szybko. Daj jej pochodzić może używana długo leżała i musi się rozchodzić.
Hej kolego i co miało winę?
Sprawdzałeś filtr , ciśnienie paliwa ?
Ale jak sama nazwa tego forum wskazuje "Samochody Serwis" dział klima i ogrzewanie ... znaczy się POMOC a nie pisanie pierdół w temacie. To, że mogę oddać na serwis auto warte może z 3 tys zł to ja doskonale wiem. Wiem również, że mogę sobie zapłacić za ten serwis 1/5 wartości tego auta. Po to są fora by nie wydawać niepotrzebnie kasy jeśli można dostać...
Ktoś coś rzeźbił, to na pewno, ale zamiana par z powrotem mało prawdopodobna, bo z tego co się orientuję to regulator ciśnienia jest w deklu pompy więc przy takiej zamianie stracił by ciśnienie.
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
Ciśnienie sprawdzone - ok
Jaki silnik , jakie ciśnienie ?
Oby było ok .Jeszcze raz przepraszam za nerwy ale wiecie jak jest kto nie gasił auta nie zrozumie tego ,widziałem sporo spalonych i może dlatego takie ciśnienie.
Przepływomierz MAF actual i specified oraz ciśnienie paliwa, wartości powinny być zbieżne
Pompa paliwa lub ciśnienie paliwa. Odczytywałeś błędy VAGiem?
Na wewnętrznej stronie klapki wlewu paliwa masz nalepkę ciśnieniem powietrza w ogumieniu. Ale 4 bary to zdecydowanie za dużo, ciśnienie nie powinno być wyższe niż 2,5 bara. Wygląda na to że w serwisie przy przeglądzie przed zakupowym nikt nie pokwapił się o spuszczenie ciśnienia które zazwyczaj jest pompowane w okolicę 4 bar już w fabryce, po to żeby...
Dzięki, a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie?
Dzięki kolego. To by tłumaczyło słabą moc turbinki. słabnie z dnia na dzień :-( Przy okazji będzie można sprawdzić wężyki doprowadzające ciśnienie.
Skoro luźna to ją dokręć, wtedy zmniejszysz ciśnienie.
Da się, podłącz interfejs pod sterownik LPG i sprawdź ciśnienie.
Do sprawdzenia panewki główne oraz korbowodowe. Należy również sprawdzić wałki rozrządu.
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
Dokładnie tak. Odepnij też kostkę z kilkunastoma przewodami. Skrzynka nie jest opisana, będzie gdzieś schowana, musisz jej poszukać. Osobiście jednak nie sądzę, żeby to alarm był winny. Ciśnienie paliwa zdałoby się zmierzyć.
A może zacznij od początku i wkręć manometr w miejsce czujnika i sprawdź ciśnienie?
W jaki sposób sprawdzasz ciśnienie rozruchowe?
Czas do przyjęcia, ja bym się skłonił ku cewce zapłonowej, ewentualnie można by kontrolnie zmierzyć ciśnienie sprężania.
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
ok zrobię tak jak pisałeś . :) Dodano po 4 Podmienilem map sensor nagrałem silnik i podczas kalibracji uciekło ciśnienie Reduktor Parownika . Chyba Parownik jest zmęczony . Po kilku minutach wróciło ciśnienie .
Pęknięta tuleja? Tez bym to podejrzewał. Aby się przekonać to niestety silnik trza rozebrać . Można też olać problem , skoro sprężanie i moc jest, a płynu chłodniczego nie wyrzuca pod ciśnieniem.
Tyle że przy hamowaniu silnikiem ECU odcina wtryski więc nic go nie powinno przelewać. Może nieszczelna listwa wtryskowa. Warto sprawdzić czy reduktor trzyma ciśnienie.
Zbyt bogata mieszanka. Jakie pokazuje czasy wtrysków gdy pojawia się problem? Jakie jest ciśnienie paliwa?
Oznaczenie silnika BXW . Odnośnie ciśnienia czy jest możliwe ,że auto później pali jeździ normalnie? Powinny być jakieś objawy słabego ciśnienie podczas jazdy.
Co może generować ciśnienie w układzie? Nic nie generuje ciśnienia w układzie, tylko spada podciśnienie w serwie
czy gdy włączysz klimatyzację wystartują oba wentylatory bo powinny Bzdura, wcale nie powinny. Wystartują jak wzrośnie ciśnienie.
Witam, tak jak w temacie potrzebuje pomocy ponieważ pompa wtryskowa w skodzie daję ciśnienie na drugi cylinder a pozostałe trzy nie podaje w ogóle. Co to może być?? Dodam że samochód był sprawny tylko po zatankowaniu paliwa z jakimś "syfem" przestał chodzić. Zbiornik przeczyściłem dałem nowy filtr i przepompowałem pompę ale tylko jedno odejście daję...
Tak. Zbieżność to już chyba z cztery razy robiona była. Ciśnienie ok.
Jak strzela to może masz zawór podpalony, sprawdź ciśnienie sprężania.
Nie to dwie różne rzeczy. Wtryski odpowiadają tylko za ciśnienie wtryskiwane
Ciśnienie sprawdzone?
A nie przyszło ci do głowy sprawdzić ciśnienie sprężania?
Chodzi mi o korek od wlewu oleju, Obrzyga jak obrzyga, ale czy ma to wpływ na ciśnienie oleju?
Sprawdź ciśnienie paliwa. I jakie masz korekty.
Nic tam nie rozkręcałem wziołem odkręciłem ten cały monowtrysk i skręciłem spowrotem. Ale byłem u mechanika i powiedział mi że najprawdopodobniej pompa paliwa lub filter .Więc wziołem odkręciłem wężyk który idzie do wtrysku z pompy i jest bardzo słabe ciśnienie .
podczas jazdy zmieniony odgłos silnika. To nie czujnik .Jak chcesz sprawdzić , wykręć czujnik , wkręć manometr . Lub przytkaj paluchem i niech druga osoba zakręci rozrusznikiem .Zobaczysz czy jest jakiekolwiek ciśnienie . Przy sprawdzaniu paluchem zdjąć cewki ze świec , bo a nuż pojawi się ciśnienie .
Kontrolka braku ciśnienia oleju nie jest defacto miernikiem a jedynie pełni funkcję alarmową sygnalizując zbyt niskie ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka. Z najważniejszych to uszkodzenie czujnika ciśnienia albo brak ciśnienia. To drugie bardziej nieprzyjemne. Radziłbym odwiedzić mechanika, który zmierzy ciśnienie oleju i zawęzi obszar poszukiwań.
Do sprawdzenia ciśnienie oleju na zagrzanym silniku.
Ciśnienie sprawdź
Zmierz ciśnienie sprężania
Możesz sprawdzić przewody zapłonowe czy nie mają przebicia, a także przyjrzałbym się cewce. Jak z układem zapłonowym było by wszystko w porządku, to zmierzyłbym ciśnienie paliwa.
Proszę wysłać VCDS log file odczyty czujnika MAP? Lambda correction? Ciśnienie paliwa?
Osiem godzin to tyle czasu że można zdiagnozować wszystko.Np na początek plak.Potem np.egr,klapa gasząca, sygnały z czujników wału i wałka,parametry jak i ciśnienie paliwa.
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
W etce nie ma nic takiego. Mierzyles fizycznie ciśnienie? Zacznij od podmiany czujnika ciśnienia oleju.
Dokładnie tak jak napisałem. Aby wymienić uszczelkę pompy, a raczej pokrywy tej aluminiowej pod kołem pasowym wału korbowego, musisz odkręcić miskę oleju aby odkręcić smok. Dalej to wiadomo; pasek, koło pasowe i pokrywa. Nową uszczelkę zwilż lekko olejem, bez żadnych silikonów i innych pierdoł. Powodzenia. Ps. uszczelka pokrywy łańcucha rozrządu, tak...
W silniku sa dwa czujniki ciśnienia oleju. Poszukaj tego drugiego
Witajcie, Dziś wsiadając do auta naszła mnie myśl aby sprawdzić czy wszystko pod maską jest na swoim miejscu, jak też się okazało zauważyłem że coś jest nie tak, zmęczenie materiału sprawiło iż wyjście(podciśnienie) zaworu odrywając się zostało w wężyku, Z pomocą internetu wygrzebałem iż element ze zdjęcia to prawdopodobnie zawór sterowania turbiną....
Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Może na benzynie chodzą też wtryski gazu. Zakręcałeś gaz? Robiłeś reset ecu bo może mapę rozjechało Ciśnienie paliwa mierzyłeś?
Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
tak jest nowy tydzień dopiero ma szukam dalej wiązka tylko zastanawia mnie że zapala sie tylko przy określonym skręcie może przekładnia puszcza ciśnienie Dodano po 4 tak jest nowy tydzień dopiero ma szukam dalej wiązka tylko zastanawia mnie że zapala sie tylko przy określonym skręcie może przekładnia puszcza ciśnienie
Odkręcasz kluczem 29. Uszczelka powinna być miedziana. Na silikon nie możesz dać ze względu na ciśnienie. Jak się rozgrzeje na w korku to wywali cały płyn.
A gniazda pod pompki nie wyrobione? Ciśnienie paliwa ok ?
zacznij od poczatku sprawdź ilosc gazu, jego ciśnienie, prace wentylatorów
Dokładnie zintegrowany z czujnikiem ciśnienia MAP.
Mareczny z całym szacunkiem ,pierwszy raz słyszę żeby termostat powodował gaśnięcie silnika .Jak silnik zgaśnie sprawdź ciśnienie paliwa.
To że turbina daje dobre ciśnienie to nie znaczy że jest szczelna, może ona puszcza olej?
Witam co do oleju na silniku to nie jest wielki probrem problemem jest duża ilość oleju w filtrze powietrza i gażniku wiem, że nie wielki ilości magą tam być wypychane do przepalenia ale nie 0,1l i występujące z tym braki ciśnienia
Kolego sprawdź ciśnienie na zimnym i na gorącym silniku czujnikiem ze wskazówka (manometrem) i wtedy bedziesz miał dokładny pomiar czy to wina czujnika czy czegoś innego np.pompy olejowej.
ciśnienie sprężania też sprawdziłeś
A ciśnienie paliwa jakie masz?
mozesz jasniej
To jak tak wszystko jest dobrze to co jest? Może coś poszło nie tak z tą regeneracją? Bo napisałeś że to od czasu regeneracji.Brakuje tutaj jednej z podstawowych informacji. Jakie jest ciśnienie na cylindrach,dalej ,ciśnienie na tandem itd.
Zapali się dopiero gdy silnik będzie pracował, a ciśnienia nie będzie.
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia.
Witam. Nie wiemy czy sprężarka się załącza - jakieś ciśnienie nie wystarczy
Sprawdź ciśnienie manometrem - może czujnik wariuje.
Można wiedzieć jaki wpływ mają wtryski na ciśnienie doładowania. Auto nie dymi.
jakie powinno być ustawione ciśnienie na reduktorze.
Może mnie nie do końca zrozumiałeś, ale bank=kolektor wydechowy, np w silnikach widlastych są 2 banki. Sonda 1, to ta przed katalizatorem Na pewno kompresja 13bar na pierwszym cylindrze nie ma wpływu na takie objawy jak opisałeś. Możliwe przyczyny to lewe powietrze, ciśnienie paliwa, wtryskiwacze
Jeżeli za każdym razem błąd tylko z czujnika doladowania/temperatury to do sprawdzenia instalacja.Sprawdz na zapłonie wartość z czujnika (grupa 11),powinna być w okolicy atmosferycznego.Jeżeli byłby problem z podciśnieniem to by były inne błędy (nieosiągnięte lub przekroczone ciśnienie doładowania).
Czym Ty mierzysz napięcia na wtryskiwaczach? Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Świeca źle nie wygląda. Parownik sprawdzisz podpinając się interfejsem i obserwując jak zachowuje się ciśnienie podczas obciążenia.
Temat do zamknięcia przyczyna znaleziona..:):) Jak napisałem jest nabita i ciśnienie ok sprawdzane...
Problem nie rozwiązany.
Masz wypadanie zapłonów bo jest zbyt uboga mieszanka. Przydało by się sprawdzić jakie jest ciśnienie gazu i czy czasem zbytnio nie spada przy butowaniu. Warto sprawdzić filtr fazy ciekłej.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
Sprawdź podciśnienie w kolektorze i ciśnienie sprężania w cylindrach...
sprawa rozwiązana dziękuję wszystkim za pomoc.
Jaki nr błędu? Nie chodzi czasem o wypadanie zapłonu? Jakie ciśnienie na tłokach?
Jakie ciśnienie sprężania. Jakie błędy. Bierze olej.
Jak tego jeszcze nie robiłeś, to przy rozbieraniu zwróć uwagę na to, jak to jest poskładane, aby to tak samo złożyć. Nie znam tego reduktora, więc napiszę ogólnie - wyczyść dokładnie elementy, które ze sobą współpracują, aby nie było jakichkolwiek zacięć. I druga ważna sprawa ciśnienie pracy reduktora. Jak nie masz programu diagnostycznego, w którym...
Nie ma zadnych potwierdzeń to słowa mechanika że jest małe ciśnienie więcej nic nie powiedział.
Obstawiam czujnik ciśnienia oleju. Najpierw proponuję sprawdzić, czy ciśnienie jest prawidłowe manometrem.
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Chodzi o ciśnienie oleju? Nie chodzi o: Ciśnienie sprężania Normalny 10.0 - 13.0 (bar) Minimum 7.5 (bar) Odległość pomiędzy cylindrami w przekładni różnicowej 3.0 (bar)
Przewód który jest przykręcony do pompy.Na wyjściu zmierzyć ciśnienie przy skręconych kołach (4000 obr) i zadławionym wyjściu.
skoda ciśnienie doładować ciśnienie oponach skoda ciśnienie paliwo skoda
focus klimatyzacji zwarcie kontrolki ładowania pacifica czujnik
odpowietrzanie klimatyzacji odpowietrzanie klimatyzacji
Świecący FIS 1/2 po wyjęciu kluczyka w Passacie B5 Komenda na zamianę świata w TNT w Minecraft