Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Czas do przyjęcia, ja bym się skłonił ku cewce zapłonowej, ewentualnie można by kontrolnie zmierzyć ciśnienie sprężania.
Jak strzela to może masz zawór podpalony, sprawdź ciśnienie sprężania.
A nie przyszło ci do głowy sprawdzić ciśnienie sprężania?
Zmierz ciśnienie sprężania
ciśnienie sprężania też sprawdziłeś
Jeżeli ASO sprawdzało ciśnienie sprężania to ile ono wynosiło. Jeszcze raz zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Jakie ciśnienie sprężania. Jakie błędy. Bierze olej.
Chodzi o ciśnienie oleju? Nie chodzi o: Ciśnienie sprężania Normalny 10.0 - 13.0 (bar) Minimum 7.5 (bar) Odległość pomiędzy cylindrami w przekładni różnicowej 3.0 (bar)
Czym Ty mierzysz napięcia na wtryskiwaczach? Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Sprawdź podciśnienie w kolektorze i ciśnienie sprężania w cylindrach...
Nie ma zadnych potwierdzeń to słowa mechanika że jest małe ciśnienie więcej nic nie powiedział.
Zmierz ciśnienie sprężania, to coś powie o stanie silnika.
Rozumiem że iskra jest i paliwo też, a jakie ciśnienie paliwa, a sprawdziłeś ciśnienie sprężania?? A może rozrząd się posypał.
Zmierz ciśnienie sprężania. Przebicia na cewce też nie powinno być.
Zmierz ciśnienie sprężania i podaj wyniki, problem i tak tobie wróci.
Przy tym przebiegu zaczął bym od sprawdzenia kondycji silnika. Jakie ciśnienie sprężania, na zimnym i ciepłym? Olej pije?
Sprawdź jakie jest ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach ? Zakręć zawór na butli z gazem i wyjmij bezpiecznik od LPG.
A może zacznij od początku czyli sprawdz ciśnienie sprężania bo nie informujesz czy to było mierzone.
Ciśnienie sprężania sprawdzane, jest bardo dobre. Podejrzewasz moduł?
Możesz, ale ja bym zaczął od kontroli strony mechanicznej silnika, ciśnienie sprężania, stan rozrządu i stan wałka. Podciśnienie ssania i punkt zapłonu.
Witam Pacjent to Skoda Octavia 2, 2005r 1.6 FSI. Auto dotarło do mnie z przeskoczonym łańcuchem rozrządu. Po wymianie wszystkich zaworów i poskładaniu silnika samochód pracował dobrze przez 15min. Po badaniu wyszło że ciśnienie sprężania na pierwszym cylindrze wynosi tylko 3 Bar. Po kolejnych badaniach udało mi się ustalić że na pierwszym cylindrze...
Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Pierwsze stwierdzenie wyklucza 2 następne. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw ten sam. Głowica jest żeliwna, nigdy się z nią nic nie działo. Skoro Po ściągnięciu głowicy uszczelka uciśnięta idealnie na każdym z cylindrów, brak wizualnych objawów uszkodzenia...
W tdi często jest tak że wina jest pompa a raczej ustawienie dawki rozruchowej które zależy z kolei od czujników temperatury silnika najprościej ściągnąć wtyczkę z 4 pinowego czujnika i jak na ciepłym silniku odpali to będzie znaczyło że pompa do regeneracji. ale to jeszcze o niczym nie przesądza trzeba zrobić konkretną diagnostykę, ciśnienie sprężania...
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Ustawienie rozrzadu , ciśnienie sprężania , ewentualnie sprawdzenie jakości paliwa. To jest podstawa gdy kończą się pomysły i juz nie ma co podmienić.
Jest jeszcze grupa 18,23. Jest jeszcze ciśnienie sprężania. Ne rozpędzajcie się . :D Następna rzesz to koniecznie nowe śruby do pompki. Wymienione? Dzwignia ustawiona ? Po co.
Ciśnienie sprężania (kompresja) do zmierzenia. Rozrusznik kręci ok? Paliwo do wtryskiwaczy dochodzi? Posprawdzaj i opisz.
Ale ciekawe jake ciśnienie wychodzi z pompy do wtrysków jak jest paliwo i sprężanie musi palić.
Dobra jeśli wymieniane były panewki to z jakiej przyczyny? Dwa skoro panewki się skończyły (tak zakładam) to jak z ciśnieniem sprężania (kompresja)?
Próbujesz coś zdziałać od czterech dni. Pojedz do warsztatu, zapłać im za godzinę pracy i ci powiedzą bo zmarnujesz kolejne cztery dni i dalej nic nie będziesz wiedział bo na odległość nikt nie zbada ci samochodu. Rozumiem, że od wymiany do wymiany bierze ci około 3,5 litra? Jeśli wchodzi 4,5 to zlewasz tylko litr? Płyn chłodniczy znika ale w jakiej...
-wczoraj odkręciłem wszystkie i jedna świeca była bardziej okopcona od drugich) Zmierz ciśnienie sprężania na zimno , zacznij pomiar od tego cylindra. Zamień miejscami wtryskiwacze oznaczając gdzie trafi wtryskiwacz pracujący z okopconą świecą. Po 100-200 kilometrach sprawdź osady na świecach.
2-3 tysiące to przedział w którym silnik zaczyna być dość dobrze obciążony przy przyśpieszaniu... O ile ciśnienie paliwa może wystarczać do jazdy w pętli zamkniętej i wprowadzaniu poprawnie korekt ,to jak dociśniesz to może już nie wystarczyć wydajności. Potencjalnie może to być też wada instalacji zapłonowej.Przy takich obrotach podczas deptania ten...
brak spalin w układzie, brak oleju w płynie, brak płynu w oleju, brak dymienia. Też tak miałem w swoim pojeździe, niby brak wszelkich oznak, ale nierówna praca po odpaleniu po nocnym postoju dopóki się nie rozgrzał oraz minimalne ubywanie płynu chłodniczego, ale naprawdę minimalne. po półrocznym okresie takiej "eksploatacji" było coraz gorzej z porannym...
Najprostszy sposób, żeby sprawdzić stan silnika, to należy sprawdzić ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach. Powinien to wykonać każdy porządny mechanik samochodowy. Natomiast sposobów "zajeżdżenia" silnika jest mnóstwo. Od np: nieutrzymywania prawidłowego poziomu oleju po "zakatowanie" przy sportowym używaniu auta.
Rentgena masz w oczach:). Jak uczciwy to ok trafisz dobrze a jak zdaniem mechanika jednostka w dobrym stanie a po pewnym czasie okaze się, że jednak ciśnienia nie trzyma, a ciśnienie sprężania zmierzysz przed zakupem i znów kolejna "mała" naprawa silnika a auto warte 4 tys. Najlepiej znależć garażowego mechanika pasjonata, który by wymienił w obecnym...
Niewątpliwie czujnik temperatury może być uszkodzony i podlegać wymianie, ale trzeba wziąć pod uwagę, że silnik nagrzany (o ile ma właściwe ciśnienie sprężania), zapala bez grzania świec bez problemów. Gdyby takie problemy występowały z rana przy zimnym silniku, oczywiście wtedy sprawa była by pewna - czujnik temperatury. Proponuję najpierw sprawdzić...
Daj sobie spokój z tymi wywodami powyżej.Jeżeli jest iskra i jeżeli wtryski dają paliwo to walnięta jest na 100% uszczelka pod głowicą .Przedmuchy między 1 a 2 cylindrem.Pomiar ciśnienia sprężania w tym przypadku swiadczy jedynie o szczelności zaworów.Cylindry dmuchają sobie ciśnienie nawzajem.Ciśnienie w cylindrze jest ale nie wtedy kiedy ma nastąpić...
Witam, Skoda Oktawia 1.6 fsi. Brak ciśnienia sprężania na 1 i 4 cylindrze. Raz jest normalne, drugim razem zero. Zawory na szczelność i prowadnice sprawdzone, kasatory wymienione, rozrzad ustawiony. Czekam na pomoc, pozdrawiam.
Widziałaś kiedyś "na żywo" silnik ze zdjęta głowicą i uszczelkę? Mogę iść o zakład że nie. Jeszcze nie raz w życiu się zdziwisz. Sam ile razy zabierasz głos a nie masz nic sensownego do napisania. Chociażby o systemie BAS Ty natomiast piszesz bajki... Upg... Wiesz jakie jest ciśnienie sprężania, a jakie panuje w układzie chłodzenia? Nie masz pojęcia,...
Prawdę mówiąc też zastanawiałem się dlaczego nie mierzyli ciśnienia sprężania. Pomyślałem, że silnik z 330 tys przebiegu i tak będzie mieć z tym problemy, do tego zauważyłem w silniku, że olej jest w kiepskiej kondycji, brudny, że tak powiem. Wcześniej znacznie, nie teraz bo jest po wymianie na nowy. Dlatego podejrzewałem, że pomiar ciśnienia sprężania...
Zacznij od podstaw, czyli sprawdzenie ciśnienia sprężania i kąta wtrysku, a nie wymyślasz.
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
Witam, mam na uczelnię na zadanie wykonać projekt układu klimatyzacji automatycznej do samochodu Skoda Fabia 1.9 TDI 105[KM]. Do układu mam dobrać sprężarkę. W tym celu wziąłem się za obliczenie zapotrzebowania na energię cieplną do usunięcia, całkowite zyski ciepła od otoczenia wynoszą 1200 [W]. W programie obliczyłem też, iż moc napędowa sprężarki...
Możliwie że para działa jak wypełniacz podnosząc sprawność silnika przy stanach średnich. Silnik pracuje ciszej i subiektywnie jest mocniejszy a na pewno nie traci na mocy. Ciężko określić czy silnik dysponuje dużo większą mocą maksymalną. Na pewno para nie rozkłada się podczas spalania. Co do tego nie mam wątpliwości. Możliwe też że w niewielkim stopniu...
Szymitsu21 - tak jak napisałem w opisie, sprężarka to DELPHI DH5 5K0 820 803 E 6CVC, z przodu jest koło z dławikiem drgań, a z tyłu elektrozawór na dwa piny Plus i Minus, sterujący z tego co pamiętam (ale mogę się mylić) kowadełkiem otwierającym wysokie ciśnienie. Schemat i zdjęcie poglądowe koła poniżej. Nadmieniam, że sprężarka ta jest sprzężona na...
Więc tak... Problem nie zginął. Skoda ma na liczniku prawie 195 tys. km. Problem występuje na benzynie, i na gazie. Przy czym na benzynie jest mniej odczuwalny. W samochodzie wymieniłem już: 1. sondę lambda; 2. cewkę zapłonową; 3. świece kilka razy; 4. filtry wszelkiej maści; 5. rozrząd; 6. uszczelkę pod głowicą, uszczelkę pod zaworami. Kilkukrotnie...
Dlaczego w dieslach tak często się psują wtryskiwacze? Bo ludzie leją wątpliwej jakości paliwo zza wschodniej granicy albo opał, a do tego nie wymieniają filtrów paliwa lub stosują najtańsze zamienniki. Dodatkowo Diesle mają wtrysk bezpośredni a co za tym idzie dużo większe ciśnienie paliwa (nawet 1000x). Poza tym "tak często" oznacza jakieś 250-300...
W ciemno, brak sprężania na jednym "garnku". Odczytać błędy . Pomiar ciśnienia , to już jest wyzwanie. Pozdrawiam.
Witam, Skoda bez gazu, jeden właściciel 140000km. Przyjechała na lince, brak zasilania pompy paliwa okazało się, że nie było masy ma sterowniku. Auto odpaliło ale zalewało 3 świecę, pozostałe czarne i oczywiście czarny dym z rury. Brak błędów, ciśnienie paliwa około 3bar, wtryskiwacze ładnie rozpylają, sprężanie na poziomie 13bar, czujnik temperatury,...
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają. Puki jest zimny i trzyma wyższe obroty jest ok....
Żadne "ASO" nie ma "symulatorów" do sprawdzania sterowników. Opowieści z mchu i paproci. To sterownik Magneti-Marelli, 1AV bodaj. Dostępne na każdym złomowisku w cenie flaszki. Zacząłbym jednak od sprawdzenia ciśnienia sprężania - słabiutki silniczek, w ciężkiej budzie ma co robić.
Należy zacząć od sprawdzenia układu rozrządu. W trakcie wymiany, która będzie Pan przeprowadzał, proszę zweryfikować ustawienie z użyciem odpowiednich narzędzi. Z opisywanych objawów można wnioskować, że coś jest nie tak z synchronizacją wału korbowego i wałka rozrządu. Drugim problemem, który może powodować takie objawy, jest stan czujników temperatury:...
Mówisz Kolego o czymś takim?: http://obrazki.elektroda.net/40_12629140... Zluzowanie koła pasowego NIE zatrzyma pompy olejowej. Skąd wiesz że pompa nie pracowała? Regulatory oczywiście hydrauliczne,także napinacz łańcucha rozrządu.Możliwe że przy braku ciśnienia i "słabym łańcuchu"przestawia Ci rozrząd.
witam, tak jak kolega wyżej napisał,pomiar ciśnienia sprężania wyjaśni temat,jeśli któryś z zaworów jest nie szczelny to istnieje realne ryzyko wypalenia gniazda zaworowego.pozdrawiam.
U mnie ciśnienia sprężania są w każdym cylindrze równe i wynoszą 13 Bar. Czy to nie dyskwalifikuje wypalenia gniazda zaworowego ?
Witam. Czy sprawdzenie ciśnienia sprężania w silniku 1.9 SDI z grupy Vag to jest duży problem? Gdzie indziej wyczytałem, ze nikt przy zdrowych zmysłach nie da sobie odkręcać świec żarowych, bo jest z tym problem gdyż z dużym prawdopodobieństwem mogą być zapieczone i moga sie poprostu ukręcić, ułamać etc. Przy kupnie auta z dieslem pierwsze co bym chciał...
Ale czy skutkiem różnicy w sprężaniu na poszczególnych cylindrach nie powinna być duża różnica w korekcji odpowiadających im wtrysków? Bo jeśli tak, to u mnie różnice są znikome. Pomiar ciśnienia jak najbardziej wskazany, kontrola równomierności pracy silnika nie zawsze wykazuje braki ciśnienia sprężania przy rozruchu, z uwagi na fakt, że po rozruchu...
Ciśnienia sprężania pomierzone średnio w cylindrach jest 12,5 Bar (+-0,3 Bar). Nie regulowałem luzu zaworowego bo wydaje mi się że ciśnienia są ok. Temperatura silnika w czasie pomiaru 90 stopni, wszystkie świece wykręcone i pedał gazu wciśnięty do dechy. Na każdym cylindrze kręciłem jakieś 3-4 sekundy. Nie wiem jak mierzono ciśnienia w serwisie VW...
Witam. Przeszukałem wszystko co mogłem na necie ale nic nie znalazłem tzn nie znalazłem rozwiązania. Mój problem polega na tym że skoda octavia 1.9 tdi z 2000r 110 km kopci na biało i nierówno pracuje jak by jeden cylinder nie działał. Podczas jazdy silnik sam dostał obrotów i zapaliła się kontrolka od ładowania a potem zgasł silnik. Po odpaleniu zaczął...
sprężania ciśnienie prawidłowe ciśnienie sprężania ciśnienie sprężania cylindrach
drukarka drukuje czerwono zablokowany telefon samsung router zawiesza podłączeniu telefonu
saeco granaroma saeco granaroma
Jak rozebrać natynkowy przełącznik światła? Ustawienie kąta prostego w pile formatowej Holzher 1220