Aby go podłączyć musiałbyś kupić sobie nową wtyczkę z pinami. Zazwyczaj na zewnętrznych pinach masz + i - natomiast środkowy- sygnał. Powinieneś mieć opisane bądź na czujniku bądź na starej wtyczce od czujnika.
Iskra pada parami 1-4 i 2-3. Czeka cię zakup nowego cewkomodułu
Czujnik halla. Najczęściej.
Czujnik halla lub słaby kontakt na przewodach od niego.
Odkrec jeszcze czujnik Halla zeby go nie uszkodzic przy demontazu/ montazu skrzyni.
czujnik halla jest nad kołem zamachowym,jezeli mówimy o modelu MPI Immobiliser tam jest Hall wygląda tak:
W tym aucie przy dźwigni hamulca noznego nie ma czujnika. Jest czujnik na pompie hamulcowej. Jest to właśnie czujnik halla
Witam. Miałem podobne objawy jak miałem uszkodzony czujnik halla.
podejrzewam czujnik halla , tylko nie wiem gdzie go zlokalizowac w tym samochodzie , mozecie coś podpowiedzieć ??
Witam. Podobne objawy miałem przy uszkodzonym czujniku Halla.
Witam moja Skoda Felicia 1,3 50KW 96r. Problem polega na tym ze po podłączeniu do komputera wyskakuje błąd czujnika halla. Skoda takiego nie posiada więc ten błąd tyczy się czujnika położenia wału. Moje pytanie polega na tym czy ten błąd ma wyskakiwać czy absolutnie nie? Słyszałem opinie ze on poprostu ma wyskakiwać, a kupować w ciemno nie za bardzo...
Musi być falownik, który nie potrzebuje informacji z czujników halla do pracy
Witam. Chwilę po odpaleniu ciepłego silnika ok 60 stopni jest dobrze ale po tej chwili dosłownie minucie zaczyna się wypadanie Podobny efekt dają padające czujniki Halla Czyli jak wspomniał kolega wyżej. P.S. Zimne jeszcze chcą pracować - ciepłe szaleją. Pozdrawiam.
sprawdz czujnik Halla - moze to pierwsze oznaki jego padnięcia. Bo swiece i moduł zapłonowy to chyba już sprawdziłeś :)
Tak skąpo opisane objawy wskazywałoby na czujnik halla. Jest on w podstawie rozdzielacza zapłonu.
Zaciskanie przelewu (na chwilę) świadczy tylko np o sprawności tandem( min 8 bar ) i o np przeciekach na gumkach pompowtrysków (jak zaciśnięcie pomaga w odpaleniu). Jak cisnienie urosło do 7 to tandem średni ale powinno zbudować ciśnienie do odpału. Także teoretycznie to nie problem z paliwem. Może jest jakieś zwarcie na PD ale nie widzi błedu albo...
Moje pierwsze auto to była Favorita, silnik z grubsza ten sam tylko że jeszcze z gaźnikiem. I pamiętam, że jak łańcuch zaczął hałasować, to nie dało się tego przegapić, jakbyś grzechotką potrząsał przy wolnych obrotach. Po wymianie błoga cisza. Obecnie posiadam pełnoletnią Felicję jako dupowóz do jeżdzenia po mieście, na liczniku 220 kkm a łańcuch jak...
Jakby się komuś miało przydać to winowajcą był czujnik położenia wału, tzw. czujnik Halla. Po wymianie auto ożylo, ale dziwne, że VAG nie wskazał, że czujnik Halla był uszodzony.
A czujnik Halla sprawdzał?
To spróbuj odpalić go na plaku. No i nadal będę się upierał za sprawdzeniem czujnika halla.
adres 25 sie odzywa ?
A może czujnik halla szwankuje ?
Witam, Czy przypadkiem nie został przestawiony czujnik Halla w aparacie zapłonowym (najszersza przerwa odpowiada zapłonowi pierwszego cylindra). Palec rozdzielacza ok? Nie ma przebicia na ekran kopułki?
Jeżeli chodzi na benzynie to zostaw czujniki hala skoncentruj sie na LPG bo tam masz problem
Co to jest listwa zapłonowa?
Może będzie lepiej oddać to auto do mechanika niż wymieniać części samemu? W tej chwili nawet nie wiemy czy nie ma tylko iskry czy brak jest iskry i sterowania wtryskiwaczami. Może uszkodzona jest tylko cewka lub instalacja do niej. Może uszkodzony jest czujnik halla
A iskrę ma? Skoro kręci normalnie a nie powoli przerzuca wałem to sprawdziłbym iskrę. Bo z kolegi pierwszego postu wywnioskowaliśmy że nawet nie zakręci rozrusznikiem. Jeżeli brak iskry to z tego co pamiętam obroty wału były liczone przy pomocy czujnika halla.
Prawdopodobnie padł moduł zapłonowy albo czujnik halla w aparacie zapłonowym Proponuję sprawdzić czujnik
Problem tkwił w czujniku halla dziękuje za pomoc
Zdarzało się, że czujnik halla wariował. Jest nad skrzynią.
A może gaśnie jak się nagrzeje ?. Wymień czujnik Halla miałem podobne jaja
Czujnik halla i dobrej firmy cewka.
Witam sprawdz poziom płynu hamulcowego tak profilaktycznie a druga sprawa to masz prowdopodobnie padnięty czujnik ABS jest czujnik zbliżeniowy a dokładnie czujnik HALLA wykorzystujący zjawisko Halla
Zanim zdążyłem sprawdzić samochód został odprowadzony do mechanika i okazało się że przyczyną był ponoć czujnik halla. dzieki za pomoc.
"coś z obrotami" może sugerować uszkodzony czujnik położenia wału korbowego lub jego podłączenie ( zaśniedziałe styki, etc ), możesz to również sprawdzić.
czujnik Halla wykluczam bo jest sprawny
Problem leżał w czujniku Halla. Został wymieniony i po sprawie. Wszystko działa jak należy.
Nawet z zepsutym czujnikiem temperatury pojedzie. Właściwie tylko czujnik Halla jest w stanie zatrzymać tą maszynę :). Jak nierówno pracuje to listwę od świec sprawdź.
Jest sonda lambda ,czujnik podcienia w kolektorze ,temperatury cieczy chłodzącej , czujnik temperatury powietrza zasysanego, czujnik kąta otwarcia przepustnicy i czujnik położenia wału a w aparacie czujnik Halla. Całość zbierana jest w sterowniku silnika i na ich podstawie wystawiany jest impuls otwarcia wtryskiwacza (moment i czas otwarcia).
A co tam naprawiać? Wystarczy przelutować czujnik halla, w najgorszym przypadku go wymienić, ewentualnie jeszcze jest przekaźnik.
Spróbuj podmienic czujnik halla bo one tez lubią tak świrować
Problem rozwiązany. Sprawdziłem wszystko jeszcze raz i drogą eliminacji doszłem ze tylko czujnik HALLA moze fiksowac. Wprowadził mnie w błąd bo fartycznie załącza pompe paliwa i jest iskra podczas przekręcania wałka kopułki ale niestety zapłon był nie na czas. Tak wiec nowy czujnik halla i wszystko gra!!!
Nie czary, tylko prawdopodobnie sterownik teraz cały czas widzi sygnał obrotów, obojętnie jaki co do wartości, ale jest i jest różny od zera. Z tego co czytałem na forum jak sterownik nie widzi obrotów (padnięty emulator lub brak sygnału np z czujnika połażenia wału), wtedy w diagu RPM stoi na zero i silnik nie będzie pracował na gazie. Jedyne co zrobiłem...
Sprawdz czy wtrysk strzyka paliwem przy kreceniu rozrusznikiem.Jesli nie to czujnik Halla do wymiany (jest pod termostatem w dzwonie skrzyni biegow).
A czy po podłączeniu sygnału z czujnika halla uzyskam iskrę, czy cewko-moduł jest sterowany z komputera ?
Koledzy, mam problem z obrotami silnika, dokładnie raz są dobre raz za wysokie ,czyściłem już przepustnice co mam zrobić? Dokładnie to jest Skoda Felicja 1.3 MPI, czy to może być czujnik Halla?
czyli czujnik Halla jest do wymiany? a gdzie to się znajduje pod maską? dzięki za pomoc i zainteresowanie POZDRAWIAM
G40 to czujnik halla powinien byc od połozenia wału korbowego a nie rozrzadu
Sprawdzałeś ją VAG-iem ? Możliwe że immo coś wariuje , nie wiem jak ma Felicia jest w dieslu ale w 1,3 jak i w 1,6 jak pada czujnik Halla to autka też sie nie odpali
W któryms ze sklepów powiedziano mi że do wymiany będzie czujkni Halla albo silniczek krokowy, Co o tym sądzicie??
Czujnik Halla moze dopiero padać i mieć też takie obiawy. Aż padnie do końca...
http://obrazki.elektroda.pl/9577248200_1... Po ponad 13 latach bezproblemowego użytkowania automatycznego wyłącznika rozrusznika wykorzystującego kontaktron i przekaźnik, okazało się, że jest to bardzo przydatna rzecz, szczególnie przy współpracy z przyciskiem "start-stop". Postanowiłem zmienić to rozwiązanie na nieco bardziej eleganckie...
Awaria nadajnika impulsów jest ładnie sygnalizowana przez tego simosa, jako "czujnik halla-sygnł mało prawdopodobny". Tu w tym przypadku nie lezy hall, ludzie, pomyslcie.
Znaczy się zaraźliwe francostwo: Samochód: Volkswagen Touran Problem: Przy włączonym zapłonie ciągle świecą się światła hamowania. Sporadycznie zapalają się też lampki kontrolne ABS, EPC lub ESP. Pamięć usterek: 19558, oznaczająca: „Silniczek klapy kolektora ssącego – brak sygnału” albo 00526, oznaczająca: „Wyłącznik świateł...
Już wszystko ok, po wymianie czujnika Halla objaw minął. Dziwne zawsze wydawało mi się, że uszkodzenie halla w kazdym przypadku powoduje wyłączenie silnika samochodu. Temat można zamknąć !
Witam. W felicii tak jak radziliście, wymieniłem świece i gumki. Dodatkowo wymieniłem filtr paliwa. I nic. Sprawdzę jeszcze pozostałe rzeczy które wymieniliście. A odnośnie czujnika Halla. Czy jakby był niesprawny to wykazałoby to na komputerze. Bo ostatnio robiłem diagnostykę w której wykazało błąd sondy lambda. Jeśli czujnik Halla byłby niesprawny...
najłatwiej (koszty jak po gwaranccji) to pojechać do serwisu i podłączyć się pod komputer z OBD2. Jest wtedy możliwość odczytania jakichkolwiek i kiedykiolwiek występujących błędów w pracy silnika jak i wszystkich czujnikach z nim współpracujących. Jeśli takie nie występują wtedy komputer powinien pokazać błędy tzw. sporadyczne. Miałem dwa lata temu...
Sprawdzić trzeba czy przy kręceniu rozrusznikiem jest dawana iskra na świece i czy dochodzi w tym momencie napięcie baterii na plus aparatu zapłonowego.Skoro wcześniej "padł"czujnik Halla i był wymieniany w serwisie ,to można spróbować zareklamować naprawę -może podłączą VAGa i będzie wszystko wiadomo.
Witam. Mam problem z w.w. autkiem. Mianowicie raz odpala raz nie. Temperatura otoczenia nie ma znaczenia. Kable zapłonowe wymieniłem a cewkę sprawdziłem i daje iskrę. Pompkę paliwa słychać po przekręceniu stacyjki. Dlatego stawiam na aparat zapłonowy albo czujnik Halla. Tylko powiedzcie mi jak to sprawdzić?
Jak tam jest czujnik halla w aparacie to nim bym sie zainteresował oczywiscie zaraz po spradzeniu czy moduł jest zasilany 12v
Problem może być też w wiązce idącej od czujnika halla (z zaparatu zapłonowego środkowy biały przewód do ECU). Przetarty kabel = świrowanie obrotów i wypadanie zapłonów, szarpanie przy przyspieszaniu itp.
U mnie siedzie afnik, prawie to samo co u ciebie wyszukujac kod silnika w google (nie wiem jakie sa roznice). Dlatego pisalem o pompie (nastawniku) bo takie szarpanie wystepuje przy niedomaganiu. Uszkodzone wtryski powoduja drgania, jakby wypalilo tlok lub zawory to bys wiedzial momentalnie (potworne drgania, silnik zaraz wyskoczy). :> Samemu bym sprawdzil...
Masz tam czujniki halla :) Wyglądają jak tranzystory, ale nie sądzę by ktokolwiek montował 3 tranzystory akurat tam ;) ;) Więc to nic innego jak czujniki :) Dzięki za odpowiedź, te elementy mają oznaczenie 2242P czyli to te czujniki:/ To sprawa wygląda gorzej niż myślałem. Zmiana całej płytki spoko, wymiana mosfetu jeszcze też by przeszła ale jeśli...
Witam, z tego wszystkiego zapomniałem odpisać jak cała sprawa się zakończyła: zgodnie z radami przewiozłem auto do ogrzewanego garażu - po rozmrożeniu kręcił pięknie, ale w dalszym ciągu nie odpalał (a właściwie odpalał po czym się dławił, zupełnie jak przy awarii immo). Podejrzewałem pompę - ale pracowała. Okazało się, że zepsuł się czujnik Halla -...
Witam. Mam problem z moją Skodą objawy są takie że na benzynie chodzi super ale na gazie jest tragedia. Gdy silnik jest zimny to obroty są bardzo niskie (500-300).Na rozgrzanym to samo z tym że chwilę chodzi dobrze i zaraz znowu to samo. Wymieniłem czujnik halla, czujnik temperatury i czyściłem przepustnicę i bez zmian. Gazownik przejrzał instalację...
Witam, też miałem uszkodzoną pompę tego typu, uszkodzeniu uległy dwa mosfety mocy które uszkadzając się zabrały ze sobą driver i mikrokontroler sterownika, posiedziałem chwilkę przy tym dość nietypowym jak na bldc silnikiem bo jest to silnik 4 fazowy unipolarny sterowany dwoma czujnikami halla i uruchomiłem go według własnego rozwiązania, sterowniczek...
tak to zrobiłem jeździłem z v cds-em i podłączonym komputerem... Patrzyłem jak zmienia się podciśnienie od 1000 do 300 mbar... Tak samo fizycznie sprawdziliśmy przepustnice i była czysta. Wczytywałem się w post na temat tego czujnika i zastanawiam się jak działa... "Podobnie jest w starszych silnikach benzynowych, do obrotomierza trafia sygnał z czujnika...
Skoda jak w temacie rok 97 gaśnie (nie ma reguły) czasem po odpaleniu i nie chce zapalić, czasem po nagrzaniu. VAG pokazuje sporadyczny 00513 który sądzę trzeba zignorować bo znika gdy zapali. Pompa paliwa OK, Czujnik Halla OK, wtryski i zapłon OK. Ciekawostka auto ma 14000 !!!! przebiegu - autentycznie bo 1 właściciel którego znam. Proszę o sugestie.
(at)mirrexw dzięki - to już jest jakaś opcja sprawdzenia. Tylko, że tym moim urządzonkiem chyba nie mam jak sprawdzić położenia pedału gazu, czy otwarcie przepustnicy wystarczy? Z tego co zrozumiałem to wybrane parametry na ostatnim filmie wybrałem prawidłowe (poza tym pedałem gazu), tylko muszę zrobić tak jak piszesz na 3 biegu rozpędzę się powiedzmy...
Gaz i benzyna. Problem był od kilku miesięcy. Różne dziwne rzeczy sie działy z obrotami, za małe, gaśnięcie, za duże, sama wchodziła na wysokie obroty i ciągnęła bez pedału gazu, szarpała, dusiła się. Przeczyściłem solidnie przepustnicę. Problem z obrotami biegu jałowego i ogólnie problemy minęły po jakiś 2000 km ale jeden pozostał. Jak się silnik rozgrzeje...
Skoda Felicja 1.3 z rocznika 1999 Mam to samo brakuję iskry , pisałam już to ,może ktoś jeszcze mi pomoże wszystko nowe wymieniane Czujnik halla nowy, cewka nowa , stacyjka nowa , komputer i immobilajzer nowy z jednego typu . Przy kreceniu rozrusznikiem , do listwy zapłonowej dochgodzi prąd , a nie daje na dwóch pobudzających cewek jestem zielona w...
Mam podobny problem w Vectrze A 1.6i silnik C16NZ obrotomierz też wskazuje dziwne obroty, które skaczą od 1000 do 5000. Silnik powinien odcinac zapłon powyzej 6000 a on pokazuje 7000 i dalej można przyspieszać. Na wolnych tez skacze od 800 do 2000 ( przy czy silnik nie przyspiesza ). Obrotomierzem steruje bezposrednio komputer i nie wiem co może być...
Dzieki za szybką radę. ok, spróbuje z tym czujnikiem Halla. Mam pytanie jeszcze takie, czy odłączenie i podpięcie obecnej przepustnicy i przeprowadzenie adaptacji cos da? Skoro przepustnica się adoptuje po przekteceniu kluczyka, to po co ją adaptować z komputera i np. Vagu? Jak za bardzo kombinuje to sorki.
Podmien czujnik halla tak jak ktos wyzej sugerowal.Skad wiesz ze nie ma immo? MPI weszly w drugiej polowie 96 i raczej immo jest .W MPI nie ma tez aparatu zaplonowego jest modul zintegrowany z cewka 2 biegunowa.
Przepraszam za niedokladne dane. Skoda felicja 97r. 1,3 simos, 136M, 80 pin sterownik. Zrobilem mala glupote bo bylem pewien ze to indukcyjny a nie sprawdzilem napiecia na wtyczce. Po zmierzeniu okazalo sie ze to napiecia czujnikow halla. Po podlaczeniu oscyloskopu nie ma zadnych impulsow, wiec wydaje mi sie ze to raczej bedzie ten czujnik. Chyba ze...
Nadajnik przy wieńcu koła , jeżeli sie nie mylę to czujnik halla. Miernikiem go nie spawdzisz. Sprawdz wcześniej czy jest kluczowanie / przerywanie / masą na cewce / po drugiej stronie gdzie dochodzi 12V/. Kolego Jogu 300 , nie podniecaj sie i lepie sobie ten temat odpuść , w totka dzisiaj możesz obstawiać , życzę wygranej!
Zacznij od diagnostyki testerem zamiast robić na ślepo. Ostatnio miałem taki przypadek i winowajcą był czujnik położenia wału. A co wyświetliło na vag jak uszkodzony czujnik Halla? nad tym tez się zastanawiałem, bo miałem tak kiedyś w Skodzie Felicji podczas jazdy szarpanie sporadyczne i winowajcą był czujnik położenia wału. Dodano po 7 na pompie wtryskowej...
To tak najpierw w programie trzeba by zrobić 3 bloki . 1) Na podstawie impulsów z czujnika Halla wyliczyć prędkość obrotową Na podstawie odczytu napięcia z potencjometru wyliczyć prędkość zadaną. 2) Te dane podać na regulator PI . 3) Wartość wyjściową z regulatora PI zamienić na impulsy sterujące serwem. Tak bym to widział .
Czujnik wału korbowego jest trudny wychwycenia z reguły auto na zimno odpala i na ciepło już nie bardzo w starszych modelach niema go na diagnostyce ecu tylko wskazuję coś takie że jest problem układem zapłony błąd 1314 czy coś poza tym pokaże misfier wypadanie zapłonu. Ten czujnik odpowiada zaprawidlowe podanie iskry i uruchomienie wtrysku na danym...
Witaj, jeśli to nadal aktualne to ja obstawiam czujnik halla, lubi się posypać w tym modelu, problemy się objawiają właśnie tak jak piszesz, nie kosztuje dużo i łatwo go wymienić. Pozdrawiam. EDIT: spróbuj najpierw wyczyścić przepustnicę, nic to nie kosztuje, a ona również może być powodem problemów.
Sprawdź dolot pod katem szczelności. Jeśli nic nie było ruszane i jest fabryczne to często nieszczelność jest na styku kolektor ssący/ głowica- te pojedyncze uszczelki sa do bani. Lepiej zastosować cala uszczelkę w Favority (ona jest pod oba kolektory). Sprawdź szczelność psikając jakimś plakiem/ zmywaczem do hamulców w okolice : pod przepustnica, gniazda...
Może być. A gdzie on dokładnie się znajduje w tym silnuku ? Czy to czujnik Halla ? W Skodzie Felicji to go widziałem w dostępnym miejscu.
Samostartem probowales?Zawory kiedy ostatnio regulowane?Na pewno ma iskre ?Winny moglby byc czujnik Halla, ale piszesz ze iskra jest ...a skoro jest to na LPG powinien odpalic.Jak probujesz odpalic na benie to swiece sa mokre ?Jesli tak to wtryski podaja paliwo i winny moze byc brak luzow na zaworach.
Popełnilem błąd 93PLN kosztyje czujnik Halla. Sonda okolo 280PLN. Dodano po 1 Z tego co się orientuje to chip w kluczyku musi być zgodny z immobilajzerem. Jak oddziaływują nz siebie dwa chipy, tego nie wiem. Czy tam gdzie mieszkasz nie ma jakiejś firmy zajmującej się wymianą czy dorabianiem kluczyków? Chodzi o to żeby popytać u źródła.
witam problem dotyczy skody felici 1.6mpi .brak mocy duze spalanie szarpanie silnika.wymienilem juz sonde lambde filtr paliwa swiece kable czujnik halla cewke na orginalna kopulke palec przepustnica myta dziesiatki razy ustawiana wgrywane nowe kody.cisnienie na cylindrach ok rozrzad nowy ustawiony. nie ma zadnych bledow na ecu. a auto poprostu nie jedzie...
Witam, miałem dokładnie te same objawy, wymiana czujnika Halla pomogła. Piszesz że podstawiłeś z innej kwestia czy z jeżdżącej czy ... ? Druga możliwość, miałem to sto lat temu w escorcie - nazbierał się taki syf pod sitkiem w zbiorniku paliwa, że zrobiła się tam kulka, która czasem pod ciśnieniem była zasysana i przytykała rurkę. Jak opadła auto śmigało...
Jakie masz auto? Pocwicz na swojim po pierwsze komp nie zawsze da ci pomoc .....ogarnij porgram autodata pomocny programik polecam.... w tym masz od ustawien , parametrow, dane serwisowe az po schematy jak i gdzie wziac i jake ma miec parametry od ecu az po czujniki halla .... no i oscyloskop . Czasem auto ariuje a komp i mechanicznie jest ok i niby...
Pompa wlacza sie na kilka sekund po przekreceniu kluczyka i milknie jesli nie odpalasz.Jesli bedziesz probowal ponownie przed uplywem bodjaze 5 min to tez nie bedzie dzialac bo zaworek trzyma cisnienie szczatkowe w ukladzie.Jesli ECU ma impulsy z czujnika Halla czyli silnik pracuje pompa tloczy caly czas.Pompa wisi na bezpieczniku 4 razem z zasilaniem...
Moja Skoda Felicia 1,6 (też rocznik 1998) traciła obroty przy hamowaniu. Najczęściej zdarzało się to np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, przed przejściem dla pieszych. Zapalały się wtedy kontrolki, obroty spadały do zera. Czasami udało się jeszcze "ożywić" silnik puszczając sprzęgło, ale nie zawsze była taka możliwość. W końcu nawet to nie pomagało,...
W kwestii pojazdu: Skoda Octavia 1.6 BSE kombi, rok produkcji 2011 po liftowa, instalacja LPG LandiRenzo. Jestem 2 właścicielem, wcześniej auto należało to floty. Podsumowanie krótkie: - instalacja LPG - wyłączona, ponieważ jest do wymiany, auto jeździ na benzynie. - nie świeci się check, ani nie ma błędów na silniku, - po skasowaniu wyżej opisywanych...
Witam. 1. Napisz czy masz wersję Marelli z kopułką rozdzielacza zapłonu czy Simos wersja z modułem (brak kopułki) 2. Na czym polegało sprawdzenie świec, przewodów i cewki ?? 3. Co masz na myśli pisząc "gdy zrobię reset kluczykiem" ? Problem w postaci strzałów w filtr może mieć kilka powodów: - układ elektryczny (świece , przewody WN ,cewka/i czujnik...
Auto: Skoda Felicja 1.3 SPI 68KM 95r Jak odpalę auto to na biegu jałowym obroty dochodzą do ok 2200obr po czym po chwili auto gaśnie. Podczas jazdy wciskam sprzęgło auto gaśnie. Wymienione: -przepustnica (używana ale w dobrym stanie, czyściłem ją) -czujnik halla - używany (przypadek że kupiłem uszkodzony?) -kopułka rozdzielacza zapłonu + kable, nie...
Witam wszystkich forumowiczów i użytkowników SKODY. Mam problem z którym sobie elektrycy nie radzą, ale po kolei. Posiadam Skodę Felicie 1.3 MPI (benzyna) rocznik 96. Przez ostatnie lata wszystko było dobrze, standardowe wymiany jak łańcuszek, akumulator itp. Niestety tego lata od maja mam duży problem. W ciepłe dni, upały, po przejechaniu kilkunastu...
Nie wiem czy temat tu powinien być czy bardziej w początkujących, jak coś proszę przenieść. Mój problem z samochodem (skoda fabia 1, silnik azq 1.2 12v). Stał miesiąc po zakupie (przed zakupem było wszystko ok) po czym gdy go odpaliłem po miesiącu wyskoczyła kontrolka EPC i Check engine. I w tym momencie przestał działać potencjometr gazu. Błędy dotyczyły...
Witam. Mam problem ze Skodą Felicia 1,6. Przy temperaturze poniżej 0 nie odpala. Niby próbuje, ale silnik zaskoczy na 2 sekundy i gaśnie. Oczywiście sprawdzone wszystkie podstawowe rzeczy. Tzn: -sprawdzony stan i ustawienie rozrządu. -OK -sprawdzone ciśnienie w cylindrach -OK -wymienione świece i przewody zapłonowe-nowe -wymieniona cewka zapłonowa-nowa...
Korzystając z okazji chciałbym się podpiąć pod temat. Robię sobie elektroniczny układ zapłonowy do motocykla Jawa. Do tej pory zrobiłem tranzystorowy układ zapłonowy sterowany platynkami (jest to zwykły dwustopniowy wzmacniacz tranzystorowy oparty na TIP-162). Jawa ma 2 cylindry więc zrobiłem 2 takie układy (po jednym na każdy cylinder). Chcę przerobić...
Witam, Panowie mam taki problem z moją Felcią ('98 1.6 MPI z gazem), a mianowicie na komputerze nie wykazuje żadnych błędów a silnik waha się na obrotach i po chwili gaśnie np. przy ostrzejszym hamowaniu czy przy wciśnięciu sprzęgła obroty spadają i autko gaśnie. Czasem jest dobrze ale przez chwilę i problem znów wraca. Byłem u wielu mechaników i po...
ad. Dzareks Jeszcze nie sprawdzałem czujnika halla, jak tylko sprawdzę to opiszę postępy. Opis jest, nawet dla mnie laika w temacie, chyba wystarczający. ad. HZ10 Udało mi się namierzyć ten sterownik jest przykręcony w okolicy zamka schowka przy bezpiecznikach koloru brązowego, spod plastiku kolumny wychodzi dołożony wzdłuż wiązki kabli, dodatkowy przewód,...
Czyli tak jak prZypuszczałem - czujnik Halla :) Jak najbardziej jest możliwa, trzeba kupić czujnik wraz z płytką na której jest mocowany (np. w bosch-u, może pasować od innego auta np. skody.) Największy "problem" to wybicie bolca zabezpieczającego. pozdrawiam.
Sprawdź go sobie miernikiem (-) do minusa zasilania (0) do woltomierza, (+) do =12v i woltomierza. Jak pokręcisz powoli osią aparatu powinno się naprzemian pojawiać i zanikać napięcie zasilania. jak padł to niestety zakup nowej płytki z hallem (chyba że sobie kupisz drugi aparat) bo taka płytka oryginałka w Boschu kosztuje pod 100zł. (można dobrać inne...
czujnik halla skoda skoda felicja czujnik halla skoda felicia czujnik halla
ricoh autoryzacja użytkownika huawei gniazdo naprawa schemat hondy accord
projekty subwoofera projekty subwoofera
Jak otworzyć nową butelkę z klejem PVC/CPVC? Brak dźwięku w radio nawigacji - diagnostyka i rozwiązania