Kasujesz przyciskiem i kręcisz w prawo? Jak nie pomaga, to trzeba zrobić reset inspekcji przez komputer diagnostyczny.
Porównaj parametry. WersjA X - Obsługa samochodów grupy VAG z lat:1992-2017/2018 Werrsja 24 - Obsługa samochodów grupy VAG z lat 1992-2016/2017 https://www.motoautko.pl/product-pol-432... https://interface24.pl/produkt/vag-pro-c...
Nie jetem pewien, ale wygląda że coś się dzieje z modułem. Musisz podłączyć go pod komputer diagnostyczny.
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
Nie napisałeś w czym to siedzi to zalosowałem i padło na Skoda Octavia :).
To jest tylko do VW audi Skoda .
Nie miernikiem a testerem diagnostycznym.
Po angielsku tego programu nie ma bo tłumaczenie tragedia.
Podłączyć skaner diagnostyczny i odczytać zapisane błędy w sterowniku parkowania.
Zrób ponowną synchronizację sprzętem diagnostycznym.
Przepływomierz MAF actual i specified oraz ciśnienie paliwa, wartości powinny być zbieżne Dokładnie. Sprawdź też co się dzieje z ciśnieniem na wydechu. Jak to sprawdzisz to pożycz oscyloskop i sprawdź jak pracują sondy bo urządzenia diagnostyczne są za wolne
Jakie są objawy uszkodzenia tego czujnika podciśnienia? Uszkodzenie czujnika powoduje przyjęcie wartości zastępczych i pracę w trybie awaryjnym. Czujnik podlega samodiagnozie a informacja o źle działającym czujniku jest odnotowywana w pamięci diagnostycznej (w sterowniku).
Cześć, chcę rozpocząć swoją przygodę z diagnostyką samochodową oraz programowaniem/kodowaniem. Planuję zawziąć się za VAG-a, konkretnie Audi (posiadam A6 C6 z 2004 roku). Jeśli w możliwościach sprzętu znalazłaby się również Škoda i VW - ekstra. Zapytanie z mojej strony: jaki sprzęt polecilibyście w przedziale cenowym do tysiaka, max 1500 zł? Myślałem...
Polecam przeprowadzić kalibracje klap program diagnostycznym.
mozliwosci tego fejsu jak go zmontujesz skoncza sie maksymalnie na wersji 311-2 vag
Niestety BRC nie udostępnia już programów do kalibracji i diagnostyki wszystkim. Tylko autoryzowany serwis BRC (po kursie) ma dostęp do programu diagnostycznego.
Ten MProg z którego zrzut ekranu zamieściłeś to program do flashowania EEPROMów w układach FT232, czyli w popularnych konwerterach USB-RS232 stosowanych m.in. w wielu kablach diagnostycznych. Generalnie jest to program do "naprawy" kabla.
Trzeba zacząć od sprawdzenia czujników temperatury (cieczy i zewn) najłatwiej testerem diagnostycznym
Budżet około 200 zł. To ma być do zastosowań domowych.
Może to kwestia adaptacji poprzez interfejs diagnostyczny. Skoro nie było podłączone to pewnie także pozostało na ustawieniach do poprzedniego pojazdu.
Nie na wtryskiwaczach tylko jakie idzie ciśnienie na wtryskiwacze. Czyta to czujnik (mapsensor), który powinien być za FFL. Dodano po 27 Nie ma reakcji gdy kręcisz imbusem przy reduktorze? Nie zmienia się wartość w programie diagnostycznym? Jakie masz w ogóle ciśnienie?
Sprzedam kabel diagnostyczny do samochodów z grupy VAG (VW/Audi/Skoda/Seat), działający z aplikacją VCDS 10.6.3EN z samochodami produkowanymi w latach 1992-2011r - czyli obsługuję nawet najnowszą szynę CAN. Cena 220zł wraz z kosztami wysyłki kurierem z opcją za pobraniem. Kontakt na PW lub kable.przewody(at)gmail.com
Ok, dzięki za info
Bawiąc się akumulatorem, poruszyłeś kable - gdzieś zgnił przewód/oczko masowe, bezpieczniki na akumulatorze, luźna klema, wreszcie uszkodzony akumulator. Pomijam już wpadkę z zamianą biegunów czy pomieszanie wsadów sterowników jakimś dziwnym urządzeniem diagnostycznym.
A ta lampka nie wyskakuje przypadkiem po ruszeniu fotelem? Poprzednio problem był ze złącza pod fotelem kierowcy. Złącze przeczyscilem i błąd został skasowany. Teraz nie wiem dokładnie jaki jest problem, jeszcze nie testowałem. Kiedyś było coś z Vscan do VAG dedykowane, powinno zadziałać do odczytania błędu. O ten przyrząd chodzi? https://allegro.pl/oferta/tester-skaner-...
Aż tak się nie znam na elektronice samochodowej aby zmienić licznik. Akurat bardziej ciekawi mnie rozwiązanie odczytania danych z złącza diagnostycznego.
Równie dobrze możesz to sprawdzić w 2 min. testerem diagnostycznym...
A testerem diagnostycznym próbowałeś?
Sprzedam interfejs diagnostyczny do samochodów: -volkswagen -audi -seat -sko... samochody do 2011r. Najnowsza wersja 11.0.2. (angielska) Cena 260zł. Kontakt gg: 8199424 tel:696452353
A mogę jeszcze prosić na jakie piny muszą trafić na gniazdo diagnostyczne ?
Czy taki klon Vag Com Pro ze znanego polskiego portalu aukcyjnego (nie wiem czy można wklejać linki, tytuł: "Interfejs VAG CAN PRO tester kabel diagnostyczny") obsłuży samochody grupy VAG? Szukam klona do skanowania błędów w samochodach jak Skoda Octavia III (2016), Golf VII. Co możecie polecić?
Szukam schematu interfejsu do Skody Felicji 1.3MPI, jak ktoś ma proszę o przesłanie na chmielus(at)elpom.biz
Sterownik poduszek zapisał w pamięci błąd, trzeba go skasować urządzeniem diagnostycznym i system srs będzie działał normalnie, do czasu wykasowania błędu będzie nieaktywny
To chyba znalazłem ciekawy link, gdzie pokazano wygląd złączy diagnostycznych jak i ich lokalizację: http://urbinek.eu/_soft/VAG/viaken_kkl-u...
Problemem był przerwany kabel na podszybiu .
Poszukuje opisu złącza diagnostycznego w Fabi 1.4.
Witam W Skoda Octavia 3 kombi 2014r nie włącza się Webasto. Po włączeniu zaraz się wyłącza. Do wiosny uruchamiało się normalnie Jaka może być przyczyna? Ps jaki interfejs diagnostyczny polecacie do młodszych aut VAG 2014<
Jak grupa vag to vcds
Jest jeszcze za 500 zł.. Różni się to czymś?
na necie poszykaj wpisz vdo lub a3
A ja polaczylem sie tym do vw audi skoda bez problemu
Powracam do tematu Wymieniona inna pompa, problem ten sam. Na stacji diagnostycznej na rolkach hamulce perfekcyjne. Pomocy!
Reset wartości adaptacyjnych, kalibrację przepustnicy oraz kasowanie błędów w układzie wtryskowym można w tym modelu przeprowadzić wyłącznie za pomocą przyrządu diagnostycznego.
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. /A gdzie tam - zawsze jest jakaś przyczyna. BFQ to nadal SIMOS, tyle że z pompą powietrza wtórnego i sondą diagnostyczną.
Podepnij urządzenie diagnostyczne i sprawdź moduł komfortu.
Jaki program diagnostyczny widzi zwarcie głosników?
uruchamiam przyciskiem z pilota. Mówisz o takim kablu do tego? https://allegro.pl/oferta/interfejs-diag... bo mam taki kabel KKL, i teraz mi powiedz jeszcze pod który pin z obd wpinam się 2 pinem z dużej kostki programem to diagnozowac ?
A regulacja ręczna na stacji diagnostycznej nie pomoże?
Szukam danych diagnostycznych do vaga , parametry wskazań np grupy wskazań do wszystkich modeli VW, Audi, Seat , Skoda. Czy to jest jakaś książka , czy to jest na płycie , gdzie coś takiego można ściągnąć , dostać lub kupić.
Musisz odwiedzić stację diagnostyczną jak najszybciej
Panowie,czasami soft diagnostyczny uszkadza sterownik,bo nie: -uwiarygadnia diagnozy,jak sprzęt serwisowy -po zakończeniu diagnozy nie zamyka sterownika (zakończenie procedury). Znana sprawa ze sterownikami VW3.
Oficjalny polski dystrybutor. Eldar lub Viaken. Polecam Eldar. Z tym drugim miałem pod górkę. Ale to Twój wybór gdzie kupisz. https://eldar-sklep.pl/diagnostyka/inter... , https://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/
Tak samo miałem pod komputerem diagnostycznym i tam jakis moduł się pokazywał
obd2 nie może się połączyć z ecu OBD2 to złącze diagnostyczne, przez które wpinasz komputer diagnostyczny. Spytam się wprost, co wpinasz i jakiego programu diagnostycznego używasz do złącza OBD2?
Na 5 biegu juz tak czuć ze to nie jest jazda ale ogólnie od 3 juz jest odczuwalne. W szczególności jak się chce szybko przyśpieszyć. Płynnie dodając gazu nawet jedzie ale na równych obrotach czuć szarpie. A możecie polecić jakiś zestaw diagnostyczny?
Wyszukiwarka.
Witam Planuje zakup interfejsu diagnostycznego do 500zł . Jakie interfejsy polecacie , głównie do samochodów Audi i VW . Czy korzysta ktoś z MAXIECU VAG - Volkswagen, Audi, Seat, Skoda - pełna diagnostyk ? Z góry dziękuję.
Miałem tak w Octavi 1 W octavi 1 praktycznie wszystko szło zrobić lutownicą i kablem za 30zl, tutaj samemu możesz jedynie sprawdzić zasilanie licznika jak mówią przedmówcy. Licznik można też posadzić przez złącze diagnostyczne.
W mojej Skodzie Fabii 2004r zapaliła się kontrolka EPC, okazało się, że to czujnik świateł hamowania, czujnik wymieniłem, światła działają ale kontrolka EPC nadal się świeci. Jeśli naprawione w edc to sama kontrolka zgaśnie, więć szukaj co jeszcze zepsute. Proponuje podłączyć pod normalny komputer diagnostyczny.
...alternator sprawdzony na stanowisku diagnostycznym - wynik "w pełni sprawny"...
W tej cenie bez problemu zdiagnozujesz starą franie lub wiatkę. Co do samochodów to starczy na jednorazowe podłączenie samochodów tej marki w ASO.
W sumie próbowałem V.A.G. 1552 ( oryginalny, niebieska książeczka) i nie połączyl się, na ekranie pokazało "usterka w strukturze komunikacji"
Napiszę inaczej . Jeśli masz skrzynię biegów manualną , nie automatyczną to z kostki stacyjki zacisk 50b przewód koloru czerwono-czarny idzie do rozrusznika . Fabrycznie nic nie ma na jego drodze . Teraz zadanie dla Ciebie .Osłona pod kierownicą ,dolna część deski , ta z kieszonką po lewej stronie do wymontowania . Uwaga na przewody od gniazda diagnostycznego...
Sprzedam vag wersja angielska 10,6. obsługuje samochody do 2010 r. do vw seat skoda audi !!! pw
Witam mam pytanie mam skode felicje 1995 r 1.3 lxi na 1 punktowym wtrysku i chodzi mi oto czy jest gdzies gniazdko diagnostyczne czy w tych felicjach tego nie ma pozdrawiam
Koldgo KKL +soft
Podaj jeszcze rocznik ale raczej twoja skoda jest wyposażona w gniazdo diagnostyczne i najlepiej zrobić diagnostykę testerem lub interfejsem. Sprawdzić czy sterownik nie zarejestrował jakiś błędów a następnie działać dalej.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Mam pytanie. Kolega poprosił mnie o naprawę radia samochodowego z samochodu Skoda Octavia z 2014 roku. Na początku występowało lekkie podświetlenie i smugi na ekranie, a teraz jest całkowicie martwe i nie działa. Czy w tych modelach coś typowo ulega uszkodzeniu, na przykład wyświetlacz lub jednostka centralna? Komputer diagnostyczny nie wykazał żadnych...
zajmuję się handlem samochodami Zajmuj się tym dalej, a spr wtrysków kodowanie kluczy i cofanie zacisków zostaw specjalistą, bo jak ci nie wyjdzie to będą plecy nie zarobek :D
Masz tyle pieniędzy żeby w ciemno wymienić całe zawieszenie, i to też bez gwarancji powodzenia tej operacji ? Ścieżka diagnostyczna z szarpakami.
nikt nie pomoże ? Posiadasz interfejs diagnostyczny (np.VCDS) z oprogramowaniem do tego samochodu ?
Skoro w układzie prądu stałego doszukujesz się wypukłych kondensatorów, to chyba czas zanieść to radio do jakiegoś serwisu RTV. Swoje możliwości diagnostyczne już wyczerpałeś.
ten pomysł z gniazdem jest dobry tylko i masz rację słyszałem że się wpina pewne użądzenie elektroniczne w gniazdo i samochód odjeżdza dobrym zabezpieczeniem jest zamiana miejsca przewodów diagnostycznych .W grupie VW diagnostyka jest jedno przewodowa i chodzi po przewodzie "k" więc wystarczy zamotać coś z tym przewodem i po krzyku.
Nie musisz wyciągać sterownika by odczytać numery , podjedz do kogoś kto ma program diagnostyczny np VCDS i można to odczytać takim programem.
Kolego mówisz o czymś takim? https://allegro.pl/oferta/interfejs-diag...
Co rozumiesz pod tym pojęciem? Chodzi Ci o opis kodowania tego sterownika? Program diagnostyczny nie podpowiada dostępnych opcji?
Podłącz do komputera diagnostycznego i odczytasz błędy wtedy naprawa.
Komputer diagnostyczny np VCDS i sprawdzenie błędów tak na początek.
Takie coś jest wystarczające? https://allegro.pl/oferta/interfejs-diag...
Nic nie trzeszczy podczas pracy windy? Podłączałeś tester diagnostyczny? Prowadnice szyby czyste, beż skaz?
Sprzedam interfejs do diagnostyki Audi, Seat, Skoda, VW vag 704.1 w bardzo atrakcyjnej cenie.
Idzie to sprawdzic, wystarczy test zrobic urzadzakiem diagnostycznym, mozna tez na piechotke. Dla pewnosci sprawdzil bym zasilania na sterownik. Pozdrawiam!
Czujnik stopu przestawia się na trzy sposoby zobacz czy się nie przestawił bo tak się czasami dzieje ale lepiej podłącz pod sprzęt diagnostyczny i zaraz się dowiesz.
Jest pasat,skoda,audi i vw. Odblokowywanie oraz zablokowanie zacisków z automatycznym ustawieniem grubości klocka. Dwa kliknięcia i po robocie. Osobiście testowałem na Audi A6 2006r i na Passacie B6 2008r Dodano po 1 Aha i pamiętaj że jak zluzujesz kompem zaciski,to potem wciskasz tłoczek ręcznie ale nie wkręcasz,nie ma takiej potrzeby,po prostu robisz...
A tak w ogóle to ABS w samochodach pojawiły się w czasie gdy jeszcze nie było komputerów testerów diagnostycznych ale były zapisane procedury jak należy postępować jak to zrobić i dawało się odpowietrzyć bez testera.
Jak tego jeszcze nie robiłeś, to przy rozbieraniu zwróć uwagę na to, jak to jest poskładane, aby to tak samo złożyć. Nie znam tego reduktora, więc napiszę ogólnie - wyczyść dokładnie elementy, które ze sobą współpracują, aby nie było jakichkolwiek zacięć. I druga ważna sprawa ciśnienie pracy reduktora. Jak nie masz programu diagnostycznego, w którym...
Creadery to były zabawki, ale serii CRE (CReader Elite) zabawką bym nie nazwał. Soft jest ten sam co w "dorosyłych" wersjach. Jasne, że lepiej byłoby mieć ekran 7" czy 12", ale generalnie na tych 4" też dasz radę. Pod tą samą nazwą jest też wersja bez fizycznych przycisków, za to z większym ekranem. Niektórzy sprzedawcy nazywają go X431 Elite, ale to...
a odnosnie leona to taki kabel może być? https://allegro.pl/oferta/kabel-vag-com-... Dodano po 1 tak ale ja mam wersje na bluetooth takie cos: https://allegro.pl/oferta/elm327-icar2-v...
Witam TomiM. Gniazdo diagnostyczne musi być w tym aucie jeżeli masz silnik z wtryskiem wielopunktowym. Takim wtryskiem zażadza komputer-sterownik a on musi być diagnozowany. W Twoim aucie gniazdo diagnostyczne znajduje się pod pokrętłami nawiewu i ogrzewania w konsoli środkowej ukryte jest pod zaslepkami. Jeżeli kogoś to interesuje to dożucam plik tekstowy...
Musisz najpierw podłączyć komputer diagnostyczny vaga ,ktsa .Bo bez tego bardzo trudno ci będzie pomóc.
A co sądzicie o klonie z chin Tester Skaner Diagnostyczny OBD2 DELPHI DS150E https://allegro.pl/oferta/tester-skaner-... lub z OLX https://www.olx.pl/d/oferta/interfejs-vc...
Podłącz urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry. Może będą jakieś błędy w sterowniku silnika.
zacznij od podstaw dobrze podpioles sie pod zlacze diagnostyczne
Może komuś się przyda... Interfejs VW Audi Seat Skoda
Panowie czy taki program i kabel mógłby bys aby diagnozować te parametry https://www.olx.pl/oferta/sprzet-diagnos...
Może się mylę ale to chyba do działu motoryzacyjnego jest. Znalazłem taki opis tego urządzenia "Profesjonalny skaner diagnostyczny do VAG (VW, Skoda, Seat, Audi) oraz OBD2 z CAN i odczytem parametrów U585 nazywany również AutoMax 585, Memoscan 585." Więc nijak się to chyba ma do działu drukarki, ksero. :?:
Skoro brak komunikacji ze wspomaganiem to możliwe że: - uszkodzona pompa - uszkodzona instalacja w aucie - kiepski sprzęt diagnostyczny - ale to auto ogarnia każdy kabelek po linii K.
Pewnie, że można wymienić jedną sztukę. Jak sprawdzić? Trzeba połączyć się ze sterownikiem interfejsem diagnostycznym i kliknąć w pole wyboru wtryskiwaczy i tam będzie wybór.
Mam pytanie? Czy aby upewnić się co do usterki poduszki wystarczy kupić interfejs diagnostyczny i podłączyć do PC. Nie mam żadnych doświadczeń w tym temacie.
tester diagnostyczny skoda interfejs diagnostyczny skoda kabel diagnostyczny skoda
panasonic bateria indukcyjność łuku kolumna kruger
brother zacięcie papieru obudowa transformatora
Radmor 5102 TE - brak dźwięku, świeci wskaźnik częstotliwości Błąd F3 w wózku widłowym Still ECH 12 - przyczyny i diagnostyka