Skoda Fabia 1,9 SDI Pali mi bezpieczniki na akumulatorze a wszystko mi działa,ASZ przytopił kable i przytopiło płytę bezpiecznikową, na akumulatorze przy podłączaniu klemy bardzo iskrzy.Sprawdziłem rozrusznik,alternator,wiązkę i wszystko ok.Co mam dalej robić ?? Pomóżcie dzięki.
Witam . Mój znajomy po zakupie seat ibizy z tym samym silnikiem miał dokładnie to samo. Najpierw według "mądrej instrukcji" było za mało płynu w układzie wspomagania. A pózniej dośc ciekawa sytuacja. Zaraz po odpaleniu napięcie na stykach akumulatora wynosiło 8 V po przegazowaniu wszystko wraca do normy. Ale w serwisie okazało się że w skrzynce bezpieczników...
Koledzy mam problem z wspomaganiem w fabii którą niedawno kupiłem. Od początku były problemy, bo raz wspomaganie było a raz nie. Jak nie było to wystarczyło wyłaczyć i włączyć silnik i wracało. Ponadto zauważyłem że wspomaganie raz było bardzo czułe a raz takie bardziej siłowe. Dodatkowo pompa wspomagania dość głośno pracowała i mimo naprawianego alternatora...
Witam w skodzie fabii 1.2 z 2008 r. Po sprawdzeniu wszystkich możliwości jakie koledzy tu opisywali , okazało się że jest za duży spadek napięcia na bezpieczniku 50 A tym na aku. Ładowanie alternatora 14,2 V a na przewodzie było tylko 11,9 V , dodam że bezpiecznik jest dobry , pod bezpiecznikiem było skorodowane wszystko po wyczyszczeniu wszystko wróciło...
ku moim wątpliwościom oddałem alternator do sprawdzenia firmie która zajmuje się naprawą aletrnatorów okazało się że jest ok, dostałem gratis poradę żeby odłączyć bezpiecznik od wspomagania i zobaczyć co się dzieje. Po odłączeniu wspomagania pod obciążeniem ładowanie 12,8V z podłączonym 11,5V
OK, ale jak teraz to można sprawdzić ? Sama wtyczka co wchodzi do alternatora to można coś ohmomierzem sprawdzić ? Czy zero idzie bezpośrednio do masy ? Bo plus to pewnie przez kontrolkę ładowania i łatwo nie będzie. A pod styki alternatora to może żarówkę podłączyć ? Dodano po 9 Problem załatwiony. Po przeczytaniu książki serwisowej i pomierzeniu okazało...
Cześć dostanę gdzieś kabel od alternatora bo ten widoczny na zdjęciu (pierwszy) nie ładuje i się przegrzewa aż podtopiło mi tą puszkę z bezpiecznikami nad akumulatorem
Witam Ostatnio u elektryka wymieniano w mojej Skodzie szczotki w alternatorze. Po jakimś tygodniu zorientowałem się, że nie działa elektryczna regulacja lusterek. Lusterka działały wcześniej bez zarzutu. Wcześnie również wymieniany był akumulator. W związku z powyższym mam pytanie czy możliwe jest, że wymiana szczotek oraz wymiana akumulatora mogła...
mam problem z pompą, zastanawiam się czy ta pompa powinna wogóle pracować jeśli samochód pracuje na gazie, to jest wielopunkt Tez mam fabie 1.4/60KM od 15 tys. km na LPG. Po 6 tys. km na lpg pompka zaczela mi glosno piszczec, nie dalo sie jechac nawet z podgloszonym radiem. :-) Pomoglo wyciagniecie bezpiecznika od pompy (chyba nr 61) i zapalanie na...
Witam od pewnego czasu miałem problemy z ucieczką prądu sprawdziłem alternator kupiłem nowy akumulator i wszystko z tym było ok ale prąd dalej uciekał w końcu podpoiłem cęgi i według pomiaru auto pobiera 0,06 ampera ale jest tam też kabel od instalacji gazowej + i - podłączony bezpośrednio pod akumulator z bezpiecznikiem zasila komputer gazowy i on...
dzis mialem ten sam problem brak wspomagania najpierw mrugala ikonka kierownicy potem zaswiecila sie i tak juz zostalo podlaczenie vag-a nic nie pokazalo brak blendow okazalo sie ze kabelek od alternatora (niebieski) zerwany brak ladowania wiec i wspomaganie zniklo(elektryczno-hydrauliczne). rozpoznacie to po braku lampki ostrzegawczej ladowania po...
Najprawdopodobniej masz gdzieś zwarcie. W jaki sposób sprawdzałeś radio? Sprawdź również obwody niezabiezpieczone bezpiecznikami, czyli rozrusznik i alternator.
Bezpieczniki, wiązka, alternator, akumulator..........
Witam. Nie napisałeś jakie masz światła dzienne ale chyba dzienne LED. Mam podobny problem. Podpinam się. Wczoraj wieczorem zainstalowałem światła Philips DayLight 4 LED. Moduł Philipsa po uruchomieniu silnika wykrywa wzrost napięcia w instalacji i załącza automatycznie światła do jazdy dziennej, jeżeli nie palą się światła postojowe lub mijania - zależy...
Żadne zwarcie , grzeje się płytkowy bezpiecznik alternatora(korozja i słaby styk) standard w grupie vw. Wyczyśc porządnie i załóż nowy bezpiecznik. A ten mały może być od wentylatora chłodnicy,sprawdź czy się obraca.
Witam, niedawno ni stąd ni zowąd zepsuło mi się wspomaganie. Padło nagle, kiedy odpaliłem auto po 20 min postoju. Podmieniłem pompę wspomagania na sprawną, lecz VAG w dalszym ciągu pokazuje błąd: 01309 - Power Steering Control Module (J500) 49-00 - No Communications. Bezpieczniki sprawdziłem, alternator ok, aku też ok. Nie mam pomysłu co jeszcze może...
Witam, mam problem z "plusem" po stacyjce. Otóż po przekręceniu kluczyka radio wstaje: raz od razu, raz po minucie a raz po 5 minutach a nawet po 10u. Silnik pracuje, alternator ładuje, na innych wtykach jest wtedy 14.2-14.4 V Myślałem,ze to wina radia, wziąłem miernik i zmierzyłem pin acc, jest tam ciągle 12,4V w spoczynku. Po podpięciu radia napięcie...
Witam mam na warsztacie Fabię 2004, 1,4 16v bky rozładowuje mi się akumulator więc sprawdziłem upływność prądową i wychodzi że w stanie spoczynku wynosi ona aż 120mA odłączając bezpiecznik numer 43 wszystko wraca do normy A według schematu elektrycznego jest to zasilanie komputera pokładowego posprawdzałem wszystkie krańcówki i są w porządku. W parametrach...
Czyli połączenie alternator akumulator masz ok. Szukaj na połączeniach od akumulatora w stronę kabiny. Czyli akumulator- skrzynka bezpieczników, masy.
Odkopie temat samochód ten sam fabia 1,4 16v 2005 LPG przebieg >200tys. Wspomaganie raz działało, a raz nie(były to rzadkie zjawiska-raz bezpiecznik na aku się przepalił), a teraz już nie działa- świeci się kontrolka jest na kompie błąd 1309. Pompa wspomagania Koyo -płyn jest. Tej słynnej wiązki tu nie ma auto po lificie. Podejrzewałem jeszcze alternator,...
Bezpieczniki pozostawiają wiele do życzenia, jeden nawet zadrutowany :) , auto jeździło w uberze, cudów takich nie widziałem, fabia miała iść na złom, okupiłem po cenie złomowej, za kierownicą choinka, urzekła mnie kremowa tapicerka. Napięcie sprawdzałem na klemach i przy alternatorze, i kicha.
Do rozruchu wychodzi z klemy. Przewód z klemy wychodzi właśnie na skrzynkę z bezpiecznikami i dalej, za bezpiecznikami, do instalacji. Zaprasuj nowe oczko na przewód od alternatora. Na którym końcu przewodu alternatora ? To jest standardowa usterka w grupie vag. A co jest powodem tej usterki ? Luzująca się nakrętka ?
Moduły drzwiowe , radio , ładowarka do komórki w zapalniczce , uszkodzony licznik , światełko w bagażniku , regulator napięcia w alternatorze . Takie mi się trafiły co tobie nie wiem . Szukaj odpinaj i wyciągaj wnioski ... Niedawno wymieniałem regulator napięcia - dzięki, sprawdzę! Podobnie moduły drzwiowe. Licznik chyba nie, bo po wyjęciu bezpiecznika...
16687 P0303 412F Cylinder 3 - wypadanie zapłonów 17549 P1141 448D Wyliczone obciążenie - implausible value (wiring, MAP, MAF) 01314- Engine Control Module 013 Check DTC Memory -Intermittent. To ze w bloku ABS to tylko konsekwencja, zapewne pojawią się tez inne błędy. Problemem mogą być zanieczyszczone styki wiązki wchodzącej do sterownika bądź sama...
Skoda Fabia I 1,9tdi 2005 zbyt duży pobór prądu 60mA rozładowuje mi akumulator po ok. tygodniu. Zrobiłem test, miernik szeregowo między klemę a biegun akumulatora i zacząłem wyjmować bezpieczniki. Dodam, że już wcześniej całkowicie odpiąłem z systemu alarm, radio, nawet alternator ale ciągle jest 60mA (oczywiście po odczekaniu 30min w celu uśpienia...
Witam, zakładam sobie amatorsko alarm do samochodu skoda fabia 2005. Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Utknąłem w sumie na końcu bo trzeba go podłączyć teraz do prądu. Według schematu ma to być z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON, a drugi kabel to zapłonowy. Nie wiem gdzie je odszukać ? Pod którym bezpiecznikiem...