Witam, jeśli nie wiesz czym jest przycisk serwisowy alarmu to lepiej sobie go nie "naciskaj". Przycisk ten służy do wejścia do menu serwisowego systemu alarmowego, w tym menu konfiguruje sie różne funkcje systemu alarmowego takie jak prealarm, sposób uruchamiania czujników dodatkowych itp.
Skoda fabia 2 ma koło bezpieczników przełącznik świateł które same gasną po wyłączeniu stacyjki.
Kolega również nie lubi Wujka Google ? Dla ułatwienia : http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
I co ABS już działa? Cała awaria to bezpiecznik?
Szukaj braku zasilania. Dokładnie sprawdź wszystkie bezpieczniki.
Połącz, polutuj ten przecięty kabel, a w miejsce bezpiecznika wstaw żarówkę dużej mocy (H4 lub H7), w przypadku zwarcia w obwodzie żarówka po prostu się zaświeci, nic się nie spali
Od licznika są dwa. W dolnym rzędzie małych bezpieczników obok siebie . Na ulotce narysowany jest licznik.
Wentylator ma chyba ciężko,wyjmij zobacz.
Kontrolka z żarówki minimum 21W 12V i sprawdzasz bezpieczniki na akumulatorze i wszystkie połączenia w okolicy bezpieczników.
Czy po podłączeniu i włączeniu radia występuje +12V na diodzie z 1-go zdjęcia? Sprawdź czy radio reaguje na (boczne) naciskanie bezpiecznika.
Zaprasuj nowe oczko na przewód od alternatora.Grzeje się, bo jest zaśniedziałe złącze w miejscu prasowania. Skrzynkę wymień na nową. To jest standardowa usterka w grupie vag.
Nic nie znajdziesz trzeba odciąć starą końcówkę założyć nową wyczyścić połączenie na bezpieczniku i dobrze skręcić ten typ tak ma.P
Zamień bezpiecznik na listwie rozprowadzającej przy akumulatorze.
Sprawdź czy dochodzi napięcie do żarówki. Jeżeli nie to trzeba sprawdzać gdzie ginie napiecie. Jeżeli sa to reflektory podwójne to napięcie na żarówki idzie z bezpieczników, na bezpieczniki napięcie idzie z wyłącznika świateł (ponieważ obu świateł nie ma to przypuszczam, że w tym miejscu nie ma napiecia). Ponieważ światła drogowe działają to zasilanie...
Nie pamiętam dokładnie jak jest w Fabii, ale może być winna kostka stacyjki. Musiałbyś sprawdzić przewód od bezpiecznika w stronę stacyjki.
Zasilanie idzie z bezpiecznika, jeśli się nie mylę to ze skrzynki pod maską koło akumulatora, sprawdziłeś bezpieczniki jak należy?
Bezpieczniki
Włącznik wstecznego światła zazwyczaj znajduje się na skrzyni biegów. Jak go znajdziesz to zdejmi wtyczke i zmostkuj ją, przy włączonym zapłonie powinno zapalić się światło cofania (jeżeli oczywiście żarówka jest ok). Jeżeli światło się zapali to włącznik jest do wymiany.
Kolega ma Fabię II. A myśmy podali do Skody Fabii I opis. Skoda Fabia II http://obrazki.elektroda.pl/1928579100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6427717000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7128134900_1...
bezpiecznik
Wyjmij bezpiecznik na akumulatorze. Nr 3 albo 5 , 50A blaszka https://bezpieczniki.net/skoda-fabia-199...
Witam, brak świateł pozycyjnych i podświetlenia tablicy rejestracyjnej Skoda Fabia 2. Żarówki sprawne, bezpieczniki sprawne. Ma ktoś jakieś pomysły?
Znalazłem rozpiskę, ale jest to dosyć spory wachlarz roczników, i nie wiem czy jest zgodny ze stanem faktycznym. https://bezpieczniki.net/skoda-fabia-199...
bezpiecznik
Bezpieczniki na pewno.
podłaczyc vaga sprawdzic błedy i je skasowac
Jak nie będzie chciał zapalić połącz przewodem elektrozawór na pompie bezpośrednio z "+" akumulatora i zobacz czy odpali. A poza tym czujnik temperatury najprawdopodobniej do wymiany. Możesz też zobaczyć jak wygląda wewnątrz ta okrągła kostka elektryczna po lewej stronie silnika. Dodano po 2 Sprawdzałeś gniazdo n109 i bezpieczniki?
Bezpieczniki w kabinie sprawdzone?(wyjęte i włożone)?
To że jest tego przyczyna to ja wiem,przyczyna to nagrzewnica.Moje pytanie dotyczyło kwestii wypięcia wsuwek z puszki bezpieczników.
Tak, zamówiłem nowy przełącznik świateł, może to jest przyczyną, bo żarówki są dobre, bezpieczniki też. Jeszcze napięcie muszę sprawdzić, czy dochodzi do bezpieczników.
Taki bezpiecznik nie istnieje. Pozdrawiam
Sprawdź bezpiecznik opisany jako sterowanie lusterkami, jest to pierwszy bezpiecznik w pierwszej linii bezpieczników tej zaczynającej się od środka reszty bezpieczników.
http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F... Poczytać.P
najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiazaniem bedzie pociagniecie zasilania bezposrednio od akumulatora i umiescic jak najblizej bezpiecznik:)
bezpiecznik nr. 32 (10A) A na tym bezpieczniku masz +12V
Spadek napięcia=złe połączenie,bezpieczniki na akumulatorze przewody aku -stacyjka do sprawdzenia.
Wszystko mam. Proszę mi podpowiadać krok po kroku, to może uda mi zdiagnozować to uszkodzenie. Dzisiaj będę sprawdzał powyższe zalecenia. Zauważyłem, że na liczniku kilometrów są zniekształcone litery, cyfry tylko są takie, przecinki dłuższe. Nie wiem, czy w moim samochodzie jest immobilizer? Z warsztatu nie oddano zięciowi starego sterownika. Nie wiem,...
Bezpieczniki sprawdzone?
Można sprawdzić złącze ECU i połączenia pod skrzynką bezpieczników
A ciężko sprawdzić przejście za spalonym bezpiecznikiem do pompy?
Przełącznik zespolony świateł drogowych. Mam rozumieć , że z zacisku 56 przełącznika świateł zasilanie idzie na manetkę a potem na bezpieczniki 50 i 54?
Witam wszystkich. Mam do was prośbę, może ktoś mi podpowie. Skoda Fabia 1, 2003 rok, brak kierunkowskazów, nawet awaryjne nie działają, wymiana przycisku awaryjnych, manetki kierunków oraz bezpieczniki sprawdzone, nic nie pomaga. Co robić?
Tak obydwa plusy podpięte bezpiecznik ok
Nie czytasz co się do ciebie pisze. Napisałem ci że to przekaźnik drugi od lewej dolny rząd tak? Nie trudno się domyślić że to nr. 18. Jak on jest załączony to ma być prąd na bezpieczniku F68 . A załącza go stacyjka. Także albo przekaźnik,stacyjka,przewody. Szukaj.
Masz automat? Chodzi mi po głowie jeszcze że to od modułu komfortu może być. Lepiej jak byś zdjęcie skrzynki pokazał z zaznaczonym bezpiecznikiem
Sprawdź właśnie przewody i czy nie ma jakichś wycieków przy listwie.Jak sucho to pewnie za bogata mieszanka.Sprawdź parametry,praca sondy map,itp.Co do abs obejrzyj dokładnie jeszcze raz bezpieczniki na aku.Jak dobre, prądy na wtyczce abs do kontroli.
Skoda Fabia 1,9 SDI Pali mi bezpieczniki na akumulatorze a wszystko mi działa,ASZ przytopił kable i przytopiło płytę bezpiecznikową, na akumulatorze przy podłączaniu klemy bardzo iskrzy.Sprawdziłem rozrusznik,alternator,wiązkę i wszystko ok.Co mam dalej robić ?? Pomóżcie dzięki.
tego typu dane powinieneś mieć w instrukcji dołączonej do samochodu może ten link ci pomoże http://skoda.club.szm.com/fabia.htm
Sprawdziłeś przewody przy rozruszniku bezpieczniki na aku.
Pilot nadaje - jest ok. Działa zamek z kluczyka w drzwiach ? Sprawdź bezpieczniki ? Diagnostyka VAG, VCDS mile widziana o ile zamek nie dokładany.
Kolory przewodu zasilającego pompę są... różne: :) - od głównej listwy zasilającej do przekaźnika - czerwony - od przekaźnika do bezpiecznika (nr 61) - niebieski - od bezpiecznika do pompy - niebiesko-biały - od pompy do masy - brązowy
W skodzie za każdą szybę odpowiada inny bezpiecznik. 46.53.58.66.
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Nie ma przekaźnika gruby zasilajacy idzie z skrzynki na aku. Sprzwdz żarówka przejście przez te blaszki bezpiecznika. Taki gruby nie powinien zgnić. Drugi po prawej stronie.
Bez oprogramowania i komputera nic z tym nie zrobisz
Sprawdź dokładnie bezpieczniki na akumulatorze, a w stacyjce ma być plus na czerwonym...schemat nie potrzebny
Za większość tej awarii co napisałeś odpowiadają spięcia w instalacji auta co powoduje spalenie bezpieczników, a światło wewnętrzne , zapalniczka, klakson, radio,awaryjne są podpięte pod ten sam bezpiecznik' Proponuję jeszcze raz przyjrzeć się każdemu bezpiecznikowi uważnie z osobna i wymienić. Możliwe że też jakiś został pominięty
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Cała część do wymiany Ewentualnie zwatowac przewodem(dytem) czego nie polecam ze względów bezpieczeństwa
Przede wszystkim jaka Fabia, rocznik, generacja? Jeżeli I: https://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/... do sprawdzenia bezpieczniki 50 i 54 II: https://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/... 57, 58 Czy nie przestały działać w samochodzie inne rzeczy, np. klimatyzacja jeżeli to II generacja? Czy regulacja poziomu świateł działa?
Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze.
tak też tak miałem i okazał się bezpiecznik 40A przy akumulatorze
A może ma ktoś focie gdzie ten zawór się znajduje i bezpiecznik
Ktoś logicznie myślący zaczął by od sprawdzenia czy masz w ogóle napięcie na bezpiecznikach.
Czyli połączenie alternator akumulator masz ok. Szukaj na połączeniach od akumulatora w stronę kabiny. Czyli akumulator- skrzynka bezpieczników, masy.
Sprawdzę bezpieczniki i dam Znać czy coś pomogło
W razie problemów z komunikacją z pompą czasami udaje się połączyć poprzez ABS,lub wskaźniki.Bezpiecznik od pompy (paskowy) potrafił się rozwarstwiać i wrednie przerywać.Sprawdź,czy w ramkach zamrożonych nie masz zapisanych błędów pompy.Najczęściej 1309 świadczy o uszkodzeniu pompy,lub "wariacji" bezpiecznika zasilania.W panelu bezpieczników obok aku...
Jak się nie mylę to na akumulatorze masz bezpieczniki.
Sprawdź masy i zasilania. Wyjmij i przeczyść bezpieczniki.
Niech sprawdzi na dzień dobry bezpiecznik od zasilania pompy,jest na akumulatorze
Witam, tak póki co informacyjnie: jest dużo lepiej po nie całych 2 tyg. jeżdżenia bez gazu. Auto podczas zapalania prawie w cale nie szarpie. Jakieś pomysły? Zakręcona butla + wyciągnięty bezpiecznik ze sterowania.
Czy oba zasilania dostarczone ? Jak tak to odłącz radio od zasilania na chwile. Może mu coś "odbiło"...
Reset licznika wskazuje na to ze zanika napiecie. Sprawdz stan skrzynki bezpieczników na akumulatorze
Zazwyczaj problem w pompie wspomagania lub skrzynce bezpieczników mocy.
Dzięki. A mógłbyś podesłać link do schematu? I czy ten schemat na pewno odpowiada też tej mojej konkretnej wersji. Jest możliwe żeby samochód odpalał z tym bezpiecznikiem przepalonym jeśli on jest od świec żarowych?
Bezpiecznik 29 sprawdź. I na tym sie przygoda zakończy.
Zacznij od sprawdzenia świec na początek.Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze.
To był bezpiecznik :) PODZIĘKOWAŁ!!!
MS202, to zapewne Grundig. Najprawdopodobniej popękała cyna w punktach lutowania pinów bezpiecznika. Można podejrzewać, że i punkty lutowania pozostałych pinów na tej płytce wymagają przelutowania. To bardzo częsta usterka w tych radiach.
Odpowiadam sam na moje pytanie. Przy kodzie błędu 00301 ABS zanim zaczniesz wbijać się na koszty sprawdź blaszkowy bezpiecznik na akumulatorze (40 A). Pozdrawiam.
Niestety akumulator pada. Po wyjęcie bezpiecznika pobór spada do ok 20mA.
W skrzynce na akumulatorze są bezpieczniki blaszkowe . Bezpiecznik nr 1 - 175 A jest do alternatora . Sprawdż połączenia śrubowe.
I jeszcze taki wiem ze było jeszcze coś robione przy bezpiecznikach koło gniazda OBD
Bezpieczniki, wiązka, alternator, akumulator..........
Awaryjne tak samo ... Tylko lewa strona
Sprawdzałeś bezpieczniki na akumulatorze? Tam są trzy bezpieczniki, dwa od wentylatorów, jak będzie uszkodzony jeden to klimy nie załączy. Sprawdź dokładnie gniazda tych bezpieczników( przegrzewają się)
Podaj napięcie na bezpiecznik pompki.
BKY chyba nie było w 2001 tylko od 2004? a sprawdziłeś bezpieczniki??
Raczej na stałe. Co do błędu to prawdopodobny brak zasilania po prostu, bezpiecznik nr 9.
Czy sprawdziłeś cokolwieg bezpieczniki, zasilanie, wiązkę?
Miałem też problem z komunikację w Kabii I 1.4MPi. Przyczyną okazał się spalony bezpiecznik zasilający gniazdo OBD. Wymiana bezpiecznika i komunikacja powróciła.
Z błędem 00816 można jeżdzić . Pompa wspomagania działa w trybie awaryjnym . Dwa lata jeżdziłem z tym błędem w mojej fabianie . Nie ma związku z domniemaną gnijącą wiązką na podłużnicy czy tam na podszybiu .Nie tędy idą kabelki.Tak samo błąd 00556. Tutaj to błąd zacisku 30. Są dwie opcje . Albo pęknięty bezpiecznik tzw. blaszkowy w skrzynce na akumulatorze...
Sprawdź bezpiecznik na akumulatorze.W załączniku schemat.
A może wkładka stacyjki się zużyła albo złącze bezpieczników zaśniedziało.
Witaj, czy tak ciężko sprawdzić bezpieczniki?
Kupiłem kompletną skrzynkę bezpieczników na złomowisku ze złomowanej Skody fabia 2020.... Za 25 $ Dodano po 15 . Musisz usunąć wszystkie kable na górze. I wyjąć wszystkie bezpieczniki. I jedną śrubę torx w sterówce. Następnie możesz zwolnić pudełko. A na dole skrzynki można wyjąć kartę z przekaźnikami, która jest na moim zdjęciu. Larsa
Bezpieczniki będziesz miał dołożone pod maską, pewnie gdzieś w okolicy akumulatora. Daj nazwę sterownika LPG bo sam panel nic mi nie mówi w tym przypadku.
To sprawdź jeszcze czujnik stopu przy pedale hamulca pozdrawiam.
Auto Skoda Fabia 1 Wywala mi bezpiecznik opisany s-kontakt. Ten bezpiecznik mi wywala w aucie Wzmacniacz Mac audio edition s 1200 w . Zauważyłem że jak podłącze kabel 3m rem pod wzaczniacz to na drugim końcu mam 12V. Czyli na tym końcu co wychodzi do radia. Ale jak podłącze kabel 15cm do rem pod wzaczniacz to na drugim końcu kabla jest 0 napięcia......
Witam Wygląda to na problem ze stałym plusem na zegar, radio, bcm itd. Na początek proponuje sprawdzić bezpieczniki oraz przy okazji każdy wyjąć i włożyć żeby poprawić styk
bezpiecznik skoda fabia skoda fabia bezpiecznik alternatora bezpiecznik wspomagać skoda fabia
zasilać pompa oleju klimatyzacja kamper aktualizacja modemu
uniden ubc125xlt 4558d wzmacniacz
Regulacja gaźnika w pilarce Faworyt RG 5300 18 Błąd silnika nr 21 w Mitsubishi L200 2005 - Czujnik ECT