żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
Najczętszą przyczyną jest uszkodzona któraś cewka WN.
Liczysz od rozrządu, czyli stojąc przed samochodem od lewej strony pierwszy. W 99 % to cewka (to moje obstawienie).
Najpierw dokręcasz 2Nm , potem 8Nm , potem dokręcasz jeszcze 270 stopni - dotyczy dokręcenia jarzma wtryskiwacza . Niestety nie znam siły dokręcania dla cewki .
Zmień cewkę zapłonową i świece .
a krokowca sprawdzales czy nie jest brudny. Ręce opadają.... Na mojego nosa przeciek powietrza,ale to temat nie na te forum,.
Tak.........
Jakiej byś nie założył, to z czasem polegnie. Wyjątkowo kretyńskie rozwiązanie układu zapłonowego.
co to znaczy CAN?? Jak to leczyć?? Bo na innych forach piszą że to może być cewka.
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
Okazało się że nowa cewka / moduł po 1000 km jazdy padła .
Pewnie to wypadanie zapłonu. Teraz trzeba sprawdzić czy to brak kompresji czy wadliwa świeca czy wadliwa cewka. Może to też byś nieprawidłowy skład mieszanki.
U mnie jest to samo ale dopiero jak silnik osiągnie temperaturę czy może być ten sam problem czyli cewka
W tych silnikach cewki padają jak muchy.
Masz instalacje gazową w tym aucie .Czy stało się to gwałtownie czy raczej stopniowo.Na początek sprawdził bym układ zapłonowy-świece , cewka .
Witam wszystkich, wczoraj wymieniałem cewkę w Skodzie Fabii 1 1.4 MPI i po wymianie cewki, gdy dodaję gazu, wyskakuje błąd ECP i brakuje mocy, ledwo jeździ. Po poruszeniu listwą i ponownym odpaleniu samochodu błąd znika i jest wszystko ok, ale po przełączeniu na gaz i dodaniu gazu czasami znowu to samo. Czy to jest możliwe, że cewka może być za słabo...
Kondensator około 1nF a cewka im większa indukcyjność tym lepsza byle bez przesady. Kilkanaście zwojów na rdzeniu ferrytowym spokojnie wystarczy, elementy nie są krytyczne a schemat trywialny. SławeK
Filtr paliwa, filtr oleju, olej, przeciwpyłkowy jakieś 1000km temu, te świece i ta 1 cewka tydzień temu
Świece nowe NTG , cewka nowa. Wtryski od gazu odłączone. Tzn odłączone rurki.
Izolacja może wyglądać jak nowa a w środku przewody utlenione. Mniejsza z tym, szukaj uszkodzenia nie w samym przekaźniku tylko w przewodach do niego. Sprawdź czy jest napięcie zasilające cewkę przekaźnika.
A więc ogłaszam że padła cewka. Temat zamykam.
Zmniejsz przerwy na świecach jak będzie lepiej to cewka zapłonowa do wymiany.
Czy może mi ktoś powiedzieć do jakiego silnika jest komputer o numerach 036906034BK. Jest on do fabi 1.4 16V benzyna ale czy do silnika z jedną cewką na wszystkie cylindry, czy do silnika co ma na każdy cylinder osobną cewkę?.
Na 99 procent wypalone gniazdo zaworowe .
Sprawdzić przeskok iskry na świecach, przewodach z jedną świecą. Sprawdzić rozdzielacz, cewkę, itd.
Filtry i cewka założone nowe po podłączeniu komputera wyskakuje i znika co jakiś czas błąd "zbyt niskie ciśnienie gazu" Dodano po 3 Styki też przeczyściłem Ciśnienie gazu na komputerze to 1,24 bar a MAP 0,31 Dodano po 40 Poprzednia cewka gubiła prąd
jakie ma mieć wartości omometryczne cewka w polo 1.2 2002 ? sprawdacie tylko z założoną świecą czy daje iskrę ? czy jeszcze jakoś inaczej ?
Test ten ma na celu sprawdzenie, czy nie brakuje mu np. paliwa podczas przyspieszania. Chodzi o to, żeby było wiadomo, co jest w danym momencie. Musi być konkretny stan, a nie randomowe przyspieszania i przygazówki, jak to robiłeś. Myślę, że położenie przepustnicy też wystarczy, a nawet można go dodać do kompletu. Szarpnięcia podczas przyspieszania...
Wymień przekaźnik. Pompka może mieć taki pobór prądu że skleja styki przekaźnika. Sprawdził bym też czy podczas wyłączenia zapłonu zostaje masa i zasilanie na cewkę przekaźnika .
może być cewka, wtedy będzie przerywać i chodzić na 3 a nawet 2 cylindry, cewka od Felicji 1.3 powinna być taka sama i będzie kosztować z połowę taniej - pojedź na jakiś szrot i spróbuj. PS: jakie świece założył mechanik? mam nadzieje, że nie NGK? jak ngk to najpierw wymień świece... orginalnie są Champion i są to najlepsze świece, które wytrzymują...
Wysiada mi któraś z trzech cewek zapłonowych, najgorsze jest to, że nie wiem która, bo jej nieprawidłowa praca objawia się dopiero przy dużej prędkości samochodu (kuleje na jednym garze). Jak sprawdzić w domowych warunkach która to? Nie stać mnie na kupno trzech cewek i wymiany wszystkich, chciałbym też przekonać się, czy faktycznie to cewka, żeby nie...
Ja wiem , jest zepsuty. Po co mechanik wymieniał cewke , należało wczesniej sprawdzic czy jest impusl sterowania na cewkę na pinie 1 i 3 , kostki sterowania cewek.
Wiesz chyba ze w Skodach problemem są padające cewki .Ja bym kupił jedną cewkę używkę i podmieniał po kolei . Tanie są .
Jedna cewka przypada na dwa cylindry, jeśli to byłaby wina cewki to nie miałbyś zapłonu na dwóch cylindrach.
kolego kiedyś miałem coś podobnego, (podobna definicja kodu) tylko ze auto odpalało, ale chodziło tak jak by na 2 garach i paliło 100 na 100 awaria- uszkodzona cewka zapłonowa. wymieniłem i dobrze,
Zasilanie na przekaźnik jest ok? Sprawdziłeś? Ciągłość przewodu też i jego zwarcie do masy lub plusa? Dodano po 57 Sam przekaźnik też warto sprawdzić, zwłaszcza cewkę, oporność.
3tys km temu byla cewka i pompa wody z plynem wymienione plus klocki wiec mysle ze kable i swiece sa ok Proste wykręcenie i ocena wizualna świec może pomóc w ustaleniu problemu . A teraz z drugiej strony: jeśli posiadasz tester to podaj co pokazuje 1 i 2 sonda na rozgrzanym silniku (po wykasowaniu błędu), jaki jest czas wtrysku i jakie podciśnienie...
Wiązka była sprawdzana. Wszystko jest ok. W serwisie mówią że może to być cewka ale tak samo mówili o świecach, za których wymianę zapłaciłem spore pieniądze jak na wymianę świec.
Nowa cewka firmy MM okazała się trafna. Temat zamykam, dziękuje za sugestie.
Dzięki za informację to faktycznie strach się brać za naprawę tego silnika. Wczoraj okazało sie po uruchomieniu auta, że dziwnie pracuje i zaczeło dymić na postoju, okazało się, że pracowały wtedy tylko dwa cylindry, awaria cewki zasilającej i świeca była zaolejona. Wymieniona została cewka zapłonowa i komplet świec zapłonowych. Nie wiem ile tak jeszcze...
Witam problem został rozwiązany, przyczyną była źle działająca cewka wysokiego napięcia- po jej wymianie i wykasowaniu błędów wszystko gra jak należy.
Podobny przypadek w rodzinie wypadanie zapłonów, nierówna praca silnikiem telepie, padły jednocześnie dwie cewki zapłonowe, dostały przebicia.
fabia 1,4 , cewka troche tansza jak od feli
Ostatni błąd - brak zapłonu na 1-szym cylindrze. Sprawdź świece, cewkę ( zamień z innym cylindrem i sprawdź czy błąd "pójdzie" za cewką) i ewentualnie kompresję.
ok, a jak chcę uzyskać wyładowania pomiędzy 2 przewodami tak jak pisałem odległość no powiedzmy 0,5 cm to wtedy muszę od uziemionego rdzenia poprowadzić przewód uziemiający do plusa WN na tą odległość 5mm? Wyprowadzasz 2 przewody - od obu końców cewki, dodatkowo koniec o gorszej izolacji (blizszy rdzenia) łączysz z masą. Nie jestem elektronikiem ale...
A czego się spodziewałeś po trzy garowcu?Jak jest to wypadanie zapłonu to mogą być świece cewka oczywiście.Ale wcześniej podłącz kompa może jest jakiś błąd wypadania.I parametry do kontroli.Kompresję nie zaszkodzi zmierzyć też.
To że jest iskra na zewnątrz,nie znaczy że jest prawidłowa w cylindrze.Czy przestał palić po wymianie świec ?W tym silniku świece tylko oryginał brisk-zresztą tańsze od zamienników,ew. cewka do podmiany. Domyślam się że chodzi o 1.4 czeski np.AZE
1 i 4 cylinder dostaje iskrę w tym samym czasie więc: uszkodzony przewód pomiędzy ECU a cewką albo uszkodzone ECU. Zacznij od sprawdzenia czy cewka dostaje sygnały - możesz zrobić to za pomocą diody.
:arrow: Problem w tym że mi się nie chce przełączyć przy temp.0stopni. Myślę że wina tkwi w tym trzpieniu co znajduje sie w cewce,na koncu tego trzpienia jest gumka!Gdy palimy auto to ten trzpien sie cofie do tyłu i otwiera dopływ gazu a gdy gasimy to zamyka. Może on się przykleja jak próbuje go rano palic i dlatego cewka nie może go odciągnąć?!
Na zdjęciach widać dwa błędy -nie wpięta wtyczka w jednym wtrysku lpg -zle zamocowany filtr przy reduktorze powinien być pionowo cewka do góry Na koniec poprawna regulacja po obrotach i po temperaturze.
Nie trzeba to się tyczy samych wtrysków ich wymiany na nowe lub po regeneracji lecz nie we wszystkich pojazdach.
By zamknąć temat napiszę, że przyczyną problemów okazała się nie przepustnica a cewka zapłonowa. Mimo że nie dawała żadnego "trwałego" błędu był to początek jej końca. Wbrew temu co czytałem, że cewka albo działa albo nie - ta działała tylko że nie nie tak jak powinna ;) Po wymianie auto odzyskało moc.
A to ciekawe, on powinien być dokręcony nakrętką. Tak latać nie może bo cewka nie podniesie zaworu jak nie będzie w dobrym miejscu. Jak sama obudowa nie spękana to trzeba tylko dokręcić go nakręteczką.
1.4 16v cewka kable i swiece wymienione jutro podam bledy bo pewnie jest ich sporo czek zapali się poświęci i gaśnie. Jutro podam więcej szczegółów.narazie dzieki za zainteresowanie
witam Vag wskazał błąd 17155. P0771. Zawór przełącznika 5=> cewka 5 N92 otwarty obieg / zwarcie do masy. pacjent to skoda fabia 1.4 16V silnik BKY co oznacza ten błąd i jak go usunąć ???? za info serdeczne dzieki pozdrawiam T
Wymień kolego świece i ewentualnie cewki. Wszystkie.
Ja też dorzucę swoje 3 grosze. Cewka oczywiście pasuje z felicii do fabii. Jedyna różnica to inna konfiguracja pinów. Najprościej wyjąć starą, pomierzyć wtyczkę z niej oryginalną od strony ECU - znaleźć +12V i masę. Pozostałe dwa to kable sygnałowe. Sprawdzić w aucie z którego wyciągnięta była cewka jak ma rozmieszczone zasilanie i masę i odpowiednio...
Też tak kiedyś dojechałem do roboty, i później nie mogłem odpalić, brak iskry - cewka w międzyczasie umarła... Nie masz połączenia, nie chce odpalać, to sprawdź bezpieczniki. Check to chyba powinien się zapalić, i zgasnąć. Nie wiesz które, to wszystkie które znajdziesz, ale w necie powinno być opisane które odpowiadają za zasilanie "komputerków" i innych...
Skoda Fabia 2 2008 rok 1.2 6V 60 km.Kobieta jechała skodą która zaczęła szarpać i gasnąć .Podjechała do znajomego mechanika .Stwierdził wypadanie zapłonu na 1 cylindrze.Wymienił świece były w złym stanie i wyczyścił przepustnice .Stwierdził że może być jeszcze uszkodzona cewka .Pojechała dalej i auto szarpało ale mniej .Kupiłem i wymieniłem tą cewkę...
Podłączyłem te 3 cewki do mojej pszczółki i nie widzę żadnych problemów z nimi. Jednakże czasami auto odpala mi od strzała, a czasami muszę trochę pokręcić.
Więc masz wypalone zawory, ewentualnie brak wysterowania cewki.
Spaliła się cewka. Wymieniono ją a także oczyszczono i adaptowano przepustnicę. Do tego wymiana świec, dedykowane do tej Skody. Od tej pory, na wolnych obrotach, czuć na fotelu kierowcy, delikatne drgania. Widać je także w płynie w zbiorniczku płynu chłodniczego. Podpinano 2-krotnie pod kompa i nic nie pokazało.Fabia 2 2006 rok 60 KM. Czego i gdzie...
witam mam problem z skodą fabią 1.4 mpi po każdym odpaleniu zimnym i na ciepłym silniku przez około 1 min niema wolnych obrotów , samochód ładnie odpala ale obroty spadają po 1/2 sekundzie do 0 a gdy trzymam na gazie obroty falują. samochód jeździ od mechanika do mechanika wszyscy nie są w stanie stwierdzić usterki . wymieniona została przepustnica...
EGR ponownie daje o sobie znać dlatego otwieram wątek aby opisać dalsze boje z EGR, pomiary jakie wykonałem - może przydadzą się komuś informacje. Dodatkowo prośba o kliknięcie "Pomógł" przy moim poście jesli informacje były pomocne. Do rzeczy: Po trzech latach jazdy i 40kkm ponownie pojawił się błąd EGR. Tym razem: P0403: Exhaust Gas Recirculation...
4 miesiące temu wymieniona została cewka na nową ( orginalna) i świece oraz dodatkowo znowu czyszczenie przepustnicy.. Niestety nadal występuje szarpanie, szczególnie na postoju. Czasami są mniejsze drgania, a momentami chce wyrwać silnik. Czy może to być spowodowane może jakimiś przebiciami gdzieś na przewodach? Dodam, że szarpanie jest zarówno na...
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
Witam Auto podczas jazdy straciło moc, szarpało i pojawił się Check Engine. Została wymieniona cewka oraz zawór EGR. Auto od mechanika odebrałem sprawne. Po przejechaniu 25 kilometrów pojawił się ponownie check engine i błąd P0403 , lecz nie ma żadnych objawów, auto jeździ bez problemu. Mechanik sprawdził elektrykę, zawór EGR został za pierwszym razem...
Witam wszystkich. Mam pytanko, czy ktoś wie który to kabel sygnałowy z ECU do obrotomierza. Potrzebuje impulsy obrotów dla centralki gazu, mam podpięte pod cewkę, ale prawdopodobnie są tam jakieś zakłócenia. z góry dzięki.
Rozrząd do sprawdzenie możliwe że przeskoczył. Specu od samochodów, tylko kto ci tego speca dał? Na dzińdybry sprawdził bym podciśnienie w kolektorze dolotowym; i wiedział bym sporo. No ma trochę racji - początkowo zdarzało się, że rozrząd przeskoczył - źle skonstruowane ślizgi, zamienne były już poprawione. Ale bez pomiaru czegokolwiek obstawiałbym...
Witam, Mam podobny problem Skoda Fabia 1.2 htp 6v, 2003r, 134000 km, bez instalacji LPG. Wypada zapłon na 3 cylindrze błąd P0303: - Nowa cewka na 3 cylinder, próbowałem też podmiany z innych - Zmienione wszystkie świece (kolor starych jasno szary na każdym cylindrze) - Ciśnienie na 3 cylindrach takie same - Wyczyszczona przepustnica - Wymieniony filtr...
Rezystancja to nie wszystko - ta też zależy od producenta. 500-600 Ohm powinno być OK. Najlepszy tutaj byłby oscyloskop ale nie każdy posiada. Przykład: Nissan, brak sygnału z czujnika wału. Rezystancja 1,1kOhm. Rezystancja nowego czujnika identyczna. Problem - przebicie ekranu do przewodu sygnałowego i przez to brak napięcia na wyjściu czujnika. Zauważ...
Mam pytanie? Czy ktoś wie jak jest zbudowana cewka zapłonowa w Skodzie Fabii 1.2 ? Może ma ktoś jakiś schemat budowy? Jakie napięcia wychodzą na cztery zaciski cewki zapłonowej ze sterownika? W jaki sposób wygenerować wysokie napięcie bez podłączania cewki do sterownika....? Pozdrawiam ![/i]
Wszystko ok, ale duży poziom szumów własnych oraz niska czułość odbiornika nie mają nic wspólnego z instalacją samochodu, gdyż efekty te występują zarówno na wyłączonym silniku, jak i na zewnętrznym zasilaczu w przypadku radiotelefonu podłączonego w domu (do testów antena President Florida na parapecie). Radiotelefon posiada też wbudowane i na stałe...
Samochód jeździ. Powodem usterki była uszczelka pod głowicą. https://obrazki.elektroda.pl/7977119500_... https://obrazki.elektroda.pl/2678671000_... https://obrazki.elektroda.pl/5270565700_... https://obrazki.elektroda.pl/1664176600_... Głowica została oddana do naprawy, wymienione...
Tak mechanik czytał te błędy i mówił ze ta cewka koniecznie do wymiany a pozostale czujniki mu sie nie podobaly to wymienil je czyscił ten zawór bo czyms zachodzil . Tylko ze jak bylem drugi raz to podpial pod komputer i żadnych bledów nie pokazywal komputer .
Podmieńcewkę z innego auta i będziesz miał sprawdzoną cewkę innej mozliwości nie ma a zestaw nie jest aż tak drogi możesz wziaść używany Dodano po 22 Podmieńcewkę z innego auta i będziesz miał sprawdzoną cewkę innej mozliwości nie ma a zestaw nie jest aż tak drogi możesz wziaść używany
cewki sprawdzałeś ?
Sprawdzana i ok? To znaczy ile bo te silniki są bardzo czułe. Jeżeli jesteś pewien mechaniki to oscyloskop i sprawdzić sygnały idące na wtryskiwacze i cewki.
w tym samochodzie nie ma przewodów wysokiego napięcia jest listwa razem z cewkami - była podmieniana
Ja miałem podobny problem. U mnie po dwóch latach pomogła wymiana filtra paliwa z 4 barowego na 3 barowy. Są dwie wersje filtrów paliwa. Teraz moja skoda trzyma obroty. A w między czasie próbowałem adaptacji przepustnicy, wymieniłem cewkę zapłonową. Byłem wymienić pompę wspomaganie i wiele wiele innych prób naprawy.
Mamy w rodzinie 3 Skody Fabie 2004 i 2006 oraz 2007 siliniki 1.2 i 1.4 czy cewki zapłonowe sa takie same .
Lepiej wychodzą na ciepłym silniku. Trzeba po prostu ciągnąć cewke do góry , jak się uszkodzą można dokupić osłony gumowe bez cewek
Tak, problem rozwiązany. Okazało się, że problemem była cewka zapłonowa - planując wymianę, proponuję jednak szarpnac się na zamiennik jakieś renomowanej firmy z wyższej półki cenowej, albo oryginał. Używane lub tanie zamienniki często są złej jakości, i tak jak u mnie, wymiana może nic nie dać. Do tego czyszczenie i programowanie przepustnicy. Po wykonaniu...
Tak wiem że to jest cewka. Na schemacie aplikacyjnym układu U2741B widnieje wartość 33nh dla 433.92MHz, czyli mojego przypadku, no ale to jest nota. Nie wiem czy zastosowali taką wartość w pilocie. Miałem nadzieję, że udało Ci się dotrzeć do tej informacji. OLX milczy, na allegro jedna sztuka dokładnie taka. Z programowanie nie będzie problemu. Rozumiem,...
Nie ,tak naprawde auto klienta, zostawił mi auto , pierwsze moje podejrzenie po podłączeniu kompa to napewno cewka, no i tak poszło dalej.Jak sprawdziłem rozrząd no to co by nie zobaczyc glowicy, po tym jak pisali w Internecie, i paru ludzi z mojego miasta co zajmuje się elektroniką powiedziało ze głowne przyczyny w tym silniku to rozrząd albo zawory.
witam !!!! posiadam instalację gazową landi renzo omegas , reduktor ig1, wtryskiwcze gazu med zielone , auto skoda fabia 2 , 1,4 z 2012 przejechane 45 tys. zacząłem mieć problem z czek engine , auto zaczęło na gazie szarpać byłem u 1 gazownika okazało się ze na kompie ok , mówił że pewno świece , no to wymieniłem w nurauto - okazło , się ze dalej to...
Np.może to być przewód zasilania cewki zapłonowej.
Witam Temat podobny do innych, nawet na YT oglądałem film, jak ktoś naprawił podobny objaw, u mnie jest więcej objawów i nie wiem, jak to ugryźć. Skoda Fabia 1 1.4 MPI 2002. Migają kontrolki na liczniku, obrotomierz i wskaźnik temperatury raz działają, raz nie, włączają się same światła awaryjne, jak nie działa obrotomierz, to za moment świeci się kontrolka...
No też się zacząłem zastanawiać, czy do dobrych podłączyłem, ale! Jak zerkniesz jak wygląda RG92, to ma dwa cieńsze kolanka a pomiędzy nimi cewka i jedno grubsze na górze. Podłączyłem węże z wodą do tych cieńszych. Nie wiem właśnie czy jest przelot, nie przyszło mi do głowy żeby dmuchać w reduktor przed założeniem... Może dziś pojadę do tego auta i...
https://obrazki.elektroda.pl/3574119500_... Witam.prosił bym o podpowiedz gdzie szukać przyczyny tak jak w temacie wykryto kod 16686 po wejściu dalej w kom.Jest kod po 302 I teraz tak nieraz odpali za pierwszym razem a nie raz dopiero za drugim po odpaleniu leki drganie odczuwalne w środku wymieniłem świece,cewkę zapłonową bo pokazuje...
Przekaźnik możesz wziąć byle jaki z 4 nóżkami, tylko zastanawia mnie czy cewka będzie symulować żarówkę odpowiednio ale jak najbardziej próbować można, jak nie umiesz podłączyć to zobacz sobie schemat przekaźnika https://www.google.pl/search?q=schemat+p...
A po aktualizacji nie będę potrzebował innej wersji programu ? Teraz mnie łączy z Omegas 2.16.9c. Dodano po 8 Cewka zaworu elektromagnetycznego szyny wtryskowej AEB. Mogę też kupić te cewki 3 sztuki i moje wtryskiwacze naprawić ? Listwa wtryskiwaczy chyba się nie zużywa bym to wszystko wyczyścił i zamontował nowe cewki . Dobry pomysł ? Jeszcze taki...
W volvo S 70 miałem podobne objawy, wypadanie zapłonów .Pomogła wymiana cewek.5szt. :|
Mam taki problem, skoda jak w tytule kiedy jest zimna idzie "jak przeciąg", po maximum 10km zaczyna przerywać na jednym cylindrze. Sprawdziłem vag-iem, pokazuje się uszkodzenie elektryczne pompowtryskiwacza na drugim cylindrze. Sprawdziłem wiązkę, wg. autodaty rezystancja cewki pompowtryskiwacza powinna wynosić 0,8 - 1ohm'a. Na drugim cylindrze faktycznie...
Wymień przewody zapłonowe to raz a dwa sprawdź czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej.
Witam wszystkich jestem posiadaczem Skody fabi 2000 rok 1,4 16v sama benzyna auto w ostatnim czasie jak by przestało chodzić na jednym cylindrze komputer pokazuje błąd egr oraz p1240 czyli wtryskiwacz cyl.4 n33 otwarty obwód , pierwszy mechanik stwierdził cewka podmienilem od fabi znajomego bez rezultatu , drugi mechanik stwierdził ze padł komputer...
ja w żadnym wypadku się nie czepiam przedmówcy, po prostu wypowiadam się co osobiście o tym myślę, dawniejsze silniki nie miały żadnych takich przypadłości więc jest to dla mnie dziwne że dawne objawy padniętej uszczelki pod głowicą bądź nieszczelności silnika to teraz normalne. Wierzę że są tutaj ludzie którzy na co dzień mają z tym do czynienia i...
świece wymieniłem, podmieniałem również listwę z cewkami nie wiem co dalej robić???
Czy ktoś próbował naprawić uszkodzony czujnik? Sprawdzałem przewód czujnika i na 100% ok uciąłem go przy wtyczce i przy samym czujniku dałem w zamian nowy przewód a stary całkowicie odizolowałem i nie był przegnity, także wina leży w samej elektronice czujnika. Po bliższym przyjrzeniu się samemu czujnikowi stwierdziłem że praktycznie nie jest on rozbieralny...
Witam posiadam skode fabie 1 1.2 40kw nie pracuje cylinder 2. Nowe cewki,świece , przewody sprawdzone od napiecia (12.30).Jest Iskra.
cewka skoda fabia cewka zapłonowa skoda fabia cewka zapłonowy skoda fabia
drzwi zmywarka candy sterowniki compaq 6720s przepięcie pralka
infinity 1250w telefunken 17mb95m firmware
Jak zresetować błąd F01 w pralkach, zmywarkach i kotłach Czy TG589vn to telefon VoIP? - Technicolor