Witam zmierz kompresję na cylindrach.
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
Wszystko wskazuje na rozrząd. Skoro pas cały i nie przestawiony to szukany dalej. No chyba, że przegrzany i to tak solidnie i uszczelka poszła na wszystkich cylindrach.
Kompresje na 1 cylindrze.
Kompresja zmierzona?
Gaz jest w aucie? Szczelność dolotu sprawdzona? Jak wygląda kompresja na cylindrach?
To na razie zrób pomiar kompresji na cylindrach.
Jest iskra i paliwo. Przy odpięciu cewki lub wtrysku jest wyraźna różnica, POPRZEDNIO NIE BYŁO, jest taka możliwość że komputer po pewnym czasie odcina cylinder ze względu na wypadanie zapłonów? Czas zmierzyć kompresje.?
Jak kompresja OK,świece,cewki okablowanie i iskra OK to powodem wypadającego zapłonu może być brak paliwa spowodowany np.niesprawnym wtryskiwaczem. Jakieś błędy są?Diagnostyka zrobiona?
Nie ubywa płynu ze zbiorniczka wyrównawczego? Wykręć świece na zimnym silniku i zakręć starterem. Zobacz czy z "trefnego" cylindra wydobywa się to samo co z innych. Sprawdzałeś kompresje na zimnym silniku?
W sumie na logikę kolega Janusz ma rację - ślizgi .Czy temat w seatach ibiza i arosa tam też był problem ze ślizgami - czy dobrze kojarzę ? Pytam dlatego że koła nie są zużyte - łańcuch także dobrze wygląda. Moje pytanie czy ślizgi można założyć z kompletacją tego łańcucha i napinacza . Bo wydaje mi się że właśnie do seata występuje ze zmienionym napinaczem....
A chodzi na wszystkie cylindry? Iskra jest wszędzie? Wg mnie pomiar kompresji by się przydał.
Ostatni błąd - brak zapłonu na 1-szym cylindrze. Sprawdź świece, cewkę ( zamień z innym cylindrem i sprawdź czy błąd "pójdzie" za cewką) i ewentualnie kompresję.
Dziękuję za odpowiedz. Mam pytanie, czy problemy z prowadnicami zaworowymi nie powinny się odbijać na kompresji? Przy niedomykających się lub nieszczelnych zaworach pomiar ciśnienia na cylindrze nie powinien być prawidłowy.
Skoro check miga tzn że jakiś błąd wykrył sterownik silnika. Można by odczytać co to za błąd . Pewnie wypadnie zapłonu. Pytanie czy na konkretnym cylindrze czy losowo. Te silniki miały problem z wypalaniem zaworów i już racji wieku z kompresją (uszczelnienie tłok cylinder). Oleju nie pije za bardzo? Można by wyjąć świece i ocenić ich stan. Czy któraś...
Pamiętaj o planowaniu głowicy. Zdjętą głowicę należy splanować. A właśnie że nie. Proponuje pozostać przy swojej profesji, a samochody zostawić innym. Dla ucięcia ewentualnych dyskusji z cyklu "co to nie ja..." - głowice sprawdza się, przy pomocy płyty traserskiej/liniału krawędziowego - dopiero przy stwierdzeniu niepłaskości powierzchni, powyżej wartości...
Ogólnie rzecz ujmując błąd ten sugeruje graniczną wartość korekt dawki paliwa na tych cylindrach. Może to być usterka samych wtryskiwaczy lub mechaniczna usterka silnika (słaba kompresja).
Skoro ponownie masz błąd wypadania zapłonu na 2 cylindrze to podmień świecę z innego oraz zmierz kompresję na wszystkich. Swoją drogą nie wykluczone że leje wtryskiwacz. Ogólnie to chyba jeden z gorszych silników.
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Może mnie nie do końca zrozumiałeś, ale bank=kolektor wydechowy, np w silnikach widlastych są 2 banki. Sonda 1, to ta przed katalizatorem Na pewno kompresja 13bar na pierwszym cylindrze nie ma wpływu na takie objawy jak opisałeś. Możliwe przyczyny to lewe powietrze, ciśnienie paliwa, wtryskiwacze
Witam wszystkich jestem właścicielem Skody Fabia 1.4mpi 2003r która uległa awari Po zmierzenia kompresji Na 1 zero Na 2 14.5 Na 3 zero Na 4 12.5 Jaka może być przyczyną proszę o jakieś rady
No właśnie nie wygląda na to sprawdzałem już to 2 razy, nie widać tam nic takiego uszczelka za przepustnicą jest cała. Gdzie by tam mogło zaciągać ? I to tak min. by obroty były 750-800 no stop ? Co ciekawe również ucieka płyn chłodniczy, czyli idealnie jak u autora tamtego wątku. Czyli co przedmuch miedzy cylindrami na uszczelce ? Pomiar kompresji...
Witam, borykam sie z samochodem marki Skoda Fabia 1, silnik 1.2 BMD Wypadanie zapłonu na zimnym silniku (jakies pierwsze 10min pracy silnika po odpaleniu), za kazdym razem 1 cylinder. Cewki zamieniane Wtryski zamieniane Świece zamieniane Kompresja po 10.5 bar Rozrzad na blokadach Ciśnienie paliwa 3.5 bar Czyszczenie i adaptacja przepustnicy Wykręciłem...
Cała wypowiedz jest średnio czytelna. Nie ma czegoś takiego jak blokada rozruchu silnika, przy uszkodzeniu układu hamulcowego, masz rozładowany akumulator, coś pobiera prąd pomimo wyłączenia, zostawiłeś włączone radio np. Minimalne napięcie spoczynkowe akumulatora wynosi 12 V. Rozładowany akumulator, uniemożliwił rozruch silnika. Co do samego silnika,...
1. Zmierz kompresję. 2. Sprawdź, czy wtryskiwacz 1 cylindra jest wysterowany, zamień wtryskiwacze w listwie miejscami. 3 zakładam, że na pewno masz 100% sprawny układ zapłonowy. Co do przepustnicy - nie mam autodaty, aby sprawdzić teraz opis błędów, z tego, co pamiętam, błąd P1172 oznacza nieprawidłowy skład mieszanki na którejś sondzie lambda.Reszta...
dzięki za sugestię. Pomiar kompresji oscyloskopem kiedyś to widziałem w jakiejś mądrej książce. Jeśli cylinder ma dobrą kompresję, to stawia większy opór rozrusznikowi niż cylinder z kompresją złą. Analizując przebieg napięcia na akumulatorze (tego jak ono siada podczas rozruchu) można mieć jako takie (porównawcze) pojęcie o kompresji. Tyle teoria,...
Witam wszystkich :) Mam dość nietypowy problem w Fabii 1.2 o kodzie silnika CGPA. Silnikiem szarpie tylko i wyłącznie kiedy wejdzie się w zakres obrotów 4500-5000 i wywala błąd wypadanie zapłonu na 1 i na drugim cylindrze lub tylko np. na 2. Zależy jak mu się będzie chciało ;/ . Silnik jest po wymianie rozrządu (kpl. ślizgi, kółka, łańcuch, napinacz)...
Witam, mam problem z fabią 1.2 htp + gaz, 3-cylindowa. Chwile po włączeniu silnika, na wolnych obrotach występuje wypadanie zapłonu na cylindrze nr 1. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika usterka znika. Błąd nie występuje już na ciepłym silniku. Samochód oglądał gazownik i elektryk, ale nic nie wykryli... Co było sprawdzane: - zamiana miejscami...
Na temperaturę przy końcu sprężania temperatura na dolocie ma niewielki wpływ, praktycznie - żaden. Zasadniczy wpływ ma tu stopień kompresji powietrza. Chłodniejsze powietrze - więcej powietrza w jedn. objętości - większa ilość powietrza w cylindrze - większa jego kompresja - wyższa temperatura przy końcu suwu sprężania. Paliwo w silniku diesla nie...
W takim razie nie dotyczył Cię problem taki sam jaki dotyczył mnie. U mnie jedną z pierwszych czynności było wyjęcie katalizatora gdy tylko sie dowiedzialem ze nie ma drugiej sondy. Nic to nie zmieniło. Owszem miałem zgnity wydech wymieniłem calutki na nowy (razem ze złączem elastycznym). U mnie rozwiązanie problemu z fabią (po włożeniu w nią 2500 zł)...
skoda fabia kompresja skoda fabia cylinder kompresja cylinder
lanos schemat instalacji taśma przewodzić wyświetlacz kopiowanie kolumn excel
wentylator kolumnowy cichy instrukcja pilot uniwersalny urc22b
Palnik laserowy do spawania i cięcia stali - wybór i zastosowanie Migająca dioda w odkurzaczu Bosch - przyczyny i rozwiązania