Musisz zrobic dignostyke VAG,masz uszkodzony którys czujnik diagnoza pokaze,pozdr.
Raczej trzeba będzie nawymyślać, usterka może być nie typowa, stosunkowo młode auto. Podejrzani to czujnik świateł cofania, kable w klapie, wilgoć w module parktronic lub w module nadwozia.
G250 to czujnik w maglu.
Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
Czujnik wałka jest obok filtra oleju.
Z tyłu silnika, pod kolektorem ssącym, "czyta" z tylnej płaszczyzny koła zamachowego
http://obrazki.elektroda.pl/1907000100_1... 10- czujnik położenia wału korbowego
To nie jest czujnik wstecznego a skrzyni? Co do pytania to czujnik temperatury silnika.
Dokładnie zintegrowany z czujnikiem ciśnienia MAP.
http://mojafirma.infor.pl/moto/naprawa-a...
Podłączyć skaner diagnostyczny i odczytać zapisane błędy w sterowniku parkowania.
A sam wskaźnik co pokazuje?
IAT = Intake Air Temperature (Sensor) = (Czujnik) Temperatury Powietrza Zasysanego.
W tym modelu uszkadzała się wiązka od czujnika lewy tył do złącza pod kanapą tylną. Można dostać taką część w oryginale.
Z innego forum "Czujnik świateł cofania masz umieszczony pod maską po prawej stronie. Odkręcasz go od góry i wymieniasz. Wcześniej musisz ściągnąć parę przewodów i obudowę akumulatora aby mieć dojście do tego czujnika"
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
Trzeba kupic bylo kwadratowy. Tego nie popsujesz
Wydaje mi się że mają. / nie mam katalogu aktualnie pod ręką / Co do tylnych to jest różnie , za zwyczaj klocki tylne wymieniam co dwie wymiany przodu co do szczęk to wytrzymują minimum dwie wymiany .Najlepiej kontrolować zużycie szczęk co dwie wymiany przodu Zużycie zależy od sposobu jazdy , trybu miasto trasa, jakość klocków, prędkości trakcyjne....
Można dobrać mikrostyk.Nowy zatrzask ok100zł
Mam podobny problem i również chciałbym mieć pełny zakres regulacji. Zatem mam pytanie gdzie się znajduje ten czujnik temperatury? Prosiłbym o ewentualne zdjęcia lub dokładny opis. Pozdrawiam
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
Jak chcesz go skontrolować? Zamek sam w sobie jest modułem i ma zintegrowany czujnik.
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
w miejsce czujnika wału korbowego.
Fabia 2008 1,9 tdi/ BLS z DPF. Wymienilem czujnik kontroli cisnienia w ukladzie wydechowym G450, ale nie moge go dopasowac. wartosc po dopasowaniu wynosi -12,5/-12,5. Czy przy wymianie tego czujnika trzeba zmienic oprogramowanie sterownika silnika?
Byłem w aucie przed chwilą. Akumulator doszczętnie rozładowany. Coś pobiera prąd przy wyłączonym zapłonie. Może to będzie jakimś tropem. Brak możliwości odpalenia auta musi być jakoś powiązany z układem wspomagania. Dwukrotnie oba niedomagania wystąpiły jednocześnie. Przypadek? Co do odłączenia pompy to należy dostać się do niej od lewego przedniego...
Główna podejrzana według mnie w takim razie elektronika modułu A31m...
Czujniki są w zamkach już opisywane wiele razy.P
Miałem wczoraj problem z klimą w fabii. Winny był czujnik temp. zewnetrznej.
Bezpieczniki sprawdzone?
przy sterowniku nie mogę ich zlokalizować czego nie umiesz zlokalizować ? masz opis kostki ECU i masz też opisane piny czujnika..... jak nie umiesz czytać schematów to miernik ustaw na tzw. brzęczyk i wtedy jedna sonda do kabelka w czujniku a drugą sondą szukasz w kostce ECU. Druga rzecz to czujnik jest w oleju uszczelnienie puściło na wale korbowym...
Benzyna czy diesel bez różnicy. Tylko były SMI/koyo oraz trw. Tu różnica w czujniku skrętu.
https://obrazki.elektroda.pl/1808828300_... Wklej zdjecie czujnika Taki??
masz coś z czujnikiem temperatury zrąbane albo sam czujnik albo okablowanie
Jeżeli dobrze kojarzę na lewej podłużnicy są kostki pod akumulatorem jak by bliżej chłodnic możesz je sprawdzić i sprawdź. Czy napięcie dochodzi do czujnika
czujnik temp. patrz rysunek
Deskę musiałeś zwalać do wymiany tego czujnika?
Witam. Potrzebuję pomocy w zlokalizowaniu czujnika cofania Skoda Fabia 1.4 16V (2002r.). Po wrzuceniu wstecznego biegu nie zaświeca się światło cofania i nie działają czujniki parkowania. Z góry dziękuję za pomoc.
Witam.Sprawdzałeś czujnik położenia wału korbowego ?
Skoda Fabia 1.4 MPi, czy ktoś mógłby pomóc zlokalizować czujnik położenia wału korbowego?
Starszy typ pompy, pluje się o czujnik, którego Fabia II nie ma.
Coś (kuna?) prawdopodobnie uszkodziło mi przewód przedniego prawego czujnika ABS. Komputer wywala błąd połączenia z czujnikiem, czujnik jest na pewno sprawny (był podmieniany na próbę), zostaje ten przewód, który o tyle jest podejrzany, że w okolicy nadkola ma uszkodzoną izolację. Nowy przewód okazuje się być problemem. Od ręki mogę mieć oryginalny...
Na 99% czujnik temperatury do wymiany.
Musisz podłączyć pod lepszy komputer i sprawdzić działanie manetki i czujników potrzebnych do działania tempomatu.
Myślę że albo wiązka albo sterownik pompy polecał.
Skoda Fabia 1,4 2003rok.
Mam nie podobne a identyczne błędy w mojej Fabii, czy udało Ci się zlokalizować źródło tych błędów.
Skoda fabia 1 odnoście dokupienia czujników no to pasow chyba nie ma ale zamknięcia dzwi powinien być bo oswietlenie gasnie po zamknięciu
Skoda Fabia 1,4 8V 60 KM - gdzie jest czujnik powietrza?
Tu masz widoczny czujnik po lewej stronie wraz z założoną wtyczką. http://mar-motomax.pl/skoda-fabia-14-16v...
Odnowię temat pojawia się bład jak we wstępie P0330 , ale objaw dziwny raz wspomaganie działa bez zarzutu i jest ok. Nieraz na postoju przy uruchomionym silniku zaczyna wspomaganie chodzić tzn. "bez kręcenia kierownicą" w wartosciach rzeczywistych wartość czujnika kąta się zmienia i pobór prądu rośnie do 30-40 A. Wiązka na ścianie sprawdzona grodziowej...
A gdzie znajdę ten czujnik?
Na pewno bez prawidłowego sygnału czujnika wałka zawsze będzie odpalał po 4-5 obrotach. Pytanie czy to czujnik (często padają tak co 5 lat) czy kabelki do niego. Wymiana czujnika łatwa jest okienko z zaślepką do wyjęcia czujnika z obudowy rozrządu.
Może być czujnik temperatury popsuty ,Może się zawiesił. Sprawdź przewody, kostkę
Ty sobie chyba żarty robisz. VAG, słowo adresowe 44 ( pomoc w kierowaniu) funkcja 01 i pokaże czy lenkhilfe koyo czy lenkhilfe TRW
Kup sam czujnik, wymienisz sam.
Skoro czujnik pokazuje 0 to zmierz zegarami jak jest faktycznie.
Do klemy minusowej masz przykręcony jakiś przewód. On też idzie do centralki LPG? Nie odkręcałeś czasem tych cienkich przewodów od klem? Czemu na parowniku, który swoją drogą wygląda już na zmęczony, masz dwa czujniki temperatury?
Na 99% czujnik temperatury. Wymień i powinno pomóc.
Czujnik hamulca.
Czujnik temperatury do wymiany, oczywiście na oryginał.
jest to silnik 3 cylindrowy
Nie posiada. Ogólnie silniki niedoładowane jak mają przepływomierz to nie mają czujnika ciśnienia w kolektorze i odwrotnie.
Rocznik i silnik podaj :P
Tak zrób pomiary na podłączonym czujniku.
Witam. Gdzie jest umiejscowiony ten czujnik? Na wyświetlaczu temperatury same kreski co sugeruje winę tego czujnika. Gdzie on się znajduje?
Jak wypniesz czujnik to prawdopodobnie się uspokoi ale będzie o 50 procent słabsze wspomaganie. A czy to czujnik rzeczywiście to trzeba zrobić diagnozę choć na to wychodzi.
Wczoraj po zajrzeniu pod maskę swojej Skody Fabii 1.2 HTP (2007 r.) zauważyłem dość niepokojąco wyglądające plamy oleju przy czujniku ciśnienia oleju. Postanowiłem w tej sytuacji sprawdzić poziom oleju i ku mojemu mocnemu zaskoczeniu i niepokojowi okazało się, że jest prawie pusto, a olej był wymieniany około 1,5 miesiąca temu i przejechane jakieś...
Czujnik ma być w cieniu i w miejscu bezwietrznym. Tak, by w czasie jazdy nie owiewało go. Najczęściej za przednim zderzakiem lub w nadkolu.
Chcę sprawdzić czy gdzieś nie mam przerwy pomiędzy czujnikiem a ECU. Czy Waszym zdaniem to dobra droga? Dobra,ale sprawdzasz nie tylko przejścia ale też zasilania ,masę,i wyjście z czujnika. Kod silnika daj.
Witam, jeśli nie wiesz czym jest przycisk serwisowy alarmu to lepiej sobie go nie "naciskaj". Przycisk ten służy do wejścia do menu serwisowego systemu alarmowego, w tym menu konfiguruje sie różne funkcje systemu alarmowego takie jak prealarm, sposób uruchamiania czujników dodatkowych itp.
Sprawdź w fazie wstępnego rozgrzewania czy czasem chłodnica nie robi się ciepła. MOżliwe że i termostat. Chyba że problem w instalacji. Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry.
http://de.openobd.org/skoda/fabia_6y.htm... Tutaj masz rozwiązanie twojego problemu.
Okablowanie tego czujnika sprawdzone?
Bloki pomiarowe i niech sprawdzą temp. Ja stawiam na czujnik temp.
Poniekąd sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie - trochę logicznego myślenia i jednak czasem warto przeczytać to co się napisało - jeżeli piszesz że od początku ta wtyczka była odpięta, a check zapalił się niedawno (mimo tego że wcześniej się nie świecił, pomimo odłączonej wtyczki) - czyli to nie to spowodowało zapalenie się kontrolki. Samo nie zgaśnie...
Jest tutaj
przyczyną był przestawiony rozrząd !! Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Każda Fabia ma CAN.
Zapytaj to vagiem ,vasem lub vag-comem. Tłumaczenia błędów z KTSA są typu kali mieć kali ukraść...
Ja bym nie radził robić experymentów ze spinaniem na krótko styków w kostce od czujnika bo to jest samochód z 2007 roku i możesz sobie jedynie narobić kłopotów przez takie próby.kup czujnik bo prawdopodobnie on padł.pzdr
Skoda Fabia 2 zwarcie czujnika temperatury zewnętrznej Proszę o pomoc mam zwarcie w aucie i nie mogę dojść gdzie podpięty komputer pod auto pokazuję zwarcie plusa z masą anteny zewnętrznej Byłem u mechanika i rozłożył ręce miał ktoś w fabia z tym problem nowy akumulator wytrzymuje dzień i rozładowuje do zera
Brak ciśnienia oleju lub uszkodzenie czujnika oleju. Sprawdź poziom oleju a najlepiej oddaj do mechanika
566 jest błędem wewnętrznym pompy.Możesz odpiąć czujnik i diagnozować wtedy.Pompa raczej do wymiany.Podejrzyj jeszcze parametry tak jak radził kolega,
Przecierz P0342 to jest czujnik wałka nie wału! Sprawdz rozrzad. Podmien czujnik, sprawdz napiecie, sprawdz wiazke.
Nie no czytając porady o sprawdzeniu poziomu płynu to mnie majstry rozwalili :) Kolego danek23 sprawdzić czujnik nie zaszkodzi.
dolej olej
prima aprilis już było.
Czujniki działają. Zamykam bo temat już nieaktualny i stary.
który czujnik temperatury???
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
Jak otwarty to sprawdź okablowanie pływak-licznik.Natomiast G17 to czujnik temp powietrza uszkodzony lub też problem na kablach.
Witam czujnik położenia wału pokazuje 400omów jest sprawny czy nie?
Sądząc po kodach błędów, masz problem ze sondą Lambda. Kod 16706 to "Engine Speed Sensor", czujnik prędkości obrotowej. Najpierw sprawdź sondę Lambda. Stawiam na nią.
Czy nikt nie próbował naprawiać tego czujnika?
jak wykrece czujnik w przycisnę to świecą
Vagiem w parametrach zobacz czy czujnik skrętu działa.
Więc sukcesu nie będzie.
to sprawdzileś instalacje z czujnika do świateł?
Elsa lub etka i sobie znajdziesz. :> Mysle ze dlatego malo kto odpowiada w takich tematach.
czujnik skoda fabia czujnik stopu skoda fabia czujnik skrętu skoda fabia
pioneer szumie naprawa pilota sharp żarnik świecy
mikrokomputer cobra1 topolski mirosław
Wzmacniacz 100V – napięcie na wyjściu 4Ω, różnice LD Systems, Audac, Powersoft, Lab.Gruppen Błąd E17 w pralkach Bosch, Beko, zmywarkach i falownikach Megmeet – interpretacja i diagnostyka