Obejrzyj czujnik,mi kiedyś tak zregenerowali że blaszki w maglownicy wykrzywione niszczyły płytkę czujnika.
Jak chcesz go skontrolować? Zamek sam w sobie jest modułem i ma zintegrowany czujnik.
Z innego forum "Czujnik świateł cofania masz umieszczony pod maską po prawej stronie. Odkręcasz go od góry i wymieniasz. Wcześniej musisz ściągnąć parę przewodów i obudowę akumulatora aby mieć dojście do tego czujnika"
Trzeba kupic bylo kwadratowy. Tego nie popsujesz
Musisz zrobic dignostyke VAG,masz uszkodzony którys czujnik diagnoza pokaze,pozdr.
Czujnik wałka jest obok filtra oleju.
Dokładnie zintegrowany z czujnikiem ciśnienia MAP.
Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
http://obrazki.elektroda.pl/1907000100_1... 10- czujnik położenia wału korbowego 10 to czujnik wałka a 9 to czujnik wału
To nie jest czujnik wstecznego a skrzyni? Co do pytania to czujnik temperatury silnika.
w miejsce czujnika wału korbowego.
przy sterowniku nie mogę ich zlokalizować czego nie umiesz zlokalizować ? masz opis kostki ECU i masz też opisane piny czujnika..... jak nie umiesz czytać schematów to miernik ustaw na tzw. brzęczyk i wtedy jedna sonda do kabelka w czujniku a drugą sondą szukasz w kostce ECU. Druga rzecz to czujnik jest w oleju uszczelnienie puściło na wale korbowym...
https://obrazki.elektroda.pl/1808828300_... Wklej zdjecie czujnika Taki??
IAT = Intake Air Temperature (Sensor) = (Czujnik) Temperatury Powietrza Zasysanego.
Nic nie stoi na przeszkodzie jeśli zamontujesz dodatkowe czujniki.
Benzyna czy diesel bez różnicy. Tylko były SMI/koyo oraz trw. Tu różnica w czujniku skrętu.
Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry. Mały offtopic ale mam odwrotną sytuację. Auto identyczne jak autora tematu tylko z roku 2003. Na teście wychodzi "statyczny błąd czujnika temperatury" a wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo - wskazuje płynnie powolny przyrost temperatury a potem wskazówka...
A gdzie znajdę ten czujnik?
masz coś z czujnikiem temperatury zrąbane albo sam czujnik albo okablowanie
Tak zrób pomiary na podłączonym czujniku.
witam jestem posiadaczem fabi 1,4 mpi 68 KM. ostatnio dziwnie zachowuje się wskaźnik temperatury. Proszę o informację gzie znajduje się czujnik temeratury
Do klemy minusowej masz przykręcony jakiś przewód. On też idzie do centralki LPG? Nie odkręcałeś czasem tych cienkich przewodów od klem? Czemu na parowniku, który swoją drogą wygląda już na zmęczony, masz dwa czujniki temperatury?
Miałem wczoraj problem z klimą w fabii. Winny był czujnik temp. zewnetrznej.
Raczej trzeba będzie nawymyślać, usterka może być nie typowa, stosunkowo młode auto. Podejrzani to czujnik świateł cofania, kable w klapie, wilgoć w module parktronic lub w module nadwozia.
Witam.Sprawdzałeś czujnik położenia wału korbowego ?
W tym modelu uszkadzała się wiązka od czujnika lewy tył do złącza pod kanapą tylną. Można dostać taką część w oryginale.
Czujnik hamulca.
Jeżeli dobrze kojarzę na lewej podłużnicy są kostki pod akumulatorem jak by bliżej chłodnic możesz je sprawdzić i sprawdź. Czy napięcie dochodzi do czujnika
http://mojafirma.infor.pl/moto/naprawa-a...
Deskę musiałeś zwalać do wymiany tego czujnika?
Na 99% czujnik temperatury do wymiany.
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
Z tyłu silnika, pod kolektorem ssącym, "czyta" z tylnej płaszczyzny koła zamachowego
Więc zainteresuj się czujnikiem poziomu płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym - przy ubytku, zaświeca się właśnie czerwona kontrolka przegrzania.
Starszy typ pompy, pluje się o czujnik, którego Fabia II nie ma.
Bloki pomiarowe i niech sprawdzą temp. Ja stawiam na czujnik temp.
Musisz podłączyć pod lepszy komputer i sprawdzić działanie manetki i czujników potrzebnych do działania tempomatu.
Jest tutaj
Witam. Potrzebuję pomocy w zlokalizowaniu czujnika cofania Skoda Fabia 1.4 16V (2002r.). Po wrzuceniu wstecznego biegu nie zaświeca się światło cofania i nie działają czujniki parkowania. Z góry dziękuję za pomoc.
Nie są puste, jakim problemem jest sprawdzić przejście od czujnika ?
Na pewno bez prawidłowego sygnału czujnika wałka zawsze będzie odpalał po 4-5 obrotach. Pytanie czy to czujnik (często padają tak co 5 lat) czy kabelki do niego. Wymiana czujnika łatwa jest okienko z zaślepką do wyjęcia czujnika z obudowy rozrządu.
To nie możesz przełożyć od innego lub sprawdzić go?ładowanie sprawdziłeś.Masy plusy sprawdziłeś?Problem z palącą się kontrolką zostanie rozwiązany po podłączeniu testera.Ja podejrzewam czujnik.
Zmierz napięcie ładowania, czy nie za wysokie Zmierz czy ci nie znika zasilanie czujnika
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
Podłączyć skaner diagnostyczny i odczytać zapisane błędy w sterowniku parkowania.
często nie łączy kostka przy czujniku na skrzyni biegów lub uszkodzony czujnik
Naprawić ale jak to jest możliwe że sam od siebie się mógł uszkodzić czujnik
Można dobrać mikrostyk.Nowy zatrzask ok100zł
Witam, jeśli nie wiesz czym jest przycisk serwisowy alarmu to lepiej sobie go nie "naciskaj". Przycisk ten służy do wejścia do menu serwisowego systemu alarmowego, w tym menu konfiguruje sie różne funkcje systemu alarmowego takie jak prealarm, sposób uruchamiania czujników dodatkowych itp.
Skoda Fabia 1.4 MPi, czy ktoś mógłby pomóc zlokalizować czujnik położenia wału korbowego?
oczywiscie, ale to juz musze gdzies podjechac , Chyba ze podmienic z octavii II bo to chyba ten sam czujnik
Skoda Fabia 1,4 8V 60 KM - gdzie jest czujnik powietrza?
witam !!! gryzlem dzis oklablowanie ale nic nie stwierdzilem złego Pprzewodność i pomiary napięć były ok sprawdziłem czujniki miedzy innymi czujnik tępratury też ok wychodzi mi że jest uszkodzony czujnik położenia wału czzy napewno się tego uczepić cały czas wychodzi mi błąd 16725 Auto jest mi potrzebne na codzień do pracy używam go teraz w trybie awaryjnym...
który czujnik temperatury???
Kasowałeś błąd po wymianie pompy i czujnika?
Do sterownika czy czujników ?
Wydaje mi się że mają. / nie mam katalogu aktualnie pod ręką / Co do tylnych to jest różnie , za zwyczaj klocki tylne wymieniam co dwie wymiany przodu co do szczęk to wytrzymują minimum dwie wymiany .Najlepiej kontrolować zużycie szczęk co dwie wymiany przodu Zużycie zależy od sposobu jazdy , trybu miasto trasa, jakość klocków, prędkości trakcyjne....
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Nie posiada. Ogólnie silniki niedoładowane jak mają przepływomierz to nie mają czujnika ciśnienia w kolektorze i odwrotnie.
Czujnik temperatury do wymiany, oczywiście na oryginał.
Nie no czytając porady o sprawdzeniu poziomu płynu to mnie majstry rozwalili :) Kolego danek23 sprawdzić czujnik nie zaszkodzi.
Na 99% czujnik temperatury. Wymień i powinno pomóc.
To co pokazałeś na zdjęciu służy do spuszczania płynu. Tam chyba rzeczywiście pomagało wykręcenie odpowietrznika. A czujnik może być bubel jasne.
Chcę sprawdzić czy gdzieś nie mam przerwy pomiędzy czujnikiem a ECU. Czy Waszym zdaniem to dobra droga? Dobra,ale sprawdzasz nie tylko przejścia ale też zasilania ,masę,i wyjście z czujnika. Kod silnika daj.
Zrób to co pisałem i wyjdzie co jest. Walczyłem tak z BMW dopiero po pół godzinnej jeździe wyszło który czujnik głupiał.
Czujniki są w zamkach już opisywane wiele razy.P
Po kupnie samochodu błędu nie było nic nie było demontowane to może jest przyczyna czujnika uderzenia?
Wymień sensory i centralkę na takie, które pochodzą z jednego "kompletu - pudełka". Często przy wymianie tylko sensorów występuje niedopasowanie częstotliwości rezonansowej czujnika i centrali lub kiepska jakość ekranu na przewodach sensorów. Można zastosować filtr przeciwzakłóceniowy na zasilaniu centralki lub naprawić alternator lub układ zapłonowy,...
Jeśli ci się połączył ze sterem, to czemu nie dałeś błędów?? Przecież to może być najzwyklej uszkodzony czujnik.
Jak wypniesz czujnik to prawdopodobnie się uspokoi ale będzie o 50 procent słabsze wspomaganie. A czy to czujnik rzeczywiście to trzeba zrobić diagnozę choć na to wychodzi.
Dzięki:) To musze zobaczyc jaki to model. BO chodzi o to zeby domontowac jesli sie da czujnik wstrzasow.;)
Czy nikt nie próbował naprawiać tego czujnika?
to mi nic nie mówi bo nie mogę nigdzie znależć takiego czujnika nawet po nr orginału co znalazłem na czujniku
Ja bym nie radził robić experymentów ze spinaniem na krótko styków w kostce od czujnika bo to jest samochód z 2007 roku i możesz sobie jedynie narobić kłopotów przez takie próby.kup czujnik bo prawdopodobnie on padł.pzdr
Rozłączyłem na pewien czas akumulator, aby skasować zapisane błędy. Wczoraj na próbnej jeździe nie świeciła. Zobaczymy jak będzie dalej. Samochód ma dopiero 23000 km przebiegu. Wiem że wszystko jest możliwe, ale narazie nie będę sprawdzał zaślepek. ps: spryskałem też "kontaktem" styki elektryczne połaczenia czujnika.
Każda Fabia ma CAN.
Okablowanie tego czujnika sprawdzone?
Vagiem w parametrach zobacz czy czujnik skrętu działa.
to sprawdzileś instalacje z czujnika do świateł?
Tu masz widoczny czujnik po lewej stronie wraz z założoną wtyczką. http://mar-motomax.pl/skoda-fabia-14-16v...
Kup sam czujnik, wymienisz sam.
Kolego sprawdź ciśnienie na zimnym i na gorącym silniku czujnikiem ze wskazówka (manometrem) i wtedy bedziesz miał dokładny pomiar czy to wina czujnika czy czegoś innego np.pompy olejowej.
Czujnik w skrzyni wymieniony na nowy i to samo. We dziełko w skrzyni już zbytnio wyrobione
Witam, mam taki problem, że gdy otwieram drzwi od kierowcy, nie świeci się kontrolka, światełko w samochodzie oraz nie ma sygnału ostrzegawczego gdy nie wyłącze świateł. Czytałem gdzieś na forum że to wina mikrostyku, ale zauważyłem u siebie, że gdy nie do końca zamknę te drzwi to wtedy świeci się ta kontrolka że są otwarte. I jak ruszalem ręcznie tym...
Po wymianie sprzęgła mechanik urwał kable od wtyczki czujnika przez przypadek i gdy sprawdzałem czy prąd dochodzi to zaiskrzyło delikatnie i zegar pokazał MAX i opadł
wymień czujnik obrotów silnika
Skoda Fabia 1,4 2003rok.
zasilanie czujnika OK?
Elsa lub etka i sobie znajdziesz. :> Mysle ze dlatego malo kto odpowiada w takich tematach.
Skoro cewka byłaby padnięta to szarpanie także by występowało po odłączeniu czujnika temperatury.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Zanim cokolwiek wyślesz, jeszcze raz zobacz wiązki. To 50 % problemów z tym błędem. Reszta, to woda w elektronice i samo uszkodzenie czujnika.
Witam. Gdzie jest umiejscowiony ten czujnik? Na wyświetlaczu temperatury same kreski co sugeruje winę tego czujnika. Gdzie on się znajduje?
Brak ciśnienia oleju lub uszkodzenie czujnika oleju. Sprawdź poziom oleju a najlepiej oddaj do mechanika
z góry wiem ze raczej nie wtrysk albo działa albo nie a skoro na obu paliwach jest problem cza szukać w kompie co go boli sonda? czujnik położenia walu ?
Jak otwarty to sprawdź okablowanie pływak-licznik.Natomiast G17 to czujnik temp powietrza uszkodzony lub też problem na kablach.
Metaliczny dźwięk to coś związanego z zaworami/rozrządem. A ta kontrolka, to chyba chodzi ci o Check Engine, wpisz w google, i zobaczysz, taki zarys silnika jakby? Oznacza to, że komputer wykrył jakąś niepoprawność w danych "płynących" z czujników.
Albo nie masz ESP albo czujnika skretu.
566 jest błędem wewnętrznym pompy.Możesz odpiąć czujnik i diagnozować wtedy.Pompa raczej do wymiany.Podejrzyj jeszcze parametry tak jak radził kolega,
Ponawiam pytanie czy czujnik trzeba jakoś adoptować po montażu ? Temat zamykam.
Sprawdz czujnik temperatury.
skoda fabia czujnik czujnik stopu skoda fabia czujnik skrętu skoda fabia
połączenia ogniw solarnych firmware netgear udostępniony folder
schemat lodówki indesit wymiana podstawy filtra oleju
Zablokowany bęben pralki Candy Grand - co robić? Wskaźnik naładowania pokazuje rozładowanie, czerwona kontrolka świeci