a może nie kombinuj tylko poprostu wyjmij radio i wsadz do gniazda kawałek cienkiego śrubokręta jak zagra to albo kabel albo raczej wzmacniacz w antenie na dachu ....wyjmij to i kabel przylutuj bezpośrednio do anteny omijając właśnie ten wzmacniacz i też będzie działać
Auto Skoda Fabia 1 Wywala mi bezpiecznik opisany s-kontakt. Ten bezpiecznik mi wywala w aucie Wzmacniacz Mac audio edition s 1200 w . Zauważyłem że jak podłącze kabel 3m rem pod wzaczniacz to na drugim końcu mam 12V. Czyli na tym końcu co wychodzi do radia. Ale jak podłącze kabel 15cm do rem pod wzaczniacz to na drugim końcu kabla jest 0 napięcia......
Mówisz o FM, zwanym UKF? Spróbuj z ok 75 cm kabla. Bez żadnych wzmacniaczy, nic, po prosty wtyczka do gniazda, kabel koncentryczny i ok 75 cm żyły nie osłanianej przez ekran. Nawet podczas testów może być w kabinie w prześwicie okien, podobnie test wybaczy metr czy dwa tzw czarny 'komputerowy' 50 Ohm zamiast prawidłowego 75 Ohm. Zobaczysz czy problem...
ludzie jak bądź którędy mam przeciągnąć kabel z akumulatora do środka samochodu aby podłączyć wzmacniacz Dodano po 1 ludzie jak bądź którędy mam przeciągnąć kabel z akumulatora do środka samochodu aby podłączyć wzmacniacz mój adres to zelezniak(at)vp.pl Przeniósł TheBill
Ja bym podłączał w taki sposób jak robia to inni czyli bezpośrednio z aku 30cm do bezpiecznika i od bezpiecznika do wzmacniacza. Jeśli chodzi o przekruj kabla to weź 16^2
Tak więc zakupiłem EXCURSION SX-6C. Wczoraj dotarły i czekają na montaż. Jeszcze muszę skompletować dodatki (spinki, kable do wzmacniacza) i jedziemy z koksem. Po montażu pochwalę się .
Dziękuję bardzo za pomoc. Okazało się że to radio jest tylko dwu kanałowe ponieważ w tylnych drzwiach nie ma nawet głośników. Ale z przewodami trafiłeś w dziesiątkę czerwony z brązowo czerwonym to prawy dwa pozostałe to lewy głośnik. Więc pozostaje mi jeszcze zakup jakiegoś wzmacniacza dwu kanałowego. Jeszcze raz dziękuję i życzę miłego weekendu.
Sprawa jest prosta.Tam zasilanie wzmacniacza antenowego idzie po kablu antenowym. Musisz kupić odpowiedni separator zasilania ,podłączyć i po problemie.
Najprościej ( w większości samochodów ) jest poprostu popatrzeć pod maskę na kable które idą z aku do kabiny, popatrz w jakich miejsach się tam przedostają.
ja ze swej strony uzupelnie: takie rozwiazanie wystepuje w wiekszosci spotykanych na rynku produktow VAG-a, czyli (oprocz VW i audi): skoda felicia (to co opisal teodor + model pasywny - nie zawiera nic poza kilkoma elementami pasywnimi -dopasowanie)? skoda fabia - prawie wylacznie zasilane przez separator - innych nie spotkalem skoda octavia - starsze...
Mam podłączone głośniki pod radio samochodowe. 2 tuby. 2 kolumny dźwięków wysokich. Radio samochodowe chodziło w Skodzie Fabia 1 i tam nic takiego nie występowało. Buczą — dokładniej kolumny dźwięków wysokich. Ale po przekręceniu na poziom głośności 1, jeśli jest na 0, to nie buczą. (Przy wyższych głośnościach buczenie zostaje na takim samym poziomie...
http://images41.fotosik.pl/164/4680f1975... http://images37.fotosik.pl/164/f4008fd95... http://images35.fotosik.pl/87/4117697e15... http://images40.fotosik.pl/229/55b8d8efa...
Witam wszystkich! Od niedawna posiadam skodę Fabie z 2001r. Zamontowałem radio PIONEER (z mojego poprzedniego autka), zgodnie z Waszymi radami kupiłem separator (w TME)... Przez krótki czas wydawało mi się,że jest dobrze... ale niestety już nie jest... Jadąc 7-ka do Olsztyna nie jestem w stanie złapać żadnej stacji...czasami trzeszczące radio M.......
zwykła antena na dachu bez wzmacniacza ale wymieniana łącznie z kablem w punkcie serwisowym serwis twierdzi że to wina radia że może ma w ustawieniach opcję że sciąga fale tylko z jednego masztu antenowego czy coś takiego jest możliwe dodam że samochód to skoda fabia
Teoretycznie nie ma znaczenia gdzie zamontujesz te zwrotnice. Najczęsciej montuje sie je w poblizu glosnikow z racji oszczędnosci kasy na kablach (najczesciej wzmacniacz jest w bagazniku). Wiec zamontuj je w drzwiach (bądz gdy tweetery są pod szybą to zamontuj je gdzies pod tapicerką (schowek,itp - wszystko by oszczedzic kasy na kablu)) - napewno znajdziesz...
Radiator przykręciłem. Po podłączeniu wzmacniacz gra. Jednak gdy podłączam filtr już nie działa. Połączyłem wyjście OUT filtra z wejściem IN wzmacniacza, do IN filtra przez kabel jack do telefonu i odpowiednio zasilanie. Nie miałem żadnego starego głośnika niskotonowego w domu to podłączyłem średniotonowy(mają niby takie pasmo przenoszenia: 20-10.000Hz)...
Jak już sprawdzasz to musisz być dokładny i trochę znać podstawy. Plusy w aucie są w zasadzie 3, jeden który jest w kostce cały czas, zwykle opisany jako BUP, Batery, drugi pojawia się po przekręceniu kluczyka i nazywa się ACC (accessory) i trzeci na ktorym plus pojawia się dopiero po włączeniu świateł, używa się go do podświetlania to ILL- zwykle radia...
Ostatnio kupowałem w TME po 9zł za sztuke . Po co kombinować z orginalną instalacją z jakimiś kondensatorami. Jeśli ma być separator to znaczy trzeba go zamontować .Takie rady jak wstaw se kabelek z kondesatorem są do d. Takie rady nie są do dupy, jeśli nie chce Ci się lutować bądź nie wiesz jak to zrobić to kupuj, ja polutowałem i nie wydałem ani...
Kabelki od strony radia battery zółty, ACC czerwony, połącz je razem ze sobą i podłącz je do plusa w aucie który nie ginie po wyłączeniu kluczyka. Dodano po 25 A jak poza miastem będzie ci radio gubiło fale, to musisz podłączyć sobie separator antenowy, skody mają antenę ze wzmacniaczem antenowym.Pozdr.
Mam to radio w skodzie fabia i był bardzo słaby odbiór stacji radiowych. Wyczytałem na internecie, że niezbędne będzie zamontowanie separatora/wzmacniacza, gdyż to nie jest oryginalnie montowane radio i dlatego jest problem ze odbiorem radia. Kupiłem separator, wyciągnąłem radio i okazało się, że taki separator jest już podłączony do radia. A więc postanowiłem...
skoda fabia kabel skoda fabia kabel komputer wymiana kabel skoda fabia
powiesić kolumna wkładka menuet agregat prądotwórczy pompa wtryskowa
Skacząca temperatura w silniku 2.0 HDi - Peugeot, Citroën Szyberdach Renault, BMW, VAG – opór przy ręcznym zamykaniu awaryjnym, czyszczenie i smarowanie