Witam, mam taką samą sytuację w Rapidzie. Alternator wymieniony, Aku sprawne a obroty podwyższone.
wymień czujnik obrotów silnika
Silnik na biegu jałowym równo pracuje?
Świece nie, ale czyszczenie przepustnicy jak najbardziej. Po tym zabiegu mechanik powinien zrobić adaptacje przepustnicy. Jednak jeżeli wszystko jest ok, to komputer po pewnym czasie sam sobie wyreguluje obroty na biegu jałowym.
Teraz patrz-438 mbar i czas wtrysku 5,15ms. Podciśnienie spadło do 377mbar i czas wtrysku się skrócił do 4,12ms, jak sądze silnik już wyrównał obroty, ale dalej jest źle. Czas wtrysku nieobciązonego silnika powinien wynościc góra 3 ms, zazwyczaj 2,7.
Witam Sam możesz sprawdzić. Jeżeli po odpaleniu wąż od chłodnicy robi się twardy to mechanik ma rację. Zepsuta uszczelka może puszczać płyn chłodzący do komory spalania, dlatego nie przybywa oleju. Jeżeli to nie uszczelka przyczyną falowania obrotów może być silniczek krokowy biegu jałowego.
Mówiłem użyj plaka jak jest nieszczelność to obroty wzrosną.
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
Mam taki problem w fabii ze po właczeniu klimy na biegu jałowym silnik zaczyna szarpac i najczesciej gasnie po pewnym czasie. nawet gdy włacze ja na wiekszych obrotach po zejsciu do jałowych sytuacja sie powtarza. Czy mozna zmienic obroty biegu jałowego na wyzsze teraz ok.720obr/min?
Czy po samodzielnej wymianie listwy wtryskiwaczy LPG trzeba je zakodować? Pacjent Skoda Fabia 2 silnik 1.4 MPI 86 KM Auto na biegu jałowym i wolnych obrotach, co jakieś 15-20 sekund przerywa na ułamek sekundy. Podobno wtryski LPG do wymiany. Warsztat za taką usługę życzy sobie 1000 zł Teraz jest taka listwa wtryskowa. https://obrazki.elektroda.pl/3227055100_...
Cześć, mam taki problem, na postoju słyszę takie dźwięki z pompy wspomagania. Nie wiem, o co chodzi, przez to falują obroty na biegu jałowym. Wspomaganie podczas jazdy działa normalnie. https://filmy.elektroda.pl/34_1730565239...
po wymianie usczelki pokrywy zaworów i usczelki tłoka znikł problem bardzo falujących obrotów("aż trzęsło całą skrzynia").falują leciutko na biegu jałowym.a po wymianie rozrządu(łańcucha) nadal falują na jałowym ale jakby troszke mniej.
Miałem dzisiaj spory problem z uruchomieniem silniki w mojej skodzie. Auto stało tydzień nie jeżdżone w garażu, zbiornik benzyny został dotankowany do pełna, jeśli miałoby to jakieś znaczenie. Auto ma instalacje LPG. Problem wyglądał następująco. Przekręcam kluczyk, auto odpala na krótko i gaśnie. Trzęsło wtedy całą budą i chyba obroty nie doszły nawet...
Jest postęp. Chyba odpiwietrzył się. Teraz zaczyna odpala, z tłumika biały dym albo eozpylanie paliwo. Silnik wkreca sie do normalnych obrotów biegu jałowego i zaczyna byc co raz bardziej slychac spalanie stukowe. Im większe styki, tym niższe obroty, aż gasnie w towarzystwie białych obłoków. Czyżby zaczęła się ulicą któregoś z wtrysków ? Na testerze...
Witam posiadam Skoda Fabia III 1.0 mpi z 2017 r z instalacją fabryczną Landi Renzo. Jak mogę się podłączyć pod instalacje ? Potrzebuję na pewno interfejs jakiś ? Samochód wywala mi check silnika na LPG zbyt uboga mieszanka do obrotów na biegu jałowym jakoś tak . Przebieg 280000 km trochę dużo samochód ma najechane jak na 3 lata . Proszę o pomoc.
Czy ty tym swoim urządzeniem jesteś w stanie odczytać wartości z bloków pomiarowych? Jeżeli tak to podaj czasy wtrysków, wartość podciśnienia z czujnika MAP, temperaturę silnika. Odczytaj te wartości dla rozgrzanego silnika pracującego na biegu jałowym. Czas wtrysku - blok 002 pozycja 3 podciśnienie Map - blok 003 pozycja 2 temperatura silnika - blok...
Witam teperatura trzyma 90/c jest ok miałem go pod komputerem i mechanik powidział ze jeden pompowtrysk chodzi prawie na pełnych obrotach reszta ok to znaczy że idzie go naprawić ?czy będzie on do wymiany
Witam. Problem wygląda następująco. Autko odpala normalnie, nie dymi. Przy dodaniu gazu, od 1400 obrotów, szarpanie silnika i brak mocy. Jakby nie pracował na wszystkie cylindry. Problem zarówno na biegu jałowym jak i w czasie jazdy. W sterowniku brak błędów. Może macie jakieś pomysły?
Witam. Miałem podobny problem, falujące obroty silnika na biegu jałowym, szarpanie, efekt jak by czasem wypadał jakiś gar przy jeździe, auto oddane do mechanika i ten stwierdził że trzeba na nowo wprowadzić ustawienia do komputera. Ja odebrałem auto po naprawie i miesiąc ok ale po miesiącu znów zaczyna szarpać teraz oddaje go ponownie by to doprowadzili...
to jest sonda pradowa . w niej jest zbiorniczek z tlenem wedlog ktorego centrala porownuje zawartosc tlenu w spalinach . zwykla sonda tu sie nie sprawdzi poniewaz silnik pracuje na zubozonej mieszance i zwykla sonda by pokazywala caly czas mieszanke ubogą. ....a swoja droga ciekawy jestem jak to badanie wygladalo ..... dawno temu gdy bylem z wojkiem...
Auto mam raz na jakiś czas. Tak jak piszę nadal delikatnie drga silnik. Obroty biegu jałowego cały czas ok. 950. Gdzie szukać przyczyny? Co wymienić: czujnik temperatury płynu czy sondę? Byłem na komputerze i nic nie znalazł, bo mechanik zagoniony. Czy te obroty nie są za wysokie?
Witam wszystkich, mam problem z autem żony, Skoda Fabia 1 w Combi z 2003 r. 1.2 silnik o mocy 47 kW na gazie. Auto jeździło, wszystko było ok, później z powodu zmiany pracy i posiadania drugiego auta Skoda stała pół roku niejeżdżona. Później zaczęła być potrzebna, ale okazało się, że auto na wolnych obrotach szwankuje - obroty skaczą, samochód czasami...
Spadek prawie pół wolta pod obciążeniem na plusie jest okej? Teraz, jak sprawdzałem, to nie mierzyłem na wyższych obrotach, ale jak jadę i mam te 2000 obrotów, to nic się nie zmienia, tzn. napięcie nie wzrasta, a nawet na jałowych powinno być te 14 V z hakiem. Gdzieś tam czytałem, że ten typ tak ma, że to do akumulatorów bez dodatku Ca ustawione było...
Ja miałem podobny problem. U mnie po dwóch latach pomogła wymiana filtra paliwa z 4 barowego na 3 barowy. Są dwie wersje filtrów paliwa. Teraz moja skoda trzyma obroty. A w między czasie próbowałem adaptacji przepustnicy, wymieniłem cewkę zapłonową. Byłem wymienić pompę wspomaganie i wiele wiele innych prób naprawy.
Rok produkcji 2004 przebieg 82700. Odpowiadajac dalej na pytanie to z tego co wiem poprzedni własciciel nie robił takiego zabiegu. Z tym, że tu problem pojawia się dopiero w trakcie próby przyspieszenia z małej prędkości (15-20km/h) drugi bieg. To wtedy z silnika wydobywają sie dziwne dźwięki. Bieg jałowy i pozostałe wartości prędkosci obrotowej są...
Witam wszystkich na forum. Wiem że post jest stary ale mam podobne objawy. Auto to fabia 2.0 benzyna 115km 2007rok. Od około 1 tyg obroty biegu jałowego z mormalnych 750-800 wzrosły do 1000. Po odpaleniu ok 10 sekund auto ciepłe jest ok 800 potem wzrastają do 1000 i już tak zostają na biegu jałowym równo bez falowania. Vag błąd 1598 prąd ładowania 14.6V...
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają. Puki jest zimny i trzyma wyższe obroty jest ok....
Witam. Skoda Fabia 2022r 1.0 benzyna. Przyjechała na podejrzenie dużego poboru prądu na postoju bo po postawieniu na moment nie odpala. Nie mierzyłem nawet prądu spoczynkowego bo ewidentnie problem jest z ładowaniem akumulatora. Zaraz po odpaleniu napięcie wynosi około 12,5V i gdy silnik pracuje na biegu jałowym spada pomału ale poniżej 12V nie zeszło,...
W itam, mam pytanie czy da się podnieść obroty biegu jałowego w S kodzie F abia 1,2? Mam 670.
Trzeba sprawdzać. Nawet bez adaptacji nie powinien tak gasnąć, swoją drogą czysta przepustnica nie oznacz, że np: elektrycznie jest w porządku (nie wiem czy tam jest przepustnica elektryczna czy na linkę, zaworu wolnych obrotów raczej tam nie było tylko chyba silnik krokowy do sterowania biegiem jałowym). Z tą temperaturą - jeśli podobnie widzi sterownik...
Jakie powinny być obroty biegu jałowego w obr/min w silniku 1,4 16V 75 km, rok 2004? Od pewnego czasu po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie 1000 obr/min, jednak czasami są na poziomie ok. 600 obr/min. Problem jednak polega na tym, iż silnik czasami gaśnie (np.: podczas manewrowania na parkingu, podczas hamowania po wciśnięciu sprzęgła). Dodam,...
Witam. Właśnie sprawdzałem o świcie. Po odpaleniu wspomagania nie było kontrolka się świeci. Po podpięciu komputera mam następujące wskazania : Terminal 30 - 4,13V ......................... silnik pompy 0,0A Silnik pompy -wyłączony Obroty silnika pompy 0 Czujnik wspomagania TAK napięcie wzorcowe czujnika wspomagania- Prawidłowe Terminal 15 - 14,49V...
Witam. Mój problem to brak mocy skoda fabia 2001r 1.4MPI LPG, ciągle mrygająca kontrolka oleju na zegarach (ale tylko na wyższych obrotach, na biegu jałowym nie mryga). Po podłączeniu VAGa oto co otrzymałem: Address 01 ----------------------------------------... Controller: 047 906 033 Component: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ47 Coding: 00021 Shop...
3 bary bez podciśnienia 2.5 z podciśnieniem na biegu jałowym. Dodano po 3 Nie napisałem że auto z LPG. Problem występuje na Pb i LPG. Przeważnie jest tak gdy zwalniam autem do zakresu obrotów 1200-1600 i chce je wyrównać lub zwiększyć. Wtedy zaczyna szarpać. Jedyne co w tym momencie mnie ratuje to wciśnięcie sprzęgła i pozwalam aby obroty spadły na...
przerabialem to,tez mam fabie check ci sie zapala zapewne wyjdzie ci na vagu blad 16825 najprosciej sprawdz przy tylnym lewym kole filtr paliwa te ustrojstwo zapala sie jak ktos kiedys przetankowal lub jak to jest w paliwie z naszych stacji pelno syfu skoda nic nie pisze ze jest to czesc ktora trzeba wymieniac jak olej co xx km. zalecam ci to wymieniac...
Aczujnik oleju jest przy gdzieś przy filtrze oleju czy styłu tak jak na poniższej ilustracji punk 2? https://obrazki.elektroda.pl/7856772600_... To na zdjęciu to czujnik ciśnienia oleju. Czujnik poziomu oleju powinien znajdować się w misie olejowej. Jeśli lampka oleju się zapala przy podwyższonych obrotach to obstawiam ze jest to zbyt...
Kwestia jakości nowych części, zużycia silnika, charakteru stuku. W tych kosiarkach łańcuszek delikatnie słychać i to normalne, taki urok silników z łańcuchem, kwestia jak bardzo jest to słyszalne, czy z kabiny, czy trzeba maskę podnieść i ucho przykładać. Dodano po 3 Dodatkowo podczas pracy silnika jak odkręcę korek olejowy silnik zaczyna się dławić...
Witam, jestem posiadaczem skody fabii 1.4 16V kod silnika BKY rok 2005. Strasznie szarpie silnikem na jałowym biegu jak i podczas jazdy, występuje takze strasznie duże spalanie( na prostej drodze przy 4 biegu I prędkości 60km/h komputer pokazuje spalanie na poziomie 22-26 l/100km). Auto traci moc podczas dodawania gazu. Na postoju obroty skaczą od 400...
Alternator na jałowych obrotach silnika ma 40-50% prądu znamionowego. Dodano po 4 W żadnym sprawnym samochodzie z alternatorem napięcie na biegu jałowym nie spada do poziomu 12,9V W każdym benzynowym spada jak włączysz wszystkie odbiorniki.
Cóż... proponuję podpiąć VAG-a i sprawdzić 44/08/02 tam znajdziesz kąt skrętu oraz obroty auta i pompy... jeżeli będziesz miał uszkodzony czujnik kąta skrętu, to nie będziesz miał odczytu... następna sprawa, że nie będzie on regulował ciśnieniem samej pomy, czyli zamiast 3000obr. pompy podczas skręcania, będziesz miał tyle co na biegu jałowym.... NAJWAŻNIEJSZE......
Map sensor podawał za duzy sygnał na biegu jałowym 1,2V i na dodatek był nieszczelny bo uring był stwardniały i też przepuszczał lewe powietrze. wstawiłem nowy ciasno wszedł i po przegazowaniu i nagłym puszczeniu gazu sygnał spada do 800mV i potem wyrównuje go do 1,13V a przez Vaga podejrzałem jakie jest podciśnienie na biegu jałowym 339mbarów a stary...
Jak pisałem wcześniej, poszedłem i odpaliłem samochód, nic nie klekotało jak wczoraj w nocy. na jałowym biegu otworzyłem korek wlewu oleju i biała maź jest widoczna. Pojade do sklepu i kupię świece i dla pewności zmienie bo dawno nie zmieniałem, może jeszcze kupię przewody i wjadę na ogródek i posprawdzam masę bo jak zauważyłem w innych postach a co...
Witam mam problem z Fabią. Ciągle wskakuje błąd 17549 - Pomiar obciążenia - poza zakresem. W bloku wartości na jałowym biegu jest 100 %. Jeśli auto wkręce na obroty i puszczę gaz wtedy wskakuje poprawnie 0%. ale zaraz znowu mamy 100%. Poza tym po skasowaniu błędu auto równiej pracuje. Gdzie szukać problemu.
Czy ktoś może podpowiedzieć jaki komutator będzie pasował do tego alternatora. Mam problem bo nawet na biegu jałowym z wyłączonymi odbiornikami napięcie nie osiąga 14,4 V. Robiłem nie tak dawno pomiary i mierzyłem spadki. Zrobię na dniach i wrzucę wyniki, ale było coś czemu się trzeba bliżej przyjrzeć jeśli chodzi o przewody. Przy obciążeniu, wyższych...
Wymieniłem sondę lambda, wymieniłem katalizator, uszczelkę pod zaworami, rozrząd, świece na świece do lpg... Nie pali oleju. Od wymiany 20 tys km temu nie ubyło nawet kropli. Pali do 9l gazu w mieście, w trasie potrafi przy spokojnej jeździe nawet 6,5l gazu na 100 km. W trakcie jazdy zaczyna skodę dusić, brakować mocy, wywala błąd silnika, szarpie całą...
Moja Fabia z 2001 roku 1,4 60 KM ma przjechane dopiero 7000 km i też jej delikatnie falują obroty i silnik na biegu jałowym nie pracuje równo. W sumie w niczym to nieprzeszkadza, bo wachania są niewielki( znając prawa Murfiego niedługo wzrosną:/) U mnie chyba to będzie sprawa paliwa, bo tankowałem 2 razy na stacji no name a wcześniej nie było tego problemu....
Witam Proszę o poradę na temat adaptacji przepustnicy w Skoda Fabia 1.4 16V. Od momentu, kiedy opiąłem minus od akumulatora na dobę bo wymieniałem zwarty włącznik światek "stop" to od tamtej pory samochód jakby inaczej reaguje n gaz (z lekkim opóźnieniem). Oprócz tego gdy jadę na lpg i włączę klimatyzację to czasem gaśnie na biegu jałowym podczas jazdy...
Ciągle wywala mi błąd 17549 i 16555. Fabia z instalacją gazową. Na gazie pracuje i jeździ ok, na benzynie wolne obroty szaleją, czasami nawet gaśnie, szarpie przy zmianie biegów. VAG pokazuje dziwne wartości ciśnienia w dolocie. Na wyłączonym silniku wskazuje niecałe 1000 mbar czli prawidłowo, na biegu jałowym wartości szaleją od 320 do ponad 400 i...
Mam problem z moją Skodą Fabią polegający na chwilowej utracie mocy (brak reakcji na pedał gazu) szarpanie podczas jazdy a czasami na biegu jałowym zwłaszcza na skrzyżowaniu mocno skaczące obrotu (pomiędzy 800 do nawet 600 obr/min wg. wskazania obrotomierza. Brak błędów według VCDS Lite oraz brak błędu check engine jedynie sporadycznie ale nie za każdym...
Witam, posiadam Skode Fabie 1-ke (6Y) 1.2 HTP 40KW 55km z 2003 roku. Otóż to mam taki malutki problemik. Wszystko było dobrze do czasu, na rozgrzanym silniku po przekroczeniu 170 tys przebiegu, zacząły falować obroty na biegu jałowym. Tak po odpaleniu ma 750, falują one w ten sposób 750-730 spadają max do 700. Rozumiem nierówna pracę tego silnika, bo...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam skodę fabie 1.4 MPI z 2002 roku. Męczy mnie kilka rzeczy w niej pierwsza to komputer na diagnostyce wyrzuca błąd 16719 czujnik obrotów CKP - obwód przerwany a druga rzecz to wachlujące obroty na biegu jałowym, jak zaczną pływać obroty lubi dojść do zgaśnięcia silnika czasem pomaga prze-gazowanie. Od czasu do czasu...
Ok. A napisz mi jeszcze, czy silnik ma moc i czy w trakcie jazdy odczułeś różnicę oprócz wspomnianą wersję. Bo jeśli masz problemy tylko wyłącznie na biegu jałowym, a na wyższych obrotach nie ma problemu, to moje podejrzenie jest winny silniczek krokowy, na którym za dużo powietrza jest na biegu jałowym, niż powinien, co w efekcie gaśnie silnik i pomaga...
Dzień dobry. Kupiłem jakiś czas temu fabię 1 z silnikiem 1.4 mpi 8v. Był problem z olejem w układzie chłodzenia, więc wymieniona została uszczelka pod głowicą, a z nią przy okazji rozrząd, panewki, uszczelki kolektorów, i kilka węży układu chłodzenia. Oczywiście głowica została splanowania i sprawdzona szczelność (według pana który to robił była ona...
Sprawdziłem napięcie ładowania. Zaraz po odpaleniu: Akumulator: 13,9 - 14,1 V Alternator: 14,1 - 14,3 V Po przygazowaniu do ok. 3000 obr/min przez ok. 1 min i znowu na wolnych obrotach: Akumulator: 14,0 - 14,3 V Alternator: 14,1 - 14,5 V ale bywało także: 13,0 - 13,2 V Przy zgaszonym silniku: Akumulator: 12,88 V Alternator: 12,88 V Wygląda na to, że...
Witam 4 dni temu wymieniałem olej 5w30 w Skoda Fabia 1.0 mpi no i wczoraj poduszkę prawa górna silnika wszystko było ok do dzisiaj jak zacząłem słyszeć dziwne stukanie podczas ruszania na małych obrotach, na jałowym biegu słychać tez jak podniosę maskę, autko ma przejechane 43 tys, czy to mogą być popychacze ?,CZy zmiana oleju na inny może pomoc ? Na...
witam ! hmm...ja mam pompę TRW na sprzedaż :) jakby Cię "zainteresiło" to wal śmiało... a teraz mam jedno pytanie...ktoś tu powyżej napisał że po odpaleniu auta dopóki się go nie przegazuje (tak ze 3000obr) napięcie w instalacji jest niskie..?! czy to prawda że tak ma być...? bo u minie cuś takiego zaobserwowałem że jak odpalę to jest 11,8V a dopiero...
Witam. Jako mechanik z zamiłowania (a informatyk z wykształcenia :P) chciałbym dziś przedstawić przetestowany i tak naprawdę niedokończony projekt zasilania silnika Diesla olejem napędowym i wodą. Jak się nie trudno domyślić - układ ma oszczędzać paliwo kosztem pary rozprężanej podczas spalania ON. W Internecie można znaleźć wiele dziwnych stron dotyczących...
Nie wiem czy temat tu powinien być czy bardziej w początkujących, jak coś proszę przenieść. Mój problem z samochodem (skoda fabia 1, silnik azq 1.2 12v). Stał miesiąc po zakupie (przed zakupem było wszystko ok) po czym gdy go odpaliłem po miesiącu wyskoczyła kontrolka EPC i Check engine. I w tym momencie przestał działać potencjometr gazu. Błędy dotyczyły...
Witam Mam podobny problem. Skoda Fabia 1,4 MPI 2002 r (bez gazu). Troche już leciwa, bo ma najechane 260 tys. Rozrzad wymieniany, swiece olej jakies 6 tys temu. Od tametego momentu sie tak zachowuje, nie wiem jak wczesniej bo nie ja bylem uzytkowniekiem tego auta. Dodatkowo auto dzuo pali bo w cyklu miejskim jakies 11 litrow... Cisnienie na cylindrach...
Witam. Posiadam Skodę Fabię 1.4 MPI 8V 2001r AZE ( bez ABS, bez klimatyzacji, szyby na korbkę). Auto od dłuższego czasu szarpie niemiłosiernie powyżej 1500 obrotów ale po przekroczeniu 3000 obrotów brak szarpania. Płynu chłodniczego, ani oleju nie ubywa. Co zrobiłem: Czyszczenie przepustnicy + adaptacja - nie pomogło. Sprawdzenie sondy lambda - wykres...
Cześć, Sytuacja jaka doprowadza mnie już do braku pomysłów. W aucie jakie posiadam (Skoda Fabia 1.4 MPI) jest zainstalowana instalacja LPG drugiej generacji LOVATO ze sterownikiem AL-700. Od jakigoś czasu autko zaczeło strzelać na gazie. Wizyta u gazownika - diagnoza reduktor do wymiany. Reduktor wymieniony strzela dalej. Okazuje się, że sa problemy...
Witam. Ponawiam temat bo problem się pogłębił, brak diagnozy. Nie piszcie na wstępie żebym wyrzucił od razu DPF bo nie oto tu chodzi. Mechanik sprawdzał filtr DPF w moim aucie, DPF jest czysty, nie jest zapchany, nigdy nie zaświeciła sie kontrolka filtra. Auto używam poza Polską, wiec prawie codziennie jeżdżę po autostradach i drogach ekspresowych Problem?...
Witam wszystkich. Po raz kolejny piszę post w tej samej sprawie i mam nadzieję że nie zostanie usunięty do kosza ! Problem z autem to szarpanie na biegu jałowym i falowanie obrotów. Wymienione: - przepustnica - listwa zapłonowa + świece(dwie świece od lewej były całe zakopcone) - sonda lambda - w przepustnicy i na kolektorze sprawdzone wężyki podciśnienia...
Posiadam skodę fabię 1.4 MPI 2000rok. Instalacja gazowa. 350 tys przebiegu Objawy (jeszcze wczoraj wszystko było ok, stało się dzisiaj rano nagle): - brakuje mocy (na gazie bardzo na benzynie jest troche lepiej), silnik dopiero przy 2 500 - 3 000 obrotów zaczyna w miarę jechać, choć i tak nie jest to rewelacja - na niskich obrotach muszę go mocno gazować...
Witam, na wstępie nadmienię, że to mój pierwszy post, a odpowiedzi na mój problem nie znalazłem ani na forum, ani w internecie jeżeli coś przegapiłem to z góry przepraszam, jestem tu nowy! Do rzeczy, mam skode fabie 1.2 htp z 2004 roku z sekwencyjną instalacją gazową, samochód został zakupiony w listopadzie zeszłego roku i od początku posiada jeden...
witam Proszę o pomoc mam problem z Skodą Fabia rs 2005r 75 tyś km na liczniku , mianowicie Vag pokazuje mi błędy na popowtryskach raz na 1 drugi raz że 1 i 4 a nieraz wszystkie 4 17675 P1267- zawór/dysze wtryskiwacza graniczna wartość regulacji góra. 17672 P1264 Auto traci moc 2500-3000 obrotów włącza sie tryb awaryjny i szarpie kiedy ponownie uruchomię...
Byłem dzisiaj w serwisie Auto Gaz Rumiński w Szczecinku, już zadzwonili co jest zepsute. Cewka - podczas wymiany cewki wepchano mi jakiś no-name, który już jest uszkodzony. Będzie wymieniona na Beru. Świece - nie są w ogóle od tego modelu, nie są też trójelektrodowe. Zobaczymy jak będzie sprawować się po tym. Dodano po 5 Podczas wymiany w/w części chłopak...
Witam, VW Polo IV 2005 - 1.4 16V BKY (montowany również m.in. w Skoda Fabia) Od kilku miesięcy mam problem z autem; - Przy przyśpieszaniu w 3 na 10 przypadków silnik nie przyśpiesza płynnie tylko zaczyna szarpać , problemy występują na każdym z biegów i w każdym zakresie obrotów, szczególnie po redukcji biegu lub hamowaniu silnikiem. Wciskam gaz zaczyna...
Cześć, Proszę o pomoc w poszukaniu przyczyny możliwego błędu bo już nie wiem co mam robić. Napiszę to chronologicznie datami - będzie prościej. 22 maja zapaliła się kontrolka od wspomagania i to jest początek problemów, auto straciło wspomaganie, po ponownym odpaleniu auta błąd zniknął 23 maja zapaliła się kontrolka EPC, ASR, Check engine. Auto na biegu...
Wakuometr potwierdził poprawność działania mapsensora. Różnica między ciśnieniami to zaledwie 0,1-0,2 ale to moglo byc powodem ze wakuometr byl przez rurkę podłączony a mapsensor bezposrednio w kolektorze, no nie wiem w kazdym razie na jałowym biegu jest ~397 mBar. ja pierwszy raz widziałem takie urządzenie wiec robił to mechanik. Mechanik niebardzo...
Przyczyną mogą być obroty biegu jałowego. Na okres letni dobrze byłoby je nieznacznie zwiększyć np. o 50-100 /min. ( o ile łatwo się to da zrobić ) .
Witam serdecznie, W ostatnim czasie stałem się posiadaczem Skody Fabii I. 1.4 MPI z silnikiem AZE 60KM (czeska produkcja, 1 sonda lambda). Na tę chwilę auto uprzykrza życie falującymi obrotami na biegu jałowym oraz w trakcie pracy silnika. Obroty falują w zakresie 760-870 RPM, silnik czasami szarpie i drga. Zdaję sobie sprawę, iż taki urok tego egzemplarza,...
renault obroty biegu jałowego falujace obroty biegu jałowego wysokie obroty biegu jałowego
stycznik lodówka alarm fiata zmywarka whirlpool mycie
zmywarka whirlpool zmywarka whirlpool
ELTA 2399N – dostęp do mocowania ramienia gramofonu od spodu, demontaż plinty Hulajnoga RED BULL RB-2RTEEN10-78 – jak zwiększyć moc, tuning, odblokowanie ogranicznika