Najczętszą przyczyną jest uszkodzona któraś cewka WN.
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
No to ja napiszę z własnego doświadczenia. Silnik MPI 8V ma taką urodę ze na wolnych wypadają zapłony i ten typ tak ma bo kolegi Skoda jak i moja też tak miała i diagnostyka nic nie pokaże. Hałas przy rozruchu zimnego silnik pojawił się zapewne z samoregulatorów hydraulicznych w rozrządzie, gdy napełniły się olejem silnik ucichł i to też może się zdarzyć....
17573 regulacja długoterminowa 1, poza granicą, za uboga mieszanka, błąd sporadyczny, nie związany ze sprzętem
Temat juz jakiś czas leży a usterka pewnie namierzona i usunięta wiec co był przyczyna takiego zachowania??
Albo pełne tuleje z A3 - 8z0 407 183 - dożywotnia gwarancja :)
Witam wszystkich, mam problem z autem żony, Skoda Fabia 1 w Combi z 2003 r. 1.2 silnik o mocy 47 kW na gazie. Auto jeździło, wszystko było ok, później z powodu zmiany pracy i posiadania drugiego auta Skoda stała pół roku niejeżdżona. Później zaczęła być potrzebna, ale okazało się, że auto na wolnych obrotach szwankuje - obroty skaczą, samochód czasami...
Witam, mam taką samą sytuację w Rapidzie. Alternator wymieniony, Aku sprawne a obroty podwyższone.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Na pustych, zapowietrzonych popychaczach nie zrobisz wstępnej regulacji. Będzie Ci ciężko znależć ten moment braku luzu przed dokręceniem o te dwa obroty. Będą miękkie , podatne. To olej w nich stawia wyczuwalny opór. Złóż to do kupy , wycofaj każdą śrubę regulacyjną na dżwigienkach o więcej niż dwa obroty (dlaczego będzie póżniej ) Odpal motor , niech...
Witam Tez mam ten problem w moim autku, ale dalem sobie narazie z tym spokój i tak jezdze. Troche uciazliwe jest tylko jak wolne obroty szaleja, ale mysle ze to od tego bledu. W moim autku wymieniem juz uszczelki pod przepustnica i pod kolektorem i nic nie pomoglo:cry: przeczyscilem przepustnice zrobilem jej adaptacje swiece wymienilem,filtry itp Wydaje...
wymień czujnik obrotów silnika
Witam dołączam się do tematu. Dodam, że wymieniłem dodatkowo cały wydech na nowy. Mechanik stwierdził bez patrzenia, że rozrząd do wymiany koszt coś około 1100 zł. Pomocy
Na zimnym silniku : 1. poluzowac nakretki kontrujace srub regulacyjnych 2. wykrecic sruby na tyle, zeby dzwigienki przestaly dotykac do zaworow 3. dokrecic lekko sruby az do momentu, gdy dzwigienki dotkna do zaworow 4. dokrecic sruby o 2 obroty i zakontrowac nakretkami Oczywiscie powyzsze robimy dla: - 1. cylindra gdy mijanka w 4. - 3. cylindra gdy...
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie widać jaka jest temperatura silnika i czy czasem nie...
Problem został rozwiązany. Przyczyną dziwnego zachowania się wentylatora była usterka obwodu pierwszego/wolnego biegu silnika. Koszt naprawy niestety nie był mały. Orientacyjne ceny wiatraka 6Q0959455AE w sieci ASO oscylują w granicach 950 zł (sama część, bez kosztów wymiany), do tego jest duży problem z dostępnością (okres oczekiwania na część: ~14...
Czy teraz odpala z plaka? Czy w czasie rozruchu widać obroty silnika na VAGu? To że z przewodów przy wtryskiwaczach leci paliwo nie oznacza że jest odpowiednie ciśnienie by je otworzyć. Raczej to nie wina przekaźnika bo wtedy brak by bylo kontrolki na liczniku i było by widać to na VAGu.
Na temat złej pracy silników w samochodach skoda napisano na tym forum wiele.
Wszystko jest w porządku. Alternator ma określoną wydajność przy określonych obrotach. Zobacz na rysunek. Obroty alternatora są około dwa razy większe od obrotów silnika, więc jest jasne, że na wolnych obrotach alternator nie wyprodukuje tyle energii elektrycznej aby pokryć zapotrzebowanie, więc niedobór jest czerpany z akumulatora, co sie objawia spadkiem...
Bzdury. Powód jest prosty-szaleje wskazanie z czujnika kąta skrętu, w wyniku tego pompa również zaczyna szaleć-zwiększa obroty przez to bierze wiekszy prąd, a tym samym silnie waha się napięcie na instalacji. Wystarczy wypiąć wtyczkę z czujnika i wszystko się uspokoi. Roboty nie dużo, wystarcza odmontować lewy halogen i dostęp do wtyczek świetny.
to jest sonda pradowa . w niej jest zbiorniczek z tlenem wedlog ktorego centrala porownuje zawartosc tlenu w spalinach . zwykla sonda tu sie nie sprawdzi poniewaz silnik pracuje na zubozonej mieszance i zwykla sonda by pokazywala caly czas mieszanke ubogą. ....a swoja droga ciekawy jestem jak to badanie wygladalo ..... dawno temu gdy bylem z wojkiem...
Witam! Ja też mam Fabię. Tak się składa że u mnie też się dzieje tak z obrotami. Mówicie w tym temacie na temat przepustnicy. A może wie ktoś jak samemu taką przepustnicę wyczyścić ? Skoro w ASO biorą za taką przyjemność grosze więc powinna to być bardzo prosta czynność. Czekam z niecierpliwością i pozdrawiam ;)
(siedząc w samochodzie czuć jak cały samochód drga) Kolego tak to się nie da. Bo drgania to nie falowania. Albo to wypadanie zapłonu, albo falowanie. Więc musisz wiedzieć o co kaman. Pomiar z MAP i odczyt błędów.
Zrobione ze 300kmi dalej obroty 900.Ile potrzebuje km na samo zaadaptowanie.
Silnik?b kod k silnika?
musisz posiadać nanometr to sprawdzenia ciśnień czy jak auto odpali to musisz pompować pedałem gazy???by nie zgaslo
Szukam informacji na temat skody fabii I generacji z silnikiem 2.0 8V. Interesują mnie lata produkcji tego modelu, dokładnego wyposażenia, ilości wyprodukowanych sztuk, itd.. Przeszukałem internet, ale na większości stron nie ma nawet wymienionego tego silnika, nie wspominając o szczegółach.
Kupilam skode fabie 1 z 2002 roku 1.4 silnik.szyba prawych drzwi przednich nie otwierają.po rozebraniu okazalo sie ze nie ma silniczka.w lewych drzwi silnik numer SK 240DDLSNFM. Drugi numer to 6Q1959801.Skad wiadomo jaki kupic silniczek do prawych drzwi? Czy numery z lewych drzwi sa takie jak na prawych zeby dzialalo?prosze o pomoc prostym jezykiem.(jestem...
Witam Mam w kupnie samochód Skodę Fabię I z 2002. Na pierwszy rzut oka jest w bardzo dobrym stanie, ma przejechane 136 tys. km. Samochód ma być docelowo przeznaczony dla taty, czy warto kupić Skodę Fabię, pomijając kwestię ceny. Generalnie chodzi mi o to, czy jest to technicznie dobry samochód - czy warto iść w Skodę.
Mam Fabię II 1,4 63kW z 2007 roku. Czy posiada ona pasek czy łańcuszek rozrządu? Interesuje mnie również po jakim przebiegu się go wymienia?
Zastanawiam się nad zakupem Skody Fabi 1 w Kombi i zastanawiam się czy ten model ma jakieś upierdliwe rzeczy, szukam modelu nie bitego i nie dłubanego przez druciarzy silnik 1.4 75km i 100km VW albo Mpi ostatecznie, myślę żeby od razu wrzucić gaz do tego samochodu, diesli nie biorę pod uwagę bo ciężko dorwać coś co nie będzie wymagać większego remontu....
posiadam skode fabie 1.2htp z 2003r. od 3dni ma przejechane 160tys. nagle straciła moc wchodzi aby na 3000obrotów i odcina podłączyłem ją pod komputer i pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu,wymieniłem na nowy i nadal to samo czy to może być katalizator winny bo jest w środku wybebeszony i może któraś sonda lambda łapie zły odczyt ale na komnpie nic...
Witam. Przeszukując auta do zakupu oglądałem wiele modeli aut w cenie do 15000PLN. Niestety większość mimo zapewnień o dobrym stanie okazywało się fikcją. Znalazłem Fabię 1,4MPI + gaz, w naprawdę dobrej kondycji, niestety z 2001r. Cena za auto 13000PLN. Pytanie brzmi czy warto się skusić na to auto, (w sensie jak z solidnością wykonania? Korozja?) Auto...
Witam, Posiadam skodę fabię 2001 benzyna 1.4 mpi Byłam u mechanika, kilkukrotnie prosiłam o zdiagnozowanie problemu i usunięcie go. Wydałam u niego już 3000 w tym większość za robotę. Niestety nadal słyszę dźwięk stukotu jakby pustych szklanek obijających się o siebie przy powiększaniu obrotów. Słychać nawet gdy jest bieg na luzie, a ja dodam gazu....
Witam. Posiadam Skodę Fabię 2. 1.2 12v 70 KM rok 2008.Problem dotyczy braku mocy na 4 biegu przy obrotach 3 tyś prędkości 80-90 km/h oraz 5 biegu i prędkości 100-110 km/h nagle zaczyna się dusić jakby nie dostawał paliwa po spadku obrotów oraz prędkości wszystko wraca do normy do ponownego przekroczenia obrotów powyżej 3 tyś oraz podanych prędkości...
bardzo duże ciśnienie w układzie chłodzenia nie musi być spowodowane uszkodzoną uszczelką... czy objawy są takie same na benzynie i gazie? ps. a co do uszczelkimoze na kilka sposobów się wydmuchać w niej są kanały w którycch jest: olej -ciecz chłodząca - ciśnienie z cylindrów. kwestia tylko które kanały sie połączą
Skoda Fabia I rocznik 2003 od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem silnika ale nie zawsze (akumulator sprawny) Po przekręceniu kluczyka silnik nie może załapać obrotów Wyskoczył także błąd silnika. A wczoraj to nawet pedał gazu nie reagował dopiero po chwili nabrał mocy Chcialbym wiedzieć orientacyjnie co to może być zanim oddam do mechanika
Gdy się włączy wiatrak to automatycznie obrotomierz zaczyna wariować i skacze wysoko i nisko. Gdy się stanie wskazówka obrotomierza zamiast stać w miejscu to ona skacze 500 obr. 900 obr. co może być tego powodem???
Nie odpowiedziales jaki to silnik? Czeski OHV Skody? Uszczelka pod glowica to miedzy blokiem a glowica, a tu chodzi miedzy kolektorem ssacym a glowica. Jesli tak to ori sa zastosowane pewnie takie uszczelki : https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole... A ja Ci polecam taka: https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole...
Auto jak w temacie. Nie wkręca się na obroty, zalane swiece, zalany katalizator. Auto trafiło do nas po wizycie u dwoch mechanikow, gdzie wymieniono rozrząd, zawór egr czujnik położenia wału (hella nie OEM), wszystkie cewki , prawdopodobnie sondę przed katalizatorem. Błąd na komputerze 16725/P0341/000833 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible...
W fabii z czeskim silnikiem 1,4 świecą wszystkie kontrolki na przemian wyłącza się licznik iobrotomierz kasują przebiegi i wyłącza pompa wspomagania kierownicy wszystko to na parę sekund i na przemian (posiadam gaz ) co robić ?[/b]
Autko jak w temacie podstawowa wersja 44kW. Brak wszystkich udogodnień oprócz zapalniczki, którą dziś dorobiłem. Chciałem się dowiedzieć czy da się dołożyć wspomaganie kierownicy, jakie to są koszty z robocizną i jakich to wymaga przeróbek.
Witam noszę się z zamiarem kupna skody fabi i mam pytanie jaki silnik (ilu konny ) polecilibyście jeśli chodzi o benzyniaka a jaki disel.
Problem pojawił się dziś, podczas zatrzymania się na stacji benzynowej zgasiłem samochód, odpaliłem samochód, chciałem wrzucić bieg 4 z 3 lecz nie chciał wejść, z oporem próbowałem wbić go lecz się nie udało, zatrzymałem się i nie chce wejść 4 bieg, pomocy
nie dzialaja zegary i po odpaleniu gasnie :?::?: czy ktos mi poradzi co to moze byc
Witam. Kupiłem Skoda Fabia 1 , silnik 1.2 64 km , 2003 ro, nie widziałem , że nie ma wspomagania , myślałem ze jest zepsute... wiecie gdzie znajdę cały układ, gdzie kupie, żeby nie wywalić w kupno nowego więcej niż wartość auta? ;) Pozdrawiam
Witam Od jakiegoś czasu mam problem po odpaleniu na zimnym silniku. Nierówno pracuje , szarpie tak jakby chodził nie na wszystkich cylindrach. Dzieje się to przez ok. 10 Sekund. I po wkręceniu na obroty zaczyna ładnie pracować. Trzyma wolne obroty i wszystko jest ok. Pozdrawiam
Laweta i na warsztat. Chyba że dysponujesz minm testerem aby sprawdzić parametry jak obroty i temperatura.
Witam. Jako mechanik z zamiłowania (a informatyk z wykształcenia :P) chciałbym dziś przedstawić przetestowany i tak naprawdę niedokończony projekt zasilania silnika Diesla olejem napędowym i wodą. Jak się nie trudno domyślić - układ ma oszczędzać paliwo kosztem pary rozprężanej podczas spalania ON. W Internecie można znaleźć wiele dziwnych stron dotyczących...
Witajcie, Mam kilka problemów ze swoją fabianką 1,4 mpi 2001 rok Benzyna/Gaz - może ktoś mi podpowie. Ogółem zaczęło się od problemów z benzyną, na zimnym silniku obroty są ok,natomiast na ciepłym tak szaleją że jest problem z jazdą("duży problem" często silnik gaśnie)wymieniona sonda lambda(nie pomogło)ubywanie płynu chłodniczego(co 3 tygodnie średnio...
Pośpieszyłem się. Po paru dniach jazdy znowu to samo. Wspomaganie raz jest raz nie (kontrolka się nie świeci). U elektryka na kompie wykazało 4 błędy, a napięcia, obroty i inne z odczytu komputera niby prawidłowe (na wszystko reaguje pompa). Przestawianie na tryb lżejszy (handicap) powodowało głośniejsze chodzenie silnika pompy, więc zostało na starym...
Witam Mam problem z obrotami w Fabii 1,2, bardzo często gdy zdejmuję nogę z gazu auto zachowuje się jakbym dalej naciskał "gaz". Obroty potrafią skoczyć o 600 i dopiero po tym zaczynają spadać. komputer też pokazuje zwiększone spalanie. Wymieniłem filtry, świece, mam wyczyszczoną przepustnicę i styki w komputerze. Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
Napięcie akumulatora zaraz po ładowaniu wraz z rezystancją wewnętrzną. https://obrazki.elektroda.pl/1523612800_... Wolne obroty BEZ OBCIĄŻENIA: Zaraz po odpaleniu bez włączonych odbiorników napięcie na aku: 14,31 V / 14,32 V Napięcie mierzone na alternatorze bez obciążenia: 14,42 V / 14,43 V Spadek napięcia: "na alternatorze" z "na...
Skoda miala wymieniony czujnik temperatury, filtr paliwa, pompe paliwa, swiece , cewki, sprawdzono lambde, instalacja gazowa jest po kompleksowym przegladzie u dowch roznych gazownikow zaeby wykluczyc lpg. Powiem szczerze ze nie mam powoli pomyslu na to co jest przyczyna porannych trudnosci z odpalaniem, jak juz odpali to strzela, obroty lataja do momentu...
Miałem dzisiaj spory problem z uruchomieniem silniki w mojej skodzie. Auto stało tydzień nie jeżdżone w garażu, zbiornik benzyny został dotankowany do pełna, jeśli miałoby to jakieś znaczenie. Auto ma instalacje LPG. Problem wyglądał następująco. Przekręcam kluczyk, auto odpala na krótko i gaśnie. Trzęsło wtedy całą budą i chyba obroty nie doszły nawet...
Witam wszystkich, Jestem posiadaczką Skody Fabii 1.4 rocznik 2003. Benzyna. Autko na moje potrzeby jest bardzo fajne, ale niestety mam kłopot. Czasem auto dość mocno szarpnie w trakcie jazdy, spadają obroty do zera. Gdy odpalę ponownie auto, problem znika. Lub na postoju, gdy wrzucę na luz, auto trochę popyka i samoistnie gaśnie. Co dziwne, problem...
Witam kupilem skodę fabie 1.2 beznyne 2005 rok i problem jest taki że jak jadę rozpędzam się to tak jakby ślizga się na obrotach że jadę przyspieszam i nagle słychać taki ślizg że obroty do 3 tysięcy idą i później spada
Pacjent Fabia II Hb 2008 1.4 86KM tylko benzyna, od nowości w jednych rękach - filtry/oleje wymieniane co rok lub 10 tys. Przebieg 178 tys. Od jakiegoś czasu mechanicy nie mogą poradzić sobie z autem. Przy włączonej klimie, a niekiedy nawet bez, auto dusi się/szarpie przy ruszaniu i przyspieszaniu (tak do 2/3 biegu) jakby mocy nie miało. Obroty są,...
Witam. Temat ma już kilka lat, ale u mnie ostatnio pojawiły się podobne objawy po standardowej wizycie u mechanika w celu wymiany oleju, filtrów i świec... Też 1.2HTP z gazem (Lovato), ale problem występuje tylko na benzynie, gdy silnik jest zimny, a na dworze min. 18 stopni. Obroty wzrastają do około 1200 i wtedy jest problem. Podjechałem do mechanika,...
3 bary bez podciśnienia 2.5 z podciśnieniem na biegu jałowym. Dodano po 3 Nie napisałem że auto z LPG. Problem występuje na Pb i LPG. Przeważnie jest tak gdy zwalniam autem do zakresu obrotów 1200-1600 i chce je wyrównać lub zwiększyć. Wtedy zaczyna szarpać. Jedyne co w tym momencie mnie ratuje to wciśnięcie sprzęgła i pozwalam aby obroty spadły na...
Witam Kolejny problem ze skodą. Skoda fabia 1 1.4 mpi 2002 r z gazem 2 generacji. Po wcześniejszych wymianach czujnika położenia wału i walka rozrządu, sondy lambda, nowe świece platynowe , nowy moduł zapłonowy, Zaczęła jeździć normalnie aż do wczoraj. Podczas jazdy szkubło autem i silnik zaczął pracować jakby na 3 cylindry, wolne obroty około 600 ,...
To tak: Do diagnozy sprawdź bezpieczniki: nad akumulatorem pod pokrywką od lewej licząc: trzeci 40A oraz ósmy 30A oraz Stały + z aku do sterownika jedenasty 5A (bez niego nie będziesz miał biegu 1) Po sprawdzeniu bezpieczników pora sprawdzić moduł 1J0919506M https://obrazki.elektroda.pl/1448291700_... Na wtyczce 6 pniowej 1 to stały...
Dziekuje za odpowiedź. Chodziło mi konkretnie o przypadek autora postu i jego sposób rozwiązania problemu. Błąd który wskazuje komputer P0321 dotyczy czujnika obroty wału. Tylko czy oby na 100% ten czujnik jest winien czy może przetarte wiązka. Dziś próbowałem to zdiagnozować jednak miejsce w którym ów czujnik jest uniemożliwia mi sprawdzenie tego bez...
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? To bardziej problem elektryczny. Sprawdź jeszcze ładowanie, może błędy odczytaj itd. A wolne obroty jak? NIe gaśnie równo chodzi?
Diagnostyka była robiona miesiąc temu, ponieważ wyświetlał się błąd silnika. Po zmianie czujnika wałka diagnostyka nic nie wykazała. Misiu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba sprawdzić między innymi obroty podczas kręcenia rozrusznikiem oraz synchronizację. Do tego potrzebny jest ktoś znający temat. Ciśnienie paliwa najlepiej sprawdzić...
U mnie po 300 tys. km na LPG zaczęły klekotać zawory. Wcześniej nigdy nic nie ustawiałem. Po 296 tys. km wymieniłem olej z Mobil 0W40 na Shell 0W30, zalecany przez Skodę to 5W40, ale lubię eksperymentować. :-) Wracając do meritum, ustawiłem wstępną regulację na 2 obroty i nic nie pomogło, jak klekotało na ciepłym tak i po regulacji. Postanowiłem jeszcze...
Witam mam problem z moja skoda czasami nie chce mi odpalac jak przekrecam kluczyk na chwile wskakuje na obroty ale automatycznie gasnie po czym pozniej nawet nie slychac zeby chciala zalapac nieraz poczekam godzine lub dwie pojde go znowu odpalic i odpala normalnie po paru dniach odpalania normalnie problem powraca . odawalem samochud do mechanika to...
obroty skoda fabia skoda fabia obroty silnika skoda fabia wolne obroty
wysokosc pomieszczenia kable średnich napięć radio skody
nielegalny pobór energii przepływowy podgrzewacz elektryczny
Behringer DR112DSP nie włącza się – brak zasilania, bezpiecznik, SMPS, tryb AUTO-STANDBY Grzałka elektryczna w kocioł Defro, Heiztechnik, SAS na ekogroszek – montaż na powrocie, wymiary, mufy