z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
Od licznika są dwa. W dolnym rzędzie małych bezpieczników obok siebie . Na ulotce narysowany jest licznik.
około 12,5 V
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Była seria wadliwych zaworów valeo. Moim zdaniem łatwo sprawdzić czy zawór jest nieszczelny zaciskając przewód od zbiornika , albo po prostu zdjąć przewód i zaślepić . Jak będzie odpalał dobrze masz odpowiedź.
Z tym błędem to nigdy na strzała palić nie będzie. Skoro czujnik wymieniony a błąd dalej jest to do sprawdzenia instalacja. Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem czy sygnał dociera do sterownika przy odpalaniu auta.
Auto na luzie. Bo jak zapalisz na biegu, to przejedzie po Tobie. Kluczyk włączony i próbujesz. Możesz sobie zamiast tamtego przewodu, pociągnąć nowy i robić odpalanie awaryjne przy akumulatorze.
Zmierz napięcie na zacisku prądowym 30 rozrusznika podczas gdy stacyjka jest na rozruch. Jeśli napięcie nie spadnie poniżej 12 V a w rozruszniku tyknie to najprawdopodobniej szczotki się kończą albo wieszają się w prowadnicach. Jak nie chce zapalić sprawdź czy lekkie opukanie rozrusznika pomoże.
Skoda Fabia 1 bardzo ciężko odpala na ciepłym- to problem startera lub -Hot start error, lub wtryski możesz wysłać mi dump z ECU -rozwiązam ten problem brak komunikacji z ECU -to problem z k-line (Radio, Abs, Klima) -napryamue może pomieścić przewod z diagnostyki do ECU
Musi być jeszcze zapowietrzony .... .spróbuj z plaka odpalić.
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
Z tego co napisałeś to wygląda na uszkodzenie ECU.
Alternator nic nie ma do odpalania silnika. Pompkę w zbiorniku słychać? Kontrolka świecy zapala sie na sekundę?
Okazało się że wypada zapłon na 1 cylindrze zmieniliśmy miejscami cewki nie pomogło dalej wypadał na 1 więc zmieniliśmy świece miejscami i zapłon zaczął wypadać na 2 kupiłem nowe świece i problem rozwiązany
A to już zależy co będzie się w błędach.
Sprawdz czy jest iskra i czy Swiece mokre.
Temat do zamknięcia. Okazało się, że byly przetarte 2 kable ( masowe) - coś takiego. Dziękuję za porady.
ok pruje kable i sprawdzam kable w komorze silnika ok czy orietuje sie ktos ktora skretka can idzie do zegarow bo namiezylem 2 pomaranczowe przejscie na jednej parze pomaranczowych jest do zegara na drugiej nie ma czy moge zrobic obejscie bezposrednie do tej drugiej pary dodatkowym kablem??? czy one maja sie laczyc ??? wedlug opisu pinow niema byc polaczenia...
Jest LPG ?
A w przypadku pompowtrysków ?
Hej mam taki problem ze swoją Skodą fabią 1.4mpi, samochód raz odpala a raz nie (wygląda to tak jak by miała humorki) np. odpalam ją jest okej jade gdzieś (niekoniecznie to są długie trasy) gaszę, wracam odpalam jest wszystko okej jadę dalej. Za kilka dni odpala wszystko okej gaszę nie chce odpalić. Prąd a aucie jest, paliwo też. Na drugi dzień wsiadam...
Wszystkie na raz popychacze?
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
Brak ciśnienia paliwa ,odpowiedniego oczywiście
Może być i akumulator. Podejdź do hurtowni niech sprawdzą testerem. Masz sprawny alternator?
Siemka Posiadam Skoda 1.2, 8v , 2011. Raz na jakiś czas ma problem problem z odpaleniem , bez względu jaka pora dnia czy roku czy ciepły czy zimny Obawia się w taki sposób : co jakiś czas nie odpala za pierwszym , po ponownym przekręceniu kluczykiem odpala na strzała.
Skoda miala wymieniony czujnik temperatury, filtr paliwa, pompe paliwa, swiece , cewki, sprawdzono lambde, instalacja gazowa jest po kompleksowym przegladzie u dowch roznych gazownikow zaeby wykluczyc lpg. Powiem szczerze ze nie mam powoli pomyslu na to co jest przyczyna porannych trudnosci z odpalaniem, jak juz odpali to strzela, obroty lataja do momentu...
Cześć. Może auto ma jakiś przycisk odcinajacy zapłon po wypadku?
A czy parametry na żywo podejrzane? Błędy to nie wszystko.
A pompa paliwa pracuje? Powinno ją być słychać przez klika sekund po przekręceniu kluczyka w pozycję II a przed próbą odpalenia, jeżeli nie to nie podaje paliwa po prostu.
Sprawa chyba się rozwiązała. Problemem był kluczyk, może bateria słaba i immobilizer nie łapał. Zacząłem korzystać z drugiego i odpala za każdym razem.
przekaźnik 109 pewnie krzaczy, podmień z jakiegoś innego dieselka i sprawdź albo kup nowy ok 30zl
Cześć Mam problem z odpalaniem samochodu rano około 5. Nie odpala, rozrusznik normalnie kręci. Po kilku próbach wyskakuje kontrolka z olejem. Samochód był u kilku mechaników, elektromechaników i nikt nie może dojść do przyczyny. W godzinach popołudniowych auto normalnie pali. Czy to zima czy lato, bez różnicy. Zwróciłem uwagę, że tak jakby różnica temperatury...
Auto odpala?
musisz posiadać nanometr to sprawdzenia ciśnień czy jak auto odpali to musisz pompować pedałem gazy???by nie zgaslo
Ja zacznę po prostu banować za takie pytania. Jak nie chce zapalić?Kręci rozrusznik czy nie?Jak kręci-szybko,wolno?Kręci i silnik nie chce zaskoczyć?Jak ty myślisz,to jakieś stowarzyszenie jasnowidzów,co na podstawie lakonicznych informacji postawi 100 procentową diagnozę?
Witam,posiadam od niedawna skoda fabia 2 2010r 1.2 benzyna,auto odpaliło i zgasło,od tamtego momentu nie chce odpalić,proszę o pomoc.
Mechanik chyba nic nie sprawdzal Dodano po 8 Mechanik chyba nic nie sprawdzal To moze byc przyczyna ze samochod czasami nie odpala
Cześć, problemem jest Skoda Fabia II 1.4 TDI (2008), od niemalże roku zabawa z tym samochodem to ciągłe przeboje. We wrześniu 2020 się wszystko zaczęło, problemy z odpalaniem, ruszał tylko na plaku. Okazało się, że uszczelniacze na pompowtryskach są nieszczelne, a w dodatku wymieniono rozrusznik. Przez dłuższą chwilę było okej, ale przy zimie okazały...
Gaz której generacji ?
Jeżeli są popychacze hydrauliczne to Niema regulacji manualnej. Wymienisz szklanki i odpalasz.
Stopiony katalizator norma w tych silnikach
Ładowanie wynosi 14.3V , napięcie akumulatora 12,3V a jeszcze dodam wracając do zaistniałej sytuacji że po odpaleniu na kable z innego samochodu nic nie robiłem z akumulatorem ,nie ładowałem go i odpala bez problemu???
Wiec pozostaje jedno pytanie.Od czego zaczac?
Witam, skoda fabia 1.4 tdi 2004 rocznik nie odpala na zimnym. Odpala jedynie po psiuknieciu plakiem do filtra powietrza. Świece żarowe są ok ponieważ grzeją, co może być nie tak? Akumulator sprawny w 100%
Podpowiesz mi coś odnośnie tego błędu ? Mnie serio dziwi to napięcie, auto potrafiło stać tydzień w mrozie nie odpalane i zawsze bez problemu odpala.
Sprawdzę bezpieczniki i dam Znać czy coś pomogło
Sprawdź pompę paliwa(spróbuj przekręcić kluczyk z dwa razy na 5 sek w pozycję włączony nie kręć rozrusznikiem i za 3 razem odpalaj). Jeśli masz możliwość dobrzy byłoby zrobić diagnostykę komputerową.
Witam Szkoda kolego, że nie napisałeś jak ten problem został rozwiązany. Moja fabka ma taka sama przypadłość
Krótkie trasy do 15km
Niedrożny wydech?
Parownik może puszczać gaz podciśnieniem wtedy jest do wymiany. Regeneracja do gów... .
dzięki mam dwa zestawy
Mam pytanko w sprawie Skoda fabia 1 z silnikiem 1.2 Mpi mianowicie Auto przestało odpalać dziś auto normalnie odpalało jeździło po czym zgasiłem go pod sklepem i po ponownej próbie odpalenia auto nie odpaliło rozrusznik kręci lecz silnik nie odpala i nie mam pojęcia co może być przyczyną
Pobawmy się w zgadywanie.Czujnik wałka rozrządu.
Sprawdzić napięcie na akumulatorze w monencie kręcenia.
Wysypal sie wsad w sterowniku. Serwis skody zaprogramowal na nowo sterownik i dilnik normalnie odpala.
Auto odpala dobrze? Ładowanie jest?
Reset licznika wskazuje na to ze zanika napiecie. Sprawdz stan skrzynki bezpieczników na akumulatorze Tylko właśnie już wszystko było sprawdzane oczyszczone i rzeczywiście żwawiej działa elektryka ale nadal co jakiś czas występuje problem z odpalaniem.
Dziękuję za odpowiedź. W moim wypadku gdy komora silnika jest nagrzana od słońca a sam silnik jest zimny, to przy rozruchu jakby mu paliwa brakowało. Pierwszą sekundę rozrusznik pracuje normalnie, a później już jakby na sucho, bez paliwa.
Daj zdjęcie komory silnika bo wg mnie tam jest 1.9 tdi ma pompowtryskach (kod ATD). Jak kręcisz i nie odpala to wskazówka obrotomierz się podnosi?
Po złożeniu rozrządu każdy szanujący się mechanik przekręca wałem korbowym w celu sprawdzenia czy wał obraca się prawidłowo. Partacze tylko nie sprawdzają tylko od razu odpalają.
dzieki za podpowiedz jutro od rana biore sie za spr rozrzadu
Użyj samostartu
Sprawdził bym jednak rozrusznik.
Podepnij kompa zobacz czy masz jakieś błędy.
Zasilania i masy na potencjometr do sprawdzenia. Cisnienie paliwa raczej wykluczam bo odpala od strzała Na zbyt niskim odpali ale nie wkręci się na obroty, to tak na przyszłość.
Sorry, zapomniałem dopisać A2C53436963 Skoda Fabia mk2 1.6 TDI Pompa sama w sobie działa, auto ciężko odpalało i po demontażu pompy zobaczyłem, że sitko jest prawie całe czarne
Zrobić diagnozę komputerową (VCDS) i napisać jakie błędy wyskoczyły.
Mi ostatnio komputer pokazał "spalone żarówki z tyłu", wymieniłem, a samochód jak nie odpalał tak nie odpala, pomocy!
Skoda Fabia I rocznik 2003 od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem silnika ale nie zawsze (akumulator sprawny) Po przekręceniu kluczyka silnik nie może załapać obrotów Wyskoczył także błąd silnika. A wczoraj to nawet pedał gazu nie reagował dopiero po chwili nabrał mocy Chcialbym wiedzieć orientacyjnie co to może być zanim oddam do mechanika
Problemem był przerwany kabel na podszybiu .
Problem się więcej nie powtórzył temat zamykam.
Ja obstawiam że to nie wtryski. Gdyby były wtryski to objawy byłyby inne.
Dzień dobry. Mam podobny problem z uruchomieniem silnika skody fabia 1. Po włączeniu zapłonu brak napięcia na pompie paliwa. Po ponownym przekręceniu kluczyka pojawia się ale nie za każdym razem. Który przekaźnik wymieniłeś w mojej skodzie są trzy ?
Panowie, jeżeli uważacie, że wszystko jest a auto nie odpala oddajcie auto do kogoś kto zajmie się samochodem.
Nie ma żadnych błędów, auto jeździło został wyłączony silnik na 30 min i już nie zapalił na początku auto robiło maksymalnie 2 obroty silnikiem i wylaczało prąd w samochodzie, wyciągiem rozrusznik sprawdzili go w regeneracji i mówią że dobry, poczyscilem masy i auto zaczęło kręcić normalnie ale dalej nie odpala
Układ paliwowy. Pompa wysokiego/niskiego cisnienia, filtr paliwa, albo powietrze w układzie. To obstawiam. Bo plak jest tłusty i przez chwilę jest powiedzmy "paliwem obcym" i dlatego tylko odpala... ;)
Dzięki kolego będę pamiętał
a to na spokojnie to auto jest już dość stare więc zależy mi jedynie żeby "cokolwiek" grało. To jak podepnę te dwie kostki do tego przykładowego radia i przy użyciu tej przejściówki antene to powinno działać? I to się odpala po przekręceniu kluczyka czy jak?
Witam Mam problem z skoda fabia 2001r 1.4 16v a mianowicie raz na jakis czas kręci nie odpala w błędach jak samochód nie odpala wyskakują p1239 wtryskiwacz cylindra3 przerwa p1237 wtryskiwacz cylindra1 przerwa p1238 wtryskiwacz cylindra2 przerwa p1240 wtryskiwacz cylindra4 przerwa p1426 zawór odpowietrzania zbiornika paliwa przerwa p1425 zawór odpowietrzania...
Oj tego nie wiem. Mechanik zaproponował żebyśmy podmienili akumulatory - wszystkie kable zostały sprawdzone, zaskakujące jest to że nie ma problemu z odpalaniem itp. Potrafi nagle spadać napięcie do 10.8
Poszło na PW
Witam jestem nowy na tym forum także proszę o wyrozumiałość Mam mały problem z moja fabinaką nie jest bardzo poważny ale denerwujący otóż coś mi ćwierka w okolicach paska wielorowkowego - pasek był wymieniany i na jakiś tydzień był spokój potem problem powrócił napinacz raczej bym wykluczył bo pasek jest ładnie naciągnięty próbuję to powiązać ze zgrzytem...
Olej nie śmierdzi czasem benzyną .
Pewnie temperatura przejścia za nisko i odpala od razu na gazie.
Skoda Fabia 1.2 rocznik 2009 Pomóżcie przyjechałem pod dom auto zgasiłem za pięć minut chciałem zapalić a auto nie odpala blokada kół . Akumulator w porządku nie zapaliła na popych co to może być
Witam, odpalasz na lpg czy na benzynie?
:arrow: nom uwierz mi, że nie powinno się odcinać pompy paliwa, choć są tu rozbieżności co do opinii, ja wiem swoje, przejechałem na gazie od nowości 130 tys. km, ale dbałem o bak, pali rezerwa, tank 10l. na odpalanie. pzdr
Możesz też jeszcze pojeździć na benzynie, jak warunki finansowe pozwalają. Jeśli z czasem się poprawi (liczy się zarówno ilość przejechanych km, jak i liczba cykli odpalania nagrzewania silnika) to można podejrzewać, że jednak problem z LPG.
Podłączyłem te 3 cewki do mojej pszczółki i nie widzę żadnych problemów z nimi. Jednakże czasami auto odpala mi od strzała, a czasami muszę trochę pokręcić.
bezpieczniki git a te swiece żarowe jak sprawdzic bo dieslem zbytnio nie interesowalem sie i to dla mnie amatorka, Ale w zime dobrze odpalał więc to moglyby byc swiece?
błędów silnika nie ma?Filtr paliwa wymieniales?Ostatnio mialem tak problem z skoda fabia filtr był cały zapchany po wymianie bylo ok
Skoro jest paliwo i iskra we właściwym momencie to brak kompresji.
Adam , Twoja usterka nie ma tu zastosowania. Bliżej do immo.
Podnosisz przód, odpalasz silnik, wbijasz 3, wduszasz sprzęgło, koła muszą stać.
Przeczyszczenie/wymiana na nowy sensora MAP dało tyle że zniknął błąd 106. Ale nadal nie odpalał. Oddałem do mechanika. Wymienił czujnik temperatury (ja myślałem że jest zintegrowany z MAP) i auto odpala. Ta sonda lambda to jest ta co wchodzi od góry do katalizatora czy ta od dołu?
Witam. Skoda Fabia potrafili zgasnąć w czasie jazdy. Gdy poruszam kablami od czujnika położenia wału, auto odpala. Podejrzewam, że któryś kabel jest przełamany i moje pytanie, dokąd idą przewody od czujnika? Jeżeli do ECU, to pod które piny?
Miałem napisać "główny sterujący" , ale nie zmienia to faktu że w tym miejscu tkwi problem. Czy auto odpala - tego nie wiemy, bo nie napisane.
fabia odpalanie skoda superb odpalanie skoda fabia sprzęgło
radio hitachi iskrownik ustawić indesit instrukcja pralka
Mio Spirit 6900 LM - Problemy z aktualizacją Błąd A27 na wyświetlaczu kotła Defro - przyczyny i rozwiązania