Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
Auto na luzie. Bo jak zapalisz na biegu, to przejedzie po Tobie. Kluczyk włączony i próbujesz. Możesz sobie zamiast tamtego przewodu, pociągnąć nowy i robić odpalanie awaryjne przy akumulatorze.
Witajcie. Mam FAbia z 2001 roku 115ty. w tym 75 na gazie. Pływanie wolnych obrotów to styantart w silnikach AZE. Nie ma tego objawu w czasie pracy na gazie. Podejrzewm że problem jest w układzie sterowania silnika. Mam za to inny ciekawy objaw. Czy zauważyliście jeżdząc np nocą, że np oświetlenie tablicy zegarów gaśnie na ułamek sekundy.. Co do tych...
Okazało się że wypada zapłon na 1 cylindrze zmieniliśmy miejscami cewki nie pomogło dalej wypadał na 1 więc zmieniliśmy świece miejscami i zapłon zaczął wypadać na 2 kupiłem nowe świece i problem rozwiązany
U mnie Fabia II w upały nie odpala, trzeba kręcić dobre 10-15 sekund potem już jest ok. 1.4 16v. Ja się zastanawiam natomiast nad zaworem EVAP.
Witam kolegów. Mam do naprawy Fabię 1.2/47kw, właściciel spawał wydech nie odłączył akumulatora,po spawaniu okazało się że silnik wchodzi tylko do 3000obr, mimo ze pedał gazu wciśnięty do końca,wchodzi na 3000obr i słychać jak ecu odcina zapłon . Błędy są następujące: czujnik położenia wałka rozrządu/przerwa i brak podgrzewania sondy/przerwa. Czy te...
Witam własnie naprawiam fabie 1.4 TDI 70 km 2003 problem był słaba kompresja na 1 cylindrze 10 atmosfer 2-3 po 30 bar . Samochod ciezko palił i kopcił na biało . Zrobiona została głowica zawory zmienione szklanki na 1 cyl . ustawiony kat poczatku wtrysku , rep wtryskiwaczy dałem nowe wtryski przeregulowane . Samochod odpala ciezko po czym nie wkreca...
Jak samochód postoi 2-3 h żeby odpalił trzeba trzymać na rozruszniku ok. 15-20 sec. Gdy odpali i zgaszę silnik następnym razem odpala bez problemu. Wymieniłem świece, filtr powietrza, czujnik temperatury i filtr paliwa. Co może być przyczyną tego problemu? Pzdr. Ult1me.
Witam mam problem z fabia 1.0 CHYA LPG 2016r 80 tys km Od kilku dni jest wypadanie zapłonu 1-2 Cylinder na wolnych obrotach jest ok powyrzej 2 tyś zlicza wypadanie zapłonu jak szalony na słuch silnik prauje ok Zrobione Podmiana świec z 3 cylinder , cewka , wtryski zamienione miejsami kompresja równa na każdym 13 bar dolot szczelny , sondą wykręona przed...
Witam. Mam ostatnio sporadyczny problem z moją fabią. Chodzi o to że czasami ciężko zapala. Gdy na przykład rano ją zapalę i wyjadę z garażu i postoji 20 minut jest problem z odpalenim . Muszę dość długo kręcić rozrusznikiem, a po odpaleniu chwilę trzęsie silnkiem i póżniej zaczyna normalnie pracować. Dwa takie przypadki miałem też na mieście. Po zgaszeniu...
witam. posiadam fabie 1 1.2. problem polega na drganiu silnika i falujace obroty. gdy silnik się rozgrzeje. gdy jest zimny jest w normie no i bład wywala uboga mieszanka cylinder 1. zmieniłem wtryski zamieniałem cewki i to samo. i czuć nie wypalajacę paliwo
Mam pytanko. Fabia 1,4 16v uboga mieszanka,falują obroty błąd 16555. cisnienie sprawdziłem na listwie 3bar. Jaka może być przyczyna?
Witam, dwa tygodnie temu samochód zrobił się bardzo słaby, po podłączeniu do komputera okazało się, że: 16685Brak zapłonu cylinder 1 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17635Obwód wtryskiwacza cylindra 3 - zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17636Obwód wtryskiwacza cylindra 4 - zwarcie...
Witam,jak w temacie posiadam skodę fabię 1 (2001r.) 1.4mpi i jakieś 400km temu wymieniałem sprzęgło na nowe (Sachs) z fabrycznego przy przebiegu 124000km i dziś napotkałem pewien problem a mianowicie przy ruszaniu ze wzniesienia (lekkiego) auto wcale nie zareagowało na puszczanie sprzęgła po prostu zgasło i koniec a po ponownym odpaleniu ruszyło i teraz...
Witam Serdecznie Mój problem polega na niewielkim falowaniu silnika na biegu jałowym któremu towarzyszą drgania przechodzące przez całe auto. Czasem po dojechaniu do skrzyżowania obroty zaczynają skakać 800-500-800 i po około 20 sekundach silnik się uspokaja. W samochodzie wymieniłem już Cewkę zapłonową Czujnik położenia wału korbowego Łańcuch rozrządu...
Mam Fabie Combi Comfort z silnikiem 1,4MPi - 120 tys przebiegu Obecny problem polega na tym że, opisze w przykładach 1. Normalnie odpalam silnik popracuje chwileczkę (1-2sek) i zgaśnie "oczywiście pompa paliwa wcześniej działa" 2. Ruszam autem z jedynki gaz wciskam normalnie a ona nie ma siły jechać TAK na jedynce szarpie jak dodaje gazu - ale nie zawsze...
Witam, problem jak w temacie, silnik odpalony uruchamiam wycieraczki silnik gaśnie, czasem uruchomienie kierunkowskazów też powoduje gaśniecie silnika, światło w kabinie przygasa. Czasem też nie da się wyłączyć wycieraczek- w pozycji wyłączenia działają non stop. Miał ktoś może taki przypadek, od czego zacząć??
drodzy koledzy mam problem z moją fabia a mianowicie od jakiegoś czasu jak jest zimny silnik nie pali na tzw.tyk tylko zawsze ostatnio muszę ją dłużej przytrzymać na rozruszniku a wcześniej ledwo przekręciłem stacyjkę i już paliła a teraz czasami dopiero za drugim razem miał ktoś może taką przypadłość co może być tego przyczyną
Fabia 1.4MPI - miałem problemy z zabrudzoną przepustnicą. Czyszczenie narazie załatwiło tą sprawę ale na jak długo ??? Czy nie będzie lepiej usunąć przyczynę a nie skutek? Przyczyną powstawania nalotu na gardzieli przepustnicy jest odma komory korbowodu i wkładu wegla aktywnego, których ujście znajduje się tuż nad klapką przepustnicy. Odma wkładu wegla...
Witam. Posiadam Skode Fabie 1.4 44kW 2001 bez lpg. Auto podczas jazdy gaśnie i nie ma zależności kiedy, gdy zgaśnie ponowne uruchomienie udaje się za 2 lub 3 razem. Gdy jestem rozpędzony czasami udaje mi się uratować ją podczas jazdy za 1 razem. Oddałem dla mechanikow, ale nie mają pomysłu co to może być i oddają mi samochód nie zrobiony. Przebieg 340...
Jak w temacie. Auto ma ok. 150 tys. przebiegu. Około 80 tys. km wstecz wymieniony był czujnik ciśnienia gazu oraz reduktor. Aktualnie pracuje Landi Renzo LR LI02. Nie zawsze przełącza na gaz. Jeśli już przełączy to jest OK cała trasę. Nie ma innych objawów, nic nie "zamula", nie szarpie. Często jest tak, że po rozgrzaniu silnika próbuję jeszcze ręcznie...
Witam wszystkich Moj problem polega na tym ze panel od sterowania klima manualna dziala normalnie jak jest wlaczony tylko zaplon, po przekreceniu z zaplonu na odpalenie przestaje dzialac calkowicie, nie dziala ustawienie ciepla ani przyciski klimy, nawet jak mam wlaczone swiatla to gasnie podswietlenie. jak odpale silnik i zaczne krecic kierownica to...
Witam, tak jak w temacie niepokoi mnie dziwny dźwięk występujący po uruchomieniu zapłonu. Auto pali bez problemu z tym, że wcześniej tych objawów nie było. Załączam filmiki: http://okno-tech.com.pl/20130417003.mp4 http://okno-tech.com.pl/20130417004.mp4 Czy ktoś ma pomysł co niedobrego mogło się wydarzyć pod maską? Pozdrawiam.
Problem się więcej nie powtórzył temat zamykam.
Wiązka do rozizolowania, wysuszenia i sprawdzenia wizualnego pod kontem przetarć, zgnić i ewentualnej naprawy poprzez wymianę uszkodzonych przewodów. Po tej naprawie komunikacja powinna wrócić a i może odpalanie się naprawi :)
Witam, Problem dotyczy Skody Fabii 1.9 TDI z 2001 r., a mianowicie silnik nie chce zaskoczyć przy odpalaniu po dłuższym postoju. Początkowo pomagało wciśnięcie gazu parę razy przed odpaleniem ale teraz konieczne jest odpalanie za pomocą Plaka. Nie wiem czy ma to jakiś związek ale dodatkowo świecą się kontrolki ABS-u, ASR oraz wspomagania kierownicy...
z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
Była seria wadliwych zaworów valeo. Moim zdaniem łatwo sprawdzić czy zawór jest nieszczelny zaciskając przewód od zbiornika , albo po prostu zdjąć przewód i zaślepić . Jak będzie odpalał dobrze masz odpowiedź.
Od licznika są dwa. W dolnym rzędzie małych bezpieczników obok siebie . Na ulotce narysowany jest licznik.
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Nic się nie stanie. Zrób tylko tak. Połącz kablami obydwa akumulatory. Odczekaj kilka minut. Możesz w tym czasie odpalić Matiza. Po kilku min zgaś Matiza i odpal.
Ja w tej chwili nie mam kompensacji. U mnie w obudowę filtra powietrza wkręcony jest mosiężny króciec, na który można nałożyć przewód fi 6 mm i połączyć go z opisywanym przez Ciebie kolankiem na parowniku. Jednak samochód, który kupiłem nie miał już oryginalnego parownika Tartarini, tylko Tomasetto bez kompensacji. W Skodzie Fabia mam też instalację...
to czemu nie zostało jeszcze wprowadzone do seryjnej produkcji przez firmy motoryzacyjne? Dlatego że przemysł paliwowy sporo by stracił i mafia paliwowa tego pilnuje. Mnie zastanawiają inne rzeczy. Co z przeglądem takiego auta? Po ilu km się zwraca? (:D) Jak tak dalej pójdzie to będzie jak z LPG i benzyną: odpalanie na paliwie "głównym", a potem praca...
około 12,5 V
Witam. Sprawa dotyczy skody fabia II, 1.4 16v 86KM, silnik BXW, 2008r. przebieg 140kkm. Oto krótka historia "dojrzewania" usterki. Czerwiec - Lipiec 2016r Zauważone bardzo sporadycznie i słabo wyczuwalne występujące raz na kilka, kilkanacie sekund pojedyncze drgnięcia przenoszone z silnika na kabinę odczuwalne na wolnych obrotach. Odpalanie dynamika,...
Witam, zamieniłem toyote na paska b5. 1.Prędkość Maksymalna V-max 165km/h. Niestety czemu ? Nie wiadomo. Miałem kiedyś auto z grupy VW byla to Skoda Fabia 1.9 tdi ze słabszym silnikiem 101 KM, tutaj ma 'niby' 85 KW TJ 115 KM i grzałem tamtym autem 200 km/h na a2 bez problemu. Tutaj na razie kibel - żeby było ciekawiej auto zostało podłączone w dniu...
Z tym błędem to nigdy na strzała palić nie będzie. Skoro czujnik wymieniony a błąd dalej jest to do sprawdzenia instalacja. Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem czy sygnał dociera do sterownika przy odpalaniu auta.
A to już zależy co będzie się w błędach.
Dzień dobry. Mam podobny problem z uruchomieniem silnika skody fabia 1. Po włączeniu zapłonu brak napięcia na pompie paliwa. Po ponownym przekręceniu kluczyka pojawia się ale nie za każdym razem. Który przekaźnik wymieniłeś w mojej skodzie są trzy ?
Musi być jeszcze zapowietrzony .... .spróbuj z plaka odpalić.
Skoro jest paliwo i iskra we właściwym momencie to brak kompresji.
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
Przekaźnik siedzi na wysokości włącznika świateł.
Alternator nic nie ma do odpalania silnika. Pompkę w zbiorniku słychać? Kontrolka świecy zapala sie na sekundę?
Z tego co napisałeś to wygląda na uszkodzenie ECU.
To będzie coś z rozrusznikiem, najlepiej zawieź auto do elektryka, lub jeśli masz możliwość wymontuj rozrusznik i daj do regeneracji
A w przypadku pompowtrysków ?
Sprawdz czy jest iskra i czy Swiece mokre.
Sądząc po kodach błędów, masz problem ze sondą Lambda. Kod 16706 to "Engine Speed Sensor", czujnik prędkości obrotowej. Najpierw sprawdź sondę Lambda. Stawiam na nią.
Hej mam taki problem ze swoją Skodą fabią 1.4mpi, samochód raz odpala a raz nie (wygląda to tak jak by miała humorki) np. odpalam ją jest okej jade gdzieś (niekoniecznie to są długie trasy) gaszę, wracam odpalam jest wszystko okej jadę dalej. Za kilka dni odpala wszystko okej gaszę nie chce odpalić. Prąd a aucie jest, paliwo też. Na drugi dzień wsiadam...
Jeżeli akumulator ma napięcie 12.2 to chyba rozrusznik słabo kręci lub wcale.P
Temat do zamknięcia. Okazało się, że byly przetarte 2 kable ( masowe) - coś takiego. Dziękuję za porady.
Mam podobny problem z Fabią 2. Nie odpala od strzała, tylko za którymś razem, jak przytrzymam dłużej kluczyk... Czy ktoś już rozwiązał ten problem?
Tak jak podejrzewalem w tym ecu nie ma mozliwosci zablokowania immo.
Siemka Posiadam Skoda 1.2, 8v , 2011. Raz na jakiś czas ma problem problem z odpaleniem , bez względu jaka pora dnia czy roku czy ciepły czy zimny Obawia się w taki sposób : co jakiś czas nie odpala za pierwszym , po ponownym przekręceniu kluczykiem odpala na strzała.
Jest LPG ?
A czy parametry na żywo podejrzane? Błędy to nie wszystko.
Skoda miala wymieniony czujnik temperatury, filtr paliwa, pompe paliwa, swiece , cewki, sprawdzono lambde, instalacja gazowa jest po kompleksowym przegladzie u dowch roznych gazownikow zaeby wykluczyc lpg. Powiem szczerze ze nie mam powoli pomyslu na to co jest przyczyna porannych trudnosci z odpalaniem, jak juz odpali to strzela, obroty lataja do momentu...
Wszystkie na raz popychacze?
Ugniły kable między ecu silnika a wnętrzem kabiny. Licznik nie widzie ecu i wzajemnie.
Gaz której generacji ?
Cześć Mam problem z odpalaniem samochodu rano około 5. Nie odpala, rozrusznik normalnie kręci. Po kilku próbach wyskakuje kontrolka z olejem. Samochód był u kilku mechaników, elektromechaników i nikt nie może dojść do przyczyny. W godzinach popołudniowych auto normalnie pali. Czy to zima czy lato, bez różnicy. Zwróciłem uwagę, że tak jakby różnica temperatury...
Może być i akumulator. Podejdź do hurtowni niech sprawdzą testerem. Masz sprawny alternator?
A pompa paliwa pracuje? Powinno ją być słychać przez klika sekund po przekręceniu kluczyka w pozycję II a przed próbą odpalenia, jeżeli nie to nie podaje paliwa po prostu.
Cześć. Może auto ma jakiś przycisk odcinajacy zapłon po wypadku?
Auto odpala?
Witam Szkoda kolego, że nie napisałeś jak ten problem został rozwiązany. Moja fabka ma taka sama przypadłość
Witam ponownie, okazało się, że wszystkiemu winny był akumulator. System start/stop prawdopodobnie był powodem tego, iż po długiej pracy w akumulatorze spadało napięcie, rozrusznik się sklejał i auto nie odpalało. Po podłączeniu boostera Fabia odpaliła, po odłączeniu nie chciała odpalić. Nie wiem czy napisałem to tak jak przekazał mi elektryk, ale finał...
skoda fabia odpalanie kymco odpalanie lublin odpalanie
spolszczenie windows vista rozbita matryca usuwać stare sterownik
zawór zwrotny atego zawór zwrotny atego
Anenji 11 kW – jak włączyć tryb on-grid, ustawienia SUF, eksport energii do sieci Zasada działania zaworu iglicowego w gaźniku piły spalinowej