Jedz z tym do porządnego elektryka lub serwisu (elcar wrocław proponuje bo mi tam powiedzieli co jest grane), jak dobrze pamiętam to jest to uszkodzenie sterownika Serwa ABS i niestety żaden serwis ani elektryk ci tego nie instaluje więc czeka cię wymiana serwa ( koszt nowej to od 3500-do 4800) używana...
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają....
chciał bym zobaczyć jak idą przewody między abs a całym serwo a najlepiej to cały schemat do których muszę powręcać otworów przewody ? A mam skode fabie 1.4 tdi z roku 2004 . gdy komuś będzie coś jeszczek potrzebne pisać
A ja mam takie pytanie mógł by mi ktoś podać schemat układu hydraulicznego abs i serwo ???? Po prostu gdzie idzie przewód bo mam wszystkie rozkręcone . dokładnie to przerabiam anglika . i nie pamiętam gdzie który szedł . dokładnie chodzi mi o model z 2005 r. z silnikiem 1.4 tdi bez asr i esp
Witam wszystkich. Po raz kolejny piszę post w tej samej sprawie i mam nadzieję że nie zostanie usunięty do kosza ! Problem z autem to szarpanie na biegu jałowym i falowanie obrotów. Wymienione: - przepustnica - listwa zapłonowa + świece(dwie świece od lewej były całe zakopcone) - sonda lambda -...
Do sprawdzenia płyn hamulcowy-istotna sprawa panowie i do sprawdzenia czy nie pęknięty na końcach plastikowy przewód do serwa (twardszy i mało efektywny hamulec).
A wiec tak, odnosnie wiazki nie musisz wchodzic pod auto, wiazka idzie kolo serwa od hamulcow, wystarczy rozciac delikatnie izolacje i zobaczyc co w trawie piszczy czy nie ma tam zielono. Odnosnie elektrycznej centrali to znajduje sie ona za bezpiecznikami, odpowiedzialna jest za kierunki, wycieraczki,...
Szkoda dzis posprawdzalem wszystko i jest ok chyba tez dam spokuj chociaz troche denerwuje to ale wnioskuje ze to moze byc serwo daje taki odgłos Dodano po 1 to urzadzenie odpowiada za ren glos po odlaxzeniu na chwile tego przestalo buczec
Czemu regenerowałeś głowice przy takim przebiegu? Jakiś powód? Jak odłączyłeś gaz? zaślepiałeś wtryski od gazu a od cewek odłączyłeś sterowanie dla sterownika gazu? Jakie jest podciśnienie ssania? i co ze szczelnością dolotu? Serwo sprawdzone?
Sprawdzone, tam są dwa takie i do serwa 3. Sprawdzałem metodą na peta w sensie dymem. Watpię by było to to, pozatym dało by się usłyszeć jakiś świst, tam nic. Ciekawi mnie czemu autor tamntego tematu napisał że winna była uszczelka.
Jeśli pomiar był wykonany prawidłowo, to zbyt duża różnica pomiędzy najsłabszym, a najmocniejszym cylindrem. To raz. Dwa - 17549, 16555 - dziura w dolocie. Wskazania MAP na biegu jałowym poproszę. Po wykonaniu pomiaru, proszę zrobić to jeszcze raz z zaślepionym przewodem serwa i EVAP.
Pedał hamulca twardy,moim zdaniem padło serwo
Jak nie ma wycieków przy zaciskach albo cylinderkach to może leje do serwa?Ale to powinieneś zauważyć jak już wykręciłeś pompę.Może dawniej się robiło takie rzeczy ale to nie polonez by wymieniać uszczelniacze.Na moje oko popsułeś pompę.
Witam posiadam skode fabie 1.9 moj problem jest troszke nie typowy mianowicie: Pomijajac to ze samochod nie chcial odpalic wiec kolega postanowil ze odpali na zaciag i rzeczywiscie odpalil .lecz po tym zabiegu nastopil problem z hamulcami i tu zaczyna sie problem. Jakby przestaly dzialac czyli na...
mam fabie. samochód jest po małej kolizji i stał nie używany 3 miesiące. samochód jest już zrobiony a niezdiała mi wspomaganie kierownicy. na co w pierwszej kolejności zwrócić uwage. :( . dodam że jest to skoda z silnikiem z silnikiem 1.4 mpi 60 KM z 2001 roku. proszę o jakieś rady. z góry dziękuję. ...