Serwo ma zaworek który nie jest szczelny.Jak wypompujesz z niego powietrze to po zgaszeniu silnika cofa się ono powoli z powrotem do serwa.
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Pedał hamulca twardy,moim zdaniem padło serwo
Czemu regenerowałeś głowice przy takim przebiegu? Jakiś powód? Jak odłączyłeś gaz? zaślepiałeś wtryski od gazu a od cewek odłączyłeś sterowanie dla sterownika gazu? Jakie jest podciśnienie ssania? i co ze szczelnością dolotu? Serwo sprawdzone?
Odłącz rurę o serwa i zobacz, co w sumie jest podobnym testem jak hamowanie na wyłączonym silniku. Zobacz czy coś mechanicznie (dywanik) nie ogranicza ruchu powrotnego pedału. Pociągnij go ręką. Jak masz czym, pomierz sobie ciśnienie i zobacz jak się zachowuje. Ale ogólnie wygląda na to że na zluzowanym pedale nie wyrównują się ciśnienia w serwie.
Jedz z tym do porządnego elektryka lub serwisu (elcar wrocław proponuje bo mi tam powiedzieli co jest grane), jak dobrze pamiętam to jest to uszkodzenie sterownika Serwa ABS i niestety żaden serwis ani elektryk ci tego nie instaluje więc czeka cię wymiana serwa ( koszt nowej to od 3500-do 4800) używana 250 do 400 zł. Ja proponuje używaną, bo koszty...
Rób jak uważszsz, gdyby we wszystkim słuchać takich krawaciarzy to na składanie silnika trzeba by poświęcić ze 2 dni.Tyle pomp wymieniłem i jakoś żadne serwo nidy się nie uszkodziło. Przy takiej prostej czynności jak dokręcenie pompy grzechotka 3/8 z nasadką 13,dokręcam z wyczuciem i ma być.
jak komuś więcej informacji do odpowiedzi !!!!!! A chodzi mi dokładnie o przewody hydrauliczne wychodzące od całego serwo do hydraulicznego sterownika ABS. wiesz o co mi chodzi już ???
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Proponuję sprawdzić gumową uszczelkę przy serwie i opaski zaciskowe na przewodzie od kolektora dolotowego do serwa.
Witam użytkowników Fabii. Mam te same problemy od kilku miesięcy ze wspomaganiem układu kierowniczego: czasami przygaszają światła, słychać jak startuje serwo, czasami wyczuwalne są opory przy skrętach. Jeśli to pompa, która jest droga, a serwis oferuje jej tylko wymianą na nową, to czy istnieje możliwości jej naprawy. Czy ktoś z użytkowników Fabii...
A ja mam takie pytanie mógł by mi ktoś podać schemat układu hydraulicznego abs i serwo ???? Po prostu gdzie idzie przewód bo mam wszystkie rozkręcone . dokładnie to przerabiam anglika . i nie pamiętam gdzie który szedł . dokładnie chodzi mi o model z 2005 r. z silnikiem 1.4 tdi bez asr i esp
Mały manual do montażu silniczków w Felicji: [url=http://skoda.autokacik.pl/pages/zro... Dodatkowo parę uwag: oryginalnie w Fabii w szereg z potencjometrem od strony zasilania i masy są włączone rezystory , które zapobiegają blokowaniu się serwomechanizmów w skrajnych pozycjach, ja dałem po 100 omów przy potencjometrze 1k....
Witam. Od pewnego czasu pojawia mi się problem z Fabią 1 1.2 12V (AZQ albo BME). Wygląda to tak, że czasami przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi sobie "czknąć". Do wczoraj w ciągu roku zdarzyło się to może ze 30 razy, ale już wczoraj pojawił się przy tym błąd P0171 i zapalił się check engine co się wcześniej nie zdarzało (błąd usunąłem na parkingu...
Szkoda dzis posprawdzalem wszystko i jest ok chyba tez dam spokuj chociaz troche denerwuje to ale wnioskuje ze to moze byc serwo daje taki odgłos Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/4661010600_1... to urzadzenie odpowiada za ren glos po odlaxzeniu na chwile tego przestalo buczec
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają. Puki jest zimny i trzyma wyższe obroty jest ok....
Jutro jak tylko bede mieć komputer podłącze i podam wam wszystkie informacje ale dla uściślenia EVAP i serwo nie dają lewego powietrza, no mimo wszystko dam znac. Ta różnica w ciśnieniu na cylindrach podobno nie jest zła i nie powinno sie nic dziać. Kilku mechanikow ktorych pytalem mowili ze poniżej 10 dopiro zaczynaja sie problemy a auta z taką roznica...
Jak nie ma wycieków przy zaciskach albo cylinderkach to może leje do serwa?Ale to powinieneś zauważyć jak już wykręciłeś pompę.Może dawniej się robiło takie rzeczy ale to nie polonez by wymieniać uszczelniacze.Na moje oko popsułeś pompę.
serwo skoda skoda fabia sprzęgło skoda fabia przerywanie
uniwersalne sterowniki karty graficznej sterownik dogrzewacza kabel monitor 120hz
korektor graficzny podłączenia restart reset
Słaba jakość sygnału MUX-2 - przyczyny i plany poprawy Wybór piły spalinowej do 400 zł: NAC, Hecht, Dedra