Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
poprostu jest w zamku i trzeba tapicerkę oraz blachę ściągnąć często też mają winę styki na słupku i trzeba zdjąć gumę aby sprawdzić instalacje i wtyczki
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
jest w zegarach,ale sprawdz najpierw wlaczni8k w zamku drzwi kier
Za większość tej awarii co napisałeś odpowiadają spięcia w instalacji auta co powoduje spalenie bezpieczników, a światło wewnętrzne , zapalniczka, klakson, radio,awaryjne są podpięte pod ten sam bezpiecznik' Proponuję jeszcze raz przyjrzeć się każdemu bezpiecznikowi uważnie z osobna i wymienić. Możliwe że też jakiś został pominięty
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Włącznik w zamku drzwi.
A zamek był naprawiany ? Sprawdź przelotkę drzwi. A no i wymiana wiosełka niema wpływu na sygnały dźwiękowe etc.
Przedzwoń przewód sygnałowy między IAT a ECM. Dodano po 2 Albo jeszcze łatwiej.........zrób zworę na IAT i sprawdź VCDS-em DTC , powinien się zmienić na "sygnał za niski"
Nie są puste, jakim problemem jest sprawdzić przejście od czujnika ?
Z tym błędem to nigdy na strzała palić nie będzie. Skoro czujnik wymieniony a błąd dalej jest to do sprawdzenia instalacja. Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem czy sygnał dociera do sterownika przy odpalaniu auta.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
Z tego co pamiętam to tak,zegary przetwarzają sygnał.
Skoda Fabia 2003 ABS nie działa i mi go nie trzeba ale jak wyłączyć dźwięk podczas rozruchu
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
13,4 mniej więcej jest na odczycie z klimy
...................,......
01288 wspomaganie kierownicy zacisk 30 sygnał za niski lu za wysoki.
Udało się rozwiązać problem? Bo mam coś podobnego w Fabii 2006.
Witam. Najprościej to użyć konwertera poziomu sygnału hi- low. Ostatnio zakładałem taki do focusa mk2 i całkiem dobrze sobie poradził.
Przecież opis błędu jest jasny - niespójny sygnał z modułu zamka bagażnika, błąd sporadyczny. Sygnał sterujący oświetleniem bagażnika pochodzi właśnie z tego modułu.
Jak otworzysz drzwi pasażera, to też nie ma oświetlenia? Sprawdziłeś to?
Witam, czy ktoś posiada schemat połączeń/kolory przewodów modułu komfortu skody fabia 1 (siemens 5wk48212d)? Potrzebuję wyciągnąć sygnał otwarcia drzwi kierowcy aby wysterować sygnalizator włączonych świateł. Pozdrawiam Marcin
Dzięki wszystkim za pomoc, wymiana pompy pomogła.
Da się sprawdzić, 4 bolce do jeden masa, drugi plus, trzeci sygnał ciśnienia a czwarty to temperatura powietrza.
W parametrach komfortu patrzyłeś czy widzi sygnały z pilota. Nie pamiętam w którym bloku, ale jest na pewno w wartościach 0 lub 1 będziesz widział czy komfort odczytuje sygnały z pilota
Skoda fabia 1, 1.2 12V kod silnika też?
Układ kierowniczy też został "pacnięty" należy usunąć występujący błąd sterownik otrzymuje złe sygnały.
Nie psuj radia tylko kup za parę złotych adapter HI-LO na aukcji. Taki adapterek zawiera dwa transformatory i parę oporników. Wejście kanału podłączasz pod głośnik symetrycznie a wyjście do wzmacniacza z uziemioną masą. Potencjometrem ustawiasz poziom sygnału. I już łupiesz aż uszczelki w oknach wylatują. N.
Spróbuj się doklikać do parametrów bieżących w diagnostyce i zobaczyć na pozycje, a potem poklikaj guzik od przełączania nawiewów i popatrz jak ona się zmienia. Tyle że jak masz taki błąd to i tak musisz się do tego dobrać żeby albo wymienić, albo pomierzyć na złączy zasilanie, sygnał, komendę.
Czyli nie ma wyjścia trzeba zamontować katalizator bo sądy wysyłają złe sygnały i zaświecają kontrolkę silnika ??
linia K służy jedynie do diagnozy VAGiem
Wymontowanie i sprawdzenie omomierzem czy płynnie sygnał pozycji zmienia się od ok 0,5 V do 4,5 V przy zasilaniu 5V. Tam jest podkówka/potencjometr liniowa przeważnie około 5 kohm (4,7 kohm). Dzięki niej sterownik wie w jakiej pozycji jest klapa (sygnał jest konwertowany na wartość 0-255). Do prawidłowego działania musi zmieniać się liniowo bez skoków...
Ciężko powiedzieć czy to zbieg okoliczności czy faktycznie to pomogło, ale jeśli miało by coś pomóc to tylko szarpanie za wiązkę tempomatu mogło przywrócić sygnał z manetki.
Trudne nie jest, ale obawiam się, że skoro wyświetla się komunikat o przepalonej żarówce po odpięciu wiązki, to może działa, sczytując sobie jakąś rezystancję podpiętych żarówek. Bez wychwycenia odpowiedniej rezystancji może nie podawać sygnału, w przeciwnym razie nie potrzebny byłby moduł. No nic, zrobię jak fachowiec – odizoluję kawałek izolacji...
Dioda mruga na wszystkich trzech przyciskach. Działa otwieranie i zamykanie drzwi , nie działa tylko klapa. Jak sprawdzić w komforcie czy vag widzi sygnał z pilota?
A auto pali? co z drugim kluczem?
Posiadasz zamek centralny oryginalny, czy dokładany? Rozumiem, że słyszysz cyknięcie przekaźnika w centralce zamka, jeżeli tak to sprawdź, czy wychodzi z centralki sygnał sterujący siłownikami.
W żadnym przypadku komputer nie mówi tutaj o uszkodzonej sondzie itp. Błąd dotyczący sondy to problem w jej obwodzie. Należy sprawdzić instalację pomiędzy pierwszą sondą a ECU. EGR - niewystarczający przepływ. Przyczyną może być przytkany układ EGR. Włącznik hamulca - niewiarygodny sygnał, tutaj również należy sprawdzić najpierw instalacje pomiędzy...
Komunikacja ECU sterownik klimy i tu jeszcze powinien być kod diagnozy (zwarcie/przerwa/sygnał niezrozumiały/niewłaściwy).
Cisnienie ponad 10barów z tego co widziałem dzisiaj było ok 10.1bar ale okazuje sie że jest brak sygnału do wtryskiwacza nr 3
Lewy zamek trzeba sprawdzić. Pasowałoby podpiąć vcds. A działa Ci sygnał jak zostawisz włączone światła?
Nie podałeś najważniejszej informacji: Jaki błąd ciśnienia doładowania za wysokie, za niskie, czujnik ciśnienia usterka obwodu, sygnał za niski/ za wysoki etc.
Niestety, ale alarm dalej wyje dając 4 sygnały. Czy nie wykrywanie pozycji bagażnika może być przyczyną alarmu? Czy ktoś wie jaki sygnał powinien dawać alarm otwarcia bagażnika?
Ok, czyli manetka na początek. A co z tym błędem wyłącznika krańcowego? Może wynikać ze złego sygnału z przełącznika? Czy raczej styki w samym mechanizmie silnika wycieraczek nie łączą?
Problem rozwiązany, zimny lut w liczniku. Do czujnika dochodzą przewody brązowo biały i to jest masa oraz brązowo żółty i to jest sygnał który idzie prosto do licznika
dokładnie tak trzeba zrobić jak pisze carrier,moduł cofa szczątkowe sygnały,które wzbudzają alarm.
Mimo diagnozy i zaproponowanej przez mechanika wymiany tylnej belki przy stanie licznika 145 tys. km, problem się utrzymywał. Diagnozy w tym przypadku nie było żadnej. Bo, nie wiadomo jak został opisany błąd ,czy usterka obwodu czy sygnału a to cholernie ważne. Po drugie nie było, a nawet pewnie nie zostało zaproponowane sprawdzenie sygnału na wykresie...
a jest dostępny jakiś filmik jak rozebrać prawidłowo podsufitke i się dostać do anteny :-) czy lepiej podjechać do jakiegoś warsztatu antena jest tam taka http://archiwum.allegro.pl/oferta/antena...
Jak podłączysz komputer to się dowiesz
kupić kerszera i zastąpić silnik napędem od paska alternatora , do tego regulator ciśnienia i za tym wtryskiwacze sterowane sygnałem wtrysku ropy
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
(...) za domykanie szyb) do zółto-niebieskiego, stwierdziłem, że skoro przez przypadek znalazłem tę funkcję, to ją podepnę. Działa prawidłowo Kupiłem taką centralkę: Link (Modemix STER003) Jeżeli chodzi o elektrykę w samochodach, to nie mam pojęcia co się, z czym je, także prośże o wyrozumiałość. Dzień dobry, Rozumiem Twoją sytuację i z chęcią postaram...
możecie napisać gdzie znajduje się czujnik skrętu i ew metody zdiagnozowania - sygnały? ( skody nie widziałem na oczy - koledze zdycha )
powidz na canie jest sygnał prostokątny więc użyj oscyloskopu , bo 2,5 v to jest mało powinno być 5
chodzolo mi o ten sygnał czastkowy który wychodzi z modułu
Masz niewiarygodny sygnał, więc zacznij od lewego powietrza.
Prędkościomierz otrzymuje sygnał z ABS-u, więc to normalne, że nie działają razem
W tej fabi sygnał jest na (+) .Masa jest na stałe.
Witam, Mam oryginalny centralny zamek który działa z kluczyka i chciałbym dołożyć centralkę aby móc otwierać/zamykać z pilota. W związku z tym mam pytanie, taka centralka ma 2 wejścia na otworzenie i zamkniecie? Jak to podłączyć w tej Fabii? Pod oryginalną centralkę zamka - trzeba poszukać sygnału otwarcia i zamknięcia? Czy ta centralka jest w drzwiach...
Oczywiście mógł napisać Skoda a ja napisałem z pinu 9 w ECU idzie sygnał do obrotomierza
No to trzeba sprawdzić czy sygnały docierają do sterownika i czy czujniki położenia mają zasilanie.
Włącznik posiada 2pary styków,po niedokładnym montażu brak sygnału na sterownik silnika i błąd -EPC
Z sterownikiem Can Gedwey się łączy ale dopiero po wypięciu ECU. W liczniku, i can błąd o treści braku komunikacji z sterownikiem silnika., i błąd o braku sygnału prędkości ( dokładną treść mam zapisaną w garażu).
W przypadku mojego silnika jest tylko jedna sonda przed katalizatorem. Jest ona 4 przewodowa (2 białe grzałka, czarny sygnał sondy, szary masa sondy).
Zgadza się wszystko działa.Wtakim razie może ktoś wie jak dobrać sie do instalacji antenowej,ewentualnie do samoego wzmacniacza antenowego.Bardzo tłumi sygnał.Radio działało baz problemów w poprzednim aucie tutaj gubi sygnał RDS nie radzi sobie tak jak powinien.
ABS C0759 szyna CAN sygnał obciążenia silnika Ster. silnika 45F7 sygnał obciązenia zacisku alternatora DF
Proximy bp5 w fabii nie da rady podłączyć aby można było otworzyć sam bagażnik.Ja osobiście nie uważam tych alarmów za dobre,nawalały przekaźniki blokady i moduły potrafiły nie "odczytać" sygnału otwarcia.
A jakie to ma znaczenie ? Dość duże bo jak dokładasz sam czujniki to bierzesz sygnał właśnie ze świateł cofania , i jak coś popierdzielisz to odpowiedz już masz
Tam to działa tak, że czujnik ciśnienia oleju robi zwarcie powyżej 0,8 bar, jak silnik osiągnie 1200rpm i nie ma sygnału z czujnika do masy to włącza się alarm w zegarach
Uszkodzoną masz z pewnością taśmę przy kierownicy. Możesz jechać, a sygnał dźwiękowy działa?. Jeżeli nie to taśma na 100%.
Informacyjnie (może komuś się przyda) - źródłem "głupienia" czujnika ABS nie było uszkodzenie przetwornika. Odklejony był elastyczny pierścień "zębaty"; źródło zmiany sygnału dla czujnika ABS. Po przyklejeniu ABS działa.
Chodzi o to czy udało się Tobie zmusić 6y0920880M do pracy z sygnałem prędkości ze skrzyni biegów, a nie z ABS.
Miałem chwile wolnego czasu i popracowałem nad programem. Łącząc się ze "wskaźnikami" wygrzebałem coś takiego "1309- ----------Zatrzymanie pompy. Brak sygnału. Uszkodzony Sterownik J500" opis tego to już dopisany przez translator.
wymieniłem bezpiecznik, który od razu się spalił. Wymieniłem na lekko większy Gratuluję! Wstaw gwoździa, to usterka da o sobie znać sygnałem dymnym.
Zarówno przy włączonych światłach postojowych jak i mijania, sygnał świetlny (manetka na krótko do siebie) powoduje że przesłony działają, kontrolka też świeci, ale światła brak. Natomiast włączając światła długie na stałe nic się nie dzieje. Przy włączonym zapłonie (bez włączonych świateł ) sygnał świetlny nie działa, choć kontrolka się zapala. Dopiero...
Przyczyną może być uszkodzenie jednego mikro switcha w zamku, odpowiedzialnego za wysłanie sygnału do modułu o otwarciu drzwi. Miałem Passata i też tak miałem.
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
rozetnij orginalą instalacje wył wlutuj tam diode a sygnał do alarmu pobierz z wył.
Szanowni koledzy, podłączajcie się jeśli można osobno pod "krańcówki" wszystkich drzwi. Podłączenie pod lampkę pozbawia Was tzw rearmingu.Fabia ma wyprowadzone przewody krańcowe drzwi w module sieci pokładowej a nie w module comfortu.Dodatkowo trzeba montować diody separujące i odcinające wzbudzanie alarmu przez sygnały sprawdzające zamknięcie drzwi.
Witam. Zamek jest zablokowany elektronicznie i klamką nie da się go otworzyć, przycisk przy biegach też nie otwiera tych drzwi, pozostałe tak z kluczyka to samo i pilotem też. Od wewnątrz nie mogę go otworzyć bo nie ma tam żadnych dźwigni, zamocowany jest bezpośrednio na ryglu a zamek przykręcony jest od zewnątrz i nie mam dostępu do śrub. dlatego wydaje...
No raczej nie ma co się dziwić, o ile dobrze pamiętam AUX to jest WEJŚCIE SYGNAŁU. http://obrazki.elektroda.pl/6175825300_1... Ale mogę się mylić...
u mnie w bravie podgrzewane lusterka działały razem z ogrzewaniem tylnej szyby,więc też możesz tak zrobić,ale żeby nie obciążać obwodu ogrzewania tylnej szyby,puściłbym zasilanie lusterek przez dodatkowy przekaźnik wysterowywany sygnałem idącym na tylną szybę.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Przecież kolega wyżej dokładnie opisał że jednak sie aktywuje tym sygnałem.
- napięcie ładowania 14,3 - jest zasilanie czujnika po uruchomieniu silnika samochód dużo jeździ i mogę sprawdzać tylko co kilka dni, proszę o kolejne sugestie. Czy sygnał (impulsy) z czujnika prędkości idą bezpośrednio do wskaźników?
Autko zostało podpiete do innego kompa sonda lambda teoretycznie gra jedynie EGR nie dostaje sygnału do działania. Brak komunikacji ze sterownikiem. Czy ktoś miał podobnie?
Dzisiaj będzie u mnie. Sprawdzę +12 po zapłonie na module i przyjrzę się instalacji radia. Klient potwierdził, że przed zakupem światła brzęczały przy otwartych drzwiach. Po przyjeździe do domu już nie. W między czasie wymieniali mu sygnał dźwiękowy, też to sprawdzę
No to zostaje już tylko kierownica. Podgrzewana w Fabii nie była; w starszych autach przycisk sygnału dźwiękowego był na ślizgaczach, w nowszych jest taśma szczególnie, że w kierownicy jest, a dawniej bywała poduszka powietrzna i wymaganych jest więcej połączeń. Zatem co, przetarta taśma, problem z ładunkiem poduszki? To by się zgadzało, że widzi usterkę...
Masz schemat tego systemu? Sprawdź, czy na pinach od krańcówek nie masz czegoś podobnego do sygnału masy. To może być np. zawilgocona wiązka. Wtedy nie uśnie komfort.
Której generacji jest ta Fabia: I/II (przed 2007 r. - czy po, żarówki jakie)? Z linku który podałem, zwróć uwagę na post #17. Zasilanie na drogowe idzie poprzez włącznik świateł, natomiast sygnał świetlny (flash) już nie. Ponadto ciągłość przewodu/przejście sprawdzaj żarówką 21W, bo miernik może wprowadzić w błąd.
A jakie byś chciał ? 50volt? To normalne napięcie zasilania.Są dwa bo są dwa tory. Dwa plusy dwie masy i dwa wyjścia. Jak zasilania i masy są ok to na wyjściu podpina się oscyloskop najlepiej potem jeszcze przy złączu od ECM i tak się to sprawdza. Jak "sygnał" dociera do samego ECM to jest problem z ECM i koniec.
To w takim razie zajmij się licznikiem.Tutaj sygnał obrotów wału ma znaczenie.Tylko nie wiem skąd licznik to bierze czy z ecu czy jak w starych gruzach z alternatora.
Jeżeli masz przypadkowe zwarcie na stykach zamka np. z powodu korozji, to wyciąganie baterii z pilota nic nie zmieni bo to nie on jest winien, a kontroler dostaje bzdurne sygnały z zamka (np przy drganiach zmianach temperatury itd)
Mam cały wykres w górę podnieść o 5-10 a teraz jest źle ? A podniesienie w górę to potem jazda tylko na LPG ? Kalibracje przepustnicy zrobię coś ma pomóc ktoś przykleił przepustnicę bo chciałem wyczyścić i nie da rady jej wyjąć. Na benzynie i LPG wywala błędy pierw są w silniku nie widoczne i po parę km wyskakuje Check . Na vcds mogę spróbować sprawdzić...
Witam. Kupiłem parę dni temu auto Skoda Fabia 1.2 2012 benzyna LPG. Odpaliłem rano silnik i widzę, że świeci się na niebiesko kontrolka temperatury płynów i silnika. Po kilku minutach zgasła. Poprzedni właściciel twierdzi, że jest tak od nowości auta. Podobno jest to informacja, że silnik jest zimny, żeby go nie zajechać przez pierwsze minuty. Czy tak...
1 i 4 cylinder dostaje iskrę w tym samym czasie więc: uszkodzony przewód pomiędzy ECU a cewką albo uszkodzone ECU. Zacznij od sprawdzenia czy cewka dostaje sygnały - możesz zrobić to za pomocą diody.
Wymieniłem oba te elementy na nowe, jednak problem nadal występuje. możesz mieć niekontakty na kablach, brudne styki w złączach, jakieś przywarcie w wiązce. Nie znam dokładnie twojego samochodu, w niektórych VAGach widziałem podwójny czujnik temperatury, osobny na deskę osobny do komputera, można się spróbować podpiąć z testerem i zobaczyć jaką temperaturę...
Ostatecznie mam zmontowany układ elektroniczny na Attiny13 który domyka szyby. Skąd bierzesz sygnały wejściowe do uC? Jaki przyjąłeś czas dla zamykania?
Problem polega na tym, że fabia nie odpala, nawet nie kręci rozrusznik. Do auta zostało wrzucone przez boczną szybę coś co zapaliło fotel. Plastikowa zaślepka na podsufitce się stopiła i instalacja idąca do prawej kurtyny się podtopiła, poszło zwarcie i kurtyna wystrzeliła. Teraz samochód nie odpala, nie kręci, nie działa również podnoszenie lewej przedniej...
fabia sygnału świateł sygnału świateł fabia skoda fabia sprzęgło
tranzystor wtryskiwacza odkurzacz robot instrukcja haslo linux
Makita – rezystancja termistora w akumulatorach LXT, CXT, BL1013, BL1860B, XGT Toyota RAV4 Mk2 1CD-FTV 2.0 D-4D 2005 – remap Stage 1, przyrost mocy, ryzyka, tuning