To nie jest czujnik wstecznego a skrzyni? Co do pytania to czujnik temperatury silnika.
Może ktoś miał podobną sytuację lub wie co może być przyczyną zapalania się kontrolki ? Nie pamietam dokładnie czy to ta kontrolka się zapalała, ale jak miałem za mało płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym to zapalała mi się jakaś kontrolka, chyba właśnie od temp. silnika i "pikało" 3 razy. Sprawdź w instrukcji, może wystarczy dolać płynu.
Na 99% czujnik temperatury. Wymień i powinno pomóc.
IAT = Intake Air Temperature (Sensor) = (Czujnik) Temperatury Powietrza Zasysanego.
Czujnik temperatury do wymiany, oczywiście na oryginał.
A jaką ECU widzi temperaturę paliwa?
A sam wskaźnik co pokazuje?
Witam . Temperatura jest brana z układu chłodzenia silnika.Powodem powolnego wzrostu temperatury może być uszkodzony całkowicie lub częściowo termostat.Najłatwiej sprawdzić po krótkim odcinku jazdy,czy chłodnica nie robi się ciepła,gdy wskazówka podniesie się na pierwszą kreskę wskaźnika.
problem tkwi w tym, że wskaźnik temp. po odpaleniu wskazuje poziom zerowy. Dopiero gdy silnik pracuje około 30 minut, temperatura wskazuje poziom połowy. A według twojej logiki to jak powinno być odwrotnie? Następnie, gdy włącza się ogrzewanie, silnik zaczyna tracić moc i zaczyna szarpać. Jedyne co możesz "włączyć " to dmuchawę. Dziwny przypadek.
W mojej fabce był to potencjometr regulujący temperaturę. Objawy wyły takie, że w pozycji 0 wiało zimne w wszędzie powyżej gorące. Ten potencjometr jest zabudowany na wysokości pedałów, i potraktowany został Kontaktem - do regeneracji styków - podobno pomada to na około 1 rok
Witam. Skoda fabia 1.9 sdi. Wskaźnik temperatury nie działa. Nie uruchamia się także wentylator.
No właśnie a jak temperatura?
Moja Fabia miała uszkodzony czujnik temperatury. Raz wskazówka była "na 0" czasem na zimnym pokazywała, że jest przegrzana ale ogólnie nie miało to wpływu na zapalanie zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Dlatego zachęcam w pierwszej kolejności do diagnostyki. Pozdrawiam.
Takie szarpanie moze byc objawem problemow z wysokim napieciem. Na probe zmniejsz przerwe o 0.2-0.3 mm.
Mam podobny problem i również chciałbym mieć pełny zakres regulacji. Zatem mam pytanie gdzie się znajduje ten czujnik temperatury? Prosiłbym o ewentualne zdjęcia lub dokładny opis. Pozdrawiam
Trzeba sobie wybrać sterownik klimatyzacji 08-HVAC, jak już będzie wybrany to na dole powinien być Output Tests-03 jak dobrze kojarzę. I tam w tych testach, kolejno wykonuję się testy klap. Da się tam podejrzeć, czy dana klapa pracuje w pełnym zakresie. Natomiast jak potrzebujesz podejrzeć aktualną pozycję klapy, to trzeba sobie wybrać Meas. Blocks-08....
Mam pytanie na temat Skody Fabia 2004. Kiedy i w jakiej temperaturze włączy się grzanie lusterek? Samo się nie włączy. Masz od tego pokrętło. Z lewej strony. Pozycja środkowa to grzanie.
Jeśli silnik gaśnie dopiero po rozgrzaniu, warto zwrócić uwagę na czujnik położenia wału oraz czujnik walka rozrządu. Oba elementy często odmawiają współpracy dopiero wtedy, gdy silnik uzyska wyższą temperaturę.
POpatrz na kostki przy liczniku.
Na 99% czujnik temperatury do wymiany.
Sprawdź w fazie wstępnego rozgrzewania czy czasem chłodnica nie robi się ciepła. MOżliwe że i termostat. Chyba że problem w instalacji. Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry.
Laweta i na warsztat. Chyba że dysponujesz minm testerem aby sprawdzić parametry jak obroty i temperatura.
Do klemy minusowej masz przykręcony jakiś przewód. On też idzie do centralki LPG? Nie odkręcałeś czasem tych cienkich przewodów od klem? Czemu na parowniku, który swoją drogą wygląda już na zmęczony, masz dwa czujniki temperatury?
Wsad naprawiony
Ta biała emulsja powstaje przy jeżdżeniu na krótkich odcinkach przy niskich temperaturach nawet w 126p chłodzonym powietrzem.
zmien czujnik temperatury-standart..
Może być czujnik temperatury popsuty ,Może się zawiesił. Sprawdź przewody, kostkę
Bardzo dziękuję za pomoc. Po prostu w niektórych samochodach czujnik ma doprowadzoną masę na stałe a nie plus. Dalej szukam odpowiedzi na pytanie czy czujnik ma na stałe doprowadzoną masę czy plus oraz dokąd biegnie sygnał. Czy do ECU czy licznika oraz na ktory pin wchodzi oraz czy są jakieś złączki po drodze
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
To zależy ale licz się z remontem. Skoro to tylko zapchana odma to niech to zrobi on przed sprzedażą.
który czujnik temperatury???
Są dwie możliwości jeśli jest to czeski silnik 1.4 to sprawdź czy w zbiorniczku nie ma osadu z oleju (wsadzic palec i czy na ściance jest smarny osad) jeśli jest to masz rozwiązanie-uszczelka pod głowicą puszcza olej do układu chłodzenia, doraźnie można zdemontowac zbiorniczek i przepłukać benzyną ekstrakcyjną, co nie rozwiąże problemu tylko wymiana...
masz coś z czujnikiem temperatury zrąbane albo sam czujnik albo okablowanie
Nie nie trzeba , tak jak widać na zdjęciach czujnik jest nad pedałem gazu. Trzeba zdemontować moduł sterowania centralnym zamkiem. Czujnik należy wyciągnąć nie wykręcać. Dostęp do czujnika jest baardzo ciężki. Pozdrawiam
sprawdziłem silnik nie osiąga temperatury a termostat jest zamknięty czy to możliwe że są grzałki w małym obiegu
Rocznik mojej Fabii to 2001, kod silnika AZE 1.4/44kW. Grzałka sondy dostaje na stałe plus zasilania poprzez bezpiecznik, zaś mase ze sterownika silnika.
Czujnik ma być w cieniu i w miejscu bezwietrznym. Tak, by w czasie jazdy nie owiewało go. Najczęściej za przednim zderzakiem lub w nadkolu.
Instrukcja obsługi strona 23 "Lampka kontrolna "niebieska" pozostaje zapalona dotąd, aż silnik osiągnie temperaturą roboczą. Unikać dużych prędkości obrotowych, wciskania do końca pedału przyspieszenia i dużego obciążenia silnika."
Rocznik i silnik podaj :P
Dobra jeśli wymieniane były panewki to z jakiej przyczyny? Dwa skoro panewki się skończyły (tak zakładam) to jak z ciśnieniem sprężania (kompresja)?
Da się sprawdzić, 4 bolce do jeden masa, drugi plus, trzeci sygnał ciśnienia a czwarty to temperatura powietrza.
Kompresja zmierzona?
Witam. Gdzie jest umiejscowiony ten czujnik? Na wyświetlaczu temperatury same kreski co sugeruje winę tego czujnika. Gdzie on się znajduje?
Ile tej temperatury teraz pokazuje po wymianie.
To jak wytłumaczyć poprawność działania samochodu na przed osiągnieciem optymalnej temperatury?
Niby przez moment wszystko działało normalnie, ale dzisiaj znów to samo. Zupełnie tak jakby to zależało od temperatury.
Skoda Fabia 2 zwarcie czujnika temperatury zewnętrznej Proszę o pomoc mam zwarcie w aucie i nie mogę dojść gdzie podpięty komputer pod auto pokazuję zwarcie plusa z masą anteny zewnętrznej Byłem u mechanika i rozłożył ręce miał ktoś w fabia z tym problem nowy akumulator wytrzymuje dzień i rozładowuje do zera
Kup sam czujnik, wymienisz sam.
Termostat do wymiany na 1000%
Czyli to tak powinno działać ,ale zauważyłem również ,że wentylator się nie włącza ,czy może jest spowodowane temperaturą otoczenia około 5stopni ?
Sprawdz czujnik temperatury.
Na początku auto działa na tzw. małym układzie chłodzenia, dopiero jak silnik się nagrzeje to termostat otwiera duży układ chłodzenia czyli dojście do chłodnicy. Termostat w Twoim silniku jest otwierany przy jakiej temperaturze?
Mam problem z robiłem w Fabii 1.4 MPI. Mianowicie, brak komunikacji z komputerem i nie mogę zdiagnozować usterki, a usterka wygląda tak - silnik pracuje w trybie awaryjnym, świeci EPC. Kiedy jest upał, to pracuje normalnie, bez żadnych kontrolek i objawów, do momentu ochłodzenia. Po kilku kilometrach znowu tryb awaryjny. Który czujnik jest tak wrażliwy...
Okazało się, że to awaria czujnika temperatury silnika. Po jego wymianie problem ustąpił.
Witam. Kupiłem Skodę Fabię 1 hatchback 2001 1,4 moi , benzyna , 60 km mocy. Mam parę pytań: 1: mam zegar od temperatury płynu chłodzącego lecz nie mam żadnych liczb temperatury tylko sama wskazówka i kreskę na początki na środku na końcu . Kiedy wentylator ma się włączyć ? Jeśli kreska jest na połowie wtedy ma zadziałać? 2: ostatnio jeździłem sobie...
Ale tak sobie myślę, że jak padła jedna cewka to dlaczego wszystkie świece są mokre? Zastanawia mnie sonda i ta dziwna temperatura w blokach.
Jak przełącza bez problemu jak osiągnie 35 C temperatury wody .
moze byc w lusterku zewnetrznym lub w dolnej czessi zderzka przedniego nie pamietam strony lecz szukałbym z lewej
Sprawdzić jaką temperaturę widzi sterownik , wyczyścić i zaadaptować przepustnice.
Na początek czujnik temperatury silnika do sprawdzenia lub wymiana.
Mógłbyś się wysilić i poszukać Jeden z wielu tematów: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic68... Kup, jest tani i wymień
Zajżyj na www.autoelektronika,com.pl
jakis problem prawdopodobnie z reduktorem, wtryskami lub regulacja.wplyw temperatury latwo sprawdzic przelanczajac na benzyne i recznie wlanczajac na gaz przy wyzszej temperaturze.
Jedna wtyczka wygląda jak wtyk światła przeciwmgielnego przedniego. Druga ta cała czarna to nie sama wtyczka a wtyczka z wpiętym czujnikiem temperatury zewnętrznej. Z niego jest odczyt na zegary (jeśli jest MFA lub FIS) do klimatyzaycji (próg załączenia kompresora )
Chodzi o czujnik G72 G72 Czujnik temperatury kolektora dolotowego https://obrazki.elektroda.pl/5417433700_...
Witam mam pewien problemik z ogrzewanie, ale do konca nie wiem morze w skodzie fabi tak jest.M mam klime poałtomatyczna po ustawieniu pokretła na jaka kolwiek temperature w samochodzie jest ciagle taka sama temperatura czyli 18 stopni nie wazne czy ustawie na 18 czy na 22 lub 26 on dmucha cały czas takim chłodnym powietrzem, wyjatkiem oczywiscie jest...
To podjedź do innego gazownika skoro nie chciało mu się sprawdzić czujnika temperatury reduktora.....
Z tego co wiem to nie.Mam wrazenie ze płacę bo "coś"zrobiono a jest to samo. Jak dodaje dosc mocno gaz to w koncu zapala.Msm wrazenie ,ze nie podaje paliwa.Pompa paliwowa?przepustnica?czujnik temperatury?
Posprawdzaj kable i napięcia zasilania czujników, bo masz duży rozrzut błędów: MAP sensor czujnik wałka , temperatury cieczy.
A może nie to samo, jeśli mniejsze wciśnięcie pedału gazu wytworzy podciśnienie? (Tak swoją drogą, podciśnienie pomaga w parowaniu wody i też obniża temperaturę)
A trzyma Ci pełne 90 stopni? (temperatura silnika oczywiście)
Czasami pada sam licznik, trzeba go naprawic
Na zdjęciach widać dwa błędy -nie wpięta wtyczka w jednym wtrysku lpg -zle zamocowany filtr przy reduktorze powinien być pionowo cewka do góry Na koniec poprawna regulacja po obrotach i po temperaturze.
Czy możecie mnie naprowadzić z tym czujnikiem tempoeratury zewnętrznej ? Jeśli auto ma komputer, to wtedy czujnik podpina się bezpośrednio do zegarów. A jeśli nie ma komputera, to skąd climatronic zna temperaturę zewnętrzną ?
Odkąd są plusowe temperatury na dworze błędy nie wyskakują, podejrzewam że czujnik temperatury jest uszkodzony.
mam skode fabie 1.4mpi,przestał działać prędkościomierz ,wskażnik paliwa i temperatury oraz pomiar kilometrów,jak usunać usterke?
Jaki silnik posiadasz? Coś więcej napisz o samochodzie.
Można sprawdzić złącze ECU i połączenia pod skrzynką bezpieczników
I że to o to chodzi bo drogie jest dosyć https://czesci.zagielauto.pl/pl/p/Silnik...
Wiatrak włącza się jeśli temperatura płynu się podniesie, natomiast temperatura nie podnosi się a płyn ubywa.
który czujnik temperatury (bo chyba jest ich kilka)?
Jeżeli masz przypadkowe zwarcie na stykach zamka np. z powodu korozji, to wyciąganie baterii z pilota nic nie zmieni bo to nie on jest winien, a kontroler dostaje bzdurne sygnały z zamka (np przy drganiach zmianach temperatury itd)
Butla zakręcona. Jutro rano napiszę o wyniku eksperymentu o ile temperatura będzie minusowa. Dziękuje bardzo!
Tak jak pisałem powyżej, dokładne sprawdzenie różnicy temperatur na wyjściu i wyjściu
Mam problem z mrugającą kontrolką ciśnienia oleju Skoda fabia 1.4 16v 2001.W momencie kiedy temperatura silnika osiąga ok 80-90 stopni włącza się sygnalizacja ciśnienia oleju.Czujnik wymieniony,wymienione panewki,olej,wyczyszczony smok w misce olejowej.ciśnienie oleju sprawdzone jest ok.
Skrzynka, tak. Tylko dlaczego oczko... ? Oczko nie miało żadnych uszkodzeń czy wżerów. Temperatura wydzielała się na poluzowanym styku oczka z bezpiecznikiem.
Uszkodzony silniczek klapy nastawczej temperatury V68 albo v71 nie jestem pewny...Przykro mi ale do demontazu deska
niemozesz sie polaczyc z klimatronokiem bo go niemasz ,a w manualu pokreciolki + linki steruja klapami w nagrzewnicy moze spadlo krores zabezpieczenie..... Mało poinformowany jesteś, temperatura regulowana serwem
Robokop Do prowadnic zacisku jakikolwiek, z ŁT włącznie i tu się z tobą nie zgodzę-Przetestowałem na autach klienta -Jakikolwiek smar pod wpływem temperatury robi się skamieliną i na dodatek zżera gumkę osłaniającą.Miedziana też się do tego nie nadaje,jest jeszcze gorzej.Polecam dedykowany z ate.
Określ dokładnie kolory przewodów jak możesz. Mi wyglądają na brązowo-żołty i chyba brązowo-biały, co by pasowało do czujnika temperatury zewnętrznej. Ich oderwanie może się objawiać np. włączeniem się wentylatora chłodnicy, zaraz po włączeniu zapłonu.
Witam, dzisiaj przymroziło u mnie do -3. Pierwsze odpalenie (Skoda Fabia, 1.4 TDI, 2007 r.) w takiej temperaturze i po chwili ostrzeżenie dźwiękowe, kontrolka płynu (czerwony termometr). W zbiorniku płyn w normie. Gdy silnik jest zimny, np. po całej nocy, odpala bez większych problemów. Gdy silnik się podgrzeje, nadal miga. Wystarczy zgasić silnik i...
Witam, odpalasz na lpg czy na benzynie?
To zostaw klapę na razie i doprowadź układ klimatyzacji do porządku. Temperaturę możesz sprawdzić na rurkach od parownika.
POdepnij manometr na pompe i zobacz ile podaje na pompki wygląda jak by się kończyła. Masz na myśli vacum? Mogę to sprawdzić, ale będzie to miało coś wspólnego z temperaturą Twoim zdaniem?
Przy składaniu tego siłownika są trzy "pułapki": 1. Odwrotnie wsadzony silnik. Kręci w druga stronę i siłownik blokuje się w skrajnej pozycji. 2. Odwrotnie wsadzony potencjomentr tu ryzyko mniejsze i tylko w niektórych modelach siłowników. 3. Złe zamontowanie całego siłownika. Tzn zła pozycja zazębienia z trybem klapy. Po montażu trzeba skasować błąd...
Dalej problem z odpalaniem? Poprawiło się chociaż trochę czy w ogóle? Podgląd parametrów czyli jak to wszystko działa (co widzi i co robi ECU - czyli w jak długich cyklach są otwierane, temperatura, korekty - czyli czy chce dawać więcej benzyny czy mniej niż daje) - mechanik samochodowy, interface i poprosić o dane z zimnego silnika.
Tak, oczywiście. Wszystko niby jest tak, jak powinno. Nigdy nie miała problemu z odpalaniem. A od dłuższego czasu właśnie gdy się nagrzeje tak na słońcu, to lipa z odpaleniem. Wymienione sondy na lepsze z górnej półki, świece, rozrząd, czujnik temperatury, jak i położenia wałka. I lipa. Zimna zapali na dotyk.
Lub przekaźnik w czujnik temperatury sterowany z rozrusznika. Nieraz działa nieźle.
Mam problem z odpaleniem silnika. Po długim kręceniu za trzecim razem odpala. Porblem pojawia się nie reguralnie, nie ma wpływu temperatura. Był sprawdazny komputerem, nie wykryto żadnych błędów. Proszę o pomoc!
Zapach benzyny jest również wyczuwalny w spalinach, jakby nie przepalał tej benzyny (wtedy kiedy pracuje na 3 cylindrach). Jeśli gubiłby iskrę to wydaje mi się że znaczenia nie miałaby temperatura silnika i problem występowałby cały czas.
temperatura silnika skoda fabia skoda fabia wskaźnik temperatura temperatura silnik skoda fabia
rodzaj enkoder otwieranie centralnego zamka awaryjne sonoff temperatura
przyrządy pomiarowe instrukcje samsung ue50nu7462 obraz
Pioneer VSX-415: Jak włączyć funkcję Loudness? Krajalnica GORENJE R401W pracuje bez przerwy - przyczyny i rozwiązania