To nie jest czujnik wstecznego a skrzyni? Co do pytania to czujnik temperatury silnika.
Moja Fabia miała uszkodzony czujnik temperatury. Raz wskazówka była "na 0" czasem na zimnym pokazywała, że jest przegrzana ale ogólnie nie miało to wpływu na zapalanie zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Dlatego zachęcam w pierwszej kolejności do diagnostyki. Pozdrawiam.
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
Może ktoś miał podobną sytuację lub wie co może być przyczyną zapalania się kontrolki ? Nie pamietam dokładnie czy to ta kontrolka się zapalała, ale jak miałem za mało płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym to zapalała mi się jakaś kontrolka, chyba właśnie od temp. silnika i "pikało" 3 razy. Sprawdź w instrukcji, może wystarczy dolać płynu.
Witam . Temperatura jest brana z układu chłodzenia silnika.Powodem powolnego wzrostu temperatury może być uszkodzony całkowicie lub częściowo termostat.Najłatwiej sprawdzić po krótkim odcinku jazdy,czy chłodnica nie robi się ciepła,gdy wskazówka podniesie się na pierwszą kreskę wskaźnika.
Jeśli silnik gaśnie dopiero po rozgrzaniu, warto zwrócić uwagę na czujnik położenia wału oraz czujnik walka rozrządu. Oba elementy często odmawiają współpracy dopiero wtedy, gdy silnik uzyska wyższą temperaturę.
Instrukcja obsługi strona 23 "Lampka kontrolna "niebieska" pozostaje zapalona dotąd, aż silnik osiągnie temperaturą roboczą. Unikać dużych prędkości obrotowych, wciskania do końca pedału przyspieszenia i dużego obciążenia silnika."
Czyli moim zdaniem wypadanie zapłonów jest spowodowane właśnie tą kompresją. Obstawiam że dół silnika do roboty.
wiele danych na temat wolzwagenow jest na stronce http://volkswagen.msk.ru/ ale miloby bylo jakby kto w zamian wkleil info na temat schematy fabii pozdrowienia A jaki masz silnik, bo tego jest sporo.
Ta biała emulsja powstaje przy jeżdżeniu na krótkich odcinkach przy niskich temperaturach nawet w 126p chłodzonym powietrzem.
A trzyma Ci pełne 90 stopni? (temperatura silnika oczywiście)
Laweta i na warsztat. Chyba że dysponujesz minm testerem aby sprawdzić parametry jak obroty i temperatura.
Okazało się, że to awaria czujnika temperatury silnika. Po jego wymianie problem ustąpił.
problem tkwi w tym, że wskaźnik temp. po odpaleniu wskazuje poziom zerowy. Dopiero gdy silnik pracuje około 30 minut, temperatura wskazuje poziom połowy. A według twojej logiki to jak powinno być odwrotnie? Następnie, gdy włącza się ogrzewanie, silnik zaczyna tracić moc i zaczyna szarpać. Jedyne co możesz "włączyć " to dmuchawę. Dziwny przypadek.
sprawdziłem silnik nie osiąga temperatury a termostat jest zamknięty czy to możliwe że są grzałki w małym obiegu
zmien czujnik temperatury-standart..
Na początek czujnik temperatury silnika do sprawdzenia lub wymiana.
Ile tej temperatury teraz pokazuje po wymianie.
Chodzi o czujnik G72 G72 Czujnik temperatury kolektora dolotowego https://obrazki.elektroda.pl/5417433700_...
Sorki fabia 2002r. silnik 1,4 16V AUA pozdrawiam
który czujnik temperatury???
Mam problem z robiłem w Fabii 1.4 MPI. Mianowicie, brak komunikacji z komputerem i nie mogę zdiagnozować usterki, a usterka wygląda tak - silnik pracuje w trybie awaryjnym, świeci EPC. Kiedy jest upał, to pracuje normalnie, bez żadnych kontrolek i objawów, do momentu ochłodzenia. Po kilku kilometrach znowu tryb awaryjny. Który czujnik jest tak wrażliwy...
Mam taki problem, po włączeniu zapłonu wyświetla mi się lampka kontrolna [Temperatura silnika/poziom płynu chłodzącego] Zaświeca się na kilka sekund, jest trzykrotne pisknięcie i świeci się cały czas na wyświetlaczu. Tak za kążdym razem gdy zapalam samochód. Poziom płynu mam prawidłowy. Czy możliwe jest to przez temperature na dworze?? Prosze o podpowiedzenie...
Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, blok nr. 7 - ma cztery okienka. 1 - temperatura paliwa 2 - temperatura oleju 3 - temperatura powietrza zasysanego 4 - temperatura płynu chłodzącego Teoretycznie po nocnym postoju powinny być one zbliżone do siebie i być w okolicach temperatury otoczenia.
Na początku auto działa na tzw. małym układzie chłodzenia, dopiero jak silnik się nagrzeje to termostat otwiera duży układ chłodzenia czyli dojście do chłodnicy. Termostat w Twoim silniku jest otwierany przy jakiej temperaturze?
Zapach benzyny jest również wyczuwalny w spalinach, jakby nie przepalał tej benzyny (wtedy kiedy pracuje na 3 cylindrach). Jeśli gubiłby iskrę to wydaje mi się że znaczenia nie miałaby temperatura silnika i problem występowałby cały czas.
Wszystko się udało. Tylko teraz po wyłączeniu silnika wentylator chłodnicy ciągle pracuje. Spadła temperatura poniżej 90stopni ale nadal pracuje. Czy ktoś może pomóc co zrobić?
Dzień dobry Koledzy nie chcę zakładać nowego wątku. Czujnik Skody o nr 8Z0820535 działa, ale pokazuje zaniżoną temperaturę. Jaka powinna być jego rezystancja przy danej temperaturze? Czy ktoś dysponuje charakterystyką? Przy temperaturze ok. 12 stopni czujnik pokazuje ok. 5stopni. Piszę o temperaturze wyświetlanej przez komputer pokładowy. Pacjent to...
Rocznik mojej Fabii to 2001, kod silnika AZE 1.4/44kW. Grzałka sondy dostaje na stałe plus zasilania poprzez bezpiecznik, zaś mase ze sterownika silnika.
U mnie jest to samo ale dopiero jak silnik osiągnie temperaturę czy może być ten sam problem czyli cewka
I że to o to chodzi bo drogie jest dosyć https://czesci.zagielauto.pl/pl/p/Silnik...
Mam problem z odpaleniem silnika podczas delikatnie minusowych temperatur. Problem ten zaczął się po wymianie panewek i uszczelniacza skrzyni biegów. Zalany olej 10W40. Silnik kręci dosyć długo, jeśli uda się już odpalić, to jest kwestia 20 sekund później gaśnie po nierównej pracy silnika. Przy próbie ponownego odpalenia piszczy i zapala się kontrolka...
Dalej problem z odpalaniem? Poprawiło się chociaż trochę czy w ogóle? Podgląd parametrów czyli jak to wszystko działa (co widzi i co robi ECU - czyli w jak długich cyklach są otwierane, temperatura, korekty - czyli czy chce dawać więcej benzyny czy mniej niż daje) - mechanik samochodowy, interface i poprosić o dane z zimnego silnika.
Niby przez moment wszystko działało normalnie, ale dzisiaj znów to samo. Zupełnie tak jakby to zależało od temperatury.
Jak nie będzie chciał zapalić połącz przewodem elektrozawór na pompie bezpośrednio z "+" akumulatora i zobacz czy odpali. A poza tym czujnik temperatury najprawdopodobniej do wymiany. Możesz też zobaczyć jak wygląda wewnątrz ta okrągła kostka elektryczna po lewej stronie silnika. Dodano po 2 Sprawdzałeś gniazdo n109 i bezpieczniki?
Mam problem z mrugającą kontrolką ciśnienia oleju Skoda fabia 1.4 16v 2001.W momencie kiedy temperatura silnika osiąga ok 80-90 stopni włącza się sygnalizacja ciśnienia oleju.Czujnik wymieniony,wymienione panewki,olej,wyczyszczony smok w misce olejowej.ciśnienie oleju sprawdzone jest ok.
Przy składaniu tego siłownika są trzy "pułapki": 1. Odwrotnie wsadzony silnik. Kręci w druga stronę i siłownik blokuje się w skrajnej pozycji. 2. Odwrotnie wsadzony potencjomentr tu ryzyko mniejsze i tylko w niektórych modelach siłowników. 3. Złe zamontowanie całego siłownika. Tzn zła pozycja zazębienia z trybem klapy. Po montażu trzeba skasować błąd...
Butla zakręcona. Jutro rano napiszę o wyniku eksperymentu o ile temperatura będzie minusowa. Dziękuje bardzo!
To jeżeli samochód stoi u elektryka to już trzeba to zostawić jemu. Choć kompresja 10 to już troszkę mało jak na ten silnik. A to 10.1 to tylko na tym jednym czy na wszystkich tyle jest?
Nie byłbym pewien, czy bez grzania świec zapłon by w końcu nastąpił Stwierdzenie mało precyzyjne - w jakich warunkach by mógł nie nastąpić i dla jakiego silnika? Zasadniczo każdego w miarę współczesnego i zdrowego diesla można odpalić bez świec w dodatnich temperaturach. Silniki common rail nawet w ujemnych.
Tu na zdjęciu temperatura reduktora powinna być 90 stopni a silnik rozgrzany wtedy był i miał 90.
Witam, mam dokładnie ten sam problem w mojej Fabii 2019. Dzieje się tak, gdy temperatura w nocy spada poniżej około 2,5°. pojawia się cała gama ostrzeżeń. Uważam, że problemem jest czujnik i powiedziano mi, że czujniki są połączone łańcuchowo, dlatego gdy jeden z nich przejdzie, oznacza wiele problemów, które nie istnieją. Myślę, że rozpoczęcie od...
Uszkodzony silniczek klapy nastawczej temperatury V68 albo v71 nie jestem pewny...Przykro mi ale do demontazu deska
Dzień dobry. Od jakiegoś miesiąca jestem posiadaczem Fabii 1.2,z 2003r sama benzyna z przebiegiem niemal 200 tyś,od kilku dni skoda po odpaleniu na zimnym silniku falują obroty, czy po dłuższym postoju tak 3, 4 godziny po jeździe i ponownym odpaleniu dodając gazu obroty spadają do zgaśnięcia auta, wszystko na postoju, trwa to około 3, 4 minut i wszystko...
Skoda Fabia 2 zwarcie czujnika temperatury zewnętrznej Proszę o pomoc mam zwarcie w aucie i nie mogę dojść gdzie podpięty komputer pod auto pokazuję zwarcie plusa z masą anteny zewnętrznej Byłem u mechanika i rozłożył ręce miał ktoś w fabia z tym problem nowy akumulator wytrzymuje dzień i rozładowuje do zera Czujnik temperatury zewnętrznej często montowany...
Czy ty tym swoim urządzeniem jesteś w stanie odczytać wartości z bloków pomiarowych? Jeżeli tak to podaj czasy wtrysków, wartość podciśnienia z czujnika MAP, temperaturę silnika. Odczytaj te wartości dla rozgrzanego silnika pracującego na biegu jałowym. Czas wtrysku - blok 002 pozycja 3 podciśnienie Map - blok 003 pozycja 2 temperatura silnika - blok...
Podłącz zwykły manometr,ciśnienie powinno być w granicach od 1atm. do 3atm.Jego wielkość uzależniona jest od obrotów, temperatury,rodzaju oleju itp.Sprawa jest bardzo ważna,grozi awarią silnika.
Wyczyściłem przepustnicę i map sensor, wymieniłem sondę, moc trochę się poprawiła. W vcds w blokach pomiarowych chyba w grupie 37 wyświetla bs1-s1 ok, a jak robię test w basic settings grupa 34 to wywala b1-s1 not ok, być może dlatego, że do testu powinna być temperatura katalizatora ok 350 st a u mnie jest caly czas -32 st. Dopóki nie zrobię testu...
Sprawdz czujnik temperatury.
Jaki silnik posiadasz? Coś więcej napisz o samochodzie.
Silnik gaśnie na gazie, raczej przed osiągnięciem 90 stopni (nie zwracałem na to uwagi czy osiągnął temp. w granicach 90 stopni), po wciśnięciu sprzęgła. Przełączenie na gaz następuje po przekroczeniu przez silnik temperatury 65 stopni. Koledzy sobie podyskutowali, a ja nadal mam problem z gasnącym silnikiem...
Temperatura silnika to tylko 73 C w trakcie pomiaru. Spróbuj porządnie rozgrzać auto. Najlepiej jak masz blisko autostradę to przeleć auto po autostradzie tak z 20 minut i po tym spróbuj jeszcze raz. Czasem takie wypalenie pomaga.
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
Ciekawostka: Gdy odłącze czujnik temperatury w obudowie termostatu silnik działa bardzo dobrze, nic nie szarpie oraz ma moc.
Witam, Dotyczy: Skoda Fabia 1, 2007r 1.2benzyna 47kW Proszę Was o pomoc Przy każdym odpaleniu zimnego silnika towarzyszą nierówna praca i silne telepanie auta. Przy lekkim przegazowaniu wszystko ustaje po okolo10 sekundach, jeśli zaś nie nacisnę gazu to potrwa to dłużej (okolo 5sekund)i sam zgaśnie. W momencie kiedy silnik sie nagrzeje nie ma problemu...
Najlepsze jest to że do tego silnika są aż trzy typy termostatów.
A co myślicie o tych świecach - BOSCH 0 242 232 502 z czterema elektrodami masowymi? Jaką przewagę mają świece irydowe? Mniejsze utlenianie czy lepsza praca w wyższych temperaturach? Jaka odległość elektrod, bo do tego silnika podają świece z odległościami 0,9, 1,00 a nawet widziałem 1,2 mm.
Może to tylko jakiś czujnik temp się zawiesza stąd taki objaw. Jak to w vagu będziesz miał dwa osobne czujniki lub jeden zintegrowany z dwoma pomiarami. Jeden pomiar na tablice rozdzielczą i jeden do ecu. Podłączyć kompa i sprawdzić temperaturę z ecu. Temperatura na wskaźniku temperatury w normie (nigdy nie wskazała powyżej 90). Temperatura na desce...
(at)user64 Podpowiem tak - ten element ma każdy starszy samochód, tak powiedzmy do 2000 roku. Część ta jest przed każdym kierowcą. To przychodzi mi do głowy wskaźnik temperatury, bo nowsze często go nie mają. Albo ogólnie licznik. Ale coś mi tu się nie klei.
Ale mi nie chodziło o problem z odpalaniem. Diesle słabo się grzeją, a te o małej pojemności tym bardziej. Gdy na zewnątrz jest zimno, to temperatura w aucie osiągnie akceptowalny poziom pewnie po 10 km jazdy.
Witam mam dwa następujące błędy na vagu co z tym dalej działać proszę o jakieś podpowiedzi. 16555 P0171 Wyważenie paliwa – system osłabiony (bank 1) B - po skasowaniu znika 16502 P0118 Obwód temperatury chłodziwa silnika - wysokie wejście (niska temp.) A - po skasowaniu powraca.
Witam serdecznie. Pacjent to skoda fabia I kombi silnik 1.2 Zaświeciła się ikonka od oleju sprawdziłeam poziom. Było bardzo malutko więc dolałam olej ...po 3 dniach znowu kontrolka...chciałam dolac odkręcam korek oleju a tam skorupa ...jakby zamarzł. Nie zgęstniał....tam jest skorupa kompletna...myślałam że może jakaś woda przy korku więc rozgrzałam...
Mam problem z odpaleniem silnika. Po długim kręceniu za trzecim razem odpala. Porblem pojawia się nie reguralnie, nie ma wpływu temperatura. Był sprawdazny komputerem, nie wykryto żadnych błędów. Proszę o pomoc!
Lub przekaźnik w czujnik temperatury sterowany z rozrusznika. Nieraz działa nieźle.
Witam Państwa. Posiadam samochód Skoda Fabia 1 z silnikiem 1.9 TDI i borykam się z problemem migającej na czerwono kontrolki płynu chłodniczego, która dodatkowo wydaje trzykrotny, charakterystyczny sygnał dźwiękowy. Poziom płynu chłodniczego jest w normie. Z informacji, które znalazłem w poradnikach, wynika, że problem może dotyczyć zbiornika płynu,...
A podepnij się pod sondę i sprawdź szczelność kolektora przy głowicy, pod przepustnica, zacisnij przewód od odpowietrzania baku, zapnij manometr w kolektor i porównaj z map sensorem, sprawdź temperaturę powietrza zasysanego i jeżeli jest wszystko w normie to podmien srerownik silnika
Witam, dzisiaj przymroziło u mnie do -3. Pierwsze odpalenie (Skoda Fabia, 1.4 TDI, 2007 r.) w takiej temperaturze i po chwili ostrzeżenie dźwiękowe, kontrolka płynu (czerwony termometr). W zbiorniku płyn w normie. Gdy silnik jest zimny, np. po całej nocy, odpala bez większych problemów. Gdy silnik się podgrzeje, nadal miga. Wystarczy zgasić silnik i...
Jaką temperaturę widzi komputer? Model instalacji musisz podać żeby tutaj ktoś coś podpowiedział.
A można prosić o dokładniejsze wytłumaczenie, da się to zrobić bez wizyty u mechanika? Może głupie pytanie, ale czy chodzi o przerwę na świecach??Wcześniej nie dodałem iż instalacja jest jedną z pierwszych Pozdrawiam Tak koledze chyba chodzi o przerwę między elektrodami świec. Gaz jest mniej kaloryczny, a więc jest potrzeba lepsza iskra. Bez wizyty...
Może się nigdy nie otworzyć na wolnych,jest za zimno Przy obecnych temperaturach, po jeździe i jak dłużej postoi to powinien, ale też ciężko będzie to zauważyć bo dolny wąż może być cały czas zimny (zanim ciepły płyn przeleci przez chłodnicę to już zdąży się zamknąć). Warto by też uzupełnić - najlepiej zostawić pokrywę silnika przymkniętą i włączyć...
Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry. Mały offtopic ale mam odwrotną sytuację. Auto identyczne jak autora tematu tylko z roku 2003. Na teście wychodzi "statyczny błąd czujnika temperatury" a wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo - wskazuje płynnie powolny przyrost temperatury a potem wskazówka...
Po pierwsze. Termostaty sprawdza się „gotując” je w garnku z wodą, termostat zawieszony tak aby nie dotykał ścianek garnka, do wody wkłada się termometr i garnek grzeje się na kuchence. Zalewanie wrzątkiem to nie jest obiektywny sposób pomiaru, ponieważ zimny termostat odbiera kilka stopni wodzie. Masz rację aby to sprawdzić praktycznie ,to należy...
Skoda Fabia I 1.4 TDI nie chce odpalić na zimnym silniku na ciepłym odpala od strzału akumulator dobry świece nowe.Samochod odpala dopiero po długim kręceniu. W czym może tkwić problem ? AI: Czy problem z odpalaniem występuje przy określonej temperaturze otoczenia? Nie AI: Czy sprawdzałeś stan układu paliwowego, na przykład filtr paliwa lub jakość paliwa?...
otwierałem drzwi od strony kierowcy kluczykiem i nadal tak robię ale pozostałe drzwi muszę otwierać od środka klamką Dodano po 3 podejrzewałem moduł komfortu ale moim zdaniem jakby się to miało uszkodzić to by się stało z dnia z dnia na dzień a nie stopniowo i temperatura też miała na to wpływ czym cieplej to szybciej działało
Witam !!! dziekuję za pomoc . Sprawdzę czujnik temperatury i dam znać co z tego wynikło . pozdr D.RZ
Witam za moło wiem , ale nidawno miałem podobny przypadek okazało się że winny był czujnik temperatury silnika, ale zastrzegam że to tylko sugestia może coś więcej jak, od kiedy to się dzieje
Sprawdziłeś ten czujnik temperatury cieczy G62? najlepiej jak byś podłączył kompa i porobił logi statyczne wszystkich czujników które są odpowiedzialne za skład mieszanki, sonda lambda czujnik temperatury cieczy G62 MAF zaniża wartości lub nie wskazuje zadanych wartości czujnik temp. zasysanego powietrza czujnik położenia przepustnicy dodaj również...
Witam Kolejny problem ze skodą. Skoda fabia 1 1.4 mpi 2002 r z gazem 2 generacji. Po wcześniejszych wymianach czujnika położenia wału i walka rozrządu, sondy lambda, nowe świece platynowe , nowy moduł zapłonowy, Zaczęła jeździć normalnie aż do wczoraj. Podczas jazdy szkubło autem i silnik zaczął pracować jakby na 3 cylindry, wolne obroty około 600 ,...
Pomiar ciśnienia na pompie tandem do odpalenia potrzebne jest ciśnienie 1,5-2 bary ,inaczej nie napełni pompo-wtrysków prawidłowo plus czy czasem nie schodzi z niej paliwo do filtra. Dwa przegląd temperatur jakie widzi sterownik silnika (paliwa oraz silnika) oraz czy widzi obroty z wału podczas kręcenia silnikiem.
Temperatura tak jak pisałem pokazuje ok 85 stopni. Rośnie normalnie, podczas jazdy nie czuc różnicy. Czy walnięty czujnik temperatury nie wyskoczyłby w vcdsie? I dziwne że ten błąd alternatora też właśnie wyskakuje przy tej temp. Zauważyłem ostatnio że jak naprawdę długo pokrece silnikiem to w końcu odpali. Dziwna sprawa ogólnie.
Przeczyszczenie/wymiana na nowy sensora MAP dało tyle że zniknął błąd 106. Ale nadal nie odpalał. Oddałem do mechanika. Wymienił czujnik temperatury (ja myślałem że jest zintegrowany z MAP) i auto odpala. Ta sonda lambda to jest ta co wchodzi od góry do katalizatora czy ta od dołu?
Witam problem polega na tym, że w przypadku jeżeli silnik jest zimny to występują problemy z odpaleniem, gdyż nie ma grzania świec żarowych. Czujnik temperatury i przekaźnik od świec wymienione.
(at)mirrexw dzięki - to już jest jakaś opcja sprawdzenia. Tylko, że tym moim urządzonkiem chyba nie mam jak sprawdzić położenia pedału gazu, czy otwarcie przepustnicy wystarczy? Z tego co zrozumiałem to wybrane parametry na ostatnim filmie wybrałem prawidłowe (poza tym pedałem gazu), tylko muszę zrobić tak jak piszesz na 3 biegu rozpędzę się powiedzmy...
Jak sama nazwa wskazuje czujnik temperatury powietrza w kolektorze znajduje się w kolektorze ssącym silnika, jest zamontowany gdzieś przy przepustnicy najczęściej. nie wiem dokładnie gdzie w tym modelu.
Dwie sondy? Pierwsze słyszę. Z tego co wiem to jest jedna, która składa się z 2 obwodów (4 przewody) Jeden obwód odpowiada za pomiar zawartości tlenu w spalinach a drugi za podgrzanie płytki pomiarowej do wysokiej temperatury ( bo tylko wtedy sonda działa ) w początkowej fazie pracy silnika ( potem sonda jest już podgrzewana przez spaliny ).
Witam, w maju 2018 roku kupiłem używaną skodę fabię sedan 1.4 16V i mam problem ze wspomaganiem kierownicy. Poprzedni właściciel również miał problemy ze wspomaganiem i oddał pompę do regeneracji i przez 2 miesiące było wszystko ok. Po 2 miesiącach od regeneracji pompa działa "kiedy chce". Olej jest OK. Problem pojawia się w zależności od pogody na...
Pierwsze komputer czyli błędy potem parametry np wartości temperatury z czujnika temperatury paliwa i płynu chłodzącego. Dwa fabia 1 1.9 Tdi czyli pewnie TDi PD a dokładnie silnik o oznaczeniu ATD. Czyli typowe bolączki PD. Jak wycierający się wałek rozrządu i szklanki. Rozjechane gniazda pompowtryskiwaczy i co za tym idzie ich uszczelnienia. Padające...
Wydaje mi się że może to być silniczek krokowy. Działa on jak automatyczne ssanie, może źle dysponować dawką paliwa i dlatego mogą wystąpić takie problemy. U mojego samochodu czasami jest tak że jak zapale przez minutę, dwie silnik chodzi na ponad 1,5k obrotów potem spada na prawidłowe obroty.
Witam, Zapewne dla niektórych temat znany i problem rozwiązany. Dla mnie niestety nie (a wątków szukałem na forum od 2-óch tyg) Posiadam skodę fabia 1.4 mpi lpg z przebiegiem 117 tyś. od 22 tyś jeżdzę na LPG Ostatnio pojawił się następujący problem: W drodze do domu (ok. 6km) samochód zgasł chyba z 8 razy. bez względu czy silnik był zimny czy rozgrzany,...
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Nie wiem czy to dobry dział. Chciałbym zasięgnąć opinii innych użytkowników odnośnie rozgrzewania się tego auta i ogrzewania. Od momentu startu w temp -5 st silnik osiąga pełną temperaturę po przejechaniu około 10 km. Jeśli nadmuch ustawiam na 3 to po około 40 km w kabinie można już na upartego zdjąć kurtkę. Wydaj mi się to trochę słabo jeśli porównuję...
Skoda Fabia 1.0 110KM (2022) Silnik 1.0 TSI (turbodoładowany) - zgłaszane problemy z układem wtryskowym i turbosprężarką po 60-80 tys. km Zdarzają się usterki cewek zapłonowych oraz zaworów EGR Problemy z łańcuchem rozrządu - zgłaszane przypadki rozciągnięcia łańcucha Elektronika - występują usterki czujników, szczególnie czujników parkowania i tempomatu...
Masz schemat, opis bezpieczników? Nie wszystkie obwody w samochodzie są cały czas pod napięciem. Według schematu ten bezpiecznik odpowiedzialny jest za rozrusznik czyli logicznie rzecz biorąc samochód powinien być unieruchomiony czyli powinien nieodpalać a rozrusznik kręci i samochód odpala normalnie. A i zapomniałem dodać że wyskakuje komunikat "...
Jaka temperatura przełączania na Gaz LPG najlepiej teraz zimą ? Mam 30 C i kiepsko nie chce ciągnąć wywala Check silnika pewnie wina wtryskiwaczy od nowości najechane 285 tys km będę robił regenerację na dniach.
Jeśli termostat pozwala na dogrzanie silnika to albo przepływ przez nagrzewnicę jest za mały - wtedy temperatura na króćcu odpływowym będzie przy włączonym wentylatorze wyraźnie niska, albo przepływ powietrza jest zaburzony - wtedy temperatura na odpływie płynu z nagrzewnicy będzie wysoka. Pierwszy przypadek może wiązać się z zapchaniem lub niepełnym...
LPG nie ma, diagnostyka była robiona, zapalała się kontrolka przegrzania (płyn chłodzący) zaraz po uruchomieniu silnika, a stan płynu OK, oraz pomarańczowa kontrolka recyrkulacji spalin? Diagnosta wygasił komputerowo obie kontrolki, ale jak się okazało, nieskutecznie. Biorąc pod uwagę inne posty z Elektrody, wymieniłem czujnik temperatury na nowy. Na...
Witam. Pacjent: skoda fabia 1.4mpi 68km z 2002r, pierwszy i jedyny wlasciel, przebieg 92tys km. Kilka miesięcy temu ciągle mrygala kontrolka od poziomu płynu chłodniczego. Auto trafiło do mechanika, ten wymienił baniaczek, króciec któryś, pompę wody, termostat, czujnik temp., zrobił płukankę układu jakims czysciwem, zalał nowy płyn. Po paru dniach znów...
Witam. Mam fabie 3 z 2019 roku 1.0 mpi i nie mam kontrolki jak się skonczy plyn do spryskiwaczy i na desce nie widzę jak i również przy przekręcaniu kluczyka kontrolki poziomu oleju, temperatury silnika , można to jakoś włączyć? Ostatnio przy wymianie mechanik stwierdził że ubyło litr oleju silnikowego ( wchodzi 3.4 litra ) i żadna kontrolka się nie...
Właśnie jak jadę na paliwie i dobrze rozgrzeje silnik a dopiero później przełączę ręcznie na gaz to chodzi normalnie. Dlatego pytam czy to wina temperatury, że przy tych 30stopniach poprostu nie idzie na gazie, tylko wymaga wyższej temp.
Cześć koledzy. Czy ktos mi podpowie odnośnie poniżych błedów? NIe wiem czy zacząć od sondy czy sie wstrzymać. W pracy silnika nie ma żadnych zmian, wyskakują błędy, po skasowaniu pojawiają się ponownie po przejechaniu 100-200 km. Co dziwne w momencie zapalenia sie kontrolki silnik zgaszony, temperatura płynu i powietrza -40 stopni. Skoda Fabia II FL...
skoda fabia temperatura skoda fabia czujnik temperatura silnik silnik skoda fabia
membrana pompa paliwo lanca dysza cordoba pompa paliwa
Trzeci niebieski przewód w wiertarce - jak podłączyć? Myszka SteelSeries Aerox 3 odłącza się przy ruchach