Nie trzeba to się tyczy samych wtrysków ich wymiany na nowe lub po regeneracji lecz nie we wszystkich pojazdach.
I co, rozwiązałeś problem, wymieniłeś wtryski na nowe?
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Zapowietrzone wtryski.
można , można , tylko trzeba chcieć. To co na zdjęciu to druciarstwo . Tak zamocowane wtryskiwacze to pułapka na syf z gazu, życie ich będzie krótkie i skonaja w męczarniach. Wężyki dłuuuuuugie , wychodząc z założenia że nie można inaczej to mozna wtryski zainstalować pod siedzeniem , albo w bagażniku.
Zamień miejscami wtryski benzyny , miałem w fabii podobny przypadek z zapchanym wtryskiem .
Może na początek zamień wtryskiwacze/cewki/świece miejscami Potem sprawdź okablowanie między wtryskiem a ecu
Ta Skoda również była od nowości na LPG Landi Renzo po 2 latach wymieniono wtryski LPG MED jak na zdjęciu wyżej. Na jakie nowe je wymienić?
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
Tak miałem na myśli adaptację wtrysków, więc po zamianie pomiędzy 3 i 4 cylindrem też zamieniłeś w ECU nr wtrysków.
Ściągnąłem osłonę silnika i była delikatnie wypięta kostka wtrysku
Może dodać inne typy wtrysków.
Witam. Potrzebuję stałą spalania wtrysku w samochodzie skoda fabia 1.2 htp 2004 rok. Pozdrawiam.
Oj przepraszam bardzo, kolega wiatajek miał rację. AZQ silnik. Problem już rozwiązany- masa była, nie było +! Winnym okazał się bezpiecznik w skrzynce bezpieczników od strony kierowcy. Jeśli ktoś będzie miał taki problem to sprawdzić bezpieczniki całkowicie po prawej stronie(nie pamiętam numeru) Trzeba kręcić rozrusznikiem i szukać bezpiecznika. Później...
Gazu w aucie nie masz? Podaj numery z tych wymienionych wtrysków jeśli posiadasz stare.
Teraz patrz-438 mbar i czas wtrysku 5,15ms. Podciśnienie spadło do 377mbar i czas wtrysku się skrócił do 4,12ms, jak sądze silnik już wyrównał obroty, ale dalej jest źle. Czas wtrysku nieobciązonego silnika powinien wynościc góra 3 ms, zazwyczaj 2,7.
Masz MFA w zegarach lub jakiegokolwiek FIS'a ? dawke zostaw bo i tak i tak nie ma czym jechac wiec 2.2 - 2.6 jest w sam raz. Jaki kąt wtrysku?
Mi to wygląda na słabe ciśnienie paliwa. Na sam początek sprawdziłbym ciśnienie na listwie, a w drugiej kolejności sprawdziłbym wtryski
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
W Dieslu i w benzynach zapłonem rządzi czujnik położenia wału i takie cudeńka mają miejsce jak zaczyna siadać, rządzi dawką i kątem wtrysku. Nie napisałeś czy był sprawdzany. U mnie tak było a "check engine" się nie zapaliło się chociaż podobno powinno.
Zwiększając ciśnienie paliwa (wyżej 3 bar) auto zaczyna pracować i zxpalać w miarę normalnie po pewnym czasie przechodzi w tryb awaryjny i wywala błąd misfire. Czy to może być rozjechana mapa wtrysku ?
Skoda Fabia 1 bardzo ciężko odpala na ciepłym- to problem startera lub -Hot start error, lub wtryski możesz wysłać mi dump z ECU -rozwiązam ten problem brak komunikacji z ECU -to problem z k-line (Radio, Abs, Klima) -napryamue może pomieścić przewod z diagnostyki do ECU
No dzięki pod koniec tygodnia to sprawdze , na razie do pracy więc nie ma czasu grzebać a tak jak wspomniałem , odpala fajnie a na gazie jedzie bez problemu . Dużo to roboty z wymianą takiego wtrysku ?
jaka korekta wtrysków oraz kompresja ??
Ne żadne wtryski. Ubywa wody/oleju?
Jak piszą to wszystko orientacyjnie podane, jak masz to montuj jak nie masz to poprawiaj pozostałe rzeczy.
To tak wygląda jak by silnik nie dostawał powietrza bo po wyjęciu wtrysków jak dostał powietrze przez otwory wtrysków to odpalił
Może poszukaj coś z brc, zavoli.. Wtryski mają żywotne i mocne.
3tys km temu byla cewka i pompa wody z plynem wymienione plus klocki wiec mysle ze kable i swiece sa ok Proste wykręcenie i ocena wizualna świec może pomóc w ustaleniu problemu . A teraz z drugiej strony: jeśli posiadasz tester to podaj co pokazuje 1 i 2 sonda na rozgrzanym silniku (po wykasowaniu błędu), jaki jest czas wtrysku i jakie podciśnienie...
Tak gaz fabryczny Landi Renzo. Jest jeszcze jakiś sposób żeby potwierdzić te wtryski? Regeneracja wtrysków załatwi sprawę na dłużej czy lepiej nowe?
Świece nowe NTG , cewka nowa. Wtryski od gazu odłączone. Tzn odłączone rurki.
Mechanik mnie straszy że to mogą być początki wypalonych pompo wtrysków i koszta są straszne Zmień mechanika i niech ten zmieniony odczyta dlaczego pali się kontrolka.
sekwencyjny wtrysk Czakram system BRC
Ja obstawiam że to nie wtryski. Gdyby były wtryski to objawy byłyby inne.
kazał mi wymienić listwę zasilającą wtryski ale nic to nie dało To znaczy co konkretnie zostało wymienione. byłem u Diesel specjalista sprawdził i że niby wtryski są dobre Dostałeś wydruki ze sprawdzenia pompek. Wyślij je, możesz na moje pw.
Przed skasowaniem odczytaj kod błędu. Podaj ilość przejechanych kilometrów na wtryskach, jakie masz założone.
Pod komputerem wtrysku jest szybkozłączka, pewnie sie rozłączyla.
kupić kerszera i zastąpić silnik napędem od paska alternatora , do tego regulator ciśnienia i za tym wtryskiwacze sterowane sygnałem wtrysku ropy
Kolega polar1739 miał racje wtryski były lekko zatarte
Logi jakieś cieżkie do ogarnięcia :) To już podczas nagrywania VCDS grup 32/33 dostałeś błęda z ubogą mieszanką? Podejrzyj jeszcze sonde lambda jakie ma napięcia, dobrze przegazować. Pewnie odłączałeś zasilanie że korekty LTFT długoterminowe są niskie bo krótkoterminowe mogą być takowe na zimniejszym szczególnie. Kupiłeś już nowe wtryski? :)
czy samochod jezdzi od nowosci na gazie???jezeli nie to jaki rodzaj wtrysku gazu zastosowano w tej fabi?? A skad wiesz, ze zastosowano instalke na wtrysku?:-)
Witam. Coraz więcej wskazuje na to, że życie moich PANów dobiega końca. Ponieważ jeden kosztuje 160zł (inni producenci za tą cenę oferują całą listwę) pytam, czy mogę te wtryskiwacze czymś zastąpić..czy lepiej nie, uznać, ze są warte tej ceny i kupić nowe takie same? Kilka słów o tym, co pod maską, pewnie ułatwi: Skoda Fabia 2005 silnik 1,2 HTP 40kW...
moim zdaniem coś z pompa wtryskową i wtryskami jest nie tak
Pobór prądu w normie. Do wymiany sonda lambda pierwsza oraz regulacja i przegląd LPG ( nowe wtryski i re reduktor)
grala1 podsunął pomysł odnośnie weryfikacji instalacji paliwowej. Usterka okazałą się bardziej prozaiczna ponieważ w smoku który w skodzie składa się z dwóch puszek zrobiła się galaretka i ta w zależności od okazji i ułożenia samochodu czasami zakrywała sitko w ssaku co powodowało zwiększenie podciśnienia w instalacji i pompa mimo że zaciągała paliwo...
Czy wtrysk jest mono czy pełny?
Podstaw wtryski i pewnie będzie jak nowa.
witam o ile dobrze pamietam to 60 kM to silnik 1.4 a 68 kM to silnik 1.3 od starej skody tylko z wtryskiem Dodano po 44 witam o ile dobrze pamietam to 60 kM to silnik 1.4 VW a 68 kM to silnik 1.3 od starej skody tylko z wtryskiem
Witam, jaka powinna być prawidłowa wartość kąta sprawdzając vagiem (VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2) ? silnik 1,9 sdi ASY skoda fabia. pozdrawiam
Co to znaczy parametry dobre? A może nie wiesz, na co patrzysz? Jak wygląda regulacja lambda, odczyt z MAP, położenie EGR, czas wtrysku przy tych objawach? Chcesz się założyć, że wartości się zmieniają?
Najpierw dokręcasz 2Nm , potem 8Nm , potem dokręcasz jeszcze 270 stopni - dotyczy dokręcenia jarzma wtryskiwacza . Niestety nie znam siły dokręcania dla cewki .
skoda fabia 1,2 silnik AWY nierówna paraca na biegu jałowym swiece wymienione, wtryski działaja, jest iskra na wszystkich swiecach, choc jak odłącze cewke 2 mała reakcja zmiany pracy silnika.
Użyj samostartu
Zbyt bogata mieszanka. Jakie pokazuje czasy wtrysków gdy pojawia się problem? Jakie jest ciśnienie paliwa?
Witam, po wyciągnięciu Pompowtrysków znajdowało się paliwo w cylindrach. Auto nie odpalało, zamówione mam nowe wtryski, ale czy to był objaw lejących się wtryskiwaczy?
Następny spec od szlaczków. Ręce opadają. Obd lub czasy wtrysku.
Witam,kupiłem niedawno skoda fabia2 1.2 benzyna 2010r,auto odpaliło i zgasło,brak zasilania na wtryskiwaczach,Proszę o pomoc?
A teraz to jakiś Monty Python, bo inaczej tego nie wytłumaczę. Zamieniłem wtryski gazu między cylindrami 2 i 3. Przełożyłem rurki i złączki elektryczne do wtryskiwaczy. Telepanie ustało a zapłony przestały wypadać. Spodziewałem się, ze usterka 'przewędruje' z uszkodzonym wtryskiem, albo pozostanie na miejscu, jeśli to nie wina wtrysku....ale usterka...
Czujnik temp. jest potrzebny dla ustalenia dawki wtrysku paliwa na zimnym jak i na ciepłym, wymień czujnik sprawdź świece podstawa, po tej wymianie jeśli nic nie pomoże sprawdź odmę sam zawór i silniczek krokowy może być przytarty ale to wątpliwe
Czy ktoś mógłby ocenić te mapy po ostatnich ustawieniach gaziarza. Samochód Skoda Fabia 1.2 HTP 65 kM 2004 r. Gaz założono w 2007 roku. Sterownik KME DIEGO Wtryski MWM-FOCUS 2,0 mm Reduktor KME RED. 1
Fuel Trim Jak tłumaczyć "fuel trim"? trim = można przetłumaczyć jako "zredukowany" prawda? Dalsza część komunikatu mówi: Bank 1: System Too Lean co można tłumaczyć: wtrysk 1 zbyt ubogo czyli potwierdzenie "fuel trim" Ja by zaczął od sprawdzenia zasilania paliwem a w szczególności od wtrysków i osprzętu. Może się mylę ale błąd raczej wyraźnie mówi że...
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
To chyba stary "skodoski" silnik z Faworitki tylko podpicowany wtryskiem. Tam trzeba zdjąć misę żeby do łańcucha się dostać /nie pamiętam dokładnie, ale jakiś element pokrywy rozrządu blokuje się o miskę/. Gwint prawy. Blokad nie ma tylko oczka łańcucha liczysz do ustawienia.
Kolego kk.2000: a propos sygnalu z TPS-a to wcale nie jest on taki niezbedny, powiem wiecej, sa autka ktore bardzo dobrze spisuja sie bez podlaczonego TPS np. Felicia 1.3MPI ([url=http://www.oponeo.pl/opony-do/skod... 1.4 MPI prawdopodobnie tak samo).
Nie pali na plaka po odłączeniu pompy, wtryskow. Paliwo jest dobre. Jak wyjąłem listę to całkiem wysoko wtryski dają. Nie wiem, nie mam już pomysłu
nie znalazłem tam nic. mysle ze jest jakis babol z instalacją bo auto nie pali , nie ma iskry ale zato wtryski podaja paliwo
żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
Na benzynie dusi się nie może wejść na obroty dopiero jak się go przemęczy do 3 tys obrotów, można powolutku do polowy sprzęgła ruszać, a jak już się zagrzeje przełączam. Na gaz to igła świece? wtryski zawory? Może ktoś coś podpowiedzieć?
Czy problem jest w złej mieszance? Coś za duży czas wtrysku jak na rozgrzany silnik, prawdopodobnie mapy masz LPG rozjechane i ubogo to one robią problem możliwe. Napisał byś więcej coś o instalacji LPG.
z góry wiem ze raczej nie wtrysk albo działa albo nie a skoro na obu paliwach jest problem cza szukać w kompie co go boli sonda? czujnik położenia walu ?
Czas wtrysku wydłuża się właśnie dlatego że jest ubogo. Wtryskiwacze od PB bym sprawdził.
Moze wtrysk gazowy noe trzyma i chodzi na 2 paliwach jednoczesnie. Zakrec butle w bagazniku, wypal gaz z instalacji i wtedy sprobuj.
Sam tego nie zrobisz. Choć byś nie wiem jak chciał. Nawet uszczelniacza nie kupisz właściwego. Oddaj do zakładu albo kup używkę pompę. To jest mega precyzyjny uszczelniacz. Nawet nie wprasujesz bo nie masz czym. Pewnych rzeczy się samemu nie da zrobić. Podobne uszczelniacze są np. na kolumnach kierowniczych wspomagania w Dafie. Trzena pompę rozebrać...
pompa zaczeła piszczeć po 3 msc a gazownicy proponuja załozenie przekaźnika który by ja wyłaczał na czas pracy silnika na gazie ale czy to nie zaszkodzi wtryskom benzyny
Możliwe, że to jest związane z wtryskiem paliwa- wlewa niewłaściwą mieszankę i silnik ma problemy z mocą
W takim razie postaram się sam zrobić komputer spalania w oparciu o czas wtrysku, nie chodzi mi o kupno tylko o wykonanie.
Może żle szukałem ale nie znalazłem może mała podpowiedz (link) A może ktos zna komendy jakie nalezy wysłac aby otrzymać informacje o obrotach, czasu wtrysku itd.
Chodzi zapewne o wtryskiwacze gazowe a nie o benzynowe do których odnosi się link.w tym samochodzie są zapewne niebieskie wtryski typ IN03 sztuka 225 PLN możesz wymienić wszystkie lub tylko uszkodzone w opakowaniu są nowe uszczelnienia oraz nakrętka z podkładką.Możesz je wymienić sam system w tym przypadku nie wymaga kalibracji.Wtryski po odkręceniu...
To mi wygląda na usterke instalacji, sprawdź wtyczki wtrysków i przepustnicy, przy module sprawdź zasilania, posprawdzaj masy.
Mechanik chciał się dostać do wtrysków i musiał ściągnąć pompę paliwa i się okazało że po niej leci paliwo także znalazł się prawdopodobnie winowajca 🫣🫣🫣
Sprawdziłeś coś choćby świece żarowe , wtryski , z filmu widać że nie dopala na cylinder i słychać że stuka , korekcje wtrysków ? rób coś z tym bo długo tak nie pociągnie
STAG to komputer LPG. Ale jakieś wtryski? I jaki ten STAG. Ten nowszy sam je adaptuje do wskazań sondy.
Witam. Pisz to troche bardziej zrozumiale... A gdy nie odpala, to czego brak? Iskry? Paliwa- wtryski pracują? ...złącza, przewody... Można poczytać trochę o tym modelu i typowych ustrkach.
Ciężko Ci kolego będzie cokolwiek doradzić jeśli dysponujesz tak niską kwotą i myślisz o "modernizacji" wyżej opisanej instalacji,jednakże nie ulega żadnej wątpliwości że należy jak najszybciej wymienić sondę lambda by układ sterowania silnika wyszedł z awaryjnego trybu pracy i zaczął prawidłowo sterować dawką paliwa... Co się zaś tyczy modernizacji...
Poszukuję opisu pinów sterownika silnika 1.4 MPI AQW Skoda Fabia 1 (najlepiej schemat). Konkretnie potrzebuję wiedzieć, który pin odpowiada za sterowanie wtryskami.
Nową sekwencje założysz spokojnie za 2000 i się cieszysz jazdą a przy 2gen niech pali o litr więcej niż sekwencja to łatwo pomnożyć i wyjdzie że tą niby oszczędność zostawisz przy dystrybutorze. w 2011 założyłem do mojego 1.4 staga4+ i do tej pory tylko filtry zmieniane, co prawda to nie Skoda ale też prosty silnik na wtrysku.
To jest przepiękne, że ludzie wymieniają pokolei przeróżne elementy pod maską, wydają niekiedy na nietrafione naprawy po 500zł albo i więcej a wszystko po to aby nie jechać do złodzieja mechanika i nie płacić mu 100zł za 20 minut usługi, którą jest podłączenie komputera i wykonanie pomiarów tj nie sam odczyt błędów. Ewentualnie zakupienie w internecie...
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? DPF łatwo wykluczyć - odłącza się za kolektorem rurę do DPF i ma chodzić. Nie chodził. MAF nie wiem jak sprawdzić, dla mnie za krótko auto pracuje. Były też próby palenia plakiem, prosto w dolot, aby wykluczyć brak podawanego paliwa albo jego sposób. Wymontowane...
Jak na plaka pali to znaczy że silnik jest sprawny mechanicznie. Nie trzeba ci żadnego zestawu do odpowietrzania, tylko co najwyżej pompka gruszka. Można też dać na próbę paliwo z kanistra. Czasem trzeba popuścić przewody na wtryskach przy odpowietrzaniu i to nie zawsze.Żadnej filozofii tam nie ma. Miałeś sprawdzić czy na zaworze na pompie tym z jednym...
Alternator został sprawdzony u specjalisty na maszynie, trzyma wszystkie parametry, regulator i wszystko jest ok... niestety... bo nie mam już pojęcia gdzie szukać przyczyny tego dziwnego zachowania... dziś u gazownika została przeprowadzona adaptacja komputera gazowego z korektami w trakcie jazdy, ale nie zdało się to na nic... po włączeniu klimatyzacji...
Witajcie mam na warsztacie skode fabie I z 2002r 1.4 benzyna. Samochód dojechał na warsztat o własnych siłach lecz tak jakby pracował na 3 cylindrach. Aktualnie nie pali ale ma chęć tzn już jak by miał palić ale w ostatniej chwili ma zadławienie. Świece dają iskrę (i tak je wymieniłem na nowe), wtryski "psikają" ładnie ale może mam wrażenie jak by czas...
jakis problem prawdopodobnie z reduktorem, wtryskami lub regulacja.wplyw temperatury latwo sprawdzic przelanczajac na benzyne i recznie wlanczajac na gaz przy wyzszej temperaturze.
Tyle że przy hamowaniu silnikiem ECU odcina wtryski więc nic go nie powinno przelewać. Może nieszczelna listwa wtryskowa. Warto sprawdzić czy reduktor trzyma ciśnienie.
Skoda 1,4 i dwa kolektory wydechowe , jeszcze pewnie widlasty silnik : 2 na 2. Czy widzieliście w tym silniku dwie sondy , 1 przed i 2 za katalizatorem? Masz problem ze składem mieszanki. Może na pierwszym lać wtrysk. Dodano po 28 Z tym lejącym wtryskiem , dałem ciała , nie doczytałem , że to uboga mieszanka ....
A nie da rady przez wlew paliwa? Rozwiązanie z pompą paliwa wydaje mi się mało bezpieczne (opary, iskra...). Problem polega na tym, że pożyczyłem samochód i ktoś wpadł na genialny pomysł zatankowania samochodu benzyną z przemytu :/ Samochód muł totalny, a jest tego syfu cały bak. Czeka mnie jeszcze pewnie wymiana filtru. Mam nadzieję, że z wtryskami...
Schemat od Polo ale to jedno i to samo jeżeli chodzi o sterownik silnika. Zwróć uwagę na przekaźnik J271 (ma różne oznaczenia w zależności od kodu silnika i rocznika: 100, 103, 109 , 429), gniazdo nr 10 lub 15 - dolny rząd, pierwszy z lewej (10), pierwszy z prawej (15). Przekaźniki są nad nogami kierowcy. Ten przekaźnik zasila wtryski, cewki zapłonowe...
Skoda miala wymieniony czujnik temperatury, filtr paliwa, pompe paliwa, swiece , cewki, sprawdzono lambde, instalacja gazowa jest po kompleksowym przegladzie u dowch roznych gazownikow zaeby wykluczyc lpg. Powiem szczerze ze nie mam powoli pomyslu na to co jest przyczyna porannych trudnosci z odpalaniem, jak juz odpali to strzela, obroty lataja do momentu...
obroty były 400 zmienione na 600 przełączanie 0 na 0,2 nic się nie zmieniło, po zduszeniu silnika wyskakuje błąd: benzyna pełne otwarcie wtrysków ,RPM nie jestem pewien ale 650 zawsze miał niskie na benzynie również
Sprawdziłem dawkowanie pompowtryskiwaczy i to też jest ok. Filtry i oringi na wtryskach wymieniłem na nowe. może ktoś miał podobną usterkę? Jak sprawdziłeś "dawkowanie"? Co wymieniłeś?
Błędy , wskazują na uszkodzony czujnik wałka rozrządu, lub instalacje elektryczną . Ze zdjęć można wywnioskować : Czysty wlew korka - normalne przy tym przebiegu . Nadmiar oleju - 2 przyczyny , albo przelany olej podczas zmiany , albo wtryskiwacze leją i paliwo przedostaje się do oleju . Możesz upuścić olej do odpowiedniego stanu i zaobserwować czy...
wtrysk skoda fabia fabia wtrysk wtrysk fabia
alpine kostka makro przycisk access piasta łożyska
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Gdzie kupić dźwignię otwierania do mikrofalówki Beko MOF20110X? Kawasaki EN 500 nie reaguje na gaz - przyczyny i diagnostyka