Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Może na początek sprawdź baterię w pilocie. No ale po co, skoro: w samochodzi przy otwieraniu zapala sie tylko światło ale te u góry na głową i nic wiecej sie nie dzieje
połamane przewody na przelotce
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
piny w zamku drzwi kierowcy do przelutowania
Masz 2 piloty? Spróbuj zaprogramować pilota, procedura jest na forum.
Radio na 99 %
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
to jakaś doróbka Pilot firmy MetaSystem. domyślnie wlutowane po poprzednich skorodowanych Bez plastikowej, czerwonej karty kodowej - nowego pilota nie dopiszesz do centralki. Kup używany pilot Meta i przelutuj kondensatory na swoją płytkę.
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
Jaki masz zamek dostawiany czy orginał jaka jest wersja twojej Fabji? Jak masz fabryczny zamek to podłaczasz VAGA i sprawdzasz błędy. jak bedziesz miał taki bad że sygnał z zamka niezrozumiały zamek idzie do wymiany zdaża się przy orginale a jak masz dostawiany zamek centralny to musisz po kolei przejrzec przewody czy nie są po przełamywane najczęściej...
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Zamek możesz zasilić 12V i otworzy. Przy zmianie musisz kodować.
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Problem z mikro stykiem. Stuknij dłonią (najlepiej przez szmatke) w zamek od zewnątrz.
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
Dzień dobry wszystkim, Mam mały problem z zamkami i ich działaniem w cztero-drzwiowej Skodzie Fabii z 2004 roku 1,2 benzyna. Nie wiem czy to ważne, ale zamki mają niebieską wtyczkę (istnieją również takie z czarną i one podobno trochę się różnią). Kiedy próbuję otwierać/zamykać drzwi z kluczyka zamki zachowują się następująco: - zamek kierowcy otwiera...
Cała naprawa, wraz z wymianą to 200 do 250 zł. Zamek zamiennik.
https://obrazki.elektroda.pl/6327472500_... https://obrazki.elektroda.pl/6327472500_...
Kolego komfort 5J0959433A jest ścisłym zamiennikiem 5J0959433, więc wszystko musi działać. Kwestia tylko prawidłowego zakodowania tego modułu do twojego wyposażenia samochodu i dodaniu pilota. Nie przejmuj się że ty masz dwa złącza a nowy ma trzy, w niczym to nie przeszkadza.
Zamykanie - "czysta" masa Otwieranie - masa przez opornik 180Ω Sterowanie "zamknięciem i otwarciem" na jednym, wspólnym przewodzie. Oczywiście podczas testów wszystkie drzwi zamknięte. Nie wiem, co "się dzieje" z przewodami na zamieszczonym zdjęciu. Przywróć wszystko do stanu fabrycznego i zaizoluj łączenia.
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
Bezpieczniki na pewno.
Ja zamiast regulacji proponuje odcięcie,szybciej,problem nie powróci,a przy pilocie i tak nie jest używane te sterowanie. Nie skomentuje fachowości tamtejsi specjaliści niczego niepokojącego nie wykryli,
Czy istnieje możliwość na krótko podania zasilania na któreś piny żeby odblokować zamek. Pin 1 i 2 są chyba odpowiedzialne za silniczek zamka, kierunek obrotów silniczka poprzez zmianę polaryzacji czytaj( otwórz, zamknij).
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
Napewno 8 spline
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Masz uszkodzone mikro-wyłączniki w zamku kierowcy. Proponuję wymienić cały zamek. Wszystkie Twoje problemy znikną.
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Kolego serdeczny - podłącz VCDS zczytaj błędy z modułu komfortu. Możliwe że masz uszkodzony zamek, co jest często spotykane.
Problem tkwi w którymś zamku (uszkodzony lub porusza się z nadmiernym oporem). Po pięciu próbach sterownik ignoruje wadliwy zamek) . Usiądź w samochodzie i zamykaj kolejno drzwi od środka. Po ręcznym zablokowaniu uszkodzonych drzwi wiadomo, że problem tkwi w nich bo centralny się zablokuje i nie "odbije".
Zamek w drzwiach kierowcy uszkodzony, do sprawdzenia.
I jak kolego problem rozwiazany gdyz mam te same objawy w multivanie t5 i nie wiem czy zamawiac zamek czy dlubac cos :) ????
Problem sam ustal nie wiem co było przyczyną
nie wiem, czy to może być coś z instalacją w drzwiach , bo wszystko działało i jak próbowałem dodać pilot to wszystko przestało. Tak jak pisałem po wciśnięciu "cycka" słychać przekaźnik zamka centralnego, ale nie ma reakcji na zamkach
Zamek do wymiany. Ewentualnie sprawdź wiązkę pomiędzy karoserią a drzwiami kierowcy.
Do sprawdzenia błędy w module komfortu. Duże prawdopodobieństwo uszkodzenia zamka drzwi.
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
naprawy tej usterki To nie wygląda na usterkę, tylko na złe ustawienia. VAG-em powinno się udać dobrze ustawić.
Witam Sprawdź klemy na akumulatorze. Jeśli jest ok to sprawdź czy masz napięcie na stacyjce. Jeśli tak to wina leży w samej mechanice zamka stacyjki czyli wkładce.
Czy ten czarny to antena?
Podlaczenie realizuje w drzwiach. Sprawdź bezpośrednio na "kablu" w drzwiach - podłącz na chwilkę masę i masę przez rezystor. I auto z pilota tylko się otwiera Oczywiście drzwi (zamek) zamknięte podczas testów ?
Raczej typowa fabia.
Witam potrzebuję zdjęcie jak podłączona jest dokładana centralka ze sterowaniem pilotem, ponieważ posiadam już w aucie oryginalny centralny zamek tylko, że z kluczyka, a chce to podłączyć na pilota, a nie jestem elektrykiem i nie znam się na tym, dlatego najlepsze dla mnie by było zdjęcie jak ktoś to podłączył lub krótki filmik. Z góry dziękuję i czekam...
Jak chcesz go skontrolować? Zamek sam w sobie jest modułem i ma zintegrowany czujnik.
A tak ciężko w google wpisać?
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
Identyczny problem mam z fabia 1,4 z 2002 roku. Zamek zamyka sie jakies 3-4 sekundy po wlaczeniu zaplonu, pod warunkiem, ze wszystkie drzwi sa zamniete, z drobnym wyjatkiem dotyczacym drzwi kierowcy (otwarcie/zamkniecie nie ma znaczenia). Po zamknieciu nie dziala sterowanie szyb. Po wylaczeniu zaplonu drzwi sie odryglowuja. Bledow brak. Czy ktos spotkal...
Wyregulować zaczep w pasie tylnym ten który zaczepia zamek w klapie
Witam, nagle przestał działać centralny zamek w Skodzie Fabii 1. Gdy wkładam kluczyk do zamka to lekko się przekręca w obie strony, gdy wciśnie się w środku zamykanie to nie zamykają się tylko drzwi kierowcy. Zamek fabryczny. Sprawdziłem bezpieczniki, wiązkę pomiędzy drzwiami a boczkiem i ściągnąłem boczek i tam sprawdziłem wiązkę i jest wszystko Ok...
Tam nic nie koduje się po wymianie tych zamków
Czy w tym sterowniku można zaprogramować piloty ? Ewentualnie jaki model zakupić aby wtyczka też pasowała ?
Zamek któryś drzwi elektryczny...
zablokował się zamek klapy bagażnika .
Z pilota działa? Z zamka działa?
tak to może być wyłącznik w dzwiach a ten alarm masz fabryczny czy dokładany dodatkowo?
a jaki autoalalrm koledzy polecaja do fabi - i jak go samemu zamontować ?
Podłączyć osobno plus stały i plus po kluczyku to zamek zacznie działać
z.c. oryginał skoda czy dokładany?
To jest prawdopodobnie przykręcone od wewnątrz, pod tapicerką drzwi. Musisz wyjąć cały zamek od środka.
witam, mozesz mi powiedziec jak programujesz pilot krok po kroku w vagu i jak sprawdzasz bloki pomiarowe, bylbym wdzieczny tez mecze sie z niedzialajaca centralka z pilota
W zatrzasku zamka.
Wyjmij samą wkładkę zamka (koleś kit pisał o tym). Z boku drzwi masz zaślepiony otwór, wkładasz T20 i odkręcasz. Po wyjęciu wkładki, wiosełko musi się poruszać tak jak kluczyk w zamku.
Mogą być np kabelki w przelotce
Centralny zamek oryginalny (fabryczny) ? Auto-alarm dokładany ?
na tej instrukcji co ja dostalem jest tak: jedna kartka polowa A4 i na niej 4 rysunki bardzo nie czytelne- rozmazane napisy, slaby wydruk albo ksero i jest jeszcze niby taka ksiazeczka co ja otwierasz a w srodku jedna kartka i jest opisane ktory kabel co to
Co do drzwi, to mikrostyk wytarł sobie ścieżkę w plastikowej osłonce zamka. Najczęściej spotykana usterka. Na zdjęciu to ten szary element z niebiesko czerwonym przewodem http://obrazki.elektroda.pl/3617198300_1...
Witam.Moze byc tak jak piszesz w obu przypadkach.Moze sie zdarzyc,ze wlasciciel ktoregos z tych samochodowmktore parkuja obok ciebie ma te same fale radiowe na pilocie co ty,aczkolwiek zdarza sie to bardzo zadko.Tak samo mozesz miec zwarcie na centralce zamka centralnego i dlatego otwieraja ci sie drzwi.sprawdz sobie centralke,czy nie ma w srodku wody...
Walniety zamek
Odłącz sterowanie z wkładki i zobacz co będzie.
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
Cześć, Skoda Fabia 1 Kombi, centralny zamek z kluczyka, dołożony uniwersalny moduł do otwierania z pilota. Bagażnik otwiera się dopiero po otwarciu któryś z drzwi. Czyli otwieram zamki(nie otwieram drzwi), bagażnika nie da rady otworzyć, dopiero gdy otworzę drzwi, bagażnik się odblokowuje. Podobno w VW passat b6 jest podobnie. Teraz pytanie, czy da...
Bo z tego co kojaze wymienana była
sciąg te punkty za zdjęciach-podawaj dane czyli jaki rocznik???
Witam , kupiłem sterownik centralnego zamka , i nie wiem gdzie jest modół z zamka aby podłączyć do nie go sterownik? Skoda Fabia
Podpinasz pod zamek kierowcy z rezystorem
Uszkodzony zamek.Nowy w sensie nowy czy u Ciebie nowy?
400-jest zabawa z przednimi drzwiami-tzw,MASAKRA-ale do zrobienia.
Tak samo jak we wszystkich VW z czujnikami w zamkach.
może jakś muka z tym że gość np. za szybko zamyka i otwiera po sobie -bawi się (kiedyś we fiatach był taki objaw) zatykały sie na chwilę. Zapytaj czy jak nie może otworzyć pilotem to wtedy z klucza otworzy wszystkie .Może to nie Twój sterownik a jego zamek.Czasem goście robią to świadomie i czekaja az kto za frajer naprawi .
Witam posiadam Skoda Fabia 2004 r 1.2 htp GAZ LPG. Centralny zamek posiada bez pilotów. Jak bym kupił na allegro pilot oryginalny Skody to bym mógł go zaprogramować? Czy trzeba kupić nowy z sterownikiem komfortu ? Proszę o pomoc
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
samej krancowki nie kupisz bynajmniej w sklepie motoryzacyjnym wystepuje z calym zamkiem
Myślę, że masz uszkodzone mikrowyłączniki (jest ich kilka) w zamku kierowcy. Czy masz światło sufitowe w kabinie i światełka dolne drzwi. Zamek można naprawić we własnym zakresie wymieniając wspomniane mikrowyłączniki, ale jest to praca trudna i dla cierpliwych, posiadających już pewne doświadczenie. Są one do nabycia w sklepie tj. w "Elektroniku"....
Czujniki są w zamkach już opisywane wiele razy.P
Kupiłem nowy zamek z mikrostykiem Dziękuję
Witam! Po wymianie w Skodzie Fabii zamka przednich drzwi pasażera, przestała mrugać dioda w drzwiach kierowcy po zamknięciu (blokadzie). Co mogłoby być przyczyną? Czyżbym coś sknocił przy wymianie?
Włącznik od awaryjnych.
A czemu wymieniałaś zamek? Podobny objaw miałem jak kupiłem zamek od anglika. Można oddzielić sam zamek od siłownika i złożyć z dwóch jeden pozostawiając oryginalny siłownik.
wiesz co to jest wersja comfort więc cz bedzie orginalny co do alarmu niewiem. Pogoda jest upiorna więc narazie musze odłożyć plany
help :!: w samocodziku mam orginalny cent. zamek i elektryczne szyby.Gdzie podpiac sie z alarmem aby zamykal/otwieral zamek i domykal szyby. Rozebralem drzwi kierowcy do sterowania z zamka i do silownika idzie 6 kabelkow.Ma ktos schemat gdzie sie wpiac :?:
skoda zamek fabia rozebrać zamek skoda fabia skoda fabia zamek drzwi
żarówka mruga podłączeniu kalafonia izopropanol akumulator deskorolka
samochody elektryczne samochody elektryczne
Zwarcie przy montażu subwoofera Edge - diagnostyka i naprawa Bezpiecznik wentylatora Thermo King 200MAX - lokalizacja i specyfikacja