Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
to jakaś doróbka Pilot firmy MetaSystem. domyślnie wlutowane po poprzednich skorodowanych Bez plastikowej, czerwonej karty kodowej - nowego pilota nie dopiszesz do centralki. Kup używany pilot Meta i przelutuj kondensatory na swoją płytkę.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
połamane przewody na przelotce
Pilot nadaje - jest ok. Działa zamek z kluczyka w drzwiach ? Sprawdź bezpieczniki ? Diagnostyka VAG, VCDS mile widziana o ile zamek nie dokładany.
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Zamek możesz zasilić 12V i otworzy. Przy zmianie musisz kodować.
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
piny w zamku drzwi kierowcy do przelutowania
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Radio na 99 %
Cała naprawa, wraz z wymianą to 200 do 250 zł. Zamek zamiennik.
Problem z mikro stykiem. Stuknij dłonią (najlepiej przez szmatke) w zamek od zewnątrz.
Masz 2 piloty? Spróbuj zaprogramować pilota, procedura jest na forum.
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
Jaki masz zamek dostawiany czy orginał jaka jest wersja twojej Fabji? Jak masz fabryczny zamek to podłaczasz VAGA i sprawdzasz błędy. jak bedziesz miał taki bad że sygnał z zamka niezrozumiały zamek idzie do wymiany zdaża się przy orginale a jak masz dostawiany zamek centralny to musisz po kolei przejrzec przewody czy nie są po przełamywane najczęściej...
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Zestawy naprawcze wiązki drzwi zobacz. W zlaczu drzwi po odpięciu sprawdź czy piny maja przejście do masy miernikiem. Boczek zdejmij może się coś rzucić w oczy. Odepnij sam zamek i zamknij otwórz parę razy jak nie sfajczy bezpiecznika to winny będzie sam zamek.
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Czy istnieje możliwość na krótko podania zasilania na któreś piny żeby odblokować zamek. Pin 1 i 2 są chyba odpowiedzialne za silniczek zamka, kierunek obrotów silniczka poprzez zmianę polaryzacji czytaj( otwórz, zamknij).
Kolego serdeczny - podłącz VCDS zczytaj błędy z modułu komfortu. Możliwe że masz uszkodzony zamek, co jest często spotykane.
Zamykanie - "czysta" masa Otwieranie - masa przez opornik 180Ω Sterowanie "zamknięciem i otwarciem" na jednym, wspólnym przewodzie. Oczywiście podczas testów wszystkie drzwi zamknięte. Nie wiem, co "się dzieje" z przewodami na zamieszczonym zdjęciu. Przywróć wszystko do stanu fabrycznego i zaizoluj łączenia.
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
Dzień dobry wszystkim, Mam mały problem z zamkami i ich działaniem w cztero-drzwiowej Skodzie Fabii z 2004 roku 1,2 benzyna. Nie wiem czy to ważne, ale zamki mają niebieską wtyczkę (istnieją również takie z czarną i one podobno trochę się różnią). Kiedy próbuję otwierać/zamykać drzwi z kluczyka zamki zachowują się następująco: - zamek kierowcy otwiera...
Kolego komfort 5J0959433A jest ścisłym zamiennikiem 5J0959433, więc wszystko musi działać. Kwestia tylko prawidłowego zakodowania tego modułu do twojego wyposażenia samochodu i dodaniu pilota. Nie przejmuj się że ty masz dwa złącza a nowy ma trzy, w niczym to nie przeszkadza.
https://obrazki.elektroda.pl/6327472500_... https://obrazki.elektroda.pl/6327472500_...
Napewno 8 spline
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
A tak ciężko w google wpisać?
Zamek do wymiany. Ewentualnie sprawdź wiązkę pomiędzy karoserią a drzwiami kierowcy.
Masz uszkodzone mikro-wyłączniki w zamku kierowcy. Proponuję wymienić cały zamek. Wszystkie Twoje problemy znikną.
Witam Sprawdź klemy na akumulatorze. Jeśli jest ok to sprawdź czy masz napięcie na stacyjce. Jeśli tak to wina leży w samej mechanice zamka stacyjki czyli wkładce.
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
Podlaczenie realizuje w drzwiach. Sprawdź bezpośrednio na "kablu" w drzwiach - podłącz na chwilkę masę i masę przez rezystor. I auto z pilota tylko się otwiera Oczywiście drzwi (zamek) zamknięte podczas testów ?
I jak kolego problem rozwiazany gdyz mam te same objawy w multivanie t5 i nie wiem czy zamawiac zamek czy dlubac cos :) ????
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
p-p masz coś ze stacyjką a nie z immo
Do sprawdzenia błędy w module komfortu. Duże prawdopodobieństwo uszkodzenia zamka drzwi.
Czy w tym sterowniku można zaprogramować piloty ? Ewentualnie jaki model zakupić aby wtyczka też pasowała ?
nie wiem, czy to może być coś z instalacją w drzwiach , bo wszystko działało i jak próbowałem dodać pilot to wszystko przestało. Tak jak pisałem po wciśnięciu "cycka" słychać przekaźnik zamka centralnego, ale nie ma reakcji na zamkach
No robisz mi pod górkę strasznie, bo zupełnie nie znam VAG, nie lubie ich nawet. Myślałem, że oświetlenie schowka/bagażnika, ale 5A to za dużo raczej na te świecidełka. Może w komplecie z krańcówką drzwi? W sensie centralny zamek?
Wyregulować zaczep w pasie tylnym ten który zaczepia zamek w klapie
Z pilota działa? Z zamka działa?
Jak chcesz go skontrolować? Zamek sam w sobie jest modułem i ma zintegrowany czujnik.
W zatrzasku zamka.
tak to może być wyłącznik w dzwiach a ten alarm masz fabryczny czy dokładany dodatkowo?
zablokował się zamek klapy bagażnika .
Podłączyć osobno plus stały i plus po kluczyku to zamek zacznie działać
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Zamek w drzwiach kierowcy uszkodzony, do sprawdzenia.
Wyjmij samą wkładkę zamka (koleś kit pisał o tym). Z boku drzwi masz zaślepiony otwór, wkładasz T20 i odkręcasz. Po wyjęciu wkładki, wiosełko musi się poruszać tak jak kluczyk w zamku.
na tej instrukcji co ja dostalem jest tak: jedna kartka polowa A4 i na niej 4 rysunki bardzo nie czytelne- rozmazane napisy, slaby wydruk albo ksero i jest jeszcze niby taka ksiazeczka co ja otwierasz a w srodku jedna kartka i jest opisane ktory kabel co to
Czy ten czarny to antena?
sciąg te punkty za zdjęciach-podawaj dane czyli jaki rocznik???
Witam , kupiłem sterownik centralnego zamka , i nie wiem gdzie jest modół z zamka aby podłączyć do nie go sterownik? Skoda Fabia
Walniety zamek
z.c. oryginał skoda czy dokładany?
To jest prawdopodobnie przykręcone od wewnątrz, pod tapicerką drzwi. Musisz wyjąć cały zamek od środka.
Tam nic nie koduje się po wymianie tych zamków
Bo z tego co kojaze wymienana była
Ja zamiast regulacji proponuje odcięcie,szybciej,problem nie powróci,a przy pilocie i tak nie jest używane te sterowanie. Nie skomentuje fachowości tamtejsi specjaliści niczego niepokojącego nie wykryli,
Podpinasz pod zamek kierowcy z rezystorem
Tak samo jak we wszystkich VW z czujnikami w zamkach.
Dzięki za podpowiedz u mnie obluzowane okazało się mocowanie siłownika i to powodowało że c. zamek się blokował.
Problem sam ustal nie wiem co było przyczyną
samej krancowki nie kupisz bynajmniej w sklepie motoryzacyjnym wystepuje z calym zamkiem
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
Napisz czy to auto ma alarm lub sterownik radiowy do c-zamka
Czekałeś kilka minut do pomiaru prądu od wyłączenia silnika i centralnego zamka ?
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma? Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie kostki stacyjki? Alarmu nie ma, dokładany był centralny zamek.
Centralny zamek oryginalny (fabryczny) ? Auto-alarm dokładany ?
Witam. Jezeli montowales cent.zamek to masz do niego schemat montazowy,a napisales,ze wiesz jakim potencjalem jest sterowany.Przykladajac mase kolejno do wyprowadzen/brązowy,zielony itd./bedziesz wiedzial,ktory otwiera a ktory zamyka zamek.Powodzenia.
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Witam potrzebuję zdjęcie jak podłączona jest dokładana centralka ze sterowaniem pilotem, ponieważ posiadam już w aucie oryginalny centralny zamek tylko, że z kluczyka, a chce to podłączyć na pilota, a nie jestem elektrykiem i nie znam się na tym, dlatego najlepsze dla mnie by było zdjęcie jak ktoś to podłączył lub krótki filmik. Z góry dziękuję i czekam...
Witam, w mojej fabii 1 siedzi inny zamek, tak jak w temacie. Chciałabym go rozebrać, żeby wymienić wiosełko. Niestety nie dam rady rozebrać wkładki. Te dwie zewnętrzne części są jakby na bolec czy coś w tym stylu ale za Chiny nie idzie tego rozłożyć na części. Może ktoś miał taki problem albo wie jak to zrobić?
Skoro wiązka dobra to może problem jest w stykach w zamku. No właśnie też tak myslalem ;p Czyli zostaje tylko wymiana zamka ? A można jakoś sprawdzić czy to faktycznie ten zamek ?
naprawy tej usterki To nie wygląda na usterkę, tylko na złe ustawienia. VAG-em powinno się udać dobrze ustawić.
Witam, nagle przestał działać centralny zamek w Skodzie Fabii 1. Gdy wkładam kluczyk do zamka to lekko się przekręca w obie strony, gdy wciśnie się w środku zamykanie to nie zamykają się tylko drzwi kierowcy. Zamek fabryczny. Sprawdziłem bezpieczniki, wiązkę pomiędzy drzwiami a boczkiem i ściągnąłem boczek i tam sprawdziłem wiązkę i jest wszystko Ok...
Czujniki są w zamkach już opisywane wiele razy.P
Identyczny problem mam z fabia 1,4 z 2002 roku. Zamek zamyka sie jakies 3-4 sekundy po wlaczeniu zaplonu, pod warunkiem, ze wszystkie drzwi sa zamniete, z drobnym wyjatkiem dotyczacym drzwi kierowcy (otwarcie/zamkniecie nie ma znaczenia). Po zamknieciu nie dziala sterowanie szyb. Po wylaczeniu zaplonu drzwi sie odryglowuja. Bledow brak. Czy ktos spotkal...
Zamek centralny działa i domykanie szyb także. Zdejmować boczki i szukać wilgoci w zamkach ?
Witam posiadam Skoda Fabia 2004 r 1.2 htp GAZ LPG. Centralny zamek posiada bez pilotów. Jak bym kupił na allegro pilot oryginalny Skody to bym mógł go zaprogramować? Czy trzeba kupić nowy z sterownikiem komfortu ? Proszę o pomoc
Problem rozwiązany, winne były dwa siłowniki od centralnego zamka. Wymienione i wszystko działa ja powinno.
A jesli przewody są cale to sprawdz kostke w slupku,a jak tam jest ok to zamek w drzwiach kierowcy uszkodzony.
Kupiłem nowy zamek z mikrostykiem Dziękuję
witam, mozesz mi powiedziec jak programujesz pilot krok po kroku w vagu i jak sprawdzasz bloki pomiarowe, bylbym wdzieczny tez mecze sie z niedzialajaca centralka z pilota
Uszkodzony zamek.Nowy w sensie nowy czy u Ciebie nowy?
Po dłuższej obserwacji tzn po odłączeniu bezpiecznika 49 - (centralne ryglowanie) na tydzień, autko odpaliło bez żadnego problemu... Jednak nie wiem co może być przyczyna takiego poboru prądu przez centralny zamek??
I popatrz na zamek maski silnika.
Uszkodzona kaseta zamka drzwi kierowcy.
Światło w kabinie jest, w drzwiach również. Podmieniłem moduł komfortu ale to też nie zdało egzaminu. Muszę chyba poszukać drugiego zamka.
Nie potrzebna rzeźba. Trzeba było wymienić moduł komfortu na taki, który obsługuje piloty centralnego zamka i dokupić oryginalny pilot. Byłoby to znacznie prostsze i mniej awaryjne rozwiązanie. W obecnej sytuacji tak, potrzebujesz takiego rezystora jak piszesz. Jeśli nie znajdziesz w sklepie, jedź do jakiegoś warsztatu i poproś o wygrzebanie ze śmieci...
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
a jaki autoalalrm koledzy polecaja do fabi - i jak go samemu zamontować ?
skoda fabia zamek rozebrać zamek skoda fabia skoda fabia zamek drzwi
dźwięki biosu award pętla sprzężenia zwrotnego naprawa palenisko
Brak zasilania elektroniki prawych przednich drzwi Passat B5 1.9 TDI 90KM kombi Migający ekran radia samochodowego – diagnostyka i rozwiązania