W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Zawór odmy miałem podobny przypadek
Co do lokalizacji dyszy składu mieszanki najpewniejszym rozwiązaniem będzie jak cyknę fotkę i zamiesczę na stronie tematu bo wiem że nie wszystkim tłumaczenie że to takie coś obok takiego czegoś może wiele wyjaśnić;) dokładne zdjęcie powinno rozwiać wątpliwości
Immobilizer. W tym roczniku Immo2 - wymagany pin do dopisania nowego sterownika.
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki.
Kod silnika z tego co pamiętam to faktycznie AME. Co do zeszytu serwisowego to posiadasz taki ? Gdzieś na którymś forum fabiany było po naszemu. Zajrzyj na PW.
Znalazłeś rozwiązanie tego problemu? Mam dokładnie to samo w tym samym aucie. Pozdr.
Jakie mogą być przyczyny falowania obrotów? Bo już nie mam siły do walki. Skoda Fabia 1 1.4 MPI https://filmy.elektroda.pl/76_1755950474...
1,6 GLX czy o to chodziło jak nie to gdzie mam to znaleźć?
Oddaj mechanikowi niech robi dalej. Z kolektora ssącego z góry idzie taki cienki wężyk (możliwe że 8mm) do rury zaraz przed przepustnicą. Jest tam takie rozgałęzienie i wchodzi tam ten wężyk od kolektora i podłączony jest tam tez dekiel od zaworów - wlew oleju. Zobacz czy tam nie ciągnie lewego powietrza. Jeżeli nie to może ciągnie pod przepustnicą....
Wyszedł Ci średni koszt "diagnostyki" ok 50 zł. Więc Panowie tylko błędy poczytali. Pojechać na prawdziwą diagnostykę. Spalanie zdecydowanie za duże. Nic nie wiemy, jak oscyluje sonda. Pomoc teraz, to wróżenie z fusów. Jeśli jednak myślisz, że auto będzie spalało 5 litrów na 100 km w mieście, to szkoda Twojej fatygi.
A u mnie w octavi jest inny problem. Silnik przez okolo 15 sek po zapaleniu trzesie sie jak by chodzil na 3 gary. Po tym czasie ten problem znika i zaczyna sie inny. Silnik wskakuje nagle na 3000 obrotow i stoji a czasami plynnie sie zmienia od 2000 do 3000. Na zaplonie przy wylaczonym silniku dochodza glosy jakby przepustnica sama sie otwierala i zamykala....
Po wymianie parownika BRC naTomaseco falują wolne obroty
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. ja mam seata 1,6 16v bcb falowały mi obroty i udało się to naprawić więc mit obalony.
Witam Kolegów. Dziś przywieźli mi Felicje 1.3 MPI bo obroty Falowały pomiędzy 1800 a 2700. Wymieniali przepustnice.Podłączyłem cdif2 i zrobiłem adaptacje przepustnicy. Wszystko wróciło do normy. W CDIF2 jest specjalna funcja adaptacji dla Skody. Polecam !!!
Silnik 8V czy 16V. Najlepiej podaj kod silnika. Czy adaptacja przeszłą poprawnie? Jakie widać wychylenie przepustnicy na wolnych obrotach?
Trzeba przeprogramować sterownik LPG tak aby później przełączał na gaz i przy wyższych obrotach.
Właśnie sam teraz tego nie wiem. I dodam, że po przejechaniu, dajmy na to, 40 km, to zaczyna falować na obrotach.
Witam ponownie mam taki problem z szyba i wszystkimi przyciskami od pasażera w przodzie mechanik z twierdził że spalił się silniczek od podnoszenia szyby i załorzył mi coś tylko to działa odwrotnie chciałem zapytać czy jest możliwość zamienienia jakoś przewodów aby to wszystko działało tak jak się powinno bo na przykład jak domykam szyby z kluczyka...
Skoda Octavia 1 1999 1.9 ciężko pali na rozgrzanym silniku i falują obroty a na zimnym odrazu odpala
Kompletny remont silnika rozwiązał problem.
Od jakiegoś czasu podczas zauważyłem różnicę pomiędzy oporem kierownicy przy skręcaniu w lewo i prawo. Podczas jazdy w lewo kierownica skręca się dużo lżej niż w prawo. Auto ma 6 lat, 60 000 km, jest bezwypadkowe. Męczyłem się z tym kilka miesięcy. Jakieś 2 tyg. temu wymieniłem tylne tulejki przednich wahaczy. Dzisiaj pojechałem na pomiar geometrii....
Na temat złej pracy silników w samochodach skoda napisano na tym forum wiele.
Temat powszechny.Przerabiałem lekarstwo w moim przypadku banalne:D
Błąd wiesz jaki jest a czy sonda prawidłowo pracuje? Kiedy świece i kable WN były wymieniane? Zakładam że silnik benzynowy, bo w opisie nie ma wzmianki. W Felicji był montowany jeden typ Diesla o pojemności 1,9 więc 1,6 to benzyna 55KW, wielopunktowy wtrysk. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji.
Co znaczy, że komputer nic nie wykazuje? Na co patrzyłeś na tym komputerze?
Temat zamykam.
Udało się coś zdziałać z obrotami?
Ma związek.
Wyjazdu nie odwołuj, zmień auto a skodę odstaw do naprawy. Uszkodzeń można wyliczyć setke a i tak nic z tym zrobisz.
Silnik?b kod k silnika?
zrobić prawidłowo nastawy
Witam dołączam się do tematu. Dodam, że wymieniłem dodatkowo cały wydech na nowy. Mechanik stwierdził bez patrzenia, że rozrząd do wymiany koszt coś około 1100 zł. Pomocy
Bardziej gaśnięcie silnika. Poprostu spadają obroty, brak mocy nawet jak pedał gazu w podłodze i gaśnie silnik.
Najpierw porządna diagnostyka komputerowa.
Tak tylko ze na nowej falują obroty
Wyczyść przepustnicę i przestanie falować
A czy auto ma instalację gazową ?
Chodzi o kąt wtrysku?
Witam Ja natomiast mam inny choć podobny problem, mianowicie falujące obroty. Jeżdżę skodą octavią 1998r 1,6 AKL benzyna + gaz i od jakiegoś czasu samochód poprostu gaśnie najczęściej podczas hamowania i strasznie falują obroty na postoju. Wymieniłem tzw. odmę tj. rure łączącą filtr powietrza z wlewem oleju i od tego czasu jest troszkę lepiej obroty...
(siedząc w samochodzie czuć jak cały samochód drga) Kolego tak to się nie da. Bo drgania to nie falowania. Albo to wypadanie zapłonu, albo falowanie. Więc musisz wiedzieć o co kaman. Pomiar z MAP i odczyt błędów.
moja rada podczas pracy silnika na benzynie odepnij jeden ftryskiwacz na rozgrzanym silniku na około 30 sek po czym podepnij go z powrotym cała operacja na pracującym silniku pomoże na 90%
Witam. Miałem podobne objawy jak miałem uszkodzony czujnik halla.
Odczytaj błędy. Wymiana w ciemno generuje tylko koszty.
Dzięki za radę
Na wolnych obrotach nic nie faluje.
Aparat zapłonowy cały, czy tylko kopułkę i palec?
Powodem falowania obrotów może być uszkodzony silniczek krokowy. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Witam ponownie mam problem z samochodem, trzeba do dobrze kręcić żeby odpalił, czuć niespaloną benzynę. Oto zdjęcia z bloków pomiarowych może komuś powie to więcej niż mi: http://obrazki.elektroda.pl/3731939000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3613308800_1... czasami wyskakuje błąd sondy lambda czasem jest co dzień, a czasem po dwóch,...
Witam Sam możesz sprawdzić. Jeżeli po odpaleniu wąż od chłodnicy robi się twardy to mechanik ma rację. Zepsuta uszczelka może puszczać płyn chłodzący do komory spalania, dlatego nie przybywa oleju. Jeżeli to nie uszczelka przyczyną falowania obrotów może być silniczek krokowy biegu jałowego.
zamykam temat
Witam. Mam problem z silnikiem 1.9 TDI 90KM. Mianowicie czasami mi faluje. Obroty spadają poniżej normy i wracają do normy. Podłączyłem koputer Bosch-a i wyskoczył mi bład 468E. Czy moze ktos wie co on oznacza? Szukałem na forum ale nie ma tego błedu niestety. Z góry dzięki i pozdrawiam
falować obrót skoda skoda octavia falować obrót skoda fabia falować obrót
monitor lusterko kamery analogowy generator prąd pobierać rozrusznik skuter
tester wtryskiwaczy tester wtryskiwaczy
Jak anulować subskrypcję CCleaner Professional? Ustawienie kąta wtrysku w silniku Lombardini LDW 502