Witam wszystkich! Otóż problemem jest bardzo słabe ogrzewanie w mojej skodzie (2 zima tym autem) tzn. teraz jak panują te mrozy tzn - 20/25 to na długiej trasie ok 250 km przy optymalnej temp. silnika z nawiewów leci letnie powietrze (przepustnica ustawiona w pozycji max ciepło) tak ze po 2 h godzinach mozna fest zmarznąć. O krótkich odcinkach nie mówie...
Moze go trza dobrze odpowietrzyc wpierw.Pomocne przy zalewaniu plynem moze byc odkrecenie czujnika temperatury w glowicy termostatu- lac plyn az zacznie wyciekac otworem po czujniku , dodatkowo gniesc dolny waz chlodnicy .Oczywiscie przy tym ogrzewanie otwarte na max (jest zaworek na nagrzewnicy).
Witam mam taki problem. Dzisiaj rano próbowałam rozgrzać moją środę Favorit, niestety po godzinie w aucie dalej było zimno. Nawiew włączony na ciepło, szron na szybach nawet trochę nie puścił. Ogrzewanie tylnej szyby też nic nie dało. Poza tym wydaje mi się że akumulator daje za mało prądu. Nie działa tylna wycieraczka ani spryskiwacze. Poradźcie co...
Dopinam do lamp stwarzając "nowy punkt masowy", tj. podłączam masę do samej klapy, jak i do przewodów masowych. Bo do klapy przewód masowy nie biegnie, masa jest tylko na karoserii. Ale nawet nowy nic nie dawał. Wiem, że to proste auto, sam to stwierdziłem jak coś się zaczęło dziać, troszkę tam się znam na elektryce, ale z tym sobie nie poradziłem :D...
Jeszcze jedno dużo czytałem na różnych forach i gdy uszkodzona jest uszczelka to jest olej w płynie lub płyn widać na bagnecie od oleju a u mnie tego nie ma. Ale zauważyłem pewną rzecz: gdy silnik się rozgrzeje to nie wyłącza się ssanie a najlepsze było to ze płyn sobie ucieka tam gdzie ogrzewa powietrze do kabiny więc podejrzewam że płyn sobie ucieknie...
Witam mam problem z ogrzewaniem w skodzie favorit rok 92 1.3L Zimą w samochodzie nie było zbyt przyjemnie;/ robiłem trasy po 70km i była tylko taka temperatura że nie zamarzały szyby nic po za tym;/;/ więc postanowiłem że wiosną kiedy jest ciepło i można porobić coś przy samochodzie naprawie ten problem;] Zacznę od początku... Kiedy rozgrzeje silnik...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z Favoritką. Otóż problem jest taki,że po rozgrzaniu silnika do temperatury załączenia się wentylatora gaśnie,ale tylko w czasie jazdy-na postoju może "chodzić" i "trzy dni". Proszę ratujcie- nie umiem naprawiać zabytków. Wymienione zostały: -świece -przewody WN -kopułka,palec aparatu - cewka zapłonowa -moduł...
Witam, proszę o pomoc: nie mam ogrzewania w skodzie favorit 91 r. benzyna z gazem 90 000 przebiegu oryginalny.( na gazie przejechane ok. 45 tyś) - płynu chłodzącego nie ubywa - nie przybywa oleju i odwrotnie - sprawdziłem nagrzewnicę przelot jest idealny - cięgno działa i zawór w nagrzewnicy też otwiera - termostat wymieniony na nowy - układ teoretycznie...
Mam skode i wydaje mi sie że spala mi ciecz chłodzącą bo nigdzie wycieków nie ma a są ubytki. Głowica była planowana uszczela pod głowicą jest nowa. Wydaje mi się też, że duzo pali bo około 10 litrów w zimę a poprzedni właściciel mowił ze palił mu bardzo mało. Co może byc przyczyną ubytków i palenia takiej ilości paliwa. Pozdrawiam z góry dzięki
Ogrzewanie test tylko jak się weźmie na maxa jak zmniejszam o jeden stopień obrazu daje zimnym powietrzem z obu stron , co może być? https://obrazki.elektroda.pl/9244795300_...
Witam serdecznie Mam sprawę do wyjaśnienia. Pacjent to Skoda Faworit 1.3 1993r. 135L, gaźnik, aparat zapłonowy na rozdzielaczu Mam dziwny objaw wahania temperatury płynu chłodzącego w układzie silnika przez co zbiornik wyrównawczy wywala co jakiś czas płyn. Wymieniłem aparat zapłonowy bo od niego zaczęły się problemy [ale to inny temat] , ustawiłem...
Witam. Mój problem polega na tym że moja skodzina od jakiegoś czasu strasznie się grzeje w jeździe po mieście. Poza miastem temperatura spada do normy ale i tak trzeba wody dolać bo już prawie nic w układzie nie ma. Uszczelka pod głowicą wymieniana juz nie raz i dalej tak samo. Nie włącza się wentylator. Kupiłem nowy czujnik i dalej nic. Po złaczeniu...
Witam forumowiczów, Przywracam do życia autko jak w tytule. Zrobiłem kapitalny remont silnika, jednak jedna usterka sprzed remontu pozostała- silnik dławi się i szarpie podczas przyspieszania w okolicach 2-2,5tys obrotów. Czasami wyraźnie szarpie, czasami staje na np. 2 tys obrotów i nie chce się dalej wkrecac pomimo wcisnietego pedału gazu w podłogę....
Przed wycinaniem otworu radze sprawdzić czy magnes się zmieści i czy nie trzeba coś docinać. Jak już bawisz się w głośniki w drzwiach to może jeszcze taki bajer jak zamek centralny, koszt niewielki a roboty tez nie za wiele, Przy ciągnięciu kabli pod głośniki można od razu wiązke pod centralny zrobić, ja u siebie dodatkowo wyciągnąłem przewody pod ogrzewanie...
1) termostat wymieniłem (dałem od skody favorit) 2) na wolnych obrotach mocno rośnie temperatura na silniku i zaczyna wrzeć plyn (nawet jak wolno jadę - małe obroty mały bieg) 3) na wolnych obrotach brak ogrzewania w środku (na wysokich jest ale dosyć słabe) 4)wentylator chłodnicy się nie załącza bo jest -20 na dworze. Moim zdaniem albo się coś przytkało...
witam ja też mam favoritkę od 5 lat jeżdżę na gazie cały czas czy to lato czy zima . Jeżeli chodzi o zapalanie na gazie w zimę to ja bez problemu zapalę nawet przy minus 20. Oczywiście musi być sprawny gaznik oraz urządzenie ssania w gazniku bez tego to raczej marne szanse zapalenia. Zapalanie na gazie w zimę może spowodować szybsze zużycie membrany...
skoda favorit favorit skoda skoda favorit moduł
check engine mitsubishi pralka bosch wybija unknown device drukarka
Denon DNP-720AE – brak połączenia z internetem, zawieszanie się odtwarzacza John Deere 5720 – zasilanie kontrolki ładowania akumulatora, schemat, alternator D+