Przyciski wymień, to typowe, albo na początek psiknij WD, a wyświetlacz przelutuj styki, ale raczej spalony segment LED, nic nie zrobisz, wymiana.
Tak,jest to taki zestaw,dwie zębatki z tworzywa sztucznego,plus jedna mosięzna na wałku.Nie mam jak zrobić foto tego.Jeżeli bedziesz miał tudności z nabyciem to moge to kupić.
Wpiąć wtyczkę, instalacja już jest:D
Masy do sprawdzenia.
Jeśli mają się włączać razem z drogowymi to podłącz przez przekaźnik i dodaj jakiś bezpiecznik. 85 masa 86 + z drogowych do sterowania przekaźnikiem 87 + z akumulatora 30 plus do Twoich halogenów.
Proszę kolego https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub Dodano po 38 [url=https://www.skodaczesci.pl/porady/s...
Jaki masz typ instalacji gazowej
Szanowny kolego mam favoritkę 4 lata . Ssanie w twojej favoritce się zacięło.Favoritka ma bimetal podgrzewany przez płyn chłodniczy wygląda to jak sprężyna z budzika i w miarę nagrzewania się silnika, odkształca się on. Poprzez oskę która lubi sie przytrzeć steruję przysłonną powietrza która zmienia skład mieszanki .nie będę sie rozpisywał .Poprostu...
Czekaj kolego nic tam nie rozbieraj zejdź do auta musisz zanurkować ta płyta jest pod schowkiem przykręcona jedną plastikową nakrętką taką okrągłą odkręcisz palcami i chyba się obniży jak dobrze pamiętam to jeszcze 2 takie zaczepy będą , tak czy inaczej musisz zanurkować pod spód pod schowkiem. Dodano po 40 Są tam duże i małe przekaźniki chyba będzie...
co do rezytancji tej cewki,to abyśmy się źle nie zrozumieli: http://img161.imageshack.us/my.php?image... zaś drucik to 0,05 albo mniej: http://img87.imageshack.us/my.php?image=...
Jak masz skode to powiedz mi czy u ciebie tez są takie krutkie przęłozenia skrzyni tzn: na trójkę zmienia sie przy około30km/h, a na 4 przy około 50km/h, a na 5 przy 70km/h, bo pózniej ogólnie jakos głosniej i nieprzyjemnie słychac silnik:( Nie za szybko to biegi zmieniasz? To że silnik troche hałasuje to już tak jest. Te silniki Skody troche hałasowy....
Przepona zaworu wzbogacania mieszanki i/lub pompki przyspieszającej w gaźniku(Pierburg 2E3). Chciałeś wróżby to masz.
Niektóre z tych Favoritek miały już gaźnik sterowany elektronicznie. Taki okrojony gaźnik z Golfa o kodzie silnika RP. Okrojony,bo ma potencjometr,ma nastawnik przesłony wstępnej,a nie ma nastawnika przepustnicy.Sam się temu przyglądałem. Ten model można poznać po tym że lampka TEST jak silnik stoi się swieci,jak pracuje powinna gasnąć.
Kolego aby wymienić przednią szybę potrzebujesz :grubszy mocny sznurek oraz woda z mydłem lub płynem do naczyń. Starą szybę podważasz od środka i pomału wysuwasz ją z obrysu nadwozia przedniej szyby. Po wyjęciu szyby ściągasz uszczelke i montujesz ją na "nowej" szybie. Należy uszczelkę całą dobrze oczyścić z wszelkiego "brudu" jaki na niej i w niej...
nie masz ładowania - uważaj, żeby nie zjechać do 10-11V bo możesz uszkodzić akumulator napięcie ładowonia powinno być 13.9-14.5V, u Ciebie 13.8 bez obciążenia... sprawdzić trzeba szczotki alternatora (przebieg) i/lub układ prostowniczy. Naładuj akumulator na zewnętrznej ładowarce to na trochę starczy, ale idzie zima więc trzeba się tym zająć. ----------------------------------------...
Jak nie ruszysz tulei ( poderwiesz jej) to składaj i już. Tuleja ma wystawać o ile pamiętam 0,15mm ponad płaszczyznę bloku ale przy pierwszym montażu. Należy mierzyć liniałem w kilku płaszczyznach. Bywały uszkodzone bloki ( zwichrowana krawędź przylegania) i taki blok poddawało sie obróbce.
http://obrazki.elektroda.net/44_11769180... może być?
kolejność zapłonu to 1342
W żadnym przypadku nie dokładaj tam żadnego sylikonu. Będzie jeździć tak jak teraz. Żadna ze Skód nie miała silnika odpornego na temperaturę.
Sprawdz mase w tej lampie .
Napewno tylko dwa były przecięte?
kolego według mnie to zobacz sobie masę na desce rozdzielczej takie zeczy sie dzieja jak nie ma dobrej masy
Moze brak zasilania na dyszy wolnych obrotow.Pozdr.
Najlepiej wymontować gaźnik i przyjrzeć się dokładnie czy niema jakiegoś uszkodzenia mechanicznego, ponieważ zamknięcie przpustnicy pierwszego przelotu powoduje nacisk krzywki na taki plastikowy półksiężec i przepustnica 2-giego przelotu niema możliwości otwarcia. A może masz pękniętą sprężnę na na osi 1-wszej przepustnicy co się częściej zdarza.
Alarm ma wbudowany przekaźnik o stykach normalnie otwartych?A jaki to alarm i czy ma atest?A podłączyłeś plus po zapłonie?Albo podłączyłeś go do zanikającego plusa podczas rozruchu.Stare alarmy miały coś takiego.To będzie chyba to.
Witam! mialem taka lalunie chodzila jak na dame przystalo bez zarzutu. pewnie to wiesz ale ssanie wlancza sie po wl stacyjki naciskajac pedal gazu do dechy na chwile. jesli to nie dziala to masz po prostu przepalona spirale (podgrzewacz) od ssania to takie ustrojstwo pod filtrem paliwa przykrecone do gaznika dochodzi do niego zasilanie i 2 weze z plynem...
Lepiej sprawdź czy czasem tam nie ma prehistorycznej pompy paliwa z filtrem z epoki fabryki. . uważam że typowe dla Favo pompy z osadnikiem są lepsze od tych zamienników bez osadników, sa po pierwsze rozbieralne i w przypadku uszkodzenia membrany nie trzeba wymieniać całej pompy Mam nadzieję, że odpalasz to tak jak przykazano - zimny motor przed odpaleniem...
Witam. Wygląda na dziurawy pływak lub zawór iglicowy który ma zamknąć dopływ paliwa do gaźnika po uniesieniu pływaka. W/w zaworki były obliczone na 150 000 km. Tylko tu szukaj przyczyny. Odpisz jak będzie OK. Miałem taką gablotę z tego samego rocznika. Pozdrawiam
uszkodzona ceweczka w aparacie zapłonowym. Podłącz omomierz, delikatnie ruszaj kablem.
kolego odkreć korek od wlewu płynu chłodzącego niech ktoś kręci silnikiem jezeli woda bedzie bulgotac to znaczy ze uszczelka poszła posprawdzaj wszystkie czujniki temperatury to jest podstawa
Skrzynek w favoritkach były dwa rodzaje - z okrągłymi (starsza) i płaskimi bezpiecznikami. Opisy na forum i w sieci bez problemu osiągalne. Światła przeciwmgielne miały swoje przekaźniki. Więc jeśli ich nie było, to przekaźnika też nie będzie. Trzeba dołożyć. Są tam bezpieczniki, więc nawet bez opisu można sobie dojść po ścieżkach, który to przekaźnik....
To wszystko zależy przecież od tego jaki masz akumulator, ta żarówka w 10 godzin "zje" Ci 1Ah z akumulatora więc teoretycznie nie ma możliwości żeby w 1 dzień rozładować akumulator, ale zważ również to że w niskich temperaturach akumulator znacznie traci na pojemności, więc trzeba na to również wziąć poprawkę...
popieram inwertera
Za duża dawka gazu... Najprawdopodobniej dawno nie były wymieniane membrany w parowniku.. Z czasem twardnieją. Powinno się je wymieniać raz na 2 lata. Chwilowo można zmniejszyć dawkę gazu ale na długo to nie pomoże. Pozdrawiam...
Ustaw wał na znaki i zobacz czy palec jest ustawiony na styk w kopółce aparatu
Zrób prosty test napięcia przebicia, a wielka tajemnica czeskich inżynierów wyjdzie na światło dzienne. Pozdrawiam
Poszukuję schematu elektrycznego Skody Favorit po lifcie. Szukam, bo zmieniłem silnik na ten z przepustnicą i potrzebuje rozeznać się jak podłączyć zapłon oraz całą wiązkę z poliftowej.
W sumie to jak najbardziej mogę sprawdzić dla pewności.
Wiesz że obecnie paliwo z biododatkmi bedzie powodowało korozję w tych gaźnikach co zpowoduje probelmy z ich pracą.
napisz ile jest przewodów, jakie kolory i ile jest zacisków w stacyjce najlepiej z oznaczeniami
A ma gaz? Nie jest zgniła? To mógł bym być chętny, ;) nigdy nie miałem Favoritki ani Wartburga, a tak to miałem wszystkie popularne (a więc tanie) samochody z RWPG, ;) oczywiście w czasach gdy były po 200-500 zł. :)
Dokładnie tak jak pisze Grzegorz naładuj akumulator tylko porządnie. On jest cały czas niedoładowany :)
Co do lokalizacji dyszy składu mieszanki najpewniejszym rozwiązaniem będzie jak cyknę fotkę i zamiesczę na stronie tematu bo wiem że nie wszystkim tłumaczenie że to takie coś obok takiego czegoś może wiele wyjaśnić;) dokładne zdjęcie powinno rozwiać wątpliwości
Do tego nie potrzeba schematu.Najważniejsze odszukać stały plus (potrzebny próbnik)i włączyć go na 30 następnie odszukać przewódna rozrusznik i wpiąć na 50 , a te co został na 15 i 54 , nie pamiętam oznaczeń z Favoritki.Powodzenia.
Od nowego modelu z płaskimi bezpiecznikami bez przeróbek nie pasuje
no i znalazłem schemacik
http://skoda.autokacik.pl/pages/zrobsam/...
Skieruj stroboskop na znaki na kole pasowym masz tam wycięcia i ustaw na ok 7 stopni
Sa linki na schematy elektryczne ale nie widze na regulator (regler).
Wielkie dzieki za informacje , tylko jak przeprowadzic ta fachowa regulacje??? Jak juz wczesniej pisalem mysle ze to ten bi-metal ktory stracil swoje wlasciwosci, a moze nie , jak to on to gdzie sie znajduje i jak go wymienic. A moze to nie on ?? To jak wyregulowac te obroty na ssaniu. Dzieki czekam na odpowiedzi.
favorit skoda schemat skoda favorit skoda favorit silnik
oprogramowanie edimax plazma samsung panasonic defro optimum komfort
bateria parkside alternatywne źródła zasilania
Rola kondensatora w zapłonie z przerywaczem vs bateryjnym Jak rozebrać tylni most w Access 300 - instrukcja