sprawdź cewkę!!
Jeżeli jesteś pewny,że z obudowy tylko wymiana cewki.
cewka jest ok.. Podejrzewam, że to może być cewka Zdecyduj się, bo podajesz sprzeczne informacje, jak ci odpowiedzieć ???
za duży kąt właczenia prądu cewki, ale trzeba sprawdzić czy grzeje się sama cewka, czy tez moduł podcewkowy.
Kolego sprawdź żółty cienki przewód idący do rozrusznika. Lubi się ułamać, taka wada fabryczna. Przewód ten zasila cewkę przekaźnika obwodu x, który to zasila wszystkie prądożerne odbiorniki w aucie.
Naładuj akumulator,sprawdź przewody,cewkę,zobaczymy co dalej.
Sprawdził bym cewkę z modułem,ostatnio miałem taki przypadek.
W skodzie felicji z silnikiem 1.3 mpi z tego co pamiętam to nie ma żadnej listwy a jedynie przerywacz i cewka zapłonowa. Właśnie występuje taka cewka, i to w silniku 1.3 MPI [url=https://anda.auto.pl/cewka-modul-li... masz jej wygląd.
Czujnik halla nowy, cewka nowa , stacyjka nowa , komputer i immobilajzer nowy z jednego typu . Przy kreceniu rozrusznikiem , do listwy zapłonowej dochgodzi prąd , a nie daje na dwóch pobudzających cewek
Miałem podobnie w lagunie, zakończyło się na wymianie cewka i czujnik położenia wału korbowego. A zapach spalenizny to może z nagrzewnicy z nawiewów bo kratki nawiewów są niedaleko radia, spalenizna to zapach spalin które dostały się do układu chłodzenia przez uszkodzona uszczelke głowicy. 1,3 mpi z 99 rok ma pełną cewke z 4 fajkami i ma napewno czujnik...
cewka modułu wygląda OK, świece tyle co po wymianie natomiast nie mam interfejsu aby sprawdzić sonde.
prawdopodobnie wypadaly ci zaplony i dlatego paliwo spalalo sie w wydechu. zobacz jeszcze do instalacji bo moze cos zle zrobiles. a swoja droga to podlacz oscyloskop i zobacz jakie sa impulsy sterujace cewke , moze jeszcze cos padło?
Witam Jestem po raz pierwszy na forum a na samochodach nie znam się za dobrze:-)) Proszę o wyrozumiałość i pomoc:-) Zakupiłam w promocyjnej cenie cewkę zapłonową do samochodu skoda felicia 1,3 Kolega próbował ją dzisiaj wymienić. Okazuje się jednak, że wtyczka zakupionej cewki jest inna niż starej(ma wtyczkę na zatrzask). Na nowej podany jest nr 467905104...
Witam wszystkich. Jestem nieszczęsnym posiadaczem Skody Felicii 1.3 mpi b+g. Problemem jest to, że samochód nie dostaje iskry na dwa cylindry, przez to samochód w ogóle nie ma mocy i chodzi jak maluch :) Sprawdziłem już: 1) - świece są OK 2) - ciśnienie jest OK 3) - cewka zapłonowa jest podmieniona i sprawdzona że działa Macie jakieś pomysły co może...
Bo nowa cewka jest uszkodzona, to chyba proste ? A w starej nie wystarczyło wymienić gumek na fajkach ?
Podwójna cewka w 1,3 MPI ? Czyli listwa zapłonowa, mam auto z tym silnikiem i nic o tym nie słyszałem ,by było coś innego , zresztą Mario Rene Cedrych w swej ksiażce pt "Skoda Felicia " też o tym nic nie podaje , http://obrazki.elektroda.pl/6775630900_1...
Ja na Twoim miejscu chcąc aby mi auto dobrze jeżdziło to po prostu bym kupił nową lub używaną sprawną cewkę .
Rozgrzej auto pod domem i sprawdź cewkę zapłonową jak juz auto zgaśnie, na uzwojeniu pierwotnym powinna mieć kilka omów, a na wtórnym (od strony kabli zapłonowych) ok 10kΩ ±2kΩ. Podaj wyniki pomiarów.
Problem jak w temacie autko po zagrzaniu sie do temperaturu ok 90 stopni i w tym momencie silnik pracuje rowno obrotomierz leci na zero wskakuje spowrotem na obroty a przy obciazeniu auto przejezdza kilka metrów i gasnie, sprawdzony czujnik poł wału nowe swiece, cewka sprawna, czujnik temp tez dobry przepustnica wyczyszczona. prosze kolegow o pomoc
Witam, dosyć nietypowy problem mam. Dziś najechałem na dosyć sporą dziurę, co spowodowało prace na nie wszystkie cylindry aż do wyłączenia silnika. Okazało się że cewka zapłonowa/listwa zapłonowa [nie wiem jak dokładnie się nazywa] odłączyła się do świec zapłonowych. Montaż tego jest troszkę dziwny, bo na dwóch blaszkach przykręconych do obudowy, powoduje...
Wstrząsówka nie odcina iskry. A u ciebie w ogóle nie ma. Kod silnika podaj. Ale jak znam życie, padł moduł zapłonowy pod cewką.
No i powinna być dobra masa pomiędzy cewką a silnikiem taka gruba taśma
Skoda Felicja 1.3 z rocznika 1999 Mam to samo brakuję iskry , pisałam już to ,może ktoś jeszcze mi pomoże wszystko nowe wymieniane Czujnik halla nowy, cewka nowa , stacyjka nowa , komputer i immobilajzer nowy z jednego typu . Przy kreceniu rozrusznikiem , do listwy zapłonowej dochgodzi prąd , a nie daje na dwóch pobudzających cewek jestem zielona w...
Wymieniłem samą cewkę. Teraz jest całkiem nowa. Tłoczek, sprężyny i blaszka została ze starej cewki.
Pytanie tylko brzmi czy wibracje te są wywołane nierówną pracą silnika, bo jeśli tak to powodem może być np. układ zasilania w paliwo i zapłonowy. Miałem podobny objaw u siebie, wywołany był złym stanem przewodów WN (oczywiście w innym aucie). Myślę że na początek należałoby sprawdzić świece i listwę z cewkami.
Sprawdź styk 50 na cewce rozrusznika.
Witam mam dziwny problem z skodą felicją 1.6 mianowicie jak jest troszke słabszy akumulator to wtedy kręci a nie odpala,wystarczy na kablach podpiąc drugi aku i pali od szczała,na popych pali z miejscza,przełozyłem nowy aku i wystarczy troche pojezdzić i za jakiś czas będzie kręcił a nie odpali,wystarczy pnąc i złapie,wymieniona cewka,aparat zapłonowy,sprawdzone...
Witam. Mam problem ze Skodą Felicia 1,6. Przy temperaturze poniżej 0 nie odpala. Niby próbuje, ale silnik zaskoczy na 2 sekundy i gaśnie. Oczywiście sprawdzone wszystkie podstawowe rzeczy. Tzn: -sprawdzony stan i ustawienie rozrządu. -OK -sprawdzone ciśnienie w cylindrach -OK -wymienione świece i przewody zapłonowe-nowe -wymieniona cewka zapłonowa-nowa...
Wymieniłem cewkę padło na ngk , nie ma przebić silnik troszkę lepiej chodzi . Ustawiłem zawory , lecz ma czasem muła , a czasem ciągnie ładnie . Co mam jeszcze sprawdzić ? Błędów brak na vag . :cry: Świece ok paliwo ładnie tłoczy filtry nowe .????
witam powymieniane wszystkie filtry i na komputerze nie wykazuje zadnych błedów przepustnica sie otwiera przy skrajnych obrotach . Lecz to nic nie daje i tak gasnie po chwili miałem pomysł zeby wstawic gaznik , zwykłą cewkę i zwykły palec rozdzielacza. :D Bo komputery to w domu a nie w aucie powinny być :D Dzieki wszystkim za pomoc bedziemy szukac.
Przecież napisane co go boli. Przerwany przewód, odpięta wtyczka lub uszkodzona cewka zaworu.
To zacznę od świec bo on jest na cewce bezpośrednio.
Witam forumowiczów. Na wstępie Wesołych Świąt życzę wszystkim. Mam mały problem ze skodą. Model to skoda felicia GLXi 1,3 MPI 50kW 68KM rocznik 1998 z instalacją lpg. Instalacja drugiej generacji. Parownik lovato, jeden filtr. W środku auta jest tylko przełącznik trójpozycjny: b(powyżej 2tys. przełączanie na gaz),g,b. Objawia się to losowym dławieniem,...
Czerwono czarny - stały plus do centralki. Czerwony - plus po stacyjce. Sprawdź przy akumulatorze i cewce zapłonowej.
Witam!! Mam kłopot ze skoda felicia 1.6 benzyna -gaz z silnikiem VW. Silnik nie chce odpalić ani na benzynie ani na gazie. Na początek wymieniłem świece i nic, sprawdziłem i niby robią sie mokre wiec paliwo dostaje. Sprawdziłem iskre no i tez jest choć może nie tak mocna jak powinna wiec dla pewności od znajomego pożyczyłem cewkę z modułem ale bez rezultatu....
W tym modelu skody warto sprawdzić kostkę stacyjki i brązow przewód masowy łączący sterownik z masą, czy po ściągnięci z rozdzielacza kabla od cewki jest iskra ?.
Czy taka może być ANTENA SUNKER CB1 77 cm SZKLANA CEWKA * 400W +4dBić .
Zobacz czy cewka ma zasilanie oraz bezpieczniki.
Witam, prosze o pomoc jak w temacie, podczas jazdy spadaja obroty do zera i silnik gasnie, poczym po paru przekreceniach odpala jak gdyby nic i jedzie dalej, powtarza sie to dosyc czesto, byl spokoj jakby byly upaly, a teraz jak nastala wilgoc to znow sie dzieje, byla zmieniana pompa paliwa (wklad), bo kiedys nie dalo sie odpalic, mechanik zdiagnozowal...
Witam wszystkich ponownie1 Przez kilka dni bylem chory,trochę zaniedbałem skodę. Nadal nie mogę odpalic - ale poczynilem kilka prób.proszę o pokierowanie moimi działaniami. Udało mi się uruchomić pompę i iskrę.Przełozyłem bezpiecznik nr 4 i zamieniłem stycznik sterujący wtryskiem i pompą.Bez skutku.Podałem napięcie na bezpiecznik nr 4.pojawiła się iskra...
Wskazuję na cewki zaspolone,niestety na nowe.
wysterowanie których cewek masz na myśli ?
Ja też dorzucę swoje 3 grosze. Cewka oczywiście pasuje z felicii do fabii. Jedyna różnica to inna konfiguracja pinów. Najprościej wyjąć starą, pomierzyć wtyczkę z niej oryginalną od strony ECU - znaleźć +12V i masę. Pozostałe dwa to kable sygnałowe. Sprawdzić w aucie z którego wyciągnięta była cewka jak ma rozmieszczone zasilanie i masę i odpowiednio...
To się sprawdza rozrusznik jak jest na wierzchu, sprawdza sie czy dochodzi napięcie na cewkę. Temat zamykam.
Mam problem z instalacją LPG w samochodzie Skoda Felicia z 1995r., mianowicie samochód strasznie szarpie na gazie, jak tylko silnik trochę się rozgrzeje. Problem jest tak uciążliwy, że praktycznie samochodem nie da się jeździć na LPG. Instalacja jest z 1 punktowym wtryskiem. Byłem w serwisie LPG, jak również w serwisie Skody i przez te wizyty wymieniłem...
Połącz żółty przekaźnikiem NC, zamknij podając "-" na żółty, otwieranie powinno zadziałać podając "-" na cewkę przekaźnika, oczywiście z drugiej strony cewki "+" Znalazłem rozpiskę.
Dzięki za odpowiedzi, to będzie kolejny punkt do sprawdzenia, chciałem tylko potwierdzić że ma tam być na stałe +12V przy włączonym zapłonie no i że ten przewód leci prosto do skrzynki bezpieczników bez żadnych połączeń po drodze. PS. Kondensatorem na bank jest ten niebieski element, ten srebrny to na pewno kondensator? Pytam, ponieważ w poniższym schemacie...
Iskrę sprawdziłem przykładając moduł cewki wraz ze świecami do silnika i kręcąc rozrusznikiem iskra na świecach była. Czy dostaje paliwo sprawdził gość przy regulacji gazu oraz zasilanie na cewkę. Natomiast samochód potrafi zapalić i przejechać normalnie nawet 50-100km przerywając tylko na wysokich obrotach (np.jazda pod większą górę ) albo jest problem...
W układzie b) rezystancję trzeba dobrać eksperymentalnie, zaczynając od wielkości rzędu 50 Ohm. ECU aż tak dokładnie nie sprawdza tych cewek.
Witam, jest to moj 1 post wiec prosze o wyrozumialosc :D z gory dzieki. dobra do konkretow skoda felicja 1.3 mpi 98r. problem polega na tym ze .... wymianialem w skodzie polos dułgą , po wymianie nadszedł czas na rozruch silnika , ale niestety dźwięku odpalonego silnika nie uslyszałem oprócz tego slychać było "pyknięcie" od strony bezpieczników. natychmiast...
Podmien czujnik halla tak jak ktos wyzej sugerowal.Skad wiesz ze nie ma immo? MPI weszly w drugiej polowie 96 i raczej immo jest .W MPI nie ma tez aparatu zaplonowego jest modul zintegrowany z cewka 2 biegunowa.
W tych skodach niewiele się psuło jeżeli chodzi o sam osprzęt silnika, jedynie czujnik wału i temperatury. Cewka jak wysiadała to nie palił na dwa gary.
Odwiń/rozwal izolację na wejsciu kabli we wtyczce do cewki i sprawdź/napraw przerwy ukryte
Witam, Skoda bez gazu, jeden właściciel 140000km. Przyjechała na lince, brak zasilania pompy paliwa okazało się, że nie było masy ma sterowniku. Auto odpaliło ale zalewało 3 świecę, pozostałe czarne i oczywiście czarny dym z rury. Brak błędów, ciśnienie paliwa około 3bar, wtryskiwacze ładnie rozpylają, sprężanie na poziomie 13bar, czujnik temperatury,...
Witam. 1. Napisz czy masz wersję Marelli z kopułką rozdzielacza zapłonu czy Simos wersja z modułem (brak kopułki) 2. Na czym polegało sprawdzenie świec, przewodów i cewki ?? 3. Co masz na myśli pisząc "gdy zrobię reset kluczykiem" ? Problem w postaci strzałów w filtr może mieć kilka powodów: - układ elektryczny (świece , przewody WN ,cewka/i czujnik...
ja ostatnio miałem uszkodzoną cewkę w takiej skodzie czasami paliła a czasami nie
Witam Posiadam Skode Felicie z 1999r silnik 1.3 MPI (ok. 170 tys przebiegu) z instalacja LPG. Mój problem polega na tym ,że samochód od jakiegoś czasu ciężko odpala dusi się, gaśnie gdy dodaje gazu obroty stoją w miejscu cały silnik aż się trzęsie. Tak jak by łapał lewe powietrze albo nie chodził na wszystkie cylindry. Jak odpalę samochód i odrazu dam...
witam mam problem z moja skodziną. Jak dobrze popada i z zrobię pare kilometrów i zgaszę silnik to później nie mogę odpalić samochodu, ale jak postoi kilka godzin to odpala bez problemu. proszę o pomoc bo nie mam pomysłu ja myślę że to może być uszkodzona cewka.
Tak na benzynie jest ten sam problem. więc albo zawory , albo uklad zapłonowy ,( cewka , aparat, świece itp)
Kurde, ile tu pesymistycznych scenariuszy, a uszkodzona cewka rozrusznika, albo krótkie szczotki się zawieszają.
Miejsce działania : Skoda Felicia 1.3 – Antena dachowa. (dotyczy także zapewne wszystkich wszystkich z rodziny Volkswagena). Radio BLAUPUNKT Dresden RCR 128, montowane przez salon SKODY w promocji. Będąc w myjni chciałem jak zwykle odkręcić antenę a tu porażka – ukręciłem coś w środku bo radio zaczęło szumieć i generalnie odbiór słaby. Przedtem...
Wymień cewkę na nową, a nie używaną.
Próbowałeś go odpalać zapasowym kluczykiem?.Jeśli tak i samochód nie odpala,to problem tkwi rzeczywiście w centralce immo lub w cewce transpondera.IMMO można usunąć z tego komputera.
Witam a co to tps i gdzie to jest ,ja mam ten sam problem-wymienilem linkę gazu nic wymieniłem świece i nic wymieniem cewkę na świecach i nic,oczywiście Skoda Felicja 130Pomóżcie
Na 99% jest to wina układu WN ,na początek wymień świece tylko nie jakieś tam do LPG bo do bzdura ,kup takie jakie zaleca producent to twojego silnika,jeśli to nie pomoże to pozostaje wymiana cewki ,w tym aucie masz przewody WN czy cewka jest na świecach?
światła do jazdy dziennej maja zgasnąć po włączeniu postojowych (podobno) więc podłącz pod postojowe. Jeżeli chodzi o stacyjkę to nie musi być podłączone bezpośrednio pod stacyjkę. Wystarczy podpiąć pod przewód gdzie pojawia się zasilanie po stacyjce - zasilanie ECU, zasilanie cewki zapłonowej itp.
Dzięki za odpowiedzi, zostaje sprawa obrotomierza. Czy sygnał do niego idzie z cewki zapłonowej? Może ktoś wie gdzie znajde pinout zegarów?
Sprawdż stan przewodu , który dochodzi do cewki rozrusznika. Jest to biały przewód , lubi się urwać.
Panowie! Samochód jak powyżej, na liczniku ok 130k km, jeździ na gazie ale objawy występują zarówno na gazie jak i na paliwie. Mam następujący problem. Podczas jazdy na jakimkolwiek biegu przy niewielkim dodawaniu gazu, np jazda 70-80 km/h na 5 biegu, delikatnie wciśnięty gaz, samochodem zaczyna szarpać, wpada w jakieś drgania na tle normalnej pracy....
Witam. Poszukuje informacji o możliwości podłączenia obrotomierza nie orginalnego do skody felici 1,3 MPI . Jak podłączyć zewnętrzny obrotomierz i skąd wziąść impuls do niego jeżeli zamiast cewki jest moduł . Jaki obrotomierz bedzie najlepszy.
fabia 1,4 , cewka troche tansza jak od feli
Nie wiem jaki zastosowałeś przekaźnik. Pisałeś coś na początku o 150mA poboru prądu. Żeby kondensator podtrzymał Ci cewkę choćby 3 sekundy musiałby być bardzo dużej pojemności.
Adres 25 musi sie zglaszac jesli nie sprawdz zasilanie immo za wskaznikami,brazowa skrzynka z dwoma zlaczmi jedno do cewki stacyjki druga zasilanie i przewod K do komunikacji.
Też mam felicie i miałem identyczny problem. Zastosowałem aktywny filtr zasilania na tranzystorze i 100% lepiej trochę pyrka na niskich obrotach ale już powyżej 1500 idealna cisza. Stosowałem różne dławiki kondensatory cewki filtry od radji samochodowych i nie pomagało
to co opisujesz świadczy o przebiciu wewnątrz listwy zapłonowej, jak chcesz się upewnić to zbliż elektrody na świecy w uszkodzonym wyjściu - powinno "się poprawić" przeskakiwanie iskry. nie mam schematu ale tak myślę że w tej listwie nie ma nic więcej jak 2 dwuwyjściowe cewki zapłonowe (silnik skody) i prawdopodobnie uzwojenia pierwotne po jednym odczepie...
Witam. Temat może trochę już nie aktualny, ale może komuś się przyda. Miałem podobny problem z obrotomierzem 1.3 mpi. Czasami jak by gubił sygnał i opadał do 0 po czym od razu wracał. Autko jeździło z tą przypadłością kilka lat aż zginęła iskra na jednym cylindrze. Po wymianie modułu zapłonowego (cewka zapłonowa) obrotomierz wskazuje bez zarzutu.
Możesz sprawdzić przewody zapłonowe czy nie mają przebicia, a także przyjrzałbym się cewce. Jak z układem zapłonowym było by wszystko w porządku, to zmierzyłbym ciśnienie paliwa.
podczas jazdy zmieniony odgłos silnika. To nie czujnik .Jak chcesz sprawdzić , wykręć czujnik , wkręć manometr . Lub przytkaj paluchem i niech druga osoba zakręci rozrusznikiem .Zobaczysz czy jest jakiekolwiek ciśnienie . Przy sprawdzaniu paluchem zdjąć cewki ze świec , bo a nuż pojawi się ciśnienie .
No, teraz gut. Tylko pytanie czy te oporniki nie za duże. Na mooje oko to tak z 4x. Pomierz sobie ile ma cewka wtryskiwacz u ciebie i wstaw opornik opołowę mniejszy (połączenie równoległe).
wystarcza dwa przekazniki pk1 podpiety pod + z zaplonu i zalaczjacy swiatla <styk no<>com> pk2 podpiety pod swiatla mijania i odcinajacy napiecie cewki pk1 styk <nc<>com>
Po podłączeniu do zegarów wszystkich trzech wtyczek nie pokazuje mi obrotów. Jednak zauważyłem, że obrotomierz dostaje jakiś impuls tuż po zapaleniu silnika. Wskoczy na 1000 obr. i natychmiast spadnie od 0 i już nic nie wskazuje. Nie bardzo wiem czego się złapać. Czy impuls z alternatora może być inny niż z cewki?
Sprawdź stan przewodu , który dochodzi do cewki rozrusznika. Jest to biały przewód , lubi się urwać. Sprawdź bezpieczniki pod maską - okolice akumulatora.
jesli chodzi o zablokowany komp. to sprawdzałem u siebie i tak: -jesli cewka jest podłączona to jest tak jak napisałes wtryski sa zablokowane, -jesli cewka jest odłączona to wtedy wtryski działaja, jak programowałes eeproma ja mam przylutowanego, moze w moim przypadku przeprogramowanie tez pomoze. pozdrawiam
Do faworitki kosztuje około 100-120zł pasuje ale jak masz immo to klucze będą bez transponderów, do feli 100 droższa. Ostatnio klient chciał tanio i zażyczył sobie żebym założył z fawority a transponder z kluczyka przykleił na stałe do cewki czytnika żeby dało sie jeździć. Też sposób.
Witam ponownie nie pisałem bo walczyłem z usterką i zdaje się ze już jest ok. Najprawdopodobniej przyczyna leżała w zaśniedziałym gnieździe bezpieczników od centralki gazu, wyczyściłem złącza oraz wymieniłem bezpieczniki na nowe i jak na razie nic się samo nie przełącza na benzynę. Ale mam pytanie czy cewka tzn. tak myślę, że to cewka reduktora jest...
Witam, mam dość poważny problem, ostatnio jak jade autem to co jakiś czas auto dostaje jakieś wyższe napięcie, wskaźniki zaczynają mocniej świecić, wentylator mocniej kręci, raz tak nawet że jak dałem na maksa wentylator to przepalił się bezpiecznik. Chyba przez te przepięcia przeszła mi już jedna żarówka, która podświetla deskę rozdzielczą. Boję się...
Witam Dziś rano po odpaleniu a jest pogoda mokra śnieżna. Standardowo dałem mu kilka minut na zagrzanie się (odśnieżanie). Na gaz przełączam przy około 70C. I tutaj moje zaskoczenie strasznie mi strzelał nie dało się jechać. Benzyna też była nie lepsza bo nie miał mocy i szarpał. Nie zauważyłem tych objawów przed przełączeniem na gaz, ponieważ nie mam...
Zgadza się. Cienki żółty kabelek przy rozruszniku. Lubi sie tam ułamać. Dość częsta przypadłość w feliciach. A pyrkocze dlatego że ten kabelek zasila cewkę przekaźnika obwodu X, przez który zasilane są międzyinnymi światła.
Musisz po prostu przywrócić instalację do stanu fabrycznego. Przekaźnik zapewne odcina zasilanie na cewkę lub coś w tym stylu. Idź po tych kablach zobacz jaki przewód ktoś rozciął i znów go złącz a to coś wyrzuć.
Witam. Posiadam taką samą Skode ('99 - 130tyś) i miałem takie same dolegliwości, które nie zależą od przejechanych kilometrów tak wg mnie tylko od temperatury przy ciepłym silniku. Ogólnie brak zapłonu w jednym z cylindrów, świeca, moduł cewek, sporadyczne wypadanie jednego zapłonu, jeśli auto Ci jeszcze nie gaśnie a jedynie jest podsiad obrotów i wszystko...
już znalazłem co było a poszła listwa z cewkami a znalazłem tą usterke poprzez wymienianie podzespołów pokolei, listwa nowa kosztowała 320 zł więc jak by ktoś miał podobny problem to niech sprawdzi listwy
Co może być jeżeli w trakcie jazdy na gazie następuje samoczynne przełączenie na benzynę? Guzik w kabinie do przełączania mruga i po 2000 obrotach daje światło ciągłe natomiast nie odpala gazu. Zauważyłem, że po wyłaczeniu stacyjki na chwile problem ustaje ale w trakcie jazdy znów przechodzi na benzynę. Ostatnio wymieniłem dwie cewki z elektrozaworów...
jeśli umiesz czytac schematy to proponuje byś przeanalizował w schemacie nr 9 ( od świateł ) i schemacie nr 11 (m.in wycieraczki) podłaczenie cewki przekaźnika oznakowanego tam literka C , jest to przekaxnik funcji X link do schematów ( sa po czesku) http://dedo.miki.szm.com//felicia.htm i na pewno dojdziesz do wniosku że urwanie sie żółtego przewodu...
Nie kręć zbyt długo, 2-3 obroty wału i po puszczeniu kluczyka powinien siłą rozpędu silnik zaskoczyć, masz za słaby prąd, pobór rozrusznika i zostaje za mało prądu na cewkę zapłonową, przerabiałem ten temat w 2-letnim matizie, założyłem aku od diesla i problem zniknął, na wiosnę oryginalny aku i auto paliło
Witam. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak można przypisać kluczyk do immo bo mam vag-a ale jedyne co potrafie z nim zrobić to odczytać kody błędów ;), z immo pierwszy raz się "bawie". http://obrazki.elektroda.net/11_11999914... Aha i jeszcze jak można ewentualnie spradzić czy cewka transpondera(czy jak to się zwie) nie jest uszkodzona?
Ms podpiety jest do seryjnej instalacji, wiec nie bardzo jest co tu zmienic. Poza tym sera pali dobrze. Moze wina lezy po stronie cewki, a raczej po stronie dwell control. Bede musial jeszcze to sprawdzic. Szukalem ale nic nie znalazlem na temat mojej cewki i modulu zaplonowego czy ma on w sobie dwell control, a jesli nie to takie czasu ustawic.
Witam A ja mam problem taki z Felą 1,3 MPI, że gdy w nocy jest chłodno i wilgotno, to fela odpala i szarpie na wolnych obrotach z obrotami ok. 900, przy dodaniu gazu, efekt jakby nie paliła na wszystkie gary. Jak wygrzeje się w słońcu pod blokiem cały dzień - odpala bez problemu i ma równe obroty ponad 1000 i pracuje prwidłowo. Wszystkie możliwe konektory...
witam problem dotyczy skoda felicia 1,6 lxi 2000r .auto do trzeciego biegu zbiera sie bez zarzutow 4-5 bieg zaczyna szarpac i sprawia wrazenie ze chodzi na trzech cylindrach. na 5 biegu wciskam sprzeglo i gasnie.bylem u wielu magow piaseczynskiej mechaniki wszystko niby ok diagnostyka wyrzuca blad zaplonu na 1 cylindrze .mechanik twierdzi ze nie slyszal...
witam, mam skodę felicie 1,3 + LPG z 97roku, od pewnego czasu samochód zachowuje się co najmniej dziwnie... pali bez problemu, gdy się rozgrzeje zaczyna szarpać, gasnąć np: gdy stoję na światłach (zarówno na benzynie jak i na gazie) :( podczas jazdy czasami spada moc i mimo zmiany biegów na niższe i wciskania pedału gazu do dechy zawsze gaśnie...po...
Później odpaliliśmy ze znajomym na kable z drugiego auta i odpalił lecz po odpięciu kabli gaśnie i już nie chce odpalać i w dodatku jest bzyczenie w kablach od strony pasażera (stamtąd wychodzi dźwięk) Coś kradnie prąd i robi spięcie tylko właśnie nwm co. Brzyczeniem sie nie martw ponieważ po stronie pasażera w nogach masz bezpieczniki razem z przekaźnikami....
cewka skoda felicia skoda felicia cewka cewka zapłonowa skoda felicia
przekaźnik zakłócenia makita wymiana ogniw przedwzmacniacz zasilać akumulator
amica piekarnik generator ozonu
Prąd ładowania lampy górniczej RC 12: NiCd i Li-ion Opel Corsa D 2010 64kW 87PS - Wtrysk Pośredni czy Bezpośredni?