http://obrazki.elektroda.pl/9059530900_1... padały czujniki lub pękła cewka zapłonowa
Kabelek na rozruszniku jest?(ten cieńszy) Jak będzie startował rozrusznik to reszta w "cudowny" sposób wróci do normy :D W skodzie masa przekaźnika odciążającego jest podawana poprzez cewkę automatu rozrusznika.
prawdopodobnie wypadaly ci zaplony i dlatego paliwo spalalo sie w wydechu. zobacz jeszcze do instalacji bo moze cos zle zrobiles. a swoja droga to podlacz oscyloskop i zobacz jakie sa impulsy sterujace cewke , moze jeszcze cos padło?
Bo nowa cewka jest uszkodzona, to chyba proste ? A w starej nie wystarczyło wymienić gumek na fajkach ?
sprawdź cewkę!!
Jeżeli jesteś pewny,że z obudowy tylko wymiana cewki.
cewka nowa a palec rozdzielacza gdzie jest?opiszesz? Palec jest pod kopułka rozdzielacza.
Przecież napisane co go boli. Przerwany przewód, odpięta wtyczka lub uszkodzona cewka zaworu.
Zobacz czy cewka ma zasilanie oraz bezpieczniki.
cewka jest ok.. Podejrzewam, że to może być cewka Zdecyduj się, bo podajesz sprzeczne informacje, jak ci odpowiedzieć ???
Czy taka może być ANTENA SUNKER CB1 77 cm SZKLANA CEWKA * 400W +4dBić .
za duży kąt właczenia prądu cewki, ale trzeba sprawdzić czy grzeje się sama cewka, czy tez moduł podcewkowy.
Tam jest chyba "widelec" a nie cewka i kable!!! Może źle wpięty gaz?
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Wskazuję na cewki zaspolone,niestety na nowe co masz na myśli ja mam Fabie i objaw mam podobny. U mnie jest cewka nałożona na świece.
Musisz się zdecydować czy automat nie wybija (to słychać) czy wybija a rozrusznik nie kręci. Ale pewnie masz problem z masą i cewka nie ciagnie.
Podmien czujnik halla tak jak ktos wyzej sugerowal.Skad wiesz ze nie ma immo? MPI weszly w drugiej polowie 96 i raczej immo jest .W MPI nie ma tez aparatu zaplonowego jest modul zintegrowany z cewka 2 biegunowa.
E tam, wcale nie bezpieczniej, uwierz mi napodłączałem się już obrotomierzy. Tamten stary aparat zapłonowy, który masz, jest z przerywaczem mechanicznym? Nie potrzebna Ci wogóle cewka dodatkowa.
To się sprawdza rozrusznik jak jest na wierzchu, sprawdza sie czy dochodzi napięcie na cewkę. Temat zamykam.
W tych skodach niewiele się psuło jeżeli chodzi o sam osprzęt silnika, jedynie czujnik wału i temperatury. Cewka jak wysiadała to nie palił na dwa gary.
Tak na benzynie jest ten sam problem. więc albo zawory , albo uklad zapłonowy ,( cewka , aparat, świece itp)
Witam a co to tps i gdzie to jest ,ja mam ten sam problem-wymienilem linkę gazu nic wymieniłem świece i nic wymieniem cewkę na świecach i nic,oczywiście Skoda Felicja 130Pomóżcie
Witam Jestem po raz pierwszy na forum a na samochodach nie znam się za dobrze:-)) Proszę o wyrozumiałość i pomoc:-) Zakupiłam w promocyjnej cenie cewkę zapłonową do samochodu skoda felicia 1,3 Kolega próbował ją dzisiaj wymienić. Okazuje się jednak, że wtyczka zakupionej cewki jest inna niż starej(ma wtyczkę na zatrzask). Na nowej podany jest nr 467905104...
Kurde, ile tu pesymistycznych scenariuszy, a uszkodzona cewka rozrusznika, albo krótkie szczotki się zawieszają.
Czujnik halla nowy, cewka nowa , stacyjka nowa , komputer i immobilajzer nowy z jednego typu . Przy kreceniu rozrusznikiem , do listwy zapłonowej dochgodzi prąd , a nie daje na dwóch pobudzających cewek
witam mam problem z moja skodziną. Jak dobrze popada i z zrobię pare kilometrów i zgaszę silnik to później nie mogę odpalić samochodu, ale jak postoi kilka godzin to odpala bez problemu. proszę o pomoc bo nie mam pomysłu ja myślę że to może być uszkodzona cewka.
Wymień cewkę na nową, a nie używaną.
Na 99% jest to wina układu WN ,na początek wymień świece tylko nie jakieś tam do LPG bo do bzdura ,kup takie jakie zaleca producent to twojego silnika,jeśli to nie pomoże to pozostaje wymiana cewki ,w tym aucie masz przewody WN czy cewka jest na świecach?
fabia 1,4 , cewka troche tansza jak od feli
W skodzie felicji z silnikiem 1.3 mpi z tego co pamiętam to nie ma żadnej listwy a jedynie przerywacz i cewka zapłonowa. Właśnie występuje taka cewka, i to w silniku 1.3 MPI [url=https://anda.auto.pl/cewka-modul-li... masz jej wygląd.
Połącz żółty przekaźnikiem NC, zamknij podając "-" na żółty, otwieranie powinno zadziałać podając "-" na cewkę przekaźnika, oczywiście z drugiej strony cewki "+" Znalazłem rozpiskę.
Miałem podobnie w lagunie, zakończyło się na wymianie cewka i czujnik położenia wału korbowego. A zapach spalenizny to może z nagrzewnicy z nawiewów bo kratki nawiewów są niedaleko radia, spalenizna to zapach spalin które dostały się do układu chłodzenia przez uszkodzona uszczelke głowicy. 1,3 mpi z 99 rok ma pełną cewke z 4 fajkami i ma napewno czujnik...
Witam, dosyć nietypowy problem mam. Dziś najechałem na dosyć sporą dziurę, co spowodowało prace na nie wszystkie cylindry aż do wyłączenia silnika. Okazało się że cewka zapłonowa/listwa zapłonowa [nie wiem jak dokładnie się nazywa] odłączyła się do świec zapłonowych. Montaż tego jest troszkę dziwny, bo na dwóch blaszkach przykręconych do obudowy, powoduje...
cewka modułu wygląda OK, świece tyle co po wymianie natomiast nie mam interfejsu aby sprawdzić sonde.
Cześć. Jest to mój pierwszy post na tym forum . Jest to listwa od skody felicii 1.3 mpi . Główne moje zapytanie to. Czy da się naprawić tą listwę co niżej na obrazku.Wiem ze jedna cewka jest spalona . i czy by mi ktoś doradził jak wymienić tą cewkę . Dlaczego wiem ze jest cewka spalona ? bo przekładałem taką samą listwę od kolegi . skoda chodziła bardzo...
No, teraz gut. Tylko pytanie czy te oporniki nie za duże. Na mooje oko to tak z 4x. Pomierz sobie ile ma cewka wtryskiwacz u ciebie i wstaw opornik opołowę mniejszy (połączenie równoległe).
Witam. Temat może trochę już nie aktualny, ale może komuś się przyda. Miałem podobny problem z obrotomierzem 1.3 mpi. Czasami jak by gubił sygnał i opadał do 0 po czym od razu wracał. Autko jeździło z tą przypadłością kilka lat aż zginęła iskra na jednym cylindrze. Po wymianie modułu zapłonowego (cewka zapłonowa) obrotomierz wskazuje bez zarzutu.
Nie wiem jaki zastosowałeś przekaźnik. Pisałeś coś na początku o 150mA poboru prądu. Żeby kondensator podtrzymał Ci cewkę choćby 3 sekundy musiałby być bardzo dużej pojemności.
Po przekręceniu stacyjki na zapłon (50) na (15) jest napięcie - spada z 12,4 V na 10,5 V na czas kręcenia rozrusznikiem. Jeszcze wymieniłem cewkę - listwę - bez zmian pali pięknie na pycha:(
Podwójna cewka w 1,3 MPI ? Czyli listwa zapłonowa, mam auto z tym silnikiem i nic o tym nie słyszałem ,by było coś innego , zresztą Mario Rene Cedrych w swej ksiażce pt "Skoda Felicia " też o tym nic nie podaje , http://obrazki.elektroda.pl/6775630900_1...
Witam Paweł wawa nr silnika : 2969436781.136M .A gdzie mieści się ten moduł zapłonowy pod tą cewką .Cewka jest na listwie i wymieniona na nową wymieniałam i nie wiem co jest na rzeczy .Na przewodzie 2 i 3 nie ma prądu jest na 1 12V.
Problem jak w temacie autko po zagrzaniu sie do temperaturu ok 90 stopni i w tym momencie silnik pracuje rowno obrotomierz leci na zero wskakuje spowrotem na obroty a przy obciazeniu auto przejezdza kilka metrów i gasnie, sprawdzony czujnik poł wału nowe swiece, cewka sprawna, czujnik temp tez dobry przepustnica wyczyszczona. prosze kolegow o pomoc
Musisz po prostu przywrócić instalację do stanu fabrycznego. Przekaźnik zapewne odcina zasilanie na cewkę lub coś w tym stylu. Idź po tych kablach zobacz jaki przewód ktoś rozciął i znów go złącz a to coś wyrzuć.
jesli chodzi o zablokowany komp. to sprawdzałem u siebie i tak: -jesli cewka jest podłączona to jest tak jak napisałes wtryski sa zablokowane, -jesli cewka jest odłączona to wtedy wtryski działaja, jak programowałes eeproma ja mam przylutowanego, moze w moim przypadku przeprogramowanie tez pomoze. pozdrawiam
Witam. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak można przypisać kluczyk do immo bo mam vag-a ale jedyne co potrafie z nim zrobić to odczytać kody błędów ;), z immo pierwszy raz się "bawie". http://obrazki.elektroda.net/11_11999914... Aha i jeszcze jak można ewentualnie spradzić czy cewka transpondera(czy jak to się zwie) nie jest uszkodzona?
witam problem dotyczy skoda felicia 1,6 lxi 2000r .auto do trzeciego biegu zbiera sie bez zarzutow 4-5 bieg zaczyna szarpac i sprawia wrazenie ze chodzi na trzech cylindrach. na 5 biegu wciskam sprzeglo i gasnie.bylem u wielu magow piaseczynskiej mechaniki wszystko niby ok diagnostyka wyrzuca blad zaplonu na 1 cylindrze .mechanik twierdzi ze nie slyszal...
na rozruszniku jest ale cewka którą niedawno niepotrzebnie wymieniłem,która wybija bendiks(inaczej sprzęgło rozrusznika) ale elektrowyłącznika to jakoś tam nie widze???? przypominam to jest silnik 1.6 a nie 1.3 pozdrawiam
Witam cie kolego.Jeśli masz pręt ferrytowy ze starej anteny radiowej LW to nawiń na nim cewkę drutem w emalii 1-1,5mm ok. 20-50zw. i włącz to w szereg w "+"zasilania radia. Powinno pomóc. Również szczoteczki w alternatorze do sprawdzenia.Pozdrawiam
Witam ponownie nie pisałem bo walczyłem z usterką i zdaje się ze już jest ok. Najprawdopodobniej przyczyna leżała w zaśniedziałym gnieździe bezpieczników od centralki gazu, wyczyściłem złącza oraz wymieniłem bezpieczniki na nowe i jak na razie nic się samo nie przełącza na benzynę. Ale mam pytanie czy cewka tzn. tak myślę, że to cewka reduktora jest...
Rozgrzej auto pod domem i sprawdź cewkę zapłonową jak juz auto zgaśnie, na uzwojeniu pierwotnym powinna mieć kilka omów, a na wtórnym (od strony kabli zapłonowych) ok 10kΩ ±2kΩ. Podaj wyniki pomiarów.
witam, mam skodę felicie 1,3 + LPG z 97roku, od pewnego czasu samochód zachowuje się co najmniej dziwnie... pali bez problemu, gdy się rozgrzeje zaczyna szarpać, gasnąć np: gdy stoję na światłach (zarówno na benzynie jak i na gazie) :( podczas jazdy czasami spada moc i mimo zmiany biegów na niższe i wciskania pedału gazu do dechy zawsze gaśnie...po...
Witam, prosze o pomoc jak w temacie, podczas jazdy spadaja obroty do zera i silnik gasnie, poczym po paru przekreceniach odpala jak gdyby nic i jedzie dalej, powtarza sie to dosyc czesto, byl spokoj jakby byly upaly, a teraz jak nastala wilgoc to znow sie dzieje, byla zmieniana pompa paliwa (wklad), bo kiedys nie dalo sie odpalic, mechanik zdiagnozowal...
witam powymieniane wszystkie filtry i na komputerze nie wykazuje zadnych błedów przepustnica sie otwiera przy skrajnych obrotach . Lecz to nic nie daje i tak gasnie po chwili miałem pomysł zeby wstawic gaznik , zwykłą cewkę i zwykły palec rozdzielacza. :D Bo komputery to w domu a nie w aucie powinny być :D Dzieki wszystkim za pomoc bedziemy szukac.
Nie kręć zbyt długo, 2-3 obroty wału i po puszczeniu kluczyka powinien siłą rozpędu silnik zaskoczyć, masz za słaby prąd, pobór rozrusznika i zostaje za mało prądu na cewkę zapłonową, przerabiałem ten temat w 2-letnim matizie, założyłem aku od diesla i problem zniknął, na wiosnę oryginalny aku i auto paliło
Hey, Też teraz przechodzę przez ten etap:) Cały pic polega na wysterowaniu przekaźników, co za pomocą jednego przewodu jest kłopotliwe bo napięcie przechodzi przez cewkę przekaźnika i oba są podłączone szeregowo i dzieją się cyrki. Na obrazku narysowałem ten przypadek. http://obrazki.elektroda.pl/1131325500_1... Jako, że nie znalazłem...
Pytanie tylko brzmi czy wibracje te są wywołane nierówną pracą silnika, bo jeśli tak to powodem może być np. układ zasilania w paliwo i zapłonowy. Miałem podobny objaw u siebie, wywołany był złym stanem przewodów WN (oczywiście w innym aucie). Myślę że na początek należałoby sprawdzić świece i listwę z cewkami.
Cewkę kupiłem razem z przejsciówką, wszystko działa dobrze. Polecam internetowy sklep z częściami, zapłaciłem 100zł taniej niż w normalnym sklepie. http://www.skoda-shop.pl/ Temat uważam za zamknięty.
Silikon jest dobry do uzupełniania biustu a nie do klejenia. Całkiem możliwe, że przestawiłeś styk urywając tan kawałek obudowy rozrusznika. Cewka przestawia zębatkę oraz styk (ruchomy) zasilający rozrusznik. Napięcie jest podawane bezpośrednio z akumulatora na rozrusznik przez element, który naruszyłeś do uzwojeń rozrusznika. Może po Twoich manewrach...
To zacznę od świec bo on jest na cewce bezpośrednio.
Skoda Felicja 1.3 z rocznika 1999 Mam to samo brakuję iskry , pisałam już to ,może ktoś jeszcze mi pomoże wszystko nowe wymieniane Czujnik halla nowy, cewka nowa , stacyjka nowa , komputer i immobilajzer nowy z jednego typu . Przy kreceniu rozrusznikiem , do listwy zapłonowej dochgodzi prąd , a nie daje na dwóch pobudzających cewek jestem zielona w...
Znalazłem trochę informacji na temat tego alarmu. 15 blokada zapłonu i 18 blokada zapłonu. Do 15 jest napisane informacja " rozłącz obwód zasilający zapłon ( cewka, elektrozawór, zapłon elektryczny ) a następnie połącz rozłączony obwód przewodami fioletowymi. Jak odepnę centralke alarmu, i zmostkuję fioletowe przewody powinno to działać, i alarmu nie...
Dzień dobry. Jestem tutaj pierwszy raz proszę o wyrozumiałość jak napiszę coś niezrozumiale. Posiadam Skodę Felicię 1.3, ma ona około 230000 km, rok produkcji 1997. Mam następujący problem: samochód odpala normalnie ale dziwnie pracuje jakby miał za niskie obroty, kiedy się nim jedzie to przyspiesza ale jak już uzyska się określoną prędkość i ma wejść...
Wymieniłem cewkę padło na ngk , nie ma przebić silnik troszkę lepiej chodzi . Ustawiłem zawory , lecz ma czasem muła , a czasem ciągnie ładnie . Co mam jeszcze sprawdzić ? Błędów brak na vag . :cry: Świece ok paliwo ładnie tłoczy filtry nowe .????
Dzięki za odpowiedzi, to będzie kolejny punkt do sprawdzenia, chciałem tylko potwierdzić że ma tam być na stałe +12V przy włączonym zapłonie no i że ten przewód leci prosto do skrzynki bezpieczników bez żadnych połączeń po drodze. PS. Kondensatorem na bank jest ten niebieski element, ten srebrny to na pewno kondensator? Pytam, ponieważ w poniższym schemacie...
Czerwono czarny - stały plus do centralki. Czerwony - plus po stacyjce. Sprawdź przy akumulatorze i cewce zapłonowej.
W tym modelu skody warto sprawdzić kostkę stacyjki i brązow przewód masowy łączący sterownik z masą, czy po ściągnięci z rozdzielacza kabla od cewki jest iskra ?.
Witam mam dziwny problem z skodą felicją 1.6 mianowicie jak jest troszke słabszy akumulator to wtedy kręci a nie odpala,wystarczy na kablach podpiąc drugi aku i pali od szczała,na popych pali z miejscza,przełozyłem nowy aku i wystarczy troche pojezdzić i za jakiś czas będzie kręcił a nie odpali,wystarczy pnąc i złapie,wymieniona cewka,aparat zapłonowy,sprawdzone...
Nie taniej będzie oddać auto do warsztatu , niz samemu naprawiać nie mając pojęcia co sie naprawia ? Cos tam wiesz ale nie do końca , co do kabelka a raczej żółtego przewodu idącego nie do rozrusznika a włącznika elektromagnetycznego ( uruchamiającego rozrusznik ) i łączącego oprócz tego stacyjke z cewka przekaźnika funkcji X to gdyby on byl przyczyna...
Witam Posiadam skodę felicie 1.,3 MPI 1997r z lpg i gdzieś od dwóch tygodni pojawił się ciekawy problem, a mianowicie: Samochód potrafi zapalić normalnie, ale po chwili w czasie jazdy (po krótkim lub dłuższym czasie ) spadają obroty i samochód gaśnie zarówno na benzynie jak i na gazie po czym nie chce odpalić. Po kilku próbach albo odpali albo nie i...
Witam forumowiczów. Na wstępie Wesołych Świąt życzę wszystkim. Mam mały problem ze skodą. Model to skoda felicia GLXi 1,3 MPI 50kW 68KM rocznik 1998 z instalacją lpg. Instalacja drugiej generacji. Parownik lovato, jeden filtr. W środku auta jest tylko przełącznik trójpozycjny: b(powyżej 2tys. przełączanie na gaz),g,b. Objawia się to losowym dławieniem,...
Witam, jest to moj 1 post wiec prosze o wyrozumialosc :D z gory dzieki. dobra do konkretow skoda felicja 1.3 mpi 98r. problem polega na tym ze .... wymianialem w skodzie polos dułgą , po wymianie nadszedł czas na rozruch silnika , ale niestety dźwięku odpalonego silnika nie uslyszałem oprócz tego slychać było "pyknięcie" od strony bezpieczników. natychmiast...
No, no i wszystko, pod te dwa podpinasz cewkę przekaźnika, tniesz kabel zasilający pompę i na styki 30 i 87a. O błedy się nie martw, sterownik tego nie wykryje, zresztą i tak już masz jakieś w związku z mieszanką paliwowo-powietrzną
Witam. Mam problem ze Skodą Felicia 1,6. Przy temperaturze poniżej 0 nie odpala. Niby próbuje, ale silnik zaskoczy na 2 sekundy i gaśnie. Oczywiście sprawdzone wszystkie podstawowe rzeczy. Tzn: -sprawdzony stan i ustawienie rozrządu. -OK -sprawdzone ciśnienie w cylindrach -OK -wymienione świece i przewody zapłonowe-nowe -wymieniona cewka zapłonowa-nowa...
Witam. 1. Napisz czy masz wersję Marelli z kopułką rozdzielacza zapłonu czy Simos wersja z modułem (brak kopułki) 2. Na czym polegało sprawdzenie świec, przewodów i cewki ?? 3. Co masz na myśli pisząc "gdy zrobię reset kluczykiem" ? Problem w postaci strzałów w filtr może mieć kilka powodów: - układ elektryczny (świece , przewody WN ,cewka/i czujnik...
Witam, Skoda bez gazu, jeden właściciel 140000km. Przyjechała na lince, brak zasilania pompy paliwa okazało się, że nie było masy ma sterowniku. Auto odpaliło ale zalewało 3 świecę, pozostałe czarne i oczywiście czarny dym z rury. Brak błędów, ciśnienie paliwa około 3bar, wtryskiwacze ładnie rozpylają, sprężanie na poziomie 13bar, czujnik temperatury,...
Ja też dorzucę swoje 3 grosze. Cewka oczywiście pasuje z felicii do fabii. Jedyna różnica to inna konfiguracja pinów. Najprościej wyjąć starą, pomierzyć wtyczkę z niej oryginalną od strony ECU - znaleźć +12V i masę. Pozostałe dwa to kable sygnałowe. Sprawdzić w aucie z którego wyciągnięta była cewka jak ma rozmieszczone zasilanie i masę i odpowiednio...
Witam!! Mam kłopot ze skoda felicia 1.6 benzyna -gaz z silnikiem VW. Silnik nie chce odpalić ani na benzynie ani na gazie. Na początek wymieniłem świece i nic, sprawdziłem i niby robią sie mokre wiec paliwo dostaje. Sprawdziłem iskre no i tez jest choć może nie tak mocna jak powinna wiec dla pewności od znajomego pożyczyłem cewkę z modułem ale bez rezultatu....
Witam wszystkich ponownie1 Przez kilka dni bylem chory,trochę zaniedbałem skodę. Nadal nie mogę odpalic - ale poczynilem kilka prób.proszę o pokierowanie moimi działaniami. Udało mi się uruchomić pompę i iskrę.Przełozyłem bezpiecznik nr 4 i zamieniłem stycznik sterujący wtryskiem i pompą.Bez skutku.Podałem napięcie na bezpiecznik nr 4.pojawiła się iskra...
witam serdecznie mam problem ze swoją skodą 1.3 mpi (tylko benzyna bez gazu), chodzi oto że nie wchodzi na obroty i strzela w kolektor ssący,dusi się. komputer nie pokazał żadnych błędów. wymieniłem już: czujnik położenia wału,filtr powietrza,świece,rozrząd. podmieniałem z innej skody(sprawnej) przepustnice,wtryski,i ten czujnik podciśnienia w kolektorze...
Mam problem z instalacją LPG w samochodzie Skoda Felicia z 1995r., mianowicie samochód strasznie szarpie na gazie, jak tylko silnik trochę się rozgrzeje. Problem jest tak uciążliwy, że praktycznie samochodem nie da się jeździć na LPG. Instalacja jest z 1 punktowym wtryskiem. Byłem w serwisie LPG, jak również w serwisie Skody i przez te wizyty wymieniłem...
W układzie b) rezystancję trzeba dobrać eksperymentalnie, zaczynając od wielkości rzędu 50 Ohm. ECU aż tak dokładnie nie sprawdza tych cewek.
Odwiń/rozwal izolację na wejsciu kabli we wtyczce do cewki i sprawdź/napraw przerwy ukryte
ja ostatnio miałem uszkodzoną cewkę w takiej skodzie czasami paliła a czasami nie
Witam. Mam problem z autem. Jechałem i skończył się gaz. Na początku jako tako dobrze jechało na benzynie, chwile potem zaczęło szarpać i strzelać z wydechu, często tak było jak gaz się kończył. W końcu strzeliło tak, że auto zaczęło głośno chodzić. Dojechałem akurat do domu a następnego dnia myślałem że wywaliło uszczelkę pod gaźnikiem. Wymieniłem...
Próbowałeś go odpalać zapasowym kluczykiem?.Jeśli tak i samochód nie odpala,to problem tkwi rzeczywiście w centralce immo lub w cewce transpondera.IMMO można usunąć z tego komputera.
Witam Posiadam Skode Felicie z 1999r silnik 1.3 MPI (ok. 170 tys przebiegu) z instalacja LPG. Mój problem polega na tym ,że samochód od jakiegoś czasu ciężko odpala dusi się, gaśnie gdy dodaje gazu obroty stoją w miejscu cały silnik aż się trzęsie. Tak jak by łapał lewe powietrze albo nie chodził na wszystkie cylindry. Jak odpalę samochód i odrazu dam...
już znalazłem co było a poszła listwa z cewkami a znalazłem tą usterke poprzez wymienianie podzespołów pokolei, listwa nowa kosztowała 320 zł więc jak by ktoś miał podobny problem to niech sprawdzi listwy
światła do jazdy dziennej maja zgasnąć po włączeniu postojowych (podobno) więc podłącz pod postojowe. Jeżeli chodzi o stacyjkę to nie musi być podłączone bezpośrednio pod stacyjkę. Wystarczy podpiąć pod przewód gdzie pojawia się zasilanie po stacyjce - zasilanie ECU, zasilanie cewki zapłonowej itp.
Miejsce działania : Skoda Felicia 1.3 – Antena dachowa. (dotyczy także zapewne wszystkich wszystkich z rodziny Volkswagena). Radio BLAUPUNKT Dresden RCR 128, montowane przez salon SKODY w promocji. Będąc w myjni chciałem jak zwykle odkręcić antenę a tu porażka – ukręciłem coś w środku bo radio zaczęło szumieć i generalnie odbiór słaby. Przedtem...
Dzięki za odpowiedzi, zostaje sprawa obrotomierza. Czy sygnał do niego idzie z cewki zapłonowej? Może ktoś wie gdzie znajde pinout zegarów?
Sprawdż stan przewodu , który dochodzi do cewki rozrusznika. Jest to biały przewód , lubi się urwać.
Witam. Poszukuje informacji o możliwości podłączenia obrotomierza nie orginalnego do skody felici 1,3 MPI . Jak podłączyć zewnętrzny obrotomierz i skąd wziąść impuls do niego jeżeli zamiast cewki jest moduł . Jaki obrotomierz bedzie najlepszy.
Panowie! Samochód jak powyżej, na liczniku ok 130k km, jeździ na gazie ale objawy występują zarówno na gazie jak i na paliwie. Mam następujący problem. Podczas jazdy na jakimkolwiek biegu przy niewielkim dodawaniu gazu, np jazda 70-80 km/h na 5 biegu, delikatnie wciśnięty gaz, samochodem zaczyna szarpać, wpada w jakieś drgania na tle normalnej pracy....
Adres 25 musi sie zglaszac jesli nie sprawdz zasilanie immo za wskaznikami,brazowa skrzynka z dwoma zlaczmi jedno do cewki stacyjki druga zasilanie i przewod K do komunikacji.
Możesz sprawdzić przewody zapłonowe czy nie mają przebicia, a także przyjrzałbym się cewce. Jak z układem zapłonowym było by wszystko w porządku, to zmierzyłbym ciśnienie paliwa.
podczas jazdy zmieniony odgłos silnika. To nie czujnik .Jak chcesz sprawdzić , wykręć czujnik , wkręć manometr . Lub przytkaj paluchem i niech druga osoba zakręci rozrusznikiem .Zobaczysz czy jest jakiekolwiek ciśnienie . Przy sprawdzaniu paluchem zdjąć cewki ze świec , bo a nuż pojawi się ciśnienie .
Zgadza się. Cienki żółty kabelek przy rozruszniku. Lubi sie tam ułamać. Dość częsta przypadłość w feliciach. A pyrkocze dlatego że ten kabelek zasila cewkę przekaźnika obwodu X, przez który zasilane są międzyinnymi światła.
wystarcza dwa przekazniki pk1 podpiety pod + z zaplonu i zalaczjacy swiatla <styk no<>com> pk2 podpiety pod swiatla mijania i odcinajacy napiecie cewki pk1 styk <nc<>com>
Po podłączeniu do zegarów wszystkich trzech wtyczek nie pokazuje mi obrotów. Jednak zauważyłem, że obrotomierz dostaje jakiś impuls tuż po zapaleniu silnika. Wskoczy na 1000 obr. i natychmiast spadnie od 0 i już nic nie wskazuje. Nie bardzo wiem czego się złapać. Czy impuls z alternatora może być inny niż z cewki?
Sprawdź stan przewodu , który dochodzi do cewki rozrusznika. Jest to biały przewód , lubi się urwać. Sprawdź bezpieczniki pod maską - okolice akumulatora.
cewka skoda felicia cewka zapłonowa skoda felicia skoda felicia cewka sprawdzić
agregat prądotwórczy spawarka honda wodomierz magnes linux puppy
wyłączniki dotykowe ekspres saeco
Nissan Qashqai J11 Active Grille Shutter – schemat podłączenia żaluzji chłodnicy LIN, IPDM, pinout Grzałka do bojlera CWU – miedziana czy nierdzewna? Fotowoltaika, Ecco Solar Boost 3000 Pro