Dolot i podciśnienia posprawdzaj na początek. A te obroty miałeś wyższe, czy cały czas są takie niskie i po prostu chcesz je podwyższyć?
Przyspieszenie bardzo fajne jak na taki samochód, tylko słabo wyposażony i trochę zaniedbany. Darowanemu koniu w zęby się nie patrzy. Wyposażenie ma właściwe - to nie mercedes, tylko skoda dla przeciętnego Kowalskiego. Warty jest jakieś 1500 zł, więc nie chciałbym w niego wkładać drugiego 1500 zł 😁 A co byś chciał? Bo na razie to sam jeszcze...
Chciałbym odświeżyć temat. w listopadzie czyściłem przepustnice nic nie ustawiałem tylko jeździłem było wszystko ok, od miesiąca obroty spadły. Wczoraj pojechałem do mech żeby mi ustawił obroty bo były za niskie i autko gasło od czasu do czasu . No i okazało się że nie ustawił tylko jeszcze bardziej spieprzył bo teraz obroty wąchają się w granicach...
Powrot tam gdzie naprawiali.
Witam, nie wiem jak jest w felicji , czy masz cewki zakładane na świece czy inaczej. To że rwie/szarpie przy przyspieszaniu to moga być cewki (przebicie między uzwojeniem. Słyszałem że można próbować je wysuszyć. co do słabego ciagu to raczej nie jest powód cewek, tym bardziej że piszesz , że przy niskich obrotach masz dobrze
Nie jestem pewien ale chyba masz za niskie napięcie na cewce zapłonowej.Ale u mnie gdy miałem zamoczony (przypadkiem) czujnik smarowania turbiny i czujnik od dolotu z intercoolera w vw vento 1.9 TDI silnik wchodził na obroty jakie tylko chciał bo miałem pompę sterowaną elektronicznie
Witam posiadam Skodę Felicie 1.9 D z 2000 roku w kombi przebieg 230 tys . I mam dwa problemy : 1)prędkość maksymalna na 5 biegu to 120 km/h 3 tys obrotów i więcej nie chce się wkręcić autostrada pedał w podłogę i nie idzie więcej wiem, że jest to zamulacz bez turbiny ale chyba coś mało 2)na piątym biegu strasznie gwiżdże jak dodaje gazu, jak odpuszczam...
Witam, mam problem z autem. Mianowicie, uterka ukazała sie po mrozach, gdy ato nie chcialo zapali w skutek niskich temperatur. Podejrzewałem zamarniecie paliwa w filtrze. Gdy temperatury były wyższe auto odpaliło ale z usterką. Na biegu jałowym auto utrzymuje obrotu od 1500 do 2500 tzn wskakuje na obroty od 1500 do 2500 pozniej spadaja obroty do 1500...
Dzień dobry. Jestem tutaj pierwszy raz proszę o wyrozumiałość jak napiszę coś niezrozumiale. Posiadam Skodę Felicię 1.3, ma ona około 230000 km, rok produkcji 1997. Mam następujący problem: samochód odpala normalnie ale dziwnie pracuje jakby miał za niskie obroty, kiedy się nim jedzie to przyspiesza ale jak już uzyska się określoną prędkość i ma wejść...
Witam jestem posiadaczem Skody Felicji z 1997 roku z przebiegiem 96000 km alutko w super stanie bordo metalik silnik 1.3 oraz masa dodatków chce ją sprzedac i jestem zainteresowany kupnem skody octavi Mam już upatrzony model z 99 roku z silnikiem 1.6 srebrny z instalacja gazowa za 20000zł. Moje pytania: -ile moge dostac za moją felicje - jakie sa słabe...
Auto: Skoda Felicja 1.3 SPI 68KM 95r Jak odpalę auto to na biegu jałowym obroty dochodzą do ok 2200obr po czym po chwili auto gaśnie. Podczas jazdy wciskam sprzęgło auto gaśnie. Wymienione: -przepustnica (używana ale w dobrym stanie, czyściłem ją) -czujnik halla - używany (przypadek że kupiłem uszkodzony?) -kopułka rozdzielacza zapłonu + kable, nie...
Witam, nie wiem co sie dzieje gdzy chce odpalic auto na zimnym silniku. troche go dusi a jak juz odpali i lekko dodam gazu (okolo 1500tys.) to bardzo nierowno pracuje, mimo ze obrotomierz jest w tej samej pozycji. dzwiek jest raz wyzszy a raz nizszy i tak na zmiane przez jakis 30sek ,moze dluzej. Myslalem ze problem odpalania to swiece bo rozrusznik...
A jak tam ładowanie? Może instalacja ma pewne błędy ale główną przyczyną jest brak ładowania. Przydałby sie amperomierz wpięty w szereg z akumulatorem , ale UWAGA musi być zbocznikowany przy rozruchu auta żeby się nie zjarał. Gdy autko już będzie działać rozwieramy bocznik i oczywiście zaczynamy od największego zakresu i bez włączonych świateł pomiary....
- dioda zenera Co????
Nie piszesz jaka to jest instalacja. Przy takim wieku i przebiegu reduktor ma chyba prawo domagać się jakichś pieszczot. Skontrolowałbym reduktor, prawdopodobnie trzeba będzie wyczyścić środek i wymienić membrany, a przy okazji jak to wyżej nadmieniono sprawdzić szczelność układu ssącego łącznie z instalacją miedzy reduktorem a silnikiem.
A kolego to skąd wie jaka jest moc grzałki? Wróżbita? Co do wentylatora, przyda się przekaźnik, żeby prąd z zasilacza nie zasilał linii KL15. Wyjmij przełącznik dmuchawy i znajdź pin odpowiadający za niskie obroty. Podłącz zasilacz i sprawdź czy sobie radzi.
Filtr powietrza masz czysty ? Auto jak zamula to na wysokich czy niskich obrotach ?
[syntax=delphi]Zwiększenie obrotów silnika powoduje spadek napięcia sięgający nawet 0,5V.[/syntax] A może szczotki się wyczerpują?
Tylko 2 opcje mogą być żeby się przełączył, brak sygnału obrotów silnika lub zbyt niska temperatura reduktora. Obroty można sobie podglądać na oscyloskopie w programie, gorzej z temperaturą, trzeba by się cały czas gapić w monitor.
Przyjrzyj sie przegubom wewnetrznym.
Witam mam problem w moją skodzie. Jest coś takiego że gdy samochód stoi na wolnych obrotach to pracuje bez zarzutów tylko co jakiś czas schodzi na chwilke z obrotów a następnie powraca do stanu poprzedniego podczas jazdy objawy są następujące: gdy chce ruszyć z pierwszego biegu gwałtownie to zaczyna szarpać silnikiem i potafi zgasnąć a później na wyszych...
Cześć! Jestem ciekaw jak wariuje ten obrotomierz. Czy obroty bardzo rosną czy latają raczej w niskich zakresach. Jeśli to drugie to sprawdź sobie układ zasilania pompy paliwa, może tam leży problem nadinie że w Felicjach pompy paliwa to często spotykany problem i tłumaczyłoby niekontrolowane zatrzymanie pracy silnika::?:
Wygląda to na za niski przepływ płynu przy niskich obrotach. Trzeba dokładnie sprawdzić blok silnika.
dodam że auto pracuje na niskich obrotach 500 na jałowym biegu
Witam moja Skoda felicia 1,3 z 95 roku z instalacją gazową gaśnie na niskich obrotach tylko na benzynie ( na gazie chodzi dobrze). Wymieniona pompa, filtra, paliwa, przepustnica przeczyszczona, komputer nic nie pokazuję błędów. Móje mechanik traci pomysły co może być przyczyną. Może ktoś kto miał podobny problem z tym autem mógł by dać jakąś wskazówkę?...
u kojegoojca padł zespół cewek zapłonowych. kupilismy od fabii bo t5ańszy i da siedopasować, wystarczy przełożyć wtyczkę. po wymianie silnik dostał kopa na niskich i srednich obrotach.
Witam wszystkich serdecznie, Posiadam Skodę Felicie 1,3 MPI z 1999r. Od jakiegoś tygodnia przy wysokich obrotach świeci się kontrolka ładowania, przy niskich lampka się tylko lekko żarzy. Wymieniłam już alternator i regulator napięcia, natomiast problem dalej występuje. Bardzo proszę Was o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Z góry bardzo Wam dziękuję....
Hmm Najprostszy interfejs taki dla amatorów to elm327 do jego obsługi wystarczy smartfon z Androidem i jaki prosty programik. Do odczytywania błędów oto wystarczy. Krzywdy nie będzie bo koszt jest niski i niedawno się nim nic zepsuć.
Witam!! Mam Skode Felicje 1.3 MPI i instalacje gazową LOVATO. Mój problem jest następujący... Gdy przełącze z benzyny na gaz z przełącznika słysze pukanie i obroty są bardzo zachwiane... czasem nawet gaśnie... jestem po wymianie reduktora... dzieje się tak tylko gdy jest niska temperatura, jak samochód jest nagrzany jest ok. w lato również. Czy tak...
Dziś sprawdziłem auto, i faktycznie nie miałem problemu z odpaleniem go, aczkolwiek pojawił się problem dość sporego szarpania podczas jazdy na niższych obrotach i spadek mocy auta... Czy muszę jeszcze wymienić kable i świece?
Witam, W skodzie Felicia 1.3 2000r po uruchomieniu silnika, świeci się kontrolka ładowania. Podczas jazdy również, przy wyższych obrotach zaczyna się delikatnie jarzyć, lecz nie gaśnie. Wystarczy dodać sporo gazu (jednorazowo, na biegu jałowym) i kontrolka zgaśnie, podczas jazdy nawet na niskich obrotach już się nie zaświeci. Wyłączenie silnika i ponowne...
Zastanowiła mnie jeszcze jedna sprawa. Dlaczego zasilanie wzbudzenia nie jest filtrowane jakimś np elektrolitem? Kondensator ładował by się do Vpp które jest znacznie większe niż Vsrednie co teoretycznie zwiększyło by prąd uzwojenia na niskich obrotach a co za tym idzie poprawiło charakterystykę alternatora ?
Też mam felicie i miałem identyczny problem. Zastosowałem aktywny filtr zasilania na tranzystorze i 100% lepiej trochę pyrka na niskich obrotach ale już powyżej 1500 idealna cisza. Stosowałem różne dławiki kondensatory cewki filtry od radji samochodowych i nie pomagało
witam. mam problem z moim radyjkiem. otóż że jak jest wyłączonym silniku to przy średniej głośności (okol24) zaczyna pulsować ekran, a jak dam odrobinę podkręcę to sam się wyłącza. A jak uruchomię samochód i trzymam na obrotach to nic takiego się nie dzieje. proszę o pomoc bo jestem ciemny w tych sprawach. Uprzedzę że samochód to Skoda Felicia 2000r.
CO2 mam 13.08 a O2 mam 2.14 na niskich obrotach, a na wyższych CO2 13.18 a O2 1,64. Płynu nic nie ubywa. Panowie może to być wina katalizatora?
Na niskich obrotach (bez dodania gazu) na nowym akumulatorze i przy pelnym obiazeniu(dmuchawa ,swiatla dlugie i mijania ,ogrzewanie szyb itd) miernik wskazuje 12V natomiast jak dodam gazu to napiecie jest okolo 14V czyli przy wyzszych obrotach akumulator jest ladowany.Czy tak moze byc??Wlasciwie jak sie jezdzi samochodem to te obroty sa zwiekszone wiec...
Felicja ma ten problem że pod małym obciążeniem na durzy spadek napięcia ładowania, przerabiałem ten problem już w kilku takich samochodach i rezultat jest taki że pomaga tu mała przeróbka alternatora lub założenie innego alternatora to jest wada fabryczna rzeczywiście jest wielka różnica w oświetleniu jeśli masz za niskie napięcie. U mnie np. przed...
Nie kręć zbyt długo, 2-3 obroty wału i po puszczeniu kluczyka powinien siłą rozpędu silnik zaskoczyć, masz za słaby prąd, pobór rozrusznika i zostaje za mało prądu na cewkę zapłonową, przerabiałem ten temat w 2-letnim matizie, założyłem aku od diesla i problem zniknął, na wiosnę oryginalny aku i auto paliło
Witam. Ostatnio wysiadł mi alternator Magneton 70A w Felici 1.3MPI (przed liftem). Wymieniłem w nim regulator ale nadal napięcie ładowania na niskich obrotach przy włączonych światłach to 12,4V, bez świateł 14,5V. Ogólnie alternator jest cały pordzewiały (nie mogłem nawet wymienić regulatora) i wątpię żeby jeszcze długo pociągnął. Chciałbym go wymienić...
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
witam. wydaje mi sie ze problem tkwi w zasilaniu sprawdz jakie napieci dochodzi do radia na niskich obrotach . A moze zle jest polaczone ? Czy ladowanie jest ok w twoim aucie ? w ogole to zadaj to pytanie na http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewfor... tu napewno ci pomoga. pozdrawiam.
Witam. Problem jest elektryczny więc umieszczam w dziale elektryki samochodowej. Zapalam normalnie zimny silnik i jest wszystko w normie. Po osiągnięciu temperatury przy której przestaje działać ssanie, pojawia się problem. Hamując silnikiem i wciskając sprzęgło obroty spadają do bardzo niskich i następnie silnik gaśnie. Wystarczy odpalić go na nowo...
Witam. Moja Skoda ma jakiś problem z temperaturą cieczy chłodzącej Najpierw w chłodne dni podczas jazdy w ogole nie osiągała temperatury 90st. Gdy stałem w korku temperatura rosła powyżej 90 i malała dopiero gdy włączył się wentylator. Wymienilem cały korpus w którym jest czujnik temperatury i termostat z obudową. Ekekty są takie że dziś przy dość wysokiej...
Witam, Zaczęło się podczas mrozów (wcześniej baja). Auto jadąc na LPG nagle przestało jechać - silnik zgasł. Dojechałem do celu (3km) na benzynie. Na następny dzień po przełączeniu się na LPG silnik szarpał, strzelał. Stopniowo było coraz gorzej. W pewnym momencie auto zaczęło szarpać także na benzynie. Na biegu jałowym na LPG obroty spadły o połowę,...
Poczytaj ten temat : http://www.forum.skodovka.pl/viewtopic.p... i ten (moja Skoda): http://www.forum.skodovka.pl/viewtopic.p... IMO cala ta zabawa z Magnetonem nie warta nerwow i czasu lepiej kupic inny altek, zamontowac i cieszyc sie porzadnym ladowaniem.U mnie siedzi Valeo 90A.
Tak silnik pracuje poprawnie, (trochę może z obrotami czasami fiksuje tzn nie schodzi na całkiem niskie na biegu jałowym) raczej na pewno odcinane jest zasilanie wtrysków na gazie teraz sobie przypomniałem jak elektryk coś mówił, podczas sprawdzania takim Vagiem. Ale co z tym pochłaniaczem jeśli zawór ma rezystancję 24 omy , to traktować jako zwarcie....
Mam podobną instalację i przełączanie zawsze następuje podczas wzrostu prędkości, (ok. 2500obr.) Samochód kupiłem z zamontowaną instalacją więc nie wiem czy kiedyś inaczej przełączało. Szarpnięcia są najbardziej odczuwalne na niskich biegach. Oczywiście staram się tak operować pedałem gazu aby przełączenie następowało podczas zmiany biegu, czyli w momencie...
Jeździłem podonym zestawem czyli Fela 1.3 + AL-700. I w miarę spadku temp. otoczenia Fela zachowywała się bardzo podobnie. Próg przełączenia u mnie to było 2500 rpm. U mnie powód był prosty. Nie miałem czujnika temp reduktora, a Fela przy zapalaniu w niskich temp. miała tendencję to chwilowego przekraczania tych 2500 rpm (działało ssanie). Obroty po...
Witam od jakiegoś czasu mam kilka problemów ze swoją Felicia 1,3 gaz od 13000 km. 1. Po około 10 km drogi dopiero zaczyna się ruszać wskazówka od temperatury i podczas jazdy trzyma się ok 70 za to jak jeżdżę w mieście to potrafi być powyżej 110. 2. Na biegu jałowym nierówno pracuje silnik. 3. Na benzynie jak jeszcze nie przełączy się na gaz przy ruszaniu...
Witam Moja felcia ostatnio odmawia współpracy :( objawy: tak od ok. 2500obr praktycznie nie przyśpiesza (np jadę na 4 i dodaje gazu z poczatku trochę się zbiera a potem muł pedał do podłogi a ona powolutku wkręca sie na obroty dochodzi do jakichś 3500 i to wszystko ) przy niskich obrotach czuć że żwawiej przyspiesza Pytanie: 1 od jakiegoś czasu mam...
Witajcie, W mojej skodzie chyba przestał działać alternator. Akumulator rozładowuje się podczas jazdy, napięcie podczas pracy silnika jest niższe niż przy wyłączonym silniku, przy podwyższonych obrotach jeszcze niższe. Dziwne jest to, że nie zapala się kontrolka akumulatora (zapala się podczas rozruchu silnika). Jeśli to ma jakiekolwiek znaczenie, to...
skoda felicia obroty skoda niskie obroty skoda felicia wolne obroty
wyświetlacz zegarka słabo świeci servo silniki otwierać domofon
Zamienniki matrycy LTN156AT01: LP156WH4, B156XW02, N156B6 VW Crafter 2.0 TDI 163KM – żółta spiralka powyżej 2000 obr./min, tryb awaryjny, N276, DTC