Przepona zaworu wzbogacania mieszanki i/lub pompki przyspieszającej w gaźniku(Pierburg 2E3). Chciałeś wróżby to masz.
Problem rozwiązany.
Masz zbyt niskie obroty.
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
- dioda zenera Co????
Nie piszesz jaka to jest instalacja. Przy takim wieku i przebiegu reduktor ma chyba prawo domagać się jakichś pieszczot. Skontrolowałbym reduktor, prawdopodobnie trzeba będzie wyczyścić środek i wymienić membrany, a przy okazji jak to wyżej nadmieniono sprawdzić szczelność układu ssącego łącznie z instalacją miedzy reduktorem a silnikiem.
Panowie powiedzcie mi czy elektronika pompy powinna być mokra od oleju hydraulicznego? Rozebrałem pompę i właśnie tak mam. Objawy -buczenie pompy -przygasanie świateł
Kawałek fajnego kartonu np. ostatnia karta boku rysunkowego lepsza.Farfocle z silikonu mogą wpaść do środka. Potem adaptacje kanał 0 i następnie adaptacja przepustnicy. CZęsto padają NTC warto rano podejrzeć ile "widzi" temp.
No to regulacja instalki sie klania - wyglada na to ze na wolnych ma zbyt rozkrecony reduktor tzn za bogato i aktuator idzie mocno w dol .Po wdepnieciu gazu nie zdazy sie szybko otworzyc- nastepuje zubozenie mieszanki i szarpniecia ew.strzaly.
Filtr powietrza masz czysty ? Auto jak zamula to na wysokich czy niskich obrotach ?
Witam, Mam takie dwa małe problemy. 1. Zbyt małe obroty w momencie postoju np. czekając na światło zielone. Wskazówka od obrotomierza faluje. Wspomnę, że właśnie wymieniłem świece na Boschowskie i dodatkowo na komputerze wyszedł czujnik lambda więc jego też wymieniłem. 2. Wspomaganie - został wymieniony czujnik skrętu i pompa wspomagania. Jakieś 2 tyg....
Szarpanie wystąpiło po wymianie świec?
a masz jakiś sprzęt?
wiec pewnie uszkodzony włącznik
Jak nie potrafisz sam, to podjedź do gazownika żeby ustawił instalację/wolne obroty
i co wyszło z tym buczeniem , bo mam podobne objawy?
Na temat złej pracy silników w samochodach skoda napisano na tym forum wiele.
Dolot i podciśnienia posprawdzaj na początek. A te obroty miałeś wyższe, czy cały czas są takie niskie i po prostu chcesz je podwyższyć?
koło dwumasowe
A na ciepłym silniku da się odpalić bez dodawania gazu? Rozrząd może mieć wpływ, ale tylko w przypadku,kiedy jest mocno łańcuch rozciągnięty, wtedy zapłon może się spóźniać i silnik gaśnie. Zobacz jeszcze aparat zapłonowy, czy nie ma żadnych luzów. W mojej skodzie dawno temu powodem identycznego były luzy na aparacie zapłonowym, po wymianie ustało....
Też uważam że nie ma co zmieniać biegów przy niskich obrotach silnika. Optimum dla takiego silnika to między 2 - 3 tys obrotów (spokojna jazda).
Ta biała emulsja powstaje przy jeżdżeniu na krótkich odcinkach przy niskich temperaturach nawet w 126p chłodzonym powietrzem.
Zasilania i masy na potencjometr do sprawdzenia. Cisnienie paliwa raczej wykluczam bo odpala od strzała Na zbyt niskim odpali ale nie wkręci się na obroty, to tak na przyszłość.
a moze masz przestawiony rozrzad i kiedy byl zmieniany
A kolego to skąd wie jaka jest moc grzałki? Wróżbita? Co do wentylatora, przyda się przekaźnik, żeby prąd z zasilacza nie zasilał linii KL15. Wyjmij przełącznik dmuchawy i znajdź pin odpowiadający za niskie obroty. Podłącz zasilacz i sprawdź czy sobie radzi.
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? To bardziej problem elektryczny. Sprawdź jeszcze ładowanie, może błędy odczytaj itd. A wolne obroty jak? NIe gaśnie równo chodzi?
[syntax=delphi]Zwiększenie obrotów silnika powoduje spadek napięcia sięgający nawet 0,5V.[/syntax] A może szczotki się wyczerpują?
Ja te sprawdzania błędów robiłem przy wyłączonym czujniku wałka korbowego. Jest nowy i bez zmian...
Połączył się na drugim (bardzo podobnym) interfejsie. Niestety zero błędów.
Przeczyściłem gaźnik, ale niewiele to dało :cry: sprawdzałem czy mam "iskrę" na świecach i niestety nie było, czego może to być wina?
Witam to szarpanie ustało po wymianie wtryskiwacza. al mam problem z wolnymi obrotami - trochę skacza nierówna praca silnika
na niskich obrotach przy włączonych światłach i dmuchawie na 4 biegu nie miał w ogóle ładowanie ale jak obroty wskoczyły na 1000 to już było ładowanie 14,2. Napięcie ładowania 14,2V przy obciążeniu światłami i dmuchawą jest jak najbardziej w porządku. Normalne jest również to, że na wolnych obrotach napięcie może trochę się zmniejszyć. Może Twoje problemy...
już znalazłem co było a poszła listwa z cewkami a znalazłem tą usterke poprzez wymienianie podzespołów pokolei, listwa nowa kosztowała 320 zł więc jak by ktoś miał podobny problem to niech sprawdzi listwy
Przyjrzyj sie przegubom wewnetrznym.
Powrot tam gdzie naprawiali.
Wygląda to na za niski przepływ płynu przy niskich obrotach. Trzeba dokładnie sprawdzić blok silnika.
dodam że auto pracuje na niskich obrotach 500 na jałowym biegu
Posiadam skodę fabię 1.4 MPI 2000rok. Instalacja gazowa. 350 tys przebiegu Objawy (jeszcze wczoraj wszystko było ok, stało się dzisiaj rano nagle): - brakuje mocy (na gazie bardzo na benzynie jest troche lepiej), silnik dopiero przy 2 500 - 3 000 obrotów zaczyna w miarę jechać, choć i tak nie jest to rewelacja - na niskich obrotach muszę go mocno gazować...
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
Witam. Zamieszczam wyniki analizy spalin. Podobno na niskich i wysokich obrotach wyniki idealne. Brak pomysłów?
Nalezy w tym przypadku dokładnie umyć i zaadoptować przepustnicę.Pamiętajmy że usterka pojawia się co jakiś czas. Wmomencie gdyby była uszkodzona uszczelka pod kolektorem to silnik pracowałby nirównomiernie przy zbyt niskich obrotach ale cały czas.Pozdrawiam.
Dokładnie jak napisał kolega "cba" tylko pomylił się z oznaczeniem 2E3, 2E2 były montowane w VW. W tym gażniku jest zaraz nad cięgnem od linki gazu jest taka jakby tarczka ze stopniami na której oparta jest śruba regulacji przewyższenia obrotów na ssaniu. Regulacja jest prosta. Jeśli za wysokie, to trzeba ją wykręcić, za niskie wkręcić (jest trochę...
Na zimnym silniku bardzo niskie obroty aż do zgasnięcia silnika wymieniłem czujnik tem.wody i nic się nie zmieniło.może ktoś coś wie?
Witam, nie wiem jak jest w felicji , czy masz cewki zakładane na świece czy inaczej. To że rwie/szarpie przy przyspieszaniu to moga być cewki (przebicie między uzwojeniem. Słyszałem że można próbować je wysuszyć. co do słabego ciagu to raczej nie jest powód cewek, tym bardziej że piszesz , że przy niskich obrotach masz dobrze
Paliwo lej normalny ON lub paliwa premium jeśli cię stać na verwe itp. Na pewno nie wolno lać biopaliw. Olej silnikowy zalecany wyłącznie z normami VW 505.01, 506, 507 . Silnik na pewno z pompowtryskiwaczami, a te wymagają odpowiedniego oleju. Lepkość oleju 5W40 (norma 505.01) lub 5W30 ( z normą 506, 507). Pod wykładzina bagaźnika masz naklejkę z podanym...
To jest PD? Jeśli tak ja bym się zainteresował pompkami a dokładnie uszczelniacze przy nich gdyż Auto codziennie odpala od strzała. Po przejechaniu kilku km zaczyna się szarpanie, dedukując wychodzi objaw temperaturowy, jeśli nie były wymieniane po 300k może już ich niewiele jest, koszty niskie bo komplet na 4 około 120 zł.
no ale chodzi o to że z 1 cylindra jest odbierany zły sygnał przez sonde ,przecież sonda jest jedna . a jeżeli chodzi o te zaniżone ciśnienie na 1 cylindrze to skąd ono ? Dodano po 5 dodam że auto szarpie i cięzko ma zapalić ale jak sie uda je wkrecić na wysokie obroty to trzyma najgorzej jest na niskich
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej lub jego przewody. Ale raczej czujnik przy niskich temperaturach pokazuje -40 C.
Jak się "rozchodzi" to chodzi, problem jak przerzuca na gaz. Ciśnienie mam robocze 1.57, tak pokazało po kalibracji. Dodano po 1 A i samą kalibracje też ciężko zrobić bo wyskakuje że ciśnienie w kolektorze 0.61 jest nieprawidłowe albo że obroty spadają i są za niskie.
u kojegoojca padł zespół cewek zapłonowych. kupilismy od fabii bo t5ańszy i da siedopasować, wystarczy przełożyć wtyczkę. po wymianie silnik dostał kopa na niskich i srednich obrotach.
1.6 benzyna czyli silnik SR, 8 zaworowy ??? Nie znalazłem nic o sprawdzeniu przepustnicy. Ja zaczął bym własnie od wyczyszczenia przepustnicy i adaptacji. Następnie sprawdzenie wszelkich przewodów podcisnienia, jeśli jakiś jest złamany to silnik mocno szarpie na niskich obrotach. Mozna też sprawdzić nieszczęsny układ dopalania gazów ze zbiornika bo...
Cześć! Jestem ciekaw jak wariuje ten obrotomierz. Czy obroty bardzo rosną czy latają raczej w niskich zakresach. Jeśli to drugie to sprawdź sobie układ zasilania pompy paliwa, może tam leży problem nadinie że w Felicjach pompy paliwa to często spotykany problem i tłumaczyłoby niekontrolowane zatrzymanie pracy silnika::?:
Czyli chodzi na niskich obrotach czy też przy ruszaniu na gazie? Stan świeć jaki i czy jedno lub dwuelektrodowe?
Wszystko jest możliwe, ale to co opisałeś nie wskazuje na taki bieg zdarzeń, w ogóle nie wydaje mi się żeby opisana usterka miała z tym związek, nawet jeśli założyć że faktycznie tak było. Jak dobrze rozumiem, takimi środkami maskuje się skrajne zużycie silnika. Ale skrajne zużycie silnika to zanik ciśnienia oleju na gorącym, przeważnie na wolnych obrotach...
Skoda Roomster 2007 rok, 1.6 16V. Kontrolka ciśnienia oleju zaświecą się na wysokich obrotach. Wymienione bylo: pompa, olej z filtrem, czujnik, zawór w filtrze oleju. Ciśnienie na niskich obrotach 0.5 Bara, po dodaniu gazu nie wzrasta. Silnik pracuje prawidłowo, rowno, nie nie stuka. Mamy auto dwa lata, wiosna wymieniony był kompletny rozrząd.
Uszkodzone łożysko będzie huczało po wciśnięciu sprzęgła, czyli wtedy kiedy zostanie obciążone. U mnie w fabii od kiedy ją kupiłem przy niskich obrotach ze sprzęgła dochodzi delikatne popiskiwanie ewidentnie związane z obrotami silnika. Nauczyłem się z tym już żyć, w niczym nie przeszkadza i póki co się nie pogarsza, wydaje mi się, że u mnie jest to...
Hmm Najprostszy interfejs taki dla amatorów to elm327 do jego obsługi wystarczy smartfon z Androidem i jaki prosty programik. Do odczytywania błędów oto wystarczy. Krzywdy nie będzie bo koszt jest niski i niedawno się nim nic zepsuć.
Przyspieszenie bardzo fajne jak na taki samochód, tylko słabo wyposażony i trochę zaniedbany. Darowanemu koniu w zęby się nie patrzy. Wyposażenie ma właściwe - to nie mercedes, tylko skoda dla przeciętnego Kowalskiego. Warty jest jakieś 1500 zł, więc nie chciałbym w niego wkładać drugiego 1500 zł 😁 A co byś chciał? Bo na razie to sam jeszcze...
Witam moja Skoda felicia 1,3 z 95 roku z instalacją gazową gaśnie na niskich obrotach tylko na benzynie ( na gazie chodzi dobrze). Wymieniona pompa, filtra, paliwa, przepustnica przeczyszczona, komputer nic nie pokazuję błędów. Móje mechanik traci pomysły co może być przyczyną. Może ktoś kto miał podobny problem z tym autem mógł by dać jakąś wskazówkę?...
O tu też trollujesz? :D. Nie napisałem, że to nowość. Bardziej chodzi o duży moment przy niskich obrotach.
Wiem , dlatego podałem że jest między innymi za niskie podciśnienie . Sprawdzałem na nieszczelność i 99.9% nie ma lewego.
Zastanowiła mnie jeszcze jedna sprawa. Dlaczego zasilanie wzbudzenia nie jest filtrowane jakimś np elektrolitem? Kondensator ładował by się do Vpp które jest znacznie większe niż Vsrednie co teoretycznie zwiększyło by prąd uzwojenia na niskich obrotach a co za tym idzie poprawiło charakterystykę alternatora ?
witam, mam podobny problem w fabii 1.4 mpi, na niskich obrotach elektryka głupieje, wywala wspomaganie, światła migoczą, deska też po chwili gasnie silnik, po ponownym uruchomieniu jest przeważnie ok, czasem trzeba kilka razy, jak wkładam kluczyk do stacyjki to na wyswietlaczach tam gdzie jest przebieg i spalanie itp pojawiają się "chińskie krzaczki"...
Witam Od niedawna mam dziwny problem z samochodem (mam Skodę Fabia 2002 r. 1.4 MPI, benzyna gaz), a mianowicie: podczas jazdy włącza się kontrolka oleju, przestaje działać obrotomierz, wyłącza się licznik przebiegu, zaczyna piszczeć jakiś alarm. Po zgaszeniu samochodu i ponownym uruchomieniu wszystko jest w porządku i po jakimś czasie to wraca. A ostatnio...
Niskie obroty biegu jałowego to ma Toyoty Yaris z japońskim vinem i silnikiem o pojemności jednego litra, gdzie obroty wynoszą 540. Problemem tych instalacji są długie węże o zbyt dużych średnicach i zerowe ciśnienie gazu w momencie przełączania. A dlaczego tak napisałem? Wystarczy spojrzeć na układ paliwowy benzynowy.
Zrobiłem reset i nic, to samo. Więcej danych podam jutro bo rodzina przyjechała i nie miałem czasu to sprawdzić. Dodam tyle że przepustnica jest identyczna jak ta http://cokupic.pl/produkt/Przepustnica-S...
wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, i kanały od 030 do 049 związane są z sondą, na którymś z tych kanałów, chyba 32 będziesz widział zmieniające się napięcia, Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt bogata (niski poziom tlenu)" wynosi pomiędzy około 0,7 i 1,1 V. Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt uboga (dużo tlenu)" wynosi pomiędzy około...
Witam. Mam 155kkm przejechane. Ostatnio w aucie wymieniałem pasek rozrządu, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, akumulator i filtr paliwa. Okazuje się, że nadal mam problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku, z reguły na zimnym. Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, rozrusznik kręci, obrotomierz wchodzi na obroty, ale niskie i nie chce mi...
Okazalo sie ze podczas montazu instalacji LPG zamontowano symulator obrotow silnika ktory sie jakos sie uszkodzil ze raz wszystko dzialalo poprawnie a innym razem jazda na gazie byla niemozliwa. Wystarczylo wymontowac symulator obrotow silnika i podlaczyc sie jednym przewodem pod rzeczywiste obroty silnika. Problem zostal usuniety no i instalacja na...
Jakiej firmy są założone poduszki silnika? Bo to główny powód drgań w tych silnikach. Druga sprawa zatarty dwumas. Aktualnie poduszki z passata b6 chyba ale były nowe założone lemforder i było praktycznie to samo ... Dodano po 4 Witam obroty silnika byly za niskie (811) podnieśliśmy na 903 i jest praktycznie w 80% dobrze ;]
Widzę istotną różnicę, ale pewnie punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :) Ruszyłem ze sprawą: Okazuje się, że po podłączeniu VCDS "napięcie na szynie 30" jest niskie i "skacze" (na biegu jałowym jak i podczas jazdy- jakby bez ładowania, albo ze słabym ładowaniem). Zrobiłem małą trasę z interfejsem i napięcie to wahało się od ok. 12,7V do 13,7V...
Chciałbym odświeżyć temat. w listopadzie czyściłem przepustnice nic nie ustawiałem tylko jeździłem było wszystko ok, od miesiąca obroty spadły. Wczoraj pojechałem do mech żeby mi ustawił obroty bo były za niskie i autko gasło od czasu do czasu . No i okazało się że nie ustawił tylko jeszcze bardziej spieprzył bo teraz obroty wąchają się w granicach...
A ty tylko na benzynie sprawdzasz, czy też i na lpg? Gaz czasem wprowadza zamieszanie swoim istnieniem, i zwykle należy zapomnieć o gazie, a diagnozować wyłącznie na benzynie. przeskoczy na gaz chwilę pofaluje i wszystko ok. Ja tam nie wiem co, ale tego typu "źle na benzynie, dobrze na gazie", zwykle wynika z niewłaściwej pracy instalacji gazowej. Po...
[quote="vinci"] p. Wyregulowany do końca to on nie jest bo po wymianie zestawu naprawczego reduktora kazali mi jeszcze kilka razy przyjechać, byłem już ze dwa razy i za każdą regulacją "na słuch" jest to samo. Regeneracja udaje się w 50%, spytaj się gazownika czemu jesteś w tej gorszej połowie. aha, jedyne do czego przykuli uwagę "gazownicy" to niskie...
witam gazu w niej nie ma właśnie...to jest dziwne że przy odpalaniu zamula sie jak da mu się gazu trzeba spokojnie czekac zęby sobie troche poszarpał i pochodził na bardzo niskich wolnych obrotach i dopiero po jakimś czasie spokojnie zaczynac go wkręcac na wyższe obroty..
Witam. Pacjent to 2008 Octavia 2 Combi RS, silnik 2.0TDI. Po przejechaniu jakiegoś dystansu pojawia się problem z ruszaniem na niskich obrotach, samochód w ogóle nie reaguje na pedał gazu do około 2000 obrotów, potem ciągnie normalnie i tak na każdym biegu, po zgaszeniu silnika i uruchomieniu ponownie w zależności od ilości czasu problem zostaje lub...
Jak ma mieć 100 koni i jechać 130 km/h to raczej zapomnij o niskim spalaniu i mniej niż 4 tys obrotów. Ode mnie tak.. Skoda Octavia 1 RS 1,8T albo Golf IV 1,8T/2,0 albo Bora podobnie silniki Audi A4 B6 Avant 2,0 lub 1,8T Volvo V70 2,0T Ford Mondeo mk3 2,0 Opel Signum 1,8
CO2 mam 13.08 a O2 mam 2.14 na niskich obrotach, a na wyższych CO2 13.18 a O2 1,64. Płynu nic nie ubywa. Panowie może to być wina katalizatora?
Na niskich obrotach (bez dodania gazu) na nowym akumulatorze i przy pelnym obiazeniu(dmuchawa ,swiatla dlugie i mijania ,ogrzewanie szyb itd) miernik wskazuje 12V natomiast jak dodam gazu to napiecie jest okolo 14V czyli przy wyzszych obrotach akumulator jest ladowany.Czy tak moze byc??Wlasciwie jak sie jezdzi samochodem to te obroty sa zwiekszone wiec...
Witam. Jeśli autor nie ma nic przeciwko podłączę się pod temat bo mam podobnie. Octavia 2000r. 1.9tdi climatronic. Klima szczelna i nabita. Sprzęgło całe, elektromagnes załącza sprężarkę bo silnik zmienia obroty. Po włączeniu klimy wentylatory chodzą na drugim biegu. Kolega pożyczył manometry i w układzie niskiego ciśnienia 3bary a wysokiego 5barów....
Cześć, szukam, ale nie mogę znaleźć uszczelki czujnika MAF (ciśnienia) za przepustnicą w Skoda Fabia Sedan MK1, 2001, 1.4 MPI 6Y3 1D4 Kod silnika: AME 50 kW 5s https://obrazki.elektroda.pl/8475201900_... https://obrazki.elektroda.pl/3589241100_... https://obrazki.elektroda.pl/7000874700_... https://obrazki.elektroda.pl/9738934100_...
Witam wszystkich. Posiadam Skoda Fabie I 1,9 TDI z silnikiem ATD, jakiś tydzień temu zauważyłem brak mocy tak jak by turbina w ogóle nie pracowała. Sprawdziłem węże podciśnienie i wszystkie są dobre, wymieniłem filtr paliwa bo słyszałem że może być zapchany i silnik nie dostaje dobrej dawki paliwa, dzisiaj wykręciłem i wyczyściłem zawór EGR. Po dzisiejszej...
Też mam felicie i miałem identyczny problem. Zastosowałem aktywny filtr zasilania na tranzystorze i 100% lepiej trochę pyrka na niskich obrotach ale już powyżej 1500 idealna cisza. Stosowałem różne dławiki kondensatory cewki filtry od radji samochodowych i nie pomagało
Witam!! Mam Skode Felicje 1.3 MPI i instalacje gazową LOVATO. Mój problem jest następujący... Gdy przełącze z benzyny na gaz z przełącznika słysze pukanie i obroty są bardzo zachwiane... czasem nawet gaśnie... jestem po wymianie reduktora... dzieje się tak tylko gdy jest niska temperatura, jak samochód jest nagrzany jest ok. w lato również. Czy tak...
nietety wag nie łączy sie ze wsspomaganiem po pierwszej awari pompy przestał sie łączyĆ Dodano po 6 co do lampki sprawdż ładowanie bardzo czesto sie zdaża że słaby akumulator lub późno wzbudzający sie alternator powoduje wyłączenie wspomagania u kolegi też był taki problem zbyt niskie wolne obroty i wspom. sie wyłączało sprawdz ładowanie powinno byĆ...
Witam mianowicie mam problem z moją skoda octavia 1 z silnikiem 1.6 z gazem wczoraj jechałem do pracy rano i przy zmianie biegów strzelił mi z wydechu i nagle gdy się zatrzymał zaczął mi gasnac na gazie wiece włączyłem benzynę i pojechałem dalej gdy wróciłem do domu okazało się że tak to starsznie telepie i chodzi na 3 cylindrach na gazie odpali ale...
Miałem okazję pomierzyć na kilku autach z tym alternatorem. Mój egleplarz jest nowy i ma dopiero 5 mieś. więc wątpię aby szczotki lub pierścienie. Akumulator padł po 1,5 roku TAB. teraz włożyłem Centre Future i jest ciut lepiej tzn. trzyma dłużej napięcie, ale i tak w korkach spada. Alternator na wolnych obrotach przy nawiewie 1b i światłach (oryginalne)...
Nie jestem pewien ale chyba masz za niskie napięcie na cewce zapłonowej.Ale u mnie gdy miałem zamoczony (przypadkiem) czujnik smarowania turbiny i czujnik od dolotu z intercoolera w vw vento 1.9 TDI silnik wchodził na obroty jakie tylko chciał bo miałem pompę sterowaną elektronicznie
są za niskie i po nagrzaniu silnika sporadycznie (60-80km) po spuszczeniu gazu zaświeca czujnik oleju, który był wymieniany na kilka egzemplarzy sprawdzana pompa, uszczelnienia , rozrząd , napinacz, silnik ma moc, odczyty stukowe są równe, a kontrolka se mignie czasem. na oscyloskopie zauwazyłem dziwne załączenia właśnie w chwili spadania poniżej 800...
Odświeżam nieco temat błędy na kompie: 1. Przekaźnik główny - nieprawidłowe działanie; 2. Jednostka sterująca przepustnicy - za niskie napięcie w czasie regulacji podstawowej; 3. czujnik obrotów silnika, nastawnik przepustnicy, przepływomierz, pedał gazu itp itd. Wydaje się że brakuje od czasu do czasu jakiegoś plusa albo masy... ale gdzie szukać przyczyny...
witam. mam problem z moim radyjkiem. otóż że jak jest wyłączonym silniku to przy średniej głośności (okol24) zaczyna pulsować ekran, a jak dam odrobinę podkręcę to sam się wyłącza. A jak uruchomię samochód i trzymam na obrotach to nic takiego się nie dzieje. proszę o pomoc bo jestem ciemny w tych sprawach. Uprzedzę że samochód to Skoda Felicia 2000r.
Witam. Mam problem z moją Skodą objawy są takie że na benzynie chodzi super ale na gazie jest tragedia. Gdy silnik jest zimny to obroty są bardzo niskie (500-300).Na rozgrzanym to samo z tym że chwilę chodzi dobrze i zaraz znowu to samo. Wymieniłem czujnik halla, czujnik temperatury i czyściłem przepustnicę i bez zmian. Gazownik przejrzał instalację...
obroty były 400 zmienione na 600 przełączanie 0 na 0,2 nic się nie zmieniło, po zduszeniu silnika wyskakuje błąd: benzyna pełne otwarcie wtrysków ,RPM nie jestem pewien ale 650 zawsze miał niskie na benzynie również
Silnik 2.0 AQY benzyna 2002 rok. Gubi zapłon na 2 cyl. Wymienione kable,świece, cewka. Wtryski zamienione miejscami. Brak rezultatów. Kompresja 14, równa. Brak falowania obrotów, spalanie w normie. Błędy: 0264- obwód wtryskiwacza, sygnał niski 16686- wypadanie zapłonów, cylinder 2. Jakieś pomysły?
Witam, mam problem, mianowicie co jakiś czas zapala mi sie kontrolka od oleju, dzieje sie to co jakis czas, nie raz zrobie duży dystans i nie zapali się w ogóle, a czasami potrafi zapalić się nawet 2 razy na odcinku 20km, dzieje sie to na niskich obrotach, zazwyczaj na zakrętach. Zazwyczaj po chwili znika, lecz czasami potrzeba wyłączyć i włączyć zapłon....
Witam wszystkich serdecznie, Posiadam Skodę Felicie 1,3 MPI z 1999r. Od jakiegoś tygodnia przy wysokich obrotach świeci się kontrolka ładowania, przy niskich lampka się tylko lekko żarzy. Wymieniłam już alternator i regulator napięcia, natomiast problem dalej występuje. Bardzo proszę Was o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Z góry bardzo Wam dziękuję....
Trzeba przeprogramować sterownik LPG tak aby później przełączał na gaz i przy wyższych obrotach. Raczej nie to jest problemem. Próbowałem kilka razy manualnie przełączać na gaz gdy silnik jest już trochę bardziej rozgrzany(60-90C) zarówno na niskich jak i na wysokich obrotach i problem nadal występował. Wcześniej wystarczyło 1-2 minuty pojechać na...
Panowie mój przypadek lekko inny tzn wspomagania też brak, ale za to komunikacja vag-iem jest. Usterek na zgaszonym silniku brak. Za to jak odpalam to są usterki napięcie zasilania zacisk 30 za niskie. Mierzyłem i do pompy głuwne plus i masa jest ok. W blokach pomiarowych zasilanie na pompie nie przekracza 8-9V na pracującym silniku, czyli kiszka. Ładowanie...
heh sprawdzałem juz szczelnosc nawet uszczelniałem cały dolot.. to jest ten łączony... moim zdaniem on ma zbyt niskie obroty... sonda ma regulacje 14% co oznacza ze mieszanka jest zbyt uboga... ale nieszczelnosci tak jak mowiłem nie ma. uszczelki pod wtryskami całe łaczenie kolektora uszczelnione kolektor szczelby odmy cale no wszystko powinno grać...
Ja stawiam na diody wzbudzenia to samo miałem w skodzie felicji na niskich obrotach przy wyłączonych odbiornikach dodatkowych ładowanie 14V a wystarczyło włączyć tylko światła odrazu przestał ładować po dodaniu gazu ładowanie wróciło. Wymieniłem diody wzbudzenia i wszystko wróciło do normy.
skoda felicia niskie obroty niskie obroty peugeot niskie obroty mercedes
sygnał kamera bezprzewodowa hulajnoga elektryczna motus skrzynka bezpiecznik voyager
Kondensator wystrzelił w wiertarce Celma z PRL Schemat ładowarki Einhell CE-BC 10M - uszkodzony tranzystor