oki kabla niebęde rozłaczał do tego pomiaru coś innego wykombunuje a co do kabla alternator-akumulator to raczej jest wpożądku bo jak juz pisałem mieżyłem miernikiem prąd zarówno na akumulatorze jak i na alternatorze i była różnica tylko o 0.1V także kabel raczej dobrze przewodzi prąd a co do diody to tez nie mam przekonania czytając inne posty gdyż...
Witam. Przygód z alternatorem ciąg dalszy. Po niedawnych problemach zmieniłem regulator na jezpol i było w miarę uzyskałem coś około 14.3 - 14.4v (specjalnie zamontowałem dzienne żeby utrzymać taki stan ładowania)oczywiście przy wyłączonych światłach nawiewie i.t.d. Ostatnio zauważyłem spadek przy tych samych wyłączonych odbiornikach napięcie ładowania...
[syntax=delphi]Zwiększenie obrotów silnika powoduje spadek napięcia sięgający nawet 0,5V.[/syntax] A może szczotki się wyczerpują?
To może być wina albo rozrusznika albo akumulatora nic innego nie jest w stanie przejąć takiego prądu Dodam jeszcze że rozrusznik zawsze powoduje znaczny spadek napięcia i pobór "całego prądu".
podobny temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... z tym, że jeżeli nawet po nagrzaniu silnika szarpnięcia wystepują nadal to wygląda mi to na spadek napięcia. Miałem kiedyś cos takiego w Matizie i poprawa okablowania przy reflektorzez pomogła.
Na zdrowy rozum radio jest sprawne, jedynie reaguje na spadek napięcia w instalacji. Porównaj napięcie na akumulatorze z zasilającym radio.
Jak już jeden z kolegów napisał wyżej alarm reaguje na spadek napięcia w instalacji, blokadę masz zapewne na pompie paliwa (sprawdź gdzie idą żółte przewody od centralki, jeden z nich odpowiada również za zapłon i czujnik spadku napięcia). Zrób zdjęcia wiązki z centralką to więcej się wyjaśni.
A próbowałeś z innym akumulatorem ? Wygląda na to ze kłopot występuje w momencie dużego poboru prądu. Twój aku może nie wyrabiać - mimo naładowania. Dobry rozrusznik będzie kręcił jeszcze nawet przy dużym spadku napięcia - a dla elekroniki może już być za mało.
Napięcie ładowania powinno wynosić od 13,9 do 14,7 V (przy wyłączonych odbiornikach), więc 14,05 V to trochę mało (pozostaje kwestia dokładności pomiaru). Może warto byłoby wymienić jeszcze raz regulator napięcia (nawet nowy regulator wymaga sprawdzenia zaraz po zamontowaniu napięcia ładowania). Poza tym zastanawiające jest to, że przy włączonych odbiornikach...
W związku z brakiem podstawowej wiedzy Autora przenoszę do początkujących. Jak został sprawdzony akumulator? Jakie są spadki napięć na zasilaniach? Co pokazuje komputer, jakie są błędy? Proszę dokładnie zapoznać się ze znaczeniem kontrolki o której Pan wspomina!
Na akumulatorze. Sprawdziłem różnicę napięć między alternatorem a akumulatorem (spadek na kablach) wynosi w porywach 0.15V wiec pomijalnie mało. Na wyjściu diod nie sprawdzałem. Mam już przygotowany moduł z opla jutro podłączę zobaczę i będę miał odniesienie
Skoda Felicia 1.3 98r Problem z ładowaniem akumulatora. Objawy po dwóch dniach postoju nie mogłem odpalic auta. Pobór prądu na zgaszonym silniku przy załączonym alarmie wynosi 0,05A. Napiecie ładowania 13,8V przy wyłączonych odbiornikach, światłach itp Po włączeniu odbiorników, napiecie spada do 13,1 i po zwiększeniu obrotów rośnie tylko o 0,1V. Spadek...
Brak iskry, powiedz jak sprawdzasz iskrę? Dodano po 22 Rozrząd sprawdzony? Dodano po 9 Zasilania na sterowniku sprawdzone? Spadki napięć? Tu trzeba działać w kierunku rozrządu lub iskry, skoro nawet z samostartu, benzyny i gazu nie łapie.
Witam, Wczoraj gdy zgasiłem silnik zauważyłem, że kontrolka akumulatora cały czas świeci nawet bez kluczyka w stacyjce, Zostawiłem auto na noc. Na drugi dzień akumulator został rozładowany do zera, sprawdziłem pobór prądu, wynosił 3,5A. Odłączyłem kabel plusowy od skrzynki bezpieczników, pobór nadal był więc odłączyłem kabel + od alternatora co pomogło....
Odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Octavia 2. benzyna silnik AQY. Mam problem z niskim napięciem ładowania. Zaczęło się od napięcia 13,3V na zaciskach akumulatora pod obciażeniem. Alternator fabryczny Valeo 030 903 023 J 90A. Wymieniłem dziś regulator napięcia. Nastąpiła lekka poprawa. na zaciskach pod obciążeniem, światła, radio, klima, jest...
Objawy są typowe dla spadków napięcia na instalacji.Niekoniecznie masa,od strony plusa też może być licho i nagrzana cewka dostaje za mało prądu by wciągnąć rdzeń.Dziwne jest tylko to że tak szybko,już po kilometrze to występuje. Sprawdź po nagrzaniu kiedy ze stacyjki nie będzie kręcił czy na krótko zakręci zwierając gruby prądowy z cienkim sterującym...
Napięcie "spoczynkowe" jest stosunkowo mało istotne, o sprawności akusa świadczy jego napięcie podczas obciążenia. Rozrusznik obniża z 12V na ok 6-9 V, są też specjalne urządzenia oporowe do badania tego spadku, ważny jest także czas jaki może akumulator utrzymać takie napięcice pod obciążeniem. Napięcie 13V zaraz po zgaszeniu silnika to normalka, poniewarz...
Osobiście nie czepiałbym się alarmu. Masz instrukcję do niego? Sprawdź, czy alarm nie sygnalizuje jakoś spadku napięcia w instalacji pojazdu. Jeśli tak, to pewnie alarmuje, bo wykrywa jakiś spadek.
Witam forumowiczów. Na wstępie Wesołych Świąt życzę wszystkim. Mam mały problem ze skodą. Model to skoda felicia GLXi 1,3 MPI 50kW 68KM rocznik 1998 z instalacją lpg. Instalacja drugiej generacji. Parownik lovato, jeden filtr. W środku auta jest tylko przełącznik trójpozycjny: b(powyżej 2tys. przełączanie na gaz),g,b. Objawia się to losowym dławieniem,...
SKM , a oświeć nas , jaki to inny WOLTOMIERZ jest potrzebny do mierzenia spadku napięcia na akumulatorze pod obciążeniem???
Wsadź kawałek jakiejś pianki czy filcu i już. No można w sumie ale nie wiem czy to tak powinno być bo reduktor ma 3 tygodnie i jest na gwarancji. Podskoczę do gazownika niech to robi, a w ogole to ja nie wiem czy dobrze jest zestrojona ta instalacja bo skoda 1.3 MPI pali mi gazu 14 na 100km czy to normalne to nie wiem. No spala jak dobra 2 litrowka.Miasto...
Przy silnikach 1.6 i 1.9 w Felicii byly montowane altki Bosch, a nie Magneton jak w 1.3 to po pierwsze.Takie spadki napiec moze powodowac regulator napiecia: sam mam w mojej Felce 1.3MPI alternator Valeo 90A i na oryginalnym reglerze na zimnym mial ponad 14V, a w miare nagrzewania napiecie spadalo ponizej 14V .Wymiana reglera rozwiazala sprawe chociaz...
spadek obrót skoda felicia felicia skoda skoda felicia
podłączenie komputer honda accord arduino nrf24l01 citroen picasso bezpieczniki
aspire 7750g zmywarka mastercook częsty
Problemy z połączeniem do bazy Firebird przez port 3050 Jak podłączyć chiński czujnik obrotów do obrotomierza?