Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke.
Sprawdz wężyki od podciśnienia.
Zciagnij sobie Motordiag Autocomsoft Simos Manager zrob nim reset ECU tzn zrob wg instrukcji co kaze ,a potem Vag i nastawy przepustnicy i powinno byc ok.
Uszkodzony prostownik.
Co do kodów - google hasło dekoder błędów Vag . Zrób 200- 300 km na samej benzynie i zobacz czy nie będzie lepiej gadał na wolnych obrotach .
sprawdz czujnik Halla - moze to pierwsze oznaki jego padnięcia. Bo swiece i moduł zapłonowy to chyba już sprawdziłeś :)
Masz zbyt niskie obroty.
No to regulacja instalki sie klania - wyglada na to ze na wolnych ma zbyt rozkrecony reduktor tzn za bogato i aktuator idzie mocno w dol .Po wdepnieciu gazu nie zdazy sie szybko otworzyc- nastepuje zubozenie mieszanki i szarpniecia ew.strzaly.
Witam! Przeczytałem już chyba cały internet, a wciąż nie znalazłem odpowiedzi. Auto: Felicja 1,3 MPI 68km lpg sekwencja- STAG IV Dawniej (przed założeniem gazu) zdarzało się, że auto gasło, dusiło się, lub też gasło i trzeba było odczekać chwilkę by zapaliło. Była też sytuacja, że obrotomierz skakał i samochód nie miał mocy, ale to po wymianie świec...
W skodzie felici po samym wymontowaniu przepustynicy bądź czyszczeniu jej trzeba jechać na adaptacje przepustnicy wiem, bo sam miałem oba problemy...
Jak nie potrafisz sam, to podjedź do gazownika żeby ustawił instalację/wolne obroty
Mam problem z Felicją 1.3 , gaśnie mi silnik przy przechodzeniu z wysokich obrotów na wolne ( usterka występuje co pewien czas ) !
Kilka dni temu mialem ten sam problem. Dziś po zdjęciu obudowy plastikowej przepustnicy udało się go rozwiązać nie wiem na jak długo ale działa jak nalezy.Nie wiem czy należy tak robić no ale spróbowałem. Wskazówka- wyłącznik krańcowy.
Linka od gazu wyregulowana?
Witam problem polega na tym, że po rozgrzaniu auto gaśnie na wolnych obrotach.
Jaki to silnik? skoda? volkswagen? 1.3? 1.6? Rzuć trochę danych. Na wolnych obrotach równo chodzi?
Witam. Problem mam taki, że Skoda Felicja pali za każdym razem, chodzi normalnie na wolnych obrotach. Jednak traci moc przy zwiększaniu obrotów. Wymieniłem świece, filtry paliwa. Przekładałem sondę. Po podpięciu pod komputer pokazuje, że coś z sondą lambda. Może ktoś miał taki problem? Z góry dziękuję
Mi działał kabel od Viaken'a. Zwykły K-line chyba. Skąd jesteś bo w sumie mam i nie używam . Do adaptacji Vag Com 3.0 lub dodatkowo używałem Motordiag Simos Manager specjalnie do Felicii 1.3. Co do adaptacji jazdą to chyba cykle zimny/ciepły bardziej maja na to wpływ. U ojca w czasach " ciemnych" zajęło to ok 2kkm zanim przestały się obroty wieszać...
Temat powszechny.Przerabiałem lekarstwo w moim przypadku banalne:D
wiec pewnie uszkodzony włącznik
Błąd wiesz jaki jest a czy sonda prawidłowo pracuje? Kiedy świece i kable WN były wymieniane? Zakładam że silnik benzynowy, bo w opisie nie ma wzmianki. W Felicji był montowany jeden typ Diesla o pojemności 1,9 więc 1,6 to benzyna 55KW, wielopunktowy wtrysk. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji.
Witam a co to tps i gdzie to jest ,ja mam ten sam problem-wymienilem linkę gazu nic wymieniłem świece i nic wymieniem cewkę na świecach i nic,oczywiście Skoda Felicja 130Pomóżcie
Przeprowadziłe i dalej taki cyrk.
01 04 098 juz tyle razy bylo , do znudzenia . wyszukiwarka
>12 V, czasem lampka jednak zasweica sie po zejsciu silnika na wolne obroty.
Dzięki za radę
Wszystkie bezpieczniki są ok tylko ten przekaźnik mnie niepokoi
Dzieki za szybką radę. ok, spróbuje z tym czujnikiem Halla. Mam pytanie jeszcze takie, czy odłączenie i podpięcie obecnej przepustnicy i przeprowadzenie adaptacji cos da? Skoro przepustnica się adoptuje po przekteceniu kluczyka, to po co ją adaptować z komputera i np. Vagu? Jak za bardzo kombinuje to sorki.
Jak strzela to może masz zawór podpalony, sprawdź ciśnienie sprężania.
Co już sprawdziłeś?
Altronic to tylko elektronika w tej instalacji i pewnie masz Al- 700.
mam problem ze skodą felicją. Na bęzynie powoli wkręca sie na obroty, a na gazie nie reaguje na wciśnięcie gazu "do deski" tylko przy powolnym dodawaniu gazu dopiero zaczena iść. Po przeczytaniu problemów na forum zastanawiam sie czy to nie listwa zapłonowa na świece?? Jak myślicie ????
Musze przygazować, żeby przełączył się na gaz i wtedy jest ok. Jeśli nie przygazuje to odrazu zaczyna go mulić i wariują obroty.
Zawory regulowano na zimnym silniku?
bendix puszcza po kilku obrotach i to wszystko
Witam. O ile w tej feli zastosowany jest ten sam alternator lub podobny co w 1.3MPI to mają one pewną wade, otóż nie doładowywują akumulatora w prawidłowy sposób. W 1.3 MPI mojej matuli 13.8V na jałowym biegu to norma. Bardziej zaawansowani skodziarze ładują pod ten alternator własnoręcznie składane regulatory napięcia dzięki czemu napięcie wraca do...
Można tylko po co?
Fajnie by było ale niestety wczoraj kupiłem nowy akumulatro i jest to samo.
na razie pomogła trzecia regulacja ale już nie "na słuch" ale przy pomocy sondy. Obroty również w normie
omomierzem a rezystancja powinna się zmieniać wraz z obrotami silnika
Regulator niemiecki Huco. Spróbuje jeszcze napiąć bardziej pasek, może jest delikatny poślizg na nim, jak na wolnych obrotach mniejsze ma napięcie V a po zwiększeniu obrotów ma większe napięcie V.
Sprawdź luzy zaworów iciśnienie w cylindrach
mam problem w skoda felicja 1.3 mpi z wolnymi obrotami,najpierw falowały,czyściłem przepustnice i dopiero zaczeły obroty wskakiwać na bardzo wysokie,na wolnych wogóle silnik nie pracuje,cały czas bardzo wysokie obroty.Proszę o radę.
Szczęśliwego Nowego Roku. Mam problem z Skodą Felicją 1,6. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach pali się lampka oleju. Olej jest pomiędzy kreskami, czyli stan dobry.
Skoda Felicja 1999,Benzyna + LPG Po odpaleniu na benzynie "zimnego" samochodu obroty utrzymują się na poziomie ok 1000, jednak po pewnym czasie (2-5 min) samochód wyraźnie słabnie. Gdy próbuje ruszyć silnik wyraźnie traci moc i przestaje pracować. Po ponownym uruchomieniu cały proces się powtarza tak ok 3x. Gdy samochód stoi po odpaleniu silnika ok...
Sprżęgło patrzyłeś na wieloklin i średnicę zapewne w dizlu większe i grubszy wałek. Dodano po 1 Auto przy 100km/h ma 3000 obr/m Nie rozśmieszaj mnie proszę , bo felicja nie ma 1000HP żeby było można sobie aż tak przełożenia zmieniać. Zmień sobie koła na 15 cali a już odczujesz duże przymulenie. Dodano po 2 Jak miałem skodę z 1,9D to 100km/h było przy...
Koledzy, mam problem z obrotami silnika, dokładnie raz są dobre raz za wysokie ,czyściłem już przepustnice co mam zrobić? Dokładnie to jest Skoda Felicja 1.3 MPI, czy to może być czujnik Halla?
Czy to auto posiada gaźnik?? Czy mamy rozumieć, że samochód strzela też na benzynie? Czy może strzelił na gazie i przełączył się na benzynę? Jeśli podczas jazdy samoczynnie przełącza się na benzynę to należy sprawdzić zasilanie sterownika plus po zapłonie jak i plus z akumulatora oczywiście masy i sygnał obrotów.
Nie obroty do stacyjki nie mają nic wspólnego. Spróbuj wyczyścić silniczek krokowy.
zużyte łożyska alternatora szumią/gwiżdżą w zależności od obrotów silnika, a nie piszczą na pompie wody będzie raczej szumieć poza tym jak zdejmiesz pasek poruszaj kołami góra-dół czy niema jakiegoś znacznego luzu bo alternator to tam nic, ale jak pompa wody Ci się rozleci to momentalnie ugotujesz i zniszczysz silnik, te silniki są BARDZO wrażliwe na...
dzisiaj miałem znowu kolejną niepokojącą przygodę... stojąc na światłach silnik wpadł w nierówne obroty, a w pewnym momencie spadły tak że aż zgasł... ale zapalił na dotyk.
Problem może być też w wiązce idącej od czujnika halla (z zaparatu zapłonowego środkowy biały przewód do ECU). Przetarty kabel = świrowanie obrotów i wypadanie zapłonów, szarpanie przy przyspieszaniu itp.
Jeśli się nie mylę , to silnik z wtryskiem ? Jeśli tak , to należy wyczyścić przepustnice.U mnie pomogło Felicja 1.3 MPI.Pozdr.
Nie wiem jestem początkujący nie wiem czy czujnik steruje obrotami wydaje mi się że tak bo jak dziś odpaliłem to jakoś dziwnie wkręcała się w obroty przerywając co to może być ? nie miałem jeszcze nic takiego
kolego szoguno,o jakim wierceniu dziurki w przepustnicy piszesz:D nie natrafilem na tak drastyczny przypadek potraktowania nastawnika,a przez kilka lat pracy w aso skoda mailem wiele z nimi do czynienia...
Witam. To może jednak przyczyną jest właśnie wymieniona uszczelka. Albo źle założona, albo bez wzmocnienia i ją wydmuchało. Z tym że objawy byłyby bardziej podobne do "pływających" obrotów silnika widocznych na obrotomierzu jeśli masz zamontowany.
SKODA FELICJA '98 silnik 1,6 Lxi benzyna. Po uruchomieniu silnika - odpala a potem gaśnie nie ma wolnych obrotów. Żeby jechać utrzymuję 1100, 1200 obr ale na światłach sprzęgło, hamowanko i gaśnie. Wymieniłem świece, filtr paliwa, pompa sprawna ale dalej nie wiem co począć. Proszę o poradę ewentualne wskazówki.
witam! z tego co opisujesz masz ten sam problem co ja tez jestem posiadaczem skody felicj 1.3 wymieniłem olej i czujnik cisnienie jest ok bo było sprawdzane obroty sa tez dobre ale kontrolka cały czas sie pali czytałem tez ze moze byc zwarcie na przewodzie sprawdze to i opisze ci co sie dzieje
zgadzam się potrzebna jest adaptacja ale nie potrzeba nic spocjalnego zwykły vag wystarczy A właśnie że nie, widać że się nie znasz. Ten siemens jest odporny na takie zabawy, mozna też przepsać procek (TMS) nie lubie jak ktoś krytykuje moją widzę Jacku z vagiem to ty sie nienapracowałeś setki tego zrobiłem i tu mi kitu nie wciśniesz tylko trzeba mieć...
CZERWONY - +15 BRAZOWY - sygnal obrotów CZARNY - masa NIEBIESKI - elektrozawory gazowe BIALY - czujnik rezerwy ZIELONY - elektrozawór bezynowy (zbedny przy tym aucie)
a jak odpali to chodzi równo ?? czy obroty skaczą ??żeby uściślić to kol powidz chodzi o czujnik temperatury płynu , bo sa dwa czujniki temperatury w feli
Jak jeździsz na odpiętej to będzie błąd . Chyba że błąd wywala także na podpiętej wtyczce, po wcześniejszym skasowaniu błędu Czasami adaptację trzeba robić wiele razy lub trzeba czekać aż się samo naprawi (skoda felicja) :) Możesz sprawdzić poprzez test nastawników czy działa silniczek.
Witam. Potrzebuję potwierdzenia, co może być uszkodzone przy opisanych niżej objawach. Otóż wszystko jest OK do momentu gdy silnik osiągnie obroty około 2600-3000 zaczyna się żarzyć kontrolka ładowania akumulatora, po zmniejszeniu obrotów poniżej podanych wartości gaśnie i wszystko jest niby w porządku.
Witam mam problem z moją felicia a mienowicie przejechałem jakieś 5 km postawiłem ja na godzinę i od tej pory nie chce odpalić. Silnik sje odezwie skoczy na 1000 obrotów i Odrazu gaśnie. Sprawdzałem piwo dochodzi. Może ktoś miał podobny problem. Próbowałem jescze na pych ale nie chce zapalić tak jakby czegoś jej brakowało
Witam. Mam Skodę 1,3 MPi 1997 rok. Ostatnimi czasy mam problem z moja Felicja faluje na wolnych obrotach i często się dusi i gaśnie. Na samym początku wyczyściłem przepustnicę, pojechałem do serwisu aby zrobić adaptacje przepustnicy nic to nie dało. Następnie wymieniłem kolejno rozrząd, czujniki temperatury, świece, uszczelki na kolektorze ssącym i...
chyba mnie nie zrozumialeś, lampka zapala sie jak dodaję gazu, wiec to nie moze byc pasek, psek nie piszczy i jest ok. jak by był lużny pasek to by sie zapalała na wolnych obrotach a nie jak dodaję gazu... a jak sprawdzić regl. ?
Witam serdecznie. Mam na warsztacie skode felicje która chodzi na wolnych obrotach ale na skrzyzowaniach gasnie.Gdy sie wprowadzi silnik na wysokie obroty i gwałtownie pusci gaz to silnik gasnie. CDIF nie wykazuje zadnego błedu. Pozdrawiam i czekam na podpowiedz... _________________ .................KUBA..................
Witajcie, moja mama posiada samochód Skoda Felicja 1.6MPI rocznik 2000. Z dnia na dzień samochód stracił wolne obroty, na zimnym nie trzyma w ogóle, na ciepłym ledwo się utrzymuje i ma kolo 400obr/min. Sterownik silnika to Marelli 1av 2 błędy w sterowniku: 01087 basic settings not performed 00282 throttle position actuator v60 Nie wiem czy błędy są...
Po przejechaniu 30 km totalnie nie chciał chodzić (palił na dwa gary)ale parę kilometrów przejechałem na wysokich obrotach i małym biegu, teraz mam przejechane ok 200 km i wszystko wróciło do normy, dzięki za pomoc
Po wymianie akumulatora silnik dostaje wysokich obrotów. Po odpaleniu samochodu. Natomiast po uruchomieniu ponownym pracuje już normalnie. Silnik : 1.6 VW Proszę o pomoc. Co to może być?
Witam . Problem został rozwiązany i parę rzeczy sprawdziłem. Przyczyną tego że silnik nie odpalał był zatkany katalizator. Ten motor bez sterownika silnika pracuje normalnie brak tylko regulacji kąta tłoczenia, sterowania EGR, podwyższonych obrotów biegu jałowego i grzania świec żarowych.. Tak więc temat uważam za zamknięty.
viper555 czy zawsze jak świeci kontrolka w skodzie to wymieniasz diody ? a jak to nie pomoże to drugi raz rozbierasz i szukasz przyczyny ? a co powiesz o napięciu ładowania na wolych obrotach w tym aucie odbiegającym od typowych wartości ? wcale nie napisałem że ktoś jest tępak i nie rozwijaj tej kwesti !
Obieg termosyfonowy wodzu, jak w kaloryferze, dwa-jak jedzie to ma większe obroty silnika i nawet slizgająca się turbinka obraca się szybciej, trzy-więcej wiaterku wleci do komory silnika, cztery-te pompki się psują.
Silnik to 1.6 AKL Podejrzewam ze większość Elektryków kojarzy. Sterownik który w nim siedzi to SIEMENS 5WP4376 No i oczywiście ich fabryczna wada. Po wyczyszczeniu przepustnicy i adaptacji Podwyższone obroty silnika. Oczywiście przy dojazdach do skrzyżowania jak wysprzęgli się poniżej 1000obr\min obroty spadają. Podobną sytuację kojarzę ze Skodą Felicją...
Tak jest pół sekwencja bo tylko czujnik wału. Sterowniki simens najpierw podają na wszystko razem a dopiero powyżej pewnych obrotów przechodzą w pól sekwencje a ten nie chce. Sterownik podmieniany, kość od immo przylutowana ale ona chyba nie ma znaczenia?
Koledzy spotkałem auta z ujemnym bilansem energetycznym, a objawia się on mruganiem światłami na wolnych obrotach. I lekkim falowaniem obrotami w czasie silnego obciążenia. Jest to uwaga , skoda felicja i niesławny magneton. Reszta aut ma dodatni bilans czyli zawsze jest ładowanie akumulatora. Można to stwierdzić po napięciu na nim , jeśli przekracza...
Witam , mam problem z silnikiem podczas jazdy przy gwałtownym puszczeniu pedału gazu obroty silnika spadają chyba za nisko i nieraz zgasnie silnik , nie wiem co zrobic czy to bedzie brudna oś przepustnicy czy coś z ustawieniami komputera ? poprosze o pomoc
Witam chciałbym się dowiedzieć co mam wymieniać w alternatorze ponieważ na wolnych obrotach jest 12.8v a gdy dodam gazu ładuje aż 18.5v i nie wiem czy to wina diody czy regulatora może ktoś już miał taki przypadek pozdrawiam.
Czy ktos mógłby mi wyjaśnić co dokładnie sygnalizuje lampka ładowania (Skoda Felicja 1.3). Problem mam taki, że lampka pali się przy chodzącym silniku, ale akumulator jest jednak ładowany. Sprawdziłem, że po włączeniu silnika napięcie na akumulatorze rośnie, i nawet przy wysokich obrotach dochodzi do 14,5V. Natomiast lampka ładowania pali się, i to...
Zrobiłem reset i nic, to samo. Więcej danych podam jutro bo rodzina przyjechała i nie miałem czasu to sprawdzić. Dodam tyle że przepustnica jest identyczna jak ta http://cokupic.pl/produkt/Przepustnica-S...
Witam Koledzy mam duży problem z Skodą Felicją ponieważ po podpięciu do komputera sygnalizuję uszkodzenie serwomotoru (coś takiego ) tz przepustnica została zamienione na dwie inne i te sam błąd pojawia się dalej . Objawy jakie są to brak wejścia na wyższe obroty max 2000 i bardzo mułowata i brak możliwości przełączenia na zasilanie gazem . Występuje...
silnik zgaszony,zapłon włączony,w pamięci brak błędów.VW-Tool-silnik-nastawy podstawowe-kanał 98.Nastawnik wykona parę ruchów i ztrzyma się w odpowiednim miejscu.Trwa to około 20 sek.Następnie wyjść z programu i wyłaczyć zapłon na ok. minutę.Zapalić ,w początkowym etapie obroty mogą być niestabilne,do czasu nauczenia się nowych nastaw.
Nie maja znaczenia. Nie byłbym tego taki pewien. Niestety mamy drobne wątpliwości co do rozrządu ponieważ znaki które zrobiliśmy sobie na pasku nie pasują. Wałek rozrządu, pompa i wał korbowy wyglądaja że są na swoim miejscu. Daj sobie spokój z tą robotą i poszukaj innego mechanika. Poczytaj po ilu obrotach wału korbowego Twoje znaki na pasku ponownie...
Miałem okazję pomierzyć na kilku autach z tym alternatorem. Mój egleplarz jest nowy i ma dopiero 5 mieś. więc wątpię aby szczotki lub pierścienie. Akumulator padł po 1,5 roku TAB. teraz włożyłem Centre Future i jest ciut lepiej tzn. trzyma dłużej napięcie, ale i tak w korkach spada. Alternator na wolnych obrotach przy nawiewie 1b i światłach (oryginalne)...
Mój problem znów powraca. Przez około miesiąc wszystko wróciło do normy ale teraz znów to samo. Przeczyściłem styki masy, włożyłem drugi akumulator, podciągnąłem pasek i wraz to samo. Zauważyłem dodatkowo, że w momencie gdy alternator przestaje ładować i silnik wprowadzę w obroty 4-5 tyś. wtedy ładowanie wraca po czym za jakiś czas znów ginie. Dziwne...
Długo to trwało ale dotarłem aż do źródeł na temat sprzęgiełka. Sprzęgiełko służy temu by po zdjęciu nogi z gazu lub po hamowaniu silnikiem alternator nie tracił tak szybko jak silnik obrotów i dostarczał wtedy dodatkowych Ah do akumulatora. Reasumując zablokowanie sprzęgiełka niczym nie grozi a zwłaszcza destrukcją akumulatora i regulatora jak twierdził...
Witam wszystkich mam problem ze skodą felicją 1.6. Problem z wolnymi jak sie zagrzeje. spadają do 400 albo się podniosą do normalnych albo zgaśnie (czasami 15 min spokoju i nic). Przepustnice wyczyściłem, adaptacja zrobiona, aparat nowy (wiec halla wykluczyłem). Pytanie tylko jak najszybciej sprawdzić przepustnice. Texa błędów nie wykazuje a podgląd...
Mechaniory - tak nazywam tych co sie niby znaja a później jest kłopot kto zapłaci za to że coś uszkodził...(a już wielu takich poznałem), do uczciwych mam szacunek , Owik zajdź do sklepu skody i zapytaj , czujnik halla to czujnik obrotów w felicji...(nawet w książce Cedrycha jest tak podpisany) http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.p... tutaj...
Oto wyniki pomiarów : - włączone dmuchawa i światła na luzie 11.5 jest gorzej - włączone dmuchawa i światła na wyższych obrotach 14.0 - 14.4 i włączyłem ogrzewanie tylnej szyby spadło na 13.8 zdaje się że jest lepiej. Efekty są dokładnie takie jak opisane na forum którego adres Ci podałem. Ludzie tak jeździli latami i nic się nie działo. W trakcie...
Witam podepne sie do tematu ładowania własnie w skodzie. moje pytanie jest takie czy po uruchomieniu silnika jezeli pracuje na biegu jałowym i po dodaniu gazu np do ok 1500 obrotów napiecie ładowania powinno wzrosnąc. jak włacze swiatła i przegazuje to swiatła swieca jasniej a na luzie słabiej. czy tak powinno byc czy mam problem z alternatorem? regulator...
Aby niezakładać nowego tematu. Problem powrócił. Zauważyłem, że praca silnika zależy od wtyczki map-sensora. Wtyczka wyczyszczona styki dogiętę a poprawa prawie żadna. Wyciąganięcie wtyczki na odpalonym silniku nic nie zmienia. Przy jeździe w mocy różnicy też praktycznie nie ma. Jedynie przy odłączonym map-sensorze przy gwałtownym wciśnięciu sprzęgła...
Dzięki wielkie za podpowiedzi. Jako że ostatnio wymieniałem olej, zrobię także regulację zaworów. Ale chyba jednak nie samemu, bo niestety nie orientuję się za bardzo jak to zrobić (wolałbym to najpierw podpatrzyć). Przy okazji jeszcze jedno pytanie: czy źle wyregulowane zawory mogą powodować taki oto skutek - Fela ma ostatnio tendencję do przygasania...
Mi to wygląda na przytkany układ paliwowy (ewentualnie zapowietrzający się). Jeżeli po wciśnięciu gazu auto traci moc, silnik podczas jazdy łapie obroty max 2500 a na postoju wkręca się w miarę dobrze to za mało paliwa dostaje. Sprawdź ten przewód, który wymieniałeś czy jest dobrze założony i czy ma taką samą średnicę wewnętrzną jak stary.
Witam. Mam taki problem z moim autem . Po uruchomieniu i przełączeniu na gaz silnik traci moc, tak jakby gaz się kończył.Jak utrzymuję wysokie obroty to trwa to krócej.Najgorzej jest przy manewrach ,bo wtedy auto ledwie jedzie.Jak już zaskoczy to wszystko działa dobrze do następnego uruchomienia.Po przełączeniu na benzynę silnik działa normalnie.Instalacja...
Witam, Dopiero zaczynam swoją drogę z elektroniką dlatego nie wszystko może być jasne ( w razie wątpliwości proszę pytać). Chciałbym pochwalić się a głównie zapytać się o poprawność mojego układu. Chciałbym pobierać sygnał z samochodu (skoda felicja 1,3), a następnie po otrzymaniu ramek, wyświetlić na wyświetlaczu ze sterownikiem HD47780, dane o prędkości,...
Witam!posiadam skodę felicję 1,3mpi w gazie.Mam następujący problem na gazie jest wszystko ok pali,przełącza na gaz bez problemu,na postoju trzyma obroty,tylko jak schodzę z prędkości dojerzdzając np.do skrzyżowania, hamuje silnikiem i włączam sprzęgło,następnie hamulec gaśnie bądź gubi obroty.Wymieniłem parownik,świece,niedawno wymieniałem filtr powietrza.Parownik...
Witam, Miałem w samochodzie zwarcie w instalacji elektrcznej. W jej wyniku wskaźnik temp wody zawyża - po 3 minutach ponad 110C oraz obrotomierz pokazuje tylko przy wysokich obrotach i to stałą wartość: 3500. Prosze o odpowiedz czy jest to do naprawienia? I drugie pytanie - na Allegro sa z skody 1.3 lub 1.6 czy mozna przełożyć cały licznik i czy beda...
Witam. Mam problem z moją Skodą objawy są takie że na benzynie chodzi super ale na gazie jest tragedia. Gdy silnik jest zimny to obroty są bardzo niskie (500-300).Na rozgrzanym to samo z tym że chwilę chodzi dobrze i zaraz znowu to samo. Wymieniłem czujnik halla, czujnik temperatury i czyściłem przepustnicę i bez zmian. Gazownik przejrzał instalację...
Witam Jako iż może ta informacja się przydać. Ja także jeżdżę Skodą Felicją 1.3 MPI z 1995r. Mi także dużo paliła i co się okazało: 1. Przy podłączonym mierniku na minimalnych obrotach 16V, więc wymieniłem akumulator ponieważ nie trzymał. 2. Nowiusieńki wstawiłem akumulator dobrej firmy i włączyłem przez chwilę i dalej było 16V najmniejsze napięcie....
W skodzie Felicja 1.6 z silnikiem WW mam od dawna podobny problem i co ciekawe od nowości. Serwis stwierdza "te typy tak mają" i przestałem sie przejmować ponieważ po złapaniu temperatury obroty sa stabilne. Temat ciągle wraca jak odpalam "zimny" silnik w upalne dni i muszę odczekać ok 1 min do ustabilizowania obrotów. U mnie wykluczam nieszczelności...
obrót skoda felicja skoda felicja obrót silnik obrót felicja
microsoft windows ultimate radio odbiornik elektroniczny odzyskiwanie zdjęć karty
ochrona przeciwporazeniowa sonoff basic konfiguracja
Xerox WorkCentre 6605 - Użycie zadrukowanego papieru Przygotowanie układu do pomiarów woltomierzem selektywnym