Faktycznie montowany pewnie w serwisie. AMX1-AMX2 taki chyba model , AMERVOX producent. Pod kierownicą(pewnie trzeba będzie odkręcić osłonę nad pedałami) bliżej bezpieczników znajdziesz czarną centralkę. Będą z niej wychodzić 2 grube czarne przewody (oraz oczywiście wtyczka z kilkudziesięcioma przewodami) odłącz ( przetnij ) i złącz czarne ze sobą....
Problem tkwił w zapchanych przewodach paliwowych i w brudnej pompie. Zamykam temat
a więc jest tak jak silnik zimny wszystko ok jaksię rozgrzeje to przez pewien okres jest ok a potem jak dodaje gazu ta coś jakby odcinało zapłon auto wchodzi na obraty ale z przerywaniami i wtedy szarpi autem jest tak samo na gazie i na PB jak ostygnie problrm znika jak jade ze stałą prędkością naprzykład przy 3500 obrotów to czasami przerywa na chwile...
Jest to instalacja JUST firm BRC opisane uszkodzenie wynika prawdopodobnie z braku kalibracji centralki , która wprowadza wspomnianą przez ciebie oscylację przesterowując silnik krokowy. skoro nie chcesz słyszeć o tańszej opcji jak napisałeś. to proponuję ci zakup interfejsu i oprogromowania w firmie Czakram lub Ekoalma i już będziesz mógł ustawić sobie...
Jaka tam generacja gazu siedzi?
odłączone tył - ok i po kolei zał lewa ok zał prawa - zwarcie bezpiecznik nr 14 przerywa zwarty obwód auto nie ma haka i przyczepki pozdrawiam
Chodzi równo nie gaśnie nie przerywa,uważam że praca jest normalna.Na czujnik temperatury nie reaguje.Drugi czujnik jest od załączania wiatraka.
Dzień dobry. Posiadam Skodę Felicję 1,3 MPI z 1999 roku i straszny problem ze światłami mijania i sygnałem dźwiękowym. Światła postojowe są a mijania przy zapalaniu i zimnym aucie, zawsze świecą do czasu. Po jakimś momencie gasną a postojówki dalej swiecą. Co do sygnału to jak jadę to przerywa i coś tam trąbi a na postoju w ogóle. Proszę o pomoc.
przepustnice czyscilem jakis tydzien temu.... Ciekawistka jest to ze podczas jazdy auto przerywa tylko w zakresie od 2 tys obr do 2800... jak przerwie (czyli przestaje sie rozpedzac i zwalnia) odpuszczam gaz i naciskam ponownie to idzie normalnie...
Jak przerywa to wyciągnij fajkę ze świecy aby zobaczyć na których cylindrach. Śmierdzi bo wtedy nie przepala benzyny. Palić może i 20l na setkę, zależy od stylu i warunków. Fajkę ściągaj przy pomocy kombinerek żebyś iskrą po łapie nie dostał. Wtedy będziesz miał odpowiedź.
kolejność na wtryskach nie ma znaczenia bo wszystkie podają paliwo w jednym czasie, a nawet zamieniałem kable na wtryskach między sobą (to była jedna z pierwszych czynności) a kolejność zapłonu nie da sie zmienić bo listwa daje raz w jednym czasie 1i4 cyl potem 2i3cyl, jak zamieniłem przewody sterujące to strzelał i nie zapalił Jesli jest to AMG to...
Witam mam taki problem jak zapale moją skode to na wolnych obrotach przerywa aż szarpie silnikiem jak dodam gazu to nie wchodzi na obroty tylko szczela powietrze z przepustnicy i gaśnie .Podłączyłem program Vag com to nie wykazuje błedu jak odłocze sterownik i go podłącze ponownie to wykazuje w kodach błedów niepoprawne ustawienia podstawowe . Robiłem...
w Feli przyczynami moga być głównie: - świece i gumki o których wspomniał kolega wyżej (przebicia itp.) - kończąca się listwa zapłonowa (wtedy pali na dwa gary, ale można jeszcze odpalaić i przerywa w czasie jazdy także) - czujnik Halla ( nie można odpalić, raz czujnik kończy się gwałtownie, a raz daje w kość i ma ,,swoje zagrania" tzn. raz odpala,...
Nie wiem jestem początkujący nie wiem czy czujnik steruje obrotami wydaje mi się że tak bo jak dziś odpaliłem to jakoś dziwnie wkręcała się w obroty przerywając co to może być ? nie miałem jeszcze nic takiego
Dziś założyłem kostkę WC, planuję zrobić jakiś układzik (przerywacz) i dwie jasne diody wsadzić pod maskę.
Rzadko jeżdżę na benzynie ale około 2 miesięcy temu brakło mi gazu po przełączeniu na paliwo zaczął przerywać i zaczęło się nasilać przerywanie i kopcenie przy odpalaniu postanowiłem wypalić resztę paliwa ale po kilku kilometrach gaśnie i muszę jeździć na gazie co to może być proszę pomóżcie
Nadajnik przy wieńcu koła , jeżeli sie nie mylę to czujnik halla. Miernikiem go nie spawdzisz. Sprawdz wcześniej czy jest kluczowanie / przerywanie / masą na cewce / po drugiej stronie gdzie dochodzi 12V/. Kolego Jogu 300 , nie podniecaj sie i lepie sobie ten temat odpuść , w totka dzisiaj możesz obstawiać , życzę wygranej!
Najlepiej będzie odciąć zasilanie cewki oraz pompy paliwa. Co do cewki to plus zasilania cewki (kolor czarny 3) Co do pompy to czerwono-żółty za przekaźnikiem. Zabezpieczenie można sterować układem składającym się z trzech przekaźników. P1- przekaźnik 12V 2A (potrzymanie sterowanie plusem z zapłonu-czarny gruby przewód od stacyjki) P2- przekaźnik 12V...
W skodzie felicji z silnikiem 1.3 mpi z tego co pamiętam to nie ma żadnej listwy a jedynie przerywacz i cewka zapłonowa. Właśnie występuje taka cewka, i to w silniku 1.3 MPI [url=https://anda.auto.pl/cewka-modul-li... masz jej wygląd.
czy zna ktoś sposób na kontrole cewki (tej listwy) za pomocą pomiaru oporu lub inny ? mam instrukcje do innych pojazdów i tam podana jest wartość poprawnego oporu na cewce...czy jest coś podobnego do kontroli listwy ? Nie nie znalazłem nigdzie jak pomierzyć tą cewkę a temat felici śledzę od kilku lat. Tyle wiem ze cewka daje iskrę po 2 cylindry na...
Nie calkiem rozumiem? Masz napiecie na cewce czy nie? Na jednym zacisku cewki powinno byc po wlaczeniu zaplonu 12 V, drugie idzie na element zaplonowy (kiedys przerywacz, teraz raczej modul zaplonowy). Sprawdz rezystancje cewki - czy nie padla. Jesli napiecie na cewce jest, zlokalizuj gdzie tracisz iskre. Najpierw kable wysokiego - wloz swiece po kolei...
Witam. Mam Skodę 1,3 MPi 2001 rok. Od jakiegoś czasu, na wolnych obrotach, delikatnie jakby przerywała. Postanowiłem wyczyścić przepustnicę. Przed tą czynnością, na odpalonym silniku, podjąłem próbę wstępnego przetarcia nagaru palcem. Od tego czasu, falują obroty w granicach 1800-2000. Przepustnicę wyczyściłem do końca ale nie dało to już rezultatu....
Koledzy, Okazało się że pod deską był ukryty wyłącznik antywłamaniowy pompy paliwa podpięty pod przekaźnik. Coś chyba zaczęło przerywać w obwodzie i nie zawsze było zasilanie pompy. Po wymontowaniu wyłącznika pompa działała, jednak po krótkim czasie padła. Założyłem sam wkład pompy(zamiennik) i działa do tej pory bez najmniejszego problemu. Wszystkim...
Całkiem możliwe że to w swojej źle złożyłem kostkę stacyjki bo mi się kiedyś rozpadła. Tylko w takim razie po co w ogóle pin 16 skoro równie dobrze mogli do 50 kontrolkę podłączyć... Ale kto tam Czechów rozgryzie, zwłaszcza że mojej to jeszcze zacofany bimetalowy przerywacz od wycieraczek wsadzili. :)
Nie wiem jak to jest w tej chwili przerobione, z twojego opisu nie wiele da sie wywnioskować, ale sprawdź sobie bo w feli często światła przerywaja jak nie kontaktuje styk na żółtym kabelku przy rozruszniku, bo przez ten kabel jest zasilany przekaźnik zacisku X.
A skąd wiesz że paliwo dochodzi ? masz tam wtrysk MPI czy SPI , jak masz SPI to po zdjęciu obudowy przepustnicy powinieneś zobaczyć czy wtryskiwacz podaje paliwo , mówisz że nie masz zapłonu bezstykowego {HALL} no to może coś nie tak z przerywaczem {ale zaś twierdzisz że iskrę masz } pytanie tylko czy we właściwym momencie {czyt: punkt zapłonu } śmiem...
Nie wiem co to za przyczyna normalnie jak jest sucho to felicja chodzi bez zarzutów a jak poleje to zaczyna przerywać i w koncu gaśnie. Dzieje sie tak na gazie bo na benzynie normalnie chodzi. Jak zgaśnie to poczatkowo na benzynie tez ja ciężko odpalić ale daje rade. Wymieniłem kable WM kopułke no i świec jeszcze nie wymieniłem. Czy to świece moga takie...
Pierwszy raz tutaj, ale byłem swego czasu "gzaolem" - montowałem gaz. Samochody na gazie jeżdżą różnie, jeśli chodzi o ubytki mocy, ale nie jest tak że każdy traci moc odczuwalnie na polskiej drodze. Skoda Felicja 1,3mpi mojej kobiety zrobiona na prostej instalacji (bez komputera) jeździ bardzo ładnie. Piszę bo szukałem inforamcji o wpływie kąta wyprzedzenia...
felicja skoda skoda felicja skoda przerywa
transformator ethernet netia repeater lexmark flaga
listwa zasilająca subaru tribeca
Jak podłączyć moduł AC CDI do Yamaha DT 50 2007 Oś miękka Carraro: Problemy z sygnałem 4-20 mA