Więć podaj zasilanie z "30" na "50" i zobacz czy kręci rozrusznik.
Kostka stacyjki do wymiany.
Tak, jeżeli przełożysz transponder to będzie wszystko ok:)
kolego mozna to połączyc na niesprawnej stacyjce ale klucz bedzie musial byc bo w przeciwnym razie immobilaiser bedzie rozlanczał układ zapłonowy Dodano po 3 kolego pytanko czy nieda sie włożyć klucza do stacyjki czy klucz wchodzi tylko nieda sie przekrecic
Czujnik temperatury płynu chłodniczego
Kostka stacyjki, standart w tycg wozach.
Wkładka stacyjki do wymiany.
Sprawdz czy zapala na krótko, może być uszkodzona stacyjka.[/quote][/tex]
immobiliser
50 - żółty z rozrusznika i czarny z zestawu przekaźników, 30 - czarny z zestawu przekaźników i czerwony z obwodu świateł mijania, 16 - przewód z lampki kontrolnej układu hamulcowego, 15 - czarny z cewki zapłonowej i zestawu przekaźników.
A ja kostkę stacyjki.
Fabryczny centralny tak się nie zachowuje, nie ma połączenia ze stacyjką. Masz tam jakiś alarm lub jego pozostałości ewentualnie otwieranie pilotami?
Tak tylko napisałem że stoję na parkingu w robocie i muszę się dostać jakoś do domu tylko że tam w stacyjce są takie poukręcane fabrycznie śruby i nie jestem w stanie tego zrobić na parkingu trzeba rozwiercać. A immo chcę się pozbyć żeby niemieć w przyszłości problemów z przekaźnikami tą anteną czy jeszcze jakimś innym ustrojstwem związanym z immo.
To przekaźnik bądź skrzynka bezpieczników do roboty. Albo kostka stacyjki.
Jeszcze raz bardziej prosto. Padł ten element stacyjki gdzie wchodzi kluczyk sam ten zamek z zapadkami. Więc rozkręciłem to tymi dwiema malutkimi śrubeczkami. W aucie pozostała podpięta kostka jest tam takie miejsce gdzie wkładam śrubokręt i przekręcam i pojawia się zapłon. Wtedy cisnę pod maskę podpinam kabel pod + baterii i wsuwkę w rozruszniku i...
Całkiem sensowne , tylko jeżeli przekaźnik będzie miał stała Mase i przy rozruchu dostaje plus( załączy się ) to brak podłączenia 50 nie będzie miało wpływu. Chyba ze przekaźnik na cewce ma stały plus. I masę dostaje przez elektromagnes rozrusznika zacisk 50. W momencie rozruchu dostanie drugi plus i się wyłączy Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/8527243500_...
W bardzo prosty sposób można sprawdzić działanie wentylatora. Należy odłączyć wtyczkę przewodów przy czujniku (włączniku) wkręconym w chłodnicę i przy pomocy krótkiego przewodu zewrzeć konektory ( oczywiście po sprawdzeniu zasilania - wg. przepisu p. dufka . Sprawny wentylator uruchomi się natychmiast - oznacza to, że uszkodzony jest czujnik. Jeżeli...
Czyli kupiłeś dwa transpondery i puszkę immo. Rozumiem, że używane. Teraz musisz jeszcze w sterowniku silnika wykasować stare immo. W różnych testerach różnie się to nazywa np dopasowanie sterownika silnika itp. Generalnie temat do ogarnięcia w 10 min za kilkadziesiąt złotych.
Właśnie o to się pytam, czy ktoś wie dlaczego nie chce palić jak jest ciepły?? No i temat stacyjki nadal aktualny. Prosze o radę.
Przekręć kluczyk na zapłon, zanurkuj pod auto, dojdź do rozrusznika i podaj napięcie na automat (najlepiej zwierając gruby przewód dochodzący do rozrusznika z konektorkiem na automacie). Jak auto odpali, to problem jest raczej ze stacyjką (Ja u siebie tak doszedłem w cinquecento do uszkodzenia stacyjki(.
kostka stacyjki źle podłączone przewody
Przy uszkodzonej sondzie spalanie będzie wieksze. Wymienisz i bedzie zapewne mniej palił. :) A co do gaszenia na biegu.... czy nie do tego służy tzw. stacyjka? :)
ak puszczę kluczyki to następuje "strzał" z rury wydechowej Prawdopodobnie kostka stacyjki
Myślę, że to nie domknięty jest bagażnik, bo akumulator albo rozrusznik albo stacyjka na pewno nie, nie niemożliwe lepiej na "elektrodę"
http://www.skoda.yoyo.pl/porady/stacyjka... Na pewno to wiesz a jak się wie to proste.P
z góry dzięki pozdarawiam
Tak jak napisał prezes. po załączeniu go stacyjką elektromagnes trzyma około 2 sekund Bendix cofa się Po takim opisie można też postawić na stacyjkę .
Witam. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce na centralce powinny zapalić się diody. Jeżeli nie świecą to sprawdż masę do centralki i bezpiecznik na plusie. Napięcie po stacyjce lub wzięte z zespołu cewek przewód prawdopodobnie czerwony masa przewód czarny./wymień bezpiecznik na nowy lubią nóżki zaśniedzieć.
To normalne, w czasie rozruchu kontrolka jezt inicjowana odpowiednim obwodem stacyjki, ma to na celu pokazanie kierowcy że kontrolka jest sprawna. Układ ma swój rodowód już od skody 105 i pochodnych. Tradycja zobowiązuje :P
Miałem podobne problemy ze skodą felicją. Pierszy rozrusznik spalił stacyjkę, drugi (używka) niedługo działał. Dopiero trzeci regenerowany (starannie - widać po wyglądzie) służy już wiele miesiecy. Widać regeneracja regeneracji bywa nie równa.
zamiana przy stacyjce i jest wszystko ok zamykam temat dzięki.
Napisz proszę jakoś bardziej czytelnie bo cieżko jest mi zrozumieć Twoj problem. Po ostygnieciu czego, kiedy silnik odpala a kiedy już nie, połączenie stacyjka <-> bendix, co rozumiesz przez to.
Witam. Mam skodę Felicję 1.3 mpi 97 rok benzyna+gaz Mój problem wygląda w ten sposób: samochód mi przestał odpalać tak jakby iskry nie miał. sprawdziłem świece i wymieniłem listwę zapłonowa lecz ciągle nic. sprawdziłem prąd na kablach idących do listwy i po przekręceniu stacyjki prąd na jednym z czterech kabli jest tak jak powinien być, sprawdziłem...
założyłem nowy rozrusznik oraz nową kostkę elektryczną stacyjki- sprężyna już działa ale rozrusznik nie reaguje( nie kręci i nie wyrzuca) oczywiście był sprawdzany przed założeniem. Poza tym dalej nie mam nadmuchu i wycieraczek. Znalazłem schemat elektryczny stacyjki: http://skodaporadnik.republika.pl/porady... nie wiem czy dobrze...
Skoro tak się uparłś na tą cewkę to śmiało możesz ciąć ale jak już to +12 lub masę.A nie prościej byłoby odciąć pompę paliwal lub +po stacyjce?
ja bym podłączył ten regulator tak: 15/54 -> plus po stacyjce (na schemacie też plus po stacyjce masz tak opisany) M - magneto -> do prądnicy (jak na schemacie) R -> najprawdopodobniej do kontrolki ładowania (w liczniku) ale nie lepiej tam założyć alternator ze 105/120/Favoritki/Felicji ??? prądnica to straszne beznadziejstwo, to ledwo co ładuje,...
Te kontrolki nie mają przekaźników. Są zasilane z plusa po stacyjce, a załączane masami. Sprawdź, czy auto nie dostaje zasilania non stop. Bo jeśli te kontrolki się palą, to możliwe, że cały samochód jest "aktywny". Masz opis: http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
Nie przy uruchomieniu rozrusznika, napięcie na 16 pojawia się wyłącznie jak się przekręci kluczyk na pierwszą pozycję, przynajmniej w mojej tak jest. Może po prostu kostka stacyjki nie działa tak jak powinna.
A bo każdy tylko w desce rozdzielczej elementy oswietlajace nazywa diodami. Mała uwaga-jeżeli ta fela ma poduszkę powietrzną ,to jak jest deska wyjęta pod żadnym pozorem nie właczać stacyjki,no chyba że jest odpięty akumulator.
witam jestem nowy i nawet nie wiem czy to na tym forum mam pisac. ale mam pytanie. mam skode fele 1,9 d 2000r kombi i padła mi stacyjka czy mogę założyć do niej stacyjkę z 1998r czy będzie działać ?????? mam w niej immo ale jest zakładane na stacyjkę w plastikowej obejmie i w kluczyku czip, który chciałem przykleić do nowej stacyjki tak aby dawał impuls...
Witam Włącz stacyjkę i spróbuj odpalić ją "na krótko" dołączając "+" bezpośrednio z akumulatora do rozrusznika w miejsce gdzie przychodzi sygnał ze stacyjki. Jeżeli nie zgaśnie uszkodzona jest stacyjka. UWAGA Zaciągnij ręczny i wyrzuć na luz, żeby Cię Fela nie przejechała. Pozdrawiam
Mam problem ze skoda felicja 1,3 z 1998 roku. Podczas jazdy na trasie jak i w miescie od jakiegos czasu podczas hamowania gasnie slinik i nie mozna go odpalic ze stacyjki tylko "na pych". Bylem u mechanika ktory sprawdzilladowanie i rozrusznik i nie stwierdzil co moze byc powodem takiej awarii. Prosze o porade.
zasugerowano mi też, że to może być wina "kostki stacyjki". Dzięki za pomoc. No cóż, nie będę kłamał - to może być wina wszystkiego... :-) / :-( Jeżeli nic nawet nie wyje, to znaczy, że zasilania nie ma także sterownik silnika.... No chyba, że ta Felicja jest na gaźniku, ale coś w to wątpie... Jeżeli jest taka usterka, to musi być coś w obwodach głównych...
To źle cię zrozumiałem. W takim razie bez przeróbki kostki stacyjki się nie obędzie. A skoro ją rozbierałeś i nie wyszło to pewnie się nie da. Ja na oczy rozebranej kostki od Felicji nigdy nie widziałem, więc pojęcia nie mam czy jest to wykonalne. Załóż dodatkowy włącznik na obwód radia/zapalniczki. Najprostsza opcja. Można by też zbudować układ, zakładając...
Radio jest odkodowane,niestety nie ma pilota,ale chodzi o to że u kumpla,po włożeniu kluczyka do stacyjki,panel samoczynnie się odwraca i radio gra,a u mnie nie.
Spróbuj trochę innej metody odpalania, włącz rozrusznik na około 5s i puść kluczyk zwróć uwagę czy w momencie puszczania kluczyka silnik odpala, jeśli tak jest świadczy to , ze w momencie gdy rozrusznik pracuje jest za niskie napięcie na cewce zapłonowej. Przyczyną mogą być wypalone styki w stacyjce lub rozrusznik pobiera za dużo prądu.
Witam. To jest Skoda Felicja 1.3 MPI z 1999 r.i nie wiem czy tam jest immobilaizer.W kluczyku jest bateria i dioda do podświetlania zamka sprawdzę jeszcze na stacyjce czy jest cewka.Ale gdyby okazałoby się że jednak jest immo i padło /stało to się z dnia na dzień na wieczór było dobrze a rano już żle/ to co zrobić?
Nie mam pewności czy jest jakiś dedykowany układ, ale na pewno można wykorzystać rozwiązanie standartowe: w obwód stacyjki (kluczyka) włącz przekaźnik (na 12V), który włączając się stykiem N.O. zewrze włącznik świateł (ręczny) i... voilla!
Problem polega na tym, że kiedy włączam światła postojowe to jedno świeci normalnie, a zamiast drugiego pali mi się styłu od hamowania jedno (prawe z przodu świeci i z tyłu lewe od hamowania-na krzyż). Natomiast jeżeli włącze światła mijania, to sporzodu świecą się dwa+ jedno od hamowania z tyłu-lewe. Przy naciskaniu hamulca świeci się tylko jedno-lewe....
Skoda Felicja 1.3 z rocznika 1999 Mam to samo brakuję iskry , pisałam już to ,może ktoś jeszcze mi pomoże wszystko nowe wymieniane Czujnik halla nowy, cewka nowa , stacyjka nowa , komputer i immobilajzer nowy z jednego typu . Przy kreceniu rozrusznikiem , do listwy zapłonowej dochgodzi prąd , a nie daje na dwóch pobudzających cewek jestem zielona w...
Witam, W mojej Felicji pojawił się dziwny problem. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu na pozycje drugą, czyli po podaniu zasilania na wszystkie układy nie działa wentylator nawiewu, po przekręceniu do oporu nie działa rozrusznik. Sprawdziłem przekaźnik funkcji X, wymieniłem wkładkę w stacyjce lecz problem dalej występuje. Teraz najlepsze, pomocna okazuje...
witam ja w tym temacie też mam coś do dodania otóż skoda felicja 1.3 mpi z immo odpala na 2,3 sekundy i gasnie po podlaniu paliwa na przepustnice silnik chodzi normalnie ale gdy przestanę podlewac gasnie dodam że ostatnio rozpadł mi się kluczyk od stacyjki był w nim taki srebrny kwadracik wiem że jest on napewno od immo ale mam go nadal w kluczyku i...
mam skode felicje z 1998r.problem mam taki iż słychać prace pompy po przekreceniu stacyjki i mimo iż wymieniłem ją na nową dzieje się to samo czyli zapali i od razu gaśnie jak ktoś może pomóc to super bo ja już nie wiem co jej może dolegać
wskazówka jest cały czas na zero i troche się porusza przy włączeniu stacyjki i to wszystko, nie wiem co z tym czujnikiem, wydaje mi się , ze powinien mieć jakomś rezystancje a tam przerwa tak jakby była, musze go wymontować i rozebrać ale to dopiero w czwartek... Pozdrawiam
Witam po odkręceniu elektro zaworu i ponownym podłaczeniu go nie mogę zgasić samochodu na stacyjce mechanik mi powiedział ze zgubiłem jakąś rzecz z tego wiec teraz muszę gasić na biegu i tu moje pytanie czy da się zrobić jakoś gaszenie.
Witam wszystkich. Mam problem ze skodą felicją. Po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki działałają prawidłowo, ale jak jest kluczyk w pozycji rozruchu to rozrusznik nie kręci a zapala się kontrolka niskiego płynu hamulcowego. Rozrusznik na krótko kręci, płynu hamulcowego jest dosyć. Wkładka stacyjki została dzisiaj wymieniona. A czy może zasilanie...
Witam, Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce na II pozycję (rozruch silnika) : 1) nie słychać dźwięku wciągania rdzenia przez elektromagnes wysuwający zębnik rozrusznika - to należy sprawdzić obecność napięcia na zaciskach stacyjki oraz ciągłość obwodu od stacyjki do elektromagnesu rozrusznika, 2) słychać dźwięk wciągania rdzenia przez elektromagnes...
Witam. Poszperałem trochę na forum ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Otóż. W Skodzie Felicji w kostce podłączenia radia obydwa przewody zasilające to +30 i na obydwu jest napięcie nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Skutek jest taki że radio jest zasilone bez przerwy a pobór prądu wynosi 150 mA i po kilku dniach postoju nie ma czym zapalić...
Witam serdecznie Mam pewien dziwny problem z akumulatorem w Skodzie Felicia 1.3 Przez 2 tygodnie po zakupie wszystko było w porzadku, auto zapalało normalnie. Jakieś 2 tygodnie temu zamontowałem radio (radio zapala bez przekręcenia kluczyka w stacyjce) Około 3 dni temu pojawił się problem. Był dość silny mróz w nocy, auto nie odpaliło...Pomyślałem -...
Mam problem z odpaleniem skody felicji 1.3 mpi 1997 rok,mianowiecie przekręcam kluczyk w stacyjce kluczyk kontrolki są wszystko jest,ale rozrusznik nie próbuje kręcić,ale słychać że rozrusznik jest w porządku.Dopiero po paru przekręceniach kluczyka ona załapie i odpali a jak już odpali to nie zgaśnie.Kiedy się ją zgasi i chce się ją ponownie odpalić...
Może ktoś mi pomoże. Mam problem z zapalanie auta na benzynie, gdy jest "zimne". Po kilku - kilkunastokroynym przekręceniu stacyjki w końcu zaskoczy, ale przez kilka chwil silnik jest tak słaby, że nie da się jechać. Pochodzi 2-3 min. i wszystko jest ok. Moc i odpalanie, tak jakby miał za słaba mieszankę na zimnym silniku. Aha - odłączanie akumulatora...
Witam. Mam problem z w.w. autkiem. Mianowicie raz odpala raz nie. Temperatura otoczenia nie ma znaczenia. Kable zapłonowe wymieniłem a cewkę sprawdziłem i daje iskrę. Pompkę paliwa słychać po przekręceniu stacyjki. Dlatego stawiam na aparat zapłonowy albo czujnik Halla. Tylko powiedzcie mi jak to sprawdzić?
Przy zapaleniu auta rozrusznik lekko zakręcił i padł. Auto zostało odpalone na popych, po przyjechaniu do domu rozkręciłem rozrusznik i okazało się że dwie szczotki się odlutowały,przylutowałem je poskładałem i zamontowałem rozrusznik spowrotem. po przekręceniu stacyjką zapalają się kontrolki ale nie gasną, nie działa spryskiwacz,wycieraczki i nie zaświecają...
Witam Od miesiąca jestem posiadaczem Skody Felicji 1.3 MPI 1998r i mam taki problem wczoraj chciałem wyjechać samochodem z garażu otwieram za pomocą pilota a tu żadnej reakcji więc otworzyłem samochód kluczykiem wtedy rozwył się alarm więc żeby go wyłączyć wyłączyłem syrenkę alarmową żeby nie wył. Wsiadam do samochodu próbuje go odpalić a tu nic. Gdy...
Witam. Mam problem z elektryką w Skodzie Felicji. Przepala bezpiecznik czwarty po prawej stronie w skrzynce, gdy przekręcam kluczyk w stacyjce na kontrolki. Zauważyłem, że czujnik paliwa wskazuje szybciej poziom paliwa. Alternator na pewno dobry (po wymianie), jednakże nie wiem co się dzieje. Proszę o pomoc.
A skąd wiesz że paliwo dochodzi ? masz tam wtrysk MPI czy SPI , jak masz SPI to po zdjęciu obudowy przepustnicy powinieneś zobaczyć czy wtryskiwacz podaje paliwo , mówisz że nie masz zapłonu bezstykowego {HALL} no to może coś nie tak z przerywaczem {ale zaś twierdzisz że iskrę masz } pytanie tylko czy we właściwym momencie {czyt: punkt zapłonu } śmiem...
witam mam problem z uruchomieniem skody felicji silnik 1.3 rok 1998 samochód jest po uderzeniu, ale zjechał do warsztatu o własnych siłach, silnik pracował normalnie,uszkodzeniu uległa jedynie karoseria, osprzęt silnika nie uległ uszkodzeniu. jeszcze przed przystąpieniem do naprawy samochodu nie można było uruchomić. Po sprawdzeniu iskra jest tylko...
Mam mały problem z imo. Wywala mi błąd 546 a wcześniej 1177.Po wykasowaniu i ponownym włączeniu stacyjki znów wywala 546, a auto nie pali wcale nawet po wykasowaniu.W sterowniku pompy brak błędów. Gdzie mam ewentualnie szukać to imo? Mam tylko VWTOL.
Witam, mam nastepujacy problem z odpaleniem Skody Felicji 1.6 kombi z 2000r. Mianowicie kilka razy (3 lub 4) nie odpalila na kluczu z ktorym zawsze jezdze (rozrusznik krecil). Natomiast odpalila od razu na kluczu 'zapasowym' ktorego na co dzien nie uzywam. Teraz jezdze z dwoma kluczykami i zdazylo mi sie sprawdzic 'od razu' gdy wystapil ten problem...
Test wygląda dobrze, choć nie podoba mi się prąd pompy, albo jeden parametr zachodzi na drugi. Tak czy tak, błąd wyraźnie mówi: System Too Lean. Jak mamy teoretycznie wydajną pompę paliwa, to zostają nieszczelności dolotu. Teraz powinieneś zająć się korektami długo- i krótkoterminowymi. Nie powinny przekraczać +/- 5%. W VCDS była to grupa około 32/33/34,...
Witam. Po kolejnych problemach z kolejną już stacyjką skody felicji postanowiłem ją wywalić i zamontować guziki do startu silnika gaszenia silnika oraz całkowicie odcinającego taki ukryty i tu moje pytanie. Na stronie jest rozpis przewodów i sama stacyjka. http://skodas.host.sk/porady/stacyjka/st... 1.Być może zostawię kostkę i postaram się powpinać...
Jeśli nie słyszysz działania pompy paliwa po przekreceniu kluczyka (charakterystyczny dźwięk) to immo masz dobre. Obstawiałbym stacyjke, pompe paliwa albo skrzynke bezpieczników. Ale jak mówisz ze czasem pomaga macanie skrzynki bespieczników to może być właśnie ona (styki lub przekażnik).
Czyli wymieniając kostkę i przekładając transponder w kluczykach, jest po problemie? Dodano po 7 https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&...
może zacznijmy od początku, od najprostszych przyczyn, po co zaraz rozbieranie połowy samochody, co jest odpowiedzialne za zapołon?? -Swiece, więc może sie zalała, albo przepaliła, wyjmij i zobacz, jak zalana, to wyczyść drucianą szczotką, a jak nie to kup nową, nie ejst to aż tak wielki wydatek, albo moi poprzednicy mają racje. Kolega napisał przy...
Witam, nie pisałbym tego w nowym temacie ale poprzedni widzę ze jest zamknięty. mam natępujące objawy (skoda felicjia 1,3 68KM 1997r). Objawy: 1) napięcie na akumulatorze przy wyłączonym silniku 12,5V 2) przy włączonym silniku również 12,5V 3) przy rozruchu 11,5 V 4) Gdy zapalam stacyjkę wszystkie kontrolki oświecają się z tym że kontrolka akumulatora...
Witam ! Mam pytanie padł mi regulator napięcia w alternatorze i chce go naprawić lub ewentualnie wymienić na inny jeśli to możliwe. Oryginalny kosztuje 200zł w związku z tym chciałem się poradzić kogoś czy można zastosować tam coś innego np. regulator napięcia od skody felicji który kosztuje około 30 zł . Wymienił bym sam układ a szczekotrzymacz pozostał...
Witam.Skoda Felicja 1.3 MPi.LPG w nim zamontowane to Stag 50,silniczek krokowy SONCEBOZ (wymieniony na drugi taki sam),reduktor LOVATO RG92. Mój problem polega na tym że od początku założenia instalacji (3 lata),mam ciągłe problemy z przełączeniem auta na lpg gdy jest zimny.Po odpaleniu go na NOPb nawet po nagrzaniu go do 80 st.C auto gaśnie.Po ponownym...
stacyjka felicja felicja stacyjka felicja skoda
pułapka basowa pralka blokada polar pasek rozrząd citroen
klimatyzator przenosny mikrokomputer cobra1
Kondensator wystrzelił w wiertarce Celma z PRL Schemat ładowarki Einhell CE-BC 10M - uszkodzony tranzystor