Zalecalbym ci kontrole i regulacje co 10kkm( sam tak robie w swojej fel) czyli z wymiana oleju.Sprawa jest prosta i nie czasochlonna, wiec taki interwal na LPG nie jest zbyt uciazliwy .Reguluj zimny silnik najlepiej po nocy.Luzy : ssace 0.25 , wydechowe 0.2.
to moze nie byc czujnik , mógł sie przyciąć zawór regulujacy cisnienie na pompie oleju; po dodaniu gazu jak kontrolka gasnie to zawór
Należy zacząć od zmierzenia kompresji na cylindrach. Być może gaz był źle ustawiony i wypaliło zawory.
Jak strzela to może masz zawór podpalony, sprawdź ciśnienie sprężania.
Zawory regulowano na zimnym silniku?
Świece , przewody , kopułkę , palec wymieniałem zawory ustawiałem i nic to nie dało filterek gazu też wymieniłem .
Witam mam problem ze skoda felicja. Mianowice auto nie chce odpalic na benzynie oraz gazie wszytko bylo okej zgasilem ja normlanie a gdy przyszedlem nastepnego dnia skoda probuje zapalic ale tak jakby nie mogla. Sprawdzilem iskre zawory oraz czy podaje paliwo i nwm co jej jest. Jesli ktos mial taki prblem to prosze o podpowiedz co robic
Samochód był jeden dzień nie używany następnego dnia nie nic nie klekotało i nie żarzyła się kontrolka, przejechałem 90 km i wyłączyłem silnik, za około 20 min wracałem i po odpaleniu znów góra silnika delikatnie klekotała , a kontrolka się ciągle świeciła i gdzieś kilka km od domu przestała a klejnocik zniknął(a tak w ogóle to było go słychać tylko...
A mieszanka byla ustawiona na analizatorze czy na oko? Bo jesli na oko to jedz na analizator, zaplacisz 20zl za ustawienie a bedziesz mial pewnosc ze Ci sie zawory nie powypalaja wskutek zbyt ubogiej mieszanki.
Mnie to wygląda na uszkodzenie mechaniczne związane z zaworami 1 i 2 cylindra a konkretnie z wydechowymi. Ciężko diagnozować na odległość ale trzeba sprawdzić wszystko związane z zaworami (wzniosy krzywek, długości trzonków zaworów). Przy zdjętej głowicy można sprawdzić czy zawory się uchylają itp. Życzę powodzenia.
Jak sam wyregulujesz zawory to będzie pewne,że jest ok i szarpanie powinno przejść.Regulacja nie jest taka trudna.
Samostartem probowales?Zawory kiedy ostatnio regulowane?Na pewno ma iskre ?Winny moglby byc czujnik Halla, ale piszesz ze iskra jest ...a skoro jest to na LPG powinien odpalic.Jak probujesz odpalic na benie to swiece sa mokre ?Jesli tak to wtryski podaja paliwo i winny moze byc brak luzow na zaworach.
Podobny problem miałem kiedyś w Favoricie- również po wymianie łańcucha rozrządu( na zimno OK, na gorąco świeciła kontrolka ciśnienia, gasła przy 2000 obr/min). Sposób: samochód na podnośnik, spuszczony olej, zdjęta miska olejowa, wykręcone świece, odłączony zapłon, smok pompy zanurzasz w naczyniu z olejem (średnica nieco większa od smoka), pomocnik...
Jest zasilany zawór odcięcia paliwa na pompie, instalacja jest odpowietrzona, zobacz czy paliwo wraca z pompy?
Zgiąć to mogły się zawory. Wymień je załóż czapkę i nowe paski.Wiesz przynajmniej co masz pod maską.A co kupisz???? I tam serwis też musisz zrobić. O wymianie słupka nie wspomnę.
Tak kolego da się zrobić Trzeba wykręcić zawór gaszenia i sprawdzić tłoczek a dokładnie czy na końcu zaworka jest gumka . Częsty przypadek w grupie vw i fordzie . Nowy na aledrogo kosztuje ok 80-90 zł . Szukaj pod nazwą zawór stop Na 100% ta usterka .Pozdrawiam
zawory byly ustawiane ok roku Dodano po 1 ustawiłem zawory i znów to samo nie mam pojęcia co sie z nią dzieje byłem u wielu mechaników i oni niczego nie dokonali może wy macie jakiś pomysł help !!!!
z tego co pamiętam w tdi nie ma potrzeby ani możliwości adaptacji ( brak immo w pompie) w starym 1,9 d np felicja trzeba było. Poczytałem troszkę i podejrzewam przekaźnik 109 ( chyba właśnie ten tyka ) Zobaczę rano podając napięcie bezpośrednio na zawór pompy
sprawdź sobie zawory ja kiedyś tak miałem,okazało się ze silnik jak się nagrzał zawory robiły się za ciasne i nie domykały się.Wyregulowałem i spokój samochód zaczął chodzić na gazie jak rakieta.A na Twoim miejscu sprawdzilbym jeszcze czujnik sutkowy za plonu on też lubi robić jaja
Wyreguluj zawory na chlodnym silniku (ok 20st ).Wydechowe : 0.2mm , ssace 0.25mm.Co do instalki to emulacje sondy lambda gazownik niech ustawi "na mase" - nie bedzie rozjezdzalo map benzynowych .
Do sprawdzenia : zawory , swiece jesli duzy przebieg to wymiana( polecam NGK BKR 6ES) jesli nie duzy(do 15kkm)ntrola przerwy ustawic 0.7mm,gumki na cewce albo wymienic albo umyc benzyna i zapsikac jakims preparatem wypierajacym wode np. ISOL, wszelkie wtyki i gniazda czujnikow warto popsikac wspomnianym ISOLEM.Rozumiem ze auto smiga tylko na benzynie?
jezeli swiece, kompresja i zawory sa ok to ja dalej bym obstawial cewke, jezeli dalej jezdzisz z czyms takim to na paliwo wydasz wiecej niz na cewke, im szybciej ja wymienisz to szybciej ci sie zwroci
Pomimo czujników jak pisali koledzy wyżej, polecam sprawdzić luzy na zaworach. Może są za ciasną ( jak u mnie było) i objaw był podobny. Potwierdzam.
O dzięki za linka, pobawić się to zrobię przelotne żeby podpiąć swój kabel. Jeżeli chodzi o krokowego to wszystkie które miałem dało się wkręcić. Poruszyłeś też tu kwestie o której zapomniałem napisać, mianowicie przy normalnej pracy centralki, powiedzmy auto, w ogóle nie podaje zasilania na elektrozawory. Jak wymusze zapłon na lpg, to wtedy dopiero...
Witam Potrzebuję pomocy przy montażu haka holowniczego do felicji 13 hacbak. Może ktoś ma schemat,rysunki instalacji . Na co szczególnie zwrócić uwagę ,żeby wszystko poszło sprawnie i bez komplikacji. Nie chcę demontować zderzaka,gdyż mam tam zawór lpg. Dziękuję za wszelkie sugestie.
A uczyli obsługi komputera. Kolega tutaj najwyżej się troszkę więcej narobi ale pewnie zrobi bo sprawa na pewno nie jest skomplikowana i po wyciągnięciu skrzyni będzie widać wszystko. I to nie będą duże koszta. Jakiś miesiąc czy dwa temu na forum ktoś się pytał czemu mu przestała zapalać laguna po wymianie rozrządu, jak się okazało rozrząd przestawiony...
Musisz sprawdzic jakie obroty zczytuje twoj sterownik no i zobaczyc czy nie trza zmienic progu przelaczania.Co do szarpania na zimnym to problem moze tkwic: ciasne zawory, przerwa na swiecach( ustaw 0.7) lub ew. ich zuzycie, zawilgocone gumki na cewce.Jesli nadal bedzie telepac to u mnie pomogla zmiana wypelnienia emulacji sondy lambda tzn dalem wiecej...
to po co w ogóle ją wymieniałeś? jak było gorzej od razu to było od razu jechać na reklamację, a przynajmniej zabrać starą pompę i byś najwyżej sam sobie ją wymienił z powrotem. Teraz już jest po wszystkiemu, więc albo kup sobie orginał używkę albo kup nowy orginał i tyle z używanymi pompami paliwa jest jednak ten problem, że jak długo leżą to zagniwają...
witam posty może stare ale ja mam identyczny problem i doszedłem do tego że mam źle założona instalacje LPG to znaczy mieszalnik do gazu mam na rurze przy filtrze powietrza.Gaz sie zbiera w tym plastiku nad przepustnicą i ma co wybuchać dowiadywałem sie już w serwisach LPG i każdy by chciał wymieniać wszystko a tu jest przyczyna ża mieszalnik powinien...
Witam mam problem ze Skodą przestawia się notorycznie zapłon czy to po odpaleniu lub po przejechaniu kilku kilometrów. Raz pali na dotyk czasami trzeba ciągnąc nie ma różnicy czy na gazie czy tez na paliwie. Raz ustawiam go na zero raz na 7 raz na 15 raz na 20. Wymieniony aparat, kable, nowa głowica z Felicji w starej wpalało zawory, wyregulowane luzy...
ja jestem wielkim miłośnikiem Astry F a tam czujnik w chłodnicy jest też bodajże na 105st, co jest głupotą (to jakieś pseudo-ekologiczne wynalazki bo im gorętszy silnik tym niby że czystsze spaliny) a w czasie jazdy i tak wychładza się na tyle ile pozwala to termostat (ok 90st), więc do Astr też zakładam czujniki w chłodnice od Cieniasa 900 (pasuje...
Witam wszystkich, W zeszłym roku w mojej Skodzie Felicji 1.3MPI z instalacją LPG zapaliło się wytłumienie pod maską. To było tak: - samochód pierdnął, - otworzył się zawór ciśnienia coś, ala "grzybek" - poszedł płomień na wytłumienie, - mata zaczeła się palić, - od temperatury stopiło się parę elementów w okolicy plastikowej obudowy silnika Gaz został...
Witam, zakupiłem nie dawno skode felicje 1,3 z silnikiem SPI (jednopunktowy wtrysk) i mam następujący problem z LPG, niestety nie przełącza na gaz, mam 2 centralki ponieważ sprzedający zakupi 2 sterownik bo myślał ze jest uszkodzony, oddałem do elektronika te 2 centralki i on twierdzi ze centralka się "rozkodowała" czy jest to możliwe? z 1 centralka...
Witam, Od pewnego czasu mam problem z moją Felą. Przy przyspieszaniu albo na chwilę "rwie" - spadek mocy na sekundę/dwie - po czym wszystko wraca do normy, albo "strzela". A "strzela" jak mi się wydaję w nakładkę przepustnicy w taki specjalny zawór, który tam jest zrobiony. Jako że nie znalazłem na forum odpowiedzi na podobnie niedomagającą Felę, stawiam...
Witam A ja mam problem taki z Felą 1,3 MPI, że gdy w nocy jest chłodno i wilgotno, to fela odpala i szarpie na wolnych obrotach z obrotami ok. 900, przy dodaniu gazu, efekt jakby nie paliła na wszystkie gary. Jak wygrzeje się w słońcu pod blokiem cały dzień - odpala bez problemu i ma równe obroty ponad 1000 i pracuje prwidłowo. Wszystkie możliwe konektory...
pierwsze felicje jak wyszły można było na gaźniku spotkać ale to inny region eksportowy szczególnie na Rosję a tu kolega by napisał czy to mpi czy monowtrysk w jakim stanie świece, moduł zapłonowy, jakie luzy na zaworach, czujnik położenia wału, czujni temperatury
Test wygląda dobrze, choć nie podoba mi się prąd pompy, albo jeden parametr zachodzi na drugi. Tak czy tak, błąd wyraźnie mówi: System Too Lean. Jak mamy teoretycznie wydajną pompę paliwa, to zostają nieszczelności dolotu. Teraz powinieneś zająć się korektami długo- i krótkoterminowymi. Nie powinny przekraczać +/- 5%. W VCDS była to grupa około 32/33/34,...
witam mam problem ze skodą felicją mpi z 2000r benzyna wyskakuje mi błąd 1247,czyli przerwa na wyjściu za zaworze wegla aktywnego N-80 i nie wiem jak to naprawić po podłączeniu do kompa pokazuje nm sterownika KWP1281 9600 baud proszę o pomoc
witaj mam od 4 lat felicje 1.3mpi i w zasadzie ja ją naprawiam. spalanie w mieście jest 8 litrów przy normalnej jeździe. Spalanie radykalnie wzrasta przy uszkodzonym termostacie i/lub czujniku temperatury płynu chłodzącego. Czujnik temperatury ma 2 obwody więc na oko zdiagnozujesz jeden poprzez prawidłowe wskazanie na desce, a drugi miernikiem oporności...
Naładowałem w nocy akumulator, godzinę temu go założyłem, silnik odpalił za pierwszym razem bez problemu. Wyłączyłem silnik, próbowałem odpalić drugi raz, rozrusznik nawet nie drgnął. Zaciągnąłem samochód do warsztatu elektryki samochodowej. Jutro mam się pytać o rezultat naprawy. Jak będę coś wiedział to napiszę. Pozdrowienia. A to że Felicja nie ma...
Koledzy!.Śmieszą mnie Wasze profesjonalne wywody.To jest typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, ew.brak luzu na zaworze lub wypalony zawór.Ale to żadkość. Ale ale może być prozaiczna przyczyna uszkodzona świeca lub przewód.Andrzej
Wystąpił problem z rozruchem silnika. Po dłuższym postoju silnik nie uruchamiał się pomimo tego, że rozrusznik kręcił i wszystkie kontrolki świeciły się prawidłowo. Tester pokazał usterkę "01249, 1-N30 zawór/dysza wtryskowa 1 cylinder - przerwa lub zwarcie do masy". Po sprawdzeniu wtryskiwaczy (ok 14,6 oma) i kabli okazało się, że wszystko jest OK....
luzy na zaworach sprawdzone, świece nowe jusz drugi komplet i problem jest dalej . Napisze dokładniej co sie dzieje z moim autem na gazie szarpało na benzynie chodziło dobrze ,jak odkręciłem monowtrysk i skręciłem spowrotem to zaczeło na gazie chodzić dobrze a na benzynie tylko odpali ale jak dodam gazu to zaraz gaśnie . Tak chodzby dostawał za mało...
Witam serdecznie. Jestem posiadaczem Skody Felicji 1,6 silnikiem volkswagena. Silnik jest po generalnym remoncie : wymieniona cała głowica razem z zaworami uszczelką pod głowicą, świecami, kablami wn, paskiem klinowym. Jednak po odbiorze z warsztatu samochód mi gaśnie na niskich obrotach, wyczyściłem dzyszę i nadal jest bez zmian. Na gazie jest wszystko...
Witam, mam taki problem z samochodem. W zasadzie trwa to już półtora miesiąca. 13 kwietnia kupiłam starą skodę felicję od znajomego, podobno działała i wszystko było w porządku. Po 9 dniach napotkałam pierwszy raz problem mianowicie samochód nie chciał odpalić. Akumulator naładowany, rozrusznik kręcił tylko tak jakby nie chciał zaskoczyć. Ja niestety...
skoda zawory felicja skoda skoda felicja
baofeng kabel znajdować filtr paliwo napinacz pasek
telefunken 17mb211s forum zmywarek
Yamaha TSR-400 brak dostępu do radia internetowego Błąd F5 w zmywarce Sharp QW-GD53I443X-DE - diagnostyka i rozwiązania