Wymień sam panel, nie trzeba go kodować ani zdejmować zabezpieczeń, samo radio masz w schowku.
Witam, Potrzebna pomoc w kodowaniu długim modułu ABS/ESP Skoda Yeti 2,0 TDI. Wysypało się po rozładowaniu akumulatora. Czy ma ktoś może dostęp do tabel kodowania?
Witam, posiadam fabia 1 1.9tdi i chciałbym zmienić licznik z normalnego na ten od wersji vrs i pytanie czy trzeba coś przerabiać zeby były wszystkie funkcje (oraz nowe typu otwarte drzwi czy będą działały?) Czy trzeba kodować cały licznik vagiem.
Octavia I , I FL, II czy II FL? Albo rocznik choć podaj. Dokupiłeś drugi pilot czy swój stary próbujesz do kodować ?
Po pierwsze, pod żadnym pozorem nie próbuij testować w innym aucie, ucegłowisz w ten sposób oba zestawy, mają zabezpieczenia. Po drugie wyświetlacz to tylko wyświetlacz, podmieniasz go praktycznie bez żadnych konsekwencji. Nie trzeba kodować do radia. Po trzecie radio to "ulubiony" moduł do wszelkich eksperymentów typu dodanie kamerki, odblokowanie...
Moim zdaniem powinien tam być ID13 bo to licznik bez CANa, przy licznikach z CANem są już ID48. W Twoim przypadku transponder można kodować kilka razy, może być nawet używka. Masz poprawny PIN? W bloku 22 widać czy transponder nadaje się do zakodowania czy nie. Zakoduj klucze VAGiem. Próbowałem kodować ID13 i programuje poprawnie ale po drugim uruchomieniu...
Octavia 3 czyli który rocznik? Ten moduł jest w ogóle kompatybilny(OEM) czy jego umiejętności kończą się na odczycie ramki zapalenia światła(chinol)? A i chyba oprogramowanie by wypadało zaktualizować, to też może być problemem.
Nie wiem o co teraz pytasz ale jak dal mnie będzie tak połączyć się z centralna elektryką login i wpisać go kodowanie i do obecnego dodać
sprawdź tak 04097 lub 04099
Czym robisz kodowanie ? Najlepiej by było jak byś miał VCDS bądź kogoś kto go ma, on podpowiada opcje dostępne w kodowaniu i tam może być właśnie opcja wyłączenia alarmu. Przy zmianie modułów o innych nr kodowanie ze starego może się nie zgadzać z opcjami w nowym i tym nie można się sugerować. Nowy moduł trzeba kodować po jego dostępnych opcjach wyposażenia...
Jeżeli wymieniasz licznik na inny musisz kodować immo, jeżeli zostaje ten sam nie musisz. Jeżeli Skoda jest SDI a TY robisz TDI musisz kodować immo jeżeli nie to nie kodujesz. Oczywiście można przdłużyć Kable ale to jest chora robota i niezapłacona bo trzeba też przedłużać kable z wiązki która jest na silniku.
Chyba coś w rodzaju sprzętowego kodowania.
Mam oryginalną zawieszkę dodawaną do kluczyków, wygrzebię ją z szuflady - tam powinien raczej być PIN? Na pewno potrzebuję prekodowanego a nie golasa ID48? Prekodowane szły chyba do immo4, a u mnie wg różnych źródeł raczej wciąż siedzi immo3, wątpie żeby nagle robili rewolucję i na ostatnie lata produkcji O1 cokolwiek zmieniali. Transponder do tego...
Tak zgadza się jeśli się wprowadzi błędny kod to w sterowniku włącza się elektroniczna blokada kturą mozna odblokować podłączajac tester diagnostyczny(vas )oczywiście w serwisie i podczas programowania jak komp je3st zablokowany elektronicznie to włacza sie czas odblokowania sterownika po tym czasie możń zacząć kodować odnowa Do wkodowania jest potrzebny...
sterownik po wymianie licznika nie chce kodować kluczy w kanale 21 wpisuje 2 a on po odczycie odrzuca nr nadwozia inny w liczniku a stary licznik wysypał się
Abs 5.7 kodowanie 44
Koledzy na lini K też można kodować tryb skandynawski to wiem napewno dotyczy to golfa 4 i passata b5 oraz octavi po 99r . Z tego co wiem można to zrobić w centralnej jednostce lub w module komfortu audi a4 tkzw. małysz napewno.
Fabia 2009, fabrycznie wyposażona w Climatic. Dokonaliśmy wymiany na Climatronic. Po tym, stwierdzam problemy: 00457 - Control Module for Network (J519) 013 - Check DTC Memory Wszystkie silniki poza silnikiem obiegu zamkniętego ustawiają swoje położenia, ale jest też problem z eletryczną grzałką wnętrza PTC - grzeje cały czas. Czy muszę kodować któryś...
Nie zrobisz z tym nic to sterownik Siemensa, który jest programowalny tylko raz . Gdyby to był sterownik BOSCH miał byś możliwość zmiany kodowania . Opcje są dwie kupić komplet sterownik +czujniki zderzeń z auta o takiej samej konfiguracji jak twoje lub nowy sterownik w aso jak znam życie ponad 1000PLN . Ewentualnie może jakiś fachman przeniesie dane...
niech klient sprawdzi sobie w folderach (ross-tech) bo program powinien zapisać takie zabiegi
Uczysz pilota,alarm powinien wiedzieć,co ma robić.
Sterownik musi być z tym samym nr części reszta to tylko kwestia kodowania.
Tylko nowy sterownik przyjmie kodowanie, w używanym nie zmienisz. Można próbować przez edycje wsadu. Ewentualnie wsad z poprawnym kodowaniem
Witam Mam pytanie dla bardziej doswiadczonych kolegow a mianowicie prosze o pomoc w interpretacji kodow usterek: 16556 Wywazenie paliwa - system wzmocniony (bank 1), 17536 Dlugoterminowy pomiar paliwa - system za słaby (bank 1) 17523 ---------?????????----------------------... i jescze jedno pytano po za tematem czy istnieje crack...
Kolejność ABCD. Może źle zregenerowane.
Potrzebuje pomocy w sprawie mojej Skody Octavii 2.0 fsi 4x4, mam problem z wyskakującym check engine po podłączeniu komputera wyskakują następujące kody błędów: 17850 17441 17440 16952 16396 16... jest to sprawka tylko jednego czujnika, bądź czeka mnie większa naprawa?
Witam panowie czy posiada z was ktoś może kodowanie sterownika ABS nr pompy 6r0907379at Skoda Fabia 2013 rok 1.6tdi
Witam. Czy ktos pomoglby w rozkodowaniu kodu PIN ze wsadu(wsad jest z licznika). Wymienilem sterownik pompy VP44 PSG5 i musze go dopisac do sterownika silnika. Odczytalem wsad przez vag programmer v1.19g wyswietla mi jedynie model eeprom 93c86 INFO jesli ma w czyms pomoc przebieg pojazdu 276876 Dzieki.
Witam, w jaki sposób jest możliwe wykonać test zegarów w Skoda Octavia 1 1.9 TDI 74kW AXR, rok 2007. Auto posiada jedynie krótkie kodowanie co uniemożliwia od tej strony ugryźć problem. Zastanawiam się nad innym rozwiązaniem, dopisanie kodu c++? Może kabelkologia? Może przerobił ktoś już temat i ma jakieś ciekawe pomysły na to?
poprzednie liczniki padły kupiłem drugie z takim samym symbolem załozyłem wprowadziłem kod z kluczyka samochód po odpaleniu gasnie
Naprawiam Skode z 2013 roku po zderzeniu przodem. Wymienilem napinacze pasow i potrzebuje je zaadoptowac. Pierwszy problem, to kod dostepu do kodowania , a drugi, to numer seryjny napinaczy. Do zakodowania potrzebne sa trzy ostatnie cyfry numeru seryjnego napinacza, ale ani na opakowaniu, ani na napinaczu nie ma numeru w formie zapisanej w sterowniku...
Mam problem z przekodowaniem sterownika silnika na automat. moge zmienic kodowanie tylko na 00002 lub 00003 jak wprowadzam inne to sie nie zmieniają Prosze o szybka odpowiedz czy jest to wykonalne w tym sterowniku, czy cos robie nie tak.
Witam! Czy ktoś ma może procedury programowania wyświetlania danych licznika w skodzie OctaviaII 2010-? Nie mam komputera i zamiast wyświetlania temp. chce sobie wkodować zasięg na zbiorniku paliwa. Od razu mówię, że jest to możliwe, bo widziałem u kumpla. Ale jemu kodowali w serwisie. :-(
Poszukuję kodowania modułu komfortu koncernu volkswagena przed rokiem 2001 .
Zamek możesz zasilić 12V i otworzy. Przy zmianie musisz kodować.
ECU 41 - bez airbag 61 - z airbag W komforcie nic nie zmieniasz.
Ok, a trzeba po wymianie oringu coś kodować?
Urządzenie poradzi sobie zaskakująco dobrze. Tym bardziej, że obsługuje protokół UDS. Nie kodowałem Skody, natomiast miałem przyjemność obsługi Seata, VW i Audi swoim urządzeniem. Są to jednak pojazdy tej samej grupy. Pozostaje mi tylko polecić. Korzystam z interfejsu już kilka miesięcy i po nauczeniu się procedur praca z nim jest naprawdę łatwa i udaje...
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
Mam aczkolwiek online chce... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Przełożyłem radio z Skody Octavii 2 z 2008 do Skody Octavii 2 z 2011 i radio nie chce ruszyć po wpisaniu kodu. Czy muszę coś więcej wpisywać lub kodować? Nic nie trzeba więcej wpisywać ani kodować, te radia uruchamiają się na stole bez samochodu, tylko po podłączeniu zasilania i wpisaniu kodu. Było Safe, ale po pewnym czasie pokazały się 0000. Jeśli...
A czym będziesz kodował?
musisz ją przekodować , wejdź w coding i zatwierdź - takie jak ma nie zmieniaj cyferek, a jak nie pomoże odczytaj to kodowanie i trzeba znaleźć odpowiednie.
Sprawdź na sterowniku w parametrach czy widzi jak wciskasz przyciski. Sprawdź kodowanie centralnej elektryki również.
Licznik nie chce przyjąć kodowania dla tych dwóch opcji. To, że Twój samochodzik nie był przewidziany dla tych opcji - brak stosownego wyposażenia realizującego te funkcje.
Jeżeli masz na liczniku 100km to powinno iść wpisać nowy stan VAGiem(tak jak po zamontowaniu nowego licznika) Sprawdź kodowanie licznika. I ewentualnie spróbuj przeprowadzić kodowanie od nowa.
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
Witam. Proszę. Pozdrawiam.
Według mnie nie ma opcji by chińskie webasto dogadało się z elektroniką tak młodego auta. Inna sprawa gdy producent przewidział tą opcję wyposażenia to wtedy zakup używanego oryginalnego webasta , montaż i kodowanie.
W jaki sposób? W module centralnej elektryki, odpalasz kodowanie długie, następnie pomocnik kodowania i odznaczasz tam funkcję "Cold Lamp Diagnosis active " Później przenosisz kodowanie i zapisujesz zmiany . Pzdr
I jak udało Ci się?, ja dziś na próbę pobawiłem się kodowaniem w Golfie 4 i Skodzie Fabii, nie było żadnych problemów :)
Recode tu nie pomoże. W starych sterownikach tak można było zrobić, ale nie z tym - załatwiaj inny sterownik, najlepiej taki jaki był.
W Octavii 2 trzeba włączyć lewy kierunkowskaz, aby zakodowało świata do jazdy dziennej, reszta procedury taka sama.
Może to coś pomoże odnośnie kodowania. http://www.netech.dk/vcdsecu
Moduł , kodowanie
Tutaj masz opisy kodowania modułu komfortu: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Skod...
Login: 09575 - AZM/AWT (Manal Transmission) 09397 - AMX/BBG (Automatic Transmission) 09395 - AMX (Manual Transmission) 09357 - AYM/BDG (Automatic Transmission) 09355 - AYM/BDG/BSS (Manual Transmission) 09555 - AWX/AVB/BSV (Manual Transmission) 09557 - AVF (Automatic Transmission) 09577 - AWT (Automatic Transmission) Coding: 04275 - AZM/AWT (Manal Transmission)...
Mi też się wierzyć w to nie chciało ale niestety tak było, a po tej zamianie wtrysków zmienialiście kodowanie w ECU? Czy na starym kodowaniu?
https://obrazki.elektroda.pl/8222271300_... Co do lusterka to tak ma być , przynajmniej tak mi pisze w instrukcji obsługi, w pozycji "L " ustawia obydwa a w pozycji "R" tylko prawe.O dziwo w aucie mi tak nie działa, przed chwila sprawdzałem czyli ktoś przede mną zmienił kodowanie VCDS-em .
Coś się wydarzyło że przestały działać szyby ? Sprawdzałeś kodowania komfortu, modułu drzwi ?
kodować skoda kodować radio skoda kodować moduł skoda
internet dialog pppoe generator impuls tyrystor zestawy samodzielnego montażu sklep
schemat pilota creative inspire p5800 dodge avenger
Sterowanie alternatorem Valeo TG15C135 - PWM i ECU Fujitsu Lifebook E448 ME14A – schemat płyty głównej, dostępność dokumentacji serwisowej