Chyba coś w rodzaju sprzętowego kodowania.
Sterownik musi być z tym samym nr części reszta to tylko kwestia kodowania.
Tylko nowy sterownik przyjmie kodowanie, w używanym nie zmienisz. Można próbować przez edycje wsadu. Ewentualnie wsad z poprawnym kodowaniem
Abs 5.7 kodowanie 44
Ok, a trzeba po wymianie oringu coś kodować?
Witam, Potrzebna pomoc w kodowaniu długim modułu ABS/ESP Skoda Yeti 2,0 TDI. Wysypało się po rozładowaniu akumulatora. Czy ma ktoś może dostęp do tabel kodowania?
powinno byc 00259
Mi też się wierzyć w to nie chciało ale niestety tak było, a po tej zamianie wtrysków zmienialiście kodowanie w ECU? Czy na starym kodowaniu?
Moduł , kodowanie
Mam aczkolwiek online chce... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Nie zrobisz z tym nic to sterownik Siemensa, który jest programowalny tylko raz . Gdyby to był sterownik BOSCH miał byś możliwość zmiany kodowania . Opcje są dwie kupić komplet sterownik +czujniki zderzeń z auta o takiej samej konfiguracji jak twoje lub nowy sterownik w aso jak znam życie ponad 1000PLN . Ewentualnie może jakiś fachman przeniesie dane...
Adaptacje robiłeś czy kodowanie??
Błędy jakieś w module komfortu ? kodowanie ?
Lcode masz taki kalkulator?
Zamek możesz zasilić 12V i otworzy. Przy zmianie musisz kodować.
Uczysz pilota,alarm powinien wiedzieć,co ma robić.
Witam, problem jak w temacie ogarnąłem bajt 18 na 5A i pozostałe, i nie mam już błędów na konfiguracji żarówek, ale nie mam postojowych w DRL'ach pod zderzakiem (ori VRS). Dzienne też działają jakby b. słabo mimo że są ustawione na 99%. DRL jest na pozycji 0, jest na pozycji auto i działa na zmierzch, na postoju i na krótkich brak postoju z przodu....
Często w grupie vag po podłączeniu innego licznika wywala kodowanie ABS. Zawsze przy diagnostyce robię skan całego systemu i zapisuje kodowania.
nie masz high. Masz LOW widać na pierwszym zdjęciu. Gateway do zmiany , do zrobienia CP potem kodowanie.
Może to coś pomoże odnośnie kodowania. http://www.netech.dk/vcdsecu
Octavia I , I FL, II czy II FL? Albo rocznik choć podaj. Dokupiłeś drugi pilot czy swój stary próbujesz do kodować ?
Nie wiem o co teraz pytasz ale jak dal mnie będzie tak połączyć się z centralna elektryką login i wpisać go kodowanie i do obecnego dodać
Kolejność ABCD. Może źle zregenerowane.
To co tam widać w bloku 001 przy włączonym zapłonie a co przy wyjętym kluczyku ze stacyjki. Jakie jest kodowanie?
Poczekaj aż się ponownie pojawi i tyle. Może mu chodzi o kodowanie?
A czym będziesz kodował?
https://obrazki.elektroda.pl/8222271300_... Co do lusterka to tak ma być , przynajmniej tak mi pisze w instrukcji obsługi, w pozycji "L " ustawia obydwa a w pozycji "R" tylko prawe.O dziwo w aucie mi tak nie działa, przed chwila sprawdzałem czyli ktoś przede mną zmienił kodowanie VCDS-em .
ECU 41 - bez airbag 61 - z airbag W komforcie nic nie zmieniasz.
Sprawdź czy nie było przeróbki z automatu na manual i wiązka elektryczna nie jest pocięta. Możesz też sprawdzić kodowanie pdc.
Podłączałem je pod +12v do zapłonie. Nic nie pomogło. Po zmianie kodowania podczas wrzucania wstecznego nie widać żadnej zmiany na ekranie aniżeli przed. Pytanie czy problem nie leży nadal w kodowaniu
moduł mozna zakodowac raz jesli jest czysty ,kupiłes już zakodowany a wiec pozostaje wyczyszczenie i ponowne kodowanie
Problem ze sterownikiem ABS, jest razem z pompa ABS, sprawdz +,- itp, a takze poprawne kodowanie.
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
W jaki sposób? W module centralnej elektryki, odpalasz kodowanie długie, następnie pomocnik kodowania i odznaczasz tam funkcję "Cold Lamp Diagnosis active " Później przenosisz kodowanie i zapisujesz zmiany . Pzdr
Tak wyglada prawidlowe kodowanie koniec problemu.
Coś się wydarzyło że przestały działać szyby ? Sprawdzałeś kodowania komfortu, modułu drzwi ?
Jeżeli masz na liczniku 100km to powinno iść wpisać nowy stan VAGiem(tak jak po zamontowaniu nowego licznika) Sprawdź kodowanie licznika. I ewentualnie spróbuj przeprowadzić kodowanie od nowa.
odis online
Kodowanie licznika
Wcale nie twierdzę , że Twoje radio to SKZAZ4B , jest jeszcze AZ2,AZ5,AZ6,AZ7,AZ8,AZ9, ale nie w tym rzecz. Podałem Ci tylko rozpiskę gniazd w tym modelu. Dodam jeszcze,że jest ono kodowane.
http://obrazki.elektroda.pl/7047953100_1... Tak jest w instrukcji Octavii II , może spróbuj tak.
Pochwal się rocznikiem i wersją pojazdu, bo może dźwięk ten kontroluje nie tylko zapięcie pasów ale np. jeszcze poziom płynu hamulcowego(sprawdź przy okazji), niedomknięte drzwi... Masz kontrolkę od niezapiętych pasów? Dzieje się tak już jak jedzie tylko kierowca? Czy pojawia się jak druga osoba zajmie fotel pasażera? Jeśli stawiasz na 100% na pasy...
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
A po co chcesz go klonować? Zakładasz robisz kodowanie i nara.
Kodowanie trzeba zmienić.
czy zapalanie się kontrolki świec żarowych podczas kodowania to normalne? Chwilę mruga po zakończeniu kodowania gaśnie.
Problems wynikal z niewłaściwego kodowania sterownika Webasto.
Licznik nie chce przyjąć kodowania dla tych dwóch opcji. To, że Twój samochodzik nie był przewidziany dla tych opcji - brak stosownego wyposażenia realizującego te funkcje.
We Fabii I napęd 4x4? :-D Nic z kodowaniem nie robiłem.
Będą potrzebne dwa czujniki poziomowania przód i tył z mocowaniami plus wtyczki do czujników, sterownik J431 regulacji zasięgu reflektorów, trochę kabla ( z doświadczenia ok 10-15 m), trochę czasu i chęci oraz komp do kodowania. Schematy mogę użyczyć oraz służyć radą podczas montażu i kodowania.
Octavia 3 czyli który rocznik? Ten moduł jest w ogóle kompatybilny(OEM) czy jego umiejętności kończą się na odczycie ramki zapalenia światła(chinol)? A i chyba oprogramowanie by wypadało zaktualizować, to też może być problemem.
Najpierw było widać klucze i kontrolka migała. Po kodowaniu kluczy wszystko zadziałało prawidłowo. Potem po czterech dniach jednak kontrolka zaczęła migać a w sterowniku kluczy brak i nie pozwala na kodowanie kluczy.
Witam panowie czy posiada z was ktoś może kodowanie sterownika ABS nr pompy 6r0907379at Skoda Fabia 2013 rok 1.6tdi
Urządzenie poradzi sobie zaskakująco dobrze. Tym bardziej, że obsługuje protokół UDS. Nie kodowałem Skody, natomiast miałem przyjemność obsługi Seata, VW i Audi swoim urządzeniem. Są to jednak pojazdy tej samej grupy. Pozostaje mi tylko polecić. Korzystam z interfejsu już kilka miesięcy i po nauczeniu się procedur praca z nim jest naprawdę łatwa i udaje...
Dzieki za rozpiske a jak sprawa z kodowaniem wyglada?
Cześć. Pilnie potrzebuję kodowania abs. Skoda octavia 2016 rok.Naprawiałem dziś auto klijenta i niechcący klikłem nie to co trzeba i usunołem kodowanie .Mam same zera .Mk100.Vin: TMBJC7NE6G0201825
Witam Dołączam się do tematu ponieważ świeci mi się kontrolka od poduszek. Samochód był po wypadku wymienione 2 napinacze pasów i 2 poduszki sensor był u naprawy a błędu nadal nie idzie usunąć czy należy go zakodować ? 1C0 909 605 K index 09 Skoda roomster 2006r jakie powinno być kodowanie ??
Recode tu nie pomoże. W starych sterownikach tak można było zrobić, ale nie z tym - załatwiaj inny sterownik, najlepiej taki jaki był.
Powinien być zamienny bez problemu jednak musisz pamiętać o odpowiednim kodowaniu modułu.
U mnie w nowszej skodzie taka próba nic nie dała, dopiero podłączenie wszystkiego i wpięcie wtyczki po odpowiednim kodowaniu, pokazała się kontrolka.
Witam. Proszę. Pozdrawiam.
Niestety nie pomogło kiedys to bez tego mabelka "SAFE" dzialalo kodowanie vzyli wina softu?
Temat ogarnięty. Udało mi się zmienić kodowanie we wsadzie z nowego sterownika.
Do czego kodowanie potrzebujesz, do bramy CAN?
Login: 09575 - AZM/AWT (Manal Transmission) 09397 - AMX/BBG (Automatic Transmission) 09395 - AMX (Manual Transmission) 09357 - AYM/BDG (Automatic Transmission) 09355 - AYM/BDG/BSS (Manual Transmission) 09555 - AWX/AVB/BSV (Manual Transmission) 09557 - AVF (Automatic Transmission) 09577 - AWT (Automatic Transmission) Coding: 04275 - AZM/AWT (Manal Transmission)...
Witam, Szukam kodowania do auta SKODA OCTAVIA 2 FL z kierownicą po prawej stronie (ruch lewostronny) - 09-centralna elektryka [moduł 1K0 937 087]. Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny. Pozdrawiam, Michał
Witam, nie pamiętam już jak ale chyba się udało, później do tego samego auta wrzuciłem 3.6 z DSG i wtedy wymieniłem ABS z Bosch 8.0 na ate mk60 bo nie dało się kodowaniem tego zgrać.
Tam nic schemat ci nie da jak na błysk działa.Obwód masz sprawny . Albo jakiś mod był albo grzebane było w kodowaniu. Wszystko idzie z bordnetza
W Octavii 2 trzeba włączyć lewy kierunkowskaz, aby zakodowało świata do jazdy dziennej, reszta procedury taka sama.
tak można to zrobić w nowszych samochodach które mają kodowanie obsługujące takie funkcjie
Udalo sie wbic stare kodowanie. Dopiero hex vag can zrobil.
Pytałem się czy masz już pilota ? Jak tak to zakładaj nowy moduł zakoduj pilota i zobacz czy po prostu po otwarciu i zamknięciu z pilota przestaną migać kierunki. Co do ABS korzystaj z podpowiedzi kodowania VCDS.
Historia skończyła się w serwisie. Do kodowania pasów jest wymagany fabryczny sprzęt i dostęp do kodów on-line.
Tutaj masz opisy kodowania modułu komfortu: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Skod...
Otwierania raczej nie zrobisz ale zamykanie idzie przekodować. Dodano po 2 Kodowanie w bordnetz
Kolego tą przypadłość samochód ma momentu zakupu? Zastanawiam się czy ktoś nie grzebał w kodowaniu centralnego zamka. Sądzę ,że tutaj należy najpierw sprawdzić prawidłowość konfiguracji.
Temat załatwiony za pomocą kodowania w vag-u. dzięki
nie działa, czy w przypadku LIN szyby mają być kodowane w komforcie? Dodano po 44 Wszystkie kodowania z CAN nie działają
Witam, posiadam fabia 1 1.9tdi i chciałbym zmienić licznik z normalnego na ten od wersji vrs i pytanie czy trzeba coś przerabiać zeby były wszystkie funkcje (oraz nowe typu otwarte drzwi czy będą działały?) Czy trzeba kodować cały licznik vagiem.
https://forum.octaviaclub.pl/forum/octav... Procedura kontroli
Moja Skoda jest czystym golasem, nic nie ma, szyby na korba itd., a drzwi ogarnąłem ze Skody Fabii sedan z 2003 roku. Wiem, że te moduły się koduje, tylko jaki teraz mam ogarnąć do tego??
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
Wymień sam panel, nie trzeba go kodować ani zdejmować zabezpieczeń, samo radio masz w schowku.
Witam przytrzymaj przycisk 1 około 5 sekund i masz rmf pod 1, i tak samo kodujesz zetke pod 2,3,4
jak zakodować immo w Fabi 1,4MPI Vagiem?
Rozwiązał może ktoś problem z niezapisywaniem kodowania? U mnie również to wystąpiło, skoda octavia 2 fl, kodowanie zaakceptowane a jak ponownie wchodzę w kodowanie to jest po staremu. Pozdrawiam Andrzej
Witam. Miałem podobny problem w Skoda Octavia I. Pamiętam, że ponowne kodowanie kluczyka pomagało na jakiś czas. A sam problem z pilotem pojawia się (o ile pamiętam), gdy próbujemy używać pilota w dużej odległości od samochodu. Skoda Octavia I to praktycznie VW Golf IV. Kodowanie do Skody jest tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Aż tak się na tym nie znam żeby tam grzebać. Ostatnio to zauważyłem to mnie zaciekawiło. Może być faktycznie coś do alarmu. Alarm jest od nowości, ale czy fabryczny to nie wiem. Dodano po 8 https://images.app.goo.gl/4jwMzuzsxQzSNA... Faktycznie, znalazłem nawet ofertę z takim alarmem. Na którymś zdjęciu jest ten element zakończony białą wtyczką. To...
Trudno kupię inne z kodem bo dochodzi zapłata za kodowanie podobno 50 zł .Dziękuje.
Spróbuj zmienić kodowanie w radiu z 00201 na 00205. Wedle moich opisów to 5 odpowiada za komunikację po CAN z dużym wyświetlaczem na konsoli ale czegoś takiego jeszcze nie spotkałem więc może jest to błąd w opisie.
To zaznacz cyfrowe i zobacz czy się wyłącza.
Jak łączy się z 19 to dalej kodowanie 07 i wpisujesz 12 (do tego wypasażenia powinnien być ten kod) potwierdzasz i powinien się przekodować.
Czy zna ktoś sposób na odzyskanie długiego kodowania dla konkretnego auta, czy jak na razie pozostaje tylko serwis? Trzeba to u nich robić czy podadzą kodowanie za kasę?
Tam nic nie koduje się po wymianie tych zamków
Kup ID48 prekodowany pod markę i koduj go do auta.
nie mogłem znaleźć podobnego oprócz montażu tempomatu w Skoda Fabia nie do końca Jestem przekonany czy to jest to samo. Numer wyłącznika zespolonego sugeruje platformę od VW T5, nie wiem na ile zgodne są oba auta, ale tam np. modułu kierownicy nie ma. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Potem jeszcze kwestia czy ECU łyknie kodowanie...
Ogólnie do adaptacji cie wogole nie puści. Musisz wejść w długie adaptacje: Deaktywacja start/stop STG 19 Długie adaptacje Kanał 13 Wartość fabryczna kodowania będzie 002000, u góry mamy obie temperatury ustawione na -50.0 C. Zmieniamy na C82000 Zmieni się na +50.0 C.
Próbowałem, zwiększyłem tez dawke w 5 kanale adaptacji i niewiele to pomogło, nie wnikajac w powody takiego kodowania, cos sobie przypominam, e moze około roku temu tez w skodzie nie mogłem zrobic kodowania na 00001, chcialbym wiedziec, czy w skodzie jest to mozliwe?
Wymieniłem panel. Z instalacją nie było problemu (CAN był podciągnięty do wcześniejszego climatic'a, który też obsługiwał grzałkę elektryczną). Nie zmieniłem żadnego kodowania w jakimkolwiek module
Witam! Czy ktoś ma może procedury programowania wyświetlania danych licznika w skodzie OctaviaII 2010-? Nie mam komputera i zamiast wyświetlania temp. chce sobie wkodować zasięg na zbiorniku paliwa. Od razu mówię, że jest to możliwe, bo widziałem u kumpla. Ale jemu kodowali w serwisie. :-(
skoda kodować kodować radio skoda kodować moduł skoda
focus przewody radia bindować odbiornik podswietlenie przetwornica
pralka wf8500nmw pralka wf8500nmw
Sony TA-E2000ESD vs TA-E1000ESD – który przedwzmacniacz wybrać? Porównanie modeli ES Błąd P1750 w VW: Diagnostyka i Naprawa