Chyba coś w rodzaju sprzętowego kodowania.
Sterownik musi być z tym samym nr części reszta to tylko kwestia kodowania.
Tylko nowy sterownik przyjmie kodowanie, w używanym nie zmienisz. Można próbować przez edycje wsadu. Ewentualnie wsad z poprawnym kodowaniem
Abs 5.7 kodowanie 44
Ok, a trzeba po wymianie oringu coś kodować?
Witam Potrzebna pomoc w kodowaniu długim modułu abs/esp skoda yeti 2,0 tdi. Wysypało sie po rozładowaniu akumulatora. Czy ma ktoś może dostęp do tabel kodowania?
powinno byc 00259
Mi też się wierzyć w to nie chciało ale niestety tak było, a po tej zamianie wtrysków zmienialiście kodowanie w ECU? Czy na starym kodowaniu?
Moduł , kodowanie
Mam aczkolwiek online chce... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Nie zrobisz z tym nic to sterownik Siemensa, który jest programowalny tylko raz . Gdyby to był sterownik BOSCH miał byś możliwość zmiany kodowania . Opcje są dwie kupić komplet sterownik +czujniki zderzeń z auta o takiej samej konfiguracji jak twoje lub nowy sterownik w aso jak znam życie ponad 1000PLN . Ewentualnie może jakiś fachman przeniesie dane...
Błędy jakieś w module komfortu ? kodowanie ?
Adaptacje robiłeś czy kodowanie??
Lcode masz taki kalkulator?
Witam, problem jak w temacie ogarnąłem bajt 18 na 5A i pozostałe, i nie mam już błędów na konfiguracji żarówek, ale nie mam postojowych w DRL'ach pod zderzakiem (ori VRS). Dzienne też działają jakby b. słabo mimo że są ustawione na 99%. DRL jest na pozycji 0, jest na pozycji auto i działa na zmierzch, na postoju i na krótkich brak postoju z przodu....
Zamek możesz zasilić 12V i otworzy. Przy zmianie musisz kodować.
Uczysz pilota,alarm powinien wiedzieć,co ma robić.
Często w grupie vag po podłączeniu innego licznika wywala kodowanie ABS. Zawsze przy diagnostyce robię skan całego systemu i zapisuje kodowania.
nie masz high. Masz LOW widać na pierwszym zdjęciu. Gateway do zmiany , do zrobienia CP potem kodowanie.
Może to coś pomoże odnośnie kodowania. http://www.netech.dk/vcdsecu
Octavia I , I FL, II czy II FL? Albo rocznik choć podaj. Dokupiłeś drugi pilot czy swój stary próbujesz do kodować ?
Kolejność ABCD. Może źle zregenerowane.
Nie wiem o co teraz pytasz ale jak dal mnie będzie tak połączyć się z centralna elektryką login i wpisać go kodowanie i do obecnego dodać
To co tam widać w bloku 001 przy włączonym zapłonie a co przy wyjętym kluczyku ze stacyjki. Jakie jest kodowanie?
A czym będziesz kodował?
Poczekaj aż się ponownie pojawi i tyle. Może mu chodzi o kodowanie?
https://obrazki.elektroda.pl/8222271300_... Co do lusterka to tak ma być , przynajmniej tak mi pisze w instrukcji obsługi, w pozycji "L " ustawia obydwa a w pozycji "R" tylko prawe.O dziwo w aucie mi tak nie działa, przed chwila sprawdzałem czyli ktoś przede mną zmienił kodowanie VCDS-em .
ECU 41 - bez airbag 61 - z airbag W komforcie nic nie zmieniasz.
Sprawdź czy nie było przeróbki z automatu na manual i wiązka elektryczna nie jest pocięta. Możesz też sprawdzić kodowanie pdc.
Podłączałem je pod +12v do zapłonie. Nic nie pomogło. Po zmianie kodowania podczas wrzucania wstecznego nie widać żadnej zmiany na ekranie aniżeli przed. Pytanie czy problem nie leży nadal w kodowaniu
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
moduł mozna zakodowac raz jesli jest czysty ,kupiłes już zakodowany a wiec pozostaje wyczyszczenie i ponowne kodowanie
Problem ze sterownikiem ABS, jest razem z pompa ABS, sprawdz +,- itp, a takze poprawne kodowanie.
W jaki sposób? W module centralnej elektryki, odpalasz kodowanie długie, następnie pomocnik kodowania i odznaczasz tam funkcję "Cold Lamp Diagnosis active " Później przenosisz kodowanie i zapisujesz zmiany . Pzdr
odis online
Coś się wydarzyło że przestały działać szyby ? Sprawdzałeś kodowania komfortu, modułu drzwi ?
Tak wyglada prawidlowe kodowanie koniec problemu.
Jeżeli masz na liczniku 100km to powinno iść wpisać nowy stan VAGiem(tak jak po zamontowaniu nowego licznika) Sprawdź kodowanie licznika. I ewentualnie spróbuj przeprowadzić kodowanie od nowa.
Kodowanie licznika
Wcale nie twierdzę , że Twoje radio to SKZAZ4B , jest jeszcze AZ2,AZ5,AZ6,AZ7,AZ8,AZ9, ale nie w tym rzecz. Podałem Ci tylko rozpiskę gniazd w tym modelu. Dodam jeszcze,że jest ono kodowane.
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
Pochwal się rocznikiem i wersją pojazdu, bo może dźwięk ten kontroluje nie tylko zapięcie pasów ale np. jeszcze poziom płynu hamulcowego(sprawdź przy okazji), niedomknięte drzwi... Masz kontrolkę od niezapiętych pasów? Dzieje się tak już jak jedzie tylko kierowca? Czy pojawia się jak druga osoba zajmie fotel pasażera? Jeśli stawiasz na 100% na pasy...
http://obrazki.elektroda.pl/7047953100_1... Tak jest w instrukcji Octavii II , może spróbuj tak.
A po co chcesz go klonować? Zakładasz robisz kodowanie i nara.
Kodowanie trzeba zmienić.
Problems wynikal z niewłaściwego kodowania sterownika Webasto.
czy zapalanie się kontrolki świec żarowych podczas kodowania to normalne? Chwilę mruga po zakończeniu kodowania gaśnie.
Octavia 3 czyli który rocznik? Ten moduł jest w ogóle kompatybilny(OEM) czy jego umiejętności kończą się na odczycie ramki zapalenia światła(chinol)? A i chyba oprogramowanie by wypadało zaktualizować, to też może być problemem.
We Fabii I napęd 4x4? :-D Nic z kodowaniem nie robiłem.
Licznik nie chce przyjąć kodowania dla tych dwóch opcji. To, że Twój samochodzik nie był przewidziany dla tych opcji - brak stosownego wyposażenia realizującego te funkcje.
Będą potrzebne dwa czujniki poziomowania przód i tył z mocowaniami plus wtyczki do czujników, sterownik J431 regulacji zasięgu reflektorów, trochę kabla ( z doświadczenia ok 10-15 m), trochę czasu i chęci oraz komp do kodowania. Schematy mogę użyczyć oraz służyć radą podczas montażu i kodowania.
Witam panowie czy posiada z was ktoś może kodowanie sterownika ABS nr pompy 6r0907379at Skoda Fabia 2013 rok 1.6tdi
Urządzenie poradzi sobie zaskakująco dobrze. Tym bardziej, że obsługuje protokół UDS. Nie kodowałem Skody, natomiast miałem przyjemność obsługi Seata, VW i Audi swoim urządzeniem. Są to jednak pojazdy tej samej grupy. Pozostaje mi tylko polecić. Korzystam z interfejsu już kilka miesięcy i po nauczeniu się procedur praca z nim jest naprawdę łatwa i udaje...
Najpierw było widać klucze i kontrolka migała. Po kodowaniu kluczy wszystko zadziałało prawidłowo. Potem po czterech dniach jednak kontrolka zaczęła migać a w sterowniku kluczy brak i nie pozwala na kodowanie kluczy.
Cześć. Pilnie potrzebuję kodowania abs. Skoda octavia 2016 rok.Naprawiałem dziś auto klijenta i niechcący klikłem nie to co trzeba i usunołem kodowanie .Mam same zera .Mk100.Vin: TMBJC7NE6G0201825
Dzieki za rozpiske a jak sprawa z kodowaniem wyglada?
U mnie w nowszej skodzie taka próba nic nie dała, dopiero podłączenie wszystkiego i wpięcie wtyczki po odpowiednim kodowaniu, pokazała się kontrolka.
Witam Dołączam się do tematu ponieważ świeci mi się kontrolka od poduszek. Samochód był po wypadku wymienione 2 napinacze pasów i 2 poduszki sensor był u naprawy a błędu nadal nie idzie usunąć czy należy go zakodować ? 1C0 909 605 K index 09 Skoda roomster 2006r jakie powinno być kodowanie ??
Recode tu nie pomoże. W starych sterownikach tak można było zrobić, ale nie z tym - załatwiaj inny sterownik, najlepiej taki jaki był.
Powinien być zamienny bez problemu jednak musisz pamiętać o odpowiednim kodowaniu modułu.
Niestety nie pomogło kiedys to bez tego mabelka "SAFE" dzialalo kodowanie vzyli wina softu?
Witam. Proszę. Pozdrawiam.
Witam, nie pamiętam już jak ale chyba się udało, później do tego samego auta wrzuciłem 3.6 z DSG i wtedy wymieniłem ABS z Bosch 8.0 na ate mk60 bo nie dało się kodowaniem tego zgrać.
Login: 09575 - AZM/AWT (Manal Transmission) 09397 - AMX/BBG (Automatic Transmission) 09395 - AMX (Manual Transmission) 09357 - AYM/BDG (Automatic Transmission) 09355 - AYM/BDG/BSS (Manual Transmission) 09555 - AWX/AVB/BSV (Manual Transmission) 09557 - AVF (Automatic Transmission) 09577 - AWT (Automatic Transmission) Coding: 04275 - AZM/AWT (Manal Transmission)...
Do czego kodowanie potrzebujesz, do bramy CAN?
Temat ogarnięty. Udało mi się zmienić kodowanie we wsadzie z nowego sterownika.
Witam, Szukam kodowania do auta SKODA OCTAVIA 2 FL z kierownicą po prawej stronie (ruch lewostronny) - 09-centralna elektryka [moduł 1K0 937 087]. Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny. Pozdrawiam, Michał
Tam nic schemat ci nie da jak na błysk działa.Obwód masz sprawny . Albo jakiś mod był albo grzebane było w kodowaniu. Wszystko idzie z bordnetza
W Octavii 2 trzeba włączyć lewy kierunkowskaz, aby zakodowało świata do jazdy dziennej, reszta procedury taka sama.
tak można to zrobić w nowszych samochodach które mają kodowanie obsługujące takie funkcjie
Udalo sie wbic stare kodowanie. Dopiero hex vag can zrobil.
Pytałem się czy masz już pilota ? Jak tak to zakładaj nowy moduł zakoduj pilota i zobacz czy po prostu po otwarciu i zamknięciu z pilota przestaną migać kierunki. Co do ABS korzystaj z podpowiedzi kodowania VCDS.
Historia skończyła się w serwisie. Do kodowania pasów jest wymagany fabryczny sprzęt i dostęp do kodów on-line.
Tutaj masz opisy kodowania modułu komfortu: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Skod...
Moja Skoda jest czystym golasem, nic nie ma, szyby na korba itd., a drzwi ogarnąłem ze Skody Fabii sedan z 2003 roku. Wiem, że te moduły się koduje, tylko jaki teraz mam ogarnąć do tego??
Witam, posiadam fabia 1 1.9tdi i chciałbym zmienić licznik z normalnego na ten od wersji vrs i pytanie czy trzeba coś przerabiać zeby były wszystkie funkcje (oraz nowe typu otwarte drzwi czy będą działały?) Czy trzeba kodować cały licznik vagiem.
Otwierania raczej nie zrobisz ale zamykanie idzie przekodować. Dodano po 2 Kodowanie w bordnetz
Kolego tą przypadłość samochód ma momentu zakupu? Zastanawiam się czy ktoś nie grzebał w kodowaniu centralnego zamka. Sądzę ,że tutaj należy najpierw sprawdzić prawidłowość konfiguracji.
nie działa, czy w przypadku LIN szyby mają być kodowane w komforcie? Dodano po 44 Wszystkie kodowania z CAN nie działają
Temat załatwiony za pomocą kodowania w vag-u. dzięki
Wymień sam panel, nie trzeba go kodować ani zdejmować zabezpieczeń, samo radio masz w schowku.
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
Witam przytrzymaj przycisk 1 około 5 sekund i masz rmf pod 1, i tak samo kodujesz zetke pod 2,3,4
https://forum.octaviaclub.pl/forum/octav... Procedura kontroli
jak zakodować immo w Fabi 1,4MPI Vagiem?
Rozwiązał może ktoś problem z niezapisywaniem kodowania? U mnie również to wystąpiło, skoda octavia 2 fl, kodowanie zaakceptowane a jak ponownie wchodzę w kodowanie to jest po staremu. Pozdrawiam Andrzej
Aż tak się na tym nie znam żeby tam grzebać. Ostatnio to zauważyłem to mnie zaciekawiło. Może być faktycznie coś do alarmu. Alarm jest od nowości, ale czy fabryczny to nie wiem. Dodano po 8 https://images.app.goo.gl/4jwMzuzsxQzSNA... Faktycznie, znalazłem nawet ofertę z takim alarmem. Na którymś zdjęciu jest ten element zakończony białą wtyczką. To...
Witam. Miałem podobny problem w Skoda Octavia I. Pamiętam, że ponowne kodowanie kluczyka pomagało na jakiś czas. A sam problem z pilotem pojawia się (o ile pamiętam), gdy próbujemy używać pilota w dużej odległości od samochodu. Skoda Octavia I to praktycznie VW Golf IV. Kodowanie do Skody jest tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Trudno kupię inne z kodem bo dochodzi zapłata za kodowanie podobno 50 zł .Dziękuje.
To zaznacz cyfrowe i zobacz czy się wyłącza.
Spróbuj zmienić kodowanie w radiu z 00201 na 00205. Wedle moich opisów to 5 odpowiada za komunikację po CAN z dużym wyświetlaczem na konsoli ale czegoś takiego jeszcze nie spotkałem więc może jest to błąd w opisie.
Tam nic nie koduje się po wymianie tych zamków
Jak łączy się z 19 to dalej kodowanie 07 i wpisujesz 12 (do tego wypasażenia powinnien być ten kod) potwierdzasz i powinien się przekodować.
Czy zna ktoś sposób na odzyskanie długiego kodowania dla konkretnego auta, czy jak na razie pozostaje tylko serwis? Trzeba to u nich robić czy podadzą kodowanie za kasę?
nie mogłem znaleźć podobnego oprócz montażu tempomatu w Skoda Fabia nie do końca Jestem przekonany czy to jest to samo. Numer wyłącznika zespolonego sugeruje platformę od VW T5, nie wiem na ile zgodne są oba auta, ale tam np. modułu kierownicy nie ma. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Potem jeszcze kwestia czy ECU łyknie kodowanie...
Kup ID48 prekodowany pod markę i koduj go do auta.
Ogólnie do adaptacji cie wogole nie puści. Musisz wejść w długie adaptacje: Deaktywacja start/stop STG 19 Długie adaptacje Kanał 13 Wartość fabryczna kodowania będzie 002000, u góry mamy obie temperatury ustawione na -50.0 C. Zmieniamy na C82000 Zmieni się na +50.0 C.
LUSTERKO 6PIN - podstawowe LUSTERKO 7PIN - dodatkowo ma lampkę "Entry light" Kodowanie modułu w drzwiach na "Entry light" i będzie świecić. ( jeśli hw sterownika drzwi ma na pokładzie mosfet do sterowania i jeśli jest pin w gnieździe :) )
Próbowałem, zwiększyłem tez dawke w 5 kanale adaptacji i niewiele to pomogło, nie wnikajac w powody takiego kodowania, cos sobie przypominam, e moze około roku temu tez w skodzie nie mogłem zrobic kodowania na 00001, chcialbym wiedziec, czy w skodzie jest to mozliwe?
Reset do ustawień fabrycznych już kiedyś testowałem w ibizie 2016 ,wspomaganie ruszyło ale pozostał błąd kodowania adaptacji + kontrolki abs , ESP itp ..
skoda kodować kodować radio skoda kodować moduł skoda
satel perfecta zasilanie uszkodzenia przedwzmacniacza świece moment
12vac 12vdc smugi philips telewizor
Klej do zawiasu drzwiczek pralki - wybór i zastosowanie Jak przełączyć basy w LG bez pilota?