Witam. Kostka stacyjki .
Śrubka do wykręcenia ale jeszcze powinna być zapadka, która tylko w jednej pozycji da się wcisnąć i wtedy wysuniesz wkładkę.
Kostka stacyjki do wymiany.
Czy winna może być kostka stacyjki ?. Jak to zweryfikować bez rozbierania połowy kokpitu ? Można zamiast oscyloskopu i testera użyć żarówki a kokpit zostawić bez rozbierania.
Przekaźnik rozrusznika bądź kostka stacyjki.
Zamieniłem kable czerwony plus z czarnymi hamulcowymi i nic nie świeci. Chyba pomyliłem się, gdy brałem instrukcje z neta.
Problem był w kostce od stacyjki
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
Kostka stacyjki w pierwszej kolejności. Później przekaźnik obwodów zapłonowych.
Kostka stacyjki, standart w tycg wozach.
Wiem że stacyjka do wymiany. :-( Masz do wymiany kostkę stacyjki.
Sprawdź kostkę stacyjki
Włączenie rozrusznika leci bezpośrednio z kostki stacyjki, nie ma po drodze żadnego przekaźnika, kabel czarny z czerwonym paskiem 2,5mm²
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Nie pamiętam dokładnie jak jest w Fabii, ale może być winna kostka stacyjki. Musiałbyś sprawdzić przewód od bezpiecznika w stronę stacyjki.
Okazało się że winna była kostka stacyjki.
Sprawdź na początek stan akumulatora i ładowanie. Może być np. słabe połączenie prądowe, korozja, kostka stacyjki itd.
Coś nie tak ze stacyjką, pewnie wyrobiona kostka. Na próbę, bez pośpiechu spróbuj przełączać kluczykiem na poszczególne pozycje stacyjki, obserwując kontrolki i reakcję rozrusznika. Pewnie potwierdzą się moje przypuszczenia i kostka stacyjki będzie do wymiany chyba, że uszkodzona będzie też część mechaniczna, to wówczas cała stacyjka.
A ja kostkę stacyjki.
Wymień kostkę stacyjki.
Myślę, że najprościej jest sprawdzić, czy dochodzi napięcie do zacisku sterującego elektrowłącznikiem rozrusznika. Jeżeli tak to szukaj przyczyny w rozruszniku, jeżeli nie to przy uszkodzeniu wałka kontaktowego stacyjki często wysiada również kostka.
To przekaźnik bądź skrzynka bezpieczników do roboty. Albo kostka stacyjki.
czy ten sterownik się usypia po jakimś czasie Podepnij miernik i sprawdź po 15-20min.jaki jest pobór. Wyciąg kostkę stacyjki i zobacz czy prąd spadnie. A gdzie ta kostka jest? Zdemontuj osłonę stacyjki i przełączników i zobaczysz kostkę stacyjki.
Samochód Skoda Roomster 1.4 benzyna 2012. Mam problem z odblokowaniem kierownicy przy przekręcaniu kluczyka w stacyjce. Muszę szarpać się z kierownicą, żeby ją odblokować. Czy to kostka stacyjki do wymiany? Czy coś innego? Proszę o rady.
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
To zacznij od sprwdzenia kostki stacyjki.
W tym modelu sterowanie rozrusznika bezpośrednio z kostki stacyjki. bez przekaźnika , styk 50b. ,
Wg mnie to problem z kostką pod stacyjką
Może po prostu kończy się rozrusznik. Zdarza się też że kostka pod stacyjką nie łączy.
No i sprawa rozwiązana. Wystarczył solidny reset i Fela śmiga jak nowa.
stacyjkę wymieniłem razem z "kostką stacyjki", a rozrusznik nie kręci.
Kostka stacyjki i jeżeli ma zabezpieczenie antykradzieżowe do sprawdzenia
Sprawdź kostkę pod stacyjką tak jak pisałem wcześniej czy jest napięcie na 30 a po przekręceniu kluczyka też i na 15.
Jak to 2000 rok, to kostka stacyjki do wymiany.
czarno-czerwony - pin 1 -> plus po stacyjce, brązowy - pin 2 -> masa, szaro-żółty - pin 3 -> zegary.
Kostkę stacyjki wymieniałem.
Wypiełem kostke stacyjki i dalej nie działa. A czy po wypięciu kostki stacyjki radio sie właczy ?
Miernik w dłoń i dokonać pomiarów. Bezpiecznik, przekaźnik, kostka stacyjki.
Tak,pierwsze trzeba być pewnym że paliwo może swobodnie dochodzić. A drugie sprawdź za pomocą probówki ,czy masz prąd na zaworze pompy podczas kręcenia. Bo mogą być problemy z zasilaniem,np kostka stacyjki albo przekaźnik.
jakieś pomysły co do reszty problemów raczej kostka stacyjki uszkodzona Sprawdzisz cienki kabelek przy rozruszniku i będzie w 99,9% pewna diagnoza.
Kontrolką i lecisz od kostki stacyjki w stronę rozrusznika.
kostka stacyjki źle podłączone przewody
Tak jak w temacie, skoda fabia 1.9tdi 2001r, brak klaksonu gdy wyjęty kluczyk. Podczas jazdy klakson jest. Bezpieczniki ok. Gdzie szukać problemu? Kostka pod stacyjką?
http://www.skoda.yoyo.pl/porady/stacyjka... Na pewno to wiesz a jak się wie to proste.P
ak puszczę kluczyki to następuje "strzał" z rury wydechowej Prawdopodobnie kostka stacyjki
Passat B5 to nie to samo co skoda citigo, ale przypadek był taki, że padła kostka stacyjki i objawy były identyczne. Wiem z autopsji.
Kostka pod stacyjką,rozrusznik,instalacja(zasniedzi... zaciski rozrusznika) do przeglądu.
Nie wymienia się w ciemno. Jak chcesz sprawdzić kostkę stacyjki to daj na rozruch i pomierz wtedy na zacisku 50 przy rozruszniku czy pojawi się napięcie względem masy, ma być 12 V.
prawdopodobnie uszkodził się geteway, jest nad nogami kierowcy. i proponuje sprawdzić jeszcze wtyczki na bortzie Dodano po 1 A kostkę w stacyjce próbowałeś wykluczyć? kolega wyraźnie napisał "Stacyjka CAN"
Witam Skoda Octavia 2 1.6 Nie odpala Nowy akumulator Nowy rozrusznik Pali na krótko po podania napięcia na automat rozrusznika Czy macie schemat bezpieczników i przekaźników pod maską i pod kierownicą. Który przekaźnik odpowiedzialny jest za podanie napięcia na rozrusznik? Gdzie dalej szukać? Chce sprawdzić wszystko po drodze zanim będę szukał problemu...
Witam, pacjent Skoda Octavia 2fl 1.9TDI ma problem z odpalaniem w gorące dni, kontrolki się pokazują, ale rozrusznik albo wcale nie kręci, albo stuknie parę razy i cisza. Rozrusznik na krótko pali bez problemu, kostka pod stacyjką została wymieniona. Co proponujecie dalej?
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Przekręć kluczyk na zapłon, zanurkuj pod auto, dojdź do rozrusznika i podaj napięcie na automat (najlepiej zwierając gruby przewód dochodzący do rozrusznika z konektorkiem na automacie). Jak auto odpali, to problem jest raczej ze stacyjką (Ja u siebie tak doszedłem w cinquecento do uszkodzenia stacyjki(.
W tym modelu skody warto sprawdzić kostkę stacyjki i brązow przewód masowy łączący sterownik z masą, czy po ściągnięci z rozdzielacza kabla od cewki jest iskra ?.
To manetkę też trzeba wymienić czy nie? mój błąd ustalmy już że będę "to" nazywał włącznikiem zespolonym ;) Jeśli chcesz to robić samemu to podeślę schematy i będziesz mógł sam przeanalizować połączenia. Zaczyna się od najprostszych elementów, na początek włącznik potem manetkę a na końcu kostkę stacyjki
W napięciu +12V po stacyjce. Może w kostce nie łączy.
Witam Skoda Octavia 2 1.6 Nie odpala Nowy akumulator Nowy rozrusznik Pali na krótko po podania napięcia na automat rozrusznika Czy macie schemat bezpieczników i przekaźników pod maską i pod kierownicą. Który przekaźnik odpowiedzialny jest za podanie napięcia na rozrusznik? Gdzie dalej szukać? Chce sprawdzić wszystko po drodze zanim będę szukał problemu...
Sprawdź na kostce od stacyjki, czy na 15-ce masz prąd. Może to stacyjka...
da sie ja regenerowac sa do kupienia wsady i kostka
Witam Skoda Octavia 2 1.6 Nie odpala Nowy akumulator Nowy rozrusznik Pali na krótko po podania napięcia na automat rozrusznika Czy macie schemat bezpieczników i przekaźników pod maską i pod kierownicą. Który przekaźnik odpowiedzialny jest za podanie napięcia na rozrusznik? Gdzie dalej szukać? Chce sprawdzić wszystko po drodze zanim będę szukał problemu...
Witam Skoda Octavia 2 1.6 Nie odpala Nowy akumulator Nowy rozrusznik Pali na krótko po podania napięcia na automat rozrusznika Czy macie schemat bezpieczników i przekaźników pod maską i pod kierownicą. Który przekaźnik odpowiedzialny jest za podanie napięcia na rozrusznik? Gdzie dalej szukać? Chce sprawdzić wszystko po drodze zanim będę szukał problemu...
Dzisiaj wymieniłem kostkę elektryczną stacyjki i dalej to samo, nie zapala samochód. Już nie mam pomysłu, co to może być.
Brak któregoś napięcia. Może przekaźnik, może słaby aku, może kostka stacyjki, może... I tak dalej... Błędy?
Odłącxz sobie wtyczkę od stacyjki to bedziesz miał 100% pewności że to kostka.
Dobra, dzisiaj powinien mi przyjść rozrusznik. Od razu wymienię też kostkę stacyjki. Dam znać po wymianie.
Witam serdecznie. Pacjentem jest Skoda Fabia 2 z 2009 r. 1.2 12v, a problem jest prosty, lecz dla mnie za trudny... wszystko działa do momentu wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki, radio cały czas gra... światła wewnątrz nie zapalają się i nie otwiera centralnego... pierwsza myśl to kostka stacyjki, no to wymieniona na Febi i lipa. Jakieś pomysły, sugestie?...
Miałem na myśli tą kostkę/wsówkę wpinaną do rozrusznika, tam po przekręceniu stacyjki nie ma napięcia.
Witam Ostatnio wsiadam do auta i przekręcam kluczyk, a kontrolki migały i słabo świeciły. Odpaliłem auto i po 2 sek zgasło i tak 3 razy. Podłączyłem pod prostownik akumulator i podładowałem. Auto zapaliło i wszystko było dobrze. Po 2 dniach wsiadam do auta i zero reakcji na kluczyk. Nie ma zapłonu, nie odpala, nic nie działa oprócz światła wewnętrznego....
Jakie bledy? moze byc 109, moze byc kostka pod stacyjka, moze byc czujnik walu. Diagnostyka to podstawa.
Szkoda, że w kostce nie ma wyprowadzenia "Terminal 15" czyli +12 po zapłonie W fabrycznej instalacji odcinanie zasilania po stacyjce nie jest potrzebne, ponieważ takie wyłączanie/usypianie radia idzie przez CAN. W chińczykach dostosowanych do konkretnego modelu auta taż jest tak to robione.
Podczas sprawdzania nie włożyłeś jakiegoś przekaźnika w pole obok ? Bo jeśli było dobrze , to tylko taka podmianka może to powodować , zwarcia są raczej do masy , chyba że masz pecha i przetarła się wiązka i do masy zetknął przewód sterujący cewką przekaźnika . Pół roku temu z takimi objawami wymieniłem tylko kostkę elektryczną stacyjki , gościu nie...
Zasilanie to te przewody czarne z niebieskim paskiem. Jak mowilem musisz ustalić dlaczego nie ma na jednym z nich napięcia po stacyjce. Niebieska kostka to zmieniarka lub jej emulator.
Nie przy uruchomieniu rozrusznika, napięcie na 16 pojawia się wyłącznie jak się przekręci kluczyk na pierwszą pozycję, przynajmniej w mojej tak jest. Może po prostu kostka stacyjki nie działa tak jak powinna.
Skoda Octavia 2FL 2012 r., nie działa zamykanie auta z pilotów. Z kluczyka zamyka się normalnie i otwiera, wymieniłem już kostkę pod stacyjką, problem dalej jest, VCDS nie pokazuje błędów. AI: Czy sprawdzałeś stan baterii w pilocie? Może być konieczna jej wymiana. Nowe baterie AI: Czy pilot był ponownie programowany lub sprawdzany pod kątem transmisji...
trzeba odpowiednio dobranym srubokrętem odgiąc sprężyny zatrzaskow 2 sztuki dostep przez otwory w tyle kierownicy ,z reguły jak ktos tego nigdy nie robił efektem są wyłamane mocowania plastikowe mocujące zatrzaski http://www.carsdream.com/skora_instr_sko...
Właśnie ,jak obroty widzi błędów brak to co? Kostka stacyjki może? Albo wiązka zgniła, brak gdzieś połączenia .Ale zanim wymienisz pół auta trzeba zrobić odpowiednie pomiary.
Wygląda na kostkę stacyjki lub przekaźnik , może też kabelek nie łączyć czy bezpiecznik mieć wypalone gniazdo.
Kostka stacyjki. Czy coś jeszcze nie działa? Szyby dmuchawa?
Kontrolka wspomagania mogła też zaświecić się z braku ładowania. Zacznij od stacyjki. Jak rozbierzesz kostkę to będzie wszystko widać gołym okiem.
Fabrycznie tam po drodze kostka stacyjki - rozrusznik nic nie ma . Chyba że rozrusznik odcina dokładany alarm . Poradę w takim przypadku miałeś wyżej Auto ma też zamontowany auto-alarm Co do tej pory odcinał alarm ? Znajdź centralkę i przywróć rozcięte obwody "odcięcia" do stanu fabrycznego.
Możliwe że masz uszkodzony styk w kostce stacyjki który podaje zasilanie na elektromagnes rozrusznika bądź uszkodzony elektromagnes rozrusznika - jeżeli rozrusznik nie wyrzuca i nie kręci. Podaj plusa na cienki przewód przy rozruszniku a wtedy wyrzucie elektromagnes i zacznie kręcić rozrusznik - uwaga żebyś sam się nie przejechał. Jeżeli stacyjka nie...
Ale wymieniłeś stacyjkę, czyli bębenek z kluczem, czy kostkę stacyjki? Jeśli kostkę, to zdemontują tą, rozbierz ją, sprawdź jak wygląda styk rozrusznika. Jak jest upalony delikatnie, to wyczyść, jak mocno, to kostka do wymiany i dołóż przekaźnik do rozrusznika.
Jutro sprawdzę stacyjkę odpinając kostkę, natomiast bardzo mnie zastanawia to zachowanie przy wrzuceniu wstecznego...
To źle cię zrozumiałem. W takim razie bez przeróbki kostki stacyjki się nie obędzie. A skoro ją rozbierałeś i nie wyszło to pewnie się nie da. Ja na oczy rozebranej kostki od Felicji nigdy nie widziałem, więc pojęcia nie mam czy jest to wykonalne. Załóż dodatkowy włącznik na obwód radia/zapalniczki. Najprostsza opcja. Można by też zbudować układ, zakładając...
a sprawa okazała się banalna - kostka w stacyjce - koszt niewiele ponad 30zł. może w przyszłości komuś ta informacja pomoże . pozdrawiam pomocnych i dzięki ;)
Kostka stacyjki? Skoro zapłon się włącza i rozrusznik kręci to napewno nie kostka. Trzeba szukać czego brakuje, ale jak mówisz że to sporadycznie to będzie ciężko.
no to tak, moje pojecie jest marne. przed pyknięciem nie wyje, jedyny dźwięk to jest to pykniecie. ogólnie "niby" ładowałem akumulator, ale amperomierz na prostowniku nic nie pokazywał. Jak podłączyłem miernik do akumulatora to pokazał 12.12 V. Z tego co wiem nie ma immobilizera. Jak zadzwoniłem do sklepu zapytać się o ceny rozrusznika to zasugerowano...
Sprawdź bezpieczniki i zasilania na kostce . Stałe +12V i po stacyjce +12V Ma być zgodne z rospiską do radia .
A co zrobiłeś sam? Maskę otworzyłeś? Zmierzyłeś napięcie, sprawdziłeś ładowanie? Stan klem, cokołów, przewodów? Kostkę stacyjki? Czy tylko napisałeś temat i liczysz na cud?
Kostka stacyjki, bezpieczniki na akumulatorze - to dwie mozliwe opcje Trzecia to dolozony alarm albo inny system zabezpieczenia samochodu przed kradzieza, i on tez moze byc problemem.
Przecież na 1-ym zdjęciu w #7 nie ma nic więcej tylko ta dioda o symbolu "ED/18". Przede wszystkim opisuj piny zgodnie ze standardem ISO, a nie według własnego uważania bo trudno odgadnąć co i jak Ty odczytujesz. Na zdjęciach 1 i 2 w #1 wyraźnie widać, że w (czarnej) kostce zasilania obsadzone są (czarno-niebieskimi przewodami) piny 5 i 7. Na obu tych...
nie jestem mechanikiem więc sprawdziłem ,że w szarej kostce pin A8 ma cały czas zasilanie , przy włączonej stacyjce jak i przy wyjętym kluczyku 12V
Miałem podobny problem - świeciła się słabo któraś z kontrolek po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka. Niedługo potem spaliła się stacyjka tak, że spaliła rozrusznik. Kluczyk został uwięziony w tej stacyjce. Przełożyłem przewody do drugiej "kostki elektrycznej" i odpalam tą drugą. Pierwsza odblokowuje immobilizer (kluczyk na stałe:) Skoda Felicia 1.3...
To na pewno musi być wina kabli, ponieważ w samochodach VW jest zamieniony w kostce ISO plus po stacyjce (+ACC) ze stałym plusem (MEMORY +12V) . Przy kostce w radiu wystarczy zamienić ze sobą te dwa kable i powinno być ok!
Właśnie o to chodzi ze nic oprócz tej kostki. Silnik wyjołem bez odłączania instalacji, licznik oraz stacyjkę wymieniłem, robiłem wcześniej taką przekładkę tylko wczesniej to był przedlift,
Jak kolega stwierdził,albo zimne luty albo złe połączenie kostki tablicy.Wyjęcie tablicy i tak mi się wydaje jest obowiązkowe,może wtedy coś więcej zobaczysz(może tylko zaśniedziało i wystarczy przetrzeć papierkiem ściernym)
Chodzi o to ze ja w starym kluczyku zgubilem ta cegielke od imo dodam ze jak kupilem kluczyk to dostalem jeszcze sterownik i te 2 kostki jeszcze czy z tym auto nie powinno odpalic?
Skoro na benzynie jest tak samo to na chwile obecną nie masz czego szukać w instalacji lpg. Co do stacyjki to może kostka lub główny przekaźnik jest kilka opcji. Przepustnica też może być winna co do obrotów.
Skoda czasu bo nawet nie podziękowałeś za podpowiedź z kostką stacyjki i szukasz nadal pomocy bo nie działa pompa, a może sprawdziłeś czy ma wyłącznik uderzeniowy? . Przez forum nie da się naprawić auta, chyba że znasz się na rzeczy i wiesz jak odczytać i wykorzystać wiedzę innych. Myślię że chyba pora zaprowadzić samochód do kogoś kto bez koltrolki...
Tak jak w golfie 3 kostka stacyjki najczęściej, a wymienia się ją tak że starą wyrywasz śrubokrętem na siłe lusterkiem patrzysz czy wydłubało się wszystko, z nowej kostki urywasz takie plastikowe oczko na śrubkę i wsadzasz nową kostkę, i po problemie, w innym razie jak chcesz zrobić to fachowo to kolumna do wyjęcia.
kostek stacyjka skoda skoda fabia kostek stacyjka kostek stacyjka skoda octavia
airlive reset przyciski przestają działać rezystancja czujnika temperatury passat
edifier r1280db dotrzeć pumeksem
Opróżnianie pojemnika na skropliny w lodówkach, suszarkach Bosch, LG, Samsung, osuszaczach – instrukcja i konserwacja 40-HWB450-VFE2Y1-SS Samsung HW-B450 – gdzie kupić moduł główny, zamienniki, kompatybilność