Albo klapka zimne ciepłe? Waz górny jest ciepły Dolny zimny Brak obiegu przez nagrzewnicę....
Uszczelka uszczelką,ale koledzy wiedzą że fav jest na tulejach mokrych,tuleja powinna wystawać ponad krawędź bloku o 0,15 mm.Problem w tym że tuleje te maja tencencję do osiadania. Sprawdził bym jeszcze czy nie robia się mokre dywaniki-jeżeli przecieka nagrzewnica.
Witaj. Wyjmij sobie radio i zobacz na linke która idzie od tego pokrętła do klapy nagrzewnicy
Regulacja obrotów dmuchawy realizowana jest za pomocą rezystorów włączanych szeregowo z silnikiem przez ten włącznik w kabinie. Czasem jednak zdarza się, że silnik nie chce "wystartować" na 1 lub 2. Aby temu zapobiec rezystory są zabezpieczone wyłącznikami bimetalicznymi. Gdy silnik nie zacznie się kręcić na 1 lub 2 biegu rezystor grzeje się i wyłącznik...
Sprawdzić klapę nogi/szyba w obudowie nagrzewnicy. Źle podłączony reduktor LPG lub brudna nagrzewnica.
Zamiast ciąć przewody, możesz na próbę włączyć reduktor w szereg z nagrzewnicą, ale jako pierwszy - to tylko w przypadku gdy w obwodzie nagrzewnicy nie ma zaworu odcinająco-regulacyjnego. Gdyby to rozwiązanie nie było satysfakcjonujące, to można przejść na układ równoległy.
Sprawdź czujnik temperatury , zainstalowany jest na przewodach płynu chłodniczego z nagrzewnicy .
Skoda octavia 1,6 99r. ogrzewanie jak dostać się do bezpiecznika termicznego nagrzewnicy.
Witam! Poszukuję schematu nagrzewnicy do Skody Favorit 135L, gdyż mam przeciek i nie wiem jak zabrać za rozbiórkę. pozdrawiam
Powrót do tematu. Czy ktoś ma dostęp do dokładnych filmów jak włożyć nagrzewnicę z powrotem? Nie robiłem fotek niestety + wszystkie śrubki są w jednym pojemniku.
Sprawdż szczelność nagrzewnicy.
Cała deska do wytargania. Poszukaj na necie tematu dotyczącego montażu tempomatu - jest tam opisane co i jak żeby zdjąć deskę. Ułatwi Ci to robotę.
Trzeba wyjąć cały kokpit, inaczej nie dostaniesz się do nagrzewnicy.
A rurki do nagrzewnicy obie gorące?
Popatrz, poczytaj może tu znajdziesz odpowiedź https://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/...
Sprawdziłem te przewody i oba są na tyle gorące ze wydaje mi sie ze powinno być ok a linka od ogrzewania jest po obu końcach na swoim miejscu. Wiec albo zostaje zapowietrzony układ albo coś z nagrzewnica???
Co do klimy klasyka czyli uszkodzony potencjomter ... Sam potencjometr ciężko dostać raczej cały siłownik klapy. Mam ten sam model samochodu - fabia 1.2 AZQ z 2004 r. Objawy bardzo podobne. Dziś wyjąłem siłownik, rozebrałem i okazuje się, że siedzi w nim potencjometr, który bardzo łatwo dostać - a kosztuje ok. 20 zł (np. na Allegro). https://obrazki.elektroda.pl/7013488800_...
Dziekuje Wszystkim którzy chcieli nieść pomoc, usterka myślę że usunięta kwestia czy nie powróci problem. Przepłukanie nagrzewnicy pomogło. Dowód nie należy wierzyć w to co pisze producent a zapewniał że nie zapcha niczego poza dziurką która powoduje nieszczelność, a zapchała dziurkę w chłodnicy i nagrzewnice :)
W sumie to troszkę dziwne że raz chcesz za 1800zł w serwisie naprawić a potem żałujesz 80zł w ciemno. Zresztą co ja tam wiem o silniczkach i nagrzewnicach.
Jeżeli na zimnym silniku po odpaleniu po chwili slychać klikanie pod kierownicą i słychać zmianę pracy silnika to twoja Skoda jest wyposażona w elektryczną nagrzewnicę ( nie wszystkie miały ) i to ona powoduje że szybko leci ciepło. Także nie szukaj problemu bo go nie ma.
Nalot na szybie to czysta woda? Czy lekko tłuste? Jeśli to 2, to rozszczelnioną masz nagrzewnicę kabiny.
Rozumiem ze wcześniej płyn był ok i nagle coś się powaliło . Nikt nie stosował jakiego uszczeniacza lub środków do płukania nagrzewnicy ??
Przewody wyjsciowy i wejsciowy na nagrzewnicy sa gorace?
A może ta twoja Fabia to wersja na jakies cieplejsze kraje i ma jedynie klime a nie ma ogrzewania?? Kidys trafiłem na Kadetta który w ogóle nie miał zamontowanej nagrzewnicy.
Moze go trza dobrze odpowietrzyc wpierw.Pomocne przy zalewaniu plynem moze byc odkrecenie czujnika temperatury w glowicy termostatu- lac plyn az zacznie wyciekac otworem po czujniku , dodatkowo gniesc dolny waz chlodnicy .Oczywiscie przy tym ogrzewanie otwarte na max (jest zaworek na nagrzewnicy).
Mi też wygląda to na zapowietrzenie lub uszczelkę pod głowicą,chociażby z tego powodu,że nagrzewnica nie działa.
Wymień nagrzewnicę, zapchana na 80%.
Witam Na początek włącz nawiew naszybę i ogrzewanie na maksymalną temperaturę. Jeżeli szyby zaczną parwać tzn że nagrzewnica przecieka. Pozdrawiam
A odpala normalnie? Czy bywa tak, że po przekręceniu kluczyka jest brak reakcji? I nie nagrzewnicy tylko dmuchawy.
Witam, Odświeżam temat. Czy komuś udało się rozwiązać problem? U mnie również paliło bezpiecznik termiczny opornicy dmuchawy, dałem nieco większy i obecnie pali bezpiecznik w tablicy. W sklepie powiedzieli mi że to może być wina silnika nagrzewnicy. Czy jest to możliwe? Pozdrawiam
Zastanawia mnie jeszcze chłodnica Chłodnica - tylko nowa, nawet w zamienniku. Jeżeli nadal jest problem z przegrzewaniem, to wymień pompę wody. Przy okazji wlej odkamieniacz (np. ocet) do układu chłodzenia i przepłucz chłodnicę, nagrzewnicę itd...
Witam. Daj spokój z octem. Sprawdź czy oba węże idące do nagrzewnicy są gorące, jeżeli tak, to nagrzewnica do wymiany.Prawdopodobnie uszkodzona przegroda kolektora nagrzewnicy.
1 -wyłącz w liście gateway radio jak nie oryginalne 2. Z35 -uszkodzona nagrzewnica pomocnicza odlutował się opornik Z35.
Albo zamulona nagrzewnica, albo nie działa klapka sterowania temperaturą nawiewu.
Ogrzewanie elektryczne jest, ale jako nawiew do wnętrza, nie grzeje płynu, tylko powietrze, znajduje się zaraz przy nagrzewnicy pod deską.
(at)wilhelmk Dzięki za instrukcje, zdecydowałem się zastosować rozwiązanie z podesłanego linku. Teraz termostat otwiera się przy 90 stopniach, temperatura bloku silnika osiąga 95 stopni, a chłodnicy 70 stopni, po czym uruchamiają się wentylatory. Czyli wszystko jest tak jak powinno być. Teraz mogę korzystać z klimatyzacji. Jeśli chodzi o ogrzewanie...
Witam czy parownik jest podłączony w szereg z nagrzewnicą czy równolegle.
Witam . Kupiłem ostatnio Skodę fabia 1.9 sdi . Ogólnie jestem zadowolony ,ale irytuje mnie syczenie z pod deski rozdzielczej.Ponadto auto słabo grzeje.Nie wiem czy ma to coś wspólnego z odglosami z pod deski ,ale wygląda to tak ,ze wentylator wyłączony a po odpaleniu słychać syczenie . Poprzedni właściciel nie był pewien ,ale mówił ze to przez brak...
Możesz napisać jak sprawdziłeś termostat na kompie - bo to ciekawe. Trzeba sprawdzić ręką czy węże wchodzące do nagrzewnicy są ciepłe, letnie czy zimne. Najlepiej przy samej ścianie grodziowej. Może klapka w obudowie nagrzewnicy nie otwiera się do końca, uszkodzona nagrzewnica lub mało płynu w układzie.
Zwykle przy trafionej uszczelce samochód kopci, pod korkiem oleju / płynu chłodniczego zauważalna może być maź itp. Oglądana była nagrzewnica? Dywaniki, szczególnie przednie kierowcy/pasażera nie są wilgotne? w szczególności jeśli na trasie znajdują się ekspresówki , gdzie auto zostaje przegonione z prędkościami ok 160km/h To mogłoby właśnie wskazywać,...
Bedzie pasować ale szukaj od takiego samego silnika.Panel AC w skodzie jest zielony w golfie czerwony...po co kombinować szukaj kompletu ze skody.Nie zapomnij o wiązce elektrycznej klimy!Co do ceny....jak znajdziesz. I najważniejsze!!!! Zastaw MUSI byc z europajczyka!Nagrzewnica z Anglika nie pasuje
sprawdz czy nie spadła linka przy klapkach nagrzewnicy, nie domyka i leci ciepłe ,miałem tak w pasacie
Wszystko zależy od ceny części. Ostatnio zakładałem w polo 6N1 i wyszło w całości ok 1000zł Najlepiej kupić z identycznego auta cały komplet. Od anglika nie pasuje nagrzewnica.
niemozesz sie polaczyc z klimatronokiem bo go niemasz ,a w manualu pokreciolki + linki steruja klapami w nagrzewnicy moze spadlo krores zabezpieczenie.....
Krótkie pytanie, brak komunikacji z ABS. Bosch 8, wtyczka 38 pin. Centrala ABS na stole śmiga i diagnozuje się. Problem w CAN wozu, choć na wtyczce ABS na CAN mam 60Ω i na linii L i H po 2,5V. Co robi za gateway ABS w tym modelu; bordnetz czy zegary? Indywidualnego getłeja zamocowanego na pudle nagrzewnicy nie ma.
Skoda Fabia z silnikiem 1,9TDI ma elektryczną nagrzewnice jako wspomaganie ogrzwania, gdy jest większe zapotrzebowanie na ciepłe powietrze. Poszukać na szrocie z jakiegoś rozbitka. Problem to zasilanie.
Pompa wody kiepskiej jakości plus zasyfiona nagrzewnica. Jeśli masz silnik Tdi PD to jeszcze padająca uszczelka pod głowicą (puszczająca spaliny do płynu na 2 i 3 cylindrze) zapowietrza nagrzewnice. Tak że masz trzy rzeczy do sprawdzenia.
jak nie chcesz jeździć po pseudo mechanikach to napraw. Jak wymieniłeś termostat to teraz wymień nagrzewnicę albo głowicę. Albo obie rzeczy na raz :)
Proszę czytać ze zrozumieniem, jeżeli się włącza klimatyzacja, to mowa jest o wentylatorze chłodnicy, a nie wentylatorze nagrzewnicy, to dwa różne wentylatory... Przecież na filmiku jest wyraźnie pokazane, że jest włączony, po co bym pytał o to, co jest włączone?
Ja stawiam na: 01271 Motor klapy regulatora temperatury – V68, lub zapchana nagrzewnica ale w 3 letnim aucie mało prawdopodobne. Jednak na początek proponuje wyeliminować wyświetlany błąd.
Skoro twardość węży spada po spadku temperatury do 85°C to raczej nie wina przedmuchów, a więc przypuszczalnie nie jest to związane z pęknięciem bloku, głowicy czy uszczelki. 1. Odpal zimny silnik, włącz ogrzewanie i obserwuj, czy w miarę wzrostu temperatury chłodziwa na wskaźniku, temperatura powietrza wdmuchiwanego do kabiny rośnie płynnie, czy też...
No to będziesz miał po pół roku przecieki. Poczytaj w dziale "Co kupić i gdzie kupić?" temat "Jakie chłodzenie wodne...", czy jakoś tak - jest to jeden z przyklejonych na górze tematów. Żadne płyny Ci nie pomogą. Co do nagrzewnicy z Opla Kadett'a, to tak - jest ona w 100% zrobiona wewnątrz z miedzi, więc nadaje się najlepiej. Ewentualnie nagrzewnicę...
Jeśli termostat pozwala na dogrzanie silnika to albo przepływ przez nagrzewnicę jest za mały - wtedy temperatura na króćcu odpływowym będzie przy włączonym wentylatorze wyraźnie niska, albo przepływ powietrza jest zaburzony - wtedy temperatura na odpływie płynu z nagrzewnicy będzie wysoka. Pierwszy przypadek może wiązać się z zapchaniem lub niepełnym...
Sprawdź przewód żółto-niebieski znajdujący sie na poz nr 6 w 23 pinowym złączu modułu sterującego, po prawej stronie kierowcy koło nagrzewnicy. po podaniu masy powinno nastapić domykanie.
Się gotuje w głowicy to i wąż skacze. Wykręć pompę i termostat i puść przez silnik wodę ze szlaucha. Normalnie to co leci z kranu ma bez problemu przelecieć przez silnik. Sprawdż ten gumowy łącznik między rurą a pompą. Przelej szlauchem chłodnicę (mimo że nowa) i nagrzewnicę. Dlaczego nie widać na wskaźniku że się gotuje. Ano dlatego że czujnik temp...
Stawiam na uszczelkę pod głowicą. A przy napełnianiu płynu należy pamiętać o otwarciu nagrzewnicy aby się odpowietrzyła. jeśli uszczelka to powinno być widać bulgotanie w naczynku z płynem
Dziękuję za pomoc wszystkim, szkoda, że większość wypowiedzi to było "nie znam się, ale się wypowiem". cezars65 - nie licząc wiązek mam wszystko co potrzebne (a nawet za dużo, bo nagrzewnica jest taka sama, różni się tylko osprzętem (serwami w miejscu linek, czujnikami itp.) Strumien swiadomosc... - rzeczywiście nierealne jest zrobienie wiązek do kostek...
Raczej nie jest to zawór nagrzewnicy(podejrzewam że go raczej nie ma!). Jego funkcję spełnia przepustnica powietrza która kieruje je przez nagrzewnicę lub bezpośrednio do otworów nawiewu. Przepustnica jest zablokowana lub uszkodzony jest mechanizm regulacji jej położenia. Zespół odpowiedzialny za regulację temperatury i skierowanie powietrza do odpowiednich...
Mam pytanie praktyczno-teoretyczne, otóż od jakiś 2 lat mam problem z termostatem w silniku 1.3MPI który pracuje cały czas na dużym obiegu(temp. cieczy ok.72stopnie). Od tego czasu wymieniłem już 4 sztuki (ostatni jakieś 3000km temu). Po założeniu nowego termostatu do samochodu spokój z temp. jest na krótki okres czasu, później powtórka z rozrywki....
stopiło prawie całą puszkę bezpieczników Lepiej poszukaj przyczyny, bo w to to ja nie wierzę Od nagrzewnicy . Narobisz się, a okaże się że znów się coś topi.
Kolego najprostszym sposobem jest polizać ową parę, jeżeli ma słodkawy smak płynu chłodniczego to cieknie nagrzewnica, jeżeli neutralny jak woda wtedy szukaj wilgoci w samochodzie, dywaniki pod wykładziną, itp. czyli to co wymienili przedmówcy.
Sygnał DF jest wykorzystywany tylko w jednym celu-aby sterownik silnika włączył pogrzewacze kolektora wodnego, to te trzy świece na króćcu termostatu, jak ujęcie wody do nagrzewnicy. Ten błąd się ignoryje zazwyczaj, zresztą wspominała tez o tym obiegówka.
No faktycznie czuć, aż u mnie. A teraz poważnie. Z opisu wynika, że musisz otworzyć maskę i szukać nieszczelności w układzie zasilania paliwem. Nie ma innej możliwości. Piszesz że śmierdzi z chłodnicy, przecież tam nie ma korka w chłodnicy. Teoretycznie jest możliwość: że nie pali na jeden cylinder, uszkodzona uszczelka pod głowicą na tym cylindrze,...
A zapach spalenizny to może z nagrzewnicy z nawiewów bo kratki nawiewów są niedaleko radia, spalenizna to zapach spalin które dostały się do układu chłodzenia przez uszkodzona uszczelke głowicy. Kolega tak na trzeźwo? :) Jak się przedostały do nawiewu te spaliny? Dziura w nagrzewnicy? Masz obrotomierz? Co pokazuje w momencie jak odcina silnik?
Witam. Uważam,że montaż wszelkiego rodzaju elektrycznych podgrzewaczy, to strata czasu i kasy.Ilosć płynu w układzie chłodzenia nie ma żadnego wpływu na ogrzewanie wnętrza, ponieważ jak juz wcześniej napisano ogrzewanie odbywa sie w krótkim obiegu- silnik+nagrzewnica. moim zdaniem trzeba przyjrzec się dokładnie istniejącej instalacji. Być może nagrzewnica...
Bardziej chodzi mi o rozmroznie szyb aniżeli uzyskanie wysokiej temperatury we wnętrzu. Jest chyba też jeszcze jeden problem, gdzie jest ta grzałka i co grzeje, bo nadmuch na szybę z zimnej nagrzewnicy, szyby chyba nie rozmrozi? Trzeba by jeszcze jakąś pompkę płynu? Ciepły płyn sam w wystarczającej ilości dopłynie pod szybę, aby wentylator po sekundzie...
Witam serdecznie Mam sprawę do wyjaśnienia. Pacjent to Skoda Faworit 1.3 1993r. 135L, gaźnik, aparat zapłonowy na rozdzielaczu Mam dziwny objaw wahania temperatury płynu chłodzącego w układzie silnika przez co zbiornik wyrównawczy wywala co jakiś czas płyn. Wymieniłem aparat zapłonowy bo od niego zaczęły się problemy [ale to inny temat] , ustawiłem...
Wymontowałem gaźnik. Umyłem go dokładnie. Rzeczywiście chyba mam pęknięty plastik (ten z półksiężycem) na przepustnicy drugiej. Małem już wcześniej kłopoty ze sprężynkami tzn jedna obok urządzenia rozruchowego spadła i auto dostawało "dzikich" obrotów. Czy żeby wymienić ten półksiężyc trzeba wyjmowac gaźnik z auta i rozbierać go ??. I czy nagrzewnica...
Przecież jak dasz na szybę to wentylator chodzi na max więc nic nie podkręcisz. Dokładnie i chyba w tej kwestii temat można uznać za wyczerpany. Nic więcej nie zrobisz. Pozostaje pochylić się nad tym czy Ci termostat nie przepuszcza -jak szybko silnik łapie temp. roboczą 90° i czy ją utrzymuje - lub czy nagrzewnica nie jest zamulona. P.S. IMO Octavia...
Skoda Octavia 2003 1.9 TDI (silnik AHF, ASV) Cześć, Mam problem ze swoją Skodą Octavią z 2003 roku, silnik 1.9 TDI (AHF, ASV). Problem polega na tym, że po wyłączeniu samochodu, przekręcając stacyjkę, zegary i silnik nadal pracują. Dodatkowo, jeżeli nie dojdzie do zapłonu, a stacyjka zostanie przekręcona tylko do pozycji zapłonu, to po jej przekręceniu...
Zapieka się przeważnie przy górnym końcu. Ja wyciągam cały element i rozwiercam około 10mm w głąb materiału. Po tym śróba wukręca się prawie palcami. Ważne, aby noe molestować jej zbytnio jeśli czuję, że nie chce się poddać. Piszę o wymianie tulei wahacza w g5, touranie, skodzie itp.
Słyszałem, że wersje aut na rynki krajów o klimacie gorącym są pozbawione termostatu, ale w europie?? O tym nie słyszałem, ale jak nie ma termostatu to nie powinni też montować nagrzewnicy w środku bo nie ma sensu. Często jak uszczelka pod głowicą się uszkodzi, to aby sprzedać auto, paprochy demontują termostat, aby sie auto nie przegrzewało.
Nieszczelna nagrzewnica daje taki efekt, ale twój samochód jest chyba za młody na takie coś, chyba że był bity. Filtr kabiny tez wymieniałeś? Obieg zewnętrzny powietrza otwórz i zobacz czy patuje mniej.
Po Zamontowaniu nowej nagrzewnicy i podlaczeniu akumulatora, przestaly mi dzialac migacze, wskaznik obrotów oraz wskazniki temperatury i stanu paliwa. Cala reszta czyli awaryjne, swiatla, wycieraczki, dmuchawa dzialaja. Gdzie szukac problemu ? Sprawdż połaczenia w skrzynce bezpiecznikowej , a wtyki na plycie z zegarami przypadkiem sie nie rozłączyły??
Też bardzo ciekawie wygląda nagrzewnica z skody felicji razem z obudową. Można tanio kupić całą obudowę z nagrzewnicą, a zamiennik nagrzewnicy to 50zł. Ciekawa alternatywa do sprzętu rolniczego a grzeje również bardzo dobrze pod warunkiem, że nagrzewnica nie zakamieniona. Te od żuka lub lublina to koszt od 70 do 300zł lecz najlepiej przed zakupem obejrzeć...
Musisz się dostać do serwa i sprawdzić czy nie zacięła się czasem klapa w nagrzewnicy. Może być też uszkodzone serwo. Przydało by się je wyciągnąć i zobaczyć czy działa bez klapy. Widać je od strony nóg pasażera po wyjęciu schowka. Na rysunku masz pokazane serwa. Chodzi o to od dołu bliżej ściany grodziowej. http://obrazki.elektroda.pl/7844612700_1...
Po pierwsze. Termostaty sprawdza się „gotując” je w garnku z wodą, termostat zawieszony tak aby nie dotykał ścianek garnka, do wody wkłada się termometr i garnek grzeje się na kuchence. Zalewanie wrzątkiem to nie jest obiektywny sposób pomiaru, ponieważ zimny termostat odbiera kilka stopni wodzie. Masz rację aby to sprawdzić praktycznie ,to należy...
Wentylator nagrzewnicy? na około tego kanału co zasysane jest powietrze z nad maski sa takie żółtawe blaszki trzeba je wszystkie wyczepić śróbokrętem i obudowa zchodzi. Sam wentylator przykręcony jest jedną śróbką i wychodzi bez problemu.
Problem polega na tym że auto bierze olej mniej więcej 1l na 3000km. To normalne, te silnik od nowości brały olej, sprawa powszechnie znana - wada konstrukcyjna. Najważniejsze, że te zużycie z reguły utrzymywało się przez cały okres eksploatacji na tym samym poziomie. I sporo płynu chłodniczego Cieknie, kwestia tylko gdzie. Skoro sam nie potrafisz...
Witam , po przerwie zaatakowalem ponownie ogrzewanko, ^profilaktycznie zmienilem pompe wody bo miala juz 160kkm wiec nie zaszkodzi wymienic z paskiem i napinaczami, a mialem juz przygode w 2.0hdi citroen jumpy ze wirnik pompy poluznil sie na osi i niepodawal wystaerczajaco wody i tez szwankowalo ogrzewanie przy 100kkm to tu tez tym bardziej nie zaszkodzi...
Witam posiadam skode felicie 1.6 mpi. 2000 rok Kupiłem to auto dośc nie dawno z uszkodzonym trzecim wtryskiwaczem, wstawiłem oczywiście nowy i okazało się, że jest jeszcze jeden problem, auto się grzeje. Po przejechaniu 6km silnik dosłownie sie gotuje. Wymieniałem wszystkie czujniki od wentylatora na głowicy nawet termostat wyjąłem całkiem bo myślałem,...
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
W tej skodzie częsty problem to zakamieniona nagrzewnica. Ale też termostat. W moim przypadku wahania temperatury doprowadziły silnik do ruiny, remont głowicy pierścieni i panewek. Nie lekceważyć tego zbyt niska jak i zbyt wysoka temperatura doprowadzi do dużych wydatków.
Hej kolega popatrzy czy dobrze węże od nagrzewnicy założył żeby nie było zasilanie nagrzewnicy do powrotu podpięte. ale ja stawiam na ten nowy termostat:) w tym modelu jego wymiana nie jest problemem proponuje stary założyć i sprawdzić:) Fakt bmw niektóre są ciężkie do odpowietrzenia:) Dodano po 4 skoda nie skoda bmw p11 ...a o audi pytanie było wymontuj...
Poza faktycznie większym kopceniem (większą ilością pary) jakiegoś masełka pod korkiem oleju czy innych niepokojących objawów nie zauważyłem. Wolnossący diesel pracuje przy lambda około 1.5 czyli przy nadmiarze powietrza około 150% w stosunku do wymaganego do całkowitego spalania a to powodu tego że samo wtryśnięcie mieszanki trwa około 3 ms ;) Stosunek...
Też myślę ze tych specyfików nie dodawać bo szkoda układu, nagrzewnice i wszystkie kanały zapaskudzi !!! Pisałem o specyfikach do płukania a nie o czymś co zasyfi układ. To że pompa wygląda jak nowa nie świadczy o tym że jest nowa, poza tym nawet w nowej potrafi oddzielić się wałek od "wiatraka" i przy pewnych obrotach będzie się ślizgał, tak więc...
nie dawno z kolego wymienialismy nagrzewnice w audi b3 i jest onao wymiarach ok 30cm wysoka i 20 szeroka na jakies 5 gleboka znalazelm jeszczed na allegro taka http://www.allegro.pl/item130390076_nagr... pozdrawiam
przewody są dobrze podłączone nigdzie nie pozaginane zawór wyrzuciłem, wstawiłem rurkę, wymieniłem nagrzewnicę zalewając ją płynem w pionie potem ja zamontowałem, sądzę ,że jest odpowietrzona. Zastanawia mnie to, że cały czas jest powietrze w chłodnicy. Trzymając obroty ok 2000 odpowietrzyłem chłodnicę, ale po przejechaniu kilku kilometrów znowu była...
Witam, po osiagnieciu 90 st a nastepnie 5 min temperatura silnika osiaga 130 st. Po wlaczeniu nagrzewnicy temperatura cofa sie do 90 st. Nowy i orginalny termostat wymieniony i system odpowietrzony. Jedyny kod bledu to 100103 wedlug Delphi. Octavia III, 2014, Tdi. Dodano po 46 Jeszcze dodam ze weze nie sa bardzo gorace i ze w zbiorniczku nic sie nie...
Wymiana samego panela nic nie da bo jeszcze do tego nagrzewnica, wiazka elektryczna, czujniki temperatur
1500 PLN ? Szukać czegoś co nie zardzewiało od spodu doszczętnie. Kupić. Opłacić OC, zarejestrować, zatankować - drugie 1500PLN wystarczy. Teraz przyszykować następne 2-3 1500PLN, naprawić zawieszenie, układ kierowniczy, hamulcowy, jezdny, kupić opony zdrowe itd. i brać się za jazdę zakładając że silnik, skrzynia zdrowe. W między czasie w nocy okaże...
Nowy filtr i sprawna klimatyzacja to podstawa.Jesli bedzie nadal występować problem to może być nagrzewnica. Płynu nie ubywa ?
Kune napisał: Audi jest fajne, ale trzeba liczyć się, że jako stare auto może generować dość duze koszta związane z serwisowaniem tego samochodu, a mimo wszystko części są droższe niż do aut klasy Astra/Golf. Do tego dochodzi sytuacja na rynku wtórnym i jeszcze TDI. Jeśli ktoś ma czas i ochotę to śmiało, ale musi wiedzieć na co się pisze. Passat to...
witam ja też mam favoritkę od 5 lat jeżdżę na gazie cały czas czy to lato czy zima . Jeżeli chodzi o zapalanie na gazie w zimę to ja bez problemu zapalę nawet przy minus 20. Oczywiście musi być sprawny gaznik oraz urządzenie ssania w gazniku bez tego to raczej marne szanse zapalenia. Zapalanie na gazie w zimę może spowodować szybsze zużycie membrany...
Jeszcze jakbyś wymienił przewody wysokiego napięcia to już by było naprawdę dobrze. Masz zamuloną bo dziadek jezdził i nie dotarł jej dobrze a po za tym cały czas stała i się mogło cos zapiec. I już ci moge powiedzieć żebyś uważał na pompe wody bo w takim przypadku u ciebie jak i u mnie po rozruszaniu zaczeła puszczać. I sprawdź czujnik temperatury...
]Mój problem z elektryką w Skodzie Octavi 1.6 MPI z 20008r. polega na tym, że brak jest wspólnego zasilania na bezpiecznikach nr: 40-dmuchawa ogrzewania, 41- wycieraczki tylnej szyby, 42 - pompka spryskiwacza przedniej szyby. Z tego co się zorientowałem to ten zestaw bezpieczników jest zasilany przez zacisk X - płynie prąd przy włączonym zapłonie i...
Kombinuj, i daj znać co wyszło, jakie są zyski na czasie rozgrzania silnika. http://lpg-forum.pl/szeregowo-czy-rownol... ale to chyba i tak nie to co wcześniej widziałem. Ty chcesz trochę inaczej, i tu przydałaby się odpowiedź jakiegoś użytkownika mającego to rozwiązanie fabryczne. Ja wpadłem na pomysł zastosowania elektrycznej...
Witam Serdecznie. Temat, jest pewnie często odgrzewany i odpowiedzi również się gdzieś w nim znajdują. Lecz nie mogłem znaleźć ścisłych i prostych odpowiedzi na moje pytania. Posiadam Thermo Top Z/C-D, wygląda one na pełny zestaw ale bez pilota czy zegara, przekaźników i bezpieczników. Z tego co udało mi się wywnioskować z przeczytanych tu i nie tylko...
pompki polecam Atman`a ciche i tanie-AT 305 1200l/h -ok 45zł nagrzewnica i tutaj najlepiej miedziana od kadeta, skody, - cena zalezy gdzie mieszkasz od 20zł do ponad 100zł rurki zaciski złączki kupisz w obi i tym podobnych 20zł zbiorniczek 10 zł easy click bardzo ładnie wyglada woda demineralizowana- stacja paliw- grosze blok wodny, to najwiekszy wydatek.....
Czujnik temperatury cieczy ma nr 059 913 501A, w serwisie kosztuje 80zł, jest to zielony czujnik z 4 stykami jest on zamontowany za obudową świec wstępnego podgrzewania cieczy chłodzacej (takie 3 stojace pionowo z bogu głowicy w aluminiowym korpusie) jest on skierowany troche do dołu wzdłóż osi samochodu, wtyczką skierowany w kierunku ściany grodziowej,...
nagrzewnica skoda skoda fabia nagrzewnica nagrzewnica skoda fabia
kabel ethernet przerywa mruga kranik pompa wspomagać renault laguna
Oral-B iO 2 – jak rozebrać ładowarkę indukcyjną, budowa, narzędzia, ryzyko utraty szczelności Oral-B iO 2 – jak sprawdzić sprawność ładowarki do szczoteczki elektrycznej?