Może być problem ze stykiem w zamku. Na pozostałych drzwiach działa?
Sprawdziles przewody w przelotce,jesli sa ok to sprawdz zamek zasadniczy(ryglowy)prawdopodobnie jest uszkodzony,pozdrawiam
Chyba chodzi o diodę w drzwiach kierowcy.
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Zamek drzwi do wymiany.
Nie połączył się komp z modułem drzwi. nie zapala się lampka na suficie Standardowo zginta wiązka bądź wtyczka w module w tych drzwiach.
Szukam informacji gdzie są umiejscowione głośniki w drzwiach. prawy dół, czy lewy dół? A gdzie jest maskownica głośnika ? (tam jest głośnik) Z informacji zaczerpniętych z Google to wychodzi na prawy dół. https://www.google.de/search?q=Skoda+OCT...
Kupić sprawny i właściwy do tego auta sterownik. Czyli de facto silnik podnoszenia szyby z elektroniką.
Schemat powinien pomóc. http://obrazki.elektroda.net/99_12560635... Analogicznie w drzwiach przednich.
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz, ale w ciągu dnia byłem zajęty. Poranna kawa jest dobrą okazją do wymiany doświadczeń. Załączam fragment schematu. Do silniczka idą przewody na piny 1 i 2, w zależności od tego czy zamykasz czy otwierasz na jednym powinien być minus (masa) a na drugim plus 12V jednocześnie. M46 to zamek, a A195 to sterownik przy...
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki, klucze typu splin to możesz się pokusić na samodzielną wymianę. Ja za wymianę zamka drzwi biorę 100 PLN, podejrzewam że u Ciebie podobnie kasują. Maksymalnie godzina roboty.
kluczyk nie jest do otwierania drzwi
Oczywiscie ze miał taki przypadek setki razy. Podłaczyc normalne urządzenie diagnostyczne,zrobic diagnoze sterownika AIRBAG a nie ECU bo tam nic nie zobaczysz odnosnie poduszek. Odczytać usterki,skasować.Wyłączyc i włączyć zapłon i i ponownie odczytać kody,jeżeli beda błędy aktywne,usunąć powyższe usterki po czym ponownie przeprowadzić diagnoze i po...
żółto szary i zielono czerwony w wiązce wkładki na drzwiach
z kasety zamka do modułu w drzwiach, dalej po CAN. Ja bym zaczął od kaset zamków. Obydwu. Diagnostyka wskazana.
Po lewej stronie kolumny kierowniczej widoczny po ściągnięciu tego dużego plastiku nad nogami kierowcy. Żeby wyciągnąś przełącznik świateł pod którym też jest śróbka trzeba go wcisnąś w pozycji wyłączony i przekręcić na światła pozycyjne i wyciągnąć. Tak pozatym co ci sie dzieje, bo np szybami lusterkami i centralnym sterują pośrednio moduły przy silniczkach...
mam taki problem jak na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=f-uP2Mb7... jak sobie z tym poradzić ??? po ściągnięciu tapicerki gdzie mam szukać gdzie jest zablokowane ??? chyba że się bez sciągania tapicerki da odblokować
Wewnątrz drzwi kierowcy. Tyle razy to już pisano.
Kolega ma oryginalny rozmiar opon. Zwykle tabliczka na słupku po otwarciu drzwi.
Tak wymiana zamka.
Poodpinaj poszczególne drzwi, wejdź w fukcję 008 diagnozy CMK i zobacz gdzie widzi "drzwi otwarte"
Z radia wychodzą 4 kable bo w drzwiach mogą być zwrotnice głośnikowe.
Uszkodzony zamek drzwi , muszę go wymienić.
u mnie był przetarty przewód w gumowym łączniku w drzwiach kierowcy
Znajduje się w zamku
Na dzień dobry to zobacz czy masz dwa stałe plusy na modułach w obu drzwiach drzwiach.
Ale tam masz bezpieczniki oddzielne na każde drzwi, czy nie?
Witam.Mam poważny problem mianowicie w octavii zablokowały sie tylne lewe drzwi.Auto posiada zamek centralny i ele szyby.Nie mogę otworzyć drzwi ani ze środka samochodu ani z zewnątrz.Kiedy steruje pilotem od zamka w tych drzwiach nie słychać żeby pracował silnik.Jak rozebrać zamknięte drzwi?Sprawdzałem przewody które wchodzą do drzwi są ok .Dodam,...
Sprawdź czy przewody w gumowych przelotkach drzwi się czasem nie poprzełamywały.
te mikrowyłaczniki to mamkament całej grupy vw,możesz założyć jakąś własną solidną, estetyczną krańcówkę zewnętrzną ,spiąć ję z przewodem w drzwiach[chyba brązowo-czarny] i masz problem załatwiony na wieki za 5zł i 20min.roboty.
w drzwiach szary/żółty-masa/masa+parametr 180
A czy ostatnio grzebałeś w tych drzwiach?
LUSTERKO 6PIN - podstawowe LUSTERKO 7PIN - dodatkowo ma lampkę "Entry light" Kodowanie modułu w drzwiach na "Entry light" i będzie świecić. ( jeśli hw sterownika drzwi ma na pokładzie mosfet do sterowania i jeśli jest pin w gnieździe :) )
Do wymiany siłownik. Ewentualnie jeszcze wiązka w drzwiach do przepatrzenia.
Nie. Lecą krańcówki, dziesieć tysięcy razy opisywane na forum.
Pierwsze słyszę, żeby sterownik silnika czy immobilizer miały cokolwiek wspólnego ze sterowaniem elektrycznych szyb. W Octavii częstą usterką jest uszkodzona wiązka elektryczna drzwi kierowcy...
Może masz przełączone na ciągłe świecenie e lampie albo poszukaj w module komfortu problemu a czasami w przelotce drzwi - karoseria.
A co już sprawdziłeś? Oprócz rozbierania? Wiązka drzwi cała.
Wyjmij zamek drzwi i zobacz, czy nie pękła w zamku sprężynka. jak pekła, to zamek się nie zamyka i odbija ten metalowy trzpień, na którym jest grzybek.
Trzeba wymontować zamek, rozebrać, i polutować płytkę drukowaną na której są umieszczone mikrostyki (z reguły 4 sztuki). Lutowania mogą wyglądać na dobre, ale te mikrowyłączniki są poddawane częstym naciskom przy każdym otwieraniu i zamykaniu drzwi i cyna puszcza. Typowa usterka w Octaviach.
Połamane przewody w przelotce drzwi.
W Passacie są tylko 2 tak jak piszesz, od modułu w drzwiach do konfortu wszystko leci po canie.
Niewłaściwy włacznik. Inne numery.
diagnostyka jakaś ? Po przeglądzie serwis powinien wręczyć ci wraz z listą przeglądową protokół diagnozy komputerowej - jeden z punktów przeglądówki (chyba że to był tylko przegląd instalacji gazowej)- może masz tam jakieś błędy zapisane w ster drzwi kierowcy lub komforcie ?
Jeśli zamki są takie same jak w passacie to najczęściej przyczyną są zimne luty na płytce drukowanej w zamku w drzwiach
Na 99% uszkodzony jest mikrostyk w drzwiach kierowcy.
Zależy mi na uruchomieniu szyb elektrycznych. Czy to wyłączone immo może być powodem ich nie działania ? Czy po zdjęciu tapicerki drzwi, na złączach sterowników w drzwiach jest zasilanie, masa, CAN ? Czy przekręcając i przytrzymując klucz w zamku drzwi w pozycji "otwórz" jest reakcja szyby ?
Kolego uszkodzonych rzeczy może być kilkanaście . Na początek odłącz klemę i tam wstaw miernik. Poczekaj z 30 min na uśpienie . Zarygluj drzwi ręcznie tak by mieć dostęp do bezpieczników i po kolei je wyciągaj i spr miernik . Może być że nigdzie nie spadnie pobór prądu to wtedy sprawdź przelotkę w klapie i drzwiach .
Nie chodzi mi o sterowanie zamkiem centralnym, tylko o sygnał zamkniętych lub otwartych drzwi.
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Tak mogę sterować szybami z drzwi
Czujniki uderzenia bocznego są zamontowane w drzwiach. W skodach po kilku latach kiepsko wyglądają przewody przechodzące przez przepusty gumowe - drzwi-słupek. Proponuję tam zajrzeć.
Najprawdopodobniej przelotka miedzy drzwiami a słupkiem tam najczęściej jest masakra z przewodzikami.
uszkodzony w zamku mikroprzełącznik ewentualnie wiązka w drzwiach
Zacząć od sprawdzenie wiązki w miejscu gdzie wchodzi w drzwi, zdjąć tapicerkę i sprawdzić siłownik.
Maty grzewcze (ciągłość obwodu, rezystancja) jak i napięcie we wtyczce do sprawdzenia multimetrem. Co do kontrolki otwarcia drzwi - mikrostyki w zamku lub zimne luty na płytce elektrycznej zamka.
Witam z waszych wypowiedzi co do wytłumiania drzwi wynika z tego że na tym forum jest wiele specjalistów w tej dziedzinie . Poszukuję jakiejś osoby z krakowa lub bliskich okolic która by mi pomogła wytłumić drzwi( za opłatą oczywiście )w Skodzie Octavii bo ja jestem totalnie zielony a nie chciałbym nic uszkodzić. Jak ktoś jest zainteresowany proszę...
A jaka ta octavia , jedynka czy dwójka, bo ja mam dwójkę?
na kostkach jest ok nic nie urwane nic nie zasniedziane. wygląda ze prąd nie dochodzi do sterownika w drzwiach
A podaj gdzie w pomiarach te parametry. Kabelki w drzwiach wczoraj sprawdzałem wszystko jest dobre, sprawdziłem miernikiem całą wiązkę od wtyczki w drzwiach.
Główne punkty masowe: Komora silnika -główny pod akumulatorem -w okolicach zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego(w stronę przegrody) Kabina -pod kolumną kierowniczą -w okolicach zawiasów drzwi kierowcy i pasażera Bagażnik Okolice świateł
jaki fundusz?
Mam problem ze zdjęciem tapicerki, drzwi tylne prawe. Skoda Octavia I rocznik 2002. Najwyraźniej trzyma wszystko uchwyt ale jak go zdemontować? Jeśli zdejmę okrycie drzwi to będę miał dojście do mechanizmu i szyby.
czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli? Uszkodzony jest któryś zamek - konkretnie mikrostyk. Bądź trzeba naprawić wiązkę w drzwiach kierowcy.
Rozj...ć kasetę zamka.
Da się naprawić, na 2 tygodnie, miesiąc, pół roku - ćwiczyłem już nie raz i napewno nie ja jeden. Zamek kosztuje 80-100 i ja nie widze większego sensu - lubie spać spokojnie. A i do autora pytanie - czy to on był u mnie dziś z taką samą usterką czy to tylko zbieg okoliczności ? :D
Audi A2 02/1999-> TYLNY PANEL SEAT TOLEDO TYP 1M 1999-2007 drzwi przód i tył SEAT LEON TYP 1M 1999-2006 drzwi przód i tył SEAT CORDOBA 2002-2008 drzwi przód i tył SEAT ALTEA 2004-> drzwi przód i tył SEAT AROSA 1997-2004 drzwi przód i tył SKODA FABIA 2001-> drzwi przód SKODA FABIA II 2007-> drzwi przód i tył SKODA OCTAVIA 2 2004-> drzwi tył SKODA OCTAVIA...
Najpierw go kup za ok 1000zł.
już dobrze wymieniłem panel sterowania w drzwiach bo był od passata
Zdejmij ponownie boczek drzwi i sprawdź czy nadal jest ten sam problem?
Bzdura całkowita z tym deadlockiem.
Przeciągnij oryginalne kable z alarmu, jak zdejmiesz słupek to za nim będziesz miał duże przejście potem lekko do góry i w harmonijkę. Ciągnij 2 kable nie ma różnicy czy ciągniesz 2 czy 1. Weź się za robotę i nie rób z gówna doktoratu.
a zobacz ile prądu bierze po 30min. nadal bierze tyle samo jeśli zamknę na kluczyk to jest ok ale jeśli trzasnę drzwiami i nie przekręcę kluczyka to pobiera prąd.
Wiesz co to jest CAN?, przewody masz podane w linku wyżej. Wydaje Ci się, że opisy są po to, żeby było więcej roboty (rozbieranie drzwi)?
Zgniła wiązka w drzwiach kierowcy.
Elektryczne szyby są? Lampki w każdych drzwiach?
Na siłownik ma iść 12v. Pozdr.
Zamek na 100% do wymiany. Nie ma co mierzyć.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Juz sobie poradzilem - problem był mechaniczny nie elektroniczny /zbyt mocno napieta linka miedzy zamkiem a lkamka zewnetrzna/ Jakby co to teraz juz jestem ekspert o zamkow skody octavii i podobnych z grupy. TEMAT ZAMKNIETY :)
Sprawdź czy folia w drzwiach trzyma. Trzeba zdjąć boczek z drzwi kierowcy. Ewentualnie sprawdziłbym dokładnie uszczelki drzwi. Ktoś z zewnątrz niech polewa auto wodą a Ty patrz w środku skąd płynie....
Witam centralka w lewych drzwiach Skody to wielki bubel i wygląda jak niedorozwinięta Chińska zabawka ,ja po klepnięciu w drzwi zamykałem i otwierałem drzwi bez kluczyka.
jak sie nie mylę to jest w drzwiach kierowcy
Zależy który rok Skody ale tam jest normalna kaseta zamka jak GOLF IV,musisz dostać się od środka poprzez tapicerkę do kasety,nic za bardzo innego nie wymyślisz. Dodano po 53 Przepraszam nie zauwazyłem rocznika auta.
Tak, odrazu chłosta dzieciakowi. Dziecko raczej niczemu nie zawiniło, a uszkodzony jest zamek w drzwiach, które mają problemy z otwarciem.
smollen, sprawdź czy w czasie uruchomienia się samoczynnie alarmu nie masz odryglowanych drzwi.
Witam. Jednak bardzo nietypowe pytanie, ale mając Skode wiem, że w lewo tzn. przeciwnie do ruchu wskazówek zegara sie otwiera, natomiast w prawo zgodnie z ruchem wskazówek zegara się zamyka drzwi kierowcy, pasażera odwrotnie. Tylko nie wiem dlaczego takie pytanie, mogę się domyśleć że kluczyk jest niesymetryczny. Ja mam kluczyk dwustronny symetryczny...
To pewnie moduł komfortu odcina zasilanie na lampki bo ma nieustalony stan jednego z mikroprzełączników któregoś zamka. Ja walczyłem dlugo aż wymieniłem żarówke w lampce drzwi i od tego czasu spokój. Jak masz bład w module komfortu bodajże 953 to to co u mnie.
A skąd pewność że to moduł, a nie wiązka drzwi kierowcy?
Fajnie dzięki sprawdze to.
jakie masz napiecia na can w module drzwi?ile + na tym module? w tych autach potrafi zgnic calkowicie pin w przelotce dokladnie to posprawdzaj
kaseta raczej do wymiany
drzwi masz na lampce,przewod brazowo n iebieski na module komfortu,gdy nie ma centralnego zamka to brazowo zolty w progu przy pedalach,odciecie moze byc niebiesko czerwony w skrzynce bezp,nie pamietam dokl jak jest w tym roczniku,wiec dla bezpieczenstwa tnij np niebiesko zolty(cienki)przy przekazniku oznaczonym jako 109
Gdzie i w czym ten przekaźnik urwany? Pilot sprawny? Dopisany do centralki alarmu/CMK? Z kluczyka działa i poprawnie zamyka wszystkie drzwi?
Witam Sprawdzałeś czy jest zasilanie na tym regulatorze. Dodano po 1 Sprawdź przewody w drzwiach.
Może się okazać, że w drzwiach kierowcy nie zamontowano siłownika. W uboższych wersjach tak się często zdarza. W której skodzie tak było?
Wszystkie impulsy wyłapiesz wyłącznie wewnątrz drzwi kierowcy.
Witam wszystkich Mój problem to centralny zamek- kluczyk wsadzony do drzwi zamyka wszystkie -ale otwiera tylko przednie.Żeby otworzyc tylnie trzeba albo klameczką w środku albo przyciskiem. Dlaczego tak jest? Szukałem odpowiedzi w instrukcji ale mam tylko po czesku i angielsku ;-)). dzieki z góry za pomoc. Skoda octavia 2006 1.6
drzwi skoda octavia skoda otwiera drzwi octavia skoda octavia drzwi prawa
wyjście trybu awaryjnego pomarańczowy kółko komin pieca gazowego
pralka electrolux inwerter pralka electrolux inwerter
Obudowa bębna pralki Mastercook PDF 1066 - naprawa i problemy Komputer wyłącza się po podłączeniu karty graficznej