Jest u mechanika, dam znać jak mechanik się odezwie.
Zobacz sobie jak przeprowadzić adaptację przepustnicy tu masz instrukcję: http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id... Nie robiłem tego ale od kolegi mechanika wiem, że działa.
w tym silniku nie są potrzebne specjalistyczne przyrządy czego nie można powiedziec o pewnej wiedzy z zakresu mechaniki
A wcześniej wkręcał się do końca? Sporo aut ma ogranicznik obrotów na postoju. Jeśli poza tym wszystko działa normalnie i nie ma błędów w sterowniku to nie widzę powodów do ingerencji mechanika.
Sugeruję podjechać do dobrego mechanika w celu sprawdzenia zaworu EGR.
Wlasnie myślałem nad nowym zamkiem. Tylko jak byś jeszcze mógł mi kolego powiedzieć czy z wymiana samemu bedzie jakiś problem czy lepiej jechać do mechanika.
Trzeci lub więcej temat o tym samym - może jednak trzeba oddać do mechanika?
To zamykam wątek a auto do mechanika.
Problem w tym, ze nie mam czasu na szukanie kolejnego mechanika...
Zmienić mechanika na początek.
Nie odróżniasz pompy ABS od pompy hamulcowej, więc lepiej zaprowadź auto do mechanika.
Kontrolka braku ciśnienia oleju nie jest defacto miernikiem a jedynie pełni funkcję alarmową sygnalizując zbyt niskie ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka. Z najważniejszych to uszkodzenie czujnika ciśnienia albo brak ciśnienia. To drugie bardziej nieprzyjemne. Radziłbym odwiedzić mechanika, który zmierzy ciśnienie oleju i zawęzi obszar poszukiwań.
Zamykam temat. Sąsiad dał auto gdzieś do mechanika.
po tej wymianie Być może coś niedokręcone ,coś spieprzone . Na forum tego nie osłuchają. Jedź do innego mechanika to coś znajdzie.
Wkładanie większych bezpieczników może sie źle skończyć. Samochód do mechanika.
Ok, rozumiem. Podjadę do mechanika i zapytam, gdzie mogę to zrobić.
macie jakieś inne propozycje?? Odwiedzić mechanika.
Dziękuję. Rano włączyłem zapłon i się naprawiło dopuki nie zapaliłem samochodu 😊 Dodano po 1 Dziękuję za pomoc. Niedzielna wizyta u mechanika😋
Myślałem wczoraj o przełożeniu przewodów w cewce, ale jest tam średni dostęp bez demontażu pompy powietrza i w sumie nie wiem od której strony liczyć te cylindry. Druga sprawa to brak czasu, mogę coś tylko podłubać po pracy około 17, a tu zaraz niestety się ciemno robi. Zostawię to już mechanikowi. Przynajmniej teraz problem nie wygląda na bardzo skomplikowany....
Sprawdzane było przez psikanie po ssącym i nie było zmiany obrotów, a za ten przepływomierz się wezmę jak będę u kumpla mechanika to mi Vagiem sprawdzi.
Pytanie brzmi, czy to jest normalne, czy mam udać się do mechanika Odp.brzmi- normalne.
Witam, przymierzam się do wymiany wałka rozrządu w Octavii 2 silnik 1.9 tdi, 105 km, kod silnika BJB. Krótkie pytanie - czy wałek składany jest z dużym kołem zębatym pływająco czy jest może na klinie ? Lepsze wyjście podjedź do mechanika Tylko żeby nie był wymieniaczem tylko mechanikiem
Witam nie działają mi zegary analogowe w Skoda Octavia 1,9 TDI Kupiłem auto tydzień temu i zegary raz mi działaja raz nie. Wie ktoś może jak to naprawić? Można prosić o namiary do mechanika który mi to naprawi najlepiej we Wrocławiu lub okolicach. Z góry dziękuje za pomoc
Odma wymieniona , oddzielacz oleju , filterek na pokrywie zaworów nic nie pomogło / oddany do mechanika silnik sie rozbiera zobaczymy co w trawie piszczy.
Auto wylądowało u mechanika przyczyną była sprężarka klimatyzacji. Po wymianie wszystko działa jak było. Dziękuję wszystkim za pomoc
Wg mechanika musi być taki sam modułu jak na zdjęciu. Chętnie taki kupię w dobrej cenie.
P2138 korelacja sygnałów pedału przyspieszenia - bezwzglednie do przeglądu wiązka ECU. Wiecej do tego mechanika na elektronike już nie jedź.
Popraw opis bo nic nie idzie zrozumieć , oprócz tego że auto nie jedzie. Na filmie nie widać żadnego wycieku. To że nie jedzie może być winne sprzegło lub skrzynia. Sam nie naprawisz , oddaj do mechanika.
ok dzięki wielkie za info.Auto jest u mechanika pod kompem zobaczymy co tam będzie.
Na Long-Life tylko komputerem, ale nie musi być w serwisie może być VCDS. Dodano po 1 Specjalizacja "mechanika samochodowa" od kiedy?
Do dnia dzisiejszego nie udało się znaleźć innego rozwiązania problemu, jak tylko wymiana alarmu na nowy przy najbliższej wizycie u mechanika. :cry:
To po co wymieniałeś tyle rzeczy? Vag na początek i odczyt błędów. Wiesz u mnie też jest sporo roboty, ale samochody wszystkie naprawiam. Dzień lub dwa i fachowiec naprawi. Oddaj do mechanika to zaoszczędzisz.
Ja bym zaczął jeszcze raz od poduszek pod silnikiem - bo wszystko na to wskazuje. Piszesz że mechanik już sprawdzał poduszki i są ok , podjedź do innego mechanika niech potwierdzi diagnozę pierwszego mechanika , zobaczysz co Ci powie.
A przebieg też ok?! ;) Auto sprowadzone z DE, tam było kupione, od 2015 w PL, od 2019 ma je ten sprzedawca. Jak kupione w DE to przebieg nie dziwi, tym bardziej że jeździł nim głównie do DE do pracy. Powiedział że cena jest śmieszna, nie zejdzie niżej i może dać nr do mechanika który mu wszystko robił :-D Ale 100% nie handlarz. Ciekawe jak mechatronika...
koszta a4 opisanej powyżej zatrzymały się na 2700zł bez roboty ale nie wiesz czy u Ciebie jest to samo i pytanie czy sam czujesz się na siłach czy będziesz to dawał do mechanika a nie do "rzeźnika"...
On odpala, na załączonym filmiku 3 strzał był już skuteczny a co drugi dzień bierze na raz bez większego zająknięcia nawet na mrozie. Będę dziś u mechanika spytam o powyższe błędy.
Niestety wizyta u mechanika i nie tylko skasowanie błędu lecz również pomiar ciśnienia w układzie smarowania, jeżeli wszystko będzie ok. to wymiana oleju i filtra.
Nieszczelny układ podciśnień. Nie działa zawór zamkniętego obiegu powietrza. Prawdopodobnie zakłócenia w działaniu zaworu sterującego turbiną lub uszkodzona gruszka od turbo, potrzebujesz mechanika z Vagiem i wiedzą.
Z opisu wynika, że masz zwichrowaną tarcze lub docisk, lub sam dwu mas jest uszkodzony, trzeba zdjąć skrzynie biegów i zweryfikować, ewentualnie podjechać do mechanika, niech się przejedzie i wypowie.
To napięcie 13.3 V to tak trochę skromnie powinno być około 14 do 14.4. Kąt wtrysku,dawka rozruchowa,do sprawdzenia i ten egr też. Proponuje wizytę u mechanika na diagnozę komputerową. Napisz jaki to silnik kod najlepiej podaj.
Zmień mechanika, i zamiast jechać na spr. błędów jedź do polecanych w okolicy mechaników na porządną diagnostykę.
Witam, Temat może już poruszany ale proszę o pomoc. Mam problem z silnikiem w Skodzie Octavi z 2007 1.9 DTI 105 km. Wsiadam do samochodu a tu niespodzianka silnik nie odpala, po chwili odpala w trybie awaryjnym pojawia się błąd P0726 (obwód wejściowy prędkości silnika górny limit RPM przekroczony) W trybie awaryjny, nie działa obrotomierz zapala się...
Witam, jest tak że jak kilkanaście razy przekręce kluczykiem to za którymś razem załączy się grzanie świec i odpali poza tym jak przekręcam to nie zapala się symbol grzania świec i nie darady odpalić . Auto kręci ale nie odpala ( brak grzania świec ). Czytałem na forach że to może być zimny lut na właśnie przekaźniku chyba 109 ale nie wiadomo czy to...
Jak zaszumiał rozrząd, to masz po zaworach. Zaholuj auto do mechanika - przed ponowną próbą uruchomienia silnika.
Kolego Jarosław z innych twoich postów jasno wynika że nie jesteś mechanikiem. Zgłoś się do mechanika ze swoimi kłopotami. Rób to co potrafisz.
Jeśli chcesz to robić samemu to podeślę schematy i będziesz mógł sam przeanalizować połączenia. Zaczyna się od najprostszych elementów, na początek włącznik potem manetkę a na końcu kostkę stacyjki Możesz podesłać to popatrze :) Dodano po 6 Aby się dobrze zrozumieć. Rozumiem, że to jest przełącznik zespolony tak? [img]https://2.allegroimg.com/s512/0193d...
Witam, mam problem z moją Skodą. Polega on na tym, że w mokre dni, gdy jest wysoka wilgotność załącza się wentylator na pełnych obrotach. Byłem u mechanika - pełna diagnostyka i zero błędów. Kable w okolicy wentylatora też OK.
To się dzieje przy 1/4 zbiornika paliwa To jakim cudem? mnoży ci sie paliwo? Panie cuda, cuda :) Masz przy wlewie coś przytkane i jak już pisali powrót podłączony do odpowietrzenia, stąd paliwo przy korku nie zdąży spłynąć do zbiornika (przytkane coś) i wylewa sie korkiem. Może idź do jakiegoś ogarniętego mechanika zanim sobie zrobisz krzywdę? niech...
Ciśnienie oleju sprawdzą w sie w VW na zimnym i ciepłym oleju. na biegi jałowym i przy 2000 obr./min Tak samo sprawdza się maksymalna wartość ciśnienia dając wysokie obroty silnika, również na zimnym i ciepłym oleju. Jak mechanik o tym nie wie, to zmienić mechanika. Pomijam już dobrze wyskalowany manometr ....
a jednak nie :( nie mam pojęcia co jest? raz lepiej raz gorzej ,jak gorzej ciągnie to aż czuć na drążku zmiany biegów drgania, jakby silnik chodził całkiem inaczej , już sam nie wiem może jakiś przekaźnik czy co? jak odbierałem auto od mechanika mówił że ciśnienie doładowania jest ok, pomocy
Witam. Posiadam Skodę Octavię 1.9 SDI z 2002 roku i ostatnio pojawił się pewien problem. Bardzo szybko rozładowywuje mi się akumulator. Przykładowo: - Miałem rano pilny wyjazd, ale auto nie chciało zapalić, podłączyłem więc akumulator pod prostownik i naładowałem go, - tego samego dnia wieczorem włączyłem w niej radio na mniej więcej 2h. Włączone było...
dzieki dzisiaj chyba juz nie zdarze ale wczesniej ogladalem tak mniej wiecej i przewody byly raczej w porzadku jutro jade do mechanika na jakas diagnostyke komputerowa zobaczymy co wykryje
To na 90% pompa rotacyjna. Jak nic się nie stało to się nie przejmować. Jedynie dopóki nie wypali mieszaniny, to nie bić rekordów prędkości. Jak to była mieszanina w stylu do 30% benzyny, to pompa, czy wtryski raczej nie ucierpią prędzej sam silnik, ale w tej chwili to najwyżej dolać do pełna ON i czas pokaże. Jeśli coś zaczęłoby się dziać to nie męczyć...
Stary , jesteś nadpobudliwy , zostaw radio w spokoju , jest dobrze. Nie jedź już więcej do tego mechanika. Powołam się na "klasyka" - jaki program diagnostyczny widzi zwarcie głośników?
Skoda stoi u mechanika. Prawdopodobnie jest zły czujnik. W 1999 r były 2 rodzaje czujników.Moja skoda jest z pażdziernika 1999 i podobno zamontowany jest nie właściwy czujnik.
kupiłem używaną za 150 zł. wczoraj byłem u kolejnego mechanika, skasował błędy, przejechałem 50 km i znowu to samo. Jadę dzisiaj do aso może oni pomogą.
Sens zakupu będzie wtedy kiedy sam bedziesz ją bedziesz remontował i nie potrzebujesz auta na już. Cena jest dość niska. 6000 + 2500 silnik + 500 zł skrzynia + 1000zł naprawy blacharskie = 10000 zł. Cena rynkowa tego rocznika 10 - 16 tyś. To auto znasz na wylot od handlarza nie wiadomo co kupisz. Na pewno będzie ładne, odmalowane i sprawne gotowe do...
A Mogę się dowiedzieć gdzie to mogę zrobić ? W salonie Skody ? czy u zwykłego mechanika ( jak u zwykłego to czy gwarancja samochodu nie zniknie ) A ile przyciski na kierownicy kosztuja ?
Może Ci świece nie grzeją bo są stare? Pomyśl nad zmianą mechanika skoro problem jest a on tylko pod vaga podpiął i rozłożył ręce.
a powiedz mi jakie to może mieć znaczenie?? Podstaw mechaniki możesz się nauczyć.. Wkręca się czy nie ?
chyba czas zmienić mechanika. mówi ze haldex jest z przodu :( i ze niema tam filtra a to ze huczy to dyferencja
Ocynk to nie wszystko, ważniejsza jest mechanika moim zdaniem Pozdr Dodano po 45 Ocynk to nie wszystko, ważniejsza jest mechanika moim zdaniem Pozdr
Jedz kolego do mechanika, bo sam tego nie ogarniesz. Pytasz o takie proste rzeczy, a tu jeszcze czeka Cie ocena geometri i regulacja gruszki.
Dziś byłem u mechanika i podłączył VCDS moduł komfortu nie pokazuje żadnego błędów . Tę wkładkę zamka podmieniałem na inną używaną ale może też była walnięta.
A w ilu % jesteś przekonany, że to właśnie czujnik padł ? Dodam, że jak mi się udało odpalić to chodziła bezproblemowo aż do wyłączenia zapłonu, potem już nic się nie dało zrobic. Da się jakos sprawdzić czy czujnik jest sprawny ? Niestety jestem żółtodziobem w tej sytuacji, z miłą chęcią oddałbym do mechanika, lecz u mnie w miasteczku jest taki co więcej...
Podłącz pod komputer powinno pokazać błąd, jeżeli nie zrób z komputera nastawy klap. Jeżeli to nie pomoże to trzeba rozbierać, a jest przy tym trochę zabawy. Jeżeli tego nie robiłeś radzę oddać do dobrego mechanika łatwo połamać plastiki. Ale najpierw podłącz pod komputer.
niestety nie wiem gdzie to dodać. Bo nie mam pojęcia czy to mechanika czy elektryka pojazdu. Oddaj do elektryka bo na 100% przyczyna leży po stronie elektronicznej pojazdu.
Na razie chciałbym się czegokolwiek dowiedzieć o tej usterce, zanim pójdę z tym do mechanika. A jeszcze co do tych pomiarów to wrzuciłem tylko te co na screenie ponieważ reszta była w normie.
Podjedź do jakiegoś mechanika żeby to osłuchał , czy to turbina czy jakieś nieszczelności ,, no i popraw błędy w pisowni bo nie da się tego normalnie czytać ..
Przekaźnik nowy założony Bosch Prędzej założyłem używany i tak samo Nowy za 60 zł i to zamo czyli może być całą skrzynka bezpieczników Wiązka pod skrzynką i pod Aku była sprawdzana i ok Nawet pompę paliwa wymieniłem bo gdzieś znalazłem że może za mało pompować Dodano po 4 Ogólnie to ona w ogóle żadnych błędów nie pokazuje tak jakby wszystko było okej...
Okazało sie ze był rozciagniety łańcuch rozrzadu. koszt ok 1900 wraz z wymiana oleju. Skodzinka już smiga :) Dodano po 2 Auto trafiło do mechanika wymienił rozrząd i teraz Skodzinka śmiga. Koszt ok 2000 zł
Moim zdaniem tylko rozklepanie jej od spodu Wiesz jaki jest tam dziadowski dostęp do samych świec? Trzeba odkręcić trochę gratów i dopiero masz jako tako miejsce. Zdjęcie głowicy nie wchodzi w grę, a nie będę oddawał auta dla mechanika aby świece z przewodami wymienił.
Pojechałem z tym do mechanika ten stwierdził że uszkodzeniu legł moduł komfortu i chyba miał rację bo auto naprawił na drugi dzień.Temat zamykam.
Ciśnienie w gruszce trzyma, także jest szczelna. Mechanik kazał wymienić gruszkę turbiny i powinno pomóc ale chcę uzyskać pewności gdyż nie chcę wymieniać różnych rzeczy po kolei. I trzeba było mechanika słuchać, znał się na rzeczy.
Sprawdził turbinę niby coś się nie załącza, A to tam jest jakiś włącznik/wyłącznik turbiny? Jedź do prawdziwego mechanika, bo póki co to u niego nie byłeś. Po objawach, to możesz mieć zatarty tłoczek przestawiacza kąta.
Witam, chciałem się zapytać czy jest jakaś różnica w objawach jak jest uszkodzony łącznik stabilizatora a sworzeń. Czy objawy są podobne czy inne? Jeżeli mam uszkodzony łącznik to by pukał cały czas na dziurach czy tylko w określonych warunkach? Bo na dziurach mi puka jedna strona jak kolo wpada w dziurę a jak przejadę na chopce cała osią to nic nie...
Ok, a jeśli decyzja padnie na serwis, to uważacie, że wystarczy samo przeczyszczenie styków manetki i przewodów, czy wymiana raczej? Pytam, bo muszę wiedzieć na co się nastawić u mechanika żeby uniknąć przepłacania jeśli to sama konserwacja i rozebranie, to nie będę musiał dopłacać za nową manetkę.
Jutro zaciągnę ją do mechanika i zobaczymy. Czyli lepiej nowy silnik czy pakować się w remont obecnego? A może ktoś by polecił sprawdzonego "dilera" części używanych :cry:
Witam! Więc z powodów osobistych moje auto - Skoda Octavia 1.6 101KM, 2001 rok - stało na zewnątrz przez 3 miesiące pod blokiem nie odpalane - w mrozie. Zbiornik gazu pusty, zbiornik paliwa - na rezerwie ( bardzo mało ). Ręczny zaciągniety był niestety również. Boję się odpalać auto po takim czasie - nie wiem co może się stać, dlatego że jestem trochę...
A może tak od początku? 1- termostat 2- termowłacznik wentylatorów 3- wentylatory 4- korek 5- test na co2 6- Podjechać do polecanego mechanika na diagnozę układu chłodzenia. A i wirnik w pompie wody sprawdzić czy się nie obluzował.
Dymomierzem nie sprawdzałem ani komputerem u mechanika - dziś Sylwester i jakoś nikt nie chciał zarobić :). Ale od czego sąsiada się ma. On miał płytkę i kabelek od Polski Vag 2.5 (zgodny z VAG 1551) a ja laptopa. Sprawdziliśmy nim Skodę, wyniki i opis błędów w załączniku. I co wnioskujecie Panowie? Od czego zacząć? Czyścić przepustnicę czy od czego...
Dzięki Panowie, w środę napisze co z autem bo dopiero wtedy mogę jechać do mechanika zobaczymy co zrobi i jak auto będzie chodziło. Mam nadzieje że problem zniknie i nie wydam przy tym za wiele
ok dzieki za info, jutro sprawdze to u mechanika tj. ta gruszke i moze bedzie mial wakuometr to sprawdzi podcisnienia przed N75 Dodano po 18
W poniedziałek wyślę zdjecia Dodano po 7 Ja to dałem do mechanika któremu ufam w 100% regenerację glowicy robił tgz szklorz w Goleszowie a turbiny ktoś w Warszawie dwie puszczały..,jedna z innego miejsca wszystkie trzy do dupy odma sprawdzona przy pierwszej wszystko ok.
Skoda Octavia 2014 rok 1.6 Diesel. Po około 40 km od odpalenia samochodu, zaczęła świecić się kontrolka świec żarowych. Silnik stracił moc a po zjeździe na pobocze, nie chciał już odpalić. Cały czas świeciła się kontrolka świec żarowych. Po kilku godzinach, samochód odpalił bez problemu. Zostały wymienione filtry i olej, ale pierwszy mechanik nie był...
Przechodziłem to samo, wybrałem regenerację. Ale jesli moge polecić to w zakładzie do którego odstawisz auto, zdemontują, następnie zregenerują i zamontują z powrotem. Poczekasz 4-5 godzin i masz zrobione. Za demontaż i montaż biorą 50-100zł. Żaden mechanik za tyle tego nie zrobi, a potem jak coś nie halo to będą zganiać na mechanika że źle coś założył....
Witam wszystkich. Borykam się z problemem z moją Skodą Octavią 1.9 TDI AHF 110KM. Aktualnie samochód stoi już tydzień w warsztacie, ale mechanik nie ma pojęcia, co się dzieje. Opiszę problem, jaki występuje w aucie. Podczas gdy byłem w trasie, zaczęło coś delikatnie stukukać ze strony od kierowcy, dźwięk podobny jakby urwał się chlapacz bądź osłona...
Czy jak nie pali to zaświeca się lampka od świec żarowych? dopiero na środę mam mechanika, a dzisiaj znowu nie odpalil po krótkiej jeździe. Zwróciłem uwage na tą świecę żarową i faktycznie nie zapalila się, poczekałem kilka minut i zapaliła sie.
Koledzy mają rację bez wiedzy i sprzętu marnujesz czas daj zarobić dobremu mechanikowi
Witam Czeka mnie zakup samochodu. Mam przeznaczone na ten cel do 20000zł. (+ubezpiezcenie) Chcę żeby auto: * mało paliło (5-6 litrów na trasie) * cicho w środku (moja dziewczyna chce słuchać muzyki bez zakłuceń ) * buda sedan, hatchback, kombi (w ostateczności) * wytrzymały silnik (ma pojeździć jeszcze kilka lat) * nie gnijąca blacharka (pełny ocynk)...
Autko odebrane parę dni temu. Testowane. Jeździ, odpala bez problemu. Werdykt mechanika - Nastawnik pompy paliwowej, w efekcie wymienił całą pompę na inną, używaną. Działa puki co z nowym czujnikiem położenia wału. Przy okazji mam sprawdzone połowę elektryki w aucie.
Jak będziesz u mechanika odepnij co kolwiek z osprzętu silnika i zobacz czy sterownik rejestruje błąd, bo przy pracujących wentylatorach powinien być błąd, jeśli są uszkodzone, jeśli błędu brak, trzeba szukać w parametrach temperatur silnika oraz ciśnienia w klimatyzacji. Auto ma lub miało DPF?
Temat jeszcze niestety nie jest rozwiązany. Wymieniono parownik z reduktorem. Okazuje się, że to nie wina parownika. Dodatkowo sprawdzono wtryski, zdjąłem wężyki i wkładałem je do szklanki z wodą-zero bąbelek w wodzie. Dzisiaj odstawiłem auto do mechanika. Sprawdził auto, czy aby go nie oszukałem. Przy chłodnym silniku, wchodził na obroty 400obr/minutę,...
Auto skręcone przez mechanika. Po zmontowaniu auta w Delphi pokazało błędy: https://postimg.cc/vg00GfwL Wcześniej nie było żadnych oprócz ostatniego. W pierwszym z tego co wiem trzeba wymienić moduł do turbo pod maską, który już mam. Kwestia tego, że tam są dwa identyczne i jeszcze nie wiem który. W ostatnim chodzi o czujnik świateł stopu pod pedałem,...
Niestety nie rozwiązałem problemu jeszcze. Na dole chłodnicy po prawej stronie znalazłem czujnik dwupinowy wpinany na zawleczke (nie moge go nigdzie w sklepach internetowych znalezc , są wkrecane) .Po wyjęciu z niego wtyczki wentylator pracuje dalej. Szukam sam ponieważ jestem w Anglii i mam utrudniony dostęp do dobrego mechanika. Pozostał jeszcze ten...
Dokładnie , obejżyj auto od spodu i ogólnie , zobacz też od strony mechaniki , jeżeli auto sprawne i zadbane , a ojciec ci zrobi po kosztach te progi to moim zdaniem warto. Sam koszt wymiany progów z pomalowaniem w kolor to około 4 tyś. Aha jak silnik o kodzie BXE to miska w dół i sprawdzić stan panewek.
(at)carrot Dioda podczas kręcenia kiedy auto nie chce odpalić miga. Wychodzi w takim razie, że to cewka. Czy to potwierdza w 100%, że to ta cewka? Auto coraz częściej nie chce odpalić, a wczoraj to mi już sam zgasł jak stojąc w korku próbowałem ruszyć. Do autora: znajdź w okolicy dzielnego człowieka z dwukanałowym oscyloskopem. To pozwoli sprawdzić...
Niestety BRC nie udostępnia już programów do kalibracji i diagnostyki wszystkim. Tylko autoryzowany serwis BRC (po kursie) ma dostęp do programu diagnostycznego. Żaden argument, na witrynie CCY czy Projekt-Tech, można pobrać większość starszych programów, wymaga jedynie rejestracji (albo i nie). A jeśli nie one to inne chomiki. Jedyne co może powstrzymać...
Witam mam następujący problem. Moja Skoda ma problemy z odpalaniem ( wydaje mi się że problem nasila się podczas wilgoci na dworze). Auto było już u mechanika, został wymieniony filtr paliwa, jak się okazało nie słusznie. Paliwo nie zamarza, świece są dobre, filtr paliwa nowy, na nowym aku tez bez zmian. Auto kręci aż miło ale nic poza tym. Tydzień...
a nie poluzowana przy silniku Jedna może być poluzowana ta co trzyma z przodu, ale ona mogła nie uszkodzić jeszcze gwintu. Był na oględzinach mechanik znajomy z serwisu skody, mówił, że kłopotliwa może byc ta śruba u dołu łapy, bo tam jest mało materiału ( możliwe, że materiał ten bedzie ukruszony), jak bedzie wyrwana to tylko by łapa trzymała na górnych...
zegary skoda octavia skoda octavia światła skoda obroty octavia
pralka whirlpool słabo wiruje xantia regulator prąd bramki tyrystora
Korekta dmuchawy przy spiekach: ustawienia na minus czy plus? Schemat elektryczny VW T4 2.5 TDI AVC - sterownik silnika