... trzeba dać obejme tłumika bo stara już niedługo może pójść ... Jeśli przerdzewiała już blacha tłumika przy pręcie fi10 z którego zrobione jest podwieszenie (hak), to prościej jest wymienić od razu cały tłumik. Przynajmniej nie będzie kłopotu w niedalekiej przyszłości.
Objawy i brak ciśnienia na 2 cylindrze kwalifikują silnik do naprawy. Nie możesz dłużej z tym jeździć. Jedź do zaufanego mechanika niech określi koszty naprawy i ty sama musisz zdecydować czy warto . Druga opcja kupić cały silnik , te co masz są dość tanie ale to trochę kupowanie w ciemno bo nie wiadomo w jakim stanie bierzesz silnik.
Brak ciśnienia oleju lub uszkodzenie czujnika oleju. Sprawdź poziom oleju a najlepiej oddaj do mechanika
Mimo diagnozy i zaproponowanej przez mechanika wymiany tylnej belki przy stanie licznika 145 tys. km, problem się utrzymywał. Diagnozy w tym przypadku nie było żadnej. Bo, nie wiadomo jak został opisany błąd ,czy usterka obwodu czy sygnału a to cholernie ważne. Po drugie nie było, a nawet pewnie nie zostało zaproponowane sprawdzenie sygnału na wykresie...
Tak jak ci kolega szymitsu21 napisał na początku , to że sonda pokazuje za bogato , nie musi oznaczać że to jej wina. Gdybyś posiadał narzędzia niezbędne do diagnostyki to moglibyśmy kontynuować. W twoim przypadku musisz się zdać na mechanika , który powinien wiedzieć jak się do tego tematu zabrać.
Mechanik mnie straszy że to mogą być początki wypalonych pompo wtrysków i koszta są straszne Zmień mechanika i niech ten zmieniony odczyta dlaczego pali się kontrolka.
Najlepiej znależć garażowego mechanika pasjonata, który by wymienił w obecnym silniku pierścienie, nie był by wtedy to duży koszt. W tym silniku żaden pasjonat pierścieni nie wymieni. To jednorazówka. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Zastrzegam się, że nie jestem mechanikiem samochodowym. Jednak Fabię I 1.4 16V użytkowałem przez ponad 14 lat i miałem okazję "obserwować" jej systematyczne zużycie. Poza tym od dwóch dni nikt nie pospieszył Ci z pomocą. Jeśli samodzielnie nie zmieniałeś ustawień sterowników to są bardzo niewielkie szanse na to, że zmieniły się one "same z siebie"....
1. Rozumiem że w świetle filmu nadal mogę dojechać do mechanika bez obaw o zatarcie układu maglownicy Jedź spokojnie. Czy nie sądzicie że gdyby była to awaria stricte pompy nie pracowała by ona w ogóle? Pompa składa się z pompy "mechanicznej" i elektroniki sterującej. Może wariować elektronika lub czujnik skrętu, cokolwiek można będzie powiedzieć po...
Prowadzić do czyszczenia przepustnicy do mechanika czy jest to na tyle łatwy problem ze rozwiąże go sam ,a z odlotem sobie poradzę
Proponuję zatem od... zmiany mechanika ;)
Ja również się podepnę do wypowiedzi. Posiadam skodę Fabię comfort 2000 rocznik, silnik 1.4mpi. Miesiąc temu wymieniłam zbiorniczek płynu chłodzącego, a jakieś dwa tygodnie temu odebrałam go od mechanika i było robione w nim: wymiana rozrządu, oleju i filtrów, czyszczenia układu chłodzenia. Mój problem polega na tym, że od trzech dni zaczęło się robić...
witam nawiązując do pompy. oddałem samochód do naprawy ,miał mi tylko wymienić tuleje. samochód stał na mrozie bo mechanika nie było czekałem na powrót mechanika i po naprawie ucieszony jechałem i ciężko mi się skręcało to juz się nacieszyłem samochód nastepnego dnia znowu u mechanika. mechanik jedzie i stwierdza że mam brak wspomagania jadąc do przodu...
Cześć kolego, Dziękuję za odpowiedź i powiadomienie mnie. Mój zaczął to robić ponownie teraz, gdy temperatury w nocy zaczęły spadać. Myślę, że będę musiał zostawić to u mechanika na noc i poprosić go, żeby rzucił na to okiem z samego rana, ponieważ zdarza się to tylko bardzo wcześnie rano. Zaczynam pracę o 04:50! Jeśli uda mi się to u niego zarezerwować...
Świece wymienione i 2 z 3 cewek. Dzięki, to trzeba znaleźć dobrego mechanika teraz, który to ogarnie.
Co prawda inna marka ale miałem taki efekt po grzebaniu mechanika przy przewodach paliwowych. Wymieniłem gumowe oringi na przewodach powrotu paliwa bo straciły elastyczność i jak mechanik demontował i montował to się dwa uszkodziły. Uszkodzenie po stronie wysokiego ciśnienia to byś raczej widział. Miałem kiedyś niewidoczną gołym okiem dziurkę w rurce...
Długo mnie nie było, ale miałem ważne zajęcia... Wracam do tematu podwyższonych obrotów. Sprawdziłem za pomocą VCDS adaptację przepustnicy( to w tej wersji silnika/sterownika trwa tylko ok 3 sekundy !), jednak to nic nie dało, dalej obroty jałowe utrzymują się najczęsciej w okolicach 1000rpm. Sprawdziłem blok pomiarowy - VCDS wskazuje ok. 945-955rpm...
Witam, u mnie po wymianie tego zaworka problem dalej występuje. Silnik 1.4 16V MPI (CCGB) + LPG. Wymieniłem też: czujnik temp cieczy chłodzącej, czyściłem przepustnice, ciśnienie paliwa wg mechanika w normie, akumulator nowy (z innego powodu) ale też się ktoś "czepiał", świece nowe - NGK. Odłączany LPG bo mechanik twierdził że to może gaz dostaje się...
Skoda Fabia 2 zwarcie czujnika temperatury zewnętrznej Proszę o pomoc mam zwarcie w aucie i nie mogę dojść gdzie podpięty komputer pod auto pokazuję zwarcie plusa z masą anteny zewnętrznej Byłem u mechanika i rozłożył ręce miał ktoś w fabia z tym problem nowy akumulator wytrzymuje dzień i rozładowuje do zera
Witam. Temat ma już kilka lat, ale u mnie ostatnio pojawiły się podobne objawy po standardowej wizycie u mechanika w celu wymiany oleju, filtrów i świec... Też 1.2HTP z gazem (Lovato), ale problem występuje tylko na benzynie, gdy silnik jest zimny, a na dworze min. 18 stopni. Obroty wzrastają do około 1200 i wtedy jest problem. Podjechałem do mechanika,...
Wypaliło zawór na drugim cylindrze i chodziła dłuższy czas na dwóch . Aż w końcu nie było ciśnienia na żadnym . Po rozebraniu u mechanika samochodowego okazało się że głowica jest tak wyrobiona że się nie nadaje nawet do zregenerowania to raz a dwa powiedział że silnik został przytarty chociaż nie wiem jakim sposobem żadna kontrolka od oleju ani nic...
Witam ,mam problem w skodzie fabii 1 1,4 16v mianowicie w czasie jazdy zapala się ASR,ABS działa niby normalnie . Co może być przyczyną. Dzięki za wszelkie sugestie Trzeba pojechać do mechanika i dać mu zarobić. Mechanik weźmie tester,podłączy ,powie ci o co kaman, i skazuje od ciebie hajs. Tak bo będzie wyglądało.
Wszystko robisz źle. Bo,zależnie od rodzaju testu jaki chcesz przeprowadzić, trzeba zastosować rożne techniki i zalogować konkretne parametry. Więc co chcesz zrobić? . Test sond ? Test katalizatora ?Czy może test wydajności paliwowej jak i MAF (jak występuje) przy WOT? Szukam we własnym zakresie tyle ile mogę, bo może się okazać, że zanim uda mi się...
Dzięki za radę!.. Przewody sprawdzone,suche i nie ma z nimi problemu (jak na dzień dzisiejszy). Przeczyściłem przepustnice..nic ni dało. Ale porada dla tych którzy będą mieli podobny problem. Wymontowałem czujnik położenia wału i dokonałem pomiaru multimetrem rezystancji cewki (tylko 2 przewody). Rezystancja wskazana przez multimetr okazała się być...
Skoda Fabia 1.4 TDI 2015 220000 105km Mam pytanie posiadam Skodę fabie i od jakiegoś czasu bierze olej do tej pory się to nie działo tylko zaczęło po wymianie oleju w lipcu 2023 . Byłem u mechanika i okazało się że w odmie też jest olej z pod korka i bagnetu dymi jak parowóz. Mechanik wymienił olej nalał doktora i kazał obserwować . Co myślicie o tych...
wszystko w samochodzie już działa, podjechałem do znajomego mechanika i rozwiązał mój problem
Temat rozwiązałem z mechanikiem (BTW: bardzo kompetentnego mechanika poznałem): powodem był EGR. Nie działał jak należy i próby manipulacji wokół EGR pokazały, że to jest to. Zalecam wymianę na nowy. My zastanawialiśmy patent gdyż dostęp jest mega trudny. Jestem jednak osobiście za patentem, bo działa, nie rzuca błędami i jest bezproblemowy oraz......
Dla mnie to czarna magia,tam gdzie jeździłem nikt o takich rzeczach nie mówił,albo nie chciał,może za dużo pracy by to pochłonęła albo się nie znają, a głupio jechać do mechanika i mówić mu to co Wy piszecie bo mi powie że jak wiem to niech sobie sam zrobię.a pisze na forum bo kolega miał kiedyś problem z autem i opisał wszystko i znalazł się chłopak...
Odłączyłem 1 kabel dla spokoju z drugiej strony działa normalnie ,jak pójdzie do mechanika dam znać co było problemem
zdecydowałem się na wymiane oleju, nic to nie pomogło, w poniedziałek jadę do mechanika
Za 3 klocki z klimą to nie liczy się już marka, tylko stan utrzymania, to są naprawdę minimalne pieniądze że jeszcze coś jeżdżącego można z klimą wyrwać. Ja bym tego Golfa reanimował w nieskończoność, jak tylko nie jest przegnity jak sito to resztę da się ogarnąć. Popatrz na allegro/olx bo to raczej sprowadzone rzeczy muszą być. PS. Te co miałem, z...
To jest przepiękne, że ludzie wymieniają pokolei przeróżne elementy pod maską, wydają niekiedy na nietrafione naprawy po 500zł albo i więcej a wszystko po to aby nie jechać do złodzieja mechanika i nie płacić mu 100zł za 20 minut usługi, którą jest podłączenie komputera i wykonanie pomiarów tj nie sam odczyt błędów. Ewentualnie zakupienie w internecie...
Poczekam do wtorku co wyjdzie u drugiego mechanika .
Z tego co piszesz - objawy zużytego sprzęgła. Oddaj do mechanika celem weryfikacji , ale raczej jest do wymiany.
Witam. Miałem podobny problem, falujące obroty silnika na biegu jałowym, szarpanie, efekt jak by czasem wypadał jakiś gar przy jeździe, auto oddane do mechanika i ten stwierdził że trzeba na nowo wprowadzić ustawienia do komputera. Ja odebrałem auto po naprawie i miesiąc ok ale po miesiącu znów zaczyna szarpać teraz oddaje go ponownie by to doprowadzili...
Dzień dobry. Jeśli pisze w złym miejscu to bardzo proszę o przeniesienie. Przegladniete różne tematy. J.w pacjentem jest skoda fabia 1.2 12v ( 3 zawory ? ). Od pewnego czasu wyrzucało 2 błędy - jeden odnośnie sondy pierwszej, a drugi o katalizatorze. Sonda wymieniona, w katalizator wkręcony emulator ( tak chyba się to zwie ). Jednak po jakims czasie...
Jest to jakaś filozofia ? czy lepiej auto oddać do mechanika ?? :)
Golf 4 1.9 sdi, polo 1.0 mpi 1.4 mpi 1.7 sdi oby dwa z lpg. Hyundai elantra benzyna z lpg. Dacia Logan 1.4 lpg . 1.5 dci. Laguna 1 1.8 lpg - chyba najmniej Bedzie zgnita. Fiesta 1.3 na łańcuchu lpg Focus 1.4/1.6 lpg diesla nie bierz a tdci to już wogole. Vectra b 1.6 1.8 2.0 lpg - patrz N rdza bo to wielkie ryzyko! Mondeo zderzaki i rdza wysokie ryzyko!...
Proszę wytłumaczcie mi. Niestety podmiana akumulatora nic nie dała, bo check pojawił się znowu ( po podłączeniu miał 13.3 ) . Alternator, coś zżera prąd ? Na co powinnam zwrócić uwagę ? Auto chodzi bez zarzutu, odpala zawsze, nie dymi, nie traci mocy, nie szarpie, nie ma zwiększonego spalania. Coś generuje ten błąd. Zmień mechanika bo ten to ewidentny...
Dimitriew bezpiecznik jest ok ,Kidu chyba masz racje nie słychac silniczka tylko pompke ze spryskiwacza .Taka naprawa to pikus czy raczej nie dotykac i oddac do mechanika ?
Wiesz najlepiej jedz do mechanika na wymianę płynu hamulcowego. Wymieni płyn i odpowietrzy układ. Co Ty sam zrobisz więcej jak zrobiłeś. Nic. A jeszcze urwiesz odpowietrznik znając życie i będzie wiercenie. Jak nie osuszyles zbiorniczka z płynu to nie zapowietrzyłeś pompy. Ale to tylko Ty wiesz alboi nie wiesz.
Jak wyzej, jade do przodu nawet zdarza sie to na autostradzie I zalacza mi sie czujnik cofania, wlaczaja sie wycieraczki (ktorych nie mozna wylaczyc!) Po czym samochod probuje zamknac drzwi automatycznie.. Podczas calego procesu wlacza sie swiatlo cofania! Co to moze byc?? Nie jest to tak ze caly czas tak sie dzieje.. zaczelo sie to trzy DNI temu. Wczoraj...
Zawieź auto do mechanika i niech on zdiagmozuje Ci auto. Zdecydowanie lepsze niż wizyta u mechanika na wymiane filtra.
Wniosek jest prosty - zmień mechanika .
Witam. Wracam do tematu gdyż po pierwsze czuję się zobowiązany wobec tych co brali udział w dyskusji, po drugie że pojawiły się nowe fakty. Mój mechanik nie miał czasu zająć się skodą przez kilka tygodni więc ja nią ciągle jeżdziłem tu i tam testując to wspomaganie. Od czasu kiedy ustąpiły mrozy kontrolka nie zapaliła się ani razu. Wspomaganie działało...
Masz coś luźne i odkręcone. Nic w silniku tylko przy. I u żadnego mechanika z tym nie byłeś. Klepiesz sam na podwórku.
Jutro podjadę do mechanika na komputer i sprawdzę
Kolego moja Fabiana miała podobny problem szarpało nią i gasła. Po wizycie u mechanika i podłączeniu jej pod komputer okazało się, że muszę wymienić sondę lambda. Najpierw wymieniłam świece myśląc, że to pomoże jednak niepotrzebnie. Jak się okazało winę za to ponosił mały przewodzik od podciśnienia, który spadł podczas kiedy Fabia sobie strzeliła.
tak, na obu. Wybieram się do mechanika 27 lipca, ale po wielu przebojach z fachowcami chcę sam być świadomy, co może być przyczyną.
Pewności ci na forum nie damy i tak jedziesz do mechanika
Skoda Fabia I rocznik 2003 od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem silnika ale nie zawsze (akumulator sprawny) Po przekręceniu kluczyka silnik nie może załapać obrotów Wyskoczył także błąd silnika. A wczoraj to nawet pedał gazu nie reagował dopiero po chwili nabrał mocy Chcialbym wiedzieć orientacyjnie co to może być zanim oddam do mechanika
Witam. Posiadam Skodę Fabię trzeciej generacji, rok 2016 silnik 1.4 TDI 105KM. Jak w temacie mam problem z bezpiecznikiem ale zacznę od początku. Pewnego dnia zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych podłączyłem się testerem diagnostycznym i pokazało błąd czujnik przepływu masy powietrza zbyt wysoki sygnał, czyli tzw. przepływomierz wymieniłem na nowy...
Witam, zagazowałem Skodę z 2003 roku, jak w temacie. Podczas odbioru auta od gazownika i rozmowy z mechanikiem dowiedziałem się że mankamentem tych aut po założeniu gazu są częste awarie cewek zapłonowych. Ma to być spowodowane wyższą temperaturą spalania gazu i utlenianiem się świec, co powoduje trudność w przeskoku iskry. Taki stan nadmiernie obciąża...
Zmien mechanika na kumatego gazownika.
... no własnie . Cały łańcuch ma 24 ogniwa . Wszędzie piszą 12 ogniw między znacznikami i tak też ustawiłem , czyli delikatnie koło musiałem okręcić z 14,5 ogniw . Teraz auto nie pali jakby paliwo nie dochodziło ... Dodano po 13 ... zaznaczam iż łańcuch w tym aucie jest drugi raz wymieniany. Pierwszy raz przy 150 tys. u mechanika , a teraz osobiście...
Spoko temat do zamknecia to nie stacyjka tylko rozrusznik jutro samochód jedzie do mechanika
Witam, ostatnio mam taki problem, mianowicie Fabia zaczęła mi dużo palić, gdzieś 12l/100km. Wymieniłem termostat na nowy bo nie pokazywało wogóle temperatury. Pojechałem do mechanika na komputer i powiedział, że jest za uboga mieszanka i może być to sonda lambda. Miał ktoś taki problem, co o tym myślicie?
Pompa to znaczy sama elektronika została właśnie wymieniona u jakiegoś mechanika i wszystko dobrze założone...
Dzięki za odpowiedz. Wiązka nie była na bank robiona od 2011 roku i z tego co zetknąłem kątem oka to tam jest pełno brudu, syfu, zgniłych liści itp. ogarnąłem to ręka ale tych kabli prawie nie widać przez ten syf. Do mechanika pojadę, odczyta kad błędu i zacznie wymieniać po kolei to co mu pokaże komputer więc potrzebuje kogoś z Wrocka kto to sprawdzi...
Jestem przekonany że nic sie nie stało. myśle że nie ma co mechanika po sądach włuczyć :-)
A jakim najlepiej miernikiem to zrobić? Byłem u mechanika to powiedział że drugiej pompy trzeba poszukać i kupić. Stąd te zdjęcia. Nie sprawdzał nic niczym....
Jak zrobisz to dobrze to linka nie może się wysunąć bardziej jak 1 cm bo ją trzyma szczęka dopierająca do bębna. Proste? Nałóż leko bęben na same szczęki i ma być ciasno poruszaj góra dół żeby całą średnica siadło. Ale to wiedza mechanika a nie lamerka. Czemu nie oddasz do warsztatu skoro ci nie idzie?
Może sprzęt mechanika łączy się po CAN a twój sprzęt po k-linie.
Podaj swój maile na PW, mogę udostępnić wersję elektroniczną, jak napisał banan 25: ta książka to jest przetłumaczona z czeskiego a opisane jest w niej troche więcej niż w ksiące którą dają w serwisie dokładnie jest napisane dużo więcej ale daleko jej do starych serwisówek jaką były np. książki o naprawach Wartburga 353 czy telewizora Jowisz gdzie wszystko...
Wczoraj u mechanika żona siedziała w srodku i trzymała 3-3.5 tys. obr. A korek jak sprawdzić? Trzeba planować głowicę?
witam mam problem z skodą fabią 1.4 mpi po każdym odpaleniu zimnym i na ciepłym silniku przez około 1 min niema wolnych obrotów , samochód ładnie odpala ale obroty spadają po 1/2 sekundzie do 0 a gdy trzymam na gazie obroty falują. samochód jeździ od mechanika do mechanika wszyscy nie są w stanie stwierdzić usterki . wymieniona została przepustnica...
... zrobiłem jak podpowiadaliście . Pojechałem do mechanika . Po mieście jadąc nie potrafił podjąć diagnozy , natomiast po wyjeżdzie za miasto i przekroczeniu prędkości 100km/h zaczął dosyć gwałtownie manewrować lewa-prawa i eureka !!! Z perspektywy pasażera wyrażnie odczułem wibracje nasilające się przy ostrych skrętach w prawo a więc lewe łożysko...
Witam, posiadam samochód skoda fabia 1.4 mpi, od dłuższego czasu faluje na obrotach. Oddałem samochód do mechanika który wyczyścił i wyregulował przepustnice, naprawił silnik krokowy. Jakiś czas samochód pochodził dobrze, a potem objawy wróciły. Oddałem samochód do innego mechanika który wymienił wszystkie świece i sondę lambda. Po odebraniu samochodu...
Kolego Waluszx9R U mnie ewidentnie był problem z samoregulatorem - po kilku użyciach hamulca samoregulator klinował się w dolnej pozycji i powodował dociskanie szczęk - każde naciśnięcie pedału "wykorzystywał" do zjechania po kilka ząbków w dół, tak jakby kasował luz (którego nie było). Mechanik zdiagnozował zły wymiar któregoś z elementów, doszlifował...
Byłem u mechanika błędów nie ma porobił nowe ustawienia w kompie auta ,szarpie mniej .
Witam Od dłuższego czasu mam kłopot z mrugającymi światłami w Fabii. Ale może od początku zakupiłem auto ładnych kilka lat temu. zaraz po zakupie zaświeciła się kontrolka od wspomagania, mechanik wymienił czujnik kąta skrętu i wszystko grało przez jakiś czas. Po kilku latach użytkowania auta padła pompa od wspomagania. Już wcześniej pojawiały się kłopoty...
Witam, mam pytania a raczej problem w zeszłym tygodnia dałam samochód do mechanika niby wszystko było ok. Po wizycie zaczeła mi sie palic kontrolka "EPC" i "check engine" jeździć jeździłam niestety w momencie zapalenia kontrolki EPC moja fabia traciła na mocy i nagle zwalniałam a zmiana biegu dodawanie gazu nic nie pomagało musiałam wyłaczyć silnik....
Auto zostało odholowane do mechanika z podejrzeniem uszkodzenia komputera silnika. Mechanik na miejscu podpiął auto pod narzędzie diagnostyczne i stwierdził brak komunikacji z silnikiem. Jeśli problem będzie dotyczył innego podzespołu, dam znać o efektach naprawy.
Witam, Niestety na płycie licznika nie ma, byłem u mechanika rozebrał cały licznik i nic.
jak kopci na niebiesko to znaczy że olej przepala. Mógł zostać przegrzany, zaprowadź do mechanika niech sprawdzi, może uszczelniacze trzonków sparciały? albo po prostu kosmiczny przebieg a oleje syntetyk i półsyntetyk możesz mieszać gorzej mineralny z syntetykiem
Witam . Mój problem ze wspomaganiem rozpoczął się jakieś dwa lata temu i dotyczył najprawdopodobnie czujnika skrętu (migające lampki w samochodzie wada ustępowała po 3min), wadę nie usunąłem bo aż tak mi nie przeszkadzała. Teraz zapaliła mi się kontrolka wspomagania ale wspomaganie było, do czasu, po dwóch dniach wspomaganie padło. Byłem w mechanika...
byłem swego czasu u jednego. rozgrzał auto i powiedział, że nie słychac dwumasy. chyba muszę poszukać jakiegoś innego speca. tylko trafić na jakiegoś mądrego mechanika nie jest tak prosto.
Alleg i zobacz cenę zamka,oczywiście warsztat musi mieć drożej i np z innej hurtowni więc nie krzycz na mechanika że można mieć 59 zł taniej....
Byłaś u mechanika aby oddać auto do naprawy? Czy zażyczyłaś sobie odczytania błędów? że problem jest z mieszanką Michał, możesz mi powiedzieć z czego mieszanką w dieslu jest problem? mój błąd...
Powinieneś napisać " szukam fachowca w Kielcach który naprawi mi samochód".Twoja usterka jest widocznie na tyle skomplikowana, ze normalny wymieniacz sobie z nią nie poradzi. Powinieneś poszukać w swojej okolicy mechanika który się trochę do tej diagnozy przyłoży .Na tym forum jest przynajmniej kliku dobrych fachowców z Kielc.
Na wtorek umówiłem się do mechanika na wymianę łożyska. Jakiej firmy piastę kupić, FAG czy może coś tańszego?
skoro elektroniczny to na 80% licznik ewentualnie czujnik poziomu oleju podjedz do dobrego mechanika poradzi ci napewno cos na to
(at)oktawian89 pierwsza wymiana oleju od zakupu była robiona po zrobieniu 2550 km. Wymiana ta była zrobiona w ramach rekompensaty za zamontowanie wadliwego wentylatora chłodnicy do mojego samochodu (patrz 28.05.2019). Co do drugiej wymiany oleju w tak krótkim czasie to było tak, że pojechaliśmy na wakacje nad morze moim samochodem. Po powrocie tata...
A można prosić o dokładniejsze wytłumaczenie, da się to zrobić bez wizyty u mechanika? Może głupie pytanie, ale czy chodzi o przerwę na świecach??Wcześniej nie dodałem iż instalacja jest jedną z pierwszych Pozdrawiam Tak koledze chyba chodzi o przerwę między elektrodami świec. Gaz jest mniej kaloryczny, a więc jest potrzeba lepsza iskra. Bez wizyty...
cześć. Będę wdzięczna za dobra rade. Niedawno zaczął mi wariować wskaznik paliwa. Po zatankowaniu nie wskazywal pełnego baku. Udałam się do mechanika w celu zdiagnozowania problemu. Wymieniono mi pływak (tańszy zamiennik) i pompę paliwa. Jednak wskaznik nie działał nadal poprawnie zamiast proporcjonalnie opadać w ciągu jazdy teraz praktycznie w ogóle...
Wczoraj walczyłem dzielnie cały dzień, szczelność dolotu sprawdzałem z użyciem wytwornicy dymu i podałem gęsta mgiełkę pod ciśnieniem 1,5 bara w przewód evapu do przepustnicy (oczywiście góra przepustnicy szczelnie zaślepiona), nieszczelności absolutnie żadnych, ciśnienie powolutku spadało ale dym nigdzie się nie pojawił, pewnie zawory go przepuściły.......
Czy zle dobrane świece mogą być przyczyną podnieśienia obrotów biegu jałowego na ciepłym silniku do 900 obrotów.Mam odczucie że lekko poszarpuje sinikiem chć nie widać tego na obrotomierzu .Kobieta była u mechanika wymienił świece i wyczyscił przepustnice .Fabia 2 .2008 rok 60 kM .6V
Witam Mam podobny problem. Skoda Fabia 1,4 MPI 2002 r (bez gazu). Troche już leciwa, bo ma najechane 260 tys. Rozrzad wymieniany, swiece olej jakies 6 tys temu. Od tametego momentu sie tak zachowuje, nie wiem jak wczesniej bo nie ja bylem uzytkowniekiem tego auta. Dodatkowo auto dzuo pali bo w cyklu miejskim jakies 11 litrow... Cisnienie na cylindrach...
Koszt nowej dobrej jakości pompy jest dość duży. Zauważyłem w internecie wkład pomy paliwa tzw.zamiennik: https://www.skodaczesci.pl/sklep/461/Pom... Nie wiem tylko czy warto go kupić i ile wytrzyma. Zauważyłem dziś że mój filtr paliwa wymieniony przez mechanika około 3 lata temu jest pordzewiały -dziwne...
w poniedziałek pojadę jeszcze do mechanika sprawdzić ciśnienie paliwo tankuje na shell czasami nawet v-power
Witam Kolego takze posiadam fabie 1.9 SDI z 2001r i takze mialem takie obiawy jak ty, szukalem co to moze byc to stukanie na tych obrotach, lecz stawiali wszyscy na sprzeglo, a dzis wrocilem z pracy zgasilem i wjechalem pozniej do garazu, i w garazu juz na nowo nie moglem jej odpalic, odpinalem klemy, podpialem pod komputer, i wyszly mi bledy 17971...
Malo tu takich specjalistów nie obrażając szkotów to idioci co sie zepsuje wyrzucają. Pracuje w ASO Audi i widzę czasami co oni robią. Pytałem mechanika o zdanie w pracy to dużo sie nie dowiedziałem :) Pokazał na zegary i sobie poszedł. Na dodatek odesłał mnie do skody :) Dziwne ze niby VW a niby odczytać z kompa nie mogą. Znalazłem firmę w Londynie...
Chciałbym odkopać mój temat, bo problem nadal istnieje. Wycieków żadnych nie ma, a pompa nadal wyje, nie jakoś przesadnie głośno, ale jednak, a pęcherze powietrza wychodzą, gdy odkręce korek. Czytałem w kilku miejscach, że powinna sama się odpowietrzyć, jednak to nie nastąpiło, nawet po tak długim czasie. Auto na dniach będę oddawał do mechanika i chce...
Witam, na wstępie nadmienię, że to mój pierwszy post, a odpowiedzi na mój problem nie znalazłem ani na forum, ani w internecie jeżeli coś przegapiłem to z góry przepraszam, jestem tu nowy! Do rzeczy, mam skode fabie 1.2 htp z 2004 roku z sekwencyjną instalacją gazową, samochód został zakupiony w listopadzie zeszłego roku i od początku posiada jeden...
Tak jak pisałem odpalam na ciepłym bez klimy obroty 800 po prze gazowaniu już 900.To jeszcze można znieść ale są drgania silnika i czuć je na fotelu kierowcy. Dodano po 4 Byłem u kolegi mechanika stwierdził że napinacz skacze i powoduje drgania .Doradzcie jak wymienić ten napinacz z rolką.Fabia 2 .2008 . 6 V.
Weź odłącz na noc akumulator, rano (jak będzie zimno) podłącz i spróbuj odpalić, zobaczymy czy z wyzerowaną adaptacją będzie tak samo. Jest ewidentny problem z regulacją składu mieszanki. Nie wiem czy bez podglądu live daty i kumatego mechanika da się coś Tobie doradzić.
Mechanik reklamacji nie uzna, ponieważ uważna że to wina zabezpieczenia. Kupiłeś sam te łożyska MEYLE (moim zdaniem wcale nie takie złe jak twierdzi ten mechanik) więc sam musisz złożyć reklamację. Pamiętaj tylko o tym że musisz mieć potwierdzenie montażu w warsztacie samochodowym. Radziłbym również dołączyć pisemną opinię tego mechanika który to montował...
Kolego tfx85 w zbiorniczku nie mam żadnych innych cieczy które nie maja prawa tam być. Poza tym wymieniałem ostatnio termostat bo wyłamał się z obudowy i przy okazji zapytałem się mojego mechanika o tą maź co jest prezy korku do wlewu oleju. Mówił że to normalne, gdyż powstaje ona na skutek któtkiej jazdy. Zaleca aby zrobić co najmniej od razu z 50...
Witam Auto podczas jazdy straciło moc, szarpało i pojawił się Check Engine. Została wymieniona cewka oraz zawór EGR. Auto od mechanika odebrałem sprawne. Po przejechaniu 25 kilometrów pojawił się ponownie check engine i błąd P0403 , lecz nie ma żadnych objawów, auto jeździ bez problemu. Mechanik sprawdził elektrykę, zawór EGR został za pierwszym razem...
Też mam fabię 1.4mpi 8v 2002r, też miałem te same objawy: 1.w czasie jazdy zapalała się kontrolka wspomagania - po chwili gasła, 2. jadąc nagle robiła się choinka - na chwilę zapalały się wszystkie kontrolki na desce by po chwili zgadnąć, 3. jadąc nagle wskazówki zegarów opadały na zero i wszystko się zerowało a auto jechało normalnie dalej, 4. obroty...
fabia mechanika mechanika skoda skoda octavia mechanika
dewalt bateria zmienić biegunowy połączenia głosowe
czujnik ruchu zasilacz regulowany schemat
Chrysler Voyager 1998: Rozrusznik nie kręci, mimo że sprawny Gaśnięcie silnika Seat Alhambra 1999 1.9 TDI przy biegu wstecznym