Powrót do tematu. Czy ktoś ma dostęp do dokładnych filmów jak włożyć nagrzewnicę z powrotem? Nie robiłem fotek niestety + wszystkie śrubki są w jednym pojemniku.
Albo nagrzewnica zatkana uszczelniaczem, albo urwany wirnik pompy wody. Więcej możliwości nie ma.
Nagrzewnica do wymiany.
Sprawdzić klapę nogi/szyba w obudowie nagrzewnicy. Źle podłączony reduktor LPG lub brudna nagrzewnica.
Albo zamulona nagrzewnica, albo nie działa klapka sterowania temperaturą nawiewu.
Rozumiem ze wcześniej płyn był ok i nagle coś się powaliło . Nikt nie stosował jakiego uszczeniacza lub środków do płukania nagrzewnicy ??
Jeżeli na zimnym silniku po odpaleniu po chwili slychać klikanie pod kierownicą i słychać zmianę pracy silnika to twoja Skoda jest wyposażona w elektryczną nagrzewnicę ( nie wszystkie miały ) i to ona powoduje że szybko leci ciepło. Także nie szukaj problemu bo go nie ma.
Plastikowe króćce przy nagrzewnicy sugerują ze jest wymieniona na zamiennik chiński... aluminiowe króćce świadczą że to org. Kto Ci takich bajek naopowiadał? W takim bądź razie każda Octavia/Golf/Toledo czy Leon mają chińskie zamienniki montowane w fabryce.
1 -wyłącz w liście gateway radio jak nie oryginalne 2. Z35 -uszkodzona nagrzewnica pomocnicza odlutował się opornik Z35.
Ja stawiam na: 01271 Motor klapy regulatora temperatury – V68, lub zapchana nagrzewnica ale w 3 letnim aucie mało prawdopodobne. Jednak na początek proponuje wyeliminować wyświetlany błąd.
Witam wsztstkich. Ostatnio mam problem z nawiewem w mojej octavii. Po odpaleniu wszystko pracuje normalnie. Po jakms czasie przestaje leciec powietrze z kratek na kazdym mozliwym trybie(szyba,nogi) i jest straszny szum w okolicach schowka. Po zgaszeniu silnika o odczekaniu kilunastu minut znow nawiew dziala na jakis czas? Czy mial ktos podobny problem?
Witam, przepraszam z góry, jeśli temat ten jest gdzieś rozwiązany, ale nie wiem czy mogę któryś odnieść do mojej kwestii. Chodzi o to, że skoro tylko zrobiło się chłodniej nie mogę po dłuższym lub krótszym (np. wyjście do sklepu) czasie odpalić auta. Odpala na benzynie, później przełącza na gaz, ale po chwilowym postoju znowu ciężko kręci. Wymieniłem...
Witam. Mam mały problem z gazem. Posiadam octavię 1.6aee z instalacją stag 4 eco. Reduktor tomassetto at09 wymieniany ok 10 tyś temu oraz nowe wtryski ac w02 z dyszami 2mm. Przy cisnieniu reduktora 1.2 bara mnożnik wynosi również 1.2. Czasy wtrysków pb i lpg różnią się ok 1ms z przewagą dla lpg i wtedy pojawia się szarpanie przy przyśpieszaniu szczególnie...
Witam, w mojej skodzie podczas jazdy i przy długiej pracy na 4 nawiew nagle przestał działać. Obecnie na żadnej prędkości (1,2,3,4) nie ma żadnej reakcji nawiewu. Bezpiecznik wygląda na dobry. Postanowiłem wykręcić silnik nawiewu lecz nie wiem jak go sprawdzić "na krótko". Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Pozdrawiam.
Witam auto Skoda Octavia 01 1.6 102km 75kw.2004r. Problem dotyczy nie działającego podgrzewania lusterek. Po ustawieniu pokrętła na grzanie tylna szyba się grzeje zaś lusterka zimne. Po wyciągnięciu luster maty grzewcze całe przewody też. Jak sprawdzić czy dochodzi tam prąd i jakie powinno być jego napięcie aby lusterka działały. Ponadto pojawił się...
Witam, mam octawie 1,9 TDI 90KM. od jakiegoś czasu mam problem z układem paliwowym. Mianowice zapowietrza się. Wymieniłem filtr paliwa oraz zawór zwrotny. Na zaworze zwrotnym były nowe uszczelki. Jak auto postoi to trzeba nim długo ktęcić zanim odpali. Niestety nie zawsze jest to możliwe, wtedy kręcąc rozrusznikiem popuszczm śruby z zaworów i pokolei...
Mam problem z lejącą się od pewnego czasu wodą z zamka tylnej klapy po deszczu. Przez to chyba też nie kontaktują mi światła tablicy rejestracyjnej. Co może być tego przyczyną? Samochód już wiekowy - 11 lat.
Witam wszystkich. Mam taki problem w mojej skodzie oktavi 2002r 90kM, po włożeniu rozgałęziacza do zapalniczki aby włączyć CB oraz navi gniazdo zapalniczki przestało działać a wraz z nim przestała działać klima, wewnętrzny obieg powietrza oraz co sprawdziłem dzisiaj również i tempomat. Posprawdzałem bezpieczniki i wszystkie są ok. Może ktoś spotkał...
Witam, Mam problem tego typu, że z nawiewu wieje cały czas gorące powietrze. Ściągnąłem schowek od strony pasażera i sprawdziłem linki- wszystko działa. Zauważyłem jednak że ten mechanizm do którego zamocowana jest linka wyskoczył ze swojego miejsca. Wcisnąłem go z powrotem ale efekt jest taki że nie ma ani zimnego, ani gorącego powietrza- leci letnie....
Mi też wygląda to na zapowietrzenie lub uszczelkę pod głowicą,chociażby z tego powodu,że nagrzewnica nie działa.
Witam mam problem nie mam sterowania na elektrozawór sprezarki w octavi z 2011 roku. Może ma ktoś schemat z kadrą leci sterowanie . Sprawdziłem sam elektrozawór i jest ok wiązka w komorze silnika też cala. Vcds wyrzuca błąd przerwa lub zwarcie w obwodzie elektrozawór u sprezarki.Myslalem że sterowanie leci prosto z panelu od klimy ale nie ma w kostce...
Witam, Czy ktoś z bardziej zaawansowanych może coś powiedzieć na temat poprawności moich logów: Sunday,16,April,2017,19:10:23:62939,VCDS Version: Release 12.12.0,Data version: 20130910 06A 906 033 NT,, BSE S71 1.6 2V 8459, ,Group A:,'001,,,,Group B:,'037,,,,Group C:,'034 ,,Engine Speed,Coolant,Lambda Control,Basic Setting,,Engine Load,Sensor Voltage,Lambda...
Witam.Temat podobny do innych na forach jednak nie do końca związane z moim przypadkiem. Problem jest z zapalniczką między siedzeniami,mam pod nią podpięta kamerkę,otóż niby działa ale co jakiś czas słychać pstryknięcie pod kierownicą i po paru sekundach kamerka się wyłącza,znowu po jakimś czasie słychać pstryknięcie jak by przekaznikach i po chwili...
Witam mam problem z nieprzerwanie działającymi wycieraczkami wymieniałem przekaźnik ale dalej nic co moze być przyczyną ?
Przecież jak dasz na szybę to wentylator chodzi na max więc nic nie podkręcisz. Dokładnie i chyba w tej kwestii temat można uznać za wyczerpany. Nic więcej nie zrobisz. Pozostaje pochylić się nad tym czy Ci termostat nie przepuszcza -jak szybko silnik łapie temp. roboczą 90° i czy ją utrzymuje - lub czy nagrzewnica nie jest zamulona. P.S. IMO Octavia...
Odpowietrzyć układ,sprawdzić lub wymienić korek od zbiorniczka wyrównawczego,sprawdzić szczelność układu,sprawdzić czy nagrzewnica wew.auta ma obieg,termostat już mamy z głowy.Może ktoś nasypał STOPLAKA do uszczelnienia układu przed sprzedaniem ale przesadził.Nie chce mi się wierzyć że wskazówka się nie podnosi(może i reszta też nie działa bo w octaviach...
Skoda octavia 1,6 99r. ogrzewanie jak dostać się do bezpiecznika termicznego nagrzewnicy.
Sprawdź czujnik temperatury , zainstalowany jest na przewodach płynu chłodniczego z nagrzewnicy .
Popatrz, poczytaj może tu znajdziesz odpowiedź https://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/...
Sprawdż szczelność nagrzewnicy.
W sumie to troszkę dziwne że raz chcesz za 1800zł w serwisie naprawić a potem żałujesz 80zł w ciemno. Zresztą co ja tam wiem o silniczkach i nagrzewnicach.
(at)wilhelmk Dzięki za instrukcje, zdecydowałem się zastosować rozwiązanie z podesłanego linku. Teraz termostat otwiera się przy 90 stopniach, temperatura bloku silnika osiąga 95 stopni, a chłodnicy 70 stopni, po czym uruchamiają się wentylatory. Czyli wszystko jest tak jak powinno być. Teraz mogę korzystać z klimatyzacji. Jeśli chodzi o ogrzewanie...
Bedzie pasować ale szukaj od takiego samego silnika.Panel AC w skodzie jest zielony w golfie czerwony...po co kombinować szukaj kompletu ze skody.Nie zapomnij o wiązce elektrycznej klimy!Co do ceny....jak znajdziesz. I najważniejsze!!!! Zastaw MUSI byc z europajczyka!Nagrzewnica z Anglika nie pasuje
Ogrzewanie elektryczne jest, ale jako nawiew do wnętrza, nie grzeje płynu, tylko powietrze, znajduje się zaraz przy nagrzewnicy pod deską.
sprawdz czy nie spadła linka przy klapkach nagrzewnicy, nie domyka i leci ciepłe ,miałem tak w pasacie
Wszystko zależy od ceny części. Ostatnio zakładałem w polo 6N1 i wyszło w całości ok 1000zł Najlepiej kupić z identycznego auta cały komplet. Od anglika nie pasuje nagrzewnica.
Pompa wody kiepskiej jakości plus zasyfiona nagrzewnica. Jeśli masz silnik Tdi PD to jeszcze padająca uszczelka pod głowicą (puszczająca spaliny do płynu na 2 i 3 cylindrze) zapowietrza nagrzewnice. Tak że masz trzy rzeczy do sprawdzenia.
Nowy filtr i sprawna klimatyzacja to podstawa.Jesli bedzie nadal występować problem to może być nagrzewnica. Płynu nie ubywa ?
Zwykle przy trafionej uszczelce samochód kopci, pod korkiem oleju / płynu chłodniczego zauważalna może być maź itp. Oglądana była nagrzewnica? Dywaniki, szczególnie przednie kierowcy/pasażera nie są wilgotne? w szczególności jeśli na trasie znajdują się ekspresówki , gdzie auto zostaje przegonione z prędkościami ok 160km/h To mogłoby właśnie wskazywać,...
Wymiana samego panela nic nie da bo jeszcze do tego nagrzewnica, wiazka elektryczna, czujniki temperatur
Skoda Octavia 2003 1.9 TDI (silnik AHF, ASV) Cześć, Mam problem ze swoją Skodą Octavią z 2003 roku, silnik 1.9 TDI (AHF, ASV). Problem polega na tym, że po wyłączeniu samochodu, przekręcając stacyjkę, zegary i silnik nadal pracują. Dodatkowo, jeżeli nie dojdzie do zapłonu, a stacyjka zostanie przekręcona tylko do pozycji zapłonu, to po jej przekręceniu...
0042 dotyczy obwodu sterowania nagrzewnicy sondy lambda, konkretnie czujnika 3 (Bank 1). Oznacza to problem z obwodem grzałki, który może prowadzić do nieprawidłowych odczytów spalin i wpływać na działanie silnika. Przejrzeć wpierw trzeba wtyczkę i instalację a samo mierzenie sondy może być omylne .
Raczej nie jest to zawór nagrzewnicy(podejrzewam że go raczej nie ma!). Jego funkcję spełnia przepustnica powietrza która kieruje je przez nagrzewnicę lub bezpośrednio do otworów nawiewu. Przepustnica jest zablokowana lub uszkodzony jest mechanizm regulacji jej położenia. Zespół odpowiedzialny za regulację temperatury i skierowanie powietrza do odpowiednich...
Sygnał DF jest wykorzystywany tylko w jednym celu-aby sterownik silnika włączył pogrzewacze kolektora wodnego, to te trzy świece na króćcu termostatu, jak ujęcie wody do nagrzewnicy. Ten błąd się ignoryje zazwyczaj, zresztą wspominała tez o tym obiegówka.
Musisz się dostać do serwa i sprawdzić czy nie zacięła się czasem klapa w nagrzewnicy. Może być też uszkodzone serwo. Przydało by się je wyciągnąć i zobaczyć czy działa bez klapy. Widać je od strony nóg pasażera po wyjęciu schowka. Na rysunku masz pokazane serwa. Chodzi o to od dołu bliżej ściany grodziowej. http://obrazki.elektroda.pl/7844612700_1...
W tej skodzie częsty problem to zakamieniona nagrzewnica. Ale też termostat. W moim przypadku wahania temperatury doprowadziły silnik do ruiny, remont głowicy pierścieni i panewek. Nie lekceważyć tego zbyt niska jak i zbyt wysoka temperatura doprowadzi do dużych wydatków.
Witam , po przerwie zaatakowalem ponownie ogrzewanko, ^profilaktycznie zmienilem pompe wody bo miala juz 160kkm wiec nie zaszkodzi wymienic z paskiem i napinaczami, a mialem juz przygode w 2.0hdi citroen jumpy ze wirnik pompy poluznil sie na osi i niepodawal wystaerczajaco wody i tez szwankowalo ogrzewanie przy 100kkm to tu tez tym bardziej nie zaszkodzi...
Witam, po osiagnieciu 90 st a nastepnie 5 min temperatura silnika osiaga 130 st. Po wlaczeniu nagrzewnicy temperatura cofa sie do 90 st. Nowy i orginalny termostat wymieniony i system odpowietrzony. Jedyny kod bledu to 100103 wedlug Delphi. Octavia III, 2014, Tdi. Dodano po 46 Jeszcze dodam ze weze nie sa bardzo gorace i ze w zbiorniczku nic sie nie...
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Problem polega na tym że auto bierze olej mniej więcej 1l na 3000km. To normalne, te silnik od nowości brały olej, sprawa powszechnie znana - wada konstrukcyjna. Najważniejsze, że te zużycie z reguły utrzymywało się przez cały okres eksploatacji na tym samym poziomie. I sporo płynu chłodniczego Cieknie, kwestia tylko gdzie. Skoro sam nie potrafisz...
Po pierwsze. Termostaty sprawdza się „gotując” je w garnku z wodą, termostat zawieszony tak aby nie dotykał ścianek garnka, do wody wkłada się termometr i garnek grzeje się na kuchence. Zalewanie wrzątkiem to nie jest obiektywny sposób pomiaru, ponieważ zimny termostat odbiera kilka stopni wodzie. Masz rację aby to sprawdzić praktycznie ,to należy...
Czujnik temperatury cieczy ma nr 059 913 501A, w serwisie kosztuje 80zł, jest to zielony czujnik z 4 stykami jest on zamontowany za obudową świec wstępnego podgrzewania cieczy chłodzacej (takie 3 stojace pionowo z bogu głowicy w aluminiowym korpusie) jest on skierowany troche do dołu wzdłóż osi samochodu, wtyczką skierowany w kierunku ściany grodziowej,...
Termostat może też - ale są termostaty różnych firm, niektóre mają większą część zbiorniczka z parafiną po stronie chłodnicy (te można odwrócić), niektóre po stronie silnika - tych nie obracać. Ale obracanie też nie do końca halo - zaworek kulowy, który pomaga w odpowietrzaniu ma się otwierać w kierunku " do silnika” , odwrócenie termostatu go...
]Mój problem z elektryką w Skodzie Octavi 1.6 MPI z 20008r. polega na tym, że brak jest wspólnego zasilania na bezpiecznikach nr: 40-dmuchawa ogrzewania, 41- wycieraczki tylnej szyby, 42 - pompka spryskiwacza przedniej szyby. Z tego co się zorientowałem to ten zestaw bezpieczników jest zasilany przez zacisk X - płynie prąd przy włączonym zapłonie i...
Króćce to plastikowe rurki do których przyłączone są rury od chłodnicy,nagrzewnicy.Musisz zrobić sobie dostęp do pompy wody i szybko wyczaisz czy coś się dzieje.
Witam, przewód jest nieoryginalny. Dostał guza i zaraz pęknie. Przewód leci do nagrzewnicy. Załączam zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/9541323800_1...
Problem znany błąd 4F7 przy diagnostyce na climatronicu, silnik stanął w pozycji - grzanie do środka kabiny . Przy bardzo uciążliwym demontażu tego silnika od strony nóg pasażera, udało się go wytargać. Co ciekawe, wisząc na kablach silniczek zaczął banglać, wygląda jakby zacięło się coś po połączeniu z dzwignią klapy na nagrzewnicy. Rozebrałem , przeczyściłem,...
skoda nagrzewnica octavia octavia nagrzewnica nagrzewnica octavia
łożysko silniczka terminal smart regulator ładowania panel słoneczny
unitra amator przestrojenie unitra amator przestrojenie
Moma BKM A73M – wymiana dźwigni sterowania w baterii, instrukcja krok po kroku ECHO CS-450 dusi się – diagnostyka, regulacja gaźnika, filtr powietrza, paliwo