sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Przez żarówkę.Może też być błąd w samej konfiguracji nowego sterownika.Bo tam wybiera się czy impulsy plusowe czy masy.A zamek tak w ogóle działa z samego klucza?
Podłącz do przewodu: sterowanie siłownikiem anteny.
Proponuję podłączyć "minus" zasilania odstraszacza do "plusa" którejś z żarówek świecących podczas jazdy.
Logujesz się na OCP i szukasz w dziale CA . Daję głowę, że są nawet fotki z tej operacji.
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
Centralka podłączona otwiera i zamyka lecz mam problem z podłączeniem kierunków, szukałem probówka podłączona do masy i przystawiłem do poszczególnych pinów żeby spr czy na którymś będzie migać a tu nic jedynie świeci na kilku, popiołem pod bezp od awaryjnych i także od kierunków i też nic, Kolory mi się nie zgadzają na kostkach bo to jest anglik przerobiony,...
Przetnij go i zaizoluj. Ma nie być podłączony nigdzie.
Skąd podajesz sygnał na tego suba?
Biały - czarny Brązowy - brązowy Zielony - niebieski Dodatkowo podłącz pod VAG-a i sprawdż w AIR BAG-u.
Witam, Bede montował hak do swojego samochodu. Myślę że sobie dam z tym radę ale mam takie pytanie. W zestawie wiązki z modułem montaż jest przewidziany na szybkozłączki ale słyszałem że serwisy nie używają takiego rozwiązania tylko wlutowują się ? CZy faktycznie to jest lepsze rozwiązanie ? I jesli tak to wygląda tak że ściągają izolację z przewodu...
Zakupiłem używane radio Stream Ta wersja nie ma AUX. Z nutkami zamiast GEO ma AUX.
Tak ,pewnie kabelek nie podłączony.
Podłącz miernik a się przekonasz.
drzwi masz na lampce,przewod brazowo n iebieski na module komfortu,gdy nie ma centralnego zamka to brazowo zolty w progu przy pedalach,odciecie moze byc niebiesko czerwony w skrzynce bezp,nie pamietam dokl jak jest w tym roczniku,wiec dla bezpieczenstwa tnij np niebiesko zolty(cienki)przy przekazniku oznaczonym jako 109
Pozwolę jeszcze sobie zamieścić taki tekst z Wikipedii: "W przypadku włączenia świateł mijania światła dzienne mają zostać samoczynnie wyłączone. Dodatkowo, w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy po 31 grudnia 2009 roku, światła pozycyjne tylne, światła obrysowe przednie, boczne i tylne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej nie mogą włączać...
Tu masz wszystko na temat kostek. Ale z tego co się orientuję to kupujesz przejsciówke na allegro http://www.allegro.pl/item127123916_prze... i sprawa gotowa. Skoda ma tak samo. co do schematów to zajrzyj tu http://www.studio24.prv.pl/
W skrzyni jest czujnik prędkości, może wtyczka nie podłączona.
Witam. Potrzebuję pomocy co, jak i do czego podłączyć. Pacjent to Skoda Octavia 1. Do podłączenia jest taki mały wariat Alpine SWE-815, który jest subem aktywnym. Radio to Kenwood KMM-BT306. Jeżeli ktoś mógłby poinstruować mnie, który kabelek gdzie podłączyć, byłbym wdzięczny i z góry dziękuję za pomoc
Dzięki. Tak zrobiłem.
Zasilanie jest z bezpiecznika nr 4, w skrzynce, z boku deski.
Skoro ruszałeś akumulator to może tam czegoś nie podłączyłeś?
Niebieski i zielony steruje siłownikami /podaje na przemian + i – otw zamknij na silnik/ Biały brązowy to sterowanie ręczne otwierania i zamykania , po dotknięciu któregoś z nich do masy / czarny / to powinno się otworzyć lub zamknąć . W siłownikach są mikrusy które realizują tę funkcję . Być może źle są wyregulowane siłowniki master
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
Stały plus.
Mój pomysł, to sprawdź co źle podłączyłeś.
Moduł do wymiany - bezwzględnie! Następnie podłącz i sprawdź błędy.
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
Radio GMS w samochodzie skoda Octavia instalacja podłączona prawidłowo sprawdzona przez montera z kierownicy nie podłączone TA jest wyłączone i po wymianie radia na drugie nowe i włączeniu AF zaczyna przeszukiwanie podczas postoju czyli to samo co przy pierwszym
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
Możesz, sam też tak kiedyś drutowałem.
Tester podłącz.
Jeśli działa prawa strona to raczej to nie bezpiecznik. Może być uszkodzony silnik sterujący klapą albo sama klapa. Podłącz sprzęt, powinno wyrzucić jakiś błąd.
GPS zużywa tak mało prądu. Że to bez znaczenia. Gdzie podłączyłeś. Sprawdź bezpieczniki.
Witam :) Kupiłem TT APEXi Nie mam pojęcia jak go podłączyć. Samochód do którego chciał bym go podłączyć to Skoda Octavia I 1.9TDI 110km. Dodaję w załączniku zdjęcia stacyjki, i urządzenia. Proszę o pomoc (schemat podłączenia).
A podłącz go pod VAGa izobacz jakie sa błędy. Często bywa EGR zawalony.
Mam problem ,zakupilem na allegro lampke oswietlenia do skody octavii i probuje ja podpiac do wersjii classic,no i wlasnie jest problem bo na lampce jest wejscie na 6 wtykow a w podsufitce mam 3 wtyki.czy da sie z tym cos zrobic?
hmmm,mówisz. Wiesz, z wykształcenia jestem inzynierem elektroniki ze specjalności elektronika samochodowa, a z hobby bawię się w samochodach i pech chciał że akurat też w Irlandii robię jako mechanik samochodowy w serwisie VOLVO ( co prawda irole nic nie wiedzą o samochodach ale to inna sprawa), bo nie chcieli mnei za bardzo nigdzie na elektronika....
Hej, Temat mega stary, ale ja sie naszukałem rozwiązania, więc opiszę może komuś jeszcze się przyda. Chodzi o podłączenie AUX do radia STREAM (bez mp3) Otóż - wersja STREAM nie ma fizycznie AUX (pomimo ze w oprogramowaniu jest) Wersja STREAM MP3 - ma AUX Zdjecie mojego radia http://obrazki.elektroda.pl/1694344500_1... Jak zobaczycie...
Dobra , a jak to podłączyć do przekaźnika
Znajdź przewody na których pojawia się napięcie po załączeniu świateł pozycyjnych oraz mijania i do nich podłącz.
Sam nie bardzo rozumiem jak mierzysz. Zrób tak: pozamykaj auto, zdejmij jedną klemę (może być -) podłącz miernik, poczekaj 30min i zobacz jaki jest pobór.
Witam. https://obrazki.elektroda.pl/2409276200_... A i to Moduł typu AFC do monitorowania świateł przyczepy w pojazdach z instalacją elektryczną typu CAN/BUS. Odpowiedzialny m.in. za kierunkowskazy przyczepy. Montaż modułu odpowiada m.in za sygnalizację uszkodzonych żarówek kierunkowskazów w przyczepie.
No brawo, wreszcie odkryłes pin 4 , c2 kontrolka przyczepy. Jakie C2? Pokaż mi na schemacie to oznaczenie C2. A jeżeli chodzi o przerywacz to mam 1U0953235E i póki co kontrolka nie działa mimo jej podłączenia.
8 lat na tych wtryskiwaczach póki co i teraz pierwszy problem się pojawił. Co do czyszczenia wtryskiwaczy to mogę prosić o jakieś sugestie? Wymontować i benzyną ekstrakcyjną wyczyścić tam gdzie jest podłączony wężyk?
Podjadę jednak do warsztatu to nie jest duży koszt wymiany a szkoda aż tak ryzykować. Musze tylko zregenerować wcześniej listwę do podłączenia świec.
Skoro mówisz że włączysz je po wyjęciu kluczyka to chyba coś nie tak masz je podłączone.
Witam, mam ten sam problem, przełożyłem już lampy wszystko jest ok, lecz po odpaleniu silnika zaczynają migać. Jak zrobić tą adaptacje za pomocą VCDS i czy sam komp wystarczy czy muszę zmienić kostki pod ori xenon?
może byc regulator biegu jałowego oraz przerwa w czujniku położenia przepustnicy. pewność będzie gdy podłączysz kompa chodź to tez nigdy nie daje 100% pewności
No jednak to nie Stag ;). Mapy nie ruszaj. Śruba do regulacji ciśnienia będzie gdzieś pośrodku reduktora. Co do kontrolki to podłącz pod komputer. Masz tylko PcmScan? Przydał by się choćby VagCom.
Kod błędu i jakie oprogramowanie było podłączone.
Od radia powinno się zaczynać modyfikacje audio w samochodzie. Pod seryjnym to nie zagra jak powinno, w ogóle to wątpię żeby seryjne radio miało wyjścia rca więc nie będzie jak wzmacniacza podłączyć
Witam.Auto jak w tytule.Trafiło do mnie z uszkodzonym czujnikiem położenia/prędkości wału.Klient twierdzi ,że po montażu gazu ma problem z uruchomieniem zimnego silnika.Po wymianie auto chociaż zimne odpaliło od strzała,ale następnego dnia znów ten sam problem.Czy własciwym jest podłączenie przez "gaziarzy" przewodu szarego sygnału obrotów (instalacji...
Temat odblokowano na wniosek autora.
Witam, W Skodzie Octavii Tour potrzebuję podłączyć kabel od czujnika otwarcia maski do alarmu. Fabrycznie taki czujnik jest zamontowany w samochodzie, prowadzą od niego przewód brązowy (masa) i brązowo-czerwony sygnałowy. Tylko nie wiem gdzie go szukać w środku w samochodzie, czyżby nie był podciągnięty. Może ktoś z Was będzie wiedział. Pozdrawiam
Skoda Octavia 1.9 TDi 2001, silnik AGR
uszkodzony pływak prosto z sklepu :((( drugi okazał się ok owszem poprawnie sadziłem pin 1 i pin 3 wykorzystywane są
Emulator zmieniarki dedykowany do tego konkretnego radia?
Witam Wszystkich ! Zainstalowałem sobie tempomat, aktywowałem VAGiem i działa bez problemów. Lecz brakuje mi kontrolki włączenia tempomatu. Sprawdzałem na tablicy wskażników i niestety nie mam tej kontrolki. W aucie nie było opcji tempomatu-rok prod. 1998. Może znacie jakiś sposób na podłączenie tej kontrolki. Pozdrawiam
:D Temat zakonczony. Wszystko smiga. :wink:
Podłącz komputer , sprawdź testerem lakier i zminimalizujesz ryzyko wtopy . Jak nie masz sprzętu to podjedź do diagnostykę i sprawdzą .
A mase sprawdziłeś? Kompa to trzeba podłączyć w pierwszej kolejności ;)
Masz możliwość podłączenie pod kompa??
Podłącz się do zaworu bezpośrednio z aku i nim postrzelaj lub jak masz generator wysteruj jak wtryskiwaczami. Jak nie pomoże to szukaj sprężarki.
Miernik słabiutki, ale spróbuj zmierzyć napięcie pod obciążeniem [z podłączonym siłownikiem]
Być może navi wcześniej miała podłączony tuner TCM wtedy sygnalizuje defekt. O ile wiem tylko VAGiem można wykasować TCM z ustawień.
Podłączyć pod komputer i będzie wiadomo.
Zdjęcie wystarczy czy patrzyć z tyłu radia?
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Temat: Radio 2 DIN – działa cały czas, rozładowuje akumulator Cześć, Mam problem z radiem 2 DIN (model Q8) w Skodzie Octavii. Radio nie wyłącza się całkowicie – po wyłączeniu przyciskiem przechodzi tylko w tryb standby i wystarczy dotknąć ekranu, żeby znów się uruchomiło. Problem w tym, że działa nawet przy wyłączonym zapłonie, przez co rozładowuje...
Dla potrzebujących w temacie.... dokumentacje montażowe w języku angielskim lub niemieckim. Pliki dla : Mazda 6, vw touran, passat b6, skoda octavia 1 gen.
Witam Czy moglby mi ktos pomoc i podpowiedziec dokladnie jak mam podlaczyc podgrzewane lusterka w skodzie octavi combi 1.6 ?? tylko tak jasno co i jak. Dzieki
Przekaźnik nie robi cudów jakie opisałeś.I nie ładuj aku z podłączonymi klemami.
Należy fizycznie sprawdzić podłączenie wiązki alarmu z samochodem.
Przy LPG z korektą po OBD jest zawsze taki problem bo linia danych jest zajętą przez sterownik LPG (i to on czyta sobie dane z bloków pomiarowych). Sprawdź czy twój sterownik LPG nie ma tej opcji i czy jest podłączona. PS do Skody lepszy jest zwykły interfejs po linii K z VCDS lite.
1.9 tdi 110. Jak podłączyć zamiast elektomagesu?
nie może być inaczej rozwiązane-to jest standard
Podłączenie cewki przekaźnika pod DFM czy L ? wydawało by się że DFM (sterownik) ? Dodano po 59 L (kontrolka), a czy nie uszkodzi się sterownik silnika jak podłączę pod DFM ?
dzięki za odpowiedz bo wszędzie gdzie czytam każdy mówi o wymianie całego termostatu wraz z obudową a to mija się z celem jeśli można kupić sam króciec za połowę ceny całego termostatu wraz z obudową która nie ma wpływu na awarię i ona się nie psuje bo to jest sam plastik na podłączenie króćców.
witam potrzebuję do podłączenia na stole pinout licznika do octawii 2003
Podłącz Vaga i sczytaj błędy.
Sprawdzić klapę nogi/szyba w obudowie nagrzewnicy. Źle podłączony reduktor LPG lub brudna nagrzewnica.
Spadek napięcia się robi . Zmień punkt podpięcia zasilania.
Czujnik wału,czujnik wałka,brak zasilania ECM podczas rozruchu. Także podłączyć tester ,podłączyć oscyloskop albo chociaż odczytać błędy.
Zobacz sobie miernikiem czy rozłączyło wszystko czy może jest rozłączona masa lub plus jednego przewodu. Będzie mniej do roboty.
Zrobiłem zworkę na kablach od ściemniacza. Ściemniacze popsuł się. Ale już wszystko działa. Podłączyłem ze sobą dwa kabelki.
Musi być stałe zasilanie. Jeśli prąd pobiera to należy wymienić sterownik LPG.
Rozrusznik do wymiany-na 99% przerobiłem to wielokrotnie-aby się upewnić wymontuj i podłącz na krótko.
Panowie podciśnienie źle było podłączone. Teraz śmiga suuuuuuuuper :)
Witam mam problem z moim autkiem skoda octavia 1 1,9tdi 90km mianowicie samochód długo kręci jak już zapali to strasznie kopci nie ma mocy i swieci się kontrolka ASR . Po podłączeniu vaga wyświetla błąd 17656 co to może być pomocy !
To kowal a nie elektryk że przy podłączaniu radia spalił bezpiecznik.Aby to zrobić to trzeba naprawdę się postarać.Dał chociaż kostki przejściowe?Druga sprawa da się podłączyć aby grało po kluczyku a tak podłączone może rozładować akumulator
Mam problem z autem po kolizji: 1. Z zamka biegnie dwużyłowy kabel - brązowy oraz brązowy z czerwonym paskiem. Jest to czujnik otwarcia maski, jednak nie mogę znaleźć odpowiedniego kabla w instalacji 2. Z auta biegnie w okolice czujnika 1, brązowy oraz brązowy z zielonym paskiem 3. W osobnej wiązce biegnie brązowy i biało-czerwony 4. Chcę podłączyć...
To ciekawe, że nigdy nikt nic znajduje, a jak przyjdzie co do czego to wszystko jest. A wystarczyło wpisać OCTAVIA...
A w sieci nic nie ma?Kiedyś widziałem fotoporadnik dla golf 4 więc powinno pasować.
może masz bi-xenon i zmieniają sie przesłony
Miałem podobną sytuację w swojej Octavii, tyle że pojechałem do kolegi do serwisu VW, Audi, Skoda i podłączył mi komputer VAG. Wyszedł błąd czujnika różnicy ciśnień spalin. Niestety nawet komputer VAG nie powiedział którego, bo tam są dwa ;-). Wymieniłem oba i problem zniknął. Możliwe że u Ciebie będzie to samo, choć nie przesądzam... Najlepiej jakbyć...
Przy tym podłączeniu potrzebny emulator zmieniarki.
wszystko działa oprócz domykania szyb przy przytrzymaniu przycisku Przewód z impulsem "domykanie" należy podłączyć do przewodu "zamknij"
Witam Chodzi mi o podłączenie odtwarzacza CD w samochodzie Skoda Octavia II z tylnym czujnikiem cofania. Człowiek z serwisu Skody powiedział mi że gdybym miał fabryczne radio Skody to przy włączeniu wstecznego biegu nie dość że słyszałbym sygnalizację dźwiękową to jeszcze by dźwięk dobywający się z danego odbiornika w głośnikach zmalał by prawie do...
Sugeruje podłączyć jakie obd jesli coś pokażę tam szukać. Może być naewt taki na smartfon czy coś.
skoda octavia podłączenie radia podłączenie alarmu skoda octavia radio podłączenie skoda octavia
service brother niskich obrotach silnik gaśnie dziurawy wężyk
deskorolka elektryczna silnik silnik buforowy
Fiat Ducato - przepalenie bezpiecznika po wymianie akumulatora Awaria nagłośnienia zewnętrznego: przyczyny i diagnostyka