Kompletnie się tym nie przejmuj. Twoje auto ma pod sobą chłodnice paliwa i podczas jazdy samoczynnie wystudzić paliwo.
Witam na podnosnik i do gory sprawdzisz czy nie ma wyciekow z zasilania paliwem .Pozdrawiam
To wina zaworu zwrotnego, paliwo cofa się jak jest przód wyżej.
Nie opisane było czy na podwyższonych obrotach silnik pracuje na wszystkich cylindrach, więc przypuszczałem nieszczelność bo wiem, iż uwydatnia się ona na wolnych obrotach, a na wyższych powinna zaniknąć ta usterka. Weź wyciągnij całą listę wtryskową podłącz instalację i niech ktoś kręci rozrusznikiem, zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy...
ok fotki dam po południu ale ta pierwsza to na pewno oryginał bo auto z 1 ręki co do tej nowej to ze sklepu ponad 200 zł kosztowała.
Dobre paliwo
Skoro ma pompowtryski to musi miec. Podaj kod silnika. Co sie dzieje kiedy nie pali ( jak mało paliwa w zbiorniku) Leci paliwo z przewodu? Problem bedziesz miał w samym zbiorniku zdaje sie.
I tak sie dzieje jakby paliwo odcinal??
Włącznik świateł stop ma wpływ na włączenie przekaźników grzania- taką głupotę to chyba tylko tutaj można napisać. Kolego wls91 sprawdź moment wtrysku w swoim samochodzie i koło rozrządu na wale korbowym czy nie jest lużne. Nic nie piszesz jak pali ciepły. Dodano po 45 A może po postoju odpływa paliwo.
Słychać pompę w zbiorniku ?, odłącz przewód zasilający z filtra, podstaw jakieś naczynie i zobacz czy leci paliwo
Jeśli masz możliwość spróbuj jakąś dużą strzykawą zaciągnąć paliwo między filtrem a pompą.Być może smok w zbiorniku jest zatkany i częściowo blokuje paliwo.
Witam. #15 pisałem o weryfikacji WN. Zauważ tylko że w tym momencie dłużej masz kluczyk w pozycji ON a dopiero potem kręcisz - pompa mogła podać i otrzymać paliwo. Zrób to samo ale wkładasz kluczyk czekasz 1 sekundę dosłownie i kręcisz. Pozdrawiam. Wesołych Świąt.
Zmień stację , zalej normalne paliwo. Żadnych cud "powerów".
Założ przezroczyste przewody paliwowe i zaorek zwrotny koszt nie duży a weliminujesz powietrze i cofające się paliwo.
Czyli paliwo nie szło przez filtr? Zrób zdjęcia i wstaw na forum 👍
Po przekreceniu kluczyka na zaplonie, wystepuje następujący dźwięk. Co to może oznaczać? Mimo zapięcia pasów nadal się tak dzieje. Olej wymieniony ,akumulator nowy. Paliwo jest.
Nie ma takiej możliwości - inaczej , za ciśnienie wewnętrzne tej pompy odpowiada zaworek , które reguluje się za pomocą wbijania trzpienia .Siłą rzeczy zaworek nie pozwoli na wzrost ciśnienia , bo po prostu przepuszcza paliwo .
To pochłaniacz par paliwa.
Co my myślimy to nie wiem, ja myślę, że z twoim podejściem albo znudzi ci się szukanie perełki, albo kupisz w końcu pierwszego lepszego gruza w postaci skody, bo będziesz miał dość szukania. Po czym tą Skodę sam doprowadzisz do ruiny tym paliwem do którego masz dostęp. Swoją drogą, sądzisz że tylko ty masz dostęp do takiego paliwa?
Ale przy rozruchu 1 bar to chyba tyle ma być minimum. Potem jakieś 3bary na wolnych i 7 przy wysokich obrotach. Dlatego jak zacisnąłeś przelew a było 7 i dalej nie odpala to wydaje mi się że to nie problem z paliwem. Mogę się mylić bo ja wszystkiego nie wiem, w sumie to dalej ciekaw jestem tego sterowania wtrysków.
Skoda Octavia 1,6 vag wskazał lambdę wymieniłem, następnie problem wolnych obrotów wymiana przepustnicy (nie dała się ustawić a czyszczenie nie pomagało) dodam iż wymiana przepustnicy to już był wielki postęp. Obroty wariowały już mniej wymiana kabli wysokiego napięcia i problem ustał na razie 1500 km przejechane ale nic się nie dzieje miałem jak kolega...
Wydaje mi się jakby miał mało mocy.. Skoro logi czyste proponował bym zmienić paliwo i sprawdzić pod tym kątem.
Rozrząd się mógł przestawić, ewentualnie regulator ciśnienia paliwa dziurawy i puszcza podciśnieniem paliwo do kolektora.
A paliwo ?Może zwrotny nie trzyma ?
Co prawda jak na dzień dzisiejszy sprawdziłem taką rzecz akumulator ma 12,47v w chwili rozruchu spada do 9,5v nie miałem możliwości z kabli nie wiem czy to może mieć wpływ jutro napiszę po zgaszeniu na paliwo i z rana zobaczę czy to może być ta usterka.
Auto odpalone. Okazało się że w nowym silniku była pęknięta głowica na kanale zasilającym pompo-wtryski i kompresja z cylindrów wydmuchiwała paliwo. Temat uważam za zamkniety.
Takie efekty (strzelanie z wydechu) może też dawać uszkodzoną sonda Paliwo zostaje spalone w układzie wydechowym
Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa. Dodano po 51 Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa.
czy nie cofa się paliwo Własnie to będzie najbardziej prawdopodobne, mam zaworek zwrotny filtra, kiedyś kupiłem i tak leży jeszcze go nie zakładałem. Tylko dziwne, że przy plusowych temperaturach paliwo by sie nie cofało?
Zauważyłem też że się paliwo cofa gdy wyjme kluczykize stacjki?
Witam , problem rozwiązałem, opis w poście o uszkodzonym napędzie szybkościomierza Szybkościomierz działa, licznik sprawny, paliwowskaz ustabilizowany.
Wyciagnij cały smok podłącza do niego wtyczke i ruszając plywakiem obserwuj zachowanie wskaźnika poziomu paliwa. Dodano po 9 Wyciagnij cały smok podłącza do niego wtyczke i ruszając plywakiem obserwuj zachowanie wskaźnika poziomu paliwa.
zalej nowy filter paliwem, po odpaleniu przytrzymaj na 1 min. tak na 2000tyś. obrotów i będzie dobrze
Po pierwsze tak jak wspomniał przedmówca w tym silniku wszystkie podzespoły czujniki, mierniki tylko Bosch/oryginał Po drugie, logi robimy w grupach i wrzucamy a nie jakieś dane po kątach nie wiadomo skąd, gdzie.. Logujemy auto albo statycznie - ok 1 minuty na wolnych obrotach rozgrzany silnik albo dynamicznie przejazdy zapłon/flow/N75/lambda-paliwo...
Nie wnikaj w luzy na pompie, dopóki się z niej nie leje paliwo. Kąt wtrysku ustawiamy vagiem/vcdsem po kliknięciu nastawy podstawowe lub basic settings. Ponadto dużym ułatwieniem jest tdi timing. Śrób pompy nie zabezpieczamy żadnym klejem, ani niczym, oprócz mocnego dociągnięcia kluczem.
Witam!potrzebuje wskazówek gdzie mogę znaleść przewody,które można podpiąć pod nawigację chodzi mi głównie o :obroty,paliwo,drzwi. W pojazdach matrki:TOYOTA COROLLA , SKODA OCTAVIA ,SKODA FABIA, VOLKSWAGEN , LANOS wymienione marki w benzynie. Ewentualne lokalizację tych przewodów i kolory bardzo mi pomoga w pracy, wiec z góry dziękuje.
witam. jeśli vag nie pokaze nic kakretnego, skorzystasz z wszystkich rad na forum to moze sprawdz czy paliwo dochodzi, bezpieczniki, przekazniki .... pozdrawiam
Temperatura silnika to jeden z głównych i najważniejszych parametrów, które bierze pod uwagę sterownik silnika, ma kolosalny wpływ na sposób pracy silnika i zużycie paliwa.
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Ja mam 340tys. i też raczej jest orginał bo sam go z niemiec przywiozłem . Zapomniałem wspomnieć dlaczego poszedłem w kierunku zapowietrzonego układu. jak auto stoi pod górę to nie mogę go odpalić , paliwo cofa się i dlatego nie podejrzewałem pompowtryskiwaczy tym bardziej że nie cały rok temu zawoziłem do regeneracji i były wszystkie dobre.
Bardzo prawdopodobną opcją jest to, że pływak który znajduje się w baku po prostu się zruszył i jest pod jakimś tam kątem. Rano jak wsiądziesz do samochodu to sprawdź ile pokazuje Ci km. Jeśli mniej to na 80% pływak, a jak ruszysz i paliwo zacznie się tam w środku mieszać i gdzieś chlapnie na pływak to on odczytuje to jakbyś mu dotankował.
co się mogło stać w skodzie octavii 1,6 b 101 km 1999r. odpaliła i zgasła iskrę ma paliwo dochodzi nie otwiera listwy wtryskowej. jaka może być tego przyczyna[/quote]
Jeśli rozrusznik kręci dobrze na zimnym, do tego pompy nie posiadasz tylko pompowtryski więc o ile rorząd dobrze ustawony to na 90% korekcja mapy paliwowej. Za jednym zamachem dostroisz silnik do aktualnego przebiegu (części się zużywają), zwiększą dawkowanie na ciepłym oraz zmniejszą minimalne wymagania co do obrotów silnika i dawkowania paliwa przy...
(at)arturavs 2000 Dodano po 3 (at)rtesadfg56 dzięki za pomoc ale paliwo jest sprawdzone nie ma powietrza i jest czyściutkie zawieszenie to nie jest napewno dwumasa myślę że tak by się nie zachowywała
Witam, napotkałem taki problem i nie mam pomysłów. Pacjent: Skoda Octavia 1, 2000 r., 1.9 TDI. Po wymianie skrzyni, złożeniu wszystkiego do kupy, prędkościomierz nie liczy ani prędkości, ani przebiegu. Jedyne co to pokazuje, to obroty, paliwo (które raz jest, raz nie ma, prawdopodobnie jeb!!ety pływak) no i temperaturę. Na komputerze pokładowym można...
Sprawdź to co zwykle, olej kiedy zmieniany, rozrząd, jak pracuje sprzęgło, czy dwumasa nie hałasuje, wycieki, turbo czy nie kopci. Reakcja na gaz, wstawanie turbiny Czy nie wyskakują jakieś kontrolki, warto podpiąć pod komputer czy nie ma zapisanych jakiś błędów. Sprawdź jak turbo wstaje, powinno poniżej 2 tys, generalnie bezawaryjna jednostka i trwała,...
Sprawdzałem i na tym i na tym i błąd ten sam. Masz rację że coś na benzynę się dzieje ale od czego tak naprawdę zacząć. Skoro przechodzi na gaz i wszystko jest dobrze .na benzynie cały czas to jest nie ma jazdy obroty skaczą jak głupie. Pokoje słychać ale wydaje mi się że jak zmienialemcrokctemu to było mocno słychać że podaje paliwo A teraz jak by...
Paliwo bajki ale ,żarówki ,oprawki,lampy już nie.
Nikt nie kupuje auta za 10k, żeby wymienić w nim sprzęgło, hamulce, opony itd. Czyli czeka się aż stanie na drodze tak? To po co takie auto? którym nie wiem czy dojadę do celu? To lepiej bilet miesięczny kupić Poza tym jak masz łyse opony i hamulce do wymiany to raczej przeglądu nie dostaniesz Generalnie kupując auto trzeba pamiętać że jest coś takiego...
Bzdura, dajcie spokój temu immobilizerowi. Gdzieś paliwo opada albo z powodu nieszczelności, albo z powodu zużycia pompki. Po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka pompa w zbiorniku dobija wystarczającą ilość paliwa i tyle.
Paliwo leci do modułu bordnetz analogowo, z niego cyfrą do zegarów. Koloru nie pamiętam, podejrzałem go pod kanapą i wyłapałem na module
A można sprawdzić jakoś na sucho czy walnięty jest czujnik czy zegary?
czy przyczyna moze lezec po stronie weza cisnieniowego z paliwem zauwazylem tam powietrze ,gdzie odpowietrzyc uklad
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Witam serdecznie. Skoda Octavia 1.6 Benz/LPG sekw. Jak w temacie skoda octavia czasem kręci dłużej szczególnie po dłuższej przerwie( około 8-10 godzin). Autko kupione tydzień temu i nie wiem co to może być. Myślałem że może jak stoi ze spadkiem na podwórku ale zdarzyło się to też pod pracą po około 10 godzinach. Autko kręciło dłużej i zapaliło. Potem...
Wiem że temat stary. Czy zmiana kodowania w manualu na automat daje jakieś negatywne skutki oprócz dwumasy, np pali sie check engine czy więcej pali. Tak, brak reakcji na sprzęgło, może trochę poszarpywać w okolicach 1200 obr i przy zmianie biegów może przytrzymywać silnik na obrotach przez około sekundę po puszczeniu gazu. Co do kół dwumasowych, opinie...
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Skoda Octavia 2014 rok 1.6 Diesel. Po około 40 km od odpalenia samochodu, zaczęła świecić się kontrolka świec żarowych. Silnik stracił moc a po zjeździe na pobocze, nie chciał już odpalić. Cały czas świeciła się kontrolka świec żarowych. Po kilku godzinach, samochód odpalił bez problemu. Zostały wymienione filtry i olej, ale pierwszy mechanik nie był...
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
To co to za zawory przy wlewie paliwa ?
Brak błędu sugeruje problem z paliwem. Weryfikacja stanu filtra paliwa i pompy - smoka w baku, potem pompą tandem i w najgorszym przypadku stan pompowtrysków i ich uszczelnień.
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Nie dasz rady zamienić cewki numer 2 z cewką numer 3. Nikt nie da rady zmienić bo tam są kable zapłonowe a nie pojedyncze cewki na każdy cylinder. Zajął bym się wtryskiwaczem ale LPG na 2 cylindrze choć kable też możesz profilaktycznie zmienić jeśli dawno nie były zmieniane (nie polecam Bosha za to Beru jak najbardziej). Dlaczego źle odpala to już chyba...
Pompa paliwa w zbiorniku działa? Filtr paliwa czysty? Co pokazuje przepływomierz?
Za wysoko umieszczona rurka (ssak) poboru paliwa w zbiorniku.
Witam mam pytanie w sprawie samochodu Skoda Octavia SLX 1.9 TDI 2000r. Jakie mogły by być przyczyny gaśnięcia ciepłego silnika, spadanie z obrotów i odcięcie paliwa? Wymieniony filtr paliwa.
Zasięg jest liczony ze średniego spalania w stosunkowo krótkim czasie (kilku ostatnich minut/km, nie wiem dokładnie), średnie spalanie wyświetlane na zegarach jest od ostatniego zerowania lub "cyklu jazdy", chwilowe spalnie to średnia za kilkadziesiąt/kilkaset m (znów nie wiem dokładnie). Jak samochód stoi z włączonym silnikiem to spalanie chwilowe...
w serwisie powiedzieli, ze jesli to zawór N 109 to oni tego nie zrobią, bo jesli jest w pompie to za duzo rozkrecania itp ....... czysty horror jak się takie rzeczy słyszy od ponoć "wykwalifikowanych" serwisantów, takie stwierdzenie jak "jeśli jest w pompie" to mnie normalnie rozbraja no i to drugie "za dużo rozkręcania" 8-O nic tylko takich fajtłapów...
Ja mam takie pytanie, co ludzie widzą w dieslach. Auta są bardziej zużyte, droższe no i jak coś się zepsuje to stoimy i kwiczymy. A mając silnik benzynowy to nie mamy dwumasy, turbo itp rzeczy, filtrów cząstek stałych itp A jak coś się zepsuje to właczamy naprzemian PB/LPG i jakoś dojedziemy do warsztatu. Sam mam passata b5 w 1,6 na gazie i raz mi pompa...
Może koledzy pomogą w temacie ustawiania ręcznego pływaka. Otóż to, że mam problemy z wyregulowaniem to pikuś na ten czas, ale strzałki na pływaku (VW SHARAN 1,9 TDI AFN 110KM 1999) i zbiorniku , ni w ząb wg mnie nie maja się do prawidłowego ustawienia w zbiorniku łapy pływaka. Wg mojej logiki pływak powinien opadać najniżej jak się da. Wtedy na oporniku...
kto pomoze mam problem z odpaleniem auta kazdego ranka trzeba troche pokrecic zanim zachyci,zauwazylem ze w wezyku paliwa jest babel z powietrzem ale i tak wydaje mi sie ze w pompie jakies paliwo zawsze zostalo i powinno wystarczyc na odpalenie,podlaczylem do kompa auto i przy dodatniej temperaturze otoczenia temp.paliwa ma wartosc okolo-25stopni..czy...
Obudowa mojego filtra paliwa ma 4 złącza, więc raczej przez niego wraca do baku?
Witam mam taki problem że podczas wymiany filtru paliwa zepsuła się końcówka w przewodzie paliwowym. Chce wymienić cały przewód lecz nie mogę takiego nigdzie znaleźć. Samochód: Skoda Octavia 1997 1.6 aee 75km Nr przewodu to 1J0200059L Chodzi mi o czarny przewód. Nowe można kupić jedynie w komplecie cena :450 zł (kosmos) Wiem że te przewody były takie...
Witam serdecznie. Mam problem ze skodą octavią 1,9 TDI 1999 rok. Autko zgasiłem na parkingu i nie mogłem ponownie odpalić. Przekaźnik 109 działa, kontrolki palą, paliwo dochodzi, ta część ruchoma ( przepraszam za niefachowe słownictwo ) nad zaworem EGR sprawdzona, kiedyś miałem podobny problem i wystarczyło nią poruszać. Proszę o pomoc.
Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Trochę mało danych do ustalenia przyczyny! Po to, aby autko odpaliło, potrzebne jest: paliwo i powietrze dostarczone w odpowiednich proporcjach! Na początek trzeba ustalić, w którym z tych układów tkwi problem! Dlatego wypada zacząć od dokonania prawidłowej diagnostyki. Na początek wypada sprawdzić, jakie błędy...
Jasne. Odrazu coś mnie nie pasowało. Na schemacie wychodzi pin A 49 Czarny/Szary do R1 Główny przekaźnik
Witam, Dziś sprawdziłem przekaźniki - mam takie: 53, 18, 12V (czarny) oraz 167. Otworzyłem je w środku i wszystkie wydawały się jak nowe - żadnych pyłków, kurzu, wszystko ładnie pięknie bez żadnych przetarć - wydaje mi się też że te nóżki są w porządku (w sensie że stabilne itd.) ale fachowcem nie jestem i nie umiem dobrze tego sprawdzić. Dziś auto...
To przy okazji wymień też filtr paliwa.
Mam problem ze skoda oktavia 1.9 tdi naprawiłem klimatyzacje wszystko chodziło dobrze nagle po miesiącu zaczoł mi podczas jazdy gasnac nie moge go pozniej odpalic po którymś razie z koleji odpali a za chwile po przejechaniu 1,5 km znów gaśnie sprawdzałem paliwo wszedzie dochodzi pompka paliwa tez jest dobra bezpiecznik tez sa dobre podlaczylem pod komputer...
Ponownie trzeba ustawić kąt wtrysku i dawkę paliwa.
Witam, takie mam pytanie czy można dbać o silnik w jakiś sposób żeby miał dobrą kompresję? Skąd bierze się sytuacja że kompresja jest kiepska? Mam silnik 1,8T planuje nieco "dołożyć" mocy, w serii 150, nie mam pojęcia jaka kompresja, jaki stan silnika ale wypluł na hamowni 148,9 konia po 20 latach (rocznik 99 Skoda Octavia) Pytanie czy niska kompresja...
Artur,gdyby miał pojęcie to wymieniając przekaźnik sprawdził by czego brakuje....
Filtry: powietrza, paliwa, sprawdzone?
pobawiłem się wczoraj komputerkiem. wyświetlił mi 3 oka, w których miałem następujące informacje. I P1654 Komputer sterujący tablicy przyrządów - niesprawność w systemie II P1570 Komputer sterujący silnika immobiliser aktywny. III P1538 Zawór elektromagnetyczny odcinający paliwo- przerwany obwód prądowy / zwarcie z masa-N109. Po przeczytaniu informacji...
Wymiana sterownika komfortu.
Powiem tak wcześniej jeździłem oplem astrą kombi na mono wtrysku również z gazem. Instalacja Stag i problemy jakie miałem : Przy zimnie zbyt wcześnie przełączało się autko na gaz. Co skutkowało gaśnięciem silnika.Gdy brakło gazu nie wracał na benzynę. Teraz przy brc nawet nie wiem kiedy się przełącza i gdy braknie gazu wraca sam na paliwo ciekłe (PB95)...
1. Uszkodzenie N108 - jak to sprawdzić i czy ma wpływ na odpalanie? 2. Czujnik g80 - jw 3. Niesprawny dopływ paliwa lub brak - paliwo jest, w przewodach leci, czy pojawia się na wtryskach . 4. Nieprawidłowy początek wtrysku - z wiadomych przyczyn na rozgrzanym silniku nie sprawdzę tego parametru, ale na zimnym w basic settings pokazuje 038 (blok drugi)...
Witam mam problem z autkiem jak w tytule. Czyli Octavia II 1,9 POMPOWTRYSK 2008r Mam problem z błędem w sterowniku silnika błąd numer 16567 Czujnik A temp. paliwa - wysoki sygnał wyjścia. Nie mogę go skasować podmieniałem ten czujnik i jest nadal ten sam błąd.- czujnik znajduje się na przewodzie paliwowym i dochodzi do niego wtyczka dwupinowa. Czy czujnik...
Jeżeli silnik zgaśnie, tak jak planujesz, czyli po prostu zapowietrzysz układ, nie kręć rozrusznikiem w nieskończoność tylko zalej najpierw filtr paliwem lub odpowietrz innymi polecanymi sposobami. Poczytaj o odpowietrzaniu układów common rail żebyś sobie syfu nie narobił.
Kiedyś przyjeżdża golfik ze spaloną instalacją gazową. Przyczyna - jeden z wężyków zsunął się z króćca kolektora ssącego, gaz się zapalił i robił swoje. W sumie skończyło się na dużym strachu i smrodzie spalenizny. Wymiana kilku przewodów elektrycznych, wtyczka i jest dobrze do dzisiaj. Już dawno temu klient przyjechał z pod niemieckiej granicy Omegą...
Jeśli wtedy pomogła wymiana filtra paliwa to może i teraz pomoże. Jeśli pomoże tzn. że masz syf w zbiorniku paliwa albo wodę.
Witam Mam problem skoda mi ciężko pali na zimnym rok temu miałem ten sam problem auto stoi pod górkę słabo problem się zaczynał gdy w baku było mniej niż 1/4 paliwa było full lub połowa wszystko okej wymieniłem gumki na pompkach (Bosch) był spokój teraz znów się zaczęło nie ważne czy prosto pod górkę z górki stoi full bak słabo pali jakby się troszeczkę...
Kiedy był wymieniany filtr paliwa
Jaką posiadasz wersję silnikową ? Może kąt wtrysku źle ustawiony (opóźniony) ? Po wymianie filtra paliwa układ paliwowy został poprawnie odpowietrzony ?
Sprawdz ustawienie rozrzadu. Co z zasilaniem paliwa?
Witam, Skoda Octavia 2 silnik 1.6 8V z Lpg sterownik Simos. Silnik na gazie pracuje idealnie równo. Na benzynie nie wchodzi na obroty, dusi się i strzela w kolektor ssacy, pracuje jakby nie na wszystkie cylindry. Sprawdziłem: kompresję na cylindrach jest ok 1.4 Mpa na wszystkich cyl. Wtryski rozpylają paliwo równo- zostały wyjęte do sprawdzenia. Świecę...
Siema, robiłem tydzień temu serwis auta Skoda Octavia 2013 RS 2.0 TDI. Codzienne poruszanie sprawiało, że auto miało około 55mpg. Po wizycie w serwisie auto spala 44 mpg! Pytanie wg mnie czy to może być wyciekające paliwo z filtra paliwa czy też dolali gęstszy olej albo olej do start/stopu bo takie raczej maja na stanie. Paliwo nie wycieka z baku. dzięki!
...moze Ci rozrzad przeskoczyl i to moze byc przyczyna totalnego zamulenia fury... jest to najbardziej prawdopodobny scenariusz, zwłaszcza jeśli masz tam silnik starszej generacji czyli 1Z, AHU, ALE lub AFN. Kąt wtrysku oczywiście maksymalnie przyspieszony a podanie paliwa na "krótko" z kanistra wyklucza zapowietrzenie układu zasilania - chyba, że...
Trochę stary temat, ale -Zbyniu_2011- nie napisał ile płynu w zbiorniczku było po wymianie. W moim tak się dzieje z paliwem, jak zapala się rezerwa to dolewam paliwa, poprawia się jego jakość i wtedy gaśnie :-) Ciekawe co tam u -tmichal24- z tym płynem?
Sprawdz połączenia przewodów paliwowych i przelewki bo zrobiło się zimno i może jakiś sparciał , zesztywniał i podcieka paliwo
ciśnienie paliwo skoda octavia filtr paliwo skoda octavia skoda octavia pompa paliwo
yamaha filtr paliwo zaczernienie wydruku odświeżania pamięci
wideodomofon leelen wideodomofon leelen
Lokalizacja głównego przekaźnika Audi A4 B7 2006 Uziemienie w szlifierce kątowej: Jak to zrobić?