Immobilizer. W tym roczniku Immo2 - wymagany pin do dopisania nowego sterownika.
Który rok Skody? Jakie ma oznaczenie silnika?
Wystarczy przegrać pamięć eeprom. Najłatwiej zrobić to po BDM.
A przed wymiana pompy tez byly trudnosci z uruchomieniem? Co do swiec ,na zimnym silniku wyjmij wtyczke z czujnika temperatury i spruboj zapalic
Jedna reparaturka to 280zł za naprawdę dobrą jakościowo i jakieś 3-4 dni roboty. Powiedziała, że były robione wymiany serwisowe + 2 lata temu rozrząd, sprzęgło-dwumas-turbo nieruszane i nie było problemów. Po drugiej stronie na progu brak rudej. Wymiana silnika była bez papierów.
A pompowtryski vdo? Regeneracja w szesnasto zaworowych to jakaś paranoja. Często to tylko wymiana końcówek niestety. Jaki masz kod silnika?
a co może być przyczyną że po włączeniu stacyjki na zimnym silniku to pokazuje ni od razu 90stopni.
A czy udałoby się jeszcze ustalić jaka nierówność jest dopuszczalna dla płaszczyzny bloku i głowicy? Gdzieś czytałem, że dla podobnego silnika, dla głowicy jest 0.05mm. Nie interesuj się krzywizną bloku, jesli silnik nie był patologicznie przegrzany. Niepłaskości głowicy i tak nie sprawdzisz, bo liniału dla jednego pomiaru kupował nie będziesz - jeśli...
Jeśli korba jest wykrzywiona to jest duża szansa, że wał też się lekko wykrzywił i stracił wyważenie, a wtedy i tak bardziej opłacalna jest wymiana silnika...
W o3 podobnie jak w Passacie B8 trzeba demontować silnik. Na szczęście szybko idzie dwóch ogarniętych i godzin roboty.
Cewka wn-tutaj leży problem.Jeżeli ją zdemontujesz (parę śrubek trzeba rozkręcić, w tym pompę powietrza wtórnego) i spojrzysz na cewkę zauważysz pewnie mikropęknięcia na obudowie.Taką sytuacje miałem w tym silniku i dopiero wymiana cewki pomogła.
Dziura w kolektorze znalazła się za 2 razem. wymiana kolektora załatwiła sprawę.
Wymiana "środka" skrzynki bezpieczników znajdującej się pod maską.
Coś kojarzę ze tam tak jest ze mały jest od klimy i duży może włączyć się wtedy jak by mały nie dawał rady a większy jest od chłodzenia silnika
Idziesz dobrą drogą, kabelki ugniły. Rozwiń wiązkę. Jeśli to ten silnik co myślę, to wiązka gnije w części, która idzie od silnika w dół na podłużnice z prawej strony jak stoisz przodem do samochodu. Miałem wielokrotnie ten problem z vw i skodą ,nie działały różne czujniki zależnie co zgniło. Pamiętam jeszcze, że po drodze było takie okrągłe złącze...
Witam. nie wiadomo co i gdzie się zapaliło I tak jest wesoło :D w komorze spalania? i ma ich aż cztery :D Co do tego silnika VAG-owskiego co piszecie że co poniektórzy demontują nawet kolektor. Odpowiedni klucz i odpowiednie -dedykowane- szczypce do zdejmowania fajek i wyciągania ewentualnie świec. I cała operacja (tylko wymiana świec) niecałe 20 minut...
2005 r. Silnik 1.9 TDi
Podjedz że sprężarka do zakładu AC. Tak sprawdzą stan oleju, założą, uzupełnia olej o pojemność skraplacza. Bez czynnika lepiej nie odpalać silnika. Tak będzie bezpieczniej.
Zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach, po wykręceniu świecy Ciśnienie książkowe wyjdzie, bo olej uszczelnia pierścienie. Moim zdaniem silnik do wymiany albo kapitalnego remontu, i raczej "pałowany" był, solidne przegrzanie daje taki efekt i wymiana pierścieni nic nie da, kiedy masz owal na cylindrach. W misce szlam, silnik może być już przytarty,...
problem jest dosc prosty- w ukladzie czasowym (pod kierownicą "podwójny" przekaźnik) jest zanieczyszczony styk jednego z przekaźników ( zwarty przy niewłączonym zasilaniu) - zeby było dziwniej brak styku oznacza nieprzerwaną pracę wycieraczek przy prawidłowej pracy z układem czasowym. do naprawy bublowatego przekaznika wystarczy nóż (lub wymiana na...
Korekty wtryskow 1. -1.08 2. -1.24 3. -1.12 4. 2.14 Dzis moj mechanik stwierdzil ze uszkodzona jest dzwigienka na 4 wtrysku Przed wymiana wtrysku korekta na 4 byla 2.60
Wymiana rozrządu w tym silniku jest co 90tys. km. Żadnych kółek na wale się nie wymienia,tylko pasek,pompę wody, rolki i napinacz,dobrze też jest wymienić pasek wielorowkowy.
Zaczął by od czujnika temperatury silnik, miałem podobny przypadek w fabi która czasami rzucała palenie, parametry w sterowniki silnika były ok, błędów brak, a wymiana czujnika rozwiązała problem.
Mam taki sam samochód i miałem bardzo podobne objawy (gasł silnik np. na skrzyżowaniu). Ratowałem się wówczas ruszaniem wiązki do cewki. Pomagało na krótko. Wymiana kostki też pomogła na krótko. Ale wymiana cewki (odsuwałem ten pomysł ze względu na koszty) rozwiązała problem.
Sprzęgło się nie ślizga w żadnym zakresie obrotów, zauważył bym po wskazaniach obrotomierza i na słuch. Filtry paliwa i powietrza zmieniane, wymiana nic nie wniosła. Jak sprawdzić przepływomierz?
Witam, przymierzam się do wymiany wałka rozrządu w Octavii 2 silnik 1.9 tdi, 105 km, kod silnika BJB. Krótkie pytanie - czy wałek składany jest z dużym kołem zębatym pływająco czy jest może na klinie ?
Witam mam takie pytanie a propo zmiany silinka w Octavi I Chcialbym sie dowiedziec czy jest mozliwosc przelozenia silnika od Octavi II (1Z) bez wiekszych komplikacji wiążących sie z wymiana skrzyni itp Dziekuje z gory za pomoc[syntax=text][/syntax]
dobra rada kolegi (at)autoas więc się jej posłuchaj, poszukaj na forum skody jakiegoś kolesia z Twojej okolicy, który ma VAG-COMa, niech odczyta błędy a następnie porozłączaj i dokładnie osusz wtyczki czujników i listwy prądowej do pompowtrysków bo pewnie te w błędach wystąpią oraz dokładnie osusz komorę silnika, chyba że już coś szlag trafiło na amen...
w moim przypadku pomogła wymiana rozrusznika na zregenerowany - nowe podobno nie istnieją ...
Udało się naprawić, wymiana skrzynki bezpieczników pod maską bo była zalana wodą po przez mycie silnika i naprawa instalacji za podstawa akumulatora.
Czy auto kopci rano... nie ma znaczenia czy rano czy na rozgrzanym jak ie przegazuje to na czarno potrafi przykopcić. Wymiana odmy ( przewód odmy, filtr na pokrywie zaworów , oddzielacz oleju ) nic nie pomogło. Olej cały czas trafia do dolotu. Dodano po 2 Płukanie silnika , wymiana odmy ( przewód odmy, filtr na pokrywie zaworów, oddzielacz oleju) nic...
Dosyć często siadają czujniki poziomu płynu w tych zbiorniczkach - niestety TYLKO wymiana całego zbiornika.
z uwagi na zużywające się części to tak bo jeśli mało jeździsz to czas powoduje zużycie się elementów a inną sprawą jest robienie małych tras ale w korach gdzie kilometry się zbyt nie podnoszą ale czas pracy silnika owszem dlatego przewidziane są limity kilometrów zamienne na lata
Podczas pełnego skrętu kołami, nie wiem czy to wspomaganie, pojawia się straszny pisk, wręcz jęk. A ten jęk dochodzi skąd - z silnika, z maglownicy czy z bagażnika? Skoda ma elektryczny układ wspomagania, więc wymiana płynu itd. nie wchodzi w grę. Czy czeka mnie wymiana całej pompy? Pompy czego? Gdzie jakakolwiek diagnostyka?
Jeżeli nierówno pracuje,a do tego rozbierałeś listwe to na pewno powinna byc skalibrowana ,a jak jest coś nie tak z tłoczkami czy sprężynkami to na pewno wymiana i kalibracja listwy.Dopiero pózniej kalibracja instalacji
Potrzebujesz zmienić na 6 biegowa bo tak chcesz czy zmniejszyć obroty przy wyższej prędkości na ostatnim przełożeniu? Jeżeli zmniejszyć obroty to trochę wysiłku na Internecie jest kilka udanych opisów z cenami i nr części posiadaczy akurat z forum skoda octavia ta sama skrzynia i zmiany właśnie ostatniego przełożeni ze skrzynii od silnika 1.9 tdi.
Te silniki generalnie długo osiągają temperaturę i np bez obciążenia temperatura lubi nawet spadać. Tez tak miałem i pomogla wymiana termostatu ale nadal długo osiąga temperaturę. U mnie problem z porannym odpalaniem wynikał z uszczelnienia pompowtryskow. Po wymianie oringow jak reka odjal. A co jakis czas rano nie odpalal i trzeba bylo bardzo dlugo...
Problem jest dziwny i dodam że trzech mechaników i elektroników nie dało rady. Opis problemu: samochód odpala bez problemu, po wrzuceniu biegu i ruszeniu przez kilka sekund około 5 samochód nie ma mocy, jedzie ale bardzo, bardzo powoli przyspiesza, brak reakcji na gaz. Po 5 sek. Nagłe przyspieszenie, tak jakby strzał benzyny. Od tej pory samochód jedzie...
O stopień zużycia to nawet nie pytaj, i tak handlarze-złomiarze zawsze kłamią lub po porostu nie mają pojęcia. Po za tym są różne twardości sprężyn dla różnych silników.
Witam wszystkich i wielkie dzieki z gora za pomoc. Mam skode po wymianie pompy paliwa zaczolem miec problemy z odpalaniem na cieplym silniku czujnik wymienilem i nadal ma ten sam problem. sadza po roku produkcji to pewnie masz na mysli pompe wtryskowa ... czy wymiana byla na nowa ? jaki kod silnika ?
Mechanik znalazł spalony rezystor i silnik wentylatora tez sie w końcu spalił. Wiec wymiana rezystora wraz z wentylatorem i śmiga teraz super
Mam Octavię kombi z silnikiem 2.0 (AQY) od początku 2000r, a więc to już prawie 13 lat, aktualny przebieg 210000 km. Żadnych kłopotów z silnikiem i z całym samochodem. Oczywiście wymiany elementów zużywających się, a więc trzeci komplet opon, dwa razy klocki hamulcowe przód/tył, raz tarcze hamulcowe przód/tył, po trzynastu latach wymiana baterii w pilocie,...
Ostatnio miałem taki przypadek w skodzie octavia, pomogła wymiana skrzynki bezpiecznikowej pod maską
I jednak pomogla wymiana elemantu, ktory widac na zdjeciach powyzej. W serwisie skody od razu powiedzieli, ze to wlasnei ten element jest wadliwy i ze jest to dosyc czesta usterka w tych silnikach. Dziekuje za pomoc mimo wszystko.
Witam, mam pytanie czy wg Was koszt usługi wymiany oleju skrzyni biegów 5 w Skodzie Octavii mk1 2,0/115 za 120 pln to nie jest trochę przesada? Wymiana oleju w silniku w moich stronach to ok 70 zł, to aż 50 zł więcej kosztowała by wymiana oleju w skrzyni? Do tego przecież też się podnosi auto, jeden płyn spuszcza, drugi wlewa... prawie 50% drożej. Ile...
bardzo piszczy,jak kupiłem preparat do pasków i popsikałem czyli zwiększyła sie przyczepność to jeszcze bardziej,gdy się silnik zagrzeje to mniej ale i tak to wkurza.
Wg. instrukcji ciśnienie min. 2 bar przy 2000 obr.,maksymalnie wrasta do 7 bar. Według mnie w tym silniku jest tradycyjna pompa oleju ,zobacz czy nie została uszczelka ze starego filtra oleju. W tych silnika zastosowano GEROTOROWĄ pompę oleju. Najpierw poczytaj a potem pisz, bo wprowadzasz w błąd.
Nie chcę poprawiać fabryki, ani zaoszczędzić na paliwie, chodzi mi o żywotność silnika, żeby go nie wkręcać na tak wysokie obroty, dość często jeżdżę po autostradzie i ten 6 bieg by się przydał, bo odnoszę wrażenie że mi się silnik męczy jak go kręcę do tych około 4000 obrotów. Stąd też moje pytanie.
Witam, w dniu wczorajszym po uruchomieniu silnika wyskoczyła mi lawina błędów oświetlenia i rzeczywiście gdy zatrzymaniu i wyjściu z auta połowa oświetlenia nie działała. Zacząłem sprawdzać żarówki, żadna nie była przepalona. Zaczalem wymieniać bezpieczniki, które i tak nie były przepalone. Kilka razy i odpalałem i gasiłem auto i po którymś razie wszystko...
Witam, mam problem z usterkę w moim samochodzie. Skoda Octavia II 2 2007r. Silnik 1,6 MPI 102KM kod silnika BSE Po włączeniu silnika, czasem nie od razu falują obroty z przedziału 600 do 1400 więc dość mocno oraz po chwilowej jeździe zapala się kontrolka ESP (chyba jakiś tryb awaryjny ale aż tak się nie znam) i dodatkowo często jak się zatrzymam potrafi...
Nie ufasz mechanikowi, podjedź do innego lub do ASO. Żadnego zaślepiania i usuwania nie uskuteczniaj. No chyba że auto na handel lub ulep na którego żal wydawać złotówek. Jeżeli kolejny potwierdzi usterkę zaworu to albo wysyłka do firmy zajmującej się regeneracją :/ albo wymiana. Niestety tak już z autami jest że od czasu do czasu parę zł trzeba wydać.
Na zimnym silniku bardzo niskie obroty aż do zgasnięcia silnika wymieniłem czujnik tem.wody i nic się nie zmieniło.może ktoś coś wie?
Witam, Skoda jeździ już jakiś czas po wymianie i wszystko jest sprawne, co do pojemności układu chłodzenia to sprzedawca odczytał tę informację z katalogu, wiadomo że wszystko nie zejdzie podał mi tylko całkowitą pojemność. Doczytałem gdzieś iż w silnikach tego typu wymiana odbywa sie jednak poprzez uruchomienie pomp elektrycznych z poziomu komputera....
Mam golfa z tym silnikiem i podobnym przebiegiem...olej ktory leje to Motul X-Cess 5w40 lub liqui moly 4100 top tec 5w40...wymiana co 15 tys km
Skoda Octavia I, 1.9 TDI pompa wtryskowa VP37 (038 130 107D ). Auto odpala na dotyk ale nie da się nim jeździć z powodu braku mocy. Błąd 17656 (Regulacja początku wtrysku ). Myślałem że to wina układu paliwowego ( filtr, smok , przewody ) ale podłączyłem paliwo bezpośrednio z kanistra do pompy , bez zmian. Odczyt parametrów z grupy 000. Na zapalonym...
Ja osobiście zaczął bym od remontu silnika.. I mówię tutaj całkowicie serio.. Bo dla mnie nierealne jest by silnik brał 0.5 czy 0.7 l na tysiąc km a tym bardziej półsyntetyka :| W zasadzie w takim silniku nie potrzebna jest wymiana oleju przy dolewkach w takich ilościach :D Z racji instalacji LPG zainteresował bym się głowicą.
Znalazłem historie napraw poprzedniego użytkownika. 60 000 KM temu była zalecana wymiana kół faz rozrządu (z tego co mi wiadomo nie zrobiono tego), natomiast 5 000 KM później był czyszczony zawór zmiennych faz rozrządu. Po weekendzie będzie sprawdzany stan rozrządu oraz zaworu...
Do tego silnika firma Contitech ma 2 rodzaje paska rozrządu. Jeden zwykły i jeden wzmacniany ( CT 946 i CT 1044). Ten drugi wymiana spokojnie co 90 tyś km. Wymień na taki i spokój. Ja osobiście bym wymieniał całość i spał spokojnie, bo w przypadku awarii - zerwania naprawa bardzo kosztowna , a w przypadku tak starego auta nie opłacalna.
Przy przebiegach które maja (realnie) to wszystkie. Popatrz sobie na koszt 1 wtryskiwacza. Czy dwumasy plus wymiana. 1.9 tdi to będą PD czyli padające wałki i rozjechane gniazda pompo-wtrysków. Stare 1.9 tdi na pompach rotacyjnych są już na złomie lub blisko im tam. Ja bym szukał golfa 5 czy octavi 2 1.6 mpi. Tylko dokładnie przyjrzał by się silnikowi...
Opinie zapewne będą podzielone, jednak ja zakładam "częściej wymieniasz dłużej jeździsz", więc olej zgodnie z zalecaną normą, wymiana co 15 tyś. Long Life jest dla szczęśliwców którzy co pięć lat odwiedzają salon samochodowy i nie przejmują się czy silnik wytrzyma 0,5mln km.
Witam problem migające lampki czerwonej ciśnienia oleju Skoda octavia combi 2009 r 1.8 tsi przebieg 140000tys Jest po generalnym remoncie silnika spowodowany oczywistym problemem nadmiernego poboru oleju. samochód sprowadzony z zagranicy i jest już po remoncie silnika na krasnobrodzka racing i składany w warszawie, honowanie cylindrów, rowki na moich...
Mam w Octavia II silnik BXE (też 1,9 TDI) Miesiąc po kupnie nówki w 2009 roku zrobiłem podniesienie mocy na 140 KM/ 320 Nm. Od tej pory Skoda przejechała 260 000km i nic. Warunek - mod robić tylko u sprawdzonych tunerów (z hamownią) i potem wymiana oleju max co 15 000km (żadne long life)
Stare vagi nigdy nie hamowały i nie skręcały, także trudno poprawiać coś czego nie ma. I hamowały i skręcały. Zaczyna się shitstorm, na temat niedrogich, popularnych aut, które nagle nie mają osiągów trakcyjnych jak kitcary, czy bolidy F1. Kompletny set węglowych hamulców, z dedykowanymi zaciskami Brembo, kosztuje tyle co dobry samochód. Nie da się...
Poza tym mechanika to nie tylko wymiana silnika na inny, to już jest ostateczność. Policz sobie np. Amortyzarory, akumulator, opony, parę gumek w zawieszeniu, klocki hamulcowe i co Ci wyjdzie? Duzo więcej niż blacharka za 1500, tyle że z rdzą można jeździć, a bez hamulców i na slikach nie bardzo. Pozdr
Witam, Mam pytanie do ekspertów. Czy jest możliwość zmiany zakresu "skoków" silniczka krokowgo odpowiadającego za regulację wysokości świecenia reflektorów? Mam problem tego typu, że podczas regulacji przeskok między jedną wartością ustawienia a drugą jest na tyle duży, że albo świecą za nisko albo za wysoko. Nie mam wartości pośredniej mimo że oprócz...
Witam. Mam problem z Skoda Octavia II fl 1.6 tdi pompa common rail padła, puściła opiłki w układ=czyszczenie całego układu wymiana pompy i czyszczenie wtrysków. Wszystko ok, silnik pracuje super równiutko, ale pojawił się problem. Po podpięciu vag12.12 błędy: P0606,P0601,P2294,P0090,P0193,P0203,P256... których nie mogę skasować. Samochód normalnie odpala,...
Witam szanownych kolegów. Przedstawię temat: Wracam z wakacji i klima przestaje chłodzić po kilku set kilometrach bramki, korek silnik pokazuje czerwone pole dźwiękiem informuje o przekroczonej temperaturze. Okazuje się iż wymiana czynnika nie pomogła klimie i wentylatory nie startują. Podkreślę iż wentylator silnika nie pracuje i limy również. Sprawdzałem...
Update Sprawa z utrata mocy rozwiazana - pomogla wymiana samego przeplywomierza. Natomiast odnosnie syczenia to wyglada na to,ze zwiazane jest to z klimatyzacja,poniewaz jej wlaczenie/wylaczenie powoduje odpowiednio zmiane poczatkowego szumu w takie jakby charczenie/powrot do 'stanu szumu'.
Witam. Posiadam Octavie w której padł silnik ( przebieg ponad 500 tys.) i była konieczna wymiana silnika. Mechanik wymienił silnik pochodzący z Seata Ibizy ale już w wersji 110 KM a Octavia miała 90 KM. Moje pytanie jest czy można przepiąć komputer z tego silnika seata do Octavi?? Jeśli to możliwe to pewno trzeba będzie na nowo immo ustawić. Proszę...
Rozumiem. Wiem, że i tak bywa. Po prostu zamówię cewkę i wymienię. To nie jest jakiś kosmiczny koszt a jeśli chodzi o kable to i tak powinienem to dawno zrobić. Cóż, jeśli długo się jeździ bezawaryjnie to z czasem wydaje się, że tak będzie zawsze. W skodzie muszę i tak zrobić kilka zaległych prac. Czeka mnie czyszczenie przepustnicy, wymiana a raczej...
Cześć, Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu błędu usterki START-STOP, co najprawdopodobniej skutkuje zapaleniem kontrolki świec żarowych oraz CHECK engine. System wewnętrzny samochodu nie pokazuje żadnego błędu po wyłączeniu systemu START-STOP. - Pacjentem jest Skoda Octavia 3 active 1,6 TDi z 2016 roku. Opis sytuacji: Podczas jazdy na dłuższej trasie zaczęła...
W kwestii pojazdu: Skoda Octavia 1.6 BSE kombi, rok produkcji 2011 po liftowa, instalacja LPG LandiRenzo. Jestem 2 właścicielem, wcześniej auto należało to floty. Podsumowanie krótkie: - instalacja LPG - wyłączona, ponieważ jest do wymiany, auto jeździ na benzynie. - nie świeci się check, ani nie ma błędów na silniku, - po skasowaniu wyżej opisywanych...
Po wyczyszczeniu przepustnicy,pojawił się błąd za ubogiej mieszanki i mówił że sonda lambda pierwsza nie domaga,więc wymieniłem sondę na nową koszt 300+wymiana,sonda teraz działa lecz teraz generuje błąd za ubogiej mieszanki i mówił że gdzieś może łapie lewego powietrza ale sprawdzałem dzisiaj i nigdzie nic nie widzę żeby była jakś dziura czy słychać...
Witam mam skodę octavie z 2003 r , miało być to tdi 90km , samochód nie mam mocy takiej jak powinien mieć po wyżej 3 tyś obrotów odłącza turbinę i przełącza się w tryb awaryjny a po niżej 2,5 tyś wo gule nie ładuje , wymiana turbiny nic nie daje , przepływomierz sprawny , kod silnika aqm ( jest to dziwne bo jest to kod silnika sdi ) , byłem z nią u...
Tak ten sposób sprawdzenia dwumasy akurat znam. Jeszcze podczas gaszenia auta, czy nie ma stuków. Zastanawia mnie jeszcze ta łapa silnika by ja dokładnie sprawdzić, jak uniosę silnik to sprawdze śruby mocujące, są one na kleju czy nie puściły czasem, delikatnie je sprawdze aby kleju nie zerwać. Dzis podczas skrętu w prawo i ruszania był dośc mocny hałas,...
Witam. Posiadam Skodę Octavię 1.9 tdi oznaczenie silnika to asv 110 km. Problem wygląda następująco. Przy ok. 2500-3000 tys. obrotów silnik dławi się i zaczyna strasznie kopcić po delikatnym odpuszczeniu gazu i ponownym go dodaniu wkręca się na wyższe obroty i jest ok. Wymieniłem już chyba wszystko co jest możliwe i nadal jest to samo. To co zrobiłem:...
Na pewno warto przed wymianą, sprawdzić zapisane błędy w sterowniku, np. VCDSem.
Tak informacyjnie - zmiana z 5W na 15W nic nie da jak problem jest na gorącym silniku. To już prędziej z 40 na 50 ale nie wiem czy pierścienie to zniosą. Rzadki olej to jest 0W30 a nie 5W40 (powinno używać się słowa lepkość ale uatrło się tak jak ssanie, które jest używane również w odniesieniu do wtrysku oraz Diesli). Wymiana czujnika nie wyklucza...
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Witam mam oto takie dwa błędy pierwszy dotyczy sondy lambda 1651- sonda lambda rząd 1, czujnik 1 wadliwe działanie obwodu P0130_ mam pytanie czy sonda do wymiany oraz czy to sonda przed katalizatorem drugi natomiast to 17700- przerwa w obwodzie termostatu chłodzenia silnika sterowanego czujnikiem ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (F265)...
Nie chcę niepotrzebnie robić zamieszania, bo nigdy nie robiłem takich kombinacji ale często jest tak, że sterownik silnika musi wiedzieć, że w akucie jest klimatyzacja i kiedy jest włączona. Wpływa to na sterowanie silnikiem (głównie wolne obroty). Często też (nawet w manualnych klimach) jest połączenie w drugą stronę, np. podczas ruszania lub gwałtownego...
Proszę o poradę lub diagnozę silnik po remoncie, naprawa głowicy- wymiana prowadnic, zaworów, popychaczy, planowaniu, wymiana innego spodu silnika, po zamontowaniu brak możliwości odpalenia z rozrusznika rozrząd po wymianie....nowy i dobrze ustawiony po próbie uruchomienia z rozrusznika obrotomierz wskazuje 3000 obrotów, , VAG wskazuje uszkodzenie czujnika...
Ale ja jestem zainteresowana rozwiązaniem problemu. Mam podobny problem. Skoda Octavia I silnik 1.6 101KM benz + gaz sekwencyjny rocznik 1999. Gaz założony w 2009roku. Auto posiadam około miesiąca. Prawie wszystkie naprawy przeprowadziłam. Początkowo w aucie falowały obroty (od 700 do 1200 obr/min). Czasami po odpaleniu silnika obroty wskakiwały odrazu...
https://obrazki.elektroda.pl/1932757400_... Z kodów wyposażenia rzeczy dot. radia: 8L3ANTRoof antenna 8RELSE4 speakers (passive) 7Q0NAVWithout navigation device 8AARAOWithout radio 9WGAUDWithout multimedia in the vehicle but with Mirror Link and APP feature 7A0CDWWithout CD changer/CD player Elektronik nie bardzo wchodzi w grę, bo...
Na tą chwilę już mam głowicę i to się okazuje że w bardzo dobrym stanie wałek i szklanki, myślę że jeszcze sporo posłuży. Zaraz się zabieram za demontaż misy i wyciągam ten tłok z korbowodem żeby mieć do porównania z drugim. Jutro planowanie głowicy, nowe uszczelki i uszczelniacze i montuję wszystko to będzie wiadomo. Olej tym razem zaleję pewnie półsyntetyk,...
Witam serdecznie Jestem posiadaczem Skody Octavii rocznik 2000 silnik 1.9 TDI 90 KM. Silnik zbudowany w oparciu o pompę rotacyjną (albo potocznie wirową). Problem jaki się pojawia to gaśnięcie silnika. Nie ma różnicy czy jest silnik ciepły czy zimny. Nie robi też różnicy czy pada deszcz, śnieg. Nie ma różnicy czy na dworze jest -10 czy +30 stopni. Silnik...
livid , Twoim problemem nie jest N109, w Twoim przypadku jest trochę :D więcej możliwości, na początek znowu się powtórzę i zaproponuję - diagnoza Vagiem - tylko to jest najrozsądniejsze - chyba, że wolisz zamiast 50 (lub mniej złotych za diagnozę) wydać na "kontrolną" diagnostykę metodą prób i błędów (wymiana łańcuszkiem kolejnych podzespołów). A...
Tak wysprzęglik jest na zewnątrz, numer skrzyni to nie wiem jaki jest, silnik BSE .Wczoraj patrzylem ze olej jest w skrzyni bo byl z dwa lata temu wymieniany ,w zbiorniczku jest poniższej max ,moglo troche ubyc bo mechanik wymienial mi tloczek bo felga sie grzała .Skoda ma przejechane 170000 moze konczy sie sprzęgło, bo na 1 i 2 bieg trzęsie budą tak...
Witam Posiadam skode octavie 1.9 tdi 2001 kod silnika ASV o mocy 110 KM. Auto sprawuje sie bez zarzutu poza jednym niepokojacy objawem. Mianowicie kiedy silnik sie juz nagrzeje, czyli po ok 5 minutach jazdy, przy zmianie obrotow(mocne dodanie gazu i obnizenie obrotow) na nizszych biegach (od 1 do 3) daje sie slyszec dziwny dzwiek dochodzacy z lewej...
Witam! Auto: Skoda Octavia 2 FL kombi Rok: 2010 Silnik 1.6 MPI 102 KM Od jakiegoś czasu, a w sumie to już minęło pół roku coś mi stuka przy bardziej zrywnym ruszaniu do przodu jak i do tyłu, na skręconych i wyprostowanych kołach. Byłem w grudniu na szarpakach bo myślałem, że to przegub. Diagnosta nic nie znalazł. Pojeździliśmy razem i w sumie on nic...
Znaczy się zaraźliwe francostwo: Samochód: Volkswagen Touran Problem: Przy włączonym zapłonie ciągle świecą się światła hamowania. Sporadycznie zapalają się też lampki kontrolne ABS, EPC lub ESP. Pamięć usterek: 19558, oznaczająca: „Silniczek klapy kolektora ssącego – brak sygnału” albo 00526, oznaczająca: „Wyłącznik świateł...
A u mnie było inaczej , gdzieś było na wiązce zwarcie i ciągle paliły się żarówki stopu. W końcu poszło duże przepięcie, zjarały się obie i wwoczas zaczęła się palić kontrolka świec żarowych. Silnik pracowł normalnie Czujnik /włącznik stopu umiejscowiony pod pedałem okazał się sprawny. Wymiana żarówek spowodowała automatycznie skasowanie migania kontrolki....
cześć szukam pomocy w sprawie sprzęgła w mojej skodzie 1. sprzęgło padło - nie rozłącza 2. biegi wchodziły tylko na wyłączonym silniku 3. decyzja wymiana sprzęgła- (docisk+tarcza+simering na skrzyni +wałek wysprzęgląjacy) 4. wałek który wyciska sprzęgło byl zeszlifowany jakieś 5mm 5. blacha na docisku - dziura w miejscu styku walka 6. tarcza i docisk...
Skoda Octavia 1.6 75 kW Silnik BFQ. Witam, rozerwało mi dwa razy obudowę termostatu w miejscu mocowania czujnika temperatury aktualnie wymieniony na oryginał w ASO, nie wiem co mogło to spowodować ponieważ wskaźnik temperatury nie pokazywał aby silnik został przegrzany, w serwisie aktualnie stwierdzono że do wymiany uszczelka pod głowicą po delikatnym...
Witam po dzisiejszym dniu w serwisie panowie stwierdzili że zamokła skrzynka z bezpiecznikami zaraz obok akumulatora ponoć woda się do niej dostała i wymiana całej szyszynki koszt 900zł zauważyłem dzisiaj ze jak zgaszę pojazd to coś bzyka za silnikiem skończy bzykać i włącza się wentylator czy możliwe może być iż ta skrzynka robi gdzieś zwarcie bo już...
Wszystkie wskaźniki działają . Wskaźnik od paliwa gaśnie za każdym razem jak poruszam się się gdzieś a silnik gaśnie rzadko ale najczęściej przy zwalnianiu i wybicu biegu i jak dojeżdżam na luzie do skrzyżowania Mechanik który wymienił pompę sprawdzał wtyczkę i powiedział że nawet po odpięciu wtyczki samochód pracował dalej Dodano po 2 Dodam jeszcze...
Witam, od jakiegoś czasu silnik chodzi bardzo nierówno na biegu jałowym, objawia się to również dławieniem lekkim szarpaniem się silnika podczas ruszania. VagCom wyświetla mi dwa identyczne błędy: 2 Faults Found: 16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 P0171 - 35-00 - - 16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 P0171 - 35-00 - - A więc korekta mieszanki...
Proszę bardzo, a może by tak oznaczenie silnika podać.
Turbo nie reaguje na to co zapodaje sterownik silnika za pomocą N75. Czy turbo zapieczone czy sama sztanga siłownika podciśnienia przy turbo ciężko stwierdzić gdyż mechanik ma dziwne reakcje. Niby sztanga wymieniona ale w jaki sposób. Nie da się wymienić samej sztangi bez gruchy, ultradźwiękami to sobie można ... Po pierwsze : - przy turbo można wymienić...
Wiązka sprawdzona i napięcie ginie na kostce ECU. Na podpiętej przepustnicy 0,3V na odpiętej 4,98 V. Tak jak pisałem napięcie ginie po 10 min od odpalenia mniej więcej jak silnik się nagrzeje do 70 C. Czyli co wymiana komputera? Chyba że coś innego wtedy włącz na linii napięcia 5 V się wtedy i napięcie siada choć wtedy nie powinno pomagać odpięcie przepustnicy.
wymiana skoda octavia skoda octavia wymiana wymiana silnika octavia
spawarka castolin kodowanie 00001 monitor audio subwoofer
klima dachowa szarp niebieski obraz
Force – ustawianie krańcówek w napędzie bramy dwuskrzydłowej, regulacja siłowników, modele FORCE-CTL-4.2 Jak naprawić przepaloną grzałkę w suszarce?