Jak podasz kod silnika to raczej ktoś ci podeśle .
F29 pod kokpitem.
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Odpalasz silnik na starych zegarach. Wypinasz stare, wpinasz nowe. Zegary działaja. Płacisz. Dajesz do przelutowania pamieci. Montujesz nowe zegary ze stara pamiecia. Mozesz w spokoju napic sie piwa.
Udało się rozwiązać problem. Był problem z kablem od bezpiecznika komfortu. Gdy dostawał obciążenie grzal się i nie przewodził prądu.
Witam i proszę o pomoc, na samochodach się znam trochę bo naprawiam je ale nie o to chodzi a mianowicie znajomy posiada samochód skoda octavia 2005r silnik 1.2 12v. Postawił samochód do warsztatu bo zapaliła się kontrolka chek. Podpieli tam kompa i stwierdzili że jest uszkodzona sonda przed katalizatorem 5-cio przewodowa i wymienili na nową orginał...
Witam na podnosnik i do gory sprawdzisz czy nie ma wyciekow z zasilania paliwem .Pozdrawiam
prawdopodobnie uszkodził się geteway, jest nad nogami kierowcy. i proponuje sprawdzić jeszcze wtyczki na bortzie Dodano po 1 A kostkę w stacyjce próbowałeś wykluczyć? kolega wyraźnie napisał "Stacyjka CAN"
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
Dzięki No to prościej gdzie fizycznie zaczyna się magistrala +15 (Gdzie znajduje się przekaźnik załączający to napięcie) . Jak ktoś ma schemat to poproszę . Pzdr Dodano po 6 Już wszystko jasne . Czarną robotę powodował alarm zainstalowany w aucie . Pzdr
Sprawdź moduł komfortu.
W załączniku schemat - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Przydało by się podać kod literowy silnika - po nr sterownika wychodzi ze to BXE. Do sprawdzenia zasilania, najlepiej sprawdzić przy podłączonym sterowniku silnika bo on sam "podaje" sobie zasilanie przez przekaźnik. Masa - 1, 2, 4 Plus - 2, 3, 5, 6.
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Proponuję podłączyć "minus" zasilania odstraszacza do "plusa" którejś z żarówek świecących podczas jazdy.
Może się ze mną nie zgodzicie, ale ja osobiście nie polecam tego typu złączek jak w linku powyżej. Przewody w samochodzie są teraz bardzo cienkie (oszczędność wagi) i taka złączka strasznie osłabia taki przewód, a nawet potrafi przeciąć jak jest nierówno zaciśnięta. Ja jak robię w instalacji jakieś łączenia przewodów to wszystko lutuję i na to koszulka...
Brak zasilania.
A czy przypadkiem gniazdo zapalniczki nie ma stałego zasilania jak w innych modelach Skody?
Włącznik rzuca parametry masowe do modułu bordnetz a ten załącza odpowiednie oświetlenie. Bordnetz jest konfigurowalny ale całą instalację do dziennych trzeba zrobić w oryginale. Niestety ale minęły już czasy prostego załączania odbiorników w aucie przez podanie +12 i działa, teraz to trochę bardziej skomplikowane
Na zasilaniu powinien być filtr z dławikiem. Tam może jest przerwa.
Musisz odkręcić fragment kokpitu nad nogami kierowcy [url=https://fuseandrelay.com/skoda/a5-o...
Które błędy po skasowaniu się powtarzają?
U mnie tps padał skokowo czyli pyk i silnik chodzi jak traktor i nie reaguje na gaz czasem po chwili gasł. Przekopałem całą wiązkę od ECU na silnik zanim złapałem przepustnicę jak robi zwarcie. Rozgrzej silnik jak się pojawią objawy miernik w rękę i najlepiej na pracującym silniku sprawdzaj zasilania na czynnikach przepustnicy.
Wyjście tego bezpiecznika to pin23 w 40 stykowym złączu pod skrzynką bezp.
Ten błąd ABS Hydraulic Pump to albo wewnętrzne uszkodzenie albo brak właściwego zasilania.Sprawdź porządnie bezpieczniki i zasilania/masy żarówką na złączu abs.Albo zasilanie, albo padnięty moduł,lub problem z komunikacją CAN.
Dolna Rura zasilania turbo wymieniona.
Witam. Poszukuje schematu przekaznikow z opisem do octavi 2 brak zasilania na pompie paliwa zostal juz tylko przekaznik do sprawdzenia. dzieki
Pierwsza rzecz jeśli licznik jest martwy, szukaj braku zasilania, jeśli wszystkie zasilania będą to licznik uwalony. Zostanie wymiana i dopisanie do ECU i kluczy.
Więc problemem jest brak zasilania zegarów a w nich siedzi immo i nie pozwoli Ci odpalić auta. Przejrzyj dokładnie wszystkie bezpieczniki.
Spadek napięcia zostanie zarejestrowany w pamięci sterowników (terminal 30 voltage too low), natomiast całkowity zanik zasilania nie
Witajcie, Czy mogę prosić o taki zestaw dla Octavii I 1.8T 150KM 4x4 2002r Z góry dziękuję
Spadek napięcia się robi . Zmień punkt podpięcia zasilania.
Poratuje ktoś schematami zasilania Skoda Octavia 2008 rok 1.9 TDI. Potrzebne schematy zasilań, stacyjka, zegary i opisy przekaźników i bezpieczników. Po zapłonie martwy licznik, nie działają wycieraczki przednie. Wszystko pojawia się w momencie kręcenia rozrusznikiem ale auto oczywiście nie odpala.
Tniesz czarno/niebieski(+15 na przekaźnik zasilania ECU silnika) ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą i nie pali, to właśnie kabel z bezpiecznika F1.
Witam Szukam schematu elektrycznego zasilania i sterowania przekaźnika zaplniczki Skoda Octawia 1, dodam tylko że nie jest to problem z włączonym wyłącznikiem blokady tylnych szyb. Problem jest taki że raz jest napięcie w zaplniczce a za chwile zanika, towarzyszy temu terkot przekaznika. Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje.
Brak zasilania sterownika.
Do gniazda AMP REMOTE IN w dodatkowym wzmacniaczu mocy To wyprowadzenie służy wyłącznie do podłączenia wzmacniacza mocy. Podłączenie dowolnego innego urządzenia grozi awarią Grubymi nićmi szyte. To, tak samo jak ANT REMOTE wyjście sterujące. Jeśli ma obciążalność 300mA, to nawet mocne (często obciążalność tych wyjść nie przekracza 100mA). Więc możesz...
Dziś zauważyłem, że jak kilka razy włączę zapłon to odpali. Auto niedawno kupiłem i pierwszy tydzień palił odrazu, dopiero po tygodniu zaczęły się problemy a akumulator jest Ok bo kręci jak szalony a mi się nigdy nie rozładował do zera. To teraz trzeba zlokalizować gdzie brakuje zasilania.
nie ma zasilania + na wtryskach
Do sprawdzenia zasilania, pewnie padł moduł odpowiedzialny za zasilania. Było na forum!
A zasilanie sterownika próbowałeś odłączyć?Generalnie wygląda na sterownik.
Na moje oko jest brak jakiegoś zasilania No właśnie nie bardzo, bo jakby ECU nie miał zasilania to wtedy wentylator startuje w trybie awaryjnym, chyba że i on nie ma zasilania po kluczyku.
Wedle schematu, zasilania na nim,sygnał czujnika ciśnienia lub temperatury.Organoleptycznie czy mała wtyczka nie jest zielona.Raz mialem że duża wtyczka słabo zatrzask trzymał,wystarczyło docisnąć.
Sprawdz ustawienie rozrzadu. Co z zasilaniem paliwa?
https://obrazki.elektroda.pl/7026211600_... Witam. Jeśli zły dział, poproszę o przełożenie do właściwego. Skoda Octavia 2 FL, 2.0 BMM. Nie działają wentylatory. Po zdjęciu obu i rozpięciu wtyczek, jak podałem zasilanie na mały, to działa, duży nie. Stwierdziłem, że duży uszkodzony, zamówiłem nowy i nadal to samo. W dużej wtyczce jest...
Zasilanie jest z bezpiecznika nr 4, w skrzynce, z boku deski.
W schemacie do tego silnika, ale z Felicii 1.6 stale napiecie z akumulatora do sterownika idzie na pin 21 przez bezpiecznik F1 10A iwec w tym obwodzie nalezaloby sie wpiac z przekaznikiem.Musialbys poszukac jak jest to w Octavii , ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za stale zasilanie sterownika silnika.
Masz 3 zasilania na słupku?
Szkoda, że w kostce nie ma wyprowadzenia "Terminal 15" czyli +12 po zapłonie W fabrycznej instalacji odcinanie zasilania po stacyjce nie jest potrzebne, ponieważ takie wyłączanie/usypianie radia idzie przez CAN. W chińczykach dostosowanych do konkretnego modelu auta taż jest tak to robione.
Ładne zdjęcia z których nic nie wynika, podczas odczytu jest reakcja ze strony czujników na przeszkodę? Ten błąd zasilania to jedyny zapisany?
Dalej kombinuj.Nie jesteś w stanie określić jaki masz abs?Rozumiem że teves to język obcych więc mogłeś nie ogarnąć.A teraz idź i sprawdź zasilanie i stan wtyczek czujnika vss.
To by było zbyt proste rozwiązanie. Problem występuje niezależnie od zasilania (gaz-benzyna).
Do zrobienia zasilanie w zegarach. Reszta wskazówek też opada. Dla pewności podepnij opornik, pojeździj..
Sprawdź zasilanie czujnika to raz,a dwa przewody .Bo np korozja kabla czy złącza może być przyczyną. A trzy jak temp widzi tester.
Kostke stacyjki dobrze sprawdź
nie dochodzi do nich prąd bo temperatura jest wyższa niż 5*C a powyżej tej temperatury sterownik silnika nie podaje zasilania na świece żarowe, nie szukaj na siłę problemu, którego nie ma.
No tak ale dziwne jest to że jeżeli podłączony jest do wtyczki gdzie pracuję on nie działa , a jeżeli podłączy się go bezpośrednio do zasilania z akumulatora siłownik pracuję bez żadnych zarzutów
Jak bład dotyczy tylko temp to co tam zrobisz.? Zakładam że CAN i zasilania ok jak tylko taki błąd. Trzeba przeprowadzić jeszcze diagnozę testerem parametrów nie tylko kasować błedy.
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Oczywiście że nie.Wprowadź model swojego sterownika i dopisz pin out i powinieneś znaleźć wszystkie zasilania i masy.
Sprawdziłeś zasilanie ?
Wyświetla się lista połączeń GW? Piny od CANa i zasilania są w gnieździe OBD na standardowych pozycjach.
Vag może i dobrze wywalił błęda, ale tłumaczenie to już inna bajka. 16947- Napięcie zasilania systemu - wysoki sygnał
Na początek trzeba zacząć od: *Przekaźnik główny - nieprawidłowe działanie później schemat w ręce po kolei zasilania i masy
Przełożyłem radio z Skody Octavii 2 z 2008 do Skody Octavii 2 z 2011 i radio nie chce ruszyć po wpisaniu kodu. Czy muszę coś więcej wpisywać lub kodować? Nic nie trzeba więcej wpisywać ani kodować, te radia uruchamiają się na stole bez samochodu, tylko po podłączeniu zasilania i wpisaniu kodu. Było Safe, ale po pewnym czasie pokazały się 0000. Jeśli...
Na akumulatorze masz trzy bezpieczniki 30A. które podają zasilanie na trzy przewody czerwone zaraz za tymi bezpiecznikami, sprawdź czy na tych przewodach jest zasilanie, oczywiście bezpieczniki i zasilanie na nich też sprawdź.
A kręci czy nie ? Na plaka pali? Jakie ciśnienie na vacum ? Przelew zaciskałeś na próbę. Zasilania są na ECM podczas kręcenia?
Kontrolka jak gaśnie to znaczy że świece są dostatecznie gorące i można dokonac uruchomienia, nie informuje jednak jak pisał milejow o czasie ich grzania z tym się zgadzam, dogrzewanie występuje jeszcze przez pewien czas. Autor tematu niech po prostu chwyci probówkę i sprawdzi faktyczny czas zasilania świec oraz czy są sprawne. Czujnik oczywiście ma...
Nie.Pisze przecież że raz prąd jest,po 15 minutach nie ma na 5 minut po czym znowu się pojawia na np.30minut i tak cały czas nieregularnie.Przed odcięciem i powrotem zasilania słychać charakterystyczne pstrykanie pod kierownicą.
Witam, panowie poszukuję jakiegoś schematu licznika: 1z0920812d od skody octavi 2. Jedna kostka, 36 pinów. Mam jeden luźny kabel, ale nie wygląda jakby był urwany bo w wiązce nie ma takiego przewodu. Dochodzi on do pinu 28. Które piny w tym liczniku odpowiadają za zasilanie i podtrzymanie?[syntax=text][/syntax]
Zależy mi na uruchomieniu szyb elektrycznych. Czy to wyłączone immo może być powodem ich nie działania ? Czy po zdjęciu tapicerki drzwi, na złączach sterowników w drzwiach jest zasilanie, masa, CAN ? Czy przekręcając i przytrzymując klucz w zamku drzwi w pozycji "otwórz" jest reakcja szyby ?
Przy uszkodzonym jednym czujniku centralka PDC pokazuje obraz samochodu przy wrzuconym biegu wstecznym i wydaje stały ciągły dźwięk. Przy uszkodzonej jw. centralce PDC obraz samochodu pojawia się na chwilę podczas wrzucania na luz. U mnie przy uszkodzonej centralce PDC, diagnostyka wprowadzała w błąd komunikatem "zwarcie w układzie zasilania czujników".
Witam może być uszkodzony również moduł wentylatorów,posprawdzaj zasilania przy module i wentylatorach
Nie rozumiem przecież książkowe jest 0.5 bara a nie 5 a poza tym na zasilaniu i powrocie po 5 bar czy to normalne?
No to jak sprawdzone bezp. ,i sprawdzone zasilania jak i masy panelu, to sam panel sie wykończył. Bo co innego?
Czujnik wału,czujnik wałka,brak zasilania ECM podczas rozruchu. Także podłączyć tester ,podłączyć oscyloskop albo chociaż odczytać błędy.
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Szukaj po przewodzie gdzie jest przerwany przewód lub podaj nowy przewód z zasilaniem po stacyjce na wtyczkę czujnika.
obydwa zasilania przekaznika są z baterii a o co dokladnie pytasz?
Logujesz się na OCP i szukasz w dziale CA . Daję głowę, że są nawet fotki z tej operacji.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
W zestawie wskaźników jest immo, jak nie ma z nim komunikacji (brak zasilania lub uszkodzenie) to silnik odpali na sekundę i zgaśnie. W sterowniku silnika powinien być zapisany stosowny błąd
Sprawdz te zasilanie masa i plus żarówką 55W.
Dziękuję za pomoc. Wszystko się udało. Zamieniłem przewody zasilania po stacyjce z przewodem bezpośrednim +. Pozdrawiam Ireneusz Kałużny.
A nie pomyliłeś biegunów zasilania przypadkiem?
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Podciagnij przewod progiem nad nogi kierowcy.
Ogólnie to działa to tak. W silniku jest styk pozycji spoczynkowej wycieraczek. Jeżeli włączysz wycieraczki i je wyłączysz to przekaźnik podtrzymuje tak długo napięcie aż dostanie informacje ze stuku pozycji spoczynkowej. Wtedy rozłącza zasilanie silnika i wycieraczki stają gdy są na dole szyby. Jeżeli się nie zatrzymują po wyłączeniu ich manetką to...
Zamiast wymieniać maglownicę - najpierw wizyta u elektryka. Brak komunikacji z maglownicą może być spowodowany przerwą w przewodach CAN, lub brakiem zasilania maglownicy. Skoro po wymianie maglownicy jest taki sam błąd - to na 99% coś nie tak z wiązką elektryczną.
Skoro z niczym nie gada to brak zasilania na gniazdo lub deske sprawdź zasilanie i bezpieczniki jak pisza wyzej.
diagnostyka i sprawdzenie bezpiecznikow w pierwszej kolejnosci. jak są ok to przekaznik zasilania ecu silnika może do podmiany. W skodach czesto kable gniją
Zobacz czy jest zasilanie części analogowej.
Przecież wrzuciłem ci wykres specjalnie z pico? Nie wiem co kombinujesz, ale podanie bezpośrednio zasilania na cewkę wtrysku o działaniu podobnym do peak and hold zaraz ją usmaży przy niskiej rezystancji.
Nie możesz się wpiąć byle gdzie tam gdzie pojawia się napięcie po zapłonie. Bo zależy co leci na tym obwodzie i jakim prądem można go obciążyć. Obciążenie to nie problem, bo przetwornica ma 10W i zabezpieczę ją bezpiecznikiem 1-2A. Nie widzę możliwości, żeby obwód zasilania tylnej wycieraczki nie udźwignął tego :)
Pin 4 filotetowy 5.67 V No i nic ci to nie mówi? Zasilanie maf sprawdzone? Podaj numery błędów.
No dobrze a co z zasilaniem na tym zaworze? Tam szukaj co ginie.
A ja znalazłem http://tablica.pl/oferta/radio-nawigacja...
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Najpierw sprawdź zasilania (bezpiecznik od ABS sprawny?) reszte masz napisną w opisie błędu.
No to szukaj uszkodzenia w kablu kolor niebiesko-czerwony. To zasilanie na bramkę Can
Na zimnym będzie palił bo dawka jest większa.Mała różnica w obrotach rozruchu sprawia bardzo często problem na ciepłym. Pomaga naprawa rozrusznika z czyszczeniem mas i zasilania,lub ew. zmiana dawki na ciepłym różnymi metodami.
schemat zasilania skoda octavia skoda zasilania octavia schematy zasilania
opalarka regulacja temperatury zmywarka amica silnik sound blaster podlaczyc
zawora powietrza naczepa sterowanie klapą gaszącą
Czy można użyć akumulatorów 1500mAh w baterii Milwaukee? Kontrolka świec żarowych nie świeci - przyczyny i diagnostyka