Jak podasz kod silnika to raczej ktoś ci podeśle .
F29 pod kokpitem.
najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiazaniem bedzie pociagniecie zasilania bezposrednio od akumulatora i umiescic jak najblizej bezpiecznik:)
Przecież na 1-ym zdjęciu w #7 nie ma nic więcej tylko ta dioda o symbolu "ED/18". Przede wszystkim opisuj piny zgodnie ze standardem ISO, a nie według własnego uważania bo trudno odgadnąć co i jak Ty odczytujesz. Na zdjęciach 1 i 2 w #1 wyraźnie widać, że w (czarnej) kostce zasilania obsadzone są (czarno-niebieskimi przewodami) piny 5 i 7. Na obu tych...
prawdopodobnie uszkodził się geteway, jest nad nogami kierowcy. i proponuje sprawdzić jeszcze wtyczki na bortzie Dodano po 1 A kostkę w stacyjce próbowałeś wykluczyć? kolega wyraźnie napisał "Stacyjka CAN"
A czy podmiana samego ECU spowoduje że samochód przynajmniej na chwile odpali i bedzie komunikacja w VCDS ?Bo może to bedzie prostsza weryfikacja niz przepatrzenie wiazki Tak powinna być komunikacja i odpali na sekundę (immo).Oczywiście warunkiem jest prawidłowe zasilanie. Po przekręceniu kluczyka startują wiatraki Jak dla mnie ubite ecu..... Pozdrawiam.
Generalnie jak chcesz mieć możliwość radio włączać niezależnie od pozycji kluczyka to to sztywne napięcie z A4 zmostkuj - połacz z pinem A7. Radio powinno się włączyć.
Odpalasz silnik na starych zegarach. Wypinasz stare, wpinasz nowe. Zegary działaja. Płacisz. Dajesz do przelutowania pamieci. Montujesz nowe zegary ze stara pamiecia. Mozesz w spokoju napic sie piwa.
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Z tego co pamiętam skrzynka bezpieczników do rozebrania i przelutowania
Panel powinien mieć 3 gniazda: T5- wentylator nawiewu, T18- silniki klap i czujniki i T16- zasilania i komunikacja. Na pewno nie masz wtyczki T16? Jeżeli auto bez klimy to tylko wtyczki T5 i T16.
Witam,kupiłem niedawno skoda fabia2 1.2 benzyna 2010r,auto odpaliło i zgasło,brak zasilania na wtryskiwaczach,Proszę o pomoc?
Jak kolega stwierdził,albo zimne luty albo złe połączenie kostki tablicy.Wyjęcie tablicy i tak mi się wydaje jest obowiązkowe,może wtedy coś więcej zobaczysz(może tylko zaśniedziało i wystarczy przetrzeć papierkiem ściernym)
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Chcę sprawdzić czy gdzieś nie mam przerwy pomiędzy czujnikiem a ECU. Czy Waszym zdaniem to dobra droga? Dobra,ale sprawdzasz nie tylko przejścia ale też zasilania ,masę,i wyjście z czujnika. Kod silnika daj.
Pierwsze bezpiecznik. Dwa kostka zasilania na module Haldex (lubi zgnić).
Przełożyłem radio z Skody Octavii 2 z 2008 do Skody Octavii 2 z 2011 i radio nie chce ruszyć po wpisaniu kodu. Czy muszę coś więcej wpisywać lub kodować? Nic nie trzeba więcej wpisywać ani kodować, te radia uruchamiają się na stole bez samochodu, tylko po podłączeniu zasilania i wpisaniu kodu. Było Safe, ale po pewnym czasie pokazały się 0000. Jeśli...
Udało się rozwiązać problem. Był problem z kablem od bezpiecznika komfortu. Gdy dostawał obciążenie grzal się i nie przewodził prądu.
Bardzo rozbawiła mnie ta forma dokonywanych przez Ciebie pomiarów. Wszystkie pomiary napięć zasilania radia mierzymy względem masy , a nie względem plusa. Ze zdjęć wynika, że masz źle umiejscowiony biało czerwony przewód w kostce zasilania radia. Przełóż go z pinu 5 do pinu 7 (nad przewodem brązowym), w kostce. Po przełożeniu przewodu ze stałym plusem...
Mostek prostowniczy albo chociaż dioda, brzęczyk i: Włączasz zasilanie brzęczyka pomiędzy światła a styk, który włącza zapłon. Plus do świateł, minus do styku stacyjki. Po drodze dioda. Brak zasilania świateł i brak zasilania ze stacyjki - brzęczyk cichy. Włączony kluczyk, światła zgaszone - dioda blokuje przepływ prądu. Brzęczyk cichy. Włączony kluczyk,...
Kolego z całym szacunkiem ale ciemno widzę czy to sam ogarniesz. Jak dla mnie to padł jakiś główny bezpiecznik bo dużo modułów martwych, możesz sprawdzic np czego nie ma na ECU czy zasilania czy masy, ale musisz mieć schemat.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Proponuję podłączyć "minus" zasilania odstraszacza do "plusa" którejś z żarówek świecących podczas jazdy.
Ster absu jest zintegrowany z pompą abs, pod maską. Problem może tkwić w braku zasilania lub w połączeniach el. przy sterowniku.
Moze brak zasilania na dyszy wolnych obrotow.Pozdr.
Więc problemem jest brak zasilania zegarów a w nich siedzi immo i nie pozwoli Ci odpalić auta. Przejrzyj dokładnie wszystkie bezpieczniki.
Dokładnie obejrzyj okolice akumulatora,pewnie podczas montażu akumulatora nie podpiąłeś zasilania sterownika gazu do klemy.
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
Do zasilania chińskiego radyjka trzeba najpierw dobrać odpowiedni dławik na zasilaniu , bo pewnie nie ma wbudowanego żadnego filtra przeciw zakłóceniowego , a dopiero szukać przyczyny w aucie .
Jeśli brak napięcia zasilania na wzmacniacz antenowy może być uszkodzenie w samym radiu, uszkodzony wzmacniacz antenowy. Proponuję zdjąć podsufitkę, dostać się do wzmacniacza, sprawdzić jego stan ( czy nie jest korodowany, zaśniedziały itd). Możliwe że doszło do uszkodzenia zasilania przez uszkodzenie wzmacniacza antenowego.
Sprawdź moduł komfortu.
Czy istnieje możliwość na krótko podania zasilania na któreś piny żeby odblokować zamek. Pin 1 i 2 są chyba odpowiedzialne za silniczek zamka, kierunek obrotów silniczka poprzez zmianę polaryzacji czytaj( otwórz, zamknij).
Nie, to cyk, to przekaźniki, nie rozrusznik. Tak ma być. problemem jest brak zasilania na cienkim przewodzie. Póki co, możesz spróbować podać tam plus z akumulatora i rozrusznik zakręci.
Witam. Potrzebowałbym schemat do fabii 1 z 2007 roku silnik Bud. Jest brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Kontrolka silnika się nie świeci, rozrusznik kreci. Czasami kontrolka się zaświeci i auto normalnie działa. W innych modułach błąd 01314- brak komunikacji z sterownikiem silnika. Chciałbym sprawdzić zasilania i masy. Ewentualnie czy ktoś...
Może nie tyle sterownika silnika co zasilania wtrysków. Stałe 12V i kluczowane masą.
U mnie tps padał skokowo czyli pyk i silnik chodzi jak traktor i nie reaguje na gaz czasem po chwili gasł. Przekopałem całą wiązkę od ECU na silnik zanim złapałem przepustnicę jak robi zwarcie. Rozgrzej silnik jak się pojawią objawy miernik w rękę i najlepiej na pracującym silniku sprawdzaj zasilania na czynnikach przepustnicy.
Nie warto kupować takich interfejsów. Z większością centrali LPG, w tym i tą, idzie się połączyć zwykł interfejs USB na TTL (najlepiej na chipsecie FT232). https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Co do twoje problemu to trzeba by sprawdzić jeszcze sygnał z zasilania wtryskiwaczy benzynowych bo zazwyczaj pod niego jest podpięte...
wiec zobaczylem bezpieczniki Sprawdzałeś bezpieczniki wyciągając je, oglądając i wsadzając z powrotem ? Jak tak -To teraz niestety musisz je wsadzić z powrotem na to samo miejsce :) Pamiętaj że bezpiecznik w miejscu osadzenia musi mieć z jednej i drugiej strony konektorki. Zapewne jeden bezp nie trafił w swoje miejsce.
Witam Mam pytanie dotyczące podłączenia przewodu + do zasialania wzmacniacza. Czy ten przewód można podłączyć do szyny z lewej strony pod kierownicą? (Skoda Octavia) Czy będzie to miało wpływ na elementy elektoniki? Jesli tak to jaki? Czytałem że najlepiej bezpośrednio z akumulatora ale mam problem ze zlokalizowaniem miejsca przez który mógłbym go przeciągnąć....
Szkoda, że w kostce nie ma wyprowadzenia "Terminal 15" czyli +12 po zapłonie W fabrycznej instalacji odcinanie zasilania po stacyjce nie jest potrzebne, ponieważ takie wyłączanie/usypianie radia idzie przez CAN. W chińczykach dostosowanych do konkretnego modelu auta taż jest tak to robione.
Pierwsza rzecz jeśli licznik jest martwy, szukaj braku zasilania, jeśli wszystkie zasilania będą to licznik uwalony. Zostanie wymiana i dopisanie do ECU i kluczy.
W podstawie anteny znajduje się wzmacniacz nie separator. Separator służy tylko do zasilania wzmacniacza bo radia nie dedykowane fabrycznie tego nie robią. Wzmacniacze w podstawie anten często ulegają awarii od dostającej się do ich wnętrza wody.
W bardzo prosty sposób można sprawdzić działanie wentylatora. Należy odłączyć wtyczkę przewodów przy czujniku (włączniku) wkręconym w chłodnicę i przy pomocy krótkiego przewodu zewrzeć konektory ( oczywiście po sprawdzeniu zasilania - wg. przepisu p. dufka . Sprawny wentylator uruchomi się natychmiast - oznacza to, że uszkodzony jest czujnik. Jeżeli...
chodzi o zdławienie jakiejs składowej powstającej w momencie wyłaczania sie wtentylatora która powoduje przepiecie w zasilaniu i pada właśnie sterownik ABS-u dokładnie nie wiem co jest przyczyną ale to parwda,wpinasz taki dławik szeregowo w czerwony kabel zasilania wentylatora najlepiej w skrzyneczce na akumulatorze, to naprawde działa
Witam , mam problem z zamkiem centralnym od klapy bagażnika w skodzie octavie , mianowicie moje pytanie brzmi jakie napięcie powinien dostać siłownik zamka aby wszystko działało poprawnie, sprawdzałem u siebie i jest to skok napięcia na ok 0.5s ~~7V, jest to wystarczalnie duże napięcie aby pobudzić taki siłownik do życia czy będzie to winna czegoś innego,...
Tniesz czarno/niebieski(+15 na przekaźnik zasilania ECU silnika) ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą i nie pali, to właśnie kabel z bezpiecznika F1.
Witam Szukam schematu elektrycznego zasilania i sterowania przekaźnika zaplniczki Skoda Octawia 1, dodam tylko że nie jest to problem z włączonym wyłącznikiem blokady tylnych szyb. Problem jest taki że raz jest napięcie w zaplniczce a za chwile zanika, towarzyszy temu terkot przekaznika. Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje.
deskom niema napięcia 7.50 A jest to pierwsza śrubka od lewej i mam proźbe powiedzcie mi gdzie jest jakiś bezpiecznik do tego poniewarz jak narazie mam Połonczone to na krótko z góry dziękuje Pozdro Rady: - dbaj o styl swojej wypowiedzi - nie popełniaj błędów - nie zaniżaj poziomu elektroda.pl Dziękujemy!
Nie wiem czy wartość 13.9V jest prawidłowym napięciem ładowania ,przy obciążeniu jak światła,dmuchawa itp.W octavi znajomego jest podobnie ale proszę o wypowiedzi fachowców.Przy okazji jak dobrać akumulator do alternatora 70A oraz 90A.Dziękuję za porady.
Moja Fabia 1,4 MPI 2000 r. miała (ma) następujące objawy: Podczas jazdy rozładowywał się akumulator do tego stopnia,że auto po 10 km gasło z braku prądu.Wymiana akumulatora na nowy nic nie dała.Wykonałem parę pomiarów upływności prądu,ale wszystko było w porządku.Okazało się,że alternator zaczyna ładować dopiero po przekroczeniu 3500 obr/min.Po załączeniu...
Witam, Szukałem w skrzynce bezpiecznikowej wolnego bezpiecznika, pod który mógłbym podłączyć przetwornicę do ładowania telefonu, tak, aby była zasilana po włączeniu zapłonu (gniazdo zapalniczki ma zasilanie na stałe, niezależne od włączenia zapłonu). Mierzyłem woltomierzem i zauważyłem, że na bezpiecznikach, na których pojawia się napięcie tylko przy...
Witam. Posiadam samochód skoda w którym niestety po zgaszeniu silnika lub wyłączeniu zapłonu nadal jest napięcia na zapalnicze. Czy orientuje się ktoś z was czy jest jakiś moduł na zapalniczkę który będzie się załączał jak wykryje np napięcie 14,4V . Mam juz zrobioną instalację pod zapalniczkę i nie chce sie bawić w zmianę okablowania, poza tym samochód...
Siemka otóż przychodzę z problemem braku ładowania w Skodzinie dla jasności i ułatwienia Alternator jest sprawny ładuje [ponieważ był sprawdzany i regenerowany Akumulator jest nowy [kupywany tak z 3 tygodnie temu] zauważyłem na wiązce alternatora 2 kabelki niebieski i czerwony jakiś chyba doświadczony elektryk to robił bo są poklejone izolacją jakby...
Wedle schematu, zasilania na nim,sygnał czujnika ciśnienia lub temperatury.Organoleptycznie czy mała wtyczka nie jest zielona.Raz mialem że duża wtyczka słabo zatrzask trzymał,wystarczyło docisnąć.
Witam. Kombinowałem z diodą shottkiego 6A i puściłem za wysokie napięcie,poducha od razu się zapaliła. Podniosło napięcie do 15v i czasem lekko ponad i wymyśliłem że zastosuję potencjometr tylko nie mam pojęcia jakie musi mieć parametry ( Ω,volty czy amperaż ) i czy to może być zwykły czy jakiś wieloobrotowy żeby dało się regulować w miarę precyzyjnie...
Zasilania i masy na potencjometr do sprawdzenia. Cisnienie paliwa raczej wykluczam bo odpala od strzała Na zbyt niskim odpali ale nie wkręci się na obroty, to tak na przyszłość.
Cześć. Mam ogólne pytanie dotyczące poprawnego sposobu podłączania do zasilania samochodu wszelakich urządzeń przeznaczonych do tego celu. Mam urządzenie oraz instrukcję od producenta dla konkretnego modelu samochodu (w tym akurat przypadku jest to Skoda Octavia I). W instrukcji są wyraźnie zaznaczone przewody z plusem (czerwono-żółty) oraz z masą (brązowy)...
Witam mam zamiar zamontować uniwersalne el. szyby i mam pytanie, czy prąd można pociągnąć z bezpieczników? Może ktoś wie jak i skąd najlepiej wziąć prąd?
Witam. Ja właśnie odnośnie tego bezpiecznika 200 A. Ostatnio po 4 dniach na postoju padł mi nowo kupiony akumulator. Więc pomyślałem, aby zmierzyć pobór prądu na postoju. Wychodzi na to, że jest za duży, ponieważ jest to 0.2 A, dokładnie 00.260 mA. Postanowiłem znaleźć powód. I gdy odpiąłem właśnie ten bezpiecznik, prąd spadł do 00.057 mA. Stąd moje...
Te kontrolki nie mają przekaźników. Są zasilane z plusa po stacyjce, a załączane masami. Sprawdź, czy auto nie dostaje zasilania non stop. Bo jeśli te kontrolki się palą, to możliwe, że cały samochód jest "aktywny". Masz opis: http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
Witam! Jeżdżę Fabią 1.4 44kW z 2002 r. Ostatnio dwukrotnie całkowicie rozładował mi się akumulator - nie chciał odpalić i zresetował się zegar. Akumulator (50Ah) sprawdziłem - był ładowany przez ok. 10 godzin prądem 5A i podłączono do niego żarówkę H4 100W na parę minut - napięcie spadło o ok. 0,3V. Podczas pomiaru napięcia przy włączonym silniku, wynik...
Po podpięciu multimetru na postoju pobór prądu wynosi 3,5 A. po wyjęciu bezpiecznika od radia spada do 2A, po wyjmowaniu kolejno pozostałych bezpieczników ,nic się nie zmienia
Posiadam Skodę Fabie 1,9SDI rok 2000. W ostatnim czasie zauważyłem, że po włączeniu zapłonu nie świeci mi się kontrolka akumulatora. Problem następny to rozładowanie się nowego akumulatora. Po moich pomiarach ustaliłem, że alternator zaczyna ładować akumulator dopiero po przekroczeniu 3000 obrotów, więc po zapaleniu silnika i przy spokojnej jeździe...
Jak w temacie, Octavia, rocznik 2003, kombi. Silnik 1.9TDI 130km. Po przyłożeniu miernika bez kluczyków w stacyjce pobór prądu na poziomie 2,6A ! Po sprawdzeniu po kolei bezpieczników wykazuje że 2A pobiera obwód na bezpieczniku 14 Wg rozpisu : 14. oświetlenie wnętrza, centralne ryglowanie i oświetlenie bez ryglowania (10A) Sprawdziłem wszystkie przewody...
Możesz sprawdzić czy do zasilania są doprowadzone dwa kable? Jeden to +12V a drugi masa. Musisz sprawdzić miernikiem czy ten kabel nie jest właśnie masa i czy ma połączenie na minus z akumulatora
EGR ponownie daje o sobie znać dlatego otwieram wątek aby opisać dalsze boje z EGR, pomiary jakie wykonałem - może przydadzą się komuś informacje. Dodatkowo prośba o kliknięcie "Pomógł" przy moim poście jesli informacje były pomocne. Do rzeczy: Po trzech latach jazdy i 40kkm ponownie pojawił się błąd EGR. Tym razem: P0403: Exhaust Gas Recirculation...
skoda zasilania stacyjkę zasilania radia skoda skoda octavia zasilania
pralka oznaczenia zawora upustowy turbo tablet usunąć aplikacja
zmywarka whirpool mruga start kabel brake radio
Zamienniki triaka BCR10KM: BTA10-600CRG, BT139-600E i inne IT8299E120A - Kontroler Super I/O ITE Tech