Jak podasz kod silnika to raczej ktoś ci podeśle .
F29 pod kokpitem.
Masz podpięte zasilanie do pinu SAFE?
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Masz zwarcie na 5v na obwodzie nr 1
Szukaj braku zasilania. Dokładnie sprawdź wszystkie bezpieczniki.
Witam na podnosnik i do gory sprawdzisz czy nie ma wyciekow z zasilania paliwem .Pozdrawiam
Odpalasz silnik na starych zegarach. Wypinasz stare, wpinasz nowe. Zegary działaja. Płacisz. Dajesz do przelutowania pamieci. Montujesz nowe zegary ze stara pamiecia. Mozesz w spokoju napic sie piwa.
prawdopodobnie uszkodził się geteway, jest nad nogami kierowcy. i proponuje sprawdzić jeszcze wtyczki na bortzie Dodano po 1 A kostkę w stacyjce próbowałeś wykluczyć? kolega wyraźnie napisał "Stacyjka CAN"
A w jaki sposób zmierzyłeś, że brak zasilania na wytryskach? Multimetrem?
Udało się rozwiązać problem. Był problem z kablem od bezpiecznika komfortu. Gdy dostawał obciążenie grzal się i nie przewodził prądu.
Moze brak zasilania na dyszy wolnych obrotow.Pozdr.
Pierwsze bezpiecznik. Dwa kostka zasilania na module Haldex (lubi zgnić).
Obawiam się, że to, o czym piszesz, czyli z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON i kabel to zapłonowy to to samo Do poprawnego działania alarm potrzebuje STAŁE 12V i ZAŁĄCZANE PO STACYJCE 12V. Oba napięcia do odnalezienia w ciągu minuty w aucie za pomocą żarówki. Jeśli jednak nie potrafisz ich znaleźć, to mam duże obawy o całość wykonanej...
Witam i proszę o pomoc, na samochodach się znam trochę bo naprawiam je ale nie o to chodzi a mianowicie znajomy posiada samochód skoda octavia 2005r silnik 1.2 12v. Postawił samochód do warsztatu bo zapaliła się kontrolka chek. Podpieli tam kompa i stwierdzili że jest uszkodzona sonda przed katalizatorem 5-cio przewodowa i wymienili na nową orginał...
Po pierwsze powinieneś mierzyć między masą (czarnym) a pozostałymi pinami. I właśnie jeszcze raz zmierz napięcie na A4 i A7 względem masy na włączonym i wyłączonym "kluczyku". Jak jest 12V to po podłączeniu radia zmierz jeszcze raz, potem zresetuj radio. Gdzieś powinien być mały otwór na przednim panelu.
vag wyjaśni ci wszystko czyli diagnostyka spróbuj odpiąć jeszcze raz akumulator na kilka minut i podłącz ponownie może pomorze.
ucecie zasialnia tj +12V trzeba wpisac ponownie KOD to jest ok, czy jest uszkodzone. To jest normalne zjawisko. Zawsze po odłączeniu głównego zasilania będzie trzeba wpisać kod. To tak jak w samochodzie byś akumulator dołączył. 😉👍
Jeszcze bym sprawdził napiecie multimetrem na bezpiecznikach głównych. Wg rozpiski 1 jest od alternatora 200a i 5 jest do bordnetz 80a. Może tam jest spadek. Ewentualnie jeszcze wpiąć się do zapalniczki lub obd i tam skontrolować zasilanie.
Bezpiecznik może być na przewodzie + Idż po przewodzie lub podciąg nowe zasilanie
Dokładnie obejrzyj okolice akumulatora,pewnie podczas montażu akumulatora nie podpiąłeś zasilania sterownika gazu do klemy.
Witam. Jako mechanik z zamiłowania (a informatyk z wykształcenia :P) chciałbym dziś przedstawić przetestowany i tak naprawdę niedokończony projekt zasilania silnika Diesla olejem napędowym i wodą. Jak się nie trudno domyślić - układ ma oszczędzać paliwo kosztem pary rozprężanej podczas spalania ON. W Internecie można znaleźć wiele dziwnych stron dotyczących...
Jak kolega stwierdził,albo zimne luty albo złe połączenie kostki tablicy.Wyjęcie tablicy i tak mi się wydaje jest obowiązkowe,może wtedy coś więcej zobaczysz(może tylko zaśniedziało i wystarczy przetrzeć papierkiem ściernym)
Nie pisz głupot, 12.8V jest ok, naładowany w pełni akumulator powinien mieć ok 12.5 Za cienki jesteś żeby ze mną dyskutować, samo napięcie jeszcze nie świadczy o sprawnym akumulatorze a po drugie jedynym powodem poza akumulatorem może być to że nie przykręcił czerwonego przewodu zasilającego do klemy plusowej i żadnych bezpieczników tam nie ma.P
Brak zasilania.
Ster absu jest zintegrowany z pompą abs, pod maską. Problem może tkwić w braku zasilania lub w połączeniach el. przy sterowniku.
W załączniku schemat - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Przydało by się podać kod literowy silnika - po nr sterownika wychodzi ze to BXE. Do sprawdzenia zasilania, najlepiej sprawdzić przy podłączonym sterowniku silnika bo on sam "podaje" sobie zasilanie przez przekaźnik. Masa - 1, 2, 4 Plus - 2, 3, 5, 6.
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Siemka wszystkim.Przerobilem sobie podswietlenie bagaznika na diody LED,ale we wtyczce brak fazy,co mam robic?:cry:
Może nie tyle sterownika silnika co zasilania wtrysków. Stałe 12V i kluczowane masą.
Dzięki No to prościej gdzie fizycznie zaczyna się magistrala +15 (Gdzie znajduje się przekaźnik załączający to napięcie) . Jak ktoś ma schemat to poproszę . Pzdr Dodano po 6 Już wszystko jasne . Czarną robotę powodował alarm zainstalowany w aucie . Pzdr
Jeśli brak napięcia zasilania na wzmacniacz antenowy może być uszkodzenie w samym radiu, uszkodzony wzmacniacz antenowy. Proponuję zdjąć podsufitkę, dostać się do wzmacniacza, sprawdzić jego stan ( czy nie jest korodowany, zaśniedziały itd). Możliwe że doszło do uszkodzenia zasilania przez uszkodzenie wzmacniacza antenowego.
Proponuję podłączyć "minus" zasilania odstraszacza do "plusa" którejś z żarówek świecących podczas jazdy.
Jeśli jest to TRW w skrajnym przypadku może zrobić zwarcie zasilania.
Skanowałem całe auto Całe bez licznika ? Odepniesz sterownik silnika i dalej będzie świeciło, bo niby dlaczego miałoby zgasnąć. Powstaną błędy komunikacji i zasilania.
Kolego z całym szacunkiem ale ciemno widzę czy to sam ogarniesz. Jak dla mnie to padł jakiś główny bezpiecznik bo dużo modułów martwych, możesz sprawdzic np czego nie ma na ECU czy zasilania czy masy, ale musisz mieć schemat.
Sprawdź moduł komfortu.
Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie i były ok, wygląda na to że moduł komfortu nie ma zasilania...
Na zasilaniu powinien być filtr z dławikiem. Tam może jest przerwa.
A czy przypadkiem gniazdo zapalniczki nie ma stałego zasilania jak w innych modelach Skody?
U mnie tps padał skokowo czyli pyk i silnik chodzi jak traktor i nie reaguje na gaz czasem po chwili gasł. Przekopałem całą wiązkę od ECU na silnik zanim złapałem przepustnicę jak robi zwarcie. Rozgrzej silnik jak się pojawią objawy miernik w rękę i najlepiej na pracującym silniku sprawdzaj zasilania na czynnikach przepustnicy.
Może się ze mną nie zgodzicie, ale ja osobiście nie polecam tego typu złączek jak w linku powyżej. Przewody w samochodzie są teraz bardzo cienkie (oszczędność wagi) i taka złączka strasznie osłabia taki przewód, a nawet potrafi przeciąć jak jest nierówno zaciśnięta. Ja jak robię w instalacji jakieś łączenia przewodów to wszystko lutuję i na to koszulka...
Ale problem nie jest z filtrem tylko z zasilaniem . Zobacz tu http://dedo.miki.szm.com//skoda.htm
Dolna Rura zasilania turbo wymieniona.
Ten błąd ABS Hydraulic Pump to albo wewnętrzne uszkodzenie albo brak właściwego zasilania.Sprawdź porządnie bezpieczniki i zasilania/masy żarówką na złączu abs.Albo zasilanie, albo padnięty moduł,lub problem z komunikacją CAN.
Włącznik rzuca parametry masowe do modułu bordnetz a ten załącza odpowiednie oświetlenie. Bordnetz jest konfigurowalny ale całą instalację do dziennych trzeba zrobić w oryginale. Niestety ale minęły już czasy prostego załączania odbiorników w aucie przez podanie +12 i działa, teraz to trochę bardziej skomplikowane
Koledzy taka sugestia od lamera może to coś z zasilaniem ? To kojarzy mi się też z zapowietrzeniem.
Podpinasz się w czarnej kostce masz tam dwa plusy i minus ale pinów nie pamietam jak rozbieżesz deskę i popatrzysz na płyte to bedziesz widział co i jak
Spadek napięcia się robi . Zmień punkt podpięcia zasilania.
Jak nie ma błędów to obstawiam problem z układem zasilania paliwem.
Spadek napięcia zostanie zarejestrowany w pamięci sterowników (terminal 30 voltage too low), natomiast całkowity zanik zasilania nie
Pewnie jakiś spadek napięcia może spowodowany załączaniem kompresora od klimatyzacji, bądź czymś co jest na tej gałęzi zasilania.
Chcę sprawdzić czy gdzieś nie mam przerwy pomiędzy czujnikiem a ECU. Czy Waszym zdaniem to dobra droga? Dobra,ale sprawdzasz nie tylko przejścia ale też zasilania ,masę,i wyjście z czujnika. Kod silnika daj.
Sprawdzić ręką czy silnik wentylatora swobodnie się porusza, oczywiście przy wyłączonej stacyjce. Uruchomić samochód na postoju i poczekać kilkanaście minut, powinien włączyć się wentylator chłodnicy. Jeżeli to nie nastąpi to podłączyć żarówkę zamiast wentylatora i sprawdzić czy jest zasilanie wentylatora.
Niech sprawdzi na dzień dobry bezpiecznik od zasilania pompy,jest na akumulatorze
A wogóle jakoś działa,przyciskiem jakimś? Moduł powinien być w prawym dolnym słupku. Trzeba sprawdzić czy ma zasilania.
Szukam Schematu do nawigacji RNS510 ( głównie zasilanie i przetwornica) Jeżeli ma ktoś taki schemat to prosiłbym o pomoc w odnalezieniu lokalizacji.
Dupa to z C... Brak masy i lub zasilania.
Podłączyć tester jak auto pali. Pewnie brak zasilania ECM.
Nie. Zobacz czego nie ma w zapalniczce z przodu. Masy czy zasilania.
To sprawdź ją na krótko czy działa i czy daje w ogóle ciśnienie. Może być problem z zasilaniem.
Czy po czyszczeniu przepustnicy adaptacja wykonana ,szczelność układu zasilania.
Bądź dodatkowy elektrozawór który się podwiesza lub nie dostaje zasilania.
stan stacyjki to styk nr.1 złącza zasilania
Prawo łoma mówi jak stukniesz , potrząśnieś i działa, to szukaj przerwy w zasilaniu.
Które błędy po skasowaniu się powtarzają?
Może być brak zasilania na sprężarkę.
najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiazaniem bedzie pociagniecie zasilania bezposrednio od akumulatora i umiescic jak najblizej bezpiecznik:)
wiec zobaczylem bezpieczniki Sprawdzałeś bezpieczniki wyciągając je, oglądając i wsadzając z powrotem ? Jak tak -To teraz niestety musisz je wsadzić z powrotem na to samo miejsce :) Pamiętaj że bezpiecznik w miejscu osadzenia musi mieć z jednej i drugiej strony konektorki. Zapewne jeden bezp nie trafił w swoje miejsce.
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Do zasilania chińskiego radyjka trzeba najpierw dobrać odpowiedni dławik na zasilaniu , bo pewnie nie ma wbudowanego żadnego filtra przeciw zakłóceniowego , a dopiero szukać przyczyny w aucie .
Poratuje ktoś schematami zasilania Skoda Octavia 2008 rok 1.9 TDI. Potrzebne schematy zasilań, stacyjka, zegary i opisy przekaźników i bezpieczników. Po zapłonie martwy licznik, nie działają wycieraczki przednie. Wszystko pojawia się w momencie kręcenia rozrusznikiem ale auto oczywiście nie odpala.
Wyjście tego bezpiecznika to pin23 w 40 stykowym złączu pod skrzynką bezp.
Więc problemem jest brak zasilania zegarów a w nich siedzi immo i nie pozwoli Ci odpalić auta. Przejrzyj dokładnie wszystkie bezpieczniki.
Witam . Jeżeli na wyjściu antenowym niema obciążenia, to napięcie pojawi się na chwilę. Sprawdź czy antena ma sprawny wzmacniacz i czy jest prawidłowo podłączona. Pozdrawiam
Kwestia syrenki,lub jej kontaktu z zasilaniem.
Po zgłaszaniu silnika zasilanie przestaje działać
Brak zasilania wtrysków.
Co brak płynu ma do niskiego zasilania (klema 30)? Hydrozagadka.
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
Do gniazda AMP REMOTE IN w dodatkowym wzmacniaczu mocy To wyprowadzenie służy wyłącznie do podłączenia wzmacniacza mocy. Podłączenie dowolnego innego urządzenia grozi awarią Grubymi nićmi szyte. To, tak samo jak ANT REMOTE wyjście sterujące. Jeśli ma obciążalność 300mA, to nawet mocne (często obciążalność tych wyjść nie przekracza 100mA). Więc możesz...
Pierwsza rzecz jeśli licznik jest martwy, szukaj braku zasilania, jeśli wszystkie zasilania będą to licznik uwalony. Zostanie wymiana i dopisanie do ECU i kluczy.
12V nie podłączasz. Przejściówka zasila się z portu USB. Używasz txd i rxd i gnd. Łączysz zawsze txd modułu z rxd staga i txd modułu z rxd staga. Masa z masą. Zasilanie 5V.
Druga strona zasilania to pewnie z masy? Brałeś taką możliwość pod uwagę?
Jak ma alternatorze masz ponizej 14v a kontrolka gasnie to alternator do wyjecia
Brak zasilania sterownika.
Nie, to cyk, to przekaźniki, nie rozrusznik. Tak ma być. problemem jest brak zasilania na cienkim przewodzie. Póki co, możesz spróbować podać tam plus z akumulatora i rozrusznik zakręci.
Wiecie dlaczego nie ma wyjścia na antenę automatyczną? Od pewnego czasu VW/Audi/Skoda/Seat ma zasilanie do anteny przesyłane kablem antenowym (wzmacniacz i sterowanie). Dlatego też wiele osób ma problem z anteną bez fabrycznego radia.
Dziś badałem tą skodę i zasilania wszystkie są, can też jest. Zimna zapaliła od razu, ale w miarę odpalania coraz częściej brak komunikacji. Jest to możliwe że sterownik silnika padł? gdy auto nie odpali to kontrolka świec się nie zapali i po chwili włączają się wentylatory.
D+ -D+ DF -M D- -masa B+ -zasilanie z akumulatora
Dziś zauważyłem, że jak kilka razy włączę zapłon to odpali. Auto niedawno kupiłem i pierwszy tydzień palił odrazu, dopiero po tygodniu zaczęły się problemy a akumulator jest Ok bo kręci jak szalony a mi się nigdy nie rozładował do zera. To teraz trzeba zlokalizować gdzie brakuje zasilania.
Połączenie masy od akumulatora sprawdź. I plus od akumulatora
Po mojemu to tylko bym się skupił na zasilaniu paliwem. A sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Rano po przekręceniu zapłonu słychać pompę paliwa? Ma jakąś blokadę (alarm,odcięcie zasilania...)?
Witajcie, Czy mogę prosić o taki zestaw dla Octavii I 1.8T 150KM 4x4 2002r Z góry dziękuję
Tam w sekcji zasilania są tylko 2 plusy stałe, masa i CAN
Czy oba zasilania dostarczone ? Jak tak to odłącz radio od zasilania na chwile. Może mu coś "odbiło"...
Sprawdź miernikiem obwód cewki - tej w aparacie zapłonowym. Pozdrawiam.
Pomyślałeś o sprawdzeniu zasilania sterownika?
Witam. Poszukuje schematu przekaznikow z opisem do octavi 2 brak zasilania na pompie paliwa zostal juz tylko przekaznik do sprawdzenia. dzieki
Tniesz czarno/niebieski(+15 na przekaźnik zasilania ECU silnika) ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą i nie pali, to właśnie kabel z bezpiecznika F1.
skoda zasilania stacyjkę zasilania radia skoda skoda octavia zasilania
ściemniacz oświetlenie schemat wyłącznik różnicowoprądowy uziemienia schemat magnetofon
sterownik roweru elektrycznego sterownik roweru elektrycznego
Dlaczego ktoś jest zawsze dostępny na Messengerze? Wentylator chłodnicy włącza się na zimnym silniku - przyczyny