Tak sie sklada ze te opisane przez ciebie zabiegi najprawodopobniej okaza sie zupelnie zbedne, bo te alternatory (+regulator) tak maja nawet gdy sa nowiusienkie (temat wielokrotnie walkowany na forum Skody na Autokaciku... lacznie z rozwiazniem jak tenu w pelni zaradzic).
Po jakim czasie sprawdzasz ten pobór prądu?
W Skodzie Octavii 2 1.6 MPI 2004 radio pobiera 0,8 A w stanie spoczynku, co może rozładować akumulator przez noc. Jakie mogą być przyczyny i jak je zdiagnozować?
sprawdz skrzynke bezpieczników bo fela ma takie uroki ze cieknie woda przez szybe przednia do auta i leci akurat na skrzynke. wyciagni ją jest to dosyc proste i sprawdz czy czasen juz zielona nie jest.
odlacz czujnik kata skretu i sprawdz wtedy pobor
Tak niebezpieczne,zacznij od diagnostyki,wówczas wszystko się wyjaśni
W grupie aut Vag, najczęstrzą przyczyną poboru prądu na postoju jest uszkodzenie mikrowłaczników w zamkach drzwiowych (moduł komfortu nie "usypia" systemu jeżeli nie widzi położenia zamków drzwi. Sprawdź czy oświetlenie wnętrza reaguje na wszystkie drzwi.
Jak są błędy w module to też będzie pobór prądu.
To jakieś 35W. Sama lampka w posdufitce to chyba 15 czy 20W. Pobór jak najbardziej prawidłowy.
Witam ponownie..prąd uciekał ponieważ radio brało..po wstawieniu modułu i wrzuceniem programu wszystko wrociło do normy..
Od strony kierowcy sciagnac bok kokpitu
Sprawdź stan akumulatora , ładowanie w aucie na początek i pobór prądu rozrusznika.
Witam Dzisiaj mierzyłem Fiat Multipla z gazem i tak: 1. bez gazu 0,013 A 2. z gazem (stag 300) 0,019 A (10 minut po wyłączeniu zapłonu) 3. z gazem i z centralnym zamkim (włączonym pilotem)0,025A Miernik raczej dobry (UT70A) Pozdrawiam i myślę, że gdy pobór prądu większy to z dodatkowymi coś nie tak bo sam komp. samochodowy ?????? Pozdrawiam
Czy ktoś orientuje się może, ile prądu zużywa videorejestrator? Zasilacz jest 5V, 1,5A Problem mam taki, że w Skodzie Fabii 2 napięcie w zapalniczce (gdzie podłączony jest videorejestrator) jest utrzymywane cały czas (nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki) - a to powoduje, że videorejestrator się nie wyłącza i cały czas pobiera prąd. Pytanie jak to...
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
Dwa dni bez radia wytrzymasz. A po co czekać dwa dni? Odłączyć kostkę od radia i sprawdzić pobór prądu.
Tylko musi minąć kilka minut aż moduły zostaną uśpienia i wtedy spadnie pobór prądu. Kolega wyżej ma rację. No ale jak masz dużo pieniędzy to wymieniaj po kolei.
Wymieniałeś moduł centralnej elektroniki a napisałeś o module komfortu. To zupełnie co innego. Lampką steruje moduł centralnej elektroniki. Zobacz jakie jest jego kodowanie bo tam koduje się czy jest lampka czy nie. Zobacz czy jak odłączysz licznik to czy spadnie pobór prądu po zamknięciu auta. Chodzi o to złącze zielone 32-stykowe.
a zobacz ile prądu bierze po 30min. nadal bierze tyle samo jeśli zamknę na kluczyk to jest ok ale jeśli trzasnę drzwiami i nie przekręcę kluczyka to pobiera prąd.
Witam, sprawdź, po około 2 minutach po odłączeniu masy i wyjęciu bezpicznika nr. 43 czy coś się zmieni w poborze prądu ?
Rozwiązałem mój problem z poborem prądu w Skodzie . Winne okazały się diody w alternatorze . Wymieniłem alternator na używany i problem zniknął
?????? I co już działałeś?
Odłącz alternator i wtedy sprawdź pobór
To może być wina albo rozrusznika albo akumulatora nic innego nie jest w stanie przejąć takiego prądu Dodam jeszcze że rozrusznik zawsze powoduje znaczny spadek napięcia i pobór "całego prądu".
Zapalniczka?
Ale to prąd trzeba mierzyć.
Po jakim czasie sprawdzany pobór prądu? W Fabii pobór należy sprawdzać po min. 30 minutach od zamknięcia samochodu.
Sprawdź jeszcze na wyłączonym zapłonie jaki masz pobór prądu z akumulatora, bez miernika się nie obejdzie.
Pobór prądu spoczynkowego jaki jest? Problem nie leży czasem w lampce oświetlającej bagażnik? Częste!
może sie któryś przekaźnik sklejać i nie zawsze będzie pobór.więc musisz co jakiś czas sprawdzać pobory amperomierzem
Zamek może mieć wpływ bo auto może być wybudzane. Spokojnie do 40 minut taki pobór może się utrzymywać. W niektórych autach trwa to krócej i innych dłużej.
A czy któryś z was słyszał o pomiarze poboru prądu przez rozrusznik ?
Niestety akumulator pada. Po wyjęcie bezpiecznika pobór spada do ok 20mA.
Coś pobiera prąd, a przyczyn może być wiele. Trzeba pomierzyć pobór i odłączać poszczególne obwody.
Niech sprawdzi ładowanie ale stawiam na akumulator do wymiany POważnie ? To przez forum trzeba to tłumaczyć? Napisze krótko, "mechanik" który nie potrafi naprawić takiej skody, powinien jak najszybciej się przebranżowić na coś co nie wymaga myślenia. Także dobra rada, poszukać innego który potrafi zbadać podstawy jak ładowanie czy pobór prądu.
lukasz921 Sprawdź najpierw sprawność instalacji napięcie ładowania, pobór prądu.
Te bezpieczniki nie zaśniedziały przypadkiem? bo od świec to musi być dobry kontakt (duży pobór prądu)
Być może że rozrusznik już woła o remont-wirnik ociera o stojan i są duże pobory prądu
Aku dziś cały dzień ładowany. Na włączonym zapłonie elektryczne szyby pracują, światła świecą. Po przekręceniu kluczyka na rozruch wszystko na desce gaśnie, rozrusznik nie kręci. Pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0,15A. Po włączeniu zapłonu pobór prądu 1,5A.
Zbyt małe obciążenie. Dołożyć rezystor lub żarówkę. Pytanie czy robisz to dla bajeru czy dla zmniejszenia poboru prądu.
Jeżeli nie chcesz spalić samochodu to nie wymieniaj bezpiecznika na mocniejszy. Znajdź przyczynę większego poboru prądu.
No a jak to nie pomoże to może sprawdź tak umyj auto jak jest mokre to odłącz jedną kleme akumulatora i sprawdź pobór prądu
Tak jest o tym w sieci ,szukaj opisu do golfa 5.
Kolego Ireneo zapomniałem napisać, że wentylator przesmarowany, kupiony inny używany, a problem wciążjest. Jutro będę testował jeszcze pobór prądu wentulatora poza instalacją w samochodzie.
Tam masz podłączone do gniazda jak nie ma komunikacji to do wymiany komfort
Tak. Może właśnie w ramce jest problem. Dodano po 2 Możesz też porównać z dobrą szyba pobór prądu podczas otwierania i zamykania.
Sprawdź klemy, ładowanie, radio, pobór prądu w spoczynku. Takie podstawy...
Sprawdź pobór prądu przez rozrusznik i popraw masy. pozdrawiam
Ciśnienia jakie widzi komp i pobór prądu przez zawór sterujący sprężarką.
Odłączaj po kolei bezpieczniki i mierz pobór prądu. Przy 11A po nocy auto by Ci nie odpaliło.
Nie komputer tu nic nie da. Jak wyżej pisali sprawdzić i oczyścić klemy. Możesz sprawdzić pobór prądu na postoju wpinając miernik między biegun a klemę minusową jak będzie 0,04 lub mniej to jest dobrze.
Zrób taki test, weź dobrze naładowany akumulator i podmień u siebie, zostaw na noc i jak rozładuje to na pewno pobór prądu jest większy niż piszesz...
Taki próbnik trochę za mało obciąża badany obwód, ale ewidentny brak zasilania bądź masy wykryjesz bez problemu. Przy słabym połączeniu np. utlenionym żarówka w Twojej próbówce z racji dużej rezystancji może się świecić, ale przy większym poborze prądu napięcie spadnie (stąd sugestia użycia żarówki 21W- bezpiecznika nie spali, a da lepsze rozeznanie...
Pobór jest zbyt duży.
Skoda Fabia I 1,9tdi 2005 zbyt duży pobór prądu 60mA rozładowuje mi akumulator po ok. tygodniu. Zrobiłem test, miernik szeregowo między klemę a biegun akumulatora i zacząłem wyjmować bezpieczniki. Dodam, że już wcześniej całkowicie odpiąłem z systemu alarm, radio, nawet alternator ale ciągle jest 60mA (oczywiście po odczekaniu 30min w celu uśpienia...
Porównaj symbol starej i nowej pompy.Litery na końcu symbolu mówią o rodzaju czujnika kąta skrętu (są różne i niezamienne).We wspomaganie normalnie wchodzi się poprzez kanał 44.Dziwna sytuacja.Można również poprzez wskaźniki,lub ABS.W parametrach sprawdź zmianę obrotów pompy i pobór prądu w reakcji na ruch kierownicą.
Zamykam temat, po wymianie bordnetza pobór prądu w stanie spoczynku spadł do 9mA.
Zasilanie ok,kondensatory wyglądają na zdrowe-nic się nie grzeje,lekko ciepła jest końcówka mocy.Po dojściu poboru prądu do 2,4A navi gaśnie i pobór jest 1,7A przy ciemnym wyswietlaczu.
W mojej stacji do rozlutownicy od kilku lat mam włożoną pompę podciśnienia hamulców od skoda/vw/audi. Pompa łopatkowa duże podciśnienie i wydajność. Pobór prądu około 5-6A. Pomimo dłuższej pracy nie nagrzewa się i pracuje dosyć cicho. https://obrazki.elektroda.pl/4249514700_...
Amperomierz w rękę i sprawdzasz gdzie jest za duży pobór prądu. Dodano po 4 Odepnij wszystkie urządzenia na tym bezpieczniku a potem sprawdzaj ewentualnie który robi zwarcie tylko nie zakładaj druta a to co powinno być.
Ten test jest mało wiarygodny ze względu na sposób pomiaru. Testerzy obciążali baterię stałym prądem. W większości zastosowań mamy jednak impulsowy pobór prądu. Oczywiście są zastosowania o stałym poborze prądu np. elektroniczne tealight. Tu inny test (i inne wyniki): [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
OK. Nie zwlekaj ze sprawdzeniem i ewent. przewinięciem wiązki bo problem może się nawarstwić (zwarcie przewodów w wiązce, zwiększony pobór prądu z aku na postoju itp.).
Witam zakupiłem lampki w drzwi z projektorami z logo auta. To są lampki z ledami. Wyjmuję starą podłączam tą i auto odcina prąd w tej lampce. Gdy przekręcę zapłon wszystko wraca do normy i stara lampka działa. Podpinam znowu tą niby nową i znowu tylko błyśnie i odcina prąd w lampce. Lampki podłączyłem na krótko ładnie świecą. Kolega mówił żeby jakiś...
No to zostaje zostawienie auta z otwartą maską i skrzynką bezpieczników, odczekanie aż wszystkie moduły się uśpią i sprawdzenie poboru prądu. Nie powinien być większy niż około 50mA. Jeśli jest większy, odpinasz bezpiecznik i sprawdzasz czy pobór spadł. Jak nie, wkładasz z powrotem i odpinasz kolejny. I tak aż do znalezienia bezpiecznika bez którego...
Nic nie trzeba robić przy pompie Koyo.Kodowanie ma tylko lekki wpływ na siłę wspomagania.Jeśli pompa jest gorąca(,sprawdź w parametrach temperaturę) to masz zbyt duży opór w części wysokociśnieniowej.Może być uszkodzony dolny wąż do pompy.Sprawdź w parametrach pobór prądu przy kołach na wprost.
Witam. Diagnostyka komputerem i odczyt błędów. Sterowanie silnika pompy jest na mosfetach. Pompa przytarta i zbyt duży pobór prądu, rozłącza zabezpieczenie. Prawdopodobne że pompa wspomagania do wymiany. Ale najpierw diagnostyka.
czy sprawdzony był pobór prądu na postoju? Moduły kontroli nadwozia niestety są wadliwe, miałem już kilka przypadków z problemem nadmiernego poboru prądu na postoju w tych fabiach. Problem był z niegasnącym zasilaniem ECU.
NIc nie wynikło z tego podłączenia laptopa. Sprawdź jaki jest pobór prądu i wartości czujnika kąta. I trzeba się bardziej wysilić , podnieść auto jak wyżej masz napisane.
Nie zasili jeżeli ktoś wstawił odwrócony, bo obieg prądu zamknie sie poprzez cewkę. Zobacz na podstawkę przekaźnika tego: http://www.inprodus.pl/sklep/index.php?p... i tego: http://www.inprodus.pl/sklep/index.php?p...
nic nie było robione z elektryką, a czy może to być od akumulatora, iż posiadam samochód 4 lata i jak sprawdzałem wtedy stan akumulatora, to miał 70 proc., a wczoraj sprawdzałem, to ma 100 proc. W radiu mam komunikat, że za niski pobór prądu. Dodano po 20 a urządzenie Delphi
kolego masz elektryczne szyby w aucie, często moduły szyb wilgotnieją i dochodzi do dużego poboru prądu co prowadzi do w/w sytuacji o której piszesz
Nie zmienia to faktu, że prąd w stanie uśpienia jest 10x za duży. P.S. U mnie w Octa jest 7mA po uśpieniu. To jest bardzo dobry wynik, bo w przeciętnym samochodzie jednak jest ze 2-3x więcej. Dodano po 3 Kupię nowy aku i sprawdzę. Po naładowaniu prostownikiem stała dwa dni, przejechałem około 10km i postawiłem z wypiętym F29 (od piątku do środy), wpiełem...
Tak jak kolega wyżej wspomniał - pierścienie ślizgowe a nie komutator. ASL9008 - pierścienie do tego alternatora. ARE0008 - regulator napięcia - tutaj polecam oryginał Boscha a nie jakieś zamienniki. Idziesz do sklepu motoryzacyjnego, podajesz numer alternatora i tam dobiorą części. Możesz wejść na stronę: https://as-pl.com/pl/main Tam w wyszukiwarce...
Tam jest ze typowo jest 14mA szczyt 20mA A 6ma da sie zniesc Cos tam moze wchoną bez problemu tyle Skoda tylko zeby takiego data shita odczytac trzeba tracic punkty
Dzięki. Też znalazłem to info o rozpoznawaniu wersji. Wychodzi że to wersja B. Porzuciłem temat. Napęd uszkodzony, do tego wciąga prąd. Dla mnie to złom. Klient kupuje drugą sztukę.
Jak masz tam wspomaganie elektrohydrauliczne, to przy pełnym skręcie mogą gasnąć. Za duży pobór prądu i altek sobie nie radzi.
Ja mam to radio : Kablomania, z lewej Radia, potem ISO2 i na sam dół do VW. Tam jest tylko jedno napięcie +12V. Nie wiem dlaczego nie świeci. Chyba, że akurat dla tego modelu radia jest jakoś inaczej. Dziwna rzecz, że pobór prądu tez ma 0 z zasilacza.
Pomoże ktoś ? Jak sprawdzić pobór prądu ? bo kabel mam jak probówka dotkne klapa się otwiera zamek . Fioletowy Kanał dodatkowy (-) 300mA wygląda że sterowanie minusem a chyba u mnie zamek klapy Sterowany plusem. Sprzedawca z Allegro mi napisał. Można jeżeli jest sterowany masą i pobór prądu nie przekracza 150mA, inaczej mozna uszkodzic sterownik. Minus...
Sprawdziłem wczoraj pompe VAGiem. Na postoju było 13.93 - 14.01 V. Podczas kręcenia kierownicą napięcie utrzymywało się na poziomie 12,88 - 13,28 V, pobór prądu 30-58 A. Czy to są normalne wskazania?
Przyczyn może być wiele: -niewłaściwie podłączone radio -niegasnąca lampka w bagażniku -awaria alternatora -uszkodzenie alarmu Żeby to sprawdzić będziesz potrzebował amperomierz, który włączysz szeregowo z akumulatorem samochodu. Po podłączeniu amperomierza , możesz np. wyjmować po kolei bezpieczniki i patrzeć kiedy pobór prądu zmaleje lub odcinać odbiorniki...
No tak, ale zaniki zasilania są w momencie, kiedy coś zwiera (duży pobór prądu). Właśnie nie. Zgodziłbym się gdyby kontrolki przygasały ale nie całkowicie gasły bez palenia instalacji. Przy zwarciu poszły by bezpieczniki lub instalacja. Coś gdzieś nie łączy.
Pobór prądu w normie. Do wymiany sonda lambda pierwsza oraz regulacja i przegląd LPG ( nowe wtryski i re reduktor)
człowieku zdaj sobie sprawę,że auto bez alarmu ledwo wytrzymuje kilkanaście dni a wszystkie dobre alarmy mają zbliżony pobór prądu także nie ma sensu tak drążyć,załóż blokadę i ukrytego pstryka i problem poboru masz z głowy.
Twoja sprawa, ja Ci tylko mówię, że jest to nielegalne i nie popieram takich modyfikacji. Miałem auto z takimi światłami i nigdy nie zdecydowałem się na tę modyfikację. Zimne światło LEDów wcale nie jest przyjemne dla oczu (ale w dziennych to nie ma akurat znaczenia). PWM jest po to aby wydłużyć żywotność żarówek. Auto ma "inteligentne" sterowanie alternatora...
Panowie, taka dziwna sytuacja że dzisiaj byłem autem na przejażdzce 100 km, ładowanie w porządku 14,2-14,3V (sprawdzałem też podczas jazdy w blokach na komputerze), natomiast po powrocie, poszedłem do sklepu, odpalam auto i na chwilkę mignęła znowu kontrolka ABS-u, czyżby po 100 km akumulator nie naładował się na tyle by odpalić płynnie silnik? Jeszcze...
00894 Klucz do włączania podgrzewanych lusterek zewnętrznych-E231 00778 Czujnik kąta skrętu G85 - Statycznie 02546 Położenie krańcowe układu kierowniczego Brak lub nieprawidłowe Nastawy podstawowe / adaptacja - Statycznie Błędy nie wskazują jednoznacznie na przyczynę "szalejącej elektroniki" był rozładowany akumulator Pozamykaj samochód i sprawdź (zwykły...
U auto elektryka pomiar wskazał 0,2A czyli dwa razy za dużo niż powinno. Pan na drodze eliminacji doszedł do tego, że to alarm ma taki apetyt na prąd. Po jego wyłączeniu pobór wrócił rzekomo do normy.
może być jeszcze jedna przyczyna po prostu jest walnięty akumulator.. miałem nieraz podobne problemy i w większości przypadków okazywało się że w akumulatorze(nawet w miare młodym) była zwarta cela. oczywiście pod warunkiem że wcześniej sprawdzi się pobory prądu itp. jak pisali wcześniej koledzy..
jeżeli miałeś proble ze wspomaganiem to odłącz pompe wspomagania i spróbuj sie połączyć u mnie spaliła sie pompa wspomagania i był ten sam problem a jeżeli zapala sie epc to sprawdż czujnik przy pedale chamulca bo bardzo częstosiadają i jest duży pobór prądu też może się nie łączyć to jest cholernie czułe na obciążenia
Pan od klimy powinien sprawdzić ciśnienia, czy się wentylatory włączają, w vcds można podejrzeć pobór prądu przez ten zawór i jakie jest ciśnienie w układzie. A do wymiany tego zaworu trzeba ściągnąć czynnik. Niech sprawdzi dokładnie sprzęgło. One się często zrywały.
Witam mam pytanie. Skoda Octavia I (Tour) 1.8T 2006r . Załóżmy, że standardowe wyposażenie (immobilizer, autoalarm , radio itp) Jaki powinien być pobór prądu przy wyłączonym zamkniętym samochodzie. Wychodzi mi coś około 330mA -- nie za dużo ... ? Jak parę razy odłączałem plus, miernikiem odłączając obwód jakby pykało chyba w module autoalarmu pod maską...
Odnowię temat pojawia się bład jak we wstępie P0330 , ale objaw dziwny raz wspomaganie działa bez zarzutu i jest ok. Nieraz na postoju przy uruchomionym silniku zaczyna wspomaganie chodzić tzn. "bez kręcenia kierownicą" w wartosciach rzeczywistych wartość czujnika kąta się zmienia i pobór prądu rośnie do 30-40 A. Wiązka na ścianie sprawdzona grodziowej...
Zmierz amperomierzem jakie są pobory prądu z akumulatora na postoju, po uśpieniu auta, na wolnych obrotach i podczas jazdy. Podłącz rejestrator napięcia, zmierz pulsację napięcia ładowania.
Wtyczkę z zamka wypnij i zobacz na desce czy zniknie.... 3 tygodnie to może być aku już nie nowy bo to raczej nie pobór a pobór podaj w Amperach a nie stwierdzeniu że po 3 tyg problem...
Witam. Ja właśnie odnośnie tego bezpiecznika 200 A. Ostatnio po 4 dniach na postoju padł mi nowo kupiony akumulator. Więc pomyślałem, aby zmierzyć pobór prądu na postoju. Wychodzi na to, że jest za duży, ponieważ jest to 0.2 A, dokładnie 00.260 mA. Postanowiłem znaleźć powód. I gdy odpiąłem właśnie ten bezpiecznik, prąd spadł do 00.057 mA. Stąd moje...
dzień dobry napięcie na akumulatorze po ładowaniu i odstawieniu na ok.3godz.-12.7 napięcie ładowania 13.8-14.4V sprawdziłbym stan akumulatora pod obciązeniem(specialne urządzenia) jesli to bezobsługowy(ładowanie bezobsługowego ok.2A)lub przemieszać elektrolit w zwykłym. rada poprzednika o poborze prądu bardzo ważna
Wymień przekaźnik. Pompka może mieć taki pobór prądu że skleja styki przekaźnika. Sprawdził bym też czy podczas wyłączenia zapłonu zostaje masa i zasilanie na cewkę przekaźnika .
Witam. Skoda Fabia 2022r 1.0 benzyna. Przyjechała na podejrzenie dużego poboru prądu na postoju bo po postawieniu na moment nie odpala. Nie mierzyłem nawet prądu spoczynkowego bo ewidentnie problem jest z ładowaniem akumulatora. Zaraz po odpaleniu napięcie wynosi około 12,5V i gdy silnik pracuje na biegu jałowym spada pomału ale poniżej 12V nie zeszło,...
Nie wiem jaki zastosowałeś przekaźnik. Pisałeś coś na początku o 150mA poboru prądu. Żeby kondensator podtrzymał Ci cewkę choćby 3 sekundy musiałby być bardzo dużej pojemności.
wymieniłem Zawsze długi sygnał oznaczał słabą baterie w pilocie lub może być że jest słaby sygnał, odłącz jeszcze akumulator na ok 30 s tzw reset. Jeszcze zmierz ta baterie która wymieniłeś może pilot ma bardzo duży pobór prądu i się szybko rozładowuje.
Ładowanie nie jest przyczyną rozładowania twojego akumulatora, napewno jest takie z tytułu regulatora ( są takie napięcia ładowania). Przyczyny szukaj w poborze prądu na postoju, może być też kiepski akumulator. Pozdrawiam.
skoda octavia pobór prądu pobór prądu skoda octavia pobór prądu skoda fabia
wymiana łożyska oporowego tyrystorowy moduł zapłonowy schemat prywatne filmy
truma schemat peugeot długo kręci
Problemy z zamkami drzwi w Passacie B6 - przyczyny i rozwiązania Stabilizacja obrotów silnika z prądniczką tacho