Sens jest jeśli chcesz kupić androida i zainwestowac parę stówek , tylko z chińczykami bywa różnie a takie radio porządnej firmy trochę kosztuje. Możesz też poszukać używane oryginalne radio VW RCD 510, ekran dotykowy i odczyt plików z karty SD i Płyt , koszt chyba koło 300-400zł. Lub oddaj swoje do jakiegoś serwisu RTV , może przeczyszczenie potencjometru...
Nie chodziło mi o volty tylko czy na dobrych pinach jest napięcie bo na każdym schemacie jest na innych, a nie koło siebie ponieważ potencjometr jest dwukanałowy.
Nie działają wcale, czy cykają, a komputer wywala błąd? U mnie (GolfV 2003), po wyjęciu, rozwbraniu i przeczyszczeniu potencjometrów problem ustąpił.
Impulsator można znaleźć na stronie : http://pl.farnell.com/jsp/home/homepage.... poniżej bezpośredni link :) http://pl.farnell.com/alps/ec11e152u402/... a kod elementu to : ALPS EC11E152U402 , SZYFRATOR, PUSH LOCK, 11 MM, 30D,...
Co do klimy klasyka czyli uszkodzony potencjomter ... Sam potencjometr ciężko dostać raczej cały siłownik klapy. Mam ten sam model samochodu - fabia 1.2 AZQ z 2004 r. Objawy bardzo podobne. Dziś wyjąłem siłownik, rozebrałem i okazuje się, że siedzi w nim potencjometr, który bardzo łatwo dostać - a kosztuje ok. 20 zł (np. na Allegro). https://obrazki.elektroda.pl/7013488800_...
Witom może to być potencjometr gazu.
Stary temat, ale po wymianie przepustnicy problem zniknał. Widocznie coś w przepustnicy nie stykało pod wpływem wysokiej temperatury. Może te potencjometry.
wiesz ciezko powiedziec ale na 90% musi byc jakis potencjometr
Jedną z przyczyn może być zabrudzony lub wytarty potencjometr pedału gazu o ile on występuje w Twojej wersji. Każdy TDI od ponad 20 lat ma potencjometr na pedale gazu.
Znając życie chodzi o klapę gaszącą Ja bym ją rozebrał i wymył z oleju potencjometr
spróbuj przelutować
A może próbować emulować temp. Potencjometrem przy sterowniku?
witam potrzebuje bina do tej skody najlepiej do obydwu pameci 24c08. radio nie chciał sę włczy załadoiwałem przypadkowego bina do skody i włczyło się ale nie działa potencjometr
W blokach pomiarowych widzi poprawnie wszystkie stany przełącznika? Hmm, lustra z pamięcią? Bo na to wygląda. Więc trzeba podejrzeć, czy moduł poprawnie widzi położenie potencjometrów mechanizmu.
A przewody od potencjometru do sterownika?
No właśnie robiłem już tak czyli jeździłem na benzynie i nic to nie dało, rozrząd też sprawdzałem, może to świece??? bo tez wtedy wymieniałem i może są jakieś wadliwe??? jak by to był jakiś czujnik to by wyszło na kompie błąd aczkolwiek może nie każdy czujnik wychodzi ??? może to pedał gazu??? - (potencjometr)...
Masz po czesku
W tym aucie termostat nie jest w żaden sposób kontrolowany przez ECU. To zwykły termostat który ma pełne otwarcie przy 87st jak dobrze pamiętam i nie ma to nic wspólnego z położeniem potencjometru od ogrzewania. Może masz założony zły termostat.
Widziałem pływak, wyglądał na dobry. Mnie ostatnio okradł gościu, a wyglądał na dobrego człowieka. Szkoda że go dokładniej nie sprawdziłem. Nie mozesz zmierzyć rezystancji czujnika, nie możesz na próbę wstawić potencjometru?
Potencjometr na gruszce obstawiam.
Da się coś z tym jeszcze zrobić? Dobrać jakiś trymer? Np największym zakresem przejechać po całości cały czas sprawdzając czy auto coś wyłapie?
Też tak myślałem, ale raczej stawiał bym na samą przepustnicę, ponieważ pomaga naciśnięcie na kołnierz w koło wtyczki. Uszkodzenie, po paru miesiącach spokoju znowu dało znać o sobie :cry:. Może uszkodzona warstwa oporowa potencjometru?
To nie potencjometr a impulsator, procesor liczy impulsy z niego... Ja bym się przyjrzał audioprocesorowi i wymienił go na początku. SławeK
Kolego MartBan, istonie zapomniałem o tym potencjometrze. Zwracam honor.
Znajdz i podmień potencjometr podświetlenia i włącznik świateł .
To wada fabryczna tych klap gaszących, mgiełka oleju z turbiny i z odmy gromadzi się akurat tam gdzie mieszka silniczek, przekładnia, potencjometr i reszta elektroniki w tym podzespole. Obecność oleju nie oznacza uszkodzenia turbosprężarki, po prostu "ten typ tak ma"
Nie psuj radia tylko kup za parę złotych adapter HI-LO na aukcji. Taki adapterek zawiera dwa transformatory i parę oporników. Wejście kanału podłączasz pod głośnik symetrycznie a wyjście do wzmacniacza z uziemioną masą. Potencjometrem ustawiasz poziom sygnału. I już łupiesz aż uszczelki w oknach wylatują. N.
Genialna zmiana oleju . Ponieważ? Decybel91, nic nie żre oleju. Zatkany kat zazwyczaj zgłasza to błędem sondy lambda ll. O tym już myślałem żeby podłączyli go pod kompa i pojeździli i zobaczyli co się tam z nim dzieje na tym pierwszym biegu. Też myślałem nad potencjometrem gazu.
Ten EGR ma zwrotną na ECU , niczym będziesz kombinował z jego zaślepieniem , sprawdz jak wygląda tam potencjometr kontrolujący ustawienie zaworu.
Witam dołączam się do pytania silniczek wymieniłem lecz bez zmian wpiąłem się vcdsem i problem wygląda tak że przkercajac na panelu między ciepłem a zimnie pokazują się tylko maxymalne wartości (nie da się ustawić pomiędzy gdy juz sie pojawi ta skrajna wartość silniczek odrazu sie przestawia) czy to będzie wina potencjometru w tym panelu?
Nic Ci nie da tam potencjometr. Na wirnik regulatora idzie napięcie o którym decyduje regulator. Skoro to napięcie jest różne to prąd pobierany przez regulator nie jest stały. Ze znajomości prawa Ohma można wiec wywnioskować że spadek napięcia na potencjometrze nie będzie stały więc regulator będzie oszukiwany nie o stałą wartość jak myślisz a o różną...
zdjęcie tego potencjometru w załączeniu
Witam Może ktoś wie na jakiej zasadzie działa elektroniczny pedał gazu (tzw. potencjometr) w autach gr. AUDI, SKODA, VW. Może ktoś otwierał naprawiał, uszkodzony egzemplarz lub ma rozpiskę wyprowadzeń, czy jest to faktycznie "potencjometr" jeśli tak to suwakowy obrotowy :) o jakiech charakterystyce. Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.net/95_12217297...
Może być potencjometr na pedale gazu (pewności nie mam)
W mojej fabce był to potencjometr regulujący temperaturę. Objawy wyły takie, że w pozycji 0 wiało zimne w wszędzie powyżej gorące. Ten potencjometr jest zabudowany na wysokości pedałów, i potraktowany został Kontaktem - do regeneracji styków - podobno pomada to na około 1 rok
Zasilania i masy na potencjometr do sprawdzenia. Cisnienie paliwa raczej wykluczam bo odpala od strzała Na zbyt niskim odpali ale nie wkręci się na obroty, to tak na przyszłość.
prześledź ścieżki idące od diody na którejś z nich na 100% napotkasz rezystor włączony szeregowo, wymień go na większy i zobacz czy zmieni się jasność, ew. możesz tam wlutować potencjometr ale to już przesada :)
To nie jest żaden rezystor... z drugiej strony jest potencjometr do regulacji.
ze regulowal /....../ (potencjometr przepustnicy) No to już pozamiatane.
Witam, jak jest potencjometr to może on jest całą przyczyną takiego zachowania. Pozdrawiam
Jest to trymer - taki potencjometr którym zmienia się pojemność. Nie ma on nic do diody, jest on raczej od częstotliwości nadawania pilota. Na Twoim miejscu wylutowałbym przyciski i wtedy sprawdził. Jeżeli nic to nie da to zobaczyć co jest na wejściach procesora które podpięte są pod guziki i sprawdził co podają guziki. Jeżeli te sygnały są różne od...
A co dokładnie chcesz wiedzieć? Potencjometr masz w środku czy z boku wpinany w zaczepy?
Niektóre z tych Favoritek miały już gaźnik sterowany elektronicznie. Taki okrojony gaźnik z Golfa o kodzie silnika RP. Okrojony,bo ma potencjometr,ma nastawnik przesłony wstępnej,a nie ma nastawnika przepustnicy.Sam się temu przyglądałem. Ten model można poznać po tym że lampka TEST jak silnik stoi się swieci,jak pracuje powinna gasnąć.
Nie wierzę w to by 2 EGRy miały tą samą usterkę i raczej nie zgaszą auta po podpięciu. Możesz sprawdzić czy problem jest na obwodzie potencjometru w EGR czy na cewce elektrozaworu.
Wymontowanie i sprawdzenie omomierzem czy płynnie sygnał pozycji zmienia się od ok 0,5 V do 4,5 V przy zasilaniu 5V. Tam jest podkówka/potencjometr liniowa przeważnie około 5 kohm (4,7 kohm). Dzięki niej sterownik wie w jakiej pozycji jest klapa (sygnał jest konwertowany na wartość 0-255). Do prawidłowego działania musi zmieniać się liniowo bez skoków...
W grupie VW Skoda audi seat używa się potencjometrów, oraz 2gie rozwiązanie to cewka i wsuwający się w nią kawał blachy. Zmienia tym samym indukcyjność układu. Przy jakiejś częstotliwości da się to odfiltrować i przetworzyć na bardzo sensowne dane. Na elektrodzie były pomysły na pot. optyczny. Też jakaś opcja. Jeśli chodzi o sterownik to nie jest to...
A mógłbyś przybliżyć jaki to model głowicy, ewentualnie jakie zamienniki do tego napędu pasują, bo w sumie myślałem wcisnąc zamiast tego orginalnego napędu, jakiegoś DVDROMa ;) i pokombinować, bo skoda wyrzucać zestaw bo dość przystępnie gra :)
W moim aucie brak potencjometra oświetlenia deski rozdzielczej. Jest tylko regulacja wysokości świateł. Czy to może być efekt tzw zimnych ludów w liczniku czy raczej szukać problemu w instalacji ?
Silniczek produkcji f-my Johnson. W tych silniczkach wyciera się komutator. czasami jest awaria tej natury że w wycinki komutatora naleci syfu ze szczotek,spada wtedy rezystancja silnika i sterownik przestaje nim sterowac. Scieżki może wyglądają pieknie,ale skąd wiesz czy któryś potencjometr nie szumi,albo żyje krańcówka?
01274 air flow positioning motor (V71) tam jest jeszcze "flap" czyli klapa. Namierzyłeś ten silnik (klapę) fizycznie i patrzyłeś czy się rusza? Nie wiem jak dokładnie jest w Fabii, ale siłowniczki od klapek lubią mieć potencjometr który informuje sterownik w jakiej są pozycji. Te potencjometry się psują (na pewno miałem takie z Audi, a to też VW),...
Kolego pilot z ubytkiem najpewno nie będzie działać natomiast bardzo mnie zastanawia ten twój jakiś potencjometr pokaż jego foto. Podejrzewam że czeka cię zakup nowej elektroniki do kluczyków.
To samo mam w Skoda Fabia 1.4. 2014 Żeby ruszyła normalnie to praktycznie trzeba z piskiem ruszyć. U siebie stawiam na potencjometr gazu
Silniczki mogą mieć rożna rezystancję potencjometrów. A co się zepsuło że chcesz naprawiać? te silniczki łatwo zrobić jak padają.
Można założyć elektryczną przepustnicę z jakiegoś innego auta. Do tego silnik 12V w roli prądnicy i potencjometr dużej mocy. Prościej się nie da.
Pod silnik do Nagrzewnicy nie dociera prąd. Szukam przyczyny przy pokretle i nie wiem ktory kabel jest wejcsiowy a który wyjściowy, I wtedy w ktorych kablach przy nagrzewnicy powinen byc prad.?? To jest włącznik z "3" biegami czy potencjometr z takim przeskokiem?
Witam! Mam taki problem, autko to Skoda Fabia 1.4 2001r. Nie dzialaja wycieraczki, tzn po spryskiwaczu zalacza sie tylnia, spryskiwacz na tyl tez tylnia, jak dam 1 stopien wycieraczek i wcisne do siebie na spryskiwacz to raz machna przy czy potencjometr predkosci (ten maly u gory) musi byc najwyzej na 3 polozeniu. Jak normalnie chce je wlaczyc to wogole...
A pokrętło od regulacji jasności podświetlenia jak chodzi? Płynnie czy "krzaczy"? U mnie mam tak, że trzeba pokombinować żeby podświetlenie śmigało jak się zada, jak przypadkiem dotknę to znów lekka dyskoteka i po korekcie jest jak powinno być. Siedzi tam pewnie jakiś zwykły potencjometr... Może u ciebie jest to też związane z tym pokrętełkiem. Pozdrawiam
EGR ponownie daje o sobie znać dlatego otwieram wątek aby opisać dalsze boje z EGR, pomiary jakie wykonałem - może przydadzą się komuś informacje. Dodatkowo prośba o kliknięcie "Pomógł" przy moim poście jesli informacje były pomocne. Do rzeczy: Po trzech latach jazdy i 40kkm ponownie pojawił się błąd EGR. Tym razem: P0403: Exhaust Gas Recirculation...
Mały manual do montażu silniczków w Felicji: [url=http://skoda.autokacik.pl/pages/zro... Dodatkowo parę uwag: oryginalnie w Fabii w szereg z potencjometrem od strony zasilania i masy są włączone rezystory , które zapobiegają blokowaniu się serwomechanizmów w skrajnych pozycjach, ja dałem po 100 omów przy potencjometrze 1k....
Poziom załączenia obrotów ustawia sie w centralce , taki potencjometr od strony wiazki kabli. Jesli to ustawiles na maxa to została regulacja kompa.
Przy tego typu usterkach czasem występują błędy chwilowe czyli odchyłki od mapy zapłonu które nie są zapisywane jeśli nie wystąpią kolejno w dwóch cyklach tzeba podłączyć VAG i podpatrywać parametry podczas jazdy tam jest wszystko trudno gdybać, ale to bym radził. Ponadto jest jeszcze czujnik MAF za przepustnicą może to jego wina zawsze można go lekko...
Czyli rozumiem , że nie mam szukać przyczyn typu potencjometr, czy zawór odcinający tylko od razu jechać do naprawy z pompą. Ktoś wie ile taka przyjemność może kosztować??
Mam padnięty silniczek nawiewu 6q0907511. Adaptacja niemożliwa. Pytanie czy ma ktoś taki używany na sprzedaż? Czytałem o możliwości jego regeneracji ścieżek w potencjometrze kontaktem ale nie wiem jaka jest skuteczność takiego zabiegu? Macie Koledzy doświadczenia w tym zakresie? Na aledrogo nie ma w ofercie używek...
Climatronic jest ale w wersji manualnej, ręcznie trzeba zmieniać nastawy temperatury itp. Jeśli chodzi o interfejs to normalnie mogę odczytywać błędy, usuwać je, odczytywać różne parametry (choćby w 8 - AutoHVAC), no i właśnie tam widać, że potencjometr nie jest dobrze dostrojony, ponieważ gdy gałka jest na pozycji minimum (niebieski kolor) i podaje...
No i winowajca znaleziony przepustnica po nagrzaniu ma opór 1.2 Ω gdzie powinna mieć 1000 Ω (miedzy pinami +5v i masa). Zamiennik SVK jest do #(at)%$#(at) . Zobaczymy co pokaże oryginalna po prze-psikaniu preparatem do potencjometrów i przegięciu blaszek ślizgacza tak by pracowały w niewytartych miejscach ścieżek.
Zgadza się, bo to instalacja I gen. na śrubę. Na początku była źle wyregulowana instalacja, właściciel chciał poprzez rozebranie i złożenie gaźniko-wtrysku to naprawić. Teraz prawdopodobnie jest źle złożony wtryskiwacz. TPS to taki potencjometr poruszany przez przepustnicę, po przeciwnej stronie linki gazu. Jeśli w czasie rozbierania on został odkręcony...
V1 i V2 tu podłączasz szeregowo żarówkę i napięcie sieciowe, a V3 i V4 potencjometr, jest to napisane po czesku na samym dole strony do której podałem linka. Skoda że autor tematu nie podał od razu skąd pochodzi ten schemat i nie dodał opisu.
Należało by spradzic działanie potencjometru pedału gazu w drugiej kolejności cisnienie doładowania , zabierz auto na jazde próbna i wrzuc później logi i sprawdzimy ile to twoje turbo dmucha
Nie Tak Tak
Witam, Dzisiaj będąc na rybach, znajomy handlarz samochodowy sprawdził błędy w mojej Fabii (podobno sprawdza tym urządzeniem różne auta, w tym drogie i ekskluzywne). Odczytane przez niego błędy wskazywały jednak na uszkodzenie pedału gazu potencjometra. Zamówiłem już używaną część i może we wtorek/środę ją wymienię. Oby to był "strzał w dziesiątkę".
Witam. Przepraszam, że się wtrącę... Rozumiem, że mając fabrycznie montowaną centralkę alarmu Getronics GT109F (czarna skrzynka po prawej stronie silnika z potencjometrem i sześcioma swtchami pod pokrywką oraz zamkiem On_OF) synchronizowanie pilota z wykorzystaniem VAGa jest niemożliwe, ponieważ centralka jest wmontowana z pominięciem CANa?
Typowy objaw w grupie vaga. Czujnik temperatury silnika do wymiany. Po nagrzaniu głupoty pokazuje a blędu nie ma i dlatego nie przyjmuje wartosci zastępczej. Sterownik przechodzi w tryb pracy awaryjnej, przyjmując wartość zastępczą CTS bodaj 20 stopni C. Przestaje brać poprawkę na wskazania czujników MAP i O2, a pracuje tylko na podstawie sygnałów czujnika...
Nie jestem specjalistą z tej branży ale uważam że problem może wynikać z dwóch rzeczy: 1. W przepustnicy są potencjometry przekazujące do sterownika informacje o kącie otwarcia przepustnicy - czy są sprawne? a może "przy okazji" ktoś je uszkodził? Dodatkowo po "grzebaniu" w przepustnicy należy adoptować komputer dla wolnych obrotów (zmiana odczytów...
Witam!! Wymontuj TPS'a (czujnik polozenia przepustnicy) i sprawdz go na stole miernikiem (omomierzem). Czujnik ten to mniej wiecej nic innego jak potencjometr. Rezystancja jego powinna sie zmieniac rowno (w gore, lub dol- zalezy jak podlaczysz miernik) podczas krecenia jego "bieznia". Pozdrawiam!!
Witam Forumowiczów. Czy ktoś spotkał się z następującym problemem. Przy jeździe powyżej 1500 obr. silnika na 3 lub wyższym biegu po puszczeniu pedału gazu auto nie hamuje silnikiem (dalej ciągnie). Po naciśnięciu pedału gazu o około 1/2 cm zaczyna hamować silnikiem, gdy pozostawić pedał gazu w tej pozycji to po zatrzymaniu auta silnik ma około 1200-1300...
Wiązki być może są, musisz sprawdzić (bardzo często instalacja jest na wyrost w samochodzie). Po drugie to musisz kupić cały ten środkowy bajer (kierunki nawiewu masz obecnie na cięgła, a w automatyce na silniczki). Jeżeli miałbyś taki układ to sam montaż to dzień roboty plus kodowanie. Najważniejsza jest jednak instalacja, reszta to bzdzina. Przerabiałem...
witam mam pytanie jak taki potencjometr http://photos04.allegro.pl/photos/orygin... zamatować na samym kablu tak żeby szcisał oraz podgłaszniał czytałem ze koleś zrobił rozdzielacz audio prosty z włoncnika potencjometrów wejscia audio i wyjszcia na słuchawki i kolumny w układzie nie było potencjometr lec pisał ze zamontował lecz w...
Silnik AEF Volkswagen jeśli chodzi o grzanie świec to zachowuje się następująco. Gdy jest zimny czyli temperatura poniżej 70 stopni celcjusz grzeje świecami. Po odpaleniu grzeje świecami tak długo ąz temperatura osiągnie 70 stopni lub przez 5 minut. Świece żarowe są sterowane przez sterownik pompy Diesla diagnozowalny Vagiem kanał 44 o ile się nie myle....
i problem znów powrócił . Niestety coś zaatakowało (kamien) moj bak od spodu i znów wskaźnik nie działa. Mam pytanie jak wyjąc pompę mam skodzinke z 95 r i nie wysuwa mi sie ona razem z tym dekielkiem do którego są przewody paliwowe doczepione. Zauważyłem ze jakaś blaszka odleciała widać ze byla kolo tego potencjometru nie mam jak wyjąc pompy zeby spróbować...
Witam. Kolega ma klimatronika? Sprawdzone były klapki od nadmuchów? Często spotykam się że nieprawidłowo pracują serwomechanizmy-silniczki wraz z potencjometrami. Bez urządzenia diagnostycznego najprościej odkręcic taki silniczek i ręcznie ustawiac klapy,wtedy temperatura powietrza powinna się zmieniac. Oczywiście tak jak Kolega wcześniej pisał odpowietrzenie...
To jest Renault. Ten komunikat mówi, że spaliny mają zły skład, więc podejrzany jest układ wydechowy, wtryskowy i dolot powietrza. Katalizator w tak nowym aucie musi być sprawny, no chyba, że zerwał go na jakimś krawężniku. Podobnie przewody i złącza od samych drgań się nie zniszczą w tak krótkim czasie. Można zmienić jeszcze filtr powietrza. Ale prawdziwa...
Dziękuję za zainteresowanie. Dopiero wczoraj miałem czas znowu się zająć samochodem. I tak:bezpieczniki sprawdzone, klima nabita i nawet chłodzi ale problem z nawiewem w dalszym ciągu, boczne nawiewy dmuchają lecz środkowe i na szyby niestety nie jak na auto tak i na eco. Ściągnąłem środkowe nawiewy i obserwowałem silniczek, obraca się troszkę w jedną...
Po to masz 5 przewodów przy zaworze EGR by znac jego pozycje, 2 od zasilania siłownika i 3 od potencjometru podającego położenie zaworu dla sterownika silnika. Daj odczyt błędów silnika - najlepiej zdjęcie bo w tej chwili nie wiadomo z jakiego powodu strerownik wyrzuca błąd. Sterownik silnika wie też po odczycie z przepływomierza czy działa EGR.
Nie wiem jak się to skończyło u autora tematu, ale napiszę jak ja to załatwiłem (pisałem o tym wielokrotnie), bo chyba też masz ten problem. Po pierwsze jak pojawił się błąd P0420, to sprawdziłem na stacji diagnostycznej, czy mają zastrzeżenia do jakości spalin. Ponieważ nie mieli, więc nie brałem pod uwagę wymiany katalizatora. Ponieważ na nieistniejącym...
Skoda Octavia 2 tour, 2011 - przez własną głupotę wyciągnąłem pokrętło regulacji temperatury nawiewu. Po wielu próbach poprawnego włożenia poddałem się. Ustawienie temperatury to loteria. Raz w ogóle nie reaguje na zmianę położenia, raz na zimnym jest gorące, czasem zimne jest w środkowej pozycji pokrętła. Wystarczy delikatnie ruszyć i ustawienie z...
Wygląda na to że w przepustnicy coś się dzieje z czujnikiem położenia - to dwa potencjometry. Te wartości nie odpowiadają ECU. Trzeba by zobaczyć w blokach pomiarowych co widzi ECU w przypadku uchylenia przepustnicy. Pewnie przez nie idzie zrobić adaptacji. Co dom wycieraczek to patrzałeś na czujnik w zamku klapy?
Witam Mam pewien problem. Zmieniłem podświetlenie w liczniku w octavi. Z zielonego na białe i niebiskie. Problem jest następujący. Białe diody SMD są jaśniejsze od zielonych :( Sterowanie jasnością odbywa się za pomocą napięcia wjęc wsadzenie rezystora w szereg nic nie da :( więc wsadziłem kilka diód zenera aby to napięcie obiżyć i efekt nie jest zadowalający....
Witam pacjent jak w tytule.. 3 różne przepustnice podstawiałem.. Na dwóch oryginalnych błąd od razu po przekręceniu zapłonu: -P0122 Potencjometr przepustnicy zwarcie z masą Na jakimś nowym zamienniki bodajże pierburga, w testach ruszy się 3x staje i wywala błąd; -P2111 zacina się w polozeniu otwartym. Podstawiałem drugie ecu i to samo.. Znalazłem mase...
Po włączeniu potencjometru siedzenia kierowcy i nagrzaniu się uzwojenia siedzenia cyklicznie słychać dźwięk przekaźnika jakby na 5 sekund rozłączał się i włączał co setne sekundy. Po zmniejszeniu temperatury dzieje się to rzadziej. Co może by przyczyna? Octavia I 2003 rok Pozdrawiam Piotr
Witam. Przeważnie mają tak : dla 90°C około 2000 - 3000 Ω, a dla 20°C około 200 - 300 Ω. Ale najlepiej sprawdź podstawiając potencjometr zamiast czujnika. Jak leży na 0 to znaczy że czujnik ma przerwę (lub przewód). Co do drugiego pytania to nie wiem o co Ci chodzi, sprecyzój. Pozdrawiam
Jeśli chodzi o demontaż całości to katastrofa, myślę że raczej staneła klapa i wystarczy ją rozruszać gdyby to jednak była wina silniczka to go nie demontuj tylko zdejmij wierzchnią obudowe i przełóż środek (potencjometr i silniczek) z innego byle jakiego bo te elementy są takie same. na allegro sprawne zaczynają się od 5 zł jak jesteś z wawy to mogę...
W tej cenie ocierasz się już o Passata B6 z początku produkcji a ten miał już kompresor ze sterowaniem proporcjonalnym (liniowym) Inna sprawa to te silniczki i potencjometry, kiedyś ich cena na kolana powalała, dzisiaj to grosze kosztuje ale kilma rewelacja. Z 35 stopni na 21 w 4 osoby bocznymi drogami to żaden problem, sam to sprawdziłem. Dzisiaj mam...
http://obrazki.elektroda.net/91_12533955... witam w ostatnim czasie zbudowałem szkielet ramienia robota inaczej manipulator o 5 punktach swobody (5 osi). Jako napędy wykorzystałem silniki od wycieraczek skoda i maluch, silniki są prądu stałego DC i tutaj zaczynają się schody bo nie wiem jak tym sterować wiem że muszę zastosować jakiś czujnik...
Miernik zapewne uwaliłem jak bezpośrednio do zasilacza podłączyłem przewody od miernika i chciałem sprawdzić czy faktycznie daje 1500mA :D :cry: Rozkręcę miernik to sprawdzę czy nie spalił się bezpiecznik - o ile "rzuci mi się to w oczy " Rozkręciłem ten chiński super miernik, ledwo dotknąłem miejsca gdzie jest przymocowany bezpiecznik 5000mA i oderwała...
Witam. W necie jest opisane jak zaadaptować ten silniczek, ale dla aut z klimatyzacją. Moja Fabia nie ma w ogóle klimy i dla tego silniczek (V154) bez niebieskiego potencjometru w środku. Dochodzą do niego tylko 2 przewody, a nie 5. Żeby przeprowadzić adaptację vag'iem trzeba wejść w [08] "HVAC", z tym że ja nie mogę się z tym połączyć. Silniczek za...
Jeszcze co do wskaznikow poziomu gazu: Ja przy zakladaniu instalacji zaznaczylem, ze ma byc zainstalowany czujnik ilosci paliwa (a nie tylko rezerwa). Gaz jest wyswietlany na linijce 4-ro diodowej i ostatnia miga gdy jest rezerwa (centralka BRC). Wyczailem, ze w zbiorniku jest czujnik 90Om. Powiedzmy, ze w miare dokladnie odwzorowuje on ilosc gazu (reaguje...
Witam ponownie i dziękuję za link do strony forum 205-tki, ale nie mogę wejść bezpośrednio z linku na tą stronę do pobrania ponieważ nie mam tam konta jeszcze tzn. zarejestrowałem się wczoraj ale jeszcze nie dostałem meila od administratora że mogę już się zalogować. Poza tym to ciężko mi jest dostać w sklepach motoryzacyjnych ten potencjometr przepustnicy...
Witam, od dłuższego czasu walczę ze skodą. Raz na jakiś czas po uruchomieniu silnika bądź podczas jazdy pojawiają się EPC i następuje spadek mocy. Błędy: 17950 potencjometr nastawnika przepustnicy - anormalny sygnał; 17698 czujnik temperatury chłodziwa na wyjściu chłodnicy - sygnał za wysoki; 17987 jednostka sterująca przepustnicy - nieprawidłowa adaptacja;...
witam Forumowiczów potrzebuję pomocy zgasło mi podświetlenie tak jak w tytule + podświetlenie rejestracji, problem zaczął się jak skończył się komutator w alternatorze, regenerowałem alternator wymieniłem przy okazji szczotki razem z regulatorem napięcia i nic się nie zmieniło. opisze trochę całą sytuację: nie działa potencjometr(nie można ściemniać...
https://obrazki.elektroda.pl/2474349300_... W samochodzie Skoda Octavia 1 uszkodzeniu uległ przełącznik prędkości silnika dmuchawy nawiewów. Wypadła blaszka/styk z plastykowego uchwytu na obrotowym ramieniu, łącząca ślizgacz z stykami. Szczęśliwie, udało się ją znależć na podłodze. Przełącznik znajduje się w panelu sterującym nawiewami,...
potencjometr skoda skoda fabia potencjometr ominąć potencjometr
funai standby przegub wewnetrzny jungo driver
BMW E61 Touring – rozpiska kabli tylnej lampy, kolory przewodów, pinout, halogen i LED MTD 130 hydrostatyczna skrzynia – nie jedzie po dodaniu gazu, odpala normalnie