A nie lepiej zastosować regulator Boscha - czarny kapelusik, i nie stosuj żadnych radiatorów skoro w oryginale brak.
Zmierz napięcie ładowania miernikiem ile wynosi.
Witam. Mam pytanie odnośnie oryginalnego nowego regulatora napięcia do skody 1998r. Chodzi mi o oryginalnego magnetona i zamiennika firmy vika. W oryginalnym regulatorze są dwa przewody. Tak jak poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/7839758500_... https://obrazki.elektroda.pl/1213800300_... Jaką funkcję pełni ten drugi...
Odłącz na chwilę przewód prądowy od alternatora i zobacz czy to nowy regulator wciąga tyle prądu czy coś innego.
Tak jak kolega wyżej wspomniał - pierścienie ślizgowe a nie komutator. ASL9008 - pierścienie do tego alternatora. ARE0008 - regulator napięcia - tutaj polecam oryginał Boscha a nie jakieś zamienniki. Idziesz do sklepu motoryzacyjnego, podajesz numer alternatora i tam dobiorą części. Możesz wejść na stronę: https://as-pl.com/pl/main Tam w wyszukiwarce...
Witam ! Mam taki malutki problem a mianowicie, dziś wymieniłem w swojej skodzie regulator napięcia, po przejechaniu bodajze 300 metrów zauwazyłem ze cały samochód zaczyna mi umierać ... ;/ a przed wymianą było wszystko sprawne ... ;/ Czy moze to byc źle załozony regulator ? czy cos innego ? z góry dzieki za pomoc !
Witam Ostatnio zmieniono mi regulator napięcia w Skodzie Felicji na taki z oznaczeniem 90a a na alternatorze jest 70a. Czy to może być przyczyną przepalania żarówek? Jeden komplet poszedł po 20 min drugi po 3 min jazdy... Napięcia nie mierzyłem jeszcze...
Regulator tak nie sygnalizuje usterki tylko mostek prostowniczy przeważnie pada jedna główna dioda.P
Sprawdź jeszcze na wyłączonym zapłonie jaki masz pobór prądu z akumulatora, bez miernika się nie obejdzie.
Moja Fabia 1,4 MPI 2000 r. miała (ma) następujące objawy: Podczas jazdy rozładowywał się akumulator do tego stopnia,że auto po 10 km gasło z braku prądu.Wymiana akumulatora na nowy nic nie dała.Wykonałem parę pomiarów upływności prądu,ale wszystko było w porządku.Okazało się,że alternator zaczyna ładować dopiero po przekroczeniu 3500 obr/min.Po załączeniu...
Czy regulator napięcia jest fabryczny czy też zamiennik? Zamienniki mają to do siebie że charakteryzują się rozrzutem parametrów i w tym tkwi problem. Zamontowany zamiennik regulatora napięcia w Skodzie padł po kilku dniach w trakcie długiej podróży służbowej, co spowodowało wygotowanie elektrolitu w nowym akumulatorze Bosch do połowy stanu, przy czym...
Zacznij od sprawdzenia wszystkich mas. Dodano po 2 Chociaż wzrastające do 18V napięcie może również wskazywać na regulator napięcia bądź inne problemy z alternatorem.
Moje pierwsze auto to była Favorita, silnik z grubsza ten sam tylko że jeszcze z gaźnikiem. I pamiętam, że jak łańcuch zaczął hałasować, to nie dało się tego przegapić, jakbyś grzechotką potrząsał przy wolnych obrotach. Po wymianie błoga cisza. Obecnie posiadam pełnoletnią Felicję jako dupowóz do jeżdzenia po mieście, na liczniku 220 kkm a łańcuch jak...
Jest . U mnie były cyrki gdy alternator szwankował , oddałem do regeneracji i po regeneracji były jeszcze większe problemy, dopiero po jakimś czasie doszedłem dlaczego , wstawiony był regulator napięcia bez start-stop i siało zamęt . Od akumulatora i układu ładowania bym zaczął
Tak w ogóle moje auto to skoda fabia 2 harchback BLS - ważna informacja. Ja też jak szukałem dostałem właśnie te dwa numery, sprawdziłem wg. Googla numery i dokumentacji techdoc to wychodzi tak: F00MA45300 - fizycznie pasuje, ale nie jest do moje auta ponieważ zapisane jest że do skoda fabia 2, BLS hatchback nie pasuje bo jest on dla wersji z 90A jak...
Witam. Ja właśnie odnośnie tego bezpiecznika 200 A. Ostatnio po 4 dniach na postoju padł mi nowo kupiony akumulator. Więc pomyślałem, aby zmierzyć pobór prądu na postoju. Wychodzi na to, że jest za duży, ponieważ jest to 0.2 A, dokładnie 00.260 mA. Postanowiłem znaleźć powód. I gdy odpiąłem właśnie ten bezpiecznik, prąd spadł do 00.057 mA. Stąd moje...
Póki co został zamówiony nowy regulator napięcia (Bosch). To sobie jeszcze zamów pierścienie ślizgowe wirnika (oraz łożysko tylne) bo znając te alternatory już są starte
Jak przystało na staruszka padnięty regulator alternatora. Ale światła są jasne- chyba ktoś przy tym gmerał.
Wymieniłem regulator napięcia
D+ -D+ DF -M D- -masa B+ -zasilanie z akumulatora
Nie wiem czy wartość 13.9V jest prawidłowym napięciem ładowania ,przy obciążeniu jak światła,dmuchawa itp.W octavi znajomego jest podobnie ale proszę o wypowiedzi fachowców.Przy okazji jak dobrać akumulator do alternatora 70A oraz 90A.Dziękuję za porady.
witam jak sprawdzic czy regulator napiecia (ladowanie) jest dobry? pomierzylem ladowanie i uzyskalem takie wyniki: zaraz po uruchomieniu silnika ladowanie ok. 14,3V, po wlaczeniu swiatel mijania ok. 13,8V - niby wszystko ok. ale po spadku obrotow (bieg jalowy, temp. 90*C), ladowanie spada odpowiednio do 14V / 13,5V, do tego jak wlaczylem ogrzewanie...
viper 555 ELEKTRONICZNY REGULATOR NAPIĘCIA ALTERNATORA ER 01-14V ZETOR JAWA SKODA AWIA NR:59115782 NR:0086.350.902
(at)decybel91 (at)andrzej20001 Wymieniłem regulator napięcia na obrotach max jest 13.6V na 2 jak i na 1 biegu wentylatora
Dostęp jest dobry tylko regulator 100zł kosztuje i nie chcę utopić kasy.
Witam. Regulator napięcia przy alternatorze do wymiany.
Witam. Mam pytanie: Gdzie znajduje się regulator napięcia w Vw polo 86 coupe z 1990 r. Silnik 1,3 KAT na wielopunktowym wtrysku? Mam problem z napięciem ładowania, okresowe skoki do 14,5V i przez to światła "mrugają", czy to jest wina regulatora napięcia? Dzięki za informację.
Witam chciałbym się dowiedzieć co mam wymieniać w alternatorze ponieważ na wolnych obrotach jest 12.8v a gdy dodam gazu ładuje aż 18.5v i nie wiem czy to wina diody czy regulatora może ktoś już miał taki przypadek pozdrawiam.
Witam, od pewnego czasu zdarza mi się taka dziwna usterka: w czasie jazdy ze stałą predkością, bez żadnej widocznej przyczyny podnosi się napięcie w instalacji co widzę po wzroście jasności oświetlenia tablicy. Jednocześnie włącza się syrena alarmu (alarm pozostaje nieaktywny) oraz wyłącza się radio. Puszczam pedał gazu, obroty silnika spadają, syrena...
Witam. Od pewnego czasu mam problemy z ładowaniem, przed wymianą regulatora było 11,8V na wolnych i 12,5V przy 3000obr. Wymieniłem szczotki z regulatorem nic się nie zmieniło. Pomyślałem więc że szczotki muszą się dotrzeć i ułożyć i tak też było ładowanie wzrosło do 13,5 przy pełnym obciążeniu. Dzisiaj jednak miałem problemy z odpaleniem, po sprawdzeniu...
Witam wszystkich. Wsiadam do samochodu, włączam zapłon następnie oświetlenie kabiny i/lub światła mijania i wszystko działa. Uruchamiam silnik i wtedy wszystkie światła podświetlenia kabiny i zegarów oraz postojowe i mijania lekko pulsują. Mierzyłem napięcie w miejscu środkowej lampki (oświetlenie kabiny) i wynosi ono (silnik chodzi na wolnych obrotach):...
Witam mam na warsztacie Fabię 2004, 1,4 16v bky rozładowuje mi się akumulator więc sprawdziłem upływność prądową i wychodzi że w stanie spoczynku wynosi ona aż 120mA odłączając bezpiecznik numer 43 wszystko wraca do normy A według schematu elektrycznego jest to zasilanie komputera pokładowego posprawdzałem wszystkie krańcówki i są w porządku. W parametrach...
Witam Poszukuje schematu do regulatora napięcia od skody 120, 105 coś takiego [url=http://allegro.pl/nowy-regulator-na... Z góry dziękuje za odpowiedź.
Witam. Przygód z alternatorem ciąg dalszy. Po niedawnych problemach zmieniłem regulator na jezpol i było w miarę uzyskałem coś około 14.3 - 14.4v (specjalnie zamontowałem dzienne żeby utrzymać taki stan ładowania)oczywiście przy wyłączonych światłach nawiewie i.t.d. Ostatnio zauważyłem spadek przy tych samych wyłączonych odbiornikach napięcie ładowania...
Posiadam Skodę Fabie 1,9SDI rok 2000. W ostatnim czasie zauważyłem, że po włączeniu zapłonu nie świeci mi się kontrolka akumulatora. Problem następny to rozładowanie się nowego akumulatora. Po moich pomiarach ustaliłem, że alternator zaczyna ładować akumulator dopiero po przekroczeniu 3000 obrotów, więc po zapaleniu silnika i przy spokojnej jeździe...
Witam! Mam problem z alternatorem. Świeci mi się kontrolka ładowania. Zmierzyłem napięcie ładowania alternatora między przewodem grubym czerwonym a masą wynosi ok. 14V. Natomiast napięcie na zacisku przewodu zielonego zasilającego kontrolkę a masą wynosi ok 16,5V. Takie samo napięcie występuje między zaciskiem regulatora napięcia a masą. Nie wiem czy...
Moduły drzwiowe , radio , ładowarka do komórki w zapalniczce , uszkodzony licznik , światełko w bagażniku , regulator napięcia w alternatorze . Takie mi się trafiły co tobie nie wiem . Szukaj odpinaj i wyciągaj wnioski ...
Problem usunięty okazało się że regulator napięcia podawał za mało napięcia i samochodów przechodził w tryb awaryjny pozdrawiam.
Zderzenia nie miałem, ale padł mi regulator napięcia i miałem przevoltowanie w instalacji. Po włączeniu stacyjki zapala się z innymi kontrolkami i po uruchomieniu silnika po ok. 2 sekundach się zapala i świeci cały czas.
Napięcie ładowania przy maksymalnych obrotach silnika nie powinno przekraczać 14,4 V - masz więc uszkodzony regulator napięcia, który za moment spowoduje uszkodzenie nowego akumulatora, a wszystkie opisane objawy wskazują, że pierwotną przyczyną problemów jest pompa wspomagania. Wymień regulator napięcia (zwykle w formie kostki z elektroniką na alternatorze)...
Witajcie, W mojej Fabi wymieniłem miesiąc temu akulumator, napięcie po odpaleniu silnika 14V z małym hakiem ale niestety zostawiłem samochód na lampce do czytania i teraz pomimo przejechaniu 3kkm od tego incydentu napięcie z włączonymi światłami, nawiew na drugi "tryb" napięcie na aku po włączeniu jest 13.5V do ~13.7V Bez świateł, nawiewu oraz radia...
A w ramach ciekawostki mogę dodać, że naładowal by swój akumulator tak jak należy, gdyby przejechał samochodem bez przerwy jakieś cirka 13tys km ze średnia prędkością 80km/h (jak to w trasie). Kolega to się aby na pewno dobrze czuje? Skoro sterowniki "plują" się o zbyt niskie napięcie, to w trybie pilnym do przepatrzenia połączenia masowe akumulator->nadwozie->silnik,...
Do wymiany szczotki, nowe mają ponad 20 mm. Do sprawdzenia też stan ślizgu ze względu na wiek możliwe iż przynajmniej jeden ma głęboki rowek co utrudnia przepływ prądu. Regulator napięcia jest dostępny w zestawie ze szczotkami dlatego warto go wymienić.
Regulator nie stabilizuje napięcia i pewnie jest za duże ładowanie na wysokich obrotach.
No to wychodzi że miałeś pecha albo pozostają skoki czyli świrujący regulator napięcia - mało prawdopodobne.
Dzień Dobry, Mam problem z samochodem Skoda Rapid 1.2 TSI 105 km. Silnik szarpie na biegu jałowym oraz przy mocnym dodaniu gazu od 1 - 2 tys obrotów. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wymienione zostały w ostatnim czasie: świece, przewody, cewka zapłonowa wszystko z firmy NGK. Dodatkowo wymieniony regulator napięcia oraz filtr paliwa. Została przeczyszczona...
temat zamknety przyczynąbył regulator napięcia dzięki koledzy za pomoc
Może masz żle wyregulowany regulator napięcia ładowania.Sprawdzałeś go?
Witam.Wystąpił w mojej Skodzince pewien problem,otóż wracałem sobie do domu,gdy nagle,zapaliła mi się kontrolka ładowania,wszystkie wskaźniki padły,wycieraczki,kierunki i dmuchawa to samo,natomiast światła mijania normalnie świeciły.Samochód traci obroty,ale po zgaśnięciu i ponownym przekręceniu kluczyka,kontrolki się nie palą,aczkolwiek odpala bez...
13.7 V to jest właściwie minimum ale jesze w normie. Napięcie np. w niemieckich samochodach wacha się od 13,8 do 14.3 V. Wystarczyło by włączyć na wejściu regulatora napięcia ( jeżeli jast taka możliwość - nie znam Skody ) diodę np. 1N4001 i napięcie ustali się na poziomie 14,3 V. Robiłem coś takiego w starszym Passacie. Włączenie jednej diody w szereg...
jak by była padnięta dioda to by sie żarzyła kontrolka od ładowania może to być regulator pozdrawiam
A tam jak się okazało na wolnych obrotach mam napięcie 16-17 V. Regulator napięcia. No niestety nie, wymieniłem regulator napięcia nawet nie wyjmując alternatora z samochodu łudząc się że problem ustąpi, ale nie. Wyjąłem więc alternator, rozebrałem go na części pierwsze, wyczyściłem wszystko jak tylko umiałem w ograniczonych warunkach. Mostek diodowy...
Napięcie ładowania powinno wynosić od 13,9 do 14,7 V (przy wyłączonych odbiornikach), więc 14,05 V to trochę mało (pozostaje kwestia dokładności pomiaru). Może warto byłoby wymienić jeszcze raz regulator napięcia (nawet nowy regulator wymaga sprawdzenia zaraz po zamontowaniu napięcia ładowania). Poza tym zastanawiające jest to, że przy włączonych odbiornikach...
Witam! Jeżdżę Fabią 1.4 44kW z 2002 r. Ostatnio dwukrotnie całkowicie rozładował mi się akumulator - nie chciał odpalić i zresetował się zegar. Akumulator (50Ah) sprawdziłem - był ładowany przez ok. 10 godzin prądem 5A i podłączono do niego żarówkę H4 100W na parę minut - napięcie spadło o ok. 0,3V. Podczas pomiaru napięcia przy włączonym silniku, wynik...
Witam! Mam następujący problem z Fabią. Zauważyłem, że mam czasami spadki napięcia gdy mierze je miernikiem na akumulatorze. Podczas pracy silnika i ładowaniu, napięcie powinno być ok. 14 V. Oczywiście jest tak ale często zaraz po uruchomieniu silnika spada do 12V jakby w ogóle alternator nie ładował. Po przygazowaniu ładowanie wraca do normy i jest...
Witajcie, W mojej skodzie chyba przestał działać alternator. Akumulator rozładowuje się podczas jazdy, napięcie podczas pracy silnika jest niższe niż przy wyłączonym silniku, przy podwyższonych obrotach jeszcze niższe. Dziwne jest to, że nie zapala się kontrolka akumulatora (zapala się podczas rozruchu silnika). Jeśli to ma jakiekolwiek znaczenie, to...
Witam wszystkich. Było słabe ładowanie akumulatora. Wymieniłem pasek alternatora (był już zużyty). po napięciu nowego paska ładowanie nadal było słabe tzn. wartości napięcia nie były stałe a skakały z 12,5 na 13,8V i nie chciało być więcej po zwiększeniu obrotów i włączeniu wszystkich odbiorników prądu. Bez włączonych odbiorników, napięcie na akumulatorze...
Witam Jako iż może ta informacja się przydać. Ja także jeżdżę Skodą Felicją 1.3 MPI z 1995r. Mi także dużo paliła i co się okazało: 1. Przy podłączonym mierniku na minimalnych obrotach 16V, więc wymieniłem akumulator ponieważ nie trzymał. 2. Nowiusieńki wstawiłem akumulator dobrej firmy i włączyłem przez chwilę i dalej było 16V najmniejsze napięcie....
napięcia były w porządku, okazało się, że to regulator napięcia więc wymieniłem. Zobaczę jak będzie teraz przez najbliższe kilka dni i dam znać.
Witam Też miałem awarię termostatu po 4 latach użytkowania samochodu. Wymiana w ASO na oryginalnych częsciach. Kolejny, czwarty już rok bez problemu. Natomiast na etapie diagnozowania termostatu wyszło, że pompa wody też już dogorywa i została wymieniona. A czy kupowałeś termostat w ASO czy kupowałeś oryginalny czeski w sklepie? Bo to może być klucz...
Witam, Skoda Fabia 2009 1,4 16V 63kW. Napisałem, że po jałowym biegu bo odpinałem wtyczkę z alternatora bo mi przeszkadzała dostac się do filtra oleju. Potem zapomniałem założyć i odpaliłem tylno na chwilę silnik. Po wpięciu wtyczki do alternatora mruga kontrolka akumulatora i aku sie nie ładuje bo sprawdzałem miernikiem. Co mogło paść ? Regulator napięcia...
regulator napięcia skoda skoda felicja regulator napięcia skoda felicia regulator napięcia
procesor yamaha pogoda polska diagnostyka polonez
urządzenie elektryczne discotech schemat
Arcam Solo – migające logo, brak reakcji na power, typowe usterki i naprawa MAN TGS kod 00173 – czujnik temperatury spalin EGT, SPN 173, diagnostyka, DPF, AdBlue